Nemesis - pytania o zasady.

Masz pytanie o zasady jakiejś gry - zamiast pisać na forum ogólnym, napisz osobnego posta na tym podforum. Uwaga! W tytule wątku podaj nazwę gry (i krótko czego dotyczy pytanie)!
Awatar użytkownika
DarkSide
Użytkownik wspierający
Posty: 2582
Rejestracja: 07 sty 2013, 15:12
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 45 times
Been thanked: 12 times

Re: Nemesis

Post autor: DarkSide » 01 lip 2019, 10:14

Czyli podsumowując: dopóki postać i intruz są w tym samym pomieszczeniu, to obrażenia intruza pozostają, tylko przy każdej nowej fazie podczas której intruz łapie kolejne obrażenia trzeba dociągać nową kartę by sprawdzić ile tym razem intruz ma punktów życia i czy wciąż żyje.

(Tylko czemu nie napisano takiego zdania czerwonymi bukwami w instrukcji? Przecież to wyjaśnia wiele wątpliwości odnośnie walki, obrażeń i zabijania intruzów) :roll:

To ostatnia wątpliwość w kwestii obrażeń: Czy jak intruz i postać(-cie) znajdą się w różnych pomieszczeniach choćby na jedną rundę to intruz cały czas posiada swoje obrażenia (leżą przy figurce) i ewentualnie przemieszczamy obrażenia wraz z figurką intruza? Czy może następuje całkowity reset żywotności i intruz jest jak "młody bóg"?
Reset jest oczywisty gdy Intruz ucieka do kanałów technicznych, bo figurka jest zdejmowana. Ale co z pozostałymi sytuacjami?
Moje gry || Sprzedam

Planszostrefa -10%
-------------------------------------

Awatar użytkownika
ariser
Użytkownik wspierający
Posty: 1043
Rejestracja: 16 lut 2016, 19:29
Lokalizacja: Cieszyn
Has thanked: 35 times
Been thanked: 28 times

Re: Nemesis

Post autor: ariser » 01 lip 2019, 10:20

Obrażenia zostają, poza sytuacją z kanałami technicznymi, o której wspominasz powyżej.
"W grze doszło do momentu niedociągnięcia, który jest spowodowany wielkością gry i jej nieidealnością."
vegathedog, 2019
Kupię / Sprzedam

Maniake
Posty: 55
Rejestracja: 25 sty 2018, 20:56
Has thanked: 1 time

Re: Nemesis

Post autor: Maniake » 02 lip 2019, 06:52

Mam pytanie odnośnie kart zakażenia i hibernacji.
1) Wg instrukcji jak sprawdzę kartę i wyskoczy zarażenia to albo dokładam larwe albo jak już takową posiadam to postać umiera.
A co jak np. Mam 3 karty zakażenia i wszystkie pechowo pokazują że jestem zarazony i nie posiadam jeszcze żadnej larwy. To wtedy dostaje larwe i koniec, czy taka postać odrazu umiera?
2) czy mogę uszkodzić silniki jak któryś z pozostałych graczy podda się hibernacji?

Awatar użytkownika
miszczu666
Użytkownik wspierający
Posty: 130
Rejestracja: 24 kwie 2018, 15:13
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Has thanked: 27 times
Been thanked: 51 times
Kontakt:

Re: Nemesis

Post autor: miszczu666 » 02 lip 2019, 11:17

1. Nie mam pewności, ale chyba jak wyskoczy zarażenie, dokładasz larwę i nie sprawdzasz kolejnych.
2. Jak najbardziej. Możesz też włączyć samozniszczenie. 👹👹👹
Moje tłumaczenia plików pomocy, skrótów zasad: ***LISTA***
Lista zawiera pliki pomocne przy Scythe (z dodatkami), Nemesis, Wojna o Pierścień (z dodatkami), Star Wars Rebelia (z dodatkiem)

Awatar użytkownika
Nidhogg
Użytkownik wspierający
Posty: 961
Rejestracja: 13 cze 2013, 20:36
Lokalizacja: Romb Kujawski
Has thanked: 30 times
Been thanked: 40 times

Re: Nemesis

Post autor: Nidhogg » 02 lip 2019, 11:33

miszczu666 pisze:
02 lip 2019, 11:17
2. Jak najbardziej. Możesz też włączyć samozniszczenie. 👹👹👹
Nie możesz włączyć samozniszczenia ani zmienić koordynat (celu statku) jeśli ktoś się już zahibernował.
7% rabatu - 3Trolle

Awatar użytkownika
Curiosity
Moderator
Posty: 5309
Rejestracja: 03 wrz 2012, 14:08
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 200 times
Been thanked: 211 times

Re: Nemesis - pytania o zasady.

Post autor: Curiosity » 04 lip 2019, 10:03

Co się dzieje, gdy muszę odrzucić przedmiot osobisty (np. gdy w wyniku otrzymania poważnej rany straciłem jedną rękę)?
Domyślam się, że po prostu wypada on z gry?
Miałem za dużo gier, regał trzeszczał w szwach. Dokupiłem drugi regał i teraz wieje pustkami :( trzeci by się przydał.
Hejtowałem Zombicide i Awaken Realms zanim to było modne.

Awatar użytkownika
Nidhogg
Użytkownik wspierający
Posty: 961
Rejestracja: 13 cze 2013, 20:36
Lokalizacja: Romb Kujawski
Has thanked: 30 times
Been thanked: 40 times

Re: Nemesis - pytania o zasady.

Post autor: Nidhogg » 04 lip 2019, 10:15

Curiosity pisze:
04 lip 2019, 10:03
Co się dzieje, gdy muszę odrzucić przedmiot osobisty (np. gdy w wyniku otrzymania poważnej rany straciłem jedną rękę)?
Domyślam się, że po prostu wypada on z gry?
Wszystkie przedmioty poza ciężkimi obiektami takimi jak jajo, ciało członka załogi czy pozostałości po intruzie wypadają z gry. Obiekty są upuszczane w danej lokacji.
7% rabatu - 3Trolle

Kitshu
Posty: 48
Rejestracja: 24 lip 2017, 16:58
Has thanked: 1 time
Been thanked: 2 times

Re: Nemesis

Post autor: Kitshu » 04 lip 2019, 10:40

Nidhogg pisze:
02 lip 2019, 11:33
miszczu666 pisze:
02 lip 2019, 11:17
2. Jak najbardziej. Możesz też włączyć samozniszczenie. 👹👹👹
Nie możesz włączyć samozniszczenia ani zmienić koordynat (celu statku) jeśli ktoś się już zahibernował.
potwierdzam

Awatar użytkownika
Curiosity
Moderator
Posty: 5309
Rejestracja: 03 wrz 2012, 14:08
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 200 times
Been thanked: 211 times

Re: Nemesis

Post autor: Curiosity » 04 lip 2019, 10:53

Kitshu pisze:
04 lip 2019, 10:40
Nidhogg pisze:
02 lip 2019, 11:33
miszczu666 pisze:
02 lip 2019, 11:17
2. Jak najbardziej. Możesz też włączyć samozniszczenie. 👹👹👹
Nie możesz włączyć samozniszczenia ani zmienić koordynat (celu statku) jeśli ktoś się już zahibernował.
potwierdzam
Odkąd na forum mamy system "łepek w górę", staramy się nie pisać takich postów. Po prostu daj łapkę i już.

A swoją drogą, pozwolę sobie w imieniu autora edytować post z błędną informacją (przekreślenie).
Miałem za dużo gier, regał trzeszczał w szwach. Dokupiłem drugi regał i teraz wieje pustkami :( trzeci by się przydał.
Hejtowałem Zombicide i Awaken Realms zanim to było modne.

Awatar użytkownika
Mixthoor
Użytkownik wspierający
Posty: 321
Rejestracja: 05 sty 2018, 23:42
Lokalizacja: Dojczlandia
Has thanked: 30 times
Been thanked: 17 times
Kontakt:

Re: Nemesis - pytania o zasady.

Post autor: Mixthoor » 04 lip 2019, 23:15

Jestem pokryty śluzem. Wchodzę do pomieszczenia z dwoma korytarzami (np. na prawo od kokpitu), tym otwartym. Drugi korytarz prowadzący do tego pomieszczenia jest zamknięty. W obu korytarzach są szmery. W Fazie Kolonii, z worka kolonii losujemy dorosłego osobnika. Zgodnie z zasadami, gdy w pomieszczeniach sąsiadujących nie ma intruzów, gracz rzuca kością szmerów. Na kości wynik "X", zatem traktuję go jako "zadrapanie" i dokładam znaczniki szmerów. Niestety oba korytarze już je posiadają, więc powinieniem je ściągnąć z planszy i dodać wylosowanego intruza. Czy wchodzi on do pomieszczenia z moją figurką gracza tym otwartym korytarzem, czy może intruz próbuje dostać się do tego pomieszczenia zamkniętym korytarzem, niszcząc tym samym drzwi? Gdzie powinienem postawić figurkę intruza?

Awatar użytkownika
Nidhogg
Użytkownik wspierający
Posty: 961
Rejestracja: 13 cze 2013, 20:36
Lokalizacja: Romb Kujawski
Has thanked: 30 times
Been thanked: 40 times

Re: Nemesis - pytania o zasady.

Post autor: Nidhogg » 04 lip 2019, 23:45

Mixthoor pisze:
04 lip 2019, 23:15
Jestem pokryty śluzem. Wchodzę do pomieszczenia z dwoma korytarzami (np. na prawo od kokpitu), tym otwartym. Drugi korytarz prowadzący do tego pomieszczenia jest zamknięty. W obu korytarzach są szmery. W Fazie Kolonii, z worka kolonii losujemy dorosłego osobnika. Zgodnie z zasadami, gdy w pomieszczeniach sąsiadujących nie ma intruzów, gracz rzuca kością szmerów. Na kości wynik "X", zatem traktuję go jako "zadrapanie" i dokładam znaczniki szmerów. Niestety oba korytarze już je posiadają, więc powinieniem je ściągnąć z planszy i dodać wylosowanego intruza. Czy wchodzi on do pomieszczenia z moją figurką gracza tym otwartym korytarzem, czy może intruz próbuje dostać się do tego pomieszczenia zamkniętym korytarzem, niszcząc tym samym drzwi? Gdzie powinienem postawić figurkę intruza?
Pojawiający się Intruz nie niszczy drzwi
Rzut zagrożenia na szmery oznacza że zabiegają się do Ciebie intruzi z okolicy a jak ich nie ma w sąsiednim pomieszczeniu to kładziesz znacznik szmeru w korytarzach gdzie go jeszcze nie ma a nie wszędzie. Nie powoduje to spotkania z intruzem.
Pamiętaj że jak wchodzisz do pustego pomieszczenia to wykonujesz rzut na szmery nie tylko wtedy gdy pierwszy raz jest odkrywanie.
7% rabatu - 3Trolle

Awatar użytkownika
Mixthoor
Użytkownik wspierający
Posty: 321
Rejestracja: 05 sty 2018, 23:42
Lokalizacja: Dojczlandia
Has thanked: 30 times
Been thanked: 17 times
Kontakt:

Re: Nemesis - pytania o zasady.

Post autor: Mixthoor » 05 lip 2019, 07:57

Obrazek

Spójrz na fotografię. Wszedłem do pomieszczenia od strony kokpitu, wykorzystując Ostrożny Ruch i poświęcając za to 2 Karty Akcji. Dzięki temu, dodałem do korytarza "1,2" Znacznik Szmeru i nie rzucałem Kością Szmeru. Drzwi po lewej są zamknięte. Drzwi po prawej, którymi wszedłem są otwarte. We wszystkich korytarzach są już Znaczniki Szmerów. Kończę swoją fazę. Następnie pozostali wykonują swoje akcje.

Następuje Faza Wydarzeń. Podczas Kolonii Intruzów, jeden z graczy losuje żeton dorosłego osobnika. Czyli każdy niezaangażowany w walkę, rzuca Kością Szmerów (instrukcja, str. 10). U mnie wypadł "X", a będąc pokryty śluzem, traktuję to jako "zadrapanie, III" - czyli muszę dołożyć żeton szmerów. U mnie wszystkie korytarze są już wypełnione szmerami. Wg instrukcji ze str. 15: "w każdym korytarzu może znajdować się co najwyżej 1 Znacznik Szmerów. Jeśli gracz ma umieścić kolejny znacznik w korytarzu, w którym Znacznik Szmerów już jest, w zamian rozgrywa spotkanie z intruzem". Czyli pojawa się intruz, prawda?

Awatar użytkownika
Curiosity
Moderator
Posty: 5309
Rejestracja: 03 wrz 2012, 14:08
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 200 times
Been thanked: 211 times

Re: Nemesis - pytania o zasady.

Post autor: Curiosity » 05 lip 2019, 08:22

Mixthoor pisze:
04 lip 2019, 23:15
Czy wchodzi on do pomieszczenia z moją figurką gracza tym otwartym korytarzem, czy może intruz próbuje dostać się do tego pomieszczenia zamkniętym korytarzem, niszcząc tym samym drzwi? Gdzie powinienem postawić figurkę intruza?
Intruza dokładasz do pomieszczenia, do którego wszedłeś. Nie ma znaczenia, że drzwi prowadzące do niego są zamknięte, bo Intruz już jest w tym pokoju. Fabularnie to wygląda tak, że on od początku siedział w tym pokoju.
Mixthoor pisze:
05 lip 2019, 07:57
U mnie wypadł "X", a będąc pokryty śluzem, traktuję to jako "zadrapanie, III" - czyli muszę dołożyć żeton szmerów. U mnie wszystkie korytarze są już wypełnione szmerami. Wg instrukcji ze str. 15: "w każdym korytarzu może znajdować się co najwyżej 1 Znacznik Szmerów. Jeśli gracz ma umieścić kolejny znacznik w korytarzu, w którym Znacznik Szmerów już jest, w zamian rozgrywa spotkanie z intruzem". Czyli pojawa się intruz, prawda?
Moim zdaniem nie pojawia się Intruz. Instrukcja mówi, że jak na kości wypadnie "Niebezpieczeństwo" (czy też w Twoim przypadku X), to przesuwamy Intruza, albo dokładamy znacznik szmerów do wszystkich korytarzy (prowadzących do tego pomieszczenia), w których nie ma znaczników. Jeśli znaczniki są w każdym korytarzu i nie masz żadnego Intruza w pobliżu, to nic się nie dzieje.
Miałem za dużo gier, regał trzeszczał w szwach. Dokupiłem drugi regał i teraz wieje pustkami :( trzeci by się przydał.
Hejtowałem Zombicide i Awaken Realms zanim to było modne.

Awatar użytkownika
Mixthoor
Użytkownik wspierający
Posty: 321
Rejestracja: 05 sty 2018, 23:42
Lokalizacja: Dojczlandia
Has thanked: 30 times
Been thanked: 17 times
Kontakt:

Re: Nemesis - pytania o zasady.

Post autor: Mixthoor » 05 lip 2019, 08:34

Curiosity pisze:
05 lip 2019, 08:22
Moim zdaniem nie pojawia się Intruz. Instrukcja mówi, że jak na kości wypadnie "Niebezpieczeństwo" (czy też w Twoim przypadku X), to przesuwamy Intruza, albo dokładamy znacznik szmerów do wszystkich korytarzy (prowadzących do tego pomieszczenia), w których nie ma znaczników. Jeśli znaczniki są w każdym korytarzu i nie masz żadnego Intruza w pobliżu, to nic się nie dzieje.
To jest kluczowe. Miałem szanse wygrać, natomiast po opisanej Fazie Wydarzenia dołożyłem intruza do mojego pomieszczenia, ubiłem bestię, lecz nie zdążyłem wystrzelić się w kapsule ratunkowej.

markoo
Użytkownik wspierający
Posty: 163
Rejestracja: 02 wrz 2008, 13:00
Lokalizacja: Bydgoszcz
Been thanked: 4 times

Re: Nemesis - pytania o zasady.

Post autor: markoo » 05 lip 2019, 08:34

Odpowiedź jest w oficjalnym FAQ

http://awakenrealms.com/wp-content/uplo ... 4pages.pdf

2) What happens if there are no Intruders in nearby Rooms, all Corridors have Noise markers in them and the player rolls Danger during a Noise roll?

If there are no Corridors you can put Noise markers in,nothing happens.

Maniake
Posty: 55
Rejestracja: 25 sty 2018, 20:56
Has thanked: 1 time

Re: Nemesis - pytania o zasady.

Post autor: Maniake » 05 lip 2019, 08:41

Mam pytanie o kartę przedmiotów alkohol, w ostatniej rozgrywce podzieliła ona grupę.
Karta mówi że sprawdzam kartę skazenia i ja odrzucam. Jeśli widnieje na niej napis zarażenia to biorę kartę akcji skażenia. Jeśli nie jestem zarazony to ok wszystko wiadomo. Ale jak na karcie skażenia widnieje napis zarażenie to ją też odrzucam i biorę nowa? Czy mam ją zostawić, dorzucić larwe i dobrać dodatkowa kartę skażenia?

Awatar użytkownika
Kilson
Użytkownik wspierający
Posty: 638
Rejestracja: 11 kwie 2010, 19:15
Lokalizacja: Warszawa / Marki
Has thanked: 20 times
Been thanked: 40 times

Re: Nemesis - pytania o zasady.

Post autor: Kilson » 05 lip 2019, 08:44

Mixthoor pisze:
05 lip 2019, 08:34
To jest kluczowe. Miałem szanse wygrać, natomiast po opisanej Fazie Wydarzenia dołożyłem intruza do mojego pomieszczenia, ubiłem bestię, lecz nie zdążyłem wystrzelić się w kapsule ratunkowej.
Twój błąd ;) Na pocieszenie przypominam, że wsiadając do kapsuły rzucasz na szmery jeszcze raz. W tej sytuacji jest duża szansa, że pojawi się intruz (który blokuje możliwość wejścia), więc pewnie na jedno by wyszło - statystycznie lepiej jak pojawił się podczas ruchu, bo wtedy jak go zabiłeś, to masz czyste korytarze i wejście do kapsuły masz zagwarantowane ;) Jeśli byś go nie dodał, tylko próbował wejść, to miałbyś 20% na sukces, a w razie braku sukcesu straciłbyś jeszcze więcej czasu na pokonanie go i kolejną próbę.
Innymi słowy, jeśli ta jedna tura miała tak duże znaczenie, to byłeś niemal skazany na porażkę ;)
Maniake pisze:
05 lip 2019, 08:41
Mam pytanie o kartę przedmiotów alkohol, w ostatniej rozgrywce podzieliła ona grupę.
Karta mówi że sprawdzam kartę skazenia i ja odrzucam. Jeśli widnieje na niej napis zarażenia to biorę kartę akcji skażenia. Jeśli nie jestem zarazony to ok wszystko wiadomo. Ale jak na karcie skażenia widnieje napis zarażenie to ją też odrzucam i biorę nowa? Czy mam ją zostawić, dorzucić larwe i dobrać dodatkowa kartę skażenia?
Te zakażenia to muszę jeszcze rozpracować do końca, ale wydaje mi się że w przypadku odkrycia "skażenia" - wymieniasz ją na inną (nie wiadomo czy skażoną czy nie). Na karcie chyba nie ma chyba informacji o tym, że przeprowadzasz procedurę "skażenia" (to właśnie "procedura skażenia" generuje larwę), a tekst na kartach ma priorytet nad zapisami ogólnymi z instrukcji.
W innej sytuacji karta alkoholu byłaby trochę beznadziejna - bo słabsza od karty odpoczynku, którą ma każda postać i która pozwala pozbyć się kilku kart jednak ryzykując rozwojem larwy.

Awatar użytkownika
Nidhogg
Użytkownik wspierający
Posty: 961
Rejestracja: 13 cze 2013, 20:36
Lokalizacja: Romb Kujawski
Has thanked: 30 times
Been thanked: 40 times

Re: Nemesis - pytania o zasady.

Post autor: Nidhogg » 05 lip 2019, 10:10

Maniake pisze:
05 lip 2019, 08:41
Mam pytanie o kartę przedmiotów alkohol, w ostatniej rozgrywce podzieliła ona grupę.
Karta mówi że sprawdzam kartę skazenia i ja odrzucam. Jeśli widnieje na niej napis zarażenia to biorę kartę akcji skażenia. Jeśli nie jestem zarazony to ok wszystko wiadomo. Ale jak na karcie skażenia widnieje napis zarażenie to ją też odrzucam i biorę nowa? Czy mam ją zostawić, dorzucić larwe i dobrać dodatkowa kartę skażenia?
@markoo podał link do oficjalnego FAQ i tam jest ta kwestai poruszona:
) When you use an Alcohol Item card and the Contamination card
was INFECTED, do you put Larva on your character board?
No, being Infected triggers only taking a new Contamination card in
this case.
Czyli larwy nie kładziesz a ciągniesz nową kartę.
7% rabatu - 3Trolle

Awatar użytkownika
lotheg
Użytkownik wspierający
Posty: 199
Rejestracja: 11 paź 2017, 10:25
Has thanked: 23 times
Been thanked: 12 times

Re: Nemesis - pytania o zasady.

Post autor: lotheg » 05 lip 2019, 11:17

Na ostatnim etapie rundy, czyli bag develoment/rozwój obcych losujemy dorosłego. Każdy rzuca na szmery. W wyniku rzutu na szmery pojawia się obcy: czy rozpatrujemy atak z zaskoczenia?

Zostały nam dwie karty po spasowaniu. Możemy je odrzucić dobrowolnie, żeby dobrać 5 nowych? Jeśli tak to w którym momencie odrzucamy te dwie? W momencie pociągnięcia nowych?

Przeszkodzenie nie ma nadrukowanego kosztu na sobie: ani wartości zero, ani 1 itd. Co to oznacza? Możemy tą kartą płacić za wykonywanie np. akcji ruchu czy innych podstawowych?

profes79
Użytkownik wspierający
Posty: 271
Rejestracja: 28 gru 2008, 18:16
Has thanked: 13 times
Been thanked: 55 times

Re: Nemesis - pytania o zasady.

Post autor: profes79 » 05 lip 2019, 11:24

Przeszkodzenie:
Tak, możemy płacić za wszystko (zresztą inaczej strasznie blokowałaby rękę bo zagranej jej jako reakcja jeszcze nie widziałem). Nie ma nadrukowanego kosztu bo jest to karta reakcji, której nie zagrasz jeżeli nie reagujesz na akcję innego gracza. Koszt masz wydrukowany tylko tam, gdzie kartę normalnie możesz zagrać w swojej turze płacąc ewentualnie jakiś dodatkowy koszt.

edycja bo zapętliłem strasznie...

Awatar użytkownika
miszczu666
Użytkownik wspierający
Posty: 130
Rejestracja: 24 kwie 2018, 15:13
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Has thanked: 27 times
Been thanked: 51 times
Kontakt:

Re: Nemesis - pytania o zasady.

Post autor: miszczu666 » 05 lip 2019, 11:29

lotheg pisze:
05 lip 2019, 11:17
Na ostatnim etapie rundy, czyli bag develoment/rozwój obcych losujemy dorosłego. Każdy rzuca na szmery. W wyniku rzutu na szmery pojawia się obcy: czy rozpatrujemy atak z zaskoczenia?

Zostały nam dwie karty po spasowaniu. Możemy je odrzucić dobrowolnie, żeby dobrać 5 nowych? Jeśli tak to w którym momencie odrzucamy te dwie? W momencie pociągnięcia nowych?

Przeszkodzenie nie ma nadrukowanego kosztu na sobie: ani wartości zero, ani 1 itd. Co to oznacza? Możemy tą kartą płacić za wykonywanie np. akcji ruchu czy innych podstawowych?
Gdy gracz pasuje, to właśnie w tym momencie może zdecydować się odrzucić dowolną ilość kart z ręki.
Następnie wchodzi faza wydarzeń / intruzów.
Jeśli w tej fazie wyjdzie intruz, to porównuje się liczbę na żetonie z ilością posiadanych kart w tym momencie (po odrzucenie i przed dobraniem)
Po zakończeniu rozpoczyna się faza graczy, i dopiero w tym momencie każdy dobiera karty do 5 na ręce.
Moje tłumaczenia plików pomocy, skrótów zasad: ***LISTA***
Lista zawiera pliki pomocne przy Scythe (z dodatkami), Nemesis, Wojna o Pierścień (z dodatkami), Star Wars Rebelia (z dodatkiem)

Awatar użytkownika
Curiosity
Moderator
Posty: 5309
Rejestracja: 03 wrz 2012, 14:08
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 200 times
Been thanked: 211 times

Re: Nemesis - pytania o zasady.

Post autor: Curiosity » 05 lip 2019, 13:13

lotheg pisze:
05 lip 2019, 11:17
Na ostatnim etapie rundy, czyli bag develoment/rozwój obcych losujemy dorosłego. Każdy rzuca na szmery. W wyniku rzutu na szmery pojawia się obcy: czy rozpatrujemy atak z zaskoczenia?
Tak, rozpatruje się atak z zaskoczenia.
Miałem za dużo gier, regał trzeszczał w szwach. Dokupiłem drugi regał i teraz wieje pustkami :( trzeci by się przydał.
Hejtowałem Zombicide i Awaken Realms zanim to było modne.

mluckner
Posty: 84
Rejestracja: 13 lip 2015, 10:07
Has thanked: 8 times
Been thanked: 14 times

Re: Nemesis (Adam Kwapiński)

Post autor: mluckner » 06 lip 2019, 07:43

probbi pisze:
06 lip 2019, 07:34
Mam tylko pytanie odnoście szmerow w korytarzu z zamkniętymi drzwiami. Czy w takiej sytuacji obcy pojawia się przed czy za nimi?
Intruz nie pojawia się, ale rozwala drzwi.

probbi
Użytkownik wspierający
Posty: 444
Rejestracja: 28 gru 2016, 15:13
Lokalizacja: Nadarzyn
Has thanked: 6 times
Been thanked: 12 times

Re: Nemesis (Adam Kwapiński)

Post autor: probbi » 06 lip 2019, 08:08

Nie pojawia się w ogóle? A gdy jest słabość Mówiąca o tym że dorośli intruzi nie są w stanie rozwalić drzwi?

Awatar użytkownika
lotheg
Użytkownik wspierający
Posty: 199
Rejestracja: 11 paź 2017, 10:25
Has thanked: 23 times
Been thanked: 12 times

Re: Nemesis (Adam Kwapiński)

Post autor: lotheg » 06 lip 2019, 08:34

Intruz nie pojawia się w korytarzu tylko w pomieszczeniu. Fabularnie już tam był. Także może pojawić się w pozamykanym pomieszczeniu.

ODPOWIEDZ