Witajcie,
naszła mnie pewna myśl na rozbudowanie Runebounda i chciałbym wysłuchać waszej opinii co o tym sądzicie:
Mianowicie chciałbym wprowadzić mechanizm zastosowany w Martwej Zimie (nie pamiętam jak ta talia się nazywa), tzn. Przed rozpoczęciem tury danego gracza, gracz po jego lewej dobiera kartę (nazwijmy to kartą zdarzeń) dla niego - jej efekt wchodzi w życie jeśli gracz wykonujący turę, spełni warunek na niej opisany (przykładowo będzie poruszał się przez las, wejdzie do miasta, będzie się szkolił, itp.). Na kartach będą questy poboczne - niektóre krótkie, wymagające wykonania jakiegoś testu, podjęcia decyzji moralnych, niektóre rozbudowane na których podjęcie decyzji A, powoduje dociągnięcie karty A1, podjęcie decyzji B - dobranie karty B1 (coś na wzór Fallout Gra Planszowa).
Dodatkowo chciałbym wyeliminować walkę z czasem (po 2 aktach jedynie wzrośnie poziom trudności scenariusza, nie automatyczny koniec), za to wprowadzić śmierć bohatera przy przegranej walce (można dobrać kolejnego, na wzór Eldritch).
Myślicie, że to ma sens?
Runebound 3ed. - pomysł na rozbudowanie gry
Re: Runebound 3ed. - pomysł na rozbudowanie gry
Cześć @sor na forum magii i miecza http://forum.magiaimiecz.eu/ poruszyliśmy Twój temat i myślę że to by był ciekawy sposób rozwinięcia gry, napisz do mnie na PM to pogadamy.