Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Tutaj można dyskutować o konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. NIE NALEŻY TUTAJ PYTAĆ O ZASADY, MALOWANIE, ROBIENIE INSERTÓW ORAZ KOSZULKI! OD TEGO SĄ INNE PODFORA
Za dużo potencjalnych dodatków aby wydał to po polsku Rebel a na Galakte nie ma chyba co obecnie liczyć. W oryginał grałem wprawdzie tylko raz ale to fajna gra była. Terrioth jes bardzo fajnym światem
A miałem już nic nowego nie kupować ... Terrinoth jest już dość mocno rozbudowanym światem stąd spodziewam się kilka jak nie kilkunastu dodatków. Ciekawe co na tą zapowiedź Galakta/Rebel i czy jeszcze ktoś odważy się kupić wersję polską.
karawanken pisze: ↑06 cze 2018, 19:36
Za dużo potencjalnych dodatków aby wydał to po polsku Rebel
Myślę że nie ilość dodatków a temat gry nie jest najlepszy dla Rebela do zaczęcia przygody z tego typu grami - w Polsce mało ludzi to kupi. A jak ktoś jest fanem to pewnie wejdzie od razu w wersję ENG aby nie było potem zabawy z mieszaniem języków.
Subiektywnie mówiąc - moje opinie o grach są w 100% obiektywne
Karit pisze: ↑07 cze 2018, 11:32... temat gry nie jest najlepszy dla Rebela do zaczęcia przygody z tego typu grami ...
Rebel już wydawał karcienkę, więc nie byłaby to pierwsza przygoda. Kamień Gromu. Oczywiście na wszystkie możliwe do wydania dodatki zostało wydanych 0 (słownie zero).
Markus pisze: ↑07 cze 2018, 20:28
Jeszcze nigdy nie narzekałem na grafikę w grach ale te tu zaprezentowane są "straszne" tj za cukierkowe. Jednak "stary świat" miał swój klimat
Rzadko kiedy się tutaj wypowiadam, ale jak to przeczytałem to muszę. Zgadzam się w pełni, te grafiki zupełnie mi nie pasują do tej gry, mając w pamięci to co było na kartach Warhammer ACG. Fanowskie rozszerzenia do Warhammera lepiej wyglądają: https://staryswiat.wordpress.com/ .
Markus pisze: ↑07 cze 2018, 20:28
Jeszcze nigdy nie narzekałem na grafikę w grach ale te tu zaprezentowane są "straszne" tj za cukierkowe. Jednak "stary świat" miał swój klimat
Zgadzam się w 100%. W WH ACG klimat idealnie wpasował się w mechanikę. Było mrocznie, ciężko i pamiętam wiele trudnych wyborów. Tutaj jest jak na razie cukierkowo. Ciekawe czy wprowadzili jakieś zmiany, bo krew, pot i łzy z WH mogą tu zupełnie nie pasować.
Ale taki właśnie jest Terrinoth. Cukierkowy, infantylny. Trzeba się przyzwyczaić. To jest IP, po które FFG sięga, gdy trzeba coś puścić po linii najmniejszego oporu/kosztu.
Terrinoth nie jest już aż tak lipnym światem jak parę lat temu, FFG trochę inwestuje we fluff. Oczywiście nie można porównywać z Warhammerem, bo to uniwersum tworzone jest od lat 80, a też na początku było bardzo biedackie.
rattkin pisze: ↑07 cze 2018, 23:26
Ale taki właśnie jest Terrinoth. Cukierkowy, infantylny. Trzeba się przyzwyczaić. To jest IP, po które FFG sięga, gdy trzeba coś puścić po linii najmniejszego oporu/kosztu.
"Rune Age" także jest w świecie Terrinoth, ale tam grafiki nie odstraszają aż tak swoją infantylnością. Nie są "brudne", jednak nie są też aż tak sterylne i cukierkowe. Więc da się to zrobić sensownie.
Ten reskin WQ przypomina mi pod względem grafik nową wersję "Cytadeli", są jak potrawy bez przpraw: mdłe i nijakie.
Ja niekoniecznie mówiłem tylko o grafikach, a raczej o miałkości i płytkości tego "świata". Kiedy świat nie ma głębi, swoich historii, sensu, postaci, itd. to i grafikom trudniej się w tym zakorzenić. Choć, przyznaję, grafiki w Rune Age są całkiem w porządku.
Dodatkowo, teraz jest taki trend na infantylizowanie "generic fantasy", żeby uczynić je bardziej przystępnym (widać to np. w League of Legends, Siege Storm i w niemal każdej grze na mobilki)
"Mamo, mamo, kup mi grę!"
"Ooo jakie ładne, kupię ci, dziecko".
A teraz wyobraźcie sobie ten sam dialog dziecka wskazującego na okładkę Chaosu w starym świecie
Quba40 pisze: ↑08 cze 2018, 12:02
Niestety ani świat ani grafiki zupełnie do mnie nie przemawiają. Szkoda, bo mechanika WHQ jest bardzo fajna.
A ja w tym widzę szansę na wciągnięcie w bardziej złożone karcianki córki (obecnie lat 7). Jesteśmy na poziomie Hero Realms, ale przecież kiedyś trzeba będzie wykonać skok - i jestem pewien, że jej to wizualnie bardzo przypadnie do gustu Tak, wiem, dzieci nie są targetem tego tytułu, niemniej: "Tato, tato, kup mi grę". "Jasne, córuś"
Mi Warhammer Quest Gra Karciana podobał się mechanicznie na tyle, że z otwartymi ramionami przyjmę ten retheme, nawet pomimo cukierkowatości grafik i obawy o zbytnią "lekkość" fabularną.
Mam tylko nadzieję że ktoś wyda to po polsku (nie wiem jak to tam bedzie - czy to galakta ma prawa do nowych gier ffg czy juz rebel?).
nightrunner pisze: ↑08 cze 2018, 12:41
Mi Warhammer Quest Gra Karciana podobał się mechanicznie na tyle, że z otwartymi ramionami przyjmę ten retheme, nawet pomimo cukierkowatości grafik i obawy o zbytnią "lekkość" fabularną.
Mam tylko nadzieję że ktoś wyda to po polsku (nie wiem jak to tam bedzie - czy to galakta ma prawa do nowych gier ffg czy juz rebel?).
Nikt nie ma z automatu praw do niczego. Pierwszeństwo wydania z pewnością będzie mieć Rebel, a jeśli się nie zdecyduje, to może weźmie Galakta. Ewentualnie nikt.
Trolliszcze pisze: ↑08 cze 2018, 11:48
"Mamo, mamo, kup mi grę!"
"Ooo jakie ładne, kupię ci, dziecko".
A teraz wyobraźcie sobie ten sam dialog dziecka wskazującego na okładkę Chaosu w starym świecie
Pytanie o której okładce mówimy? Były przecież dwie pierwsza nawet mogła skrywać czekoladki , druga co najwyżej "flaczki"