Nemesis (Adam Kwapiński)

Tutaj można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier.
NIE NALEŻY TUTAJ PYTAĆ O ZASADY, MALOWANIE, ROBIENIE INSERTÓW ORAZ KOSZULKI! OD TEGO SA INNE PODFORA
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Ramzeseba
Posty: 336
Rejestracja: 20 lut 2016, 09:06
Has thanked: 1 time
Been thanked: 2 times

Re: Nemesis (Adam Kwapiński)

Post autor: Ramzeseba »

Jeśli pierwsza jest opóźniona o 3 miesiące to Ty odbierzesz drugą w październiku...
kelvar
Posty: 327
Rejestracja: 04 lut 2017, 18:11
Has thanked: 16 times
Been thanked: 24 times

Re: Nemesis (Adam Kwapiński)

Post autor: kelvar »

Oby tylko było opóźnienie takie jak teraz (na addony itp. w terminie nie liczę, acz może nas pozytywnie zaskoczą?*).

Ostatni testowałem wreszcie wersję angielską - klimat jest (chociaż gra w sali pełnej ludzi i hałasu, ucząc się zasad bez czytania instrukcji /lubię przeczytać wcześniej instrukcje...bezwzględnie!/ - na szczęście widziałem wcześniej część gry innej ekipy, więc tragedii nie było - zasady nie wydają się straszne). Jakie jest wasze zdanie?

A w samej rozgrywce... samobój z powodu braku współpracy oraz de facto pilnowania wyłącznie swojego "nosa" , a tym samym doprowadzenia do wybuchu statku (popsuł się za bardzo...) - no, ale wiadomo... - pierwszy raz bywa trudny :D,

Na duży plus - bardzo podoba mi się "asymetria gry" (różne cele, postacie, które inaczej działają itp.).
Losowość jest według mnie bardzo duża, ale mi nie przeszkadza (to w sumie jest też jakiś budulec klimatu gdzie podejmujesz decyzję czy wypluć cały magazynek żeby ubić obcego czy bardziej zachowawczo zaatakować /tudzież uciekać.../ - nie przeliczysz rzutu kośćmi, a do realiów to tak naprawdę nawet za bardzo nie wiesz do czego strzelasz ;)).

Komponenty - z tego co widziałem są ładnie wykonane (chociaż pęknięta szyba kombinezonu żołnierza wygląda słabo... Ale to wgl bardzo słaby model jak dla mnie, za to obcy wyglądają super, może skusze się na jakies bardzo proste malowanie ). Chociaż jak widać z dyskusji problemy z jakością też są (w kopi której używałem nie dostrzegłem rażących problemów).
Klimat myślę podniesie też realne widmo przegrywania, a tym samym zaszczucia i ciągłej walki o przetrwania - mam wrażenie, że będzie to częste i spacerku w finale rozgrywki bym się nie spodziewał;)

Mam obwawy za to o odpadanie osób w trakcie rozgrywki... Może być to minus jak dla mnie.
Zwłaszcza, że o szybką śmierć nie jest trudno i robi się problem :/

Ciekawi mnie jeszcze jak w praktyce będą się miały różnice między różnymi obcymi rasami (w sumie 3 komplety i niby 3 różne podejścia do rozgrywki powinny być) i wreszcie zastosowanie kolejnych postaci (na ile będzie można je mieszać, a na ile korzystać z gotowych schematów) + działanie komiksu... Ale to wyjdzie w praniu - mam nadzieję, że warte było tych pieniędzy :)

//awaryjnie myślę, że mimo iż rynek jest nasyconyocno ilością kopii to jednak w razie czego kupiec się znajdzie (chociaż skoro kupiłem to po to żeby grać, ale awaryjna kopia z 6-cio paka mi została jeszcze do sprzedaży/jakiegoś prezentu, ale poczekam, aż będę miał ją w ręku).

* ...oszukuje sam siebie, że nie będzie opóźnień, oby opóźnienie nie wzrosło tylko za bardzo :-)
Awatar użytkownika
vojtas
Posty: 1785
Rejestracja: 10 wrz 2013, 21:28
Has thanked: 23 times
Been thanked: 83 times

Re: Nemesis (Adam Kwapiński)

Post autor: vojtas »

@up

Pewna pula figurek żołnierzy jest spartalona - będą je wymieniać od ręki, trzeba tylko się zgłosić.

Gra wymaga minimum współpracy - w przeciwnym razie statek eksploduje, zanim licznik czasu dojdzie do połowy. Bardzo ważne jest szybkie gaszenie ognia, bo jego rozprzestrzenienie może mieć (i najczęściej ma) tragiczne konsekwencje - bardzo przydaje się mechanik, który może szybko naprawiać i gasić. Aby zwiększyć szanse na przeżycie, trzeba tę grę po prostu poznać (bardzo odkrywcze) i minimalizować ryzyko, kiedy trzeba.
Gatherey
Posty: 896
Rejestracja: 20 mar 2017, 09:52
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 16 times
Been thanked: 47 times

Re: Nemesis (Adam Kwapiński)

Post autor: Gatherey »

Przeklejone z grupy na FB:

Udało się zagrać wczoraj w 6 osób (tak wyszło, nie sądzę, żeby to miało jakiś duży wpływ na grę). Subiektywne wnioski (wydaje mi się, że ta "zła" liczba graczy nie miała wpływu na żadne z poniższych):
- "ruchome" wartości życia obcych to jakieś nieporozumienie
- wiem, że to jednak ameritrash (czytaj: rzuć kością milion razy), ale jednak używanie amunicji z broni powinno dawać jakieś opcje, zamiast zwykłego 50/50 na trafienie
- 2 osoby ewakuowały się jakąś godzinę przed końcem gry, co z ich perspektywy było strasznie słabe
- wykonanie gry na wysokim poziomie, chociaż "widoczność" INFECTED na kartach bez skanera to jakaś kpina; sundrop wyglądał całkiem spoko, a jakość figurek na przyzwoitym poziomie
- trochę niezrozumiałe dla mnie są kroki, jeśli chodzi o koniec gry - przykładowo jeśli wysłałem sygnał i statek ma popsute silniki (więc wybuchł) cel wg mnie powinien zostać wykonany, ale to bardzo subiektywna opinia :P

Ja wiem, żę to jedna partia i jeszcze w złym składzie, chętnie spróbuję jeszcze kiedyś, ale to skutecznie mnie zniechęciło do kupna gry.
Morsereg
Posty: 339
Rejestracja: 08 maja 2015, 18:12
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Re: Nemesis (Adam Kwapiński)

Post autor: Morsereg »

Gatherey pisze: 09 gru 2018, 21:58 - "ruchome" wartości życia obcych to jakieś nieporozumienie
jak dla mnie to swietne rozwiazanie. walczysz z obcym, nie wiesz gdzie trafiac by zadac jak najwieksze obrazenia. nie wiesz jak jego cialo zareaguje za chwile. czy sie uodporni czy nie? mega klimatyczne rozwiazanie.
- wiem, że to jednak ameritrash (czytaj: rzuć kością milion razy), ale jednak używanie amunicji z broni powinno dawać jakieś opcje, zamiast zwykłego 50/50 na trafienie
niestety ale to jest strzelanie w stresie. nie masz 100% pewnosci, ze trafisz.
- 2 osoby ewakuowały się jakąś godzinę przed końcem gry, co z ich perspektywy było strasznie słabe
jedna osoba mogla grac obcymi. ale fakt faktem, ze jak druga osoba zginie/ucieknie to ma troche przewalone bo w tym momencie juz tylko oglada z perspektywy 3 osoby.
- wykonanie gry na wysokim poziomie, chociaż "widoczność" INFECTED na kartach bez skanera to jakaś kpina
faktycznie widac, jednak trzeba sie dosc dobrze przyjrzec by to odczytac. coz, sami sobie zniszyliscie zabawe :D
- trochę niezrozumiałe dla mnie są kroki, jeśli chodzi o koniec gry - przykładowo jeśli wysłałem sygnał i statek ma popsute silniki (więc wybuchł) cel wg mnie powinien zostać wykonany, ale to bardzo subiektywna opinia :P
cel zostal wykonany, jednak Ty przegrales bo nie zyjesz :D
sor
Posty: 53
Rejestracja: 02 paź 2017, 16:49
Has thanked: 3 times
Been thanked: 13 times

Re: Nemesis (Adam Kwapiński)

Post autor: sor »

Warto kupić teraz w tym sklepie Vanheim, czy lepiej poczekać i w innych sklepach (np. aleplanszowki w ktorym mam rabat) pojawi się również ta "druga fala" edycji kickstarterowej? Ogólnie to byłby mój pierwszy kickstarter i zastanawiam się czy przy tej grze warto inwestować, czy edycja sklepowa zupełnie wystarczy, ewentualnie później wybrane dodatki dokupić?
wirusman
Posty: 1972
Rejestracja: 08 sty 2014, 19:18
Lokalizacja: Jaworzno
Has thanked: 83 times
Been thanked: 28 times

Re: Nemesis (Adam Kwapiński)

Post autor: wirusman »

Wszystko zależy od ceny :) Nie chce wprowadzić ciebie w błąd, ale w ks będziesz miał jeden extra dodatek za free, którego nie będzie w sprzedaży (Aftermath).
sor
Posty: 53
Rejestracja: 02 paź 2017, 16:49
Has thanked: 3 times
Been thanked: 13 times

Re: Nemesis (Adam Kwapiński)

Post autor: sor »

W Vanaheim cena z wysyłką to 477zł, co jak na taką ilość figurek (z tego co słyszę dobrej jakości) i sporo tego kickstarterowego staffu nie wydaje mi się duża, no ale wszystko zależy od samej gry.
Awatar użytkownika
REBEL.pl
Posty: 1468
Rejestracja: 29 paź 2008, 11:52
Lokalizacja: Gdańsk
Has thanked: 199 times
Been thanked: 740 times
Kontakt:

Re: Nemesis (Adam Kwapiński)

Post autor: REBEL.pl »

Rebel.pl pisze:Wątek dotyczący wydania Nemesis przeklejony z wątku Wydawniczego Rebel na 2018 rok. Zadane pytania w rozwinięciu spoilera, a odpowiedź poniżej.
Spoiler:
W przypadku Nemesis należy odróżnić dwie edycje: angielską z Kickstartera oraz lokalizacje tejże, które trafią zarówno do wspierających na KS jak i na rynki lokalne 9 krajów. Za całość angielskiej edycji Kickstarterowej, w tym tłumaczenia, dostawy, jakość produkcyjną, reklamacje - odpowiada Aweaken Realms. Podobnie jest w przypadku edycji sklepowych i Kickstarterowych edycji językowych, z tym wyjątkiem, że tam za każdy język odpowiada Rebel oraz partner, który lokalizuje grę na dany rynek, a za jakość produkcyjną odpowiada Rebel (pracując na materiałach otrzymanych od Aweaken Realms). Wysyłkę wersji językowych prowadzą wydawcy tejże wersji na danym rynku.
Najpierw grę otrzymują wspierający, którzy zamówili wersję pierwotną, czyli angielską. To w zasadzie już się zadziało. Teraz na bazie tej wersji powstają lokalizacje i w drugiej kolejności grę otrzymają Ci, którzy wsparli Kickstartera w dowolnej wersji językowej innej niż angielska i mniej więcej w tym samym momencie otrzymają ją wydawcy dystrybuując ją na rynkach lokalnych.
Różnica pomiędzy tymi wersjami będzie taka, że edycje z KS będą zdecydowanie bogatsze, posiadają bowiem wszystkie exclusive stretch goale oraz możliwe do dokupienia, w trakcie trwania kampanii, dodatki. Wersja sklepowa będzie także miała wyższą cenę (cena w trakcie kampanii 90$ w porównaniu do ceny sklepowej 150$), ale będzie tylko "core boxem". Wersje sklepowe (w tym także dodruk wersji angielskiej) doprecyzują kilka zasad korzystając z analizy pytań zadawanych przez graczy i otrzymają dodatkową korektę językową i merytoryczną.

Planowana data wydania dla wersji językowych to maj/czerwiec 2019 roku.
Jareks1985 pisze: 18 gru 2018, 20:17(...) jak wygląda kwestia tłumaczeń?, czy pliki zostały już wysłane do drukarni?. ;)
Czy możecie udostępnić nam pliki tłumaczeń wersji proofread? Moglibyśmy skontrolować ewentualne błędy. Mogą być w rodzielczości 150ppi z znakiem "wodnym" jako zabezpieczenie. Formaty zrastrowane nie wektorowe i nikt ich nie wykorzysta.
Nie jesteśmy w stanie pracować nad tłumaczeniami bezpośrednio z graczami, pracujemy równolegle nad 9 wersjami językowymi, ujednolicamy zapisy, wprowadzamy poprawki i odpowiadamy na pytania graczy zadawane w różnych miejscach od razu w treści instrukcji. Pomimo braku bezpośredniej współpracy nad instrukcją z graczami, zdecydowanie ich słuchamy ( i na przykład analizujemy każde pytanie zadane na BGG ). Mowa tutaj nie tylko o nas, jako wydawnictwu Rebel, ale także o pozostałych wydawcach wersji lokalnych wśród których mamy Funforge (Francja), Cranio Creations (Włochy), Delta Vision (Węgry), MindOK (Czechy), Asmodee (Niemcy, Hiszpania, Chiny, Ameryka Północna).
Ostatnio zmieniony 19 gru 2018, 12:03 przez REBEL.pl, łącznie zmieniany 1 raz.
wydawnictwo Rebel
Nadchodzące premiery | Aktualności wydawnicze | Kontakt | Dystrybucja: hurt.rebel.pl
Szaweł
Posty: 1897
Rejestracja: 25 cze 2013, 12:45
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Been thanked: 5 times

Re: Nemesis (Adam Kwapiński)

Post autor: Szaweł »

Nie to żebym się czepiał ale AR są chyba 'przebudzeni' a nie 'przesłabi' ;) Awaken zamiast Aweaken.
Moja kolekcja
Moje rabaty, których chętnie użyczę: Planszostrefa 11%, Huble 5%, Rebel 4%, AlePlanszówki 3%
feniks_ciapek
Posty: 2269
Rejestracja: 09 lut 2018, 11:14
Has thanked: 1589 times
Been thanked: 915 times

Re: Nemesis (Adam Kwapiński)

Post autor: feniks_ciapek »

REBEL.pl pisze: 19 gru 2018, 11:35 za każdy język odpowiada Rebel oraz partner, który lokalizuje grę na dany rynek, a za jakość produkcyjną odpowiada Rebel (pracując na materiałach otrzymanych od Aweaken Realms). Wysyłkę wersji językowych prowadzą wydawcy tejże wersji na danym rynku.
Czy to znaczy, że nie będzie problemów z figurkami, które trapią obecnie posiadaczy wersji angielskich? Będzie jakieś dodatkowy etap QC?

Szkoda, że dopiero maj/czerwiec. Jeszcze niedawno była mowa o marcu. Ale może lepiej wydać dobrze, niż na chybcika.
Kisun
Posty: 1128
Rejestracja: 12 lip 2015, 16:47
Lokalizacja: Gostyń (Wlkp)
Has thanked: 113 times
Been thanked: 131 times

Re: Nemesis (Adam Kwapiński)

Post autor: Kisun »

Temat uszkodzonych figurek jest wyjaśniony w ostatniej aktualizacji. Też wolę poczekać dłużej niż dostać wersję z błędami.
Awatar użytkownika
pavel
Posty: 793
Rejestracja: 09 sie 2015, 13:45
Lokalizacja: EU
Has thanked: 74 times
Been thanked: 112 times

Re: Nemesis (Adam Kwapiński)

Post autor: pavel »

Kisun pisze: 19 gru 2018, 21:14 Temat uszkodzonych figurek jest wyjaśniony w ostatniej aktualizacji. Też wolę poczekać dłużej niż dostać wersję z błędami.
To co zobaczyłem z tym żołnierzem to jak Bad guy, gość z robocopa co dostał kwasem. Poza tym to nie forma, to taniość. Shame on you AR.
Awatar użytkownika
vojtas
Posty: 1785
Rejestracja: 10 wrz 2013, 21:28
Has thanked: 23 times
Been thanked: 83 times

Re: Nemesis (Adam Kwapiński)

Post autor: vojtas »

REBEL.pl pisze: 19 gru 2018, 11:35Nie jesteśmy w stanie pracować nad tłumaczeniami bezpośrednio z graczami, pracujemy równolegle nad 9 wersjami językowymi, ujednolicamy zapisy, wprowadzamy poprawki i odpowiadamy na pytania graczy zadawane w różnych miejscach od razu w treści instrukcji. Pomimo braku bezpośredniej współpracy nad instrukcją z graczami, zdecydowanie ich słuchamy
A moglibyście podać, jak przetłumaczyliście np. intruder, creeper, breeder? Drażniące są tłumaczenia, które albo mają się nijak do zamysłu autorów, albo brzmią kulawo.
Awatar użytkownika
Dr_Kecaj
Posty: 343
Rejestracja: 21 sie 2013, 13:34
Has thanked: 19 times
Been thanked: 26 times

Re: Nemesis (Adam Kwapiński)

Post autor: Dr_Kecaj »

A moglibyście podać, jak przetłumaczyliście np. intruder, creeper, breeder?
creeper -> pełzak
breeder -> rozpłodnik

Możesz spać spokojnie ;)
Kupię Szczura rogatego PL
Awatar użytkownika
REBEL.pl
Posty: 1468
Rejestracja: 29 paź 2008, 11:52
Lokalizacja: Gdańsk
Has thanked: 199 times
Been thanked: 740 times
Kontakt:

Re: Nemesis (Adam Kwapiński)

Post autor: REBEL.pl »

KQuest pisze: 19 gru 2018, 12:00
REBEL.pl pisze: 19 gru 2018, 11:35Wersje sklepowe (w tym także dodruk wersji angielskiej) doprecyzują kilka zasad korzystając z analizy pytań zadawanych przez graczy i otrzymają dodatkową korektę językową i merytoryczną.
Czyli to doprecyzowanie kilku zasad w polskiej wersji gry będzie obecne tylko w przypadku wydania sklepowego, a polska wersja z KS będzie tłumaczeniem 1 do 1 wersji angielskiej, nawet jeśli już teraz by się pojawiły jakieś kwestie do doprecyzowania?
"(...)w przypadku edycji sklepowych i Kickstarterowych edycji językowych (...) za każdy język odpowiada Rebel oraz partner, który lokalizuje grę na dany rynek, a za jakość produkcyjną odpowiada Rebel (pracując na materiałach otrzymanych od Aweaken Realms)." Czyli nie - wersje Kickstarterowe (poza pierwszą angielską falą, która już została rozesłana) także otrzymają tę korektę.
Szaweł pisze: 19 gru 2018, 11:58Nie to żebym się czepiał ale AR są chyba 'przebudzeni' a nie 'przesłabi' ;) Awaken zamiast Aweaken.
Poprawione! :)
vojtas pisze: 19 gru 2018, 23:42
REBEL.pl pisze: 19 gru 2018, 11:35Nie jesteśmy w stanie pracować nad tłumaczeniami bezpośrednio z graczami, pracujemy równolegle nad 9 wersjami językowymi, ujednolicamy zapisy, wprowadzamy poprawki i odpowiadamy na pytania graczy zadawane w różnych miejscach od razu w treści instrukcji. Pomimo braku bezpośredniej współpracy nad instrukcją z graczami, zdecydowanie ich słuchamy
A moglibyście podać, jak przetłumaczyliście np. intruder, creeper, breeder? Drażniące są tłumaczenia, które albo mają się nijak do zamysłu autorów, albo brzmią kulawo.
Dopóki trwają prace to nie publikujemy żadnych słów kluczowych, bo ich tłumaczenie może jeszcze ulec zmianie.
feniks_ciapek pisze: 19 gru 2018, 20:41
REBEL.pl pisze: 19 gru 2018, 11:35 za każdy język odpowiada Rebel oraz partner, który lokalizuje grę na dany rynek, a za jakość produkcyjną odpowiada Rebel (pracując na materiałach otrzymanych od Aweaken Realms). Wysyłkę wersji językowych prowadzą wydawcy tejże wersji na danym rynku.
Czy to znaczy, że nie będzie problemów z figurkami, które trapią obecnie posiadaczy wersji angielskich? Będzie jakieś dodatkowy etap QC?
Szkoda, że dopiero maj/czerwiec. Jeszcze niedawno była mowa o marcu. Ale może lepiej wydać dobrze, niż na chybcika.
Tak, jednym z powodów opóźnienia z marca na maj/czerwiec jest problem z niektórymi transzami figurek. Docelowo w wersjach sklepowych i Kickstarterowych edycjach językowych ma już go nie być.
wydawnictwo Rebel
Nadchodzące premiery | Aktualności wydawnicze | Kontakt | Dystrybucja: hurt.rebel.pl
yoyocmg
Posty: 258
Rejestracja: 18 wrz 2016, 11:49
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 28 times
Been thanked: 18 times

Re: Nemesis (Adam Kwapiński)

Post autor: yoyocmg »

150$ to jest SCD czy już cena sklepowa? Bo jak cena sklepowa to mało kto, tę grę kupi poza wersją KS. Przecież to jest przegięcie, żeby dawać tyle kasy za samą podstawkę....
Awatar użytkownika
kaimada
Posty: 1127
Rejestracja: 06 sty 2007, 13:58
Lokalizacja: Łódź
Has thanked: 27 times
Been thanked: 124 times

Re: Nemesis (Adam Kwapiński)

Post autor: kaimada »

yoyocmg pisze: 20 gru 2018, 09:03 150$ to jest SCD czy już cena sklepowa? Bo jak cena sklepowa to mało kto, tę grę kupi poza wersją KS. Przecież to jest przegięcie, żeby dawać tyle kasy za samą podstawkę....
To jest SCD.
Takie samo ma Twilight Imperium 4ed. Niech sobie każdy sam porówna zawartość pudełek.
wirusman
Posty: 1972
Rejestracja: 08 sty 2014, 19:18
Lokalizacja: Jaworzno
Has thanked: 83 times
Been thanked: 28 times

Re: Nemesis (Adam Kwapiński)

Post autor: wirusman »

yoyocmg pisze: 20 gru 2018, 09:03 150$ to jest SCD czy już cena sklepowa? Bo jak cena sklepowa to mało kto, tę grę kupi poza wersją KS. Przecież to jest przegięcie, żeby dawać tyle kasy za samą podstawkę....
Nikt ciebie nie zmusza do kupna.
yoyocmg
Posty: 258
Rejestracja: 18 wrz 2016, 11:49
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 28 times
Been thanked: 18 times

Re: Nemesis (Adam Kwapiński)

Post autor: yoyocmg »

wirusman pisze: 20 gru 2018, 10:06
yoyocmg pisze: 20 gru 2018, 09:03 150$ to jest SCD czy już cena sklepowa? Bo jak cena sklepowa to mało kto, tę grę kupi poza wersją KS. Przecież to jest przegięcie, żeby dawać tyle kasy za samą podstawkę....
Nikt ciebie nie zmusza do kupna.
Ale komentować mogę ;)

Z takim podejściem jak Twoje, to nie dziwne, że ceny są windowane. Ja tam nie widzę dużej różnicy w ilości kontentu między Nemesisen, a LoHem, a LoH jakoś kosztuje normalne pieniądze.
Golfang
Posty: 1977
Rejestracja: 10 wrz 2018, 21:47
Lokalizacja: Będzin
Has thanked: 227 times
Been thanked: 310 times

Re: Nemesis (Adam Kwapiński)

Post autor: Golfang »

yoyocmg pisze: 20 gru 2018, 10:43
wirusman pisze: 20 gru 2018, 10:06
yoyocmg pisze: 20 gru 2018, 09:03 150$ to jest SCD czy już cena sklepowa? Bo jak cena sklepowa to mało kto, tę grę kupi poza wersją KS. Przecież to jest przegięcie, żeby dawać tyle kasy za samą podstawkę....
Nikt ciebie nie zmusza do kupna.
Ale komentować mogę ;)

Z takim podejściem jak Twoje, to nie dziwne, że ceny są windowane. Ja tam nie widzę dużej różnicy w ilości kontentu między Nemesisen, a LoHem, a LoH jakoś kosztuje normalne pieniądze.
Może kontent jest podobny, ale gry są całkowicie różne. Mnie osobiście dużo bardziej podoba się Nemesis niż LoH i wolę wydać więcej na tę grę niż mniej na LoH. Jednak jest to oczywiście kwestia gustu...
----------------
10% flamberg.com.pl
yoyocmg
Posty: 258
Rejestracja: 18 wrz 2016, 11:49
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 28 times
Been thanked: 18 times

Re: Nemesis (Adam Kwapiński)

Post autor: yoyocmg »

Golfang pisze: 20 gru 2018, 11:05
yoyocmg pisze: 20 gru 2018, 10:43
wirusman pisze: 20 gru 2018, 10:06

Nikt ciebie nie zmusza do kupna.
Ale komentować mogę ;)

Z takim podejściem jak Twoje, to nie dziwne, że ceny są windowane. Ja tam nie widzę dużej różnicy w ilości kontentu między Nemesisen, a LoHem, a LoH jakoś kosztuje normalne pieniądze.
Może kontent jest podobny, ale gry są całkowicie różne. Mnie osobiście dużo bardziej podoba się Nemesis niż LoH i wolę wydać więcej na tę grę niż mniej na LoH. Jednak jest to oczywiście kwestia gustu...
Ale ja to całkowicie rozumiem. Nie komentuję ceny pod względem tego czy ktoś jest w stanie wydać na to tyle kasy, co mu się podoba bardziej itp. Tylko, moim zdaniem, jakby obedrzeć grę z tych wszystkich subiektywnych odczuć, to obiektywnie patrząc na zawartość, cena jest wywindowana.
Taki sam przypadek jest z nowym Eclipsem, według informacji na KS, SCD ma być na poziomie 135$. Jak dla mnie, to jest sztuczne nabijanie dodatkowych wspierających na KS, "podnieśmy cenę w retailu, żeby więcej osób wsparło na KS".
Awatar użytkownika
Acererak
Posty: 800
Rejestracja: 28 cze 2017, 23:43
Has thanked: 99 times
Been thanked: 13 times

Re: Nemesis (Adam Kwapiński)

Post autor: Acererak »

pavel pisze: 19 gru 2018, 23:37 To co zobaczyłem z tym żołnierzem to jak Bad guy, gość z robocopa co dostał kwasem. Poza tym to nie forma, to taniość. Shame on you AR.
A może on faktycznie miał wyglądać na takiego, co dostał kwasem, teraz posiadacze angielskiej wersji KS będą mieli ekskluzywne figurki :P

Awaken Realms jak zwykle się nie popisali profesjonalizmem, jestem zdziwiony że nikt od nich nie sprawdził tych figurek wcześniej. Tyle dobrego, że teraz zatrudnili kogoś, kto takie rzeczy będzie sprawdzać. No i ciekawe kiedy w updacie jakimś poinformują o tym, co tutaj nam Rebel pisze. Skoro dzień po Rebel oficjalnie informuje o obsuwie to AR na pewno też o tym wie - i jak zwykle stosują technikę nabierania wody w usta pt. "nic nie wiemy, teraz święta, poczekajmy aż wszystko się wyjaśni". Właśnie takimi praktykami AR mnie do siebie skutecznie zniechęciło.
czeczot
Posty: 1275
Rejestracja: 09 wrz 2017, 20:23
Lokalizacja: Gdynia
Has thanked: 29 times
Been thanked: 71 times

Re: Nemesis (Adam Kwapiński)

Post autor: czeczot »

Ja rozumiem ze proces wydawania gry może się opóźnić, to nie praca w fabryce przy taśmie. Tylko jednej żeczy nie rozumiem. Skoro angielskie wydanie wspierający już dostają to jego wysyłka z Chin musiała wypłynąć 1,5-2 miesiące temu. Biorąc pod uwagę produkcje gry tj druk, figórki itd to angielskie wydanie było gotowe przynajmniej 2,5 - 3 miesiące temu. A Rebel dopiero je tłumaczy i czeka na inne wersje językowe? Czemu nie robili tego przez ostatnie 3 miesiące?

Ciekawe kto to zawalił?
Awatar użytkownika
pavel
Posty: 793
Rejestracja: 09 sie 2015, 13:45
Lokalizacja: EU
Has thanked: 74 times
Been thanked: 112 times

Re: Nemesis (Adam Kwapiński)

Post autor: pavel »

Acererak pisze: 20 gru 2018, 20:53
pavel pisze: 19 gru 2018, 23:37 To co zobaczyłem z tym żołnierzem to jak Bad guy, gość z robocopa co dostał kwasem. Poza tym to nie forma, to taniość. Shame on you AR.
A może on faktycznie miał wyglądać na takiego, co dostał kwasem, teraz posiadacze angielskiej wersji KS będą mieli ekskluzywne figurki :P

Awaken Realms jak zwykle się nie popisali profesjonalizmem, jestem zdziwiony że nikt od nich nie sprawdził tych figurek wcześniej. Tyle dobrego, że teraz zatrudnili kogoś, kto takie rzeczy będzie sprawdzać. No i ciekawe kiedy w updacie jakimś poinformują o tym, co tutaj nam Rebel pisze. Skoro dzień po Rebel oficjalnie informuje o obsuwie to AR na pewno też o tym wie - i jak zwykle stosują technikę nabierania wody w usta pt. "nic nie wiemy, teraz święta, poczekajmy aż wszystko się wyjaśni". Właśnie takimi praktykami AR mnie do siebie skutecznie zniechęciło.
Jako osoba zajmująca się modelarstwem...Ten co jest oznaczony jako Good wygląda jak monument po sundropie :) Trochę gość został sparaliżowany i skamieniał.
Obrazek
Obrazek

Powinno być z jakością jak na tym filmie:
https://www.youtube.com/watch?v=Hfq6-DHE6M4

Awakeni idą widocznie drogą wstecz. Może dążą do takiego poziomu
Obrazek
Ostatnio zmieniony 20 gru 2018, 21:49 przez pavel, łącznie zmieniany 1 raz.
ODPOWIEDZ