Gizmos (Phil Walker-Harding)

Tutaj można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier.
NIE NALEŻY TUTAJ PYTAĆ O ZASADY, MALOWANIE, ROBIENIE INSERTÓW ORAZ KOSZULKI! OD TEGO SA INNE PODFORA
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Awatar użytkownika
mauserem
Posty: 1817
Rejestracja: 26 lis 2014, 09:37
Has thanked: 251 times
Been thanked: 165 times
Kontakt:

Gizmos (Phil Walker-Harding)

Post autor: mauserem »

Zagraliśmy w jeszcze cieplutki Gizmos wydany przez Portal.
W sumie wcześniejsze gry Phila Walkera-Hardinga - Sushi Go! Cacao, Imhotep jakos mi głowy nie urwały, Park Niedźwiedzi dał mi troszkę frajdy - ale nie przepadam za patchworkami - a tu proszę, taka niespoadzianka:
Obrazek
Przesprytna giereczka w dobieranie kolorowych kulek za które następnie kupujemy karty dające nam wzmocnienia do podstawowego zestawu akcji.
Spora synergia między układami akcji/kulek/kart pozwala tworzyć wielopiętrowe combosy, a w zasadzie to wydajnie działające silniczki.
Tak, niewątpliwie ta gra to rasowy engine builder.
Wygląda jak taki troszkę ubogi krewny Mieszanki wybuchowej - kulek mniej, podajnik, mimo sporych rozmiarów jakiś taki... Ale to wszystko pozór - wszystko jest dokładnie jak ma być - co uświadamia sobie człowiek już po kilku pierwszych turach. Podobieństwo do Mieszanki jest bardzo mylące - bo Gizmos odkrywa całkiem sporą gamę możliwości działania i jest grą po prostu dużo głębszą, mimo nadal lekkiego, niewymuszonego charakteru.
Setting to w zasadzie abstrakt - bawimy się laboratoryjne manipulowanie energią reprezentowaną przez kolorowe plastikowe kulki. Karty tutaj pełnią rolę różnorakich urządzeń, manipulatorów i konwerterów, czy też wzmacniaczy tejże "kulkowej" energii.
Gra maksymalnie dla 4 graczy - którzy bazując na podstawowym zestawie akcji, kupują odpowiednie karty wydając, zebrane wcześniej kulki - zasady są trywialne, szybkie do wytłumaczenia, a dodatkowo wsparte bardzo czytelnym systemem ikon.
Gdybym miał wskazać grę, która jest bardzo bliska duchowi rozgrywki w Gizmos, ale jest dużo płytsza - to Splendor.
Podobnie jak w Splendorze dobieramy zasoby z dostępnej puli.
Podobnie jak w Splendorze mamy "wystawkę" kart o różnym poziomie punktowym i cenowym, które w miarę rozwoju będziemy dodawać do swojego tableau.
Podobnie jak w Splendorze mamy mechanizm rezerwacji kart (tutaj jest to archiwizacja)
Podobnie jak w Splendorze mamy "sufit" po osiągnięciu którego gra się kończy.
Inaczej niż w Splendorze działają karty - nie są tylko źródłem wirtualnych zasobów, a bardziej ich konwerterem i źródłem dodatkowych akcji dobierania.
I tu muszę od razu powiedzieć - Gizmos, przynajmniej u mnie, zabiło Splendor. Dając dużo większą przestrzeń decyzji, bogatsze spektrum zależności między poszczególnymi działaniami. Splendor jest przy tym zaledwie prymitywnym budowaniem kuli śnieżnej, która stopniowo się rozpędza.
W Gizmos budowanie efektywnego silnika to fakt i to jest chyba to co daje "tygryskom" najwięcej frajdy. W dodatku ten mocno umowny klimat laboratorium świetnie się tu wpasowuje i nasze działania są intuicyjne, bo w zasadzie od razu nazwane wprost. Konwerter jest konwerterem, a nie Planetą X zużywającą zasób A, by wyeksportować B.
Tu, już po kilku turach wszystko jest klarowne i zrozumiałe - gra nie wymaga od nas wstecznego dekodowania fluffu i ostatecznie sprowadzania wszystkiego do pierwotnego znaczenia (jak na przykład w RFTG, gdzie dopiero po rozegraniu kilku rozgrywek widzimy, a może raczej przestajemy dostrzegać zaciemniający wszystko fluff).
A tu wszystko idzie tak szybko i sprawnie - wczoraj nawet ból głowy, który sprawiał, że prawie łaziłem wieczorem po ścianach jakby zelżał po partyjce. :mrgreen:
Ewidentnie gra ładnie "pomiziała" mi zwoje. :D

Po jednej rozegranej grze, nie pokuszę się jeszcze o wyrokowanie na temat niuansów strategicznych - poza powtarzanym wcześniej ogólnym stwierdzeniem:
Jest tu duuuużo miejsca na kombinowanie. Gra ma też widoczny potencjał na dodatki:
z jakiegoś powodu ten zasobnik na kulki jest całkiem spory, a w tej chwili w zasadzie świeci pustkami :)
Spokojnie w grę będzie mogła grać większa liczba graczy, 5-6 spokojnie.
Tak samo nowe rodzaje kulek to taka oczywista oczywistość :D
Widzę dużo miejsca na możliwą negatywną interakcję - bo na razie jest to interakcja "splendorowa" uprzedzanie ruchów (zabieranie z puli konkretnego zasobu), zabieranie/rezerwowanie kart innym. A aż się prosi o możliwość zabierania z magazynu innym albo synergię kart między tableau graczy.

I to na razie tyle... aha jeszcze jedna ważna rzecz - Gizmos inaczej niż Splendor nie gasi rozmów przy stole :mrgreen:
to na prawdę Splendor Killer

Gizmos na BGG
autor: Phil Walker-Harding
Obrazek
2-4 Graczy
Ostatnio zmieniony 19 gru 2018, 10:27 przez mauserem, łącznie zmieniany 3 razy.
Awatar użytkownika
BartP
Administrator
Posty: 4714
Rejestracja: 09 lis 2010, 12:34
Lokalizacja: Gdynia
Has thanked: 381 times
Been thanked: 883 times

Re: Gizmos by CMON/Portal

Post autor: BartP »

W innym temacie pisaliście, że kulki wam się zacinają w ustrojstwie. Czy to przypadłość jedynie polskiej wersji? Ktoś ma porównanie? Grał ktoś w sklepowe (nietargowe) wydanie wersji angielskiej?
Awatar użytkownika
mauserem
Posty: 1817
Rejestracja: 26 lis 2014, 09:37
Has thanked: 251 times
Been thanked: 165 times
Kontakt:

Re: Gizmos by CMON/Portal

Post autor: mauserem »

BartP pisze: 29 lis 2018, 10:09 W innym temacie pisaliście, że kulki wam się zacinają w ustrojstwie. Czy to przypadłość jedynie polskiej wersji? Ktoś ma porównanie? Grał ktoś w sklepowe (nietargowe) wydanie wersji angielskiej?
Kulki są z tworzywa, ich waga sprawia, że sporadycznie się przycinają. Ale w tej grze, inaczej niż w Mieszance, gdzie "płynne" rozdzielanie kulek w podajniku jest kluczem (bo muszą być niejawne, nie jest to problemem.
Podajnik podaje z losowej zawartości tylko 6 kulek. Zawsze można pomóc ręką w przypadku zacięcia - wystarczy włożyć ją do zasobnika i pomieszać.
W dodatku w tej grze, dobieranie kulek "w ciemno" z zasobnika jest równoprawnym działaniem do pobierania kulek widocznych. Więc ręka gmerająca w zasobniku to norma.
Awatar użytkownika
BartP
Administrator
Posty: 4714
Rejestracja: 09 lis 2010, 12:34
Lokalizacja: Gdynia
Has thanked: 381 times
Been thanked: 883 times

Re: Gizmos by CMON/Portal

Post autor: BartP »

Rozumiem. Jednakże po to tworzyli gadżet, by działał, prawda?
Awatar użytkownika
mauserem
Posty: 1817
Rejestracja: 26 lis 2014, 09:37
Has thanked: 251 times
Been thanked: 165 times
Kontakt:

Re: Gizmos by CMON/Portal

Post autor: mauserem »

Zgadzam się, pamiętam problemy z podajnikiem do Mieszanki Wybuchowej, to była niezła wtopa - pierwsze egzemplarze po prostu się blokowały.
Ja swój podajnik skleiłem (klej Magic. Wikol) - zwracając szczególną uwagę, na rynny po których kulki staczają się na zewnątrz. I działa niezawodnie.

W Gizmos podajnik ma tylko jedną rynienkę i problem pojawia się kiedy dwie kulki pod naporem rozepchną się na boki jeszcze wewnątrz korpusu podajnika - dzieje się tak jeśli jej środkowe zgięcie jest zbyt małe - powstaje wtedy luz "pod sufitem" i kulki mogą się podnieść i ustawić obok siebie.
Radzę podczas składania podajnika, dobrze pozaginać (kilka razy) te elementy, które maja być zagięte, w celu nadania im pożądanego kształtu - bo kaszerowana tektura ma tendencję do rozprostowywania się. I to moim zdaniem powoduje, że rynienka traci swój profil i ugina się pod ciężarem kulek co powoduje blokowanie. A najlepiej dolną cześć podajnika potraktować po złożeniu i sprawdzeniu działania klejem. Ten element mieści się cały w plastikowej wyprasce pudełka.
Jedynie ścianek zasobnika nie należy sklejać - bo w pudełku można je schować tylko rozłożone. Na szczęście ten element nie wpływa na działanie całości, więc może być luźny.

Inna sprawa, szkoda, że CMON nie wykorzystało swojej "mocy" i nie zrobiło podajnika od razu z tworzywa - stylizując go na jakiś "fusion reactor" bo ten tekturowy to wygląda bardziej jak "gumball machine". Chyba jednak górę wziął rachunek ekonomiczny :) Ale drugie wydanie, o ile Gizmos zaliczy sukces rynkowy - tak samo jak Mieszanka doczeka się plastiku. :D
Awatar użytkownika
jnowaczy
Posty: 503
Rejestracja: 15 wrz 2005, 20:43
Has thanked: 27 times
Been thanked: 126 times

Re: Gizmos (Phil Walker-Harding)

Post autor: jnowaczy »

wow ale zabawa. Pierwsza partia 3 osobowa i zgodnie stwierdzamy, ze to jest to czego nam było potrzeba. Śmiechu, kombinowania i takiej dziecięcej radości gdy silniczek z ulepszeń pozwolił wykonać fajne kombo. Autentycznie stare chłopy się chichrały. Do tego interakcja, ta zła interakcja jest tak wymyślona by powodować nie frustrację ale okrzyki "co teraz, za...ł mi ulepszenie/kulke","myśl,myśl" a za chwilę pada kombo i banan na twarzy. Polecam i to rzeczywiście Portalowi się udało, gratuluje wyboru.
Every single fucking day I get closer to the grave
I am terrified, I fell asleep at the wheel again
Crashed my car just to feel again
Awatar użytkownika
kwiatosz
Posty: 7875
Rejestracja: 30 sty 2006, 23:27
Lokalizacja: Romford/Londyn
Has thanked: 132 times
Been thanked: 416 times
Kontakt:

Re: Gizmos (Phil Walker-Harding)

Post autor: kwiatosz »

Zrecenzowałem, więc zapraszam do czytania:) https://kwiatosz.znadplanszy.pl/2018/12 ... ja-gizmos/
Czy istnieje miejsce bardziej pełne chaosu niż Forum? Jednak nawet tam możesz żyć w spokoju, jeśli będzie taka potrzeba" - Seneka, Listy moralne do Lucyliusza , 28.5b

ZnadPlanszy kwiatosza|ZnadPlanszy gradaniowe
Rebel Times - miesięcznik miłośników gier
wajwa
Posty: 2217
Rejestracja: 18 sty 2008, 10:24
Lokalizacja: Zabrze
Has thanked: 238 times
Been thanked: 391 times
Kontakt:

Re: Gizmos (Phil Walker-Harding)

Post autor: wajwa »

Mnie jednak ten podajnik irytuje jak cholera ...
Poza tym drobnym ;-) szczegółem jest dobrze , a nawet bardzo dobrze.
Gizmos zjada na śniadanie takie gry jak Splendor czy Century , mega przyjemna rozgrywka , w której faktycznie jest czas i miejsce na to by pogadać , pokomentować , choć podumać w grze jest nad czym ...
Udał się Portalowi ten tytuł , będzie grane z pewnością w te Święta :-)
Always look on the bright side of life
Awatar użytkownika
Blue
Posty: 2323
Rejestracja: 09 gru 2006, 22:42
Has thanked: 196 times
Been thanked: 254 times
Kontakt:

Re: Gizmos (Phil Walker-Harding)

Post autor: Blue »

Jakieś opinie o rozgrywce na 4 graczy? Jak rozumiem tutaj za wiele się nawzajem nie psuje, wiec raczej powinno być ok?
Awatar użytkownika
rastula
Posty: 10023
Rejestracja: 04 sty 2012, 01:02
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 1277 times
Been thanked: 1304 times

Re: Gizmos (Phil Walker-Harding)

Post autor: rastula »

wajwa pisze: 18 gru 2018, 19:37 Mnie jednak ten podajnik irytuje jak cholera ...
ja losując kulkę lekko mieszam pozostałe, co zupełnie rozwiązuje problem blokady...ale zdarzyło mi się że kulki wypadały z rampy do środka podajnika...

Blue pisze: 07 sty 2019, 12:09 Jakieś opinie o rozgrywce na 4 graczy? Jak rozumiem tutaj za wiele się nawzajem nie psuje, wiec raczej powinno być ok?
chyba tak, ale trudniej planować ( większa rotacja kulek/maszyn) i czas rozgrywki się wydłuży, jak to w pasjansach ...
Deathhammer
Posty: 274
Rejestracja: 03 sty 2014, 22:41
Has thanked: 3 times
Been thanked: 16 times

Re: Gizmos (Phil Walker-Harding)

Post autor: Deathhammer »

Gra z mechaniką budowania silniczka o budowaniu silniczków. Lepiej być nie mogło. W poniższym materiale prezentuję pierwsze wrażenia co do Gizmos. W skrócie: jest fajnie, jest szybko, dynamicznie, a łańcuszki akcji są mega satysfakcjonujące.

Wziąłem gryza... #1. Gizmos, Hadara, Dice City, Sagrada
Awatar użytkownika
Rigidigi
Posty: 700
Rejestracja: 14 gru 2015, 16:31
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Has thanked: 92 times
Been thanked: 87 times

Re: Gizmos (Phil Walker-Harding)

Post autor: Rigidigi »

Nam też przypadła do gustu. Ważne że jest dosyć szybka, coraz większe łańcuszki dają dużo zabawy.
Dla mnie jedyny minus to że kulki nie są szklane.
Bardzo przyjemna gra, łatwa do wytlumaczenia.
Arsen
Posty: 66
Rejestracja: 21 mar 2019, 19:38
Has thanked: 19 times
Been thanked: 20 times

Re: Gizmos (Phil Walker-Harding)

Post autor: Arsen »

Cały czas waham się pomiędzy Gizmosem a Zdobywcami Kosmosu. Obie gry wyglądają mi na takie splendoro-wypychacze :)
Awatar użytkownika
Blue
Posty: 2323
Rejestracja: 09 gru 2006, 22:42
Has thanked: 196 times
Been thanked: 254 times
Kontakt:

Re: Gizmos (Phil Walker-Harding)

Post autor: Blue »

Ptaszki(które ponoć są takim pośrednikiem między Gizmosem, a Terraformacją) tak zażarły, ze już nikt o gizmosie nie pisze, a tam klepią kolejne strony ;).

Jestem po pierwszej rozgrywce. JAKIE TO JEST DOBRE! :D Wykręcenie ładnego łańcuszka bardzo cieszy. Gadżet z tymi kulkami jest całkiem spoko. Czekam z niecierpliwością na kolejne partyjki :). Temat mi się też podoba i pasuje, szczególnie że młody zapalony miłośnik mechaniki(na pewno bardziej niż ptaszków :D) :).
Awatar użytkownika
Beskid
Posty: 986
Rejestracja: 29 sie 2021, 21:52
Has thanked: 731 times
Been thanked: 221 times

Re: Gizmos (Phil Walker-Harding)

Post autor: Beskid »

Blue pisze: 10 sty 2020, 23:14 Ptaszki(które ponoć są takim pośrednikiem między Gizmosem, a Terraformacją) tak zażarły, ze już nikt o gizmosie nie pisze, a tam klepią kolejne strony ;)
Ptaszki i Terka przebiły się do kanonu współczesnych planszówek więc popularność gwarantowana. Beez jest ciekawszy niż Azul ale Azul to Azul i każdy w to gra :wink: podobnie z Gizmo i dlatego Portal zadeklarował, że nie będzie dodruku
Poniewaz
Posty: 16
Rejestracja: 15 maja 2023, 18:37
Been thanked: 11 times

Re: Gizmos (Phil Walker-Harding)

Post autor: Poniewaz »

Dzisiaj dostałem maila od Portal Games. Nowa edycja Gizmos już prawie jest z akcji dodruk. Do 15 października trzeba złożyć zamówienie. Cena ~143 PLN + przesyłka.
Awatar użytkownika
Hardkor
Posty: 4403
Rejestracja: 15 paź 2019, 11:20
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 1332 times
Been thanked: 835 times
Kontakt:

Re: Gizmos (Phil Walker-Harding)

Post autor: Hardkor »

Poniewaz pisze: 22 wrz 2023, 10:00 Dzisiaj dostałem maila od Portal Games. Nowa edycja Gizmos już prawie jest z akcji dodruk. Do 15 października trzeba złożyć zamówienie. Cena ~143 PLN + przesyłka.
Czy zniżka lojalnościowa łączy się z kodem?
Posiadam najwyższy (3%) rabat w aleplanszowki - jeśli chce skorzystać to daj znać. Jestem prawie ciągle przy komputerze (praca zdalna), więc szybko odpiszę :)
Awatar użytkownika
japanczyk
Moderator
Posty: 10803
Rejestracja: 26 gru 2018, 08:19
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 3328 times
Been thanked: 3189 times

Re: Gizmos (Phil Walker-Harding)

Post autor: japanczyk »

Hardkor pisze: 22 wrz 2023, 10:16
Poniewaz pisze: 22 wrz 2023, 10:00 Dzisiaj dostałem maila od Portal Games. Nowa edycja Gizmos już prawie jest z akcji dodruk. Do 15 października trzeba złożyć zamówienie. Cena ~143 PLN + przesyłka.
Czy zniżka lojalnościowa łączy się z kodem?
Nie, wybierana jest wyzsza wartosc
Awatar użytkownika
seki
Moderator
Posty: 3346
Rejestracja: 04 gru 2016, 12:51
Lokalizacja: Czapury/Poznań
Has thanked: 1106 times
Been thanked: 1268 times

Re: Gizmos (Phil Walker-Harding)

Post autor: seki »

Poniewaz pisze: 22 wrz 2023, 10:00 Dzisiaj dostałem maila od Portal Games. Nowa edycja Gizmos już prawie jest z akcji dodruk. Do 15 października trzeba złożyć zamówienie. Cena ~143 PLN + przesyłka.
W jakich okolicznościach otrzymałeś tego maila? Brałeś udział w akcji dodruku czy wysłałeś pytanie? Ja zapisałem się do akcji dawno temu ale póki co nie dostałem na ten temat żadnego potwierdzenia.
Poniewaz
Posty: 16
Rejestracja: 15 maja 2023, 18:37
Been thanked: 11 times

Re: Gizmos (Phil Walker-Harding)

Post autor: Poniewaz »

seki pisze: 22 wrz 2023, 20:04
Poniewaz pisze: 22 wrz 2023, 10:00 Dzisiaj dostałem maila od Portal Games. Nowa edycja Gizmos już prawie jest z akcji dodruk. Do 15 października trzeba złożyć zamówienie. Cena ~143 PLN + przesyłka.
W jakich okolicznościach otrzymałeś tego maila? Brałeś udział w akcji dodruku czy wysłałeś pytanie? Ja zapisałem się do akcji dawno temu ale póki co nie dostałem na ten temat żadnego potwierdzenia.
Zapisałem się na stronie Portal akcja dodruk. Dzisiaj dostałem maila z kolejnym krokiem - zakupu.

Link do zakupu https://app2.salesmanago.pl/smrd.htm?ur ... 19&smlid=7

Kod rabatowy
adgizmos350
ważny do 15.10.2023 r.
Awatar użytkownika
Marooned
Posty: 53
Rejestracja: 04 lut 2020, 12:05
Has thanked: 11 times
Been thanked: 21 times

Re: Gizmos (Phil Walker-Harding)

Post autor: Marooned »

Nie mogłem się doszukać. Czy gdzieś padła przewidywana data druku/wysyłki (zakładając pozytywne zakończenie całej akcji)?
Obstawiam, że skoro zapisy/opłaty są do 15 października, to gra nie trafi do nas szybciej niż w listopadzie, a to i tak przy dobrych wiatrach? (zależnie gdzie drukują i ile zajmie logistyka).

Też się skusiłem, bo lubię silniczki, a ten dodatkowo ma przyjemny aspekt wizualny plus ogólnie dobre opinie.
Nie spieszy mi się. Ot, pytam z czystej ciekawości. (A by mieć darmową wysyłkę domówiłem Skrzynię skarbów do Robinsona :lol: )
agt
Posty: 1177
Rejestracja: 17 sie 2020, 13:48
Has thanked: 625 times
Been thanked: 320 times

Re: Gizmos (Phil Walker-Harding)

Post autor: agt »

seki pisze: 22 wrz 2023, 20:04
Poniewaz pisze: 22 wrz 2023, 10:00 Dzisiaj dostałem maila od Portal Games. Nowa edycja Gizmos już prawie jest z akcji dodruk. Do 15 października trzeba złożyć zamówienie. Cena ~143 PLN + przesyłka.
W jakich okolicznościach otrzymałeś tego maila? Brałeś udział w akcji dodruku czy wysłałeś pytanie? Ja zapisałem się do akcji dawno temu ale póki co nie dostałem na ten temat żadnego potwierdzenia.
Dostałeś już jakiegoś maila na ten temat?
Ja dostałam wczoraj, a nie zapisywałam się nigdzie. Nie wiedziałam o dodruku nawet.
To chyba newsletter.

Czy ktoś wie czy one będą tylko dla tych co zamówią czy zrobią więcej do sklepów?
I ta cena w przedsprzedaży jak się ma do ceny, która mogłaby być wtedy w sklepach?
Macie jakieś informacje lub przemyślenia?
Atk
Posty: 1385
Rejestracja: 01 kwie 2020, 16:33
Has thanked: 490 times
Been thanked: 282 times

Re: Gizmos (Phil Walker-Harding)

Post autor: Atk »

agt pisze: 27 wrz 2023, 15:59
seki pisze: 22 wrz 2023, 20:04
Poniewaz pisze: 22 wrz 2023, 10:00 Dzisiaj dostałem maila od Portal Games. Nowa edycja Gizmos już prawie jest z akcji dodruk. Do 15 października trzeba złożyć zamówienie. Cena ~143 PLN + przesyłka.
W jakich okolicznościach otrzymałeś tego maila? Brałeś udział w akcji dodruku czy wysłałeś pytanie? Ja zapisałem się do akcji dawno temu ale póki co nie dostałem na ten temat żadnego potwierdzenia.
Dostałeś już jakiegoś maila na ten temat?
Ja dostałam wczoraj, a nie zapisywałam się nigdzie. Nie wiedziałam o dodruku nawet.
To chyba newsletter.

Czy ktoś wie czy one będą tylko dla tych co zamówią czy zrobią więcej do sklepów?
I ta cena w przedsprzedaży jak się ma do ceny, która mogłaby być wtedy w sklepach?
Macie jakieś informacje lub przemyślenia?
Z tego co się orientuję akcja dodruk miała być robiona tylko dla chętnych, nie wykluczam jednak, że jeśli cena czyni cuda przy większej ilości to dobiorą część do swojego sklepu czy kilku innych.
Awatar użytkownika
seki
Moderator
Posty: 3346
Rejestracja: 04 gru 2016, 12:51
Lokalizacja: Czapury/Poznań
Has thanked: 1106 times
Been thanked: 1268 times

Re: Gizmos (Phil Walker-Harding)

Post autor: seki »

Spoiler:
Nie dostałem maila. Gdyby nie forum to nie wiedział bym, że uruchomili przedsprzedaż mimo, że jako jeden z pierwszych zapisyealem się na dodruk. Oczywiście gra zamówiona. Nawet dla kolegi chciałem wziąć ale można zamówić tylko 1 szt z rabatem i kolega musiał zamawiać oddzielnie. Trochę to dziwne w tego typu akcji bo powinno im zależeć by ludzie zamówili jak najwięcej sztuk.
agt
Posty: 1177
Rejestracja: 17 sie 2020, 13:48
Has thanked: 625 times
Been thanked: 320 times

Re: Gizmos (Phil Walker-Harding)

Post autor: agt »

seki pisze: 27 wrz 2023, 17:23 Oczywiście gra zamówiona. Nawet dla kolegi chciałem wziąć ale można zamówić tylko 1 szt z rabatem i kolega musiał zamawiać oddzielnie. Trochę to dziwne w tego typu akcji bo powinno im zależeć by ludzie zamówili jak najwięcej sztuk.
Ale wtedy do darmowej przesyłki dorzucałoby się drugiego Gizmosa, a tak możliwe, że obie osoby dokupią coś ze sklepu. A jak komuś zależy na grze, to osobno (a nie z kolegą) i tak kupi. No a nie jest też w ich interesie, żeby ludzie kupowali na sprzedaż.
ODPOWIEDZ