UBOOT: gra planszowa
- Coen
- Posty: 2494
- Rejestracja: 14 wrz 2011, 11:38
- Lokalizacja: Warszawa, Sulejówek
- Has thanked: 431 times
- Been thanked: 126 times
UBOOT: gra planszowa
Chciałem potwierdzić czy dobrze rozumuję
Jeśli naprawę wykonuje marynarz bez specjalizacji, to do żetonu naprawy dokładam żeton aktywacji.
Przy zmianie wachty, jeśli naprawę przejmuje znów marynarz bez specjalizacji, to nowemu dokładam żeton naprawy i aktywacji, a kończącemu wachtę ściągam aktywację i obracam żeton naprawy. Zgadza się?
Jeśli naprawę wykonuje marynarz bez specjalizacji, to do żetonu naprawy dokładam żeton aktywacji.
Przy zmianie wachty, jeśli naprawę przejmuje znów marynarz bez specjalizacji, to nowemu dokładam żeton naprawy i aktywacji, a kończącemu wachtę ściągam aktywację i obracam żeton naprawy. Zgadza się?
Mam takie gry,
a zastanawiam się jeszcze nad tymi
ⓘ 𝗢𝗳𝗳𝗶𝗰𝗶𝗮𝗹 𝘀𝗼𝘂𝗿𝗰𝗲𝘀 𝘀𝘁𝗮𝘁𝗲𝗱 𝘁𝗵𝗮𝘁 𝘁𝗵𝗶𝘀 𝗶𝘀 𝗳𝗮𝗹𝘀𝗲 𝗮𝗻𝗱 𝗺𝗶𝘀𝗹𝗲𝗮𝗱𝗶𝗻𝗴
a zastanawiam się jeszcze nad tymi
ⓘ 𝗢𝗳𝗳𝗶𝗰𝗶𝗮𝗹 𝘀𝗼𝘂𝗿𝗰𝗲𝘀 𝘀𝘁𝗮𝘁𝗲𝗱 𝘁𝗵𝗮𝘁 𝘁𝗵𝗶𝘀 𝗶𝘀 𝗳𝗮𝗹𝘀𝗲 𝗮𝗻𝗱 𝗺𝗶𝘀𝗹𝗲𝗮𝗱𝗶𝗻𝗴
- Andy
- Posty: 5130
- Rejestracja: 24 kwie 2005, 18:32
- Lokalizacja: Piastów
- Has thanked: 77 times
- Been thanked: 192 times
Re: UBOOT: gra planszowa
Tak.
Żeton zajęcia (w tym przypadku naprawy) przekazujesz marynarzowi z wachty obejmującej służbę, a temu który kończy służbę nie zdejmujesz już żetonu aktywacji. Temu, który przejął naprawę, dokładasz jeszcze żeton aktywacji (jeśli nie specjalizuje się w naprawach).Coen pisze:Przy zmianie wachty, jeśli naprawę przejmuje znów marynarz bez specjalizacji, to nowemu dokładam żeton naprawy i aktywacji, a kończącemu wachtę ściągam aktywację i obracam żeton naprawy. Zgadza się?
Gdy wszystko inne zawiedzie, rozważ skorzystanie z instrukcji.
- Coen
- Posty: 2494
- Rejestracja: 14 wrz 2011, 11:38
- Lokalizacja: Warszawa, Sulejówek
- Has thanked: 431 times
- Been thanked: 126 times
Re: UBOOT: gra planszowa
Trochę pokrętnie to napisałem, ale chodziło mi właśnie o to, co napisałeś, dziękiAndy pisze: ↑04 mar 2019, 12:33Żeton zajęcia (w tym przypadku naprawy) przekazujesz marynarzowi z wachty obejmującej służbę, a temu który schodzi nie zdejmujesz już żetonu aktywacji. Temu, który przejął naprawę, dokładasz jeszcze żeton aktywacji (jeśli nie specjalizuje się w naprawach).Coen pisze:Przy zmianie wachty, jeśli naprawę przejmuje znów marynarz bez specjalizacji, to nowemu dokładam żeton naprawy i aktywacji, a kończącemu wachtę ściągam aktywację i obracam żeton naprawy. Zgadza się?
Mam takie gry,
a zastanawiam się jeszcze nad tymi
ⓘ 𝗢𝗳𝗳𝗶𝗰𝗶𝗮𝗹 𝘀𝗼𝘂𝗿𝗰𝗲𝘀 𝘀𝘁𝗮𝘁𝗲𝗱 𝘁𝗵𝗮𝘁 𝘁𝗵𝗶𝘀 𝗶𝘀 𝗳𝗮𝗹𝘀𝗲 𝗮𝗻𝗱 𝗺𝗶𝘀𝗹𝗲𝗮𝗱𝗶𝗻𝗴
a zastanawiam się jeszcze nad tymi
ⓘ 𝗢𝗳𝗳𝗶𝗰𝗶𝗮𝗹 𝘀𝗼𝘂𝗿𝗰𝗲𝘀 𝘀𝘁𝗮𝘁𝗲𝗱 𝘁𝗵𝗮𝘁 𝘁𝗵𝗶𝘀 𝗶𝘀 𝗳𝗮𝗹𝘀𝗲 𝗮𝗻𝗱 𝗺𝗶𝘀𝗹𝗲𝗮𝗱𝗶𝗻𝗴
- Andy
- Posty: 5130
- Rejestracja: 24 kwie 2005, 18:32
- Lokalizacja: Piastów
- Has thanked: 77 times
- Been thanked: 192 times
Re: UBOOT: gra planszowa
Moja odpowiedź też była pokrętna, ale cieszę się, że grałeś dobrze.
Ważne żeby pamiętać, że przeniesienie żetonu zajęcia między marynarzami z dwóch wacht jest traktowane jako zdjęcie żetonu aktywacji z marynarza udającego się na odpoczynek.
Ważne żeby pamiętać, że przeniesienie żetonu zajęcia między marynarzami z dwóch wacht jest traktowane jako zdjęcie żetonu aktywacji z marynarza udającego się na odpoczynek.
Gdy wszystko inne zawiedzie, rozważ skorzystanie z instrukcji.
- dragon77
- Posty: 219
- Rejestracja: 08 wrz 2005, 12:20
- Lokalizacja: Wrocław
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 3 times
Re: UBOOT: gra planszowa
Takie pytanka odnośnie gry:
1) jak wykonać zadanie raportu pogodowego ? Wpłynęliśmy do wymaganego sektora w środku nocy (około 00.30), piękna bezchmurna noc, odpaliliśmy sekstant i na ekranie wyświetlił nam się jedynie napis "SEKTOR" - bez żadnych danych etc. Ponieważ było to nasze ostatnie zadanie to kliknęliśmy powrót do bazy i koniec misji. Niestety w podsumowaniu okazało się, że za ZADANIA mamy całe 0 punktów. Dostaliśmy punkty jedynie za 3 zatopione statki.
2) Marynarz ze złamanym palcem sobie śpi (tekst na karcie: podczas aktywacji naprawy dodaj żeton aktywacji). Jego vis a vis kolega naprawia peryskop (jestem Mechanikiem) - nagle zmiana wachty - przenoszę żeton zajęcia naprawą temu ze złamanym palcem - czy przy przenoszeniu żetonu również dokładam mu dodatkowy żeton aktywacji ? Czy robię to tylko w momencie wydania rozkazu naprawy i przydzielenia mu zadania naprawy ?
3) czy każdorazowe użycie peryskopu musi być aktywowane rozkazem ?
4) Mam dwóch marynarzy przypisanych do naprawy peryskopu, który wymaga 2 ikon naprawy. W trakcie trwania naprawy pierwszy marynarz normalnie prowadzi naprawę, a drugi np ginie albo po prostu idzie wykonać inny rozkaz opuszczając sekcję, w której dokonywał naprawy. No i ten drugi obraca żeton zajęcia na stronę aktywacji. A co z pierwszym marynarzem ? On ma dalej żeton zajęcia i czeka na pomoc czy również jego żeton zajęcia jest obracany na drugą stronę ?
1) jak wykonać zadanie raportu pogodowego ? Wpłynęliśmy do wymaganego sektora w środku nocy (około 00.30), piękna bezchmurna noc, odpaliliśmy sekstant i na ekranie wyświetlił nam się jedynie napis "SEKTOR" - bez żadnych danych etc. Ponieważ było to nasze ostatnie zadanie to kliknęliśmy powrót do bazy i koniec misji. Niestety w podsumowaniu okazało się, że za ZADANIA mamy całe 0 punktów. Dostaliśmy punkty jedynie za 3 zatopione statki.
2) Marynarz ze złamanym palcem sobie śpi (tekst na karcie: podczas aktywacji naprawy dodaj żeton aktywacji). Jego vis a vis kolega naprawia peryskop (jestem Mechanikiem) - nagle zmiana wachty - przenoszę żeton zajęcia naprawą temu ze złamanym palcem - czy przy przenoszeniu żetonu również dokładam mu dodatkowy żeton aktywacji ? Czy robię to tylko w momencie wydania rozkazu naprawy i przydzielenia mu zadania naprawy ?
3) czy każdorazowe użycie peryskopu musi być aktywowane rozkazem ?
4) Mam dwóch marynarzy przypisanych do naprawy peryskopu, który wymaga 2 ikon naprawy. W trakcie trwania naprawy pierwszy marynarz normalnie prowadzi naprawę, a drugi np ginie albo po prostu idzie wykonać inny rozkaz opuszczając sekcję, w której dokonywał naprawy. No i ten drugi obraca żeton zajęcia na stronę aktywacji. A co z pierwszym marynarzem ? On ma dalej żeton zajęcia i czeka na pomoc czy również jego żeton zajęcia jest obracany na drugą stronę ?
- Andy
- Posty: 5130
- Rejestracja: 24 kwie 2005, 18:32
- Lokalizacja: Piastów
- Has thanked: 77 times
- Been thanked: 192 times
Re: UBOOT: gra planszowa
A po co Wam sekstans do raportu pogodowego? Przeczytaj opis tego zadania w aplikacji: masz dotrzeć do odpowiedniego sektora, pływać w nim przez pewien czas (chyba 2 godziny) z obserwatorami na mostku - i gotowe. Aplikacja poinformuje, że zadanie wykonane. Możesz jeszcze wysłać meldunek po zaszyfrowaniu Enigmą, dostaniesz dodatkowe punkty.dragon77 pisze: ↑08 mar 2019, 00:161) jak wykonać zadanie raportu pogodowego ? Wpłynęliśmy do wymaganego sektora w środku nocy (około 00.30), piękna bezchmurna noc, odpaliliśmy sekstant i na ekranie wyświetlił nam się jedynie napis "SEKTOR" - bez żadnych danych etc. Ponieważ było to nasze ostatnie zadanie to kliknęliśmy powrót do bazy i koniec misji. Niestety w podsumowaniu okazało się, że za ZADANIA mamy całe 0 punktów. Dostaliśmy punkty jedynie za 3 zatopione statki.
Na marginesie: namawiam Artura, żeby uzależnił wykonanie misji pogodowej od wysłania meldunku, bo cóż dowództwu po informacji o pogodzie przywiezionej do bazy po zakończeniu misji?
Rozumiem, że temu ze złamanym palcem przydzielasz to zadanie w momencie zmiany wachty, zatem tak, powinieneś mu dołożyć dodatkowy żeton aktywacji. W końcu - dopóki mu tego palca nie opatrzą - jest mu trudniej reperować peryskop.dragon77 pisze:2) Marynarz ze złamanym palcem sobie śpi (tekst na karcie: podczas aktywacji naprawy dodaj żeton aktywacji). Jego vis a vis kolega naprawia peryskop (jestem Mechanikiem) - nagle zmiana wachty - przenoszę żeton zajęcia naprawą temu ze złamanym palcem - czy przy przenoszeniu żetonu również dokładam mu dodatkowy żeton aktywacji ? Czy robię to tylko w momencie wydania rozkazu naprawy i przydzielenia mu zadania naprawy ?
Tak, jeśli wychodzisz z widoku peryskopu. Ale teraz wprowadzono możliwość manewrowania w widoku peryskopu.dragon77 pisze:3) czy każdorazowe użycie peryskopu musi być aktywowane rozkazem ?
Naprawa ulega wstrzymaniu do czasu przydzielenia tego zadania odpowiedniej liczbie marynarzy i może zostać wznowiona, kiedy będzie ich tylu co trzeba. To nie wymaga kolejnego rozkazu naprawy, ale wymaga kolejnych aktywacji.dragon77 pisze:4) Mam dwóch marynarzy przypisanych do naprawy peryskopu, który wymaga 2 ikon naprawy. W trakcie trwania naprawy pierwszy marynarz normalnie prowadzi naprawę, a drugi np ginie albo po prostu idzie wykonać inny rozkaz opuszczając sekcję, w której dokonywał naprawy. No i ten drugi obraca żeton zajęcia na stronę aktywacji. A co z pierwszym marynarzem ? On ma dalej żeton zajęcia i czeka na pomoc czy również jego żeton zajęcia jest obracany na drugą stronę ?
"Kiedy naprawy zostają wstrzymane,
wszystkie żetony usterek z pól aktywacji
ekipy naprawczej należy odwrócić
na stronę aktywacji, a samą naprawę
należy w aplikacji spauzować." (10.3.2)
Gdy wszystko inne zawiedzie, rozważ skorzystanie z instrukcji.
- dragon77
- Posty: 219
- Rejestracja: 08 wrz 2005, 12:20
- Lokalizacja: Wrocław
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 3 times
Re: UBOOT: gra planszowa
Aaaa.... czyli to tak... no to Pierwszy Oficer nawalił przy odczytywaniu celów misji i stąd nie wiedzieliśmy na czym ona polega. A gdzieś również było napisane jaki meldunek wysłać ?Andy pisze: ↑08 mar 2019, 10:30A po co Wam sekstans do raportu pogodowego? Przeczytaj opis tego zadania w aplikacji: masz dotrzeć do odpowiedniego sektora, pływać w nim przez pewien czas (chyba 2 godziny) z obserwatorami na mostku - i gotowe. Aplikacja poinformuje, że zadanie wykonane. Możesz jeszcze wysłać meldunek po zaszyfrowaniu Enigmą, dostaniesz dodatkowe punkty.dragon77 pisze: ↑08 mar 2019, 00:161) jak wykonać zadanie raportu pogodowego ? Wpłynęliśmy do wymaganego sektora w środku nocy (około 00.30), piękna bezchmurna noc, odpaliliśmy sekstant i na ekranie wyświetlił nam się jedynie napis "SEKTOR" - bez żadnych danych etc. Ponieważ było to nasze ostatnie zadanie to kliknęliśmy powrót do bazy i koniec misji. Niestety w podsumowaniu okazało się, że za ZADANIA mamy całe 0 punktów. Dostaliśmy punkty jedynie za 3 zatopione statki.
Na marginesie: namawiam Artura, żeby uzależnił wykonanie misji pogodowej od wysłania meldunku, bo cóż dowództwu po informacji o pogodzie przywiezionej do bazy po zakończeniu misji?
- rav4
- Posty: 61
- Rejestracja: 14 lut 2017, 12:14
- Lokalizacja: Wrocław
- Has thanked: 8 times
- Been thanked: 1 time
Re: UBOOT: gra planszowa
Sekstans był potrzebny aby ustalić czy jesteśmy we właściwym sektorze. I chyba w nocy, przy bezchmurnym niebie powinien pozwolić to określić.Andy pisze: ↑08 mar 2019, 10:30 A po co Wam sekstans do raportu pogodowego? Przeczytaj opis tego zadania w aplikacji: masz dotrzeć do odpowiedniego sektora, pływać w nim przez pewien czas (chyba 2 godziny) z obserwatorami na mostku - i gotowe. Aplikacja poinformuje, że zadanie wykonane. Możesz jeszcze wysłać meldunek po zaszyfrowaniu Enigmą, dostaniesz dodatkowe punkty.
- Andy
- Posty: 5130
- Rejestracja: 24 kwie 2005, 18:32
- Lokalizacja: Piastów
- Has thanked: 77 times
- Been thanked: 192 times
Re: UBOOT: gra planszowa
Chyba było już zgłaszane, że sekstans nie zawsze działa prawidłowo.
Meldunek pogodowy "zrobi się sam" po zaliczeniu misji. Wystarczy wydać rozkaz Enigma, zakodować go i gotowe.
Meldunek pogodowy "zrobi się sam" po zaliczeniu misji. Wystarczy wydać rozkaz Enigma, zakodować go i gotowe.
Gdy wszystko inne zawiedzie, rozważ skorzystanie z instrukcji.
- dragon77
- Posty: 219
- Rejestracja: 08 wrz 2005, 12:20
- Lokalizacja: Wrocław
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 3 times
Re: UBOOT: gra planszowa
No właśnie - czy sekstans działa w nocy przy bezchmurnym niebie ? Bo my dostaliśmy z niego tylko słowo "SEKTOR"...
- Andy
- Posty: 5130
- Rejestracja: 24 kwie 2005, 18:32
- Lokalizacja: Piastów
- Has thanked: 77 times
- Been thanked: 192 times
Re: UBOOT: gra planszowa
Powinien działać, ostatecznie to polega na mierzeniu wysokości słońca albo gwiazd.
Wydaje mi się, że na BGG widziałem zgłoszenie gracza o otrzymaniu takiego niekompletnego komunikatu.
Wydaje mi się, że na BGG widziałem zgłoszenie gracza o otrzymaniu takiego niekompletnego komunikatu.
Gdy wszystko inne zawiedzie, rozważ skorzystanie z instrukcji.
Re: UBOOT: gra planszowa
Czy każde użycie sonaru musi być aktywowane rozkazem i żetonem aktywacji? Przecież jak gość siedzi przy sonarze to raczej tego nie przestanie robić póki nie zniknie zagrożenie lub nie zacznie wykonywać innej czynności. Owszem możemy zmieniać kurs i prędkośc ale już przejście na peryskop i powrót do sonaru to dodatkowe koszta. Nawet gdyby było podobnie do ładowania torped, czy leczenia to chyba i tak zbyt kosztowne.
Kolejna wątpliwość to tylko 3 zmiany kursu na wachtę. Przez 6 godzin tylko 3 razy. A jeszcze dochodzi zanurzenie i wynurzenie. Czyli wyznaczamy kurs na sektor, po dwóch godzinach trafiamy na konwój,zanurzenie i co dalej?Ustalamy kurs na śledzenie konwoju i jak przez 4 godziny nie zmienią kursu,to po zmianie wachty możemy zaatakować. Ale jak zmienią kurs to co wtedy? No tak są karty kapitana,ale wydaje mi się ze to za mało.
Chyba że źle graliśmy
Kolejna wątpliwość to tylko 3 zmiany kursu na wachtę. Przez 6 godzin tylko 3 razy. A jeszcze dochodzi zanurzenie i wynurzenie. Czyli wyznaczamy kurs na sektor, po dwóch godzinach trafiamy na konwój,zanurzenie i co dalej?Ustalamy kurs na śledzenie konwoju i jak przez 4 godziny nie zmienią kursu,to po zmianie wachty możemy zaatakować. Ale jak zmienią kurs to co wtedy? No tak są karty kapitana,ale wydaje mi się ze to za mało.
Chyba że źle graliśmy
-
- Posty: 409
- Rejestracja: 21 gru 2015, 15:19
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 24 times
Re: UBOOT: gra planszowa
Mam podobne przemyślenia, strasznie szybko męczą się ci marynarzeinigo72 pisze: ↑17 mar 2019, 18:15 Czy każde użycie sonaru musi być aktywowane rozkazem i żetonem aktywacji? Przecież jak gość siedzi przy sonarze to raczej tego nie przestanie robić póki nie zniknie zagrożenie lub nie zacznie wykonywać innej czynności. Owszem możemy zmieniać kurs i prędkośc ale już przejście na peryskop i powrót do sonaru to dodatkowe koszta. Nawet gdyby było podobnie do ładowania torped, czy leczenia to chyba i tak zbyt kosztowne.
Kolejna wątpliwość to tylko 3 zmiany kursu na wachtę. Przez 6 godzin tylko 3 razy. A jeszcze dochodzi zanurzenie i wynurzenie. Czyli wyznaczamy kurs na sektor, po dwóch godzinach trafiamy na konwój,zanurzenie i co dalej?Ustalamy kurs na śledzenie konwoju i jak przez 4 godziny nie zmienią kursu,to po zmianie wachty możemy zaatakować. Ale jak zmienią kurs to co wtedy? No tak są karty kapitana,ale wydaje mi się ze to za mało.
Chyba że źle graliśmy
-
- Posty: 181
- Rejestracja: 08 sie 2007, 23:10
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 12 times
- Been thanked: 8 times
- Kontakt:
Re: UBOOT: gra planszowa
Dane taktyczne do pobrania https://www.boardgamegeek.com/filepage/ ... -taktyczne
-
- Posty: 409
- Rejestracja: 21 gru 2015, 15:19
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 24 times
Re: UBOOT: gra planszowa
Nasza załoga ma kilka pytań:
1. Czy płynąc na głębokości peryskopowej, po aktywacji peryskopu - mogę wyjść z trybu peryskopu, a mimo tego peryskop nadal działa i można wykryć wroga automatycznie ? Czy trzeba wysunąć peryskop i kwitnąć w tym trybie wypatrując pixeli na horyzoncie ?
2. Czy jest jakiś opis jak używa się hydrofonu, bo mimo zasięgu 54 mil nie udało się nigdy nic wykryć.
1. Czy płynąc na głębokości peryskopowej, po aktywacji peryskopu - mogę wyjść z trybu peryskopu, a mimo tego peryskop nadal działa i można wykryć wroga automatycznie ? Czy trzeba wysunąć peryskop i kwitnąć w tym trybie wypatrując pixeli na horyzoncie ?
2. Czy jest jakiś opis jak używa się hydrofonu, bo mimo zasięgu 54 mil nie udało się nigdy nic wykryć.
- Andy
- Posty: 5130
- Rejestracja: 24 kwie 2005, 18:32
- Lokalizacja: Piastów
- Has thanked: 77 times
- Been thanked: 192 times
Re: UBOOT: gra planszowa
1. Wyjście z trybu peryskopu odpowiada komendzie "peryskop w dół". Ale nie wychodząc z tego trybu można zmieniać kurs i prędkość.
Ponowne podniesienie peryskopu wymaga nowego rozkazu i aktywacji.
2. Obracasz kółkiem, "przeczesując horyzont". Dokładniejszy opis z ilustracjami znajdziesz w tutorialu aplikacji.
Ponowne podniesienie peryskopu wymaga nowego rozkazu i aktywacji.
2. Obracasz kółkiem, "przeczesując horyzont". Dokładniejszy opis z ilustracjami znajdziesz w tutorialu aplikacji.
Gdy wszystko inne zawiedzie, rozważ skorzystanie z instrukcji.
- BartoszK
- Posty: 221
- Rejestracja: 11 lut 2019, 20:07
- Lokalizacja: Tychy
- Has thanked: 27 times
- Been thanked: 29 times
- Kontakt:
Re: UBOOT: gra planszowa
1. Jaki zasięg mają bomby głębinowe?
2. Czy kiedy "wróg nasłuchuje" lepiej wyłączyć silniki, czy może zmienić kurs?
2. Czy kiedy "wróg nasłuchuje" lepiej wyłączyć silniki, czy może zmienić kurs?
Przed zagraniem zapoznaj się z treścią instrukcji dołączonej do opakowania,
bądź skonsultuj się z twórcą lub wydawcą,
gdyż każda gra niewłaściwie zagrana zagraża twojej opinii lub zdrowiu.
bądź skonsultuj się z twórcą lub wydawcą,
gdyż każda gra niewłaściwie zagrana zagraża twojej opinii lub zdrowiu.
- Andy
- Posty: 5130
- Rejestracja: 24 kwie 2005, 18:32
- Lokalizacja: Piastów
- Has thanked: 77 times
- Been thanked: 192 times
Re: UBOOT: gra planszowa
Opierając się bardziej na "wiedzy ogólnej" niż na (skromnym) doświadczeniu z grą, powiedziałbym że w czasie nasłuchu przeciwnika najlepiej być tak cicho jak to możliwe. Przy czym skuteczniejsze wydaje mi się powolne oddalanie się z niebezpiecznego rejonu w "trybie cichym", tzn. małą naprzód i z zachowaniem ciszy wśród graczy, jeśli włączony jest miernik hałasu.
Zmiany kursu mogą być skuteczną obroną już po zrzucie bomb głębinowych. Ponieważ zachowanie ciszy nie ma już znaczenia w takim momencie, warto dać całą naprzód i gwałtownie zmienić kurs o 90 stopni na prawą lub lewą burtę, z ewentualną zmianą głębokości zanurzenia. Po takim manewrze trzeba oczywiście wrócić do trybu cichego i obserwować zachowanie przeciwnika.
Gdy wszystko inne zawiedzie, rozważ skorzystanie z instrukcji.
- BartoszK
- Posty: 221
- Rejestracja: 11 lut 2019, 20:07
- Lokalizacja: Tychy
- Has thanked: 27 times
- Been thanked: 29 times
- Kontakt:
Re: UBOOT: gra planszowa
Przed zagraniem zapoznaj się z treścią instrukcji dołączonej do opakowania,
bądź skonsultuj się z twórcą lub wydawcą,
gdyż każda gra niewłaściwie zagrana zagraża twojej opinii lub zdrowiu.
bądź skonsultuj się z twórcą lub wydawcą,
gdyż każda gra niewłaściwie zagrana zagraża twojej opinii lub zdrowiu.