Mafia lub podobne online

Informacje o planszówkach on-line, offline itp.
dawidos160
Posty: 5
Rejestracja: 23 paź 2015, 16:26

Mafia lub podobne online

Post autor: dawidos160 »

Hej,

pytanie mam (nie wiem czy w dobrym dziale) - szukam portalu lub nawet bezpośredniej apki do pogrania w mafię (czy tam wilkołaki albo inne gry tego typu) online. Grałem w to sto lat temu na jednym forum do czasu aż gra i gracze nie wymarli, wśród znajomych mafia zbyt popularna nie jest (bo już ograna miliony razy wieki temu),a że mi strasznie leży ten typ gry to szukam jakiegoś odpowiednika online,ale że w planszówkowym świecie cyfrowym jestem raczej laikiem to nawet nie umiem w google odpowiedniego zapytania złożyć (bo wychodzą jakieś dziwne linki). Czy jest gdzieś taka oaza do gry w mafię? Niekoniecznie w czasie rzeczywistym - może być jak na forach - oparte o posty,gdzie GM raz dziennie np. podsumowuje turę.
Awatar użytkownika
Chizu
Posty: 105
Rejestracja: 28 kwie 2007, 18:44
Lokalizacja: Gdańsk
Has thanked: 40 times
Been thanked: 24 times

Re: Mafia lub podobne online

Post autor: Chizu »

Jeśli nie masz problemu z graniem po angielsku to możesz spróbować Town of Salem, wersja webowa jest darmowa. Widziałam też, że dużo osób gra też w Secret Hitler na Tabletop Simulator (tutaj już musiałbyś kupić Tabletopa na steamie i tu również będzie ciężko o rozgrywkę w języku polskim).
Awatar użytkownika
Chaaber
Posty: 1054
Rejestracja: 29 sty 2014, 22:03
Lokalizacja: Łódź
Has thanked: 10 times
Been thanked: 10 times

Re: Mafia lub podobne online

Post autor: Chaaber »

Jest aplikacja Triple Agent an Androida za darmo. Bardzo podobne do gier typu Mafia, Avalon etc. Jedyny minus, że jest na max 9 osób, czasami jest to za mało. Ale tytuł ma naprawdę fajny twist zrobiony na mechanice social deduction. Trochę jak One Night Ultimate Werewolf.
dawidos160
Posty: 5
Rejestracja: 23 paź 2015, 16:26

Re: Mafia lub podobne online

Post autor: dawidos160 »