- Aktywna rywalizacja - kombinowanie kto co zaraz zrobi i przeciwdziałanie temu
- Precyzja - jakiś element zręcznościowy?
- Refleks - najlepiej w czasie rzeczywistym, albo chociaż z jakimś ograniczeniem czasowym tur. To można jako home rule dodać do wszystkiego, ale jakby gra była z myślą o tym zaprojektowana to na pewno na plus.
- Tematyka - jakby była to jakaś strzelanka to już w ogóle by było bosko, ale imho gameplay>theme więc przyjmę też inne rekomendacje:P
Tematycznie kojarzy mi się tylko SUPERHOT, ale tam właściwie tylko tematyka się zgadza więc (chyba?) nie tędy droga.
Już bardziej myślę o takim Combo Fighter na przykład, albo coś takiego gdzie mech`ami się walczy (karcianka) mi się kiedyś rzuciło w oczy, ale nie pamiętam jak się nazywało:P Ale to i jedno i drugie bardziej pod mordobicie jakieś podchodzi niż FPS`a zdecydowanie.