aeiou871 pisze: ↑20 lip 2020, 12:03
Jools pisze: ↑20 lip 2020, 11:56
aeiou871 pisze: ↑20 lip 2020, 11:46
Po spełnienieniu celu życiowego i przejściu na emeryturę, tworzy nową postać wybierając nową klasę z dostępnych klas - może to być jedna z 6 klas podstawowych (nawet ta sama, którą grał wcześniej) albo któraś z odblokowanych przez innych lub przez np. reputację. Dla nowej postaci losuje się nowy cel.
No ok ok. Może z moich słów to nie wynikało, ale wiem co się robi na emeryturze, czy jak zrobić nową postać
Problem polega na tym, że inni gracze dobiorą sobie nowe fajne postaci, a ten jeden gracz będzie miał w puli w sumie podstawowe tylko.
Isaac poważnie czegoś tutaj nie przemyślał.
Myślę, że przemyślał. My nie zawsze wybieraliśmy to, co nowe - np. ktoś nie chciał grać Błyskawicami albo Piłą, a niektórzy wracali do swoich ulubionych postaci, a generalnie chcieliśmy przetestować wszystkie. Nie chce spojlerować koperty X, ale...
Też myślałem o podobnej sytuacji, kiedy to jeden z graczy będzie otwierał kopertę X zamiast nowej postaci.
Ja tu widzę takie rozwiązanie, że od początku staracie się grać jak bardzo dobrzy, albo bardzo źli, żeby osiągnąć reputacje 10 lub -10 i otworzyć pudełko z nowym dodatkowym bohaterem, który będzie czekał na nieszczęśnika z X.
Niestety z tego co wiem, to są karty celów życiowych, które odblokowują te właśnie postacie. Ale cóż, jest to zawsze jakiś pomysł i alternatywa. Zawsze możesz jeszcze ostrzec graczy, gdy losujà nowy cel, aby raczej nie brali X, jeśli chcą nową postać i podobnie z tymi dwoma postaciami za reputacje, jeśli wiesz, że ktoś ma cel życiowy z X.