Tabletop Simulator (Steam)

Informacje o planszówkach on-line, offline itp.
Sarseth
Użytkownik wspierający
Posty: 666
Rejestracja: 22 kwie 2016, 10:31
Has thanked: 10 times
Been thanked: 10 times

Re: Tabletop Simulator [Steam]

Post autor: Sarseth » 26 cze 2017, 09:32

worek cementu pisze:Tymczasem wciąż brak odpowiedzi na moje proste i niehejtowe zapytanie, czy można wyłączyć otoczenie stołu bez przerabiania modułów. W zasadzie wystarczyło proste "tak" lub "nie", demonizowanie moich wypowiedzi, liczenie proporcji postów i cała ta debata nie były niezbędne.
http://berserk-games.com/knowledgebase/ ... ckgrounds/ wrzucasz czarne tło i masz. Tak, musisz to robić za każdym razem jak startujesz grę od nowa z moda (możesz edytować mod, jedna linijka by to była). Ale możesz po zedytowaniu zapisać jako stan gry. Nie jest to błąd, zaraz będę wyjaśniał. Nie wiem natomiast w sumie, co z tymi modami jak Zombicide, bo nie kojarzę czy jest to background tło czy rzeczywiście 3d modele tam są
worek cementu pisze:Byłoby łatwiej, skoro w ogóle chce ci się wchodzić w takie dyskusje, gdybyś czytał uważniej i dyskutował z tym, co zostało napisane, a nie z tym, co sam sobie dopowiedziałeś. Sugerujesz tu dla przykładu, że napisałem, że brak znajomych używających TTS jest minusem aplikacji. Jeśli jednak cofniesz się parę postów wstecz łatwo zweryfikować, że jest to przeinaczenie moich słów. Jedyne co napisałem, to że niepopularność TTS w moich kręgach skreśla dla mnie TTS i niezależnie od ceny pozbawia dla mnie sensu jego zakup. Choćby nie wiem jak dobrą był aplikacją, skreśla. Nie wiem, jak można to przeczytać jako "brak znajomych to wada produktu". Nie dyskutujesz jednak już w tym momencie ze mną, dyskutujesz z własną niedokładnością.
Przyznaję rację, nadinterpertowałem. Trochę z pamięci, a wiem że kilka razy o znajomych wspomniałeś tutaj i ich braku.
worek cementu pisze: Nazywam to błędem, ponieważ to błąd. Guzik to zabawka, taki niemalże easter egg. Zabawny za pierwszym razem, pytanie ile można go klikać i po co. A skoro nie ma praktycznej funkcji, co robi w widocznym cały czas pasku narzędzi, który można było skrócić na rzecz tych paru dodatkowych pikseli stołu. Mogłem zrozumieć jego obecność w becie, ale zostawienie tego w finalnej wersji to błąd, po prostu. Nie nazwę tego inaczej, a to czy ci się to podoba to dla mnie zbędny szczegół.
Ty o błędzie, bo uważasz że to błąd, ja o błędzie technicznym, biznesowym, wymagań, systemu, cokolwiek. Twój błąd to coś w stylu "Uważam że biorąc Leonarda DiCaprio do tego filmu, to był błąd". Super, czyli opinia. Ja użyłbym innego słowa "Według mnie ten guzik to zły pomysł". Zamiast "nie naprawiono interfejsu" użyłbym "nie zmodyfikowano interfejsu"
Gdyby usunęli to byłby błąd. Dlaczego? Ano dlatego że raz jest na to achievement (to że kilka osób tego nie zbiera, nie znaczy że inni nie zbierają, teraz usunięcia achievementu lub zablokowanie możliwości jego zdobycia, to byłby błąd, a nie, że się nie podoba mi. Są na tym świecie ludzie co zbierają tylko achievementy zamiast cieszyć się grami. Cóż taka rozrywka, każdy lubi to co lubi). Dwa, najważniejsze, jest to tabletop SIMULATOR. Tak samo co do tła. Po co makieta w np Microsoft Flight Simulator X? Po to, żeby się przyjemniej latało, bo to symulator, również symuluje jakoś tło. Tutaj masz symulator gier planszowych. Nie klienta który przekłada gry planszowe na PC, ale symulator, więc i jest tło z woskowymi figurami dla podbudowania klimatu. To czy buduje klimat to czy nie, lub co to jest klimat, to zapraszam do http://www.gry-planszowe.pl/forum/viewt ... =1&t=50317
Wracając do guzika, to samo zostało właśnie dlatego że to symulator. https://youtu.be/mYuF3T7s7XY?t=1m8s można w życiu ze znajomymi wywalić stół? Można, chyba że w jakiś sposób jest uziemiony, ale tak samo można uziemić stół w modach czy ustawieniach gry. Guzik jest i będzie i bynajmniej jest to błąd aplikacji. Idealnie się wpisuje w słowo symulator, mają to w trailerach, mają to w opiniach, sam opowiadając o tej aplikacji, gdy słyszę pytania.. ale co to za aplikacja gier planszowych, skoro nawet zasad nie trzyma, to odpowiadam że to symulator, jest fizyka, jest stół, jest ooczka i nawet można stół wywalić (też uważam że jest niepotrzebna funkcja poza jednorazowym sprawdzeniem, ale serio, mozna guziki zmniejszyć lub blokować, i tak całe kilka pierwszych wierszy pikseli dla mnie jest zbędnych, bo w takim vassalu miałbym tam pasek narzędzi, a dwa są tam inne guziki, nie kombinuję z widocznością stołu tak by mieć między guzikami coś widocznego xD oddalam se kamerę i tyle).
worek cementu pisze: Mam wobec tego nadzieję, że skoro tak chętnie wyliczasz cechy TTS, to chociaż z TTS zapoznałeś się uważniej, a nie tylko sprawdziłeś aplikację na szybko.
Mówisz o VASSALu czy rzeczywiście TTSie? Wyliczyłem negatywne cechy tts, nie kumam do czego bijesz? Mam przegranych jakieś 100+ godzin w tym symulatorze, prawdą jest to, że aplikacja się pięknie minimalizuje i nie zżera zasobów, więc często gra działała w tle i steam nalicza dalej czas, ale pewno jakieś 80% tego czasu grałem lub badałem to, też edytowałem mody [nie tworzyłem swoich]. Wydaje mi się że dość ją poznałem.
Rebel 6% (trójmiasto)

Awatar użytkownika
Looke83
Użytkownik wspierający
Posty: 156
Rejestracja: 26 paź 2013, 11:32
Lokalizacja: Poznań

Re: Tabletop Simulator [Steam]

Post autor: Looke83 » 26 cze 2017, 10:32

Panowie...ale po co się kłócić o wyższości jednego nad drugim. Oba są, mają swoje grono graczy i swoje wady i zalety. Grunt to dobrze bawić się przy jednym i/lub drugim.
Tak trochę bardziej w temacie. Jak ktoś ma ochotę na Terraformacje Marsa lub SW Rebelia to jestem jak najbardziej chętny.
Bardzo chętnie zagrałbym w cywilizacja poprzez wieki, ale tutaj niestety nie posiadam fizycznej kopii i wszystkich zasad nie ogarniam (ale podstawy tak :) ).

Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka

worek cementu
Posty: 44
Rejestracja: 24 mar 2017, 13:33

Re: Tabletop Simulator [Steam]

Post autor: worek cementu » 26 cze 2017, 14:03

Looke83 pisze:Jak ktoś ma ochotę na Terraformacje Marsa lub SW Rebelia to jestem jak najbardziej chętny. Bardzo chętnie zagrałbym w cywilizacja poprzez wieki, ale tutaj niestety nie posiadam fizycznej kopii i wszystkich zasad nie ogarniam (ale podstawy tak :) ).
Partię Through the Ages możnaby kiedyś zorganizować. Oczywiście przez Vassala, jeśli o mnie chodzi. Moduł jest ok i wiele lat temu wstępnie go testowałem ze znajomymi, jednak nie zagraliśmy już wtedy. Nauka zasad okazała się barierą i brakło nam czasu, a potem nie wróciliśmy do tematu. Ale od tamtej pory miałem okazję zagrać w to fizycznie, więc łatwiej będzie ponownie się zabrać za instrukcję.

Terraformacja i Rebelia dzięki, nie moje gry.
Sarseth pisze:Nie wiem natomiast w sumie, co z tymi modami jak Zombicide, bo nie kojarzę czy jest to background tło czy rzeczywiście 3d modele tam są
Modele 3D. Ostatnio co słyszę o jakimś nowym świetnym module na TTS, to na screenach widzę rozrzucone wokół stołu modele 3D, jakieś gabinety figur w stylu tego Zombiecide albo inne przekombinowane scenografie, potrzebne jak piąte koło u wozu. Rzadko to wygląda nieintruzyjnie. Pytanie więc czy TTS oznacza osobno modele na stole i modele wokół stołu, bo jeśli nie, to raczej nie będzie to linijka kodu. Ale też średnio mi się uśmiecha perspektywa grzebania w mocno oskryptowanych modułach, łatwo coś zepsuć nie będąc programistą.
Sarseth pisze:Ty o błędzie, bo uważasz że to błąd, ja o błędzie technicznym, biznesowym, wymagań, systemu, cokolwiek. Twój błąd to coś w stylu "Uważam że biorąc Leonarda DiCaprio do tego filmu, to był błąd". Super, czyli opinia. Ja użyłbym innego słowa "Według mnie ten guzik to zły pomysł". Zamiast "nie naprawiono interfejsu" użyłbym "nie zmodyfikowano interfejsu"
Nie. Ja o błędzie, ponieważ jest to błędem. 100% błąd designerski. To jakby w samochodzie zamontować tuż przy pedale hamulcowym pedał otwierający maskę, żeby wystrzelić konfetti. Zabawne, jednorazowe, i całkowicie nieergonomiczne.
Sarseth pisze:achievement
Serio?

Aż zapytam jeszcze raz wielkimi literami: SEEERIO?

Co za głupota. Po co achievementy w wirtualnym stole, który z założenia ma być silnikiem dla gier, a nie grą samą w sobie. Mógłbym zrozumieć achievementy w poszczególnych modułach jeszcze, ale achievement od wywracania stołu, no litości.
Sarseth pisze:SIMULATOR
Przykro mi, nie kupuję zupełnie twoich wyjaśnień o symulatorze. Albo rozmawiamy o tym w kategoriach wirtualnego środowiska do grania w gry stołowe, albo na stół można też wpuścić kozę.
Sarseth pisze:Wyliczyłem negatywne cechy tts, nie kumam do czego bijesz?
O, znowu kłócisz się z czymś, czego nie napisałem. No przeczytaj proszę ponownie post, na który odpowiadasz. Napisałem: "chętnie wyliczasz cechy TTS". Nie napisałem "wyliczasz tylko pozytywne cechy TTS".

Do czego natomiast piję. Do tego właśnie piję, do wybiórczego czytania postów i wykłócania się z własnym przewrażliwieniem. Mógłbym ci teraz powyliczać, ile razy to zrobiłeś na przestrzeni paru stron tematu, tak jak ty mi wyliczyłeś te 16/17 postów "hejtu". Nie chce mi się. Niemniej jednak dostrzeżenie tendencji do wybiórczości i "autouzupełnień" każe się zastanawiać nad trafnością pozostałych informacji zawartych w takich postach. Powiedzmy całościowo tracą trochę na wiarygodności.

Sarseth
Użytkownik wspierający
Posty: 666
Rejestracja: 22 kwie 2016, 10:31
Has thanked: 10 times
Been thanked: 10 times

Re: Tabletop Simulator [Steam]

Post autor: Sarseth » 26 cze 2017, 16:34

worek cementu pisze:Modele 3D. Ostatnio co słyszę o jakimś nowym świetnym module na TTS, to na screenach widzę rozrzucone wokół stołu modele 3D, jakieś gabinety figur w stylu tego Zombiecide albo inne przekombinowane scenografie, potrzebne jak piąte koło u wozu. Rzadko to wygląda nieintruzyjnie. Pytanie więc czy TTS oznacza osobno modele na stole i modele wokół stołu, bo jeśli nie, to raczej nie będzie to linijka kodu. Ale też średnio mi się uśmiecha perspektywa grzebania w mocno oskryptowanych modułach, łatwo coś zepsuć nie będąc programistą.
Tobie niepotrzebne, społeczności TTSa potrzebne, przede wszystkim amerykańskiej części. koniec, inaczej by nie zachwalali i nie kupowali. A jednak kupują. Jak gram na planszy na stole, to też nie mam problemu ze skupieniem się na grze gdy na około chodzą jakieś osoby, nie wiem w czym miałoby mi przeszkadzać gdzieś przy krawędzi ekranu jakieś nieruchome figury. A jednak robi fajny efekt na wejście (oczywiście jest to opinia). Plus VR jest chyba przyjaźniejszy, nie wiem jakbym się czuł mająć jednolite tło na około stołu i nie widział wymiarów grając na VRze. (tak, gra ma możliwość VR, jest to kolejna rzecz, która mi jest niepotrzebna, ale rozumiem jej istnienie i widziałem kiedyś jak ktoś grał ze mną własnie przez VR, bo ma dwa kursory. Jak ktoś lubi to super, jak ktoś nie, to nie używa.))
worek cementu pisze:Nie. Ja o błędzie, ponieważ jest to błędem. 100% błąd designerski. To jakby w samochodzie zamontować tuż przy pedale hamulcowym pedał otwierający maskę, żeby wystrzelić konfetti. Zabawne, jednorazowe, i całkowicie nieergonomiczne.
Ty prowadzisz ten projekt, żeby stwierdzać że coś jest błędem designerskim? Jeszcze raz: trailer, opis gry, recenzje wspominające o tym. Ja bym to nazwał "change request", a nie błąd. Jakbym dostał taki ticket od klienta to bym wywalił i kazał mu spojrzeć nawet nie na dokumentację projektu, ale sam krótki opis. Samochód to inna sprawa, podejrzewam że są jakieś regulacje na to. I jeśli ktoś tak to zaprojektował, to rzeczywiście błąd projektowy, bo np samochód nie zostanie dopuszczony do jazdy na drogach publicznych, a chciał osiągnąć ten cel projektant. Ale jeśli ktoś zrobił samochód dla jaj którego nazwał "pierwszy samochód z pedałem na klakson przy hamulcu" to po "naprawieniu" tego błędu, traci nazwa produktu sens. Trzeba zmienić nazwę na 'samochód jak wszystkie'.
worek cementu pisze:Serio?
Aż zapytam jeszcze raz wielkimi literami: SEEERIO?
Co za głupota. Po co achievementy w wirtualnym stole, który z założenia ma być silnikiem dla gier, a nie grą samą w sobie. Mógłbym zrozumieć achievementy w poszczególnych modułach jeszcze, ale achievement od wywracania stołu, no litości.
Nie wiem co się dziwisz. Wiele gier na steamie to ma. Zwiększa popyt, są na świecie achievementwhores. Ma ta gra zachęcić (bardziej lub mniej) nie tylko planszówkowiczów ale też graczy, którzy nie grają w gry planszowe. A usunięcie możliwość achievementa jak już tam jest dałoby sporą liczbę negatywnych ocen. Albo nawet może byłoby to nielegalne ze względów na sytrybucję na steamie (zablokowanie możliwoście zdobycia osiągnięcia)
worek cementu pisze:Przykro mi, nie kupuję zupełnie twoich wyjaśnień o symulatorze. Albo rozmawiamy o tym w kategoriach wirtualnego środowiska do grania w gry stołowe, albo na stół można też wpuścić kozę.
Wirtualne środowisko do grania w gry stołowe z silnikiem 3D. Symulacja stołu. Nie rozumiem co wykreśla symulację z kategorii wirutalnego środowiska do grania w gry stołowe. To że jedno jest okienkowe, a drugie 3d to nadal (pod względem aplikacji) oba są wirtualne środowiska do grania w gry. Ba, TTS tworzy dodatkowo otoczenie całe, przez co możemy użyć słowa środowiska jeszcze bezpieczniej, bo nie jest to zwykła aplikacja okienkowa. Vassala bym nazwał aplikacją interpretującą gry planszowe na komputerze, ale jest to tylko moje zdanie
worek cementu pisze:O, znowu kłócisz się z czymś, czego nie napisałem. No przeczytaj proszę ponownie post, na który odpowiadasz. Napisałem: "chętnie wyliczasz cechy TTS". Nie napisałem "wyliczasz tylko pozytywne cechy TTS".
Napisałeś też "mam wobec tego nadzieję że skoro" i "to chociaż z TTS zapoznałeś się uważniej". To dlaczego wątpisz w moje zapoznanie się z tą aplikacją, skoro wymieniłem negatywne cechy oraz pozytywne? Ty oglądałeś tylko filmiki i zdjęcia z TTSa czy też grałeś? Bo nie chcę wnioskować niczego, bazując na pamięci co pisałeś a propo tego gdzie widziałeś te figury woskowe.

Resztę pominę, ja np nadal nie rozumiem jak od 2 miesięcy można śledzić temat aplikacji która się nie podoba. Tzn rozumiem, że jest coś takiego jak fanboy, np xboxowcy lubią wjeżdżać na gry exlusywne na PS, a PSowcy na Xboxowe, mimo że gra nie została wydana na ich platformę. Oczywiście nie wszyscy, ale zawsze znajdzie się kilku. console peasants vs pc masters. Rutinacea vs rutinoscorbin.
Miałem nadzieję, że skończy się gównobójka po poście Looke83, ale niestety nie. Także dorzucam ostatniego tego posta i masz luz z mojej strony.
Rozumiem że niepotrzebne akurat Tobie są te funkcje które oferuje TTS, dobrze. Cieszę się że odnalazłeś swoją ulubioną apkę pt Vassal. Niech się rozwija w najlepsze. Życzę powodzenia dalej w negowaniu produktu subiektywnymi ocenami, jeśli się przy tym tak świetnie bawisz i masz na to czas. Miłego grania w vassalu. Anyway, czarna lista, ignore, obiecuję że już nie będę odpisywał Twoim postom. I przepraszam pozostałych czytających za zmarnowanie czasu.
Rebel 6% (trójmiasto)

worek cementu
Posty: 44
Rejestracja: 24 mar 2017, 13:33

Re: Tabletop Simulator [Steam]

Post autor: worek cementu » 26 cze 2017, 18:12

Cóż Sarseth, gratuluję, odwaliłeś kawał dobrej roboty w zniechęcaniu mnie do TTS.

Nawet nie będę komentował poszczególnych wyjaśnień, bo jak ich nie kupowałem, tak dalej ich nie kupuję. Średnio się to wszystko trzyma kupy moim zdaniem. Wynikałaby z tego dość pokrętna filozofia i kontrproduktywne priorytety twórców. Tak że o ile do niedawna TTS wydawał się interesującą, mimo że płatną i niepopularną wśród znajomych opcją, to pomogłeś mi wyrobić jednoznacznie negatywne zdanie.

Chyba że się mylisz oczywiście. Dostrzegam wciąż pewną szansę, że nie jest aż tak tragicznie, jak to próbujesz malować.
Sarseth pisze:Resztę pominę, ja np nadal nie rozumiem jak od 2 miesięcy można śledzić temat aplikacji która się nie podoba.
Doprawdy nie wiem co cię dziwi w śledzeniu wątku, w którym się wcześniej zapostowało.
Sarseth pisze:Anyway, czarna lista, ignore, obiecuję że już nie będę odpisywał Twoim postom.
Wyczuwam tu jakiś uraz po usunięciu cię z naszego Discorda parę tygodni wstecz, no ale niech ci będzie.

Indar
Użytkownik wspierający
Posty: 895
Rejestracja: 25 sty 2013, 22:17
Lokalizacja: Łomża
Has thanked: 1 time
Kontakt:

Re: Tabletop Simulator [Steam]

Post autor: Indar » 26 cze 2017, 22:39

Worek cementu - już daj spokój, wygrałeś. Wiemy dzięki Tobie że Vassal jest lepszy, mniej w nim udziwnień i w ogóle jest ładnieszy. I że w ogóle jesteś zniechęcony do TTS.
TTS Skapitulował!

worek cementu
Posty: 44
Rejestracja: 24 mar 2017, 13:33

Re: Tabletop Simulator [Steam]

Post autor: worek cementu » 27 cze 2017, 17:32

Vassal jest przede wszystkim dobrą opcją darmową, pozbawioną przy tym wielu problemów TTS (które jak wynikałoby z tej dyskusji mają często swe źródło w komercyjności produktu).

Indar
Użytkownik wspierający
Posty: 895
Rejestracja: 25 sty 2013, 22:17
Lokalizacja: Łomża
Has thanked: 1 time
Kontakt:

Re: Tabletop Simulator [Steam]

Post autor: Indar » 29 cze 2017, 16:24

Bardzo, duże środowisko graczy , sporo gier, i grasz jakby to faktycznie był stół z plansza.
Zdaje się że znowu jest promocja na 4-pak, poszukaj chętnych i weźcie.

worek cementu
Posty: 44
Rejestracja: 24 mar 2017, 13:33

Re: Tabletop Simulator [Steam]

Post autor: worek cementu » 29 cze 2017, 17:30

Zdecydowanie nie opłaca się.

Z płatnych opcji dochodzę do wniosku lepiej już inwestować w Tabletopię. Przynajmniej jak już zapłacisz będziesz mógł na tym hostować gry dla każdego bez konieczności naciągania innych ludzi na wydawanie kasy, żebyście mogli pograć razem w twoją grę.

Ale lepiej zacznij od obadania aplikacji darmowych i nie trać pieniędzy, jeśli nie będzie rzeczywiście takiej potrzeby.

Awatar użytkownika
Looke83
Użytkownik wspierający
Posty: 156
Rejestracja: 26 paź 2013, 11:32
Lokalizacja: Poznań

Re: Tabletop Simulator [Steam]

Post autor: Looke83 » 29 cze 2017, 23:00

Worek Cementu - teraz to zaczyna wyglądać jakbyś sam prowadził vendettę przeciwko TTS...nie będę wdawać się w dyskusję...nie twierdzę, że Vassal jest zły - na pewno jest jednym z pierwszych środowisk, ale nie stawiałbym go wyżej od TTS...fakt, że ma jedną niepodważalną zaletę - jest darmowy.

Co natomiast Vassal nigdy nie da, a TTS tak to możliwość zagrania w planszówkę praktycznie 1:1 jak w rzeczywistości...a co za tym idzie uczysz się jak grać...nie tylko zasad, ale także planszy, rozmieszczania i przesuwania figurek/zasobów...ktoś powie banał, a ja uważam, że dzięki TTS można podjąc decyzję o zakupie bądź nie wersji na stół. Sam osobiście jutro z kolegą testujemy Cywilizację poprzez wieki 3ed, bo planuję jej zakup, ograłem trochę na boardgaming-online, a teraz chcę spróbować na "prawie prawdziwej" planszy.

Zapraszałeś mnie na to na Vassal'a...ale niestety jest tam edycja 2 jako ostatnia, a 3 nigdy się nie pojawiła [tzn. ktoś napisał mod'a pod swoje potrzeby, ale nie udostępnia]. Dzięki za zaproszenie, ale nie chcę uczyć się 2 edycji, z tego co wiem to 3 dużo bardziej wygładzili no i jednak troszkę zasady się różnią, więc nie chcę sobie mieszać.

Wuenwu - musisz sam sobie odpowiedzieć na pytanie czy warto...środowisko jest, wprawdzie najwięcej anglojęzycznego, ale na discord'a zawsze możesz wejść i porozmawiać i zobaczyć jak to jest. Natomiast co do ilości gier to TTS ma dużo więcej niż tabletopia. Pamiętaj, że w TTS masz jednorazową opłatę, natomiast Tabletopia i zachwalane hostowanie gier przez Worek Cementu kosztuje 10$ miesięcznie, tak więc ten tego...no co kto lubi.

Pozdrawiam i proszę skończcie już tę bezsensowną wojnę TTS vs Vassal.

worek cementu
Posty: 44
Rejestracja: 24 mar 2017, 13:33

Re: Tabletop Simulator [Steam]

Post autor: worek cementu » 30 cze 2017, 16:16

Looke83 pisze:bezsensowną wojnę TTS vs Vassal
Trochę nie wiem do czego się teraz odnosisz, zauważ poleciłem powyżej jako alternatywną płatną opcję Tabletopię, nie Vassala. Wojnę z tego co widzę toczył tutaj głównie Sarseth sam ze sobą (bo na pewno nie dyskutował z tym co ja pisałem), niemniej jednak trudno pozostawiać bezsensowne argumenty bez komentarza.
Looke83 pisze:ktoś powie banał
Zgadza się, powiem banał.

Podejmowałem zresztą takie decyzje w oparciu o partie rozegrane przez Vassala i jak dotąd nie żałowałem. Znam też kilka innych osób, które po zagraniu przez Vassala sięgnęły po portfel. Tak że nie jest to unikatowa cecha TTS.

No a płacenie za coś, żeby mieć możliwość zdecydowania, czy zapłacić za coś innego, hmm...
Looke83 pisze:Pamiętaj, że w TTS masz jednorazową opłatę, natomiast Tabletopia i zachwalane hostowanie gier przez Worek Cementu kosztuje 10$ miesięcznie, tak więc ten tego...no co kto lubi.
Jednym z głównych argumentów na korzyść płatnego TTS było jednak z tego co pamiętam wspieranie twórców, którym się coś należy. W tym przypadku wspierasz nie tylko twórców programu, ale również twórców gier. Poza tym zawsze można czekać na promocje!

Jeżeli niska cena jest głównym kryterium lepiej polecić dowolną aplikację darmową.
Ostatnio zmieniony 30 cze 2017, 17:00 przez worek cementu, łącznie zmieniany 3 razy.

Sarseth
Użytkownik wspierający
Posty: 666
Rejestracja: 22 kwie 2016, 10:31
Has thanked: 10 times
Been thanked: 10 times

Re: Tabletop Simulator [Steam]

Post autor: Sarseth » 30 cze 2017, 16:22

Większych bredni i większego malkontenta to nie widziałem tutaj.
Rebel 6% (trójmiasto)

worek cementu
Posty: 44
Rejestracja: 24 mar 2017, 13:33

Re: Tabletop Simulator [Steam]

Post autor: worek cementu » 30 cze 2017, 16:25

A ja widziałem tutaj większe brednie i większego malkontenta.

Indar
Użytkownik wspierający
Posty: 895
Rejestracja: 25 sty 2013, 22:17
Lokalizacja: Łomża
Has thanked: 1 time
Kontakt:

Re: Tabletop Simulator [Steam]

Post autor: Indar » 30 cze 2017, 16:30

Worek Cementu, co Ci ten TTS zrobił że tak jedziesz po tej platformie? Graczy Ci z Vassala zabiera czy co?

worek cementu
Posty: 44
Rejestracja: 24 mar 2017, 13:33

Re: Tabletop Simulator [Steam]

Post autor: worek cementu » 30 cze 2017, 16:38

Nic mi TTS nie zrobił. Cofnij się trochę w temacie, prześledź dyskusję, zobacz co rozpoczęło jej poszczególne wątki. Podpowiem, że jednym z głównych punktów spornych nie był TTS, tylko czyjaś bzdurna i rozmijająca się z prawdą kalkulacja proporcji moich postów na forum.

Nie jeźdżę po platformie. Dyskutuję z osobami wkręcającymi sobie, że jeżdżę po tej platformie i stawiającymi sobie za punkt honoru wybronienie wyimaginowanych ataków. A ponieważ argumenty stosowane w obronie są dosyć miękkie i średnio trzymają się kupy, jest z czym dyskutować. Nawet trzeba, kiedy zaczyna się wkładanie mi w usta rzeczy, których nie powiedziałem.

Tak że proponuję weź kilka głębokich oddechów i przestań projektować.

Sarseth
Użytkownik wspierający
Posty: 666
Rejestracja: 22 kwie 2016, 10:31
Has thanked: 10 times
Been thanked: 10 times

Re: Tabletop Simulator [Steam]

Post autor: Sarseth » 01 lip 2017, 00:31

Psy szczekają, karawana jedzie.

Gdyby ktoś chciał pograć w MoM:2ed, piszczie privy. http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =803492730
Ostatnio weszły skany 3d figurek, fajnie zaczyna to wyglądać ;) Proszę o privy, instrukcję i znajomość zasad posiadam ;) Natomiast dalszych scenariuszy nie zdążyłem poznać, z różowym przeszedłem tylko pierwsze dwa.

Indar, pasuje Ci w weekend umówić się na X-winga? Zasady obczajałem razem z modem, ale nie miałem prawdziwej potyczki jeszcze, a cały czas się nakręcam na to. Ostatnio odkryłem IA na TTSie, mega. Kolega kupił, takze będzie z kim i gdzie grać :) Tęz odezwę się na privie w celu sameog xwinga.
Rebel 6% (trójmiasto)

worek cementu
Posty: 44
Rejestracja: 24 mar 2017, 13:33

Re: Tabletop Simulator [Steam]

Post autor: worek cementu » 01 lip 2017, 12:15

Arkham Horror chętnie, ale MoM sobie odpuszczę.
Sarseth pisze:fajnie zaczyna to wyglądać
Można się spierać, te czaszki i gramofony niepotrzebnie zajmują przestrzeń na stole. A figurki mogli pomalować przed skanowaniem, albo chociaż dać jakieś obwódki, żeby lepiej z planszą kontrastowały.
Sarseth pisze:karawana jedzie
Zatem trzasnę z bicza i popędzę konie. A pies, w rzeczy samej, niech sobie szczeka, skoro taka jego psia natura.

Vivo
Posty: 19
Rejestracja: 22 cze 2014, 16:50

Re: Tabletop Simulator [Steam]

Post autor: Vivo » 01 lip 2017, 19:31

Na pewno jednokrotna opłata to lepsza opcja niż comiesieczna, jeśli już mowa o płatnych...

A ja mam pytanie o tego 4-paka: w jaki sposob można potem "rozdysponować" te konta?

Indar
Użytkownik wspierający
Posty: 895
Rejestracja: 25 sty 2013, 22:17
Lokalizacja: Łomża
Has thanked: 1 time
Kontakt:

Re: Tabletop Simulator [Steam]

Post autor: Indar » 01 lip 2017, 22:31

Dostajesz 4 kody zdaje się.

Azazelek
Użytkownik wspierający
Posty: 881
Rejestracja: 03 sty 2015, 17:28
Lokalizacja: Kołobrzeg
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Re: Tabletop Simulator [Steam]

Post autor: Azazelek » 01 lip 2017, 23:55

Ja mam pytanie odnośnie gier w samej aplikacji.
Widziałem listę do z cenami, ale tam gier jest chyba mało.
Widziałem na yt rozgrywki m.in. W dark souls ... A nie widziałem na liście do kupienia.
Wszystkie gry są dodatkowo płatne ??
No i czy wszyscy muszą mieć zakupiną grę żeby móc zagrać we 3-4 ... Czy wystarczy że jeden ma (administrator stołu czy jak to tam zwać ;) )

Sarseth
Użytkownik wspierający
Posty: 666
Rejestracja: 22 kwie 2016, 10:31
Has thanked: 10 times
Been thanked: 10 times

Re: Tabletop Simulator [Steam]

Post autor: Sarseth » 02 lip 2017, 08:26

Indar pisze:Dostajesz 4 kody zdaje się.
A nie 4 gifty? Tzn jak kupujesz przez steam oczywiście, nie sądzę by steam dawał kody. Dodatkowo 3 gifty, bo pierwszy automatycznie się osadza na koncie, chyba że wybierzesz że kupujesz jako prezent. Kiedyś dawno temu kupiłem packa i właśnie miałem jako gifta. Ale mogę się mylić, bo pamięć zawodna.
Azazelek pisze:Ja mam pytanie odnośnie gier w samej aplikacji.
Widziałem listę do z cenami, ale tam gier jest chyba mało.
Widziałem na yt rozgrywki m.in. W dark souls ... A nie widziałem na liście do kupienia.
Wszystkie gry są dodatkowo płatne ??
No i czy wszyscy muszą mieć zakupiną grę żeby móc zagrać we 3-4 ... Czy wystarczy że jeden ma (administrator stołu czy jak to tam zwać ;) )
Nie, jedna osoba musi mieć moda. Sami w sumie nawet to w opisie dają. Te płatne mody, to chyba wtedy kawałek kasy leci do autorów gry. http://store.steampowered.com/app/28616 ... Simulator/ tam jest lista pod "DLC" co jest płatne.
Dark souls jest tutaj: https://steamcommunity.com/workshop/bro ... touseitems
Jak i cała reszta gier do wyszukania (w aplikacji na steam też jest workshop dostępny, nie trzeba przez weba). Tutaj są mody darmowe. Klika się w guzik 'subskrybuj' i mod się ściąga Ci autoamtycznie przy włączeniu gry. Też wystarczy że jedna osoba ma moda. Inne mody, trzeba się naszukać, np Munchkin taka duża wersja, jest dostępna tylko jako plik, który sobie użytkownicy przesyłają, ponieważ autorzy zawalczyli by nie pojawiła się na TTSie (np www.nexusmods.com/tabletopsimulator/mods/ są tam też narzędzia do robienia swoihc modów)
Rebel 6% (trójmiasto)

Azazelek
Użytkownik wspierający
Posty: 881
Rejestracja: 03 sty 2015, 17:28
Lokalizacja: Kołobrzeg
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Re: Tabletop Simulator [Steam]

Post autor: Azazelek » 02 lip 2017, 08:44

Kurczaczki, zastanawiam się zastanawiać nad TS. U mnie w miasteczku słabo z graczami. Nic tylko czekać aż ktoś multipacka będzie brał :)

E: wielkie dzięki za odpowiedź !!

Vivo
Posty: 19
Rejestracja: 22 cze 2014, 16:50

Re: Tabletop Simulator [Steam]

Post autor: Vivo » 02 lip 2017, 09:23

Ok, to w takim razie jest ktoś chętny na tego 4-paczka? Do 5 lipca jest za pół ceny, potem już nie jestem zainteresowany :wink:

worek cementu
Posty: 44
Rejestracja: 24 mar 2017, 13:33

Re: Tabletop Simulator [Steam]

Post autor: worek cementu » 02 lip 2017, 12:20

A ja chyba w końcu kupię tego TTS. Nadal uważam, że to się nie opłaca jako zakup pod kątem grania, skoro można grać (czytaj często gram) na darmowych programach. Ale pościągam sobie moduły, żeby wyciągnąć z nich zasoby graficzne i zrobić moduły pod Vassala do paru gier, których jeszcze na to nie ma. Np. takie Dark Souls znajomy chętnie by zagrał, ale za TTS w życiu nie zapłaci. No to jednorazowy wydatek za grafiki i mogę wrócić do grania ze znajomymi bez wymuszania na nich zakupów.

Przy okazji będę potem mógł dać słabą recenzję aplikacji na Steamie.

loreberg
Posty: 2
Rejestracja: 02 lip 2017, 13:18

Re: Tabletop Simulator [Steam]

Post autor: loreberg » 02 lip 2017, 13:25

worek cementu pisze:A ja chyba w końcu kupię tego TTS. Nadal uważam, że to się nie opłaca jako zakup pod kątem grania, skoro można grać (czytaj często gram) na darmowych programach. Ale pościągam sobie moduły, żeby wyciągnąć z nich zasoby graficzne i zrobić moduły pod Vassala do paru gier, których jeszcze na to nie ma. Np. takie Dark Souls znajomy chętnie by zagrał, ale za TTS w życiu nie zapłaci. No to jednorazowy wydatek za grafiki i mogę wrócić do grania ze znajomymi bez wymuszania na nich zakupów.

Przy okazji będę potem mógł dać słabą recenzję aplikacji na Steamie.
Uo, ból dolnej części pleców aż bije po oczach. Jako że po postach patrząc nie wyglądasz na bardzo ogarniętą w sprawach komputerowych osobę, powiem Ci że wcale nie musisz kupować TTS żeby skopiować z niego zasoby z gier które ludzie publikują. Poczytaj sobie o TTS Mod Backup i/lub Steam Workshop Downloader. Nie zapomniej potem wystawić słabej opinii narzędziu które Ci pomogło zrobić co chciałeś ;)

ODPOWIEDZ