Euro bez negatywnej interakcji dobrze śmigające na 2

Zastanawiasz się co kupić? Poszukujesz gry dla 2 osób? A może najzabawniejszej gry dla 3-6 osób Reinera Knizia o kosmosie, zaczynającej się na literę Z? Pomożemy!
slanesh
Posty: 116
Rejestracja: 27 lip 2015, 14:31
Lokalizacja: Warszawa

Euro bez negatywnej interakcji dobrze śmigające na 2

Post autor: slanesh »

Jak w opisie + najlepiej z kostkami.
Mamy Zamki Burgundii i najchętniej coś podobnego ale ładniejszego :) Może być lekkie jak i średnie, totalnych mózgotrzepow nie chcemy, raczej coś chillowego.
Fajnie tez żeby chodziło na 4-5 os ale priorytet to tryb na 2.
Kisun
Posty: 1128
Rejestracja: 12 lip 2015, 16:47
Lokalizacja: Gostyń (Wlkp)
Has thanked: 113 times
Been thanked: 131 times

Re: Euro bez negatywnej interakcji dobrze śmigające na 2

Post autor: Kisun »

Kowale losu. Śliczna, rewelacyjnie zrobiona wypraska. Orginalne kostki w których wymienia się ścianki. Dosyć prosta ale pokombinować można.
Century edycja Golem - przyjemne dla oka grafiki, metalowe monety, piękne duże kryształki. Też dosyć prosta mechanicznie i również trochę kombinowania tam jest. Tu jednak brak kości. Obie chyba jednak prostsze od zamków ale przyjemne.
Ostatnio zmieniony 11 cze 2018, 09:23 przez Kisun, łącznie zmieniany 1 raz.
Gry w Bibliotece
Posty: 148
Rejestracja: 07 cze 2017, 09:54

Re: Euro bez negatywnej interakcji dobrze śmigające na 2

Post autor: Gry w Bibliotece »

Kości, stosunkowo lekkie, chodzi na 2 i nie wbijamy sobie noży w plecy - może Marco Polo? Kwestia tego, czy to ładna gra - mi osobiście się podoba wizualnie, no i od Zamków na pewno brzydsza nie jest ;)
Gry w Bibliotece - blog planszówkowo-książkowy
Ostatnie wpisy: Burano
Coimbra
Abyss: Lewiatan
slanesh
Posty: 116
Rejestracja: 27 lip 2015, 14:31
Lokalizacja: Warszawa

Re: Euro bez negatywnej interakcji dobrze śmigające na 2

Post autor: slanesh »

A Lorenzo il Magnifico? To chyba trochę cięższe ale czy śmiga na 2 i czy jest chilloutowe? :)
Zack
Posty: 217
Rejestracja: 13 mar 2018, 21:20
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 4 times
Been thanked: 7 times

Re: Euro bez negatywnej interakcji dobrze śmigające na 2

Post autor: Zack »

Kisun pisze: 11 cze 2018, 05:54 Korale losu. Śliczna, rewelacyjnie zrobiona wypraska. Orginalne kostki w których wymienia się ścianki. Dosyć prosta ale pokombinować można.
Century edycja Golem - przyjemne dla oka grafiki, metalowe monety, piękne duże kryształki. Też dosyć prosta mechanicznie i również trochę kombinowania tam jest. Tu jednak brak kości. Obie chyba jednak prostsze od zamków ale przyjemne.
Chodziło o Kowale Losu, a nie korale ;)

Kostki i euro się raczej wykluczają.

Ja proponuję Roll for the Galaxy. Jest masa fajnych kosteczek i euro mechanika w budowanie silnika i zbieranie punktów zwycięstwa. Działa dobrze na 2-5 graczy. Nawet ładna.

Jest jeszcze Pory Roku. To ma już trochę negatywnej interakcji, są fajne kości pór roku i ilustracje są mega ładne.

Może Splendor? Fajne, lekkie i szybkie budowanie silnika. Graficznie jako tako.

Jest jeszcze Wsiąść do pociągu Europa. Euro jak się patrzy, lekkie, przyjemne. Brak negatywnej interakcji ale obrazić się można na śmierć jak ktoś ci zablokuje.
Kisun
Posty: 1128
Rejestracja: 12 lip 2015, 16:47
Lokalizacja: Gostyń (Wlkp)
Has thanked: 113 times
Been thanked: 131 times

Re: Euro bez negatywnej interakcji dobrze śmigające na 2

Post autor: Kisun »

Dzięki, oczywiście że chodziło o Kowale losu - autokorekta na smartfonie czasem płata figle.
Zack pisze: 11 cze 2018, 09:18Kostki i euro się raczej wykluczają.
Jest cała masa gier euro z kosteczkami, między innymi słusznie wspomniany Roll.
Zapraszam do lektury: https://boardgamegeek.com/thread/146083 ... -dice-game
Taki Roll Player też całkiem ładny i nie jakiś mózgożer, nawet jeszcze trwa kampania dodatku (też z podstawką) https://wspieram.to/potwory i mimo klimatu to raczej ameri bym tego nie nazwał ;)
slanesh
Posty: 116
Rejestracja: 27 lip 2015, 14:31
Lokalizacja: Warszawa

Re: Euro bez negatywnej interakcji dobrze śmigające na 2

Post autor: slanesh »

Zack pisze: 11 cze 2018, 09:18
Kisun pisze: 11 cze 2018, 05:54 Korale losu. Śliczna, rewelacyjnie zrobiona wypraska. Orginalne kostki w których wymienia się ścianki. Dosyć prosta ale pokombinować można.
Century edycja Golem - przyjemne dla oka grafiki, metalowe monety, piękne duże kryształki. Też dosyć prosta mechanicznie i również trochę kombinowania tam jest. Tu jednak brak kości. Obie chyba jednak prostsze od zamków ale przyjemne.
Chodziło o Kowale Losu, a nie korale ;)

Kostki i euro się raczej wykluczają.

Ja proponuję Roll for the Galaxy. Jest masa fajnych kosteczek i euro mechanika w budowanie silnika i zbieranie punktów zwycięstwa. Działa dobrze na 2-5 graczy. Nawet ładna.

Jest jeszcze Pory Roku. To ma już trochę negatywnej interakcji, są fajne kości pór roku i ilustracje są mega ładne.

Może Splendor? Fajne, lekkie i szybkie budowanie silnika. Graficznie jako tako.

Jest jeszcze Wsiąść do pociągu Europa. Euro jak się patrzy, lekkie, przyjemne. Brak negatywnej interakcji ale obrazić się można na śmierć jak ktoś ci zablokuje.
Splendor i Ticket to gatewaye, my szukamy czegoś trochę poważniejszego i bardziej rozbudowanego (mam zresztą obie te gry). Zamki są totalnie lajtowe, coś trochę cięższego chętnie ale lżejszego już nie :)
Awatar użytkownika
detrytusek
Posty: 7329
Rejestracja: 04 maja 2015, 12:00
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 457 times
Been thanked: 1102 times

Re: Euro bez negatywnej interakcji dobrze śmigające na 2

Post autor: detrytusek »

Santa Maria.
Lorenzo to wg mnie ma sporo negatywnej int.
"Nie ma sensu wiara w rzeczy, które istnieją."

Do sprzedania: Circadians: Nowy Świt

Wątek sprzedażowy
Awatar użytkownika
elayeth
Posty: 1051
Rejestracja: 07 sty 2009, 16:29
Lokalizacja: Bydgoszcz
Has thanked: 175 times
Been thanked: 192 times

Re: Euro bez negatywnej interakcji dobrze śmigające na 2

Post autor: elayeth »

Moim zdaniem:
Alien Frontiers - bardzo wdzięczna gra, do tego ładna i nie jest zbyt męcząca.
Dice City - wybór nieoczywisty, ale gra mi bardzo przypadła do gustu. Wbrew pozorom nie jest aż tak losowa, a silniczki można fajnie budować. Nietrudna.
Troyes - dość matematyczna, ale po zamkach może bardzo się spodobać... choć graficznie jest kontrowersyjna. Moim zdaniem jednak w realu wygląda bardzo spójnie i faktycznie graficznie jest trafiona.
Awatar użytkownika
warlock
Posty: 4597
Rejestracja: 22 wrz 2013, 19:19
Lokalizacja: Lublin
Has thanked: 1008 times
Been thanked: 1879 times

Re: Euro bez negatywnej interakcji dobrze śmigające na 2

Post autor: warlock »

Alien Frontiers - bardzo wdzięczna gra, do tego ładna i nie jest zbyt męcząca.
Błagam, Alien Frontiers bez negatywnej interakcji ;)?
Awatar użytkownika
gregos
Posty: 1032
Rejestracja: 20 gru 2014, 02:21
Lokalizacja: Tychy
Been thanked: 12 times

Re: Euro bez negatywnej interakcji dobrze śmigające na 2

Post autor: gregos »

Ładna i z kosteczkami to jest Sagrada.
Awatar użytkownika
detrytusek
Posty: 7329
Rejestracja: 04 maja 2015, 12:00
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 457 times
Been thanked: 1102 times

Re: Euro bez negatywnej interakcji dobrze śmigające na 2

Post autor: detrytusek »

elayeth pisze: 11 cze 2018, 10:50
Troyes - dość matematyczna, ale po zamkach może bardzo się spodobać... choć graficznie jest kontrowersyjna. Moim zdaniem jednak w realu wygląda bardzo spójnie i faktycznie graficznie jest trafiona.
Troyes bez negatywnej interakcji??
"Nie ma sensu wiara w rzeczy, które istnieją."

Do sprzedania: Circadians: Nowy Świt

Wątek sprzedażowy
cube88
Posty: 41
Rejestracja: 11 sty 2017, 10:41

Re: Euro bez negatywnej interakcji dobrze śmigające na 2

Post autor: cube88 »

Ze swojej strony na 2 polecam (już w kolejnym temacie) Grand Austria Hotel. Rzucanie kostkami a następnie za ich pomocą rozwijanie swojego hotelu. Na 2 osoby rozgrywka bardzo szybka, praktycznie bez downtime. Negatywna interakcja ogranicza podobnie jak w zamkach Burgundii ogranicza się w zasadzie do podebrania bardziej pasującego gościa lub kości akcji. Na 4 osoby wciąż ok ale pojawia się oczekiwanie na swoje akcje ze względu na rozkład tur graczy.

Ze sporo cięższych gier u mnie na 2 osoby całkiem nieźle przyjęta zostałą Uczta dla Odyna. Tu jednak bardziej możemy już sobie w drogę wchodzić no i sama gra jak i zasady zajmą więcej czasu
Awatar użytkownika
Tomzaq
Posty: 1721
Rejestracja: 09 maja 2014, 18:27
Lokalizacja: Silesia Superior
Has thanked: 112 times
Been thanked: 84 times

Re: Euro bez negatywnej interakcji dobrze śmigające na 2

Post autor: Tomzaq »

gregos pisze: 11 cze 2018, 11:13 Ładna i z kosteczkami to jest Sagrada.
Ale czy to jest euro?
Who is John Galt?
Posiadam
Awatar użytkownika
elayeth
Posty: 1051
Rejestracja: 07 sty 2009, 16:29
Lokalizacja: Bydgoszcz
Has thanked: 175 times
Been thanked: 192 times

Re: Euro bez negatywnej interakcji dobrze śmigające na 2

Post autor: elayeth »

warlock pisze: 11 cze 2018, 10:51
Alien Frontiers - bardzo wdzięczna gra, do tego ładna i nie jest zbyt męcząca.
Błagam, Alien Frontiers bez negatywnej interakcji ;)?
Tak zastanawiałem się czy uzasadnić ten wybór. Dla mnie np: taki Keyflower czy np: Pupile podziemi mają negatywną interakcję, która całkowicie psuje mi grę. Coś co sprawia, że możesz mieć mega duże wahnięcie w punktach, gdyż przeciwnik może ci całe plany pokrzyżować. Trudno coś zaplanować.
Co do Alien Frontiers - tutaj nie widzę tego typu negatywnej interakcji. Fakt, teoretycznie walczymy o terytoria... ale statystycznie (szczególnie na 2 osoby) przy przyjaznej grze, tego prawie w ogóle nie czuć. Ja z moją panią gramy sobie na tyle przyjaźnie, że jak podczas jednej gry ktoś komuś coś zajmie raz, może dwa to jest już dużo... Pamiętaj, że przy dwóch osobach tego miejsca na planecie jest naprawdę dużo.... a poza tym, połowa gry opiera się na ciekawym dice placemencie, którego efektem jest jedynie położenie czegoś na planszy... a nie stricte area cotrol. Oczywiście możesz czepnąć się blokowania miningu, cze podbierania surowców przeciwnikowi. O ile to pierwsze zdarza się często (i nie boli specjalnie), o tyle drugiego świadomie można nie wykonywać... tyle. Myślę, że najlepszym podsumowaniem jest to, że to jest ulubiona gra mojej partnerki, a ona nie trawi negatywnej interakcji.

Tak sobie myślę... że są gry, które wymagają negatywnej interakcji by grać sensownie... Keflower itp.. i takie, które tego nie wymagają zupełnie... i tu bym zaliczył właśnie Alien Frontiers i Troyes.
Awatar użytkownika
detrytusek
Posty: 7329
Rejestracja: 04 maja 2015, 12:00
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 457 times
Been thanked: 1102 times

Re: Euro bez negatywnej interakcji dobrze śmigające na 2

Post autor: detrytusek »

Przy sensownej grze w Troyes podbieranie kostek to jest mus.
"Nie ma sensu wiara w rzeczy, które istnieją."

Do sprzedania: Circadians: Nowy Świt

Wątek sprzedażowy
Awatar użytkownika
warlock
Posty: 4597
Rejestracja: 22 wrz 2013, 19:19
Lokalizacja: Lublin
Has thanked: 1008 times
Been thanked: 1879 times

Re: Euro bez negatywnej interakcji dobrze śmigające na 2

Post autor: warlock »

elayeth pisze: 11 cze 2018, 12:07
warlock pisze: 11 cze 2018, 10:51
Alien Frontiers - bardzo wdzięczna gra, do tego ładna i nie jest zbyt męcząca.
Błagam, Alien Frontiers bez negatywnej interakcji ;)?
Tak zastanawiałem się czy uzasadnić ten wybór. Dla mnie np: taki Keyflower czy np: Pupile podziemi mają negatywną interakcję, która całkowicie psuje mi grę. Coś co sprawia, że możesz mieć mega duże wahnięcie w punktach, gdyż przeciwnik może ci całe plany pokrzyżować. Trudno coś zaplanować.
Co do Alien Frontiers - tutaj nie widzę tego typu negatywnej interakcji. Fakt, teoretycznie walczymy o terytoria... ale statystycznie (szczególnie na 2 osoby) przy przyjaznej grze, tego prawie w ogóle nie czuć. Ja z moją panią gramy sobie na tyle przyjaźnie, że jak podczas jednej gry ktoś komuś coś zajmie raz, może dwa to jest już dużo... Pamiętaj, że przy dwóch osobach tego miejsca na planecie jest naprawdę dużo.... a poza tym, połowa gry opiera się na ciekawym dice placemencie, którego efektem jest jedynie położenie czegoś na planszy... a nie stricte area cotrol. Oczywiście możesz czepnąć się blokowania miningu, cze podbierania surowców przeciwnikowi. O ile to pierwsze zdarza się często (i nie boli specjalnie), o tyle drugiego świadomie można nie wykonywać... tyle. Myślę, że najlepszym podsumowaniem jest to, że to jest ulubiona gra mojej partnerki, a ona nie trawi negatywnej interakcji.

Tak sobie myślę... że są gry, które wymagają negatywnej interakcji by grać sensownie... Keflower itp.. i takie, które tego nie wymagają zupełnie... i tu bym zaliczył właśnie Alien Frontiers i Troyes.
Ale czekaj - Keyflower nie ma negatywnej interakcji jako takiej. W Keyflowerze możesz komuś zablokować możliwość użycia/wylicytowania jakiegoś kafla, ale nie masz możliwości zabrania komuś posiadanych surowców albo zniszczenia mu kafla. W tej grze jest interakcja, ale czy negatywna? W Zamkach Burgundii też możesz komuś celowo zabrać kafel, który uniemożliwi mu zamknięcie obszaru i uwali jego plan na grę. Ale nie nazywajmy tego negatywną interakcja, bo zabraknie skali dla naprawdę wrednych gier ;).
Ja z moją panią gramy sobie na tyle przyjaźnie, że jak podczas jednej gry ktoś komuś coś zajmie raz, może dwa to jest już dużo...
Widzisz, tu jest pies pogrzebany. Bo gra stwarza możliwości negatywnej interakcji, ale Wy z nich nie korzystacie, bo nie chcecie. Ale jak kolega zakładający wątek zagra sobie w Alien Frontiers w maksymalnym składzie, to poczuje co to znaczy negatywna interakcja. Szczególnie, jeśli zagra w gronie ludzi, którzy z przyjemnością wykorzystają zasady gry żeby komuś dowalić. Jeśli jakieś pole na planszy mówi "Steal a total of four resources or one alien tech card from your opponent(s)." to jak możesz polecić taką grę w wątku, w którym autor nie chce negatywnej interakcji? Ja już nie mówię o area control na planecie.
Ostatnio zmieniony 11 cze 2018, 12:34 przez warlock, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
detrytusek
Posty: 7329
Rejestracja: 04 maja 2015, 12:00
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 457 times
Been thanked: 1102 times

Re: Euro bez negatywnej interakcji dobrze śmigające na 2

Post autor: detrytusek »

No bo to nie chodzi o to jak X z Y sobie w nią gra tylko jak może w nią grać. Teoretycznie wojenna 2 os. gra też może być rozegrana w trybie friendly ale nie znaczy to, że nie ma w niej negatywnej interakcji.
Warlock dobrze prawi.
"Nie ma sensu wiara w rzeczy, które istnieją."

Do sprzedania: Circadians: Nowy Świt

Wątek sprzedażowy
Awatar użytkownika
warlock
Posty: 4597
Rejestracja: 22 wrz 2013, 19:19
Lokalizacja: Lublin
Has thanked: 1008 times
Been thanked: 1879 times

Re: Euro bez negatywnej interakcji dobrze śmigające na 2

Post autor: warlock »

W Alien Frontiers grałem ponad rok temu, ale aż sobie sprawdziłem swój komentarz na BGG do tej gry:
Very good dice placement game that smoothly combines elements of area majority with special card abilities. The rules are very elegant and the iconography is clear and easy to digest. I was surprised by the amount of player interaction on the board - the game is full of "take that" moments so it definitely won't appeal to everyone.

The overall enjoyment is somewhat diminished by significant downtime between turns that gets longer and longer as the game progresses. There are times when you just get bored when your opponents try to figure out a perfect way of placing all of their dice (but I guess it all depends on the players - just try not to overthink your actions).
Także ten :D
genek
Posty: 789
Rejestracja: 28 kwie 2015, 12:09

Re: Euro bez negatywnej interakcji dobrze śmigające na 2

Post autor: genek »

Tomzaq pisze: 11 cze 2018, 12:05
gregos pisze: 11 cze 2018, 11:13 Ładna i z kosteczkami to jest Sagrada.
Ale czy to jest euro?
Jest. Takie raczej lekkie ale jest. Natomaist kowale losu to zdecydowanie nie euro, ta gra jest mega losowa i za dużo tu decyzji nie ma.
Awatar użytkownika
elayeth
Posty: 1051
Rejestracja: 07 sty 2009, 16:29
Lokalizacja: Bydgoszcz
Has thanked: 175 times
Been thanked: 192 times

Re: Euro bez negatywnej interakcji dobrze śmigające na 2

Post autor: elayeth »

Nie będę pojedynczo cytował i odniosę się do całości.
Mam wrażenie, że często pojawiają się właśnie różne definicje tej negatywnej interakcji... albo jest to związane z tym, że ja nie chcę myśleć o niej sztywno, gdyż uważam, że takie podejście jest niepełne.

Zatem... zgodnie z tą sztywną definicją można uznać, że negatywna interakcja to działanie gracza, które wprost powoduje utratę "aktywa" innego gracza - np: punkty, terytorium, zasoby. Moim zdaniem choć ta definicja ma jedną zaletę - jest prosta do zrozumienia, to obejmuje jedynie część działań przeciwnika, które wpływają na poczucie krzywdy poszkodowanego. Co więcej - widzę szereg działań, nie ujętych w tej definicji, które to poczucie krzywdy budują znacznie lepiej niż podebranie kilku zasobów... Dlatego ja wolę inną definicję... negatywna interakcja to taka, przez którą inny gracz czuje się poszkodowany, udupiony, bez sensownej alternatywy naprawiającej szkodę. W tej drugiej definicji - takie gry jak Keflower właśnie potrafią naprawdę nabruździć. Możesz np: zablokować dany budynek skutecznie, nie pozostawiając przeciwnikowi alternatywy, choć zbliżonej swoim efektem punktowym do pierwotnej. Nie raz byłem udupiony w takiej grze. W tej definicji oczywiście Zamki Burgundii też mają negatywną interakcję... choć moim zdaniem ta gra daje możliwości wyboru działań alternatywnych niedużo gorszych. Przykład koronny to podebranie komuś danego typu zwierzęcia, gdy widzisz, że ma bardzo duże stadko tego typu zwierząt. "Krzywda" gotowa. I teraz w tym zestawieniu Alien Frontiers nie wygląda tak tragicznie. Co z tego, że skorzystasz z groźnie brzmiącej akcji - "ukradnij 4 zasoby", skoro przeciwnik może łatwo te zasoby odrobić w mniej niż jedną swoją turę... często ta "negatywna" interakcja w tej grze jest łatwo "mitygowalna"... i to jest klucz do rozumienia negatywnej interakcji w moim odczuciu. W tym kontekście również Troyes nie wydaje się grą "krzywdzącą" przeciwników. Bo ta gra polega na "korzystaniu" ze wspólnych kości... nazwijcie to podbieraniem. Ale czyż nie jest tak, że jak ktoś podbierze ci kości, to łatwo możesz temu zaradzić? Dodatkowo, czy to podbieranie nie jest oby okupione dużą ceną (czasem nawet cieszysz się, że "frajer" na to się zdecydował, a być może na to nawet liczyłeś)? Nawet jak ci podbierze to masz nadal duży wybór akcji niedużo gorszych - możesz zabrać kości przeciwnikowi albo skorzystać ze swoich?

Zatem, moim zdaniem najlepsza definicja - z punktu widzenia "emocji" - to taka, w której możesz udupić przeciwnika pozbawiając go możliwości szybkiego nadrobienia powstałej straty. Tyle.
Awatar użytkownika
detrytusek
Posty: 7329
Rejestracja: 04 maja 2015, 12:00
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 457 times
Been thanked: 1102 times

Re: Euro bez negatywnej interakcji dobrze śmigające na 2

Post autor: detrytusek »

elayeth pisze: 11 cze 2018, 16:35 Ale czyż nie jest tak, że jak ktoś podbierze ci kości, to łatwo możesz temu zaradzić? Dodatkowo, czy to podbieranie nie jest oby okupione dużą ceną (czasem nawet cieszysz się, że "frajer" na to się zdecydował, a być może na to nawet liczyłeś)? Nawet jak ci podbierze to masz nadal duży wybór akcji niedużo gorszych - możesz zabrać kości przeciwnikowi albo skorzystać ze swoich?

Zatem, moim zdaniem najlepsza definicja - z punktu widzenia "emocji" - to taka, w której możesz udupić przeciwnika pozbawiając go możliwości szybkiego nadrobienia powstałej straty. Tyle.
Nie jest. Czasem tak się wyturla, że nie nadrobisz i w takich sytuacjach zabranie kości jest obowiązkowe (na pewno to nie jest tak, że poza najlepszą opcją jest wiele niedużo gorszych). Jak Ci ktoś podbierze kość, której nie chcesz to Ci nic nie podbierze, prawda?
Do Zamków bym tego w ogóle nie porównywał bo w nich jest jedynie "pasywna" interakcja czyli coś podebrać ale nie zniszczyć.
"Nie ma sensu wiara w rzeczy, które istnieją."

Do sprzedania: Circadians: Nowy Świt

Wątek sprzedażowy
Awatar użytkownika
kwiatosz
Posty: 7875
Rejestracja: 30 sty 2006, 23:27
Lokalizacja: Romford/Londyn
Has thanked: 132 times
Been thanked: 416 times
Kontakt:

Re: Euro bez negatywnej interakcji dobrze śmigające na 2

Post autor: kwiatosz »

warlock pisze: 11 cze 2018, 12:54 Także ten :D
Gandżis do tej pory jest moją imprezową ciekawostką i zawsze zaskakuje, więc czekałem na okazję podziękowania :twisted:
Poprawnie jest: Tak że ten
http://wittamina.pl/takze-czy-tak-ze/
Czy istnieje miejsce bardziej pełne chaosu niż Forum? Jednak nawet tam możesz żyć w spokoju, jeśli będzie taka potrzeba" - Seneka, Listy moralne do Lucyliusza , 28.5b

ZnadPlanszy kwiatosza|ZnadPlanszy gradaniowe
Rebel Times - miesięcznik miłośników gier
vry
Posty: 69
Rejestracja: 11 maja 2018, 07:36
Been thanked: 2 times

Re: Euro bez negatywnej interakcji dobrze śmigające na 2

Post autor: vry »

Co do frontiers od tygodnia mamy i gramy w dwójkę na razie z mężem (codziennie 😂)i co do negatywnej interakcji i definicji, to dzis czulam sie udupiona totalnie 😂😂😂, aż mi się płakać chciało lol. Nie dość że można blokować pola to jeszcze statek można zniszczyć i poprzestawiac kolonie ... po za tym jest kradzież (oprócz zasobów mozesz z ukraść kartę, a niektóre powaznie szkodzą , poza tym jak już kradniesz zasoby to automatycznie raczej wypada zablokować lunar mine...) i karty które umożliwiają przesunięcie statku i zablokowanie nim dodatkowego pola. W każdym razie gra świetna ale interakcja jak najbardziej negatywna jak dla mnie. Chociaż nie wiem może my gramy agresywnie.
Awatar użytkownika
warlock
Posty: 4597
Rejestracja: 22 wrz 2013, 19:19
Lokalizacja: Lublin
Has thanked: 1008 times
Been thanked: 1879 times

Re: Euro bez negatywnej interakcji dobrze śmigające na 2

Post autor: warlock »

@vry gracie jak najbardziej normalnie ;). To jest taka gra i właśnie o tym wcześniej pisałem. Polecanie tego komuś, kto nie lubi negatywnej interakcji jest dla mnie niezrozumiałe ;).
ODPOWIEDZ