Hex Online - niemalże ukończony

Informacje o planszówkach on-line, offline itp.
Kakalec
Posty: 6
Rejestracja: 27 sie 2008, 14:34

Hex Online - niemalże ukończony

Post autor: Kakalec »

Witam!

Jestem nowy na forum, także na początek chciałbym się przywitać, pozdrawiam wszystkich :)
W te wakacje pracowałem nad stworzeniem internetowej wersji Hexa, projekt jest niemalże ukończony. Chętnych zapraszam do wypróbowania mojej gry: www.online.neuroshima.org . Aby link dzialal mój komputer musi być włączony, jako że na nim własnie stoi serwer http, jak i serwer gry.

W razie chęci gry gdy nie ma serwera, bądź jakichkolwiek problemów proszę o kontakt na gg: 3810238. Dla zachęty podrzucam parę screenów z gry w załącznikach.

Pozdrawiam,
Kakalec
Ostatnio zmieniony 08 wrz 2008, 19:24 przez Kakalec, łącznie zmieniany 1 raz.
Kakalec
Posty: 6
Rejestracja: 27 sie 2008, 14:34

Re: Hex Online - niemalże ukończony

Post autor: Kakalec »

Próbowałem nawiązać kontakt z twórcami gry, jednak ci najwyraźniej mnie zignorowali. Jak na razie założyłem hasło i testuję grę prywatnie, na tym forum także szukam kolejnych testerów. Każdy kto zechce wspomóc projekt otrzyma hasło i będzie mógł razem ze mną wypróbować Hexa Online.
Awatar użytkownika
Soulless
Posty: 569
Rejestracja: 22 cze 2008, 21:59
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Re: Hex Online - niemalże ukończony

Post autor: Soulless »

Tak z ciekawości spytam, jak sie projekt rozwija?
Dogadałeś sie z twórcami gry, czy będziesz wypuszczał na kompa pod zmienioną nazwą tak jak Xplorers vs Catan? :)
Kakalec
Posty: 6
Rejestracja: 27 sie 2008, 14:34

Re: Hex Online - niemalże ukończony

Post autor: Kakalec »

Twórcy gry wyrazili zgodę na powstanie Neuroshima Hex Online. Zapraszam na http://www.neuroshimahex.prv.pl . Stary adres już nie działa.
Awatar użytkownika
Tommy
Posty: 1738
Rejestracja: 25 lut 2008, 15:18
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 107 times
Been thanked: 27 times

Re: Hex Online - niemalże ukończony

Post autor: Tommy »

Kakalec pisze:Twórcy gry wyrazili zgodę na powstanie Neuroshima Hex Online. Zapraszam na http://www.neuroshimahex.prv.pl . Stary adres już nie działa.
No mnie się dzisiaj raczej nie uda:

"Przekroczono limit czasu połączenia" "Nie udało się nawiązać połączenia" etc.
"I used to roll the dice
feel the fear in my enemy's eyes"
Awatar użytkownika
yosz
Posty: 6356
Rejestracja: 22 lut 2008, 22:51
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 192 times
Been thanked: 488 times
Kontakt:

Re: Hex Online - niemalże ukończony

Post autor: yosz »

Powiedz lepiej po jakim porcie jest komunikacja klient - serwer. Pewnie większość ludzi nie ma publicznych ip / ma firewalle / ma zablokowane porty
ZnadPlanszy | YouTube
Always keep at the back of your mind the possibility that you're dead wrong. -- T. Pratchett --
Awatar użytkownika
melee
Posty: 4341
Rejestracja: 28 cze 2007, 20:20
Lokalizacja: Warszawa / CK
Been thanked: 2 times

Re: Hex Online - niemalże ukończony

Post autor: melee »

mnie wczoraj niestety 3 razy wywaliło się trochę zniechęciłem, a to nie moja wina mojego łącza...
Awatar użytkownika
Ianov
Posty: 3
Rejestracja: 04 lut 2008, 11:07
Lokalizacja: Warszawa

Re: Hex Online - niemalże ukończony

Post autor: Ianov »

Cierpliwości, z tego co mi wiadomo wkrótce serwer zostanie przeniesiony na dedykowaną maszynę. W tej chwili stoi na domowym PC, który nie zawsze jest włączony, a i łącze czasem bywa obciążone.
Kakalec
Posty: 6
Rejestracja: 27 sie 2008, 14:34

Re: Hex Online - niemalże ukończony

Post autor: Kakalec »

yosz pisze:Powiedz lepiej po jakim porcie jest komunikacja klient - serwer. Pewnie większość ludzi nie ma publicznych ip / ma firewalle / ma zablokowane porty
Serwer działa na porcie 3933, jednak nie jest wymagane aby klient miał odblokowane te porty. Serwer jako jedyny akceptuje połączenia przychodzące, klient nie.
Kakalec
Posty: 6
Rejestracja: 27 sie 2008, 14:34

Re: Hex Online - niemalże ukończony

Post autor: Kakalec »

melee pisze:mnie wczoraj niestety 3 razy wywaliło się trochę zniechęciłem, a to nie moja wina mojego łącza...
Tak, tego dnia zmuszony byłem do wielokrotnych restartów serwera, jednak teraz sytuacja zmieni się - uruchomiłem serwer na dedykowanej maszynie firmy DreamHost. Adres serwera uległ zmianie, po aktualizacji klienta na stronie http://www.online.neuroshima.org będzie on od razu wpisany w okienku logowania. Zapraszam do gry.
Ostatnio zmieniony 11 wrz 2008, 23:07 przez Kakalec, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Nabuchodonozor
Posty: 261
Rejestracja: 06 wrz 2008, 19:57
Lokalizacja: Bydgoszcz
Has thanked: 11 times
Been thanked: 8 times

Re: Hex Online - niemalże ukończony

Post autor: Nabuchodonozor »

Brakuje mi tam możliwości tworzenia prywatnego stołu mniej więcej na takich zasadach jak na kurnik.pl czyli że grasz tylko z wybraną osobą. Taka dedykowana gra
Awatar użytkownika
melee
Posty: 4341
Rejestracja: 28 cze 2007, 20:20
Lokalizacja: Warszawa / CK
Been thanked: 2 times

Re: Hex Online - niemalże ukończony

Post autor: melee »

Mogłaby również być opcja przyglądania się grze innych osób
Awatar użytkownika
Senaszel
Posty: 776
Rejestracja: 03 cze 2006, 21:54
Lokalizacja: Poznań

Re: Hex Online - niemalże ukończony

Post autor: Senaszel »

Dzis udalo mi sie zagrac z kumplem - Cudo!!! - gralismy tylko 1 solowke moloch, posterunek = ale i tak miod...
Wiesz czego mi tu brakuje? - armii fanowskich:
Dalo by rade zrobic edytor? ^^
pewnie nie od razu ale mam nadzieje ze masz to w planach :)
Dzieki za to dzielko.
edit
ps przydalby sie jakis manual jak uzywac jakich zetonow bo nie potrafilismy uzyc bitwy.
Wingmakers
Lucf
Posty: 1346
Rejestracja: 09 lip 2008, 22:29
Been thanked: 1 time

Re: Hex Online - niemalże ukończony

Post autor: Lucf »

@Kakalec
Teraz coś zupdatowałeś - trzeba zakładać konto - robię konto, i po chwili długiej daje mi znak że "nie udało się odczytać info z serwera" :|

Jest serwer wyłaczony? Czy jakiś problem ? Bo wcześniej nie miałem ani jednego problemu z połączeniem :|
Awatar użytkownika
zephyr
Posty: 2373
Rejestracja: 27 paź 2007, 00:12
Lokalizacja: Warszawa
Been thanked: 1 time

Re: Hex Online - niemalże ukończony

Post autor: zephyr »

Feature request:
- system pozwalający na karanie uciekinierów

kiedy wreszcie udało mi się coś wygrać to mój oponent zwiał w ostatniej turze nie robiąc ruchu, który pieczętował moje zwycięstwo

Przydaje się system obrony przed czymś takim np. opcja w menu, która daje ileśtam czasu na ruch (np 5 minut) i jak nie będzie odpowiedzi to deklarujemy zwycięstwo przeciwnika
Science is a way of trying not to fool yourself. The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.
R.Feynman
MsbS
Posty: 883
Rejestracja: 30 mar 2008, 17:34
Has thanked: 54 times
Been thanked: 73 times

Re: Hex Online - niemalże ukończony

Post autor: MsbS »

Jak dotąd grałem raz (przy okazji to moja pierwsza w życiu gra w Hexa). Jest super! Kakalec- kawał NAPRAWDĘ świetnej roboty!

Jedna uwaga - fajnie by było, gdyby wskazówki (wyświetlające się po najechaniu myszą na żeton) działały także z żetonami na planszy, nie tylko w ręku.
Awatar użytkownika
piechotak
Posty: 399
Rejestracja: 17 gru 2007, 21:56
Lokalizacja: Białystok
Has thanked: 18 times
Been thanked: 24 times

Re: Hex Online - niemalże ukończony

Post autor: piechotak »

A mi za każdym razem wyskakuje, że klientowi nie udało się połączyć z serwerem :evil:
Wercyngoteryx
Posty: 20
Rejestracja: 16 sty 2008, 12:32
Lokalizacja: Luboń/k. Poznania
Kontakt:

Re: Hex Online - niemalże ukończony

Post autor: Wercyngoteryx »

Kakalec pisze:Twórcy gry wyrazili zgodę na powstanie Neuroshima Hex Online. Zapraszam na http://www.neuroshimahex.prv.pl . Stary adres już nie działa.

Co też opowiadacie łączy się ładnie . A stary adres wciąż działa ';) pewnie włączyłeś komputer ;)
Dabi
Posty: 1256
Rejestracja: 24 wrz 2005, 01:08
Lokalizacja: Lublin
Been thanked: 1 time

Re: Hex Online - niemalże ukończony

Post autor: Dabi »

piechotak pisze:A mi za każdym razem wyskakuje, że klientowi nie udało się połączyć z serwerem :evil:
A mi za każdym razem wyskakuje, że klientowi nie udało się połączyć z serwerem :evil:
To tak samo jak i mi

Nie łaczy z serwerem ani razu

Wielka szkoda :(
Awatar użytkownika
Nabuchodonozor
Posty: 261
Rejestracja: 06 wrz 2008, 19:57
Lokalizacja: Bydgoszcz
Has thanked: 11 times
Been thanked: 8 times

Re: Hex Online - niemalże ukończony

Post autor: Nabuchodonozor »

Zgłoście problem na forum gry
Awatar użytkownika
piechotak
Posty: 399
Rejestracja: 17 gru 2007, 21:56
Lokalizacja: Białystok
Has thanked: 18 times
Been thanked: 24 times

Re: Hex Online - niemalże ukończony

Post autor: piechotak »

U mnie problemem był zły adres serwera. Spróbuj ten: 83.3.73.130.
Dabi
Posty: 1256
Rejestracja: 24 wrz 2005, 01:08
Lokalizacja: Lublin
Been thanked: 1 time

Re: Hex Online - niemalże ukończony

Post autor: Dabi »

piechotak pisze:U mnie problemem był zły adres serwera. Spróbuj ten: 83.3.73.130.

Dziękuję bardzo ! :)

Zmieniłem na adres który podałeś i faktycznie działa

Dzięki
Awatar użytkownika
Gourry19
Posty: 49
Rejestracja: 25 lis 2008, 14:51
Lokalizacja: Konin

Re: Hex Online - niemalże ukończony

Post autor: Gourry19 »

Ja w to gram i narazie zastepuje mi to planszowa wersje :D gra jest porządnie zrobiona polecam:D
And the song will rise to their graves ...
---------------------------------------
Moja Kolekcja
Dabi
Posty: 1256
Rejestracja: 24 wrz 2005, 01:08
Lokalizacja: Lublin
Been thanked: 1 time

Re: Hex Online - niemalże ukończony

Post autor: Dabi »

Gourry19 pisze:Ja w to gram i narazie zastepuje mi to planszowa wersje :D gra jest porządnie zrobiona polecam:D
Wygrałem przed chwilką pierwszy pojedynek

Zaskakujące zważywszy, że nie potrafiłem rzucić bitwy ani wywalać żetonów z ręki :D

Ale gra się bardzo fajnie 8)

Gourry - widziałem Cię przed chwilką na serwerze :)
Awatar użytkownika
Gourry19
Posty: 49
Rejestracja: 25 lis 2008, 14:51
Lokalizacja: Konin

Re: Hex Online - niemalże ukończony

Post autor: Gourry19 »

Jaki masz nick:D:D??? No mi sie jeszcze nie udało wygrać ani razy bo dopiero gram ogólnie w hexa od 2 dni :D
And the song will rise to their graves ...
---------------------------------------
Moja Kolekcja
ODPOWIEDZ