Strona 31 z 31

Re: Planszowki na androida

: 14 lip 2019, 16:32
autor: Imio
Fuser.exe pisze:
14 lip 2019, 12:41
z 2 lata temu kupiłem red7, teraz chciałem zainstalować na nowo i nie ma w sklepie :lol: :lol: :lol: ktoś wie co się stało i czy przysługuje zwrot kasy?
Szukaj jak radzi zioombel.

Alternatywnie czasem jest tak, że jak coś nie działa na twoim urządzeniu to nie znajdziesz.

Re: Planszowki na androida

: 14 lip 2019, 16:54
autor: rastula
nie ma na 100%

podobnie jak np Baldurs Gate 2 zniknęło, kiedy google zmienił jakąś politykę.

czy zwracają kasę, nie wiem ale mozna spróbować.


poszukaj w google red7 apk

Re: Planszowki na androida

: 14 lip 2019, 19:49
autor: Miszon
Kiedy zniknęło Baldurs Gate? Przecież na jesieni była promocja na Enhanced Edition, nie wydaje mi się aby od tego czasu gra zniknęła ze sklepu, zresztą jeszcze niedawno BG1, Icewind Dale i coś jeszcze pojawiało mi się w proponowanych.

Re: Planszowki na androida

: 14 lip 2019, 19:59
autor: konrad.rymczak
Porządki

Re: Planszowki na androida

: 14 lip 2019, 20:20
autor: rastula
chodziło konkretnie właśnie o BG2ED, musiała wrócić faktycznie ostatnio. dzieki

Re: Planszowki na androida

: 15 lip 2019, 20:37
autor: Fuser.exe
Imio pisze:
14 lip 2019, 16:32
Fuser.exe pisze:
14 lip 2019, 12:41
z 2 lata temu kupiłem red7, teraz chciałem zainstalować na nowo i nie ma w sklepie :lol: :lol: :lol: ktoś wie co się stało i czy przysługuje zwrot kasy?
Szukaj jak radzi zioombel.

Alternatywnie czasem jest tak, że jak coś nie działa na twoim urządzeniu to nie znajdziesz.
mam raczej dobry tablet i raczej dobry telefon dwóch różnych raczej dobrych firm więc chyba nie tędy droga. szukałem w zakupionych i też nie ma, dziwna akcja a gra była naprawdę dobrze i ładnie zrobiona.

Re: Planszowki na androida

: 27 lip 2019, 11:48
autor: rastula
tides of time od portalu za niecałe 7 pln

Re: Planszowki na androida

: 31 lip 2019, 11:41
autor: kdsz
Terraformacja Marsa (wcześniejszy dostęp) za ~34 zł:
https://play.google.com/store/apps/deta ... ormingmars

Re: Planszowki na androida

: 31 lip 2019, 14:20
autor: Fuser.exe
uuu jaranko, jak ktoś kupi to niech da znać jak chodzi i czy da się grać szybko online (na steamie sie nie da przez komunikaty i animacje)

Re: Planszowki na androida

: 01 sie 2019, 23:06
autor: Fuser.exe
Najeźdźcy z północy już na androidzie, cena 47(!)zł.

Re: Planszowki na androida

: 17 sie 2019, 18:07
autor: fahrad
Mystic Vale za 14,99

Re: Planszowki na androida

: 19 sie 2019, 11:52
autor: Filip z Lublina
Hej, jakie znacie gry Knizii na Androida? Znalazłem Modern art, Polowanie na robale i Brains. Kiedyś widziałem też Tygrys i Eufrat. Kojarzycie coś więcej?

Re: Planszowki na androida

: 19 sie 2019, 12:49
autor: piechotak
Filip z Lublina pisze:
19 sie 2019, 11:52
Hej, jakie znacie gry Knizii na Androida? Znalazłem Modern art, Polowanie na robale i Brains. Kiedyś widziałem też Tygrys i Eufrat. Kojarzycie coś więcej?
AXIO hex, czyli Ingenious, i AXIO octa, czyli Ingenious extreme

Re: Planszowki na androida

: 19 sie 2019, 15:38
autor: Fuser.exe
W tym roku ma wyjść jakaś jego gra ale nie pamiętam jaka. Możesz podesłać link do Modern Art?

Re: Planszowki na androida

: 19 sie 2019, 18:34
autor: Filip z Lublina
Fuser.exe pisze:
19 sie 2019, 15:38
W tym roku ma wyjść jakaś jego gra ale nie pamiętam jaka. Możesz podesłać link do Modern Art?
https://play.google.com/store/apps/deta ... eler.matcg
To chyba jednak nie Modern Art, tylko jej późniejsza karciana wersja.

Re: Planszowki na androida

: 26 sie 2019, 00:47
autor: Miszon
Był od Knizii jakiś Labyrinth.

Re: Planszowki na androida

: 01 paź 2019, 06:29
autor: Krissos
Pojawił się Coffee Roaster na androida - ktoś próbował?

Re: Planszowki na androida

: 02 paź 2019, 20:56
autor: rednulk
Po pierwsze dzięki za cynk. Wstrzelili się, bo myślałem o zakupie, więc miło przetestować za mniejsze pieniądze (a chyba na wersji mobilnej poprzestanę :wink: ). Po drugie gierka świetna, za takie pieniądze szkoda nie wziąć...

Re: Planszowki na androida

: 02 paź 2019, 21:49
autor: bukimi
Nie mogę znaleźć w Google Play. Jest tylko "Coffee Roaster" jako aplikacja dla kawoszy, a nie gra...

Re: Planszowki na androida

: 02 paź 2019, 21:54
autor: rednulk
Też od razu nie widziałem, ale jest ;)

Masz tu:
https://play.google.com/store/apps/deta ... ee_roaster

Re: Planszowki na androida

: 02 paź 2019, 22:03
autor: bukimi
Dzięki, po nazwie nie chciało znaleźć.

I jak wrażenia z gry?
Jest w ogóle do tego przystępny tutorial? Wydaje się mocno skomplikowane.

Re: Planszowki na androida

: 02 paź 2019, 22:40
autor: rednulk
Pozytywnie :) Oglądałem gameplaye na yt (polecam, łatwiej ogarnąć), ale mimo to gra wydała mi się jednak zakręcona na początku. Po kilku próbnych pojedynczych partiach już idzie sprawnie oczywiście. Partia z 3 rund to jakieś 15-20 minut, więc gra szybka, przyjemna, jak to w apce zawsze pod ręką i bezobsługowa... 8)

Jest tutorial i instrukcja, ale tylko po angielsku i niemiecku. Jeśli po obejrzeniu rozgrywki na yt poczujesz, że ma szansę Ci się podobać, nie ma nad czym myśleć (tym bardziej za te pieniądze i z możliwością zwrotu chyba w 2h :wink: ).

Re: Planszowki na androida

: 24 paź 2019, 15:00
autor: rastula
Tokaido 5.19

Legends of Andor 17.99

Tsuro 13.99