Warhammer: Inwazja LCG (Eric M. Lang)

Tutaj można dyskutować o konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier.
NIE NALEŻY TUTAJ PYTAĆ O ZASADY, MALOWANIE, ROBIENIE INSERTÓW ORAZ KOSZULKI! OD TEGO SĄ INNE PODFORA
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
lucius88pl
Posty: 44
Rejestracja: 18 sty 2014, 15:16

Re: Warhammer: Invasion LCG

Post autor: lucius88pl »

Ja też zupełnie się nie zgadzam z opiniami o śmierci gry i gorąco kibicuję projektowi - dobrze jest zobaczyć polskie karty Bretonii po tak długim czasie. Co do słowiańskich klimatów Stary Świat nie oferuje niczego poza Kislevem (niestety przez FFG wbudowanym niejako we frakcję Imperium), więc chyba nie tędy droga, jeżeli chcesz się utrzymać w ramach uniwersum. Zaproponowałbym którąś z "dzikich" frakcji w charakterze zastępstwa, jednak oryginalny wydawca i tu poszedł na łatwiznę, wrzucając Norskę czy Zwierzoludzi do jednego worka z siłami chaosu. Chociaż z drugiej strony czy to aż taka przeszkoda? W końcu w każdym imperium może istnieć jakaś legia cudzoziemska ;-)
Awatar użytkownika
Goldberg
Posty: 1511
Rejestracja: 29 maja 2013, 13:22
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 83 times
Been thanked: 173 times

Re: Warhammer: Invasion LCG

Post autor: Goldberg »

tomaszz77; info najlepiej brac z tad http://warhammerfantasy.wikia.com
Co do polskiego nazewnictwa najlepiej zerknac na polskie podreczniki do VI/VIIed WFB - gdzie je znalezc....no jest taki serwis, ten tego nazywa sie jak pewne małe puchate zwierzątko ;)
A w "kirche" co ja mam? Cztery gołe ściany i tak pusto jakby się miał interes za chwilę zlikwidować! Pastor gada jakieś rzeczy o piekle nieprzyjemne, a czy ja idę do kościoła żeby się denerwować?; Moryc "Ziemia Obiecana"
tomaszz77
Posty: 10
Rejestracja: 08 lut 2016, 14:45

Re: Warhammer: Invasion LCG

Post autor: tomaszz77 »

DZIĘKI ZA WSPARCIE! Już mam podręczniki z "Gryzonia" i zdobyłem czcionkę dokładnie taką jak na oryginalnych Kartach. Co do tłumaczenia kart to tłumaczę z Kart Josefa z j. Angielskiego i staram się trzymać dokładnie stylu Oryginałów, mam jeszcze wątpliwości co do cech (Albo Bretończyk, albo Bretonnia, albo Bretończycy - nie zdecydowałem jeszcze do końca). Mam również cenę z drukarni - za 250 kart obustronnych 130 zł, czyli 26 zł za 50 kart. Wydrukuję sobie :D Mam już gotową Bretonnię wyszły dwie talie 50 kartowe po 25 różnych wzorów.

Poniżej mój pomysł na kartę w wersji neutral już z oryginalną czcionką napiszcie który pomysł jest najbardziej zbalansowany:

Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek

Obrazek
Ostatnio zmieniony 10 cze 2018, 10:41 przez tomaszz77, łącznie zmieniany 1 raz.
LordMongo
Posty: 134
Rejestracja: 10 lis 2009, 16:18
Has thanked: 5 times
Been thanked: 7 times

Re: Warhammer: Invasion LCG

Post autor: LordMongo »

A tak z ciekawości, czym się różni trebusz wojenny od trebusza na czasy pokoju? :)
tomaszz77
Posty: 10
Rejestracja: 08 lut 2016, 14:45

Re: Warhammer: Invasion LCG

Post autor: tomaszz77 »

Trebusz na czasy pokoju może służyć jako szubienica, albo do wydalania z powrotem agentów Chaosu do ich krajów. :lol: Myślisz, że wystarczy Tytuł "Trebusz" tak poważnie?
tomaszz77
Posty: 10
Rejestracja: 08 lut 2016, 14:45

Re: Warhammer: Invasion LCG

Post autor: tomaszz77 »

A teraz rarytas: Nowa rasa stworzona karta od podstaw przeze mnie. Symbol Rasy jest własnej produkcji :D Krasnoludy Chaosu, czyli Davi-Zharr(Krasnoludy Ognia) :lol: Jakem Mad Magus Tom-Frank Enstein wskrzeszę WHI :D

Obrazek Obrazek
lucius88pl
Posty: 44
Rejestracja: 18 sty 2014, 15:16

Re: Warhammer: Invasion LCG

Post autor: lucius88pl »

Projekt Krasnoludów Chaosu wygląda naprawdę obiecująco!
Mam dwie małe uwagi/pytania: czy planujesz przy symbolu frakcyjnym Bretonii zlikwidować to zamczysko? Pojawia się na każdej karcie i przysłania spory kawał oryginalnych ilustracji. Zauważyłem też, że wymiennie używasz słowa "tą" w odniesieniu do jednostek, bez rozgraniczenia na celownik i narzędnik (por. Rycerze Graala i Mistrzowie niewolników z Gorgoth). Pierdółka, ale może warta skorygowania. Uważnie wypatruję kolejnych spoilerów, bo robi się coraz ciekawiej :)
Awatar użytkownika
donmakaron
Posty: 3523
Rejestracja: 16 kwie 2009, 09:33
Has thanked: 198 times
Been thanked: 646 times

Re: Warhammer: Invasion LCG

Post autor: donmakaron »

"Tę jednostkę" ;)

Jaką wartość w WH:I przyjmuje X, kiedy jego warunki są nie do sprawdzenia? Bo coś mi się wydaje, że prezentowana karta jest niegrywalna... Poza walką kolega nie ma jak sprawdzić ile ma wytrzymałości.
LordMongo
Posty: 134
Rejestracja: 10 lis 2009, 16:18
Has thanked: 5 times
Been thanked: 7 times

Re: Warhammer: Invasion LCG

Post autor: LordMongo »

tomaszz77 pisze: 10 cze 2018, 10:43 Trebusz na czasy pokoju może służyć jako szubienica, albo do wydalania z powrotem agentów Chaosu do ich krajów. :lol: Myślisz, że wystarczy Tytuł "Trebusz" tak poważnie?
W zupełności.
Awatar użytkownika
Markus
Posty: 2447
Rejestracja: 04 mar 2005, 00:35
Lokalizacja: Gdańsk
Has thanked: 555 times
Been thanked: 271 times

Re: Warhammer: Invasion LCG

Post autor: Markus »

donmakaron pisze: 11 cze 2018, 10:11 "Tę jednostkę" ;)

Jaką wartość w WH:I przyjmuje X, kiedy jego warunki są nie do sprawdzenia? Bo coś mi się wydaje, że prezentowana karta jest niegrywalna... Poza walką kolega nie ma jak sprawdzić ile ma wytrzymałości.
Jeśli dobrze pamiętam to X przyjmował wartość 0 jeśli nie ma jak sprawdzić ile wynosi w danym momencie. Wobec tego karta jednostki jest nie do wprowadzenia na stół. Wchodzi i odrazu spada, bo jej życie = 0.


"ODPORNOŚĆ:Y-1: y = liczba obrażeń zadanych przez przeciwnika" - także niegrywalne,

1. odporność sprawdzamy podczas kroku "apply damage" więc te obrażenia nie są jeszcze zadane,
2. jeżeli nie 1, to może chodzi o obrażenia zadane w innej turze walki , ponownie niegrywalne , nikt nie jest wstanie zapamiętać jakie obrażenia zadała jednostka a jakie np "indirect damage"
3. może chodziło o zapis "Y = liczba obrażeń jakie posiada ta jednostka"?
Awatar użytkownika
donmakaron
Posty: 3523
Rejestracja: 16 kwie 2009, 09:33
Has thanked: 198 times
Been thanked: 646 times

Re: Warhammer: Invasion LCG

Post autor: donmakaron »

No właśnie. Wydaje mi się, że teksty na kartach wymagają solidnej korekty od kogoś, kto dużo grał w LCG.

Manewry Flankowania w wersji FFG brzmiały by raczej jakoś tak:
Jeśli tę misję wykonuje jakaś jednostka, Manewry Flankowania otrzymują: "Wymuszony: Gdy jednostka Rycerze wchodzi do gry pod twoją kontrolą, połóż na Manewrach Flankowania 1 żeton zasobów."

W zasadach nie funkcjonuje coś takiego jak "talia doboru".

Kontratak działa zupełnie inaczej niż opisane na karcie Chłopskich Łuczników.

Żyjący Święci mówią: Akcja: Gdy ta karta wchodzi do gry, albo ją opuszcza, wtasuj z powrotem do talii jedną z kart Misji ze stosu kart odrzuconych do swojej talii

Akcję pola bitwy Paladyna też bym napisał jednym zdaniem, jakoś pod włos się to czyta.

Mistrz Heraldyki powienien zaznaczać, że karty Cnót dobiera spośród tych 5 kart. Są na to gotowe sformułowania.

Dodatkowe obrażenia są zapisywanie w formie 1 dodatkowe obrażenie a nie +1 dodatkowe obrażenie.

Rycerze Gralla mają w lewym górnym rogu koszt zagrania X, a w tekście 1+X... to ile w końcu? ;) Dodatkowo FFG zazwyczaj pisze w stylu: atak wynosi X, gdzie X to jeden więcej niż liczba kart na ręce. Nie używa się formatów matematycznych.


A to tak na szybko od gościa, który z korektą w życiu niewiele miał wspólnego i specjalnie dużo w Inwazję nie grał.
Ponad to unikałbym kategorycznie tworzenia większe ilości niewiadomych (X, Y...). To się robi niepotrzebnie skomplikowane.

Powyższe piszę w dobrej wierze, chętnie poczytam jak Bretonia sprawdza się w testach przeciwko standardowym frakcjom.
lucius88pl
Posty: 44
Rejestracja: 18 sty 2014, 15:16

Re: Warhammer: Invasion LCG

Post autor: lucius88pl »

Wytrzymałość X dla konusa faktycznie wymagałaby zmiany. Co do odporności, to zamysł wydaje się taki, że karaś zawsze w walce otrzymuje tylko jednopunktowe draśnięcie, więc idea nawet niezła, o ile po korekcie X nie będzie osiągało absurdalnych wartości.
Awatar użytkownika
Markus
Posty: 2447
Rejestracja: 04 mar 2005, 00:35
Lokalizacja: Gdańsk
Has thanked: 555 times
Been thanked: 271 times

Re: Warhammer: Invasion LCG

Post autor: Markus »

donmakaron pisze: 11 cze 2018, 13:22 No właśnie. Wydaje mi się, że teksty na kartach wymagają solidnej korekty od kogoś, kto dużo grał w LCG.
Czy osoba tworząca karty grała dużo w Inwazję? (pytam bez złośliwości) Bo sposób składania zdań na kartach sugeruje że nie było dużo styczności z WH:I.
Nie wiem czy zdajesz sobie sprawę żę naprawdę potrzeba dużo testów aby te karty miały sens. Obawiam się że przy obecnym stanie gry (żyje w sercu, a nie na stołach) nie będzie miał kto tego zrobić.
Poniżej przykład kart które ktoś stworzył na dawnym forum inwazji, proste i czytelne:

Spoiler:
Ostatnio zmieniony 11 cze 2018, 15:07 przez Markus, łącznie zmieniany 4 razy.
tomaszz77
Posty: 10
Rejestracja: 08 lut 2016, 14:45

Re: Warhammer: Invasion LCG

Post autor: tomaszz77 »

Ok. Nazbierało się trochę spraw.
Wstęp:
1)Najpierw moje podziękowanie za odzew! DZIĘKUJĘ za każdą korektę. Przyznaję, że jestem tylko domowym graczem i nie wiem o WHI wszystkiego dlatego każda uwaga będzie dla mnie na wagę złota.
2)Prośba do Was. Będę wrzucał teksty Bretki po angielsku z oryginału i moje tłumaczenia z prośbą o waszą korektę i poprawę błędów.
3) Krasnoludy Chaosu: O co mi chodziło w tej karcie???
NO TAK WYSZŁA KARTA NIEGRYWALNA.
3a)Odporność: chodziło mi o to, żeby krasnolud otrzymał max. 1 obrażenie (ilość zadanych obrażeń -1 = 1 obrażenie) ale cenne są uwagi Markusa. Dzięki Markus.
3b)Odnośnie Wytrzymałości: ZGADZAM SIĘ - ale X na tarczy wyglądał tak kusząco, że nie mogłem się powstrzymać, żeby spróbować coś wymyślić :D.
Aby to miało jakiś sens, to musiałoby być minimum 1+X, żeby można było wprowadzić kartę do gry, ale ogólnie to pomysł - niewypał.
3c) wprowadziłem cyfry przy niewiadomych (i dwie niewiadome X i Y) - wiem trochę naciągnąłem zasady, ale pomyślałem, że to daje dużo nowych możliwości (choć komplikuje grę więc chyba się wycofam z tego)
4) ODPOWIEDZI CZYLI CZĘŚĆ WŁAŚCIWA POSTA:
Pod postem są karty z waszymi poprawkami.

A) odpowiedź dla LordMongo: Zmieniam nazwę na Trebusz. Karta poniżej posta.
B) odpowiedź dla lucius88pl:
B1) Zmieniłem układ graficzny, nie będzie Zamczyska, rzeczywiście za dużo zasłania. Efekty widoczne w załączonych kartach poniżej posta.
B2)Tę, tę, tę! Jednostkę!!! Poprawiam teksty w kartach: Rycerze Graala i Mistrzowie Niewolników z Gorgoth. Pierdółka, ale aż wstydliwa :oops:
C) odpowiedź dla donmakaron: spójrz na pkt 3b)
D) odp. dla Markus: spójrz na pkt 3a. W pełni zgadzam się na twój pomysł i zaraz to poprawię: "3. może chodziło o zapis "Y = liczba obrażeń jakie posiada ta jednostka""
E) odp. 2 dla donmakaron: tak, mało grałem w LCG, nie miałem z kim, ale po to tu jesteście, żeby mnie poprawiać. Dzięki.
E1) ad. Manewrów Flankowania, to poprawię treść, ale mam wątpliwości co do nazwy. Czy mogłaby być: Manewry Oskrzydlania, albo Manewr Oskrzydlania, albo Oskrzydlanie?
E2) nie ma "talii doboru", czy wystarczy : "talii"? Według oryginałów wystarczy.
E3) Chłopscy Łucznicy def. Kontratak zmienię na tekst oryginału: " Kontratak 1. Kiedy ta jednostka zostaje obrońcą, natychmiast zadaje 1 nieanulowalne obrażenie w walce"
E4) Żyjący święci. Mam wątpliwości co do tytułu. Może: "Żywi święci"? Rzeczywiście powtarzam tekst: 'do swojej Talii". Poprawiona karta pniżej posta.
E5) "Paladyn": czy może być tak: "Akcja: Ta jednostka zadaje 1 dodatkowe obrażenie w walce do końca tej tury jeśli usuniesz żeton zasobów z karty Misji z karty którą kontrolujesz."?
E6) Mistrz Heraldyki poprawiam wg oryginalnych zwrotów na: "...przejrzyj 5 wierzchnich kart ze swojej talii. jeśli znalazłeś jakieś karty Cnót, pokaż je, a potem dodaj do swojej ręki. następnie wtasuj pozostałe karty z powrotem do talii."
E7) Armia Chłopów i Paladyn: zmieniam z "+1" na "1 dodatkowe obrażenie"
E8) Rycerze Graala i niewiadome X i Y: spójrz na pkt 3c)
F) odp dla lucius88: pkt. 3a) dobrze zrozumiałeś mój zamysł z Odpornością, Dzięki! Chociaż teraz mam wątpliwości co do łączenia matematycznych wartości z niewiadomymi - co ty na to?, 3b) Wytrzymałość X niewypał
G) odp dla Markus: zgadza się,osoba ta (ja) mało grała w Inwazję bo zafascynowała się nią około 2014 i fascynacja trwa (przede wszystkim dlatego się podjąłem tego projektu, że bardzo spodobało mi się majsterkowanie w programach graficznych). Dzięki Markus za Spojlery - rzeczywiście - proste i czytelne, jakbyś miał więcej to jestem zainteresowany! Co do testerów...hm. Może ktoś chętny się znajdzie...?
Dziękuję wszystkim za ogólnie 7 cennych dla mnie reakcji!

5) Krasnoludy Chaosu: postaram się tworzyć karty operujące na lojalnościach, żeby było trochę inaczej (stąd w ogóle ten opis nieszczęsnej Wytrzymałości X) i jako, że KCH wyłapywali niewolników, to trochę pomysłów ściągnę z Mrocznych Elfów, ale postaram się też zadbać o ich wytrzymałość i odporność (jak to u Krasnoludów). Myślę też o zasadzkach dla krasnoludów (element przypadkowości i zaskoczenia Chaosu). Ogólnie mam dużo materiału do analizy i wymyślania. Czekam na wasze pomysły co do koncepcji frakcji KCH.


Co do poprawionych kart to wrzucę je jednak w nowym Poście po południu. Tutaj już dużo napisałem i mam teraz mało czasu.
Awatar użytkownika
Markus
Posty: 2447
Rejestracja: 04 mar 2005, 00:35
Lokalizacja: Gdańsk
Has thanked: 555 times
Been thanked: 271 times

Re: Warhammer: Invasion LCG

Post autor: Markus »

Odporność: chodziło mi o to, żeby krasnolud otrzymał max. 1 obrażenie (ilość zadanych obrażeń -1 = 1 obrażenie)
Nie trzeba wymyślać do tego "odporności" :-). Taka karta już istnieje i ma następujący zapis.

"Whenever this unit is assigned damage, cancel all but 1 of that damage."

link do karty

Możana przydzielic do tej karty dowolną ilość obrażeń podczas bitwy [w kroku ASSIGN DAMAGE] a i tak dostanie ona dokładnie 1 hita [w kroku APPLY DAMAGE]. Jeśli chodzi o obrażenia niebezpośrednie to z tego co pamiętam, to można przydzielać tylko do wartości HP, reszta musi być przydzielona na inne jednostki/strefy.
Awatar użytkownika
Asia - On Table
Posty: 423
Rejestracja: 09 mar 2018, 20:57
Has thanked: 4 times
Been thanked: 169 times

Re: Warhammer: Invasion LCG

Post autor: Asia - On Table »

Fajnie widzieć, że WH nie umarła i wciąż ktoś gra, a nawet się rozwija :)
Moje Recenzje gier planszowych na kanale You Tube
tomaszz77
Posty: 10
Rejestracja: 08 lut 2016, 14:45

Re: Warhammer: Invasion LCG

Post autor: tomaszz77 »

Ale mi ciężko szło tłumaczenie kart Josefa, ale chyba się udało. Trzymam się teraz tłumaczeń z aplikacji Card Hunter, bo Bretki Josefa nie są idealne. Josef wali tam tyle tekstu, że karta jest pełna. Ale najważniejsze że te Bretki są! i chwała mu za to!
Poniżej karty w nowej szacie, tak aby było widać więcej grafiki.
miałem problemy z nazewnictwem, więc wrzucam czasem w dwóch wersjach. Myślę, że większość błędów usunąłem. Wrzuciłem tylko najbardziej sensowne karty Rycerzy Graala mojego autorstwa. Są też nowe próby moich Krasnoludów Chaosu.
Oto moja praca (Jeszcze widzę błędy w wielkości czcionki tytułów):

Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek


A tu misja moja, a niżej oryginał Josefa. Trochę się napracowałem, żeby to przetłumaczyć i uporządko

Obrazek

Obrazek

A tu Krasnoludy Chaosu. Ciekawe co o nich sądzicie. Ta druga karta chyba niepotrzebnie powtarza: "To ta jednostka zyskuje.
Obrazek Obrazek


tu poprawiłem, nie wiem, czy jest zgodne z kanonem tłumaczenia.

Obrazek

Mam wątpliwości co do karty 22d Rycerze Graala (sformułowanie zagrałeś/ jest zagrana) i 29 Pojedynek Mistrzów ( po co Josef umieścił tam Ograniczenie?) poniżej Oryginał:

Obrazek

Mam też wątpliwiści, co do wyglądu tej blachy za symbolem rasy, bo wygląda chyba za bardzo przestrzennie no i ma chyba za duże nity. Chciałem zrobić taki element podobny do szczegółu na jednostkach Imperium.
Awatar użytkownika
Markus
Posty: 2447
Rejestracja: 04 mar 2005, 00:35
Lokalizacja: Gdańsk
Has thanked: 555 times
Been thanked: 271 times

Re: Warhammer: Invasion LCG

Post autor: Markus »

tomaszz77 pisze:29 Pojedynek Mistrzów ( po co Josef umieścił tam Ograniczenie?)
Limited jest po to aby nie było jakiś chorych komb. Skoro karta może wrócić na górę "draw decku" to może zostać dociągnięta w tej samej turze (pomagają w tym inne karty).
Więc limited jest bezpiecznikem przeciw zapętleniu tej karty
Dla przypomienia: limited - zagrywamy tylko jedną kartę "limited" na turę.

edit:
Poniższe karty były kiedyś kombem typu WIN
http://www.cardgamedb.com/index.php/war ... -bombs-cow
http://www.cardgamedb.com/index.php/war ... elborg-tad
2x https://deckbox.org/whi/Arcane%20Power

jeśli zamiast gołębi wstawimy pojedynek to nie wygramy ale możemy dużo zamieszać, więc LIMITED jak najbardziej słuszne
Ostatnio zmieniony 13 cze 2018, 13:57 przez Markus, łącznie zmieniany 1 raz.
tomaszz77
Posty: 10
Rejestracja: 08 lut 2016, 14:45

Re: Warhammer: Invasion LCG

Post autor: tomaszz77 »

Bardzo przepraszam wszystkich oczekujących na dalsze karty. Sprawa nabiera mocy urzędowej w sensie wygospodarowania wolnego czasu, którego ciągle mi mało. Pozdrawiam - Tomek
tomaszz77
Posty: 10
Rejestracja: 08 lut 2016, 14:45

Re: Warhammer: Invasion LCG

Post autor: tomaszz77 »

Witam zainteresowanych tematem dodatku "Bretonnia" Warhammera,
Dziś przetłumaczyłem wszystkie karty dodatku Bretonnia bez 1 (pierwszej) tutaj dostępnej i tych moich. Jeśli macie jakieś propozycje co do tych kart jak i swoje własne pomysły to jestem otwarty na propozycje. Założyłem darmowe forum na którym, tłumaczenie jest dostępne po zalogowaniu. Mooże się uda za dwa tygodnie zakończyć projekt bez modyfikatorów (!) na razie. A z moimi modyfikatorami wyjdą 2 zestawy po 50 kart, bo coś dorzucę. Ten obecny zestaw będzie miał około 60 - 70 kart. (Te 2 optymalne zestawy z modyfikatorami będą zawierały również kilka innych kart (około 8 kart) bezpośrednio z Warhammera( myślę, czy też ich nie dorzucić do projektu Josefa bez modyfikatorów...).Przyszłościowo, może uda mi się dolepić 26 wzorów/50 kart nowych, ale tutaj apeluję do was o pomysły na karty - Optymalny zestaw to: Wsparcie: 5 wzorów/10 kart, Jednostka: 11wzorów/25 kart, Taktyka 7 Wzorów/12 kart, Misja 2 lub 3 wzory/ 3 karty).
Jeśli ktoś chciałby i miałby czas testować to suuuper, bo jestem zainteresowany efektami pracy Autora: Josefa i mniejszej mojej.(to samo tyczy się kart z modami).
Tyle, że będzie to możliwe jak wrzucę tekst na gotowe już grafiki. (za 2 tyg.)
Zapraszam na na razie niestety jeszcze darmowe forum mojego autorstwa. Drugi link prowadzi do tłumaczeń.
http://www.warhammergry.fora.pl/
http://www.warhammergry.fora.pl/dodatki ... a,5.html#5
pozdrawiam i czekam na odzew (jeśli w ogóle będzie). Tomek

Wydrukuję to się pochwalę.

Plany: jestem w trakcie tłumaczenia podręcznika Krasnoludów Chaosu. Jak skończę to zabiorę się za karty. Będzie to w miarę wyrównana talia na bazie kilku z tych 26 zbalansowanych o których ktoś wcześniej pisał: Takie złożenie Krasnoludów i Dark Elfów. Zooobaczymy. Czeka mnie jeszcze Kislev... i mooożeee Slavia(? jak ją nazwać?) z husarią? Kiedy to będzie, nie wiem... Z czasem jak zawsze krucho. Pozdrawiam T.
tomaszz77
Posty: 10
Rejestracja: 08 lut 2016, 14:45

Re: Warhammer: Invasion LCG

Post autor: tomaszz77 »

Ten link prowadzi do galerii 27 pierwszych kart Bretonnii: Jednostek i Wsparć.
http://www.warhammergry.fora.pl/viewimage.php?i=13
Chcecie Taktyki i Misje - piszcie na tamtym forum też coś napiszcie. Dziękuję
Weranas
Posty: 3
Rejestracja: 26 sie 2018, 10:23

Re: Warhammer: Invasion LCG

Post autor: Weranas »

Bardzo się zastanawiam and kupnem tej gry. Wiem, że jest stara, ale mi bardzo odpowiada. Jest jeszcze dostępna, jednak dodatki muszę szukać gdzies po allegro, co mi nie przeszkadza. Widziałem jej recenzje na kanale ontable i od razu mi sie spodobała. Zastanawiam się jeszcze nad Mage Wars bo to też pojedynkowa karcianka i z recenzji tej pani wnioskuję, że warta zainteresowania. Fajnie, że ktoś ją rozbudowuje!
PlagueOverlord

Re: Warhammer: Invasion LCG

Post autor: PlagueOverlord »

Chciałbym zmienić wersję Warhammera Inwazji w TableTop Simulator z ENG na PL. Potrzebuję znaleźć wszystkie karty w wersji PL - tak aby je podmienić (w miarę dobrej jakości).
Czy ktoś ma coś takiego? Albo może gdzieś na necie widział?
Muadib
Posty: 24
Rejestracja: 06 lut 2020, 09:03
Has thanked: 8 times
Been thanked: 5 times

Re: Warhammer: Invasion LCG (Eric M. Lang)

Post autor: Muadib »

Witam
Jakis czas temu zakupilem warhammera inwazje podstawke z dodatkiem.
Niestety bez instrukcji, z racji niedostepnoaci nie wybrzydzalem.
Mieszkam za granica i dopiero po ..2 miesiacach udalo mi sie ja odebrqc.
Mam pytanie czy kyos ma spis kart z podstawki tzn. Numer kolekcjoneraki i sztuki...poniewaz niektore karty sa pojedyncze a niektore w 3.. 4 kopiach i zastanawiam sie czy tak powinno byc.
Z gory dziekuje za info
Awatar użytkownika
Kostaki
Posty: 135
Rejestracja: 20 lis 2010, 09:20
Has thanked: 29 times
Been thanked: 7 times

Re: Warhammer: Invasion LCG (Eric M. Lang)

Post autor: Kostaki »

Może to pomoże :)

http://www.cardgamedb.com/index.php/war ... rs/_/core/

Wybrany jest sam Core Set - ale możesz wyświetlić również te dodatki co potrzebujesz.
ODPOWIEDZ