Strona 31 z 54

Re: Braki w grach - co robić (instrukcja w pierwszym poście)

: 17 lut 2016, 20:34
autor: Yavi
troinn pisze:Dzięki misioooo za radę. Napisałem już wcześniej do wydawnictwa i właśnie mija drugi dzień bez odpowiedzi. Natomiast ze sklepu otrzymałem informację, aby kontaktować się bezpośrednio z wydawcą. Myślę nad odesłaniem gry do sklepu i zwrot $$$, ale pakowanie i koszty wysyłki mnie zniechęcają. Poczekam jeszcze dzień lub dwa na odpowiedz WoC i wtedy zdecyduje co dalej.
Nie zniechęcaj się brakiem odpowiedzi po dwóch dniach - dałbym im przynajmniej tydzień ;). Swoją drogą dziwne, że sklep każe się Tobie kontaktować z wydawcą - kiedyś kupując coś z Rebela miałem braki, to doradzili napisanie do wydawnictwa, ale zaznaczyli, że jeśli się nie uda, to oni się tym zajmą. Na szczęście wydawnictwo sprostało wyzwaniu.

Zawsze możesz spróbować też przypomnieć się im (wydawcy) na Facebooku w wiadomości - napisać w czym problem. Czasami taki kontakt pomaga :).

Re: Braki w grach - co robić (instrukcja w pierwszym poście)

: 17 lut 2016, 22:23
autor: Sekator
Sklep radzi kontaktowanie się z wydawnictwem, bo to z reguły szybsza forma, wysyłają braki do Ciebie i git. A tak to wyślą do sklepu, raczej nie osobno, tylko jakoś przy okazji z resztą transportu gier, i potem sklep musi jeszcze do Ciebie wysłać.

Re: Braki w grach - co robić (instrukcja w pierwszym poście)

: 18 lut 2016, 12:15
autor: troinn
Po 3 dniach otrzymałem odpowiedz od Wizards Customer Service, a później wymiana maili poszła już sprawnie (zdjęcia, dane do wysyłki). A na koniec:
"Thank you for contacting Wizards Customer Service. I have received your information and put in the request to send you the missing Red Agent. Due to International shipping times it can take a few weeks to get to you."
Teraz pozostaje uzbroić się w cierpliwość :)

Re: Braki w grach - co robić (instrukcja w pierwszym poście)

: 18 lut 2016, 16:38
autor: misioooo
troinn pisze:Po 3 dniach otrzymałem odpowiedz od Wizards Customer Service, a później wymiana maili poszła już sprawnie (zdjęcia, dane do wysyłki). A na koniec:
"Thank you for contacting Wizards Customer Service. I have received your information and put in the request to send you the missing Red Agent. Due to International shipping times it can take a few weeks to get to you."
Teraz pozostaje uzbroić się w cierpliwość :)
Ale, że jak? Adresu im nie podawałeś i wysłali? Nieźli są ;P

Re: Braki w grach - co robić (instrukcja w pierwszym poście)

: 18 lut 2016, 18:20
autor: troinn
misioooo pisze:
troinn pisze:Po 3 dniach otrzymałem odpowiedz od Wizards Customer Service, a później wymiana maili poszła już sprawnie (zdjęcia, dane do wysyłki). A na koniec:
"Thank you for contacting Wizards Customer Service. I have received your information and put in the request to send you the missing Red Agent. Due to International shipping times it can take a few weeks to get to you."
Teraz pozostaje uzbroić się w cierpliwość :)
Ale, że jak? Adresu im nie podawałeś i wysłali? Nieźli są ;P
W końcu NSA prężnie działa w Stanach, więc pewnie wysłali mi brakujący element zanim jeszcze otrzymałem kopię gry ;)

A tak na poważnie wysłałem im wszystkie niezbędne dane, ale zdziwił mnie nieco czas oczekiwania (chyba mój agent został wyznaczony do misji na kontenerowcu) ;)

Re: Braki w grach - co robić (instrukcja w pierwszym poście)

: 24 lut 2016, 10:08
autor: rafaelus
Kontaktował się ktoś z Was może kiedyś z Eagle Games (to wydawnictwo np. od Vinhos Deluxe i The Gallerist)? Mój mail od dłuższego czasu zostaje bez odpowiedzi, a ich automatyczna odpowiedź zapewnia o odpowiedzi w ciągu 3-5 dni roboczych.

Re: Braki w grach - co robić (instrukcja w pierwszym poście)

: 24 lut 2016, 10:12
autor: adikom5777
a co potrzebujesz?

Re: Braki w grach - co robić (instrukcja w pierwszym poście)

: 25 lut 2016, 22:58
autor: crsunik
Ja się kontaktowałem. Dosłali mi brakujący element do The Gallerist :) Czekałem ponad tydzień na kontakt

Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk

Re: Braki w grach - co robić (instrukcja w pierwszym poście)

: 26 lut 2016, 08:30
autor: rafaelus
adikom5777 pisze:a co potrzebujesz?
Mam źle wydrukowane płytki w The Gallerist. Chyba zdążyliśmy to też mailowo omówić ;)
crsunik pisze:Ja się kontaktowałem. Dosłali mi brakujący element do The Gallerist :) Czekałem ponad tydzień na kontakt

Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk
Ja też już czekam ponad tydzień. Widocznie trzeba jeszcze poczekać :)

Re: Braki w grach - co robić (instrukcja w pierwszym poście)

: 27 lut 2016, 11:31
autor: donPedro
Czy ktoś ma jakieś doświadczenia z Cool Mini or Not?
Kot załatwił nam wczoraj 4 karty z Blood Rage'a, w tym jedna z dodatku dla 5. gracza :evil:
Myślicie, ze jest szansa, że doślą karty?

Re: Braki w grach - co robić (instrukcja w pierwszym poście)

: 29 lut 2016, 20:16
autor: dojcze
Cube Factory of Ideas ogromny plus za szybkie dosłanie brakujących kostek do Martwej Zimy :) Super!

Re: Braki w grach - co robić (instrukcja w pierwszym poście)

: 01 mar 2016, 16:15
autor: zakwas
Ktoś reklamował u FFG/Asmodee? Ile każą czekać na jakiś kontakt?

Re: Braki w grach - co robić (instrukcja w pierwszym poście)

: 01 mar 2016, 16:16
autor: kwiatosz
Z mojego doświadczenia w ogóle kontaktów nie wysyłają. Prośbę o adres wysłali mi następnego dnia, figurka chyba ze 2 tygodnie szła, już nie pamiętam. Ale to było FFG przed przejęciem.

Re: Braki w grach - co robić (instrukcja w pierwszym poście)

: 01 mar 2016, 21:51
autor: Yavi
zakwas pisze:Ktoś reklamował u FFG/Asmodee? Ile każą czekać na jakiś kontakt?
W okresie świątecznym czekałem chyba około dwóch tygodni (zmieścili się w terminie, który mają podany w FAQu). Co ważne, nie aktualizowali formularza kontaktowego aż do momentu wysyłki figurek. Wysłałem przez formularz opis ze zdjęciami, przyszła informacja o wysłaniu i po jakichś 10 dniach figurki.

Re: Braki w grach - co robić (instrukcja w pierwszym poście)

: 01 mar 2016, 23:00
autor: zakwas
Ok, dzięki. :)

Re: Braki w grach - co robić (instrukcja w pierwszym poście)

: 02 mar 2016, 08:01
autor: vigdis
Minus dla wydawnictwa Lucrum - w kupionych na prezent "Przebiegłych wielbłądach" nie było żółtego wielbłąda. Po kontakcie zaoferowali dosłanie, ale za... 20 zł :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: Braki w grach - co robić (instrukcja w pierwszym poście)

: 02 mar 2016, 08:12
autor: romeck
vigdis pisze:Minus dla wydawnictwa Lucrum - w kupionych na prezent "Przebiegłych wielbłądach" nie było żółtego wielbłąda. Po kontakcie zaoferowali dosłanie, ale za... 20 zł :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Wow. Podeślij im link do tego wątku z adnotacją żeby sobie poczytali o traktowaniu klienta. A grę reklamuj normalnym trybem w sklepie.

Re: Braki w grach - co robić (instrukcja w pierwszym poście)

: 11 mar 2016, 15:00
autor: Gromb
vigdis pisze:Minus dla wydawnictwa Lucrum - w kupionych na prezent "Przebiegłych wielbłądach" nie było żółtego wielbłąda. Po kontakcie zaoferowali dosłanie, ale za... 20 zł :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Wydawnictwo Lucrum- skok na kasę (unikać) zapisałem. Pierwsze słyszę, by tak potraktowano gracza. Grę rzeczywiście reklamuj przez sklep.

Re: Braki w grach - co robić (instrukcja w pierwszym poście)

: 13 mar 2016, 08:25
autor: przemyslow
Miałem dwa takie przypadki - w "Cykladach" minotaur był powyginany, wystarczył mail do Rebela i figurka została wysłana błyskawicznie.
Inaczej było w przypadku Tikala - brak jednej niebieskiej kosteczki. Nie dostałem odpowiedzi ani przez formularz kontaktowy, ani przez maila wysłanego bezpośrednio do wydawnictwa.
Dla tej jednej kosteczki nie chce mi się pakować, odsyłać gry do sklepu... natomiast niemiłe wrażenie olanego przez Egmont trudno będzie im zatrzeć.

Re: Braki w grach - co robić (instrukcja w pierwszym poście)

: 16 mar 2016, 16:12
autor: zyndram
Mi brakowało plastikowych flakoników w Alchemikach. Napisałem do Rebela i 2 dni później miałem flakoniki na miejscu. To się nazywa świetna obsługa.

Re: Braki w grach - co robić (instrukcja w pierwszym poście)

: 21 mar 2016, 04:45
autor: Bludgeon
Na stronie Galakty czytam że żeby złożyć u nich reklamację należy wysłać między innymi zdjęcie paragonu.
http://galakta.pl/reklamacje/
Czy to będzie problem że go nie mam?

Re: Braki w grach - co robić (instrukcja w pierwszym poście)

: 21 mar 2016, 07:30
autor: zioombel
Bludgeon pisze:Na stronie Galakty czytam że żeby złożyć u nich reklamację należy wysłać między innymi zdjęcie paragonu.
http://galakta.pl/reklamacje/
Czy to będzie problem że go nie mam?
Ja wysyłałem same zdjęcie rozklejonym żetonów. Nie robili problemu, ale było to ze 2 lata temu. Może coś się w tej sprawie zmieniło.

Re: Braki w grach - co robić (instrukcja w pierwszym poście)

: 21 mar 2016, 08:05
autor: vigdis
Bludgeon pisze:Na stronie Galakty czytam że żeby złożyć u nich reklamację należy wysłać między innymi zdjęcie paragonu.
http://galakta.pl/reklamacje/
Czy to będzie problem że go nie mam?
Ja miałam brakujące karty w grze odkupionej od osoby prywatnej (gra była nowa w folii, dwie karty były podwójne, dwóch brakowało). Wykazali się zrozumieniem i dosłali.

Re: Braki w grach - co robić (instrukcja w pierwszym poście)

: 21 mar 2016, 20:29
autor: bajeti
Podziękowania dla Portal Games

Kupiłem “Statki, łupy, kościotrupy!” niestety brakowało jednej niebieskiej kości okrętu gracza.
Napisałem do Portalu i w ciągu godziny dostałem maila z prośbą o podanie adresu.
Tydzień czasu i kość dołączyła do reszty floty :)

Re: Braki w grach - co robić (instrukcja w pierwszym poście)

: 26 mar 2016, 18:17
autor: januszk0
Podziękowania dla Grublin Games Publishing - chociaż raczej tego nie przeczytają.

Kupiłem “Waggle Dance” i okazuje się, że w całym 1 wydaniu brakuje 1 karty "Rekonesans".
Napisałem e-mail do wydawnictwa, po 4 dniach dostałem e-maila z informacją, że mi wysłali brakującą kartę a po kolejnych 4 dniach, karta była już u mnie!
Do karty dołączony był odręcznie napisany miły list z przeprosinami.