Cyberpunk 2077 – Afterlife (Andrea Chiarvesio, Eric M. Lang)
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
- donmakaron
- Posty: 3523
- Rejestracja: 16 kwie 2009, 09:33
- Has thanked: 198 times
- Been thanked: 646 times
Re: Cyberpunk 2077 – Afterlife (Eric M. Lang)
Nikt tu nie utożsamia i nie myli z idiotą! Porozmawiamy ponownie jak już się okaże jakiego kalibru to jest gra Naprawdę mam nadzieję, że się mylę.
Re: Cyberpunk 2077 – Afterlife (Eric M. Lang)
No chyba przesadzilem z tym idiota, ale tak to jest jak sie czyta cos pokatnie w pracy
Fakt faktem, nie bedzie to bardzo skomplikowana gra, z tym sie zgodze. Ale podejrzewam poziom bloodborne.
A propo poziomu graficznego to mi sie to nie podoba totalnie, tzn. nie grafiki same w sobie a to ze to jest 1:1 przeklejone z gry komp. (tz. z jej kampani marketingowej -dla jasnosci)
Fakt faktem, nie bedzie to bardzo skomplikowana gra, z tym sie zgodze. Ale podejrzewam poziom bloodborne.
A propo poziomu graficznego to mi sie to nie podoba totalnie, tzn. nie grafiki same w sobie a to ze to jest 1:1 przeklejone z gry komp. (tz. z jej kampani marketingowej -dla jasnosci)
Preferuje: średnie/ciężkie euro, rywalizacja. Gram we wszystko :D
Niezwiązany z branżą.
NA SPRZEDAŻ Wyspa dinozaurów i inne
Niezwiązany z branżą.
NA SPRZEDAŻ Wyspa dinozaurów i inne
Re: Cyberpunk 2077 – Afterlife (Eric M. Lang)
Myślę, że optymalnie byłoby stworzyć grę, którą można pojąć w mig, ale trudno dojść w niej do perfekcji. Wydaje mi się, że CDP chce wejść jeden szczebel wyżej niż w przypadku planszowego Wiedźmina. Oni doskonale wiedzą, co nie wypaliło, dlaczego gra generalnie nie zyskała na dłużej choćby niewielkiego grona zwolenników - nawet online.
Ooo, a gdzie?walkingdead pisze: ↑02 sie 2019, 10:00Cóż, pracuję w gamedev, znam również sporo osób z tego środowiska.
Naprawdę zadziwia mnie, jak wiele osób nie zauważa, gdy AS mówi coś z przekąsem albo zwyczajnie trolluje. Byłem na tym spotkaniu (i jeszcze trzech innych) i miałem WIELKI ubaw, patrząc na miny co niektórych.
- rastula
- Posty: 10022
- Rejestracja: 04 sty 2012, 01:02
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 1277 times
- Been thanked: 1308 times
Re: Cyberpunk 2077 – Afterlife (Eric M. Lang)
KonradT pisze: ↑02 sie 2019, 11:13
Sprzedaż była wystarczająco duża do wypuszczenia dodatku. Na BGG w kolekcji ma go ponad 8 tysięcy osób (Zakazane Gwiazdy 10k) i był wydany w kilku językach. Wydany później Risk: Starcraft w kolekcji BGG ma sześć razy mniej osób
Czy wiesz na 100%, że powodem rozwiązania umowy na licencję była niewystarczająca sprzedaż?
Większym hitem sprzedażowym jest na pewno Cywilizacja Sida Meiera od FFG. Dodruki w wielu językach i dwa dodatki o czymś świadczą.
CMON wydało już karcianego Bloodborne'a. Nie wiem jaka była ich strategia marketingowa, ale kompletnie nie kojarzę go w mediach o grach video. Wydaje się mi, że celowali w graczy planszowych, którzy już znali ten tytuł z konsoli. Podobnie może być z CP2077 Afterlife. Nie wygląda mi to na dodatek do gry w stylu Gwinta. Raczej jest to samodzielny produkt, który wykorzystuje okazję marketingową.
dobre przykłady
- rastula
- Posty: 10022
- Rejestracja: 04 sty 2012, 01:02
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 1277 times
- Been thanked: 1308 times
Re: Cyberpunk 2077 – Afterlife (Eric M. Lang)
dokładnie - ja gram w gry video od 40* lat - i choć kilku tu pewnie zwątpi - idiotą nie jestemdonmakaron pisze: ↑02 sie 2019, 12:40 Nikt tu nie utożsamia i nie myli z idiotą! Porozmawiamy ponownie jak już się okaże jakiego kalibru to jest gra Naprawdę mam nadzieję, że się mylę.
*tak, tak - nawet odliczając czarno białego Ping Ponga - to dostałem w 1980 Atari 2600 i od tego czasu zawsze mam coś w domu co służy do grania na ekranie ... więc raczej wiem o czym mówię
Re: Cyberpunk 2077 – Afterlife (Eric M. Lang)
Hmm nie da się obronić Pana S., skoro nawet potem wyszła ta sprawa z hajsem, więc wiadomo było, że od dawna go piekło w wiadomym miejscu. Zwłaszcza, że multum ludzi na zachodzie pisało, że spoko książki na podstawie gier, ale niech będzie, że Sapkowski trollował.
Firma Rebel niech się zajmie wydaniem gry Domek, bo tylko do tego się nadaje.
Re: Cyberpunk 2077 – Afterlife (Eric M. Lang)
Nie musisz mi wierzyć. Ja wiem, że teraz modnie jest jechać po Sapku, bo przecież nienawidzi gier, graczy, CDPR i całego świata za to, że przed laty przez swoją krótkowzroczność i niewiarę podpisał parszywy kontrakt. Ale on jest taki sarkastyczny od lat, dlatego tak dobrze mi się go ogląda i słucha.
Ale żeby nie było tak zupełnie offtopic: właśnie dzisiaj R. Talsorian Games wypuścił starter swojego nowego RPG-a - Cyberpunk RED - który jest pomostem między P&P a grą komputerową. Karcianka zepewne będzie rozwijać tematy z obu produkcji, choć obstawiam, że nacisk będzie położony głównie na wersję elektroniczną. Mam nadzieję, że wykorzystają raczej szkice koncepcyjne niż screenshoty.
Re: Cyberpunk 2077 – Afterlife (Eric M. Lang)
Ja tam słyszałem wiele opinii bardzo negatywnych o nim od ludzi 50+ którzy z grami nie mają do czynienia, więc ta "moda" chyba tylko potwierdza, że coś jest na rzeczy.
Preferuje: średnie/ciężkie euro, rywalizacja. Gram we wszystko :D
Niezwiązany z branżą.
NA SPRZEDAŻ Wyspa dinozaurów i inne
Niezwiązany z branżą.
NA SPRZEDAŻ Wyspa dinozaurów i inne
- Koshiash
- Posty: 937
- Rejestracja: 01 sty 2010, 17:45
- Lokalizacja: Kraków
- Has thanked: 32 times
- Been thanked: 119 times
Re: Cyberpunk 2077 – Afterlife (Eric M. Lang)
To już zależy od tego, o jakim sukcesie mówimy. Trudno szanować ludzi, którzy zbili majątek na szemranych interesach i związkach z mafią lub polityką, czyli kradnąc w białych rękawiczkach. Poza nimi przychodzą mi do głowy małe sukcesy, głównie w IT, tu jednak nie spotkałem się niepochlebnymi opiniami rodaków. Doszukiwanie się na siłę polskich przywar tam gdzie ich nie ma jest równie trendy, co głupie. Sapkowski nie jest krytykowany za Wiedźmina, lecz za swoje prostackie zachowanie - nikt nie ujmuje mu przecież jako autorowi (chociaż sam wolę opowiadania od sagi).
- rastula
- Posty: 10022
- Rejestracja: 04 sty 2012, 01:02
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 1277 times
- Been thanked: 1308 times
Re: Cyberpunk 2077 – Afterlife (Eric M. Lang)
o sukcesach w it nikt poza it nie słyszał a Sapkowskiego zna każdy kto czyta książki (też mała grupa, ale wieksza niz it). jeśli uważasz, że na siłę przypisuję Polakom malkontenctwo to popatrz trochę po mediach spolecznościowych, które oczywiście nie są idealnym obrazem społeczeństwa, ale też na przystanku czy w Żabce nie słyszałem krytyki Sapkowskiego...
- pavel
- Posty: 795
- Rejestracja: 09 sie 2015, 13:45
- Lokalizacja: EU
- Has thanked: 74 times
- Been thanked: 112 times
Re: Cyberpunk 2077 – Afterlife (Eric M. Lang)
W tym jakże dynamicznym, wychodzącym po za ramy gier, a kończąc na wartości polaków za granicą i ich zasługą, wątku, śmiem twierdzić, że wszystkie negatywne cechy związane z tą zapowiedzią gry, zostaną z Wami do końca. Ja to rozumiem. Bo niejeden tytuł wzięty z gry PC to niewypał ( ja przyjmuję, tą karciankę i jej źródło u podstaw CP, a jedynie oprawę graficzną z gry PC), prowadzona jest mega kampania związana z cdp i ich nowego "dziecka" i to, że targetem będą osoby, które albo pierwszy raz się spotkają z grą karcianą, albo kupią "na półkę".
Dla mnie równie dobrze, może być tak: Autorzy są wielkimi fanami, więc wiedzą co to za utopijny, bezwzględny świat i klimatu nie zabraknie. Co do graficznej oprawy,to raczej CMON na szkicach nie będzie bazować, a na stworzonych już grafikach od CDP, które konsultowane były/są z prekursorem i o jakość i autentyczność byłbym spokojny. Zostaje jedynie/aż mechanizm, który jest najistotniejszy, żeby stworzyć podwaliny pod to co wymieniłem i żeby gra nie była kolejną wydmuszką, czy też Witcher'em. Jeżeli to zepsują, to uznam, że kłamali w kwestii wielkich fanów, bo sukces tej gry mają podany na tacy.
Dla mnie równie dobrze, może być tak: Autorzy są wielkimi fanami, więc wiedzą co to za utopijny, bezwzględny świat i klimatu nie zabraknie. Co do graficznej oprawy,to raczej CMON na szkicach nie będzie bazować, a na stworzonych już grafikach od CDP, które konsultowane były/są z prekursorem i o jakość i autentyczność byłbym spokojny. Zostaje jedynie/aż mechanizm, który jest najistotniejszy, żeby stworzyć podwaliny pod to co wymieniłem i żeby gra nie była kolejną wydmuszką, czy też Witcher'em. Jeżeli to zepsują, to uznam, że kłamali w kwestii wielkich fanów, bo sukces tej gry mają podany na tacy.
- polwac
- Posty: 2575
- Rejestracja: 09 mar 2017, 19:50
- Lokalizacja: Rzeszów
- Has thanked: 1167 times
- Been thanked: 461 times
Re: Cyberpunk 2077 – Afterlife (Eric M. Lang)
Mamy oficjalne potwierdzenie. Cyberpunk 2077 będzie grą o poziomie złożoności Gateway+
Wywiad z Team Covenant
Wywiad z Team Covenant
Paweł
"Jedyny sposób, aby zwyciężyć w kłótni, to unikać jej." - Dale Carnegie
"Jedyny sposób, aby zwyciężyć w kłótni, to unikać jej." - Dale Carnegie
- rastula
- Posty: 10022
- Rejestracja: 04 sty 2012, 01:02
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 1277 times
- Been thanked: 1308 times
Re: Cyberpunk 2077 – Afterlife (Eric M. Lang)
he he... a jaka jest definicja gtwy i czym jest + ....
- raj
- Administrator
- Posty: 5174
- Rejestracja: 01 lis 2006, 11:22
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 265 times
- Been thanked: 874 times
- Kontakt:
Re: Cyberpunk 2077 – Afterlife (Eric M. Lang)
https://www.boardgameresource.com/the-b ... w-players/
Tu masz definicję i przykłady. '+' pewnie zakłada, że będzie bardziej skomplikowana.
Tu masz definicję i przykłady. '+' pewnie zakłada, że będzie bardziej skomplikowana.
"Jest to gra planszowa. Każdy gracz ma planszę i lutuje nią przeciwnika." - cytat za "7 krasnoludków - historia prawdziwa."
Szukajcie recenzji planszówek na GamesFanatic.pl
Szukajcie recenzji planszówek na GamesFanatic.pl
Re: Cyberpunk 2077 – Afterlife (Eric M. Lang)
To było do przewidzenia, bo już Trzewiczek mówił, że takie też były wymagania w przypadku Wiedźmina. Natomiast nawet przy niewielkim skomplikowaniu gra przecież dalej może być dobra. Wydaje mi się, że nie ma też co liczyć na dziesiątki dodatków (albo nawet jakiekolwiek dodatki), bo nie taki jest przecież cel tego typu produkcji.
Re: Cyberpunk 2077 – Afterlife (Eric M. Lang)
Dziesiątki to nie, ale sukces sprzedażowy niemal gwarantuje wydanie jednego dodatku(-ów). Eric na pewno projektuje grę tak, aby była przestrzeń do jej rozwoju. Trzewik wspominał, że projekt rozszerzenia do Wiedźmina jest, ale to CDP podejmuje decyzje. Znaczy rezultaty rynkowe nie powaliły ich na kolana. Myślę, że słaba sprzedaż może po części wynikać z faktu, że planszówkę wydano na wiele miesięcy przed debiutem gry komputerowej. Teraz zapewne lepiej to zsynchronizują.
Spodziewałem się, że CP: Afterlife będzie otwieraczem. Ciekawi mnie do jakiego stopnia gra będzie uproszczona. Chciałbym, aby ten plus był duży, ale obawiam się, że będzie maciupeńki. O ile w ogóle będzie.
- rattkin
- Posty: 6518
- Rejestracja: 24 maja 2013, 15:00
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 382 times
- Been thanked: 929 times
Re: Cyberpunk 2077 – Afterlife (Eric M. Lang)
Wcale nie gwarantuje dodatku. Sukces sprzedażowy akurat tej gry będzie mało skorelowany z kupieniem gry dla gry, a w konsekwencji, z gotowością do kupienia dodatku (która nawet w przypadku „zwykłej” planszowki, szacowana jest, zdaje się na 25% w optymistycznym przypadku)
- brazylianwisnia
- Posty: 4081
- Rejestracja: 07 mar 2017, 20:48
- Has thanked: 267 times
- Been thanked: 934 times
Re: Cyberpunk 2077 – Afterlife (Eric M. Lang)
Gra pewnie będzie prosta ale nie po to by podobać się graczom video a raczej by poprostu trafiać do casualowego grona które gdzieś tam rozpozna markę. Dlaczego gracz video miałby akceptować prosta grę? Przecież gry video maja bardziej rozbudowane mechaniki niż planszowki. Weźmy takiego Wieska 3. Rozwój postaci, drzewko umiejętności, crafting i ekwipunek raczej niespotykany w takim rozbudowaniu w planszowkach. Do tego opcje dialogowe, eksploracja, zarządzanie zasobami, taktyczno - zręcznościowa walka, misję śledcze, zagadki, olbrzymią interakcja ze światem w porównaniu do planszowek.
Dlaczego fanowi Wieska czy Cyberpunk miałoby się spodobac UNO?
Do posiadania czegoś na licencji będzie pierdyliard innych rzeczy.
Dlaczego fanowi Wieska czy Cyberpunk miałoby się spodobac UNO?
Do posiadania czegoś na licencji będzie pierdyliard innych rzeczy.
Sprzedam:Nemesis Lockdown Sundrop
forum/viewtopic.php?f=65&t=76430
forum/viewtopic.php?f=65&t=76430
- rastula
- Posty: 10022
- Rejestracja: 04 sty 2012, 01:02
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 1277 times
- Been thanked: 1308 times
Re: Cyberpunk 2077 – Afterlife (Eric M. Lang)
owszem, zdarzają się skomplikiwane i ambitne gry video...ale nie oszukujmy się większość gier w tej chwili,vw tym tych najpopularniejszych to prostackie strzelanki w widowiskowej oprawie - madowy rynek wymógł na producentach maksymalne uproszczenie sterowania i praktycznie brak wyzwań (na poziomie łatwym przynajmniej), ot takie liniowe klikanie ....i mówię to jako osoba która gra od kilkudziesięciu lat praktycznie na wszystkich dostepnych platformach...
powiedziałbym ze gry się teraz " przechodzi" bardziej niz w nie gra...co jest spoko, ale nie mówmy tu o ruszaniu szarymi komórkami .
powiedziałbym ze gry się teraz " przechodzi" bardziej niz w nie gra...co jest spoko, ale nie mówmy tu o ruszaniu szarymi komórkami .
- brazylianwisnia
- Posty: 4081
- Rejestracja: 07 mar 2017, 20:48
- Has thanked: 267 times
- Been thanked: 934 times
Re: Cyberpunk 2077 – Afterlife (Eric M. Lang)
Po pierwsze to mówimy to akurat o karciane dla fanów RPG. Nie mam takiego odczucia że najpopularniejsze gry to bezmyślne klikanie. Po drugie jednak to odnosilem się do mechanik gier wideo w zestawieniu z planszowymi. Najpopulaeniejsza gra zeszłego roku - Red dead redemption 2 ilością mechanik gniecie planszowki. Cyberpunk też będzie miał sporo mechanik i to rozbudowanych. Nie sądzę by Uno czy splendor w temacie Cyberpunk spodobał się fanom gry. Na codzień nie analizuje się tak gier wideo ale jak byś wydrukował listę mechanik I zaczal odchac w danej grze video to mógłbyś sie zdziwić.
Czy ja gdzieś pisałem o ruszaniu komórkami? Miałem na myśli mechaniczna stronę gier a nie ich strategiczne podejście.
Czy ja gdzieś pisałem o ruszaniu komórkami? Miałem na myśli mechaniczna stronę gier a nie ich strategiczne podejście.
Sprzedam:Nemesis Lockdown Sundrop
forum/viewtopic.php?f=65&t=76430
forum/viewtopic.php?f=65&t=76430
- rastula
- Posty: 10022
- Rejestracja: 04 sty 2012, 01:02
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 1277 times
- Been thanked: 1308 times
Re: Cyberpunk 2077 – Afterlife (Eric M. Lang)
a co jest skomplikowanego w RDR2. tam jest po prostu nadźgane pełno mikrogier. mnogość to wcale nie złożoność.... zresztą ta gra ma wśród masowego odbiorcy opinię nudnej w której nic sie nie dzieje . ale spoko, nie musimy się zgadzać w ocenie wspolczesnych gier, szczególnie, że na każdą tezę znajdzie sie gra przy tak bogatej ofercie...
Ostatnio zmieniony 10 sie 2019, 14:33 przez rastula, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Cyberpunk 2077 – Afterlife (Eric M. Lang)
Nie mylmy też skomplikowania z ilością mechanik. Nie oszukujmy się, mechaniki mechanikami, ale większość nowych gier to takie samograje. Nie licząc gier stricte nastawionych na wielorakie zgony, nie przypominam sobie, żebym przez ostatnie parę lat grał w grę, która zmusiła mnie do "spocenia się" żeby ją przejść.
Co do karcianki, zobaczymy, mam wrażenie, że jak na razie to jest odcinanie coraz to kolejnych kuponów od dużych gier, zero hype. Mam nadzieję, że mnie zaskoczą pozytywnie .
Co do karcianki, zobaczymy, mam wrażenie, że jak na razie to jest odcinanie coraz to kolejnych kuponów od dużych gier, zero hype. Mam nadzieję, że mnie zaskoczą pozytywnie .
- brazylianwisnia
- Posty: 4081
- Rejestracja: 07 mar 2017, 20:48
- Has thanked: 267 times
- Been thanked: 934 times
Re: Cyberpunk 2077 – Afterlife (Eric M. Lang)
Ja cały czas mówię o ilości mechanik nie o skomplikowaniu gry. Mam na myśli to że taka prosta gra Cyberpunk mało którego gracza zainteresuje bo na kompie ma rozwój postaci, ogromny świat z milionem interakcji a tu nic się nie dzieje. Dlatego karciany Cyberpunk to raczej produkt dla Casuali a że marka obila im się o uszy to sprawdza. Fani rozbudowanego RPG oleja prosta karcianke.rastula pisze: ↑10 sie 2019, 14:30 a co jest skomplikowanego w RDR2. tam jest po prostu nadźgane pełno mikrogier. mnogość to wcale nie złożoność.... zresztą ta gra ma wśród masowego odbiorcy opinię nudnej w której nic sie nie dzieje . ale spoko, nie musimy się zgadzać w ocenie wspolczesnych gier, szczególnie, że na każdą tezę znajdzie sie gra przy tak bogatej ofercie...
Co do złożoności gier video to jeszcze nie powstała cywilizacyjna planszowka która by przebija Cywilizacje na PC Zresztą nie wiem czy jakąkolwiek planszowka ma taką skalę zarządzania miastami, technologia,religia, handlem, wojskami, surowcami, polityka, umiejscowieniem na mapie, imperium...
Sprzedam:Nemesis Lockdown Sundrop
forum/viewtopic.php?f=65&t=76430
forum/viewtopic.php?f=65&t=76430
- brazylianwisnia
- Posty: 4081
- Rejestracja: 07 mar 2017, 20:48
- Has thanked: 267 times
- Been thanked: 934 times
Re: Cyberpunk 2077 – Afterlife (Eric M. Lang)
Nawiazywalem w mojej dyskusji do założenia innych użytkowników że to będzie prosta gra na poziomie UNO bo zrobiona dla fanów gier video.
Sprzedam:Nemesis Lockdown Sundrop
forum/viewtopic.php?f=65&t=76430
forum/viewtopic.php?f=65&t=76430