Paladins of the West Kingdom / Paladyni Zachodniego Królestwa (Shem Phillips, S J Macdonald)

Tutaj można dyskutować o konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier.
NIE NALEŻY TUTAJ PYTAĆ O ZASADY, MALOWANIE, ROBIENIE INSERTÓW ORAZ KOSZULKI! OD TEGO SĄ INNE PODFORA
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
mecenas
Posty: 762
Rejestracja: 08 gru 2012, 01:42
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 58 times
Been thanked: 157 times

Re: Paladins of the West Kingdom / Paladyni Zachodniego Królestwa (Shem Phillips, S J Macdonald)

Post autor: mecenas »

imrowai pisze: 18 kwie 2020, 12:03
mecenas pisze: 18 kwie 2020, 08:46 Ta losowość występuje w kilku miejscach. Wczoraj miałem sytuację, że w pierwszej rundzie dorwałem dwa nawracania, gdzie punktowało mi atakowanie tego samego rodzaju najeźdźców. Finalnie te dwie karty dały mi na koniec gry 14 punktów.
To czego się boję przy takim rozwiązaniu, to czy nie okaże się, że jeżeli podpasują Ci postaci jak i nawracanie na długi/karty podejrzeń, to czy gracz, który będzie opierał na tym swoją taktykę nie nakręci sporo dodatkowych kart, bo będzie miał dużo większy dochód.
Ja bym stwierdził że przeciwnik był "gapa", że pozwolił Ci zgarnąć takie 2 karty :p. Mógł spokojnie przecież przewidzieć twoje 2 nawracanie. Po poznaniu gry wiadomo, że nie można pozwolić na takie akcje. Ponadto musiałeś mieć niesamowitego farta, że udało ci się taką akcję przeprowadzić. Jakim cudem,w pierwszej rundzie podniosłeś wskaźnik (wiarę) czarny o 2 by nawracać i starczyło ci mepli na 2xnawracanie+modlitwa to nie wiem. Nie pomyliłeś czegoś? :) Coś mi się tu nie spina. :P
Partia solo wiec przeciwnik nie miał nic do powiedzenia :mrgreen:
Co do samej możliwości przeprowadzenia - to jeżeli dobrze pamiętam to wybór paladynów który podnosi ładnie tymczasowo czarny wskaźnik. Rozwój na rozgrzeszenia i modlitwa z rekrutacji.
Tak jak teraz myślę to nie jestem 100% pewien ze udało mi się to wszystko wykręcić w pierwszej rundzie ale wydaje mi się ze idzie coś takiego wykombinować :mrgreen:
imrowai
Posty: 150
Rejestracja: 09 lis 2018, 21:29
Has thanked: 22 times
Been thanked: 16 times

Re: Paladins of the West Kingdom / Paladyni Zachodniego Królestwa (Shem Phillips, S J Macdonald)

Post autor: imrowai »

To zmienia postać rzeczy, granie solo trudno brać jako wyznacznik i podstawę do wystawiania opini o mechanice gry - w każdym razie moim zdaniem.

Co do sedna opisanej sytuacji... Fakt dobry Paladyn usówa jedną niewiadomą z równania :) będę musiał sprawdzić czy to możliwe bo mocno mnie to intryguje :).
Awatar użytkownika
Michito
Posty: 624
Rejestracja: 05 cze 2019, 15:54
Has thanked: 193 times
Been thanked: 175 times

Re: Paladins of the West Kingdom / Paladyni Zachodniego Królestwa (Shem Phillips, S J Macdonald)

Post autor: Michito »

Jestem po pierwszej grze dwuosobowej z narzeczoną (dostałem baty, chociaż w kilku przypadkach nie zauważyliśmy niedopatrzenia zasad na jej korzyść :lol:) i generalnie oceniam grę na 7,5/10. Raz w miesiącu na pewno wpadnie na stół.

Z minusów, które powodują, że "tylko" 7,5 oraz że gra nie będzie pojawiać się częściej, wymieniłbym:

- setup - doceniam świetną wręcz proporcję ilości elementów do ceny, ale rozkładanie i składanie gry trwa bardzo długo pomimo posortowania (co wydłuża i tak niekrótką rozgrywkę) - ale ok, coś za coś
- produkcja - powinno być osobne miejsce w Hadesie dla osoby, która wymyśliła, żeby taką ilość elementów spakować do tak małego pudła, po włożeniu kart w koszulki ułożenie wszystkiego tak żeby wieko się domknęło to de facto dodatkowy tryb solo do tej gry
- instrukcja - generalnie jest dobrze napisana, ale o ile dobrze ją przeczytałem, to nie opisano działania kart Królewskich Łask i domyślaliśmy się ich działania.

Co do samej rozgrywki to myślę, że warto na pewno nie ignorować warsztatów. Co do edyktów, to zależy, w niektóre nie warto raczej iść (szczególnie nie zawsze pierwszy).
Awatar użytkownika
velo333
Posty: 108
Rejestracja: 21 wrz 2013, 20:37
Lokalizacja: Rzeszów
Has thanked: 14 times
Been thanked: 16 times

Re: Paladins of the West Kingdom / Paladyni Zachodniego Królestwa (Shem Phillips, S J Macdonald)

Post autor: velo333 »

Jeśli komuś bardzo przeszkadza losowość w doborze kart podejrzeń to może np. wierzchnią kartę na stosie zawsze trzymać odkrytą :)
Staram się być bardziej graczem niż kolekcjonerem :P https://boardgamegeek.com/user/velo333
-5% grybezpradu.eu, -11% planszostrefa.pl
Awatar użytkownika
Lothrain
Posty: 3410
Rejestracja: 18 sty 2011, 12:45
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 142 times
Been thanked: 300 times

Re: Paladins of the West Kingdom / Paladyni Zachodniego Królestwa (Shem Phillips, S J Macdonald)

Post autor: Lothrain »

Coś czuję, że instrukcję do opcji solo muszę przeczytać raz jeszcze, bo na normalu bot wykręcił 109 punktów i mnie zmasakrował. Ilość meepli, którą dostaje jest porażająca. Dodatkowo edykty na mnichów i mobilizację sprawiły, że udało mu się zająć wszystkie pola na planszy głównej przede mną i mimo szykowania super kombo na ostatnią rundę, nie miałem gdzie wstawiać znaczników. Ale mnie rozzłościł.
imrowai
Posty: 150
Rejestracja: 09 lis 2018, 21:29
Has thanked: 22 times
Been thanked: 16 times

Re: Paladins of the West Kingdom / Paladyni Zachodniego Królestwa (Shem Phillips, S J Macdonald)

Post autor: imrowai »

Ehh czasami ilość mepli dla bota rzeczywiście jest spora.
Ja na normalny na razie gralem 3 razy. 1 raz bot przegrał ale totalnie mu karty mu nie podeszły :). Ugrał ledwie 54pkt. Pozostałe 2 gry to wyniki 88/92 i jego tryumfy. Także wynik , o którym piszesz nie jest niemożliwy jak dobrze grał :). Pytanie ile gracz zdobywa punktów :p. Ja na razie po 8 grach najlepszy wynik jaki ugrałem to 90.
Ostatnio zmieniony 24 kwie 2020, 10:38 przez imrowai, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
vikingowa
Posty: 575
Rejestracja: 18 maja 2015, 21:42
Has thanked: 455 times
Been thanked: 307 times

Re: Paladins of the West Kingdom / Paladyni Zachodniego Królestwa (Shem Phillips, S J Macdonald)

Post autor: vikingowa »

Aż normalnie poleciałam po mój notesik z wynikami! Więc tak, na 10 gier na poziomie średnim udało mi się wygrać 6 razy. Mój najlepszy wynik 98, najgorszy 45, AI najlepszy 104 a najgorszy 53.
Uwielbiam tę grę mimo losowości bo nigdy nie wiadomo co zrobi przeciwnik a nie raz zepsuł mi cały plan na kilka ruchów :lol:
bartekb8
Posty: 574
Rejestracja: 10 paź 2011, 11:03
Has thanked: 66 times
Been thanked: 59 times

Re: Paladins of the West Kingdom / Paladyni Zachodniego Królestwa (Shem Phillips, S J Macdonald)

Post autor: bartekb8 »

Świetna gra, mózgożerna, ale w taki przyjemny sposób, i nie tak bezwzględna jak inne podobne tytuły. Bardzo dobrze chodzi na 2 osoby. Świetny patent na karty Paladynów które nadają rytm grze i ukierunkowują strategię na najbliższą turę, a zarazem nie narzucają niczego. Interakcja śladowa ale jednak wyczuwalna (wpuszczanie przeciwnika na minę tak żeby zagarnął dług bezcenne:-)), więc mi osobne planszetki wcale nie przeszkadzają. No i warto śledzić co robi przeciwnik. Ogólnie jestem zachwycony tym jak rozgrywka przebiega i i ile daje satysfakcji i mam wrażenie że gra mi się (prędko) nie znudzi.
Wcześniej grę omijałem, uważając że jest brzydka i nieczytelna - i takie może sprawiać pierwsze wrażenie. Myliłem się i o mało nie przegapiłem tego bardzo dobrego tytułu...Cóż by to była za strata!

W zasadzie za jedyną wadę mogę uznać ilość miejsca jakiego gra wymaga na stole. Wygodnie można ją rozłożyć chyba tylko grając na 2 osoby? Inne rzeczy to już drobiazgi które i tak nie zmieniają odbioru gry: planszetki pod które paskudnie wsuwa się karty (można ominąć ten problem podklejając rogi planszetek cienkimi filcami - polecam). Brak notesu punktacji (choc można wydrukować sobie z pliku z bgg). Jakość kart też mogłaby być lepsza, dlatego warto je ubrać.

EDIT: Dobra, to ja jeszcze spytam dlaczego któremuś z szanownych moderatorów tak bardzo przeszkadzał post kolegi i moja odpowiedź na niego zamieszczone poniżej? Posty były krótkie, to fakt, ale nikogo nie obrażały, dotyczyły gry tegoż wątku i były ni mniej ni więcej jak odzwierciedleniem radości z posiadania i grania w Paladynów. Jak widzę na tym forum takie przejawy spontanicznej radości są tłumione zawczasu przez nadgorliwych moderatorów, którzy wszechwidzącym okiem Saurona wypatrzą i usuną wszelkie zalążki (jakże niepożądanej i szkodliwej dla innych) nadaktywności. Świetne podejście na forum poświęconemu hobby które z założenia ma służyć łączeniu ludzi a nie ich dzieleniu.
Awatar użytkownika
Odi
Administrator
Posty: 6455
Rejestracja: 21 kwie 2007, 12:51
Lokalizacja: Gdynia
Has thanked: 586 times
Been thanked: 942 times

Re: Paladins of the West Kingdom / Paladyni Zachodniego Królestwa (Shem Phillips, S J Macdonald)

Post autor: Odi »

O insertach do gry (własnej produkcji, NORT8, Folded Space i inne) dyskutujcie proszę tutaj.
Awatar użytkownika
13thcaesar
Posty: 607
Rejestracja: 13 kwie 2014, 21:11
Lokalizacja: Szczecin
Has thanked: 47 times
Been thanked: 29 times

Re: Paladins of the West Kingdom / Paladyni Zachodniego Królestwa (Shem Phillips, S J Macdonald)

Post autor: 13thcaesar »

Zakupiłem Paladynów w duecie z Architektami. Architekci po 3 rozgrywkach na 2 graczy (w tym jedna na zawansowanych zasadach i jedna 2 vs Bot) oraz jednej rozgrywce na 3 graczy wylądowali na pòłce.
Natomiast Paladyni już po pierwszej rozgrywce (2 graczy) odrazu nas zauroczyli. Bałem się troszkę ze mój 10-letni syn będzie miał problem z ogarnięciem Paladynów, ale o dziwo w mig załapał zasady i wciągnął się w rozgrywkę. Rozegrałem też 2 partie na 3 graczy (ja, syn i nie-grająca siostra). Siostrze tak się spodobali Paladyni że po pierwszej partii chciała odrazu zagrać kolejną (w ten dzień rozegraliśmy w trójkę partię w Tapestry, Architektów i właśnie w Paladynów - najbardziej spodobali się jej Paladyni i chciała zagrać odrazu drugą partię. I mimo późnej godziny siostra tak się wciągnęła, że chciała rozegrać ją do końca - skończyliśmy o 23:00 ;)).
gregoff
Posty: 792
Rejestracja: 02 maja 2006, 22:55
Lokalizacja: Świecie nad Wisłą
Has thanked: 518 times
Been thanked: 153 times

Re: Paladins of the West Kingdom / Paladyni Zachodniego Królestwa (Shem Phillips, S J Macdonald)

Post autor: gregoff »

Architekci na 4/5 osób i kiedy nie mamy czasu na coś dłuższego i bardziej skomplikowanego.

Paladyni to potwierdzam tytuł zacny. Ale tez potrafi zająć dużo stołu oraz mnóstwo czasu.
Jestem tak stary, że pamiętam internet do którego sie dzwoniło...
Awatar użytkownika
vikingowa
Posty: 575
Rejestracja: 18 maja 2015, 21:42
Has thanked: 455 times
Been thanked: 307 times

Re: Paladins of the West Kingdom / Paladyni Zachodniego Królestwa (Shem Phillips, S J Macdonald)

Post autor: vikingowa »

Dla mnie obie gry są genialne i idealne do solo.
Architekci - max 30 min rozrywki z Heleną mendą jedną, z którą wygrałam raz 1 punktem na chyba 18 gier :lol:
Paladyni - zamykam się w 1.5h z rozłożeniem, AI jak żywy i bez litości
Awatar użytkownika
Bruno
Posty: 2019
Rejestracja: 27 lip 2017, 19:13
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 1494 times
Been thanked: 1142 times

Re: Paladins of the West Kingdom / Paladyni Zachodniego Królestwa (Shem Phillips, S J Macdonald)

Post autor: Bruno »

Szykuje się dodatek do Paladynów pt. City of Crowns, a także... collector's box! :wink:
https://boardgamegeek.com/image/5619392 ... ity-crowns
Jesteś szczęśliwym posiadaczem np. Gloomhaven? Masz więc egzemplarz tej gry, a nie jej kopię. To znacząca różnica ;-)
Druga edycja GWT: pacholęta wznoszą domy w krainie My little pony.
Kupię kryształy many ze starej edycji Mage Knighta!
bartekb8
Posty: 574
Rejestracja: 10 paź 2011, 11:03
Has thanked: 66 times
Been thanked: 59 times

Re: Paladins of the West Kingdom / Paladyni Zachodniego Królestwa (Shem Phillips, S J Macdonald)

Post autor: bartekb8 »

Świetna informacja, dzięki! Zasubskrybowane, teraz tylko czekać na jakieś gameplaye lub instrukcję.
Awatar użytkownika
tomuch
Posty: 1902
Rejestracja: 21 gru 2012, 03:17
Lokalizacja: zza winkla
Has thanked: 147 times
Been thanked: 172 times

Re: Paladins of the West Kingdom / Paladyni Zachodniego Królestwa (Shem Phillips, S J Macdonald)

Post autor: tomuch »

Ciekawe, czy Portal pochyli się nad Collector's box...

Nowe zasady z dodatku:
Shem pisze: 2 sets (1 for each of the new actions). Muster allows players to move the Diplomat (a new shared token) to neighbouring settlements to rally support. Mechanically they are collecting these cards for immediate benefits and some end game scoring. However, these cards also function in a similar way to King's Favours - so in collecting these cards, players may collect a previously placed worker from them as well.

Negotiate cards have an option to Entrust or Enlist visiting nobles. Entrusting them allows players to use their Diplomacy to have these nobles undertake other actions on their behalf (Commission, Fortify, etc), while Enlisting them has players using their other 3 Attributes to collect the cards for end-game scoring via set collection (the blue bag is one of 4 icons).
kolekcja
rabaty: Planszostrefa 11%, Planszomania 7%, 3trolle 7%, Rebel 5%, Cdp 5%, Aleplanszowki 5%, Mepel 5%
Probe9
Posty: 2455
Rejestracja: 24 sie 2018, 10:48
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 153 times
Been thanked: 649 times

Re: Paladins of the West Kingdom / Paladyni Zachodniego Królestwa (Shem Phillips, S J Macdonald)

Post autor: Probe9 »

tomuch pisze: 27 sie 2020, 09:50 Ciekawe, czy Portal pochyli się nad Collector's box...
Nie wiem czy ekonomicznie miałoby to sens, skoro samo pudło będzie raczej niezależne językowo :) Pudło do Najeźdźców było jedno (zawierało napisy w kilku językach).
Rabaty: Rebel = 10%, 3trolle = 7%, planszomania = 10%, planszostrefa = 11%.

Moje gry
NorbertNowak
Posty: 14
Rejestracja: 23 mar 2020, 21:54
Has thanked: 6 times
Been thanked: 2 times

Re: Paladins of the West Kingdom / Paladyni Zachodniego Królestwa (Shem Phillips, S J Macdonald)

Post autor: NorbertNowak »

Witam,
Chciałbym się podzielić wrażeniami z pierwszych solowych partii w PZK.
1. Poziom łatwy, wynik 107-33.
2. P. średni, 97-70.
Po tych 2 partiach zdałem sobie sprawę, że nie dodawałem WP pionka przy "zerowej" modlitwie oraz korzystałem z głównej puli zasobów monet w sytuacjach, gdzie na kartach widniał czerwony kolor monet, co obligowało mnie do uszczuplania puli podatków.
Grając już prawidłowo następne partie wyglądały tak:
3. 101-47 (uważam ten wynik za fartowny :D )
4. 69-76
5. 68-91
6. 90-85
Jakie wnioski po tych pierwszych partiach?
Po pierwsze mieszkańcy. Najlepiej mieć od początku spiskowca i zdobyć szybko giermka, który podnosi atrybut z jakim mamy w grze problem. Miałem partię z giermkiem podnoszący atak + KD z fortyfikacją i nawracaniem, co spowodowało osiągnięcie maksymalnego poziomu ataku na początku 6 rundy i zmarnowanie 4, czy 5 następnych wzrostów tego atrybutu - partia nr 4 (przegrana, bo było między innymi słabo z pozostałymi 2 A).
Innym bardzo dobrym rozwiązaniem są architekci. W partii nr 1 wybrałem na początku gry architekta dającego parobka za warsztat, w pierwszej turze rekrutowałem drugiego dającego monetę, a w kolejnej trzeciego dającego zasób. Biorąc pod uwagę, że z reguły stawiam wszystkie warsztaty to taki zestaw pozwalał się dobrze rozbujać. Warto też w miarę szybko rekrutować mieszkańców dających parobka za wykonanie akcji związanych z KD. Pewnie optymalny zestaw mieszkańców to 2 spiskowców, 1-2 domokrążców i 2-3 giermków - niesamowite bonusy przy inkwizycji, skuteczne unikanie długów i wpędzanie w długi WP.
Po drugie KŁ. Udawało się wygrywać, gdy pojawiały się w grze (im szybciej, tym lepiej) takie, które pozwalały na pomnażanie pionków.
Po trzecie karty najeźdźców - warto nawracać i atakować najeźdźców dających podwójny wzrost atrybutów. Ogólnie w 2 partiach z nawracania miałem po 15 punktów, a w jednej z nich dodatkowo 8 zaatakowanych.
Na koniec krótko o paladynach. Zawsze gram tak, żeby w dwóch ostatnich rundach mieć darmowe akcje związane z KD.
Zapraszam do dyskusji i przedstawienia swoich patentów na wygraną :D
Samą grę gorąco polecam nie tylko graczom solo, ale najlepiej będzie grać w 2, max 3 osoby.
Awatar użytkownika
Pan_K
Posty: 2504
Rejestracja: 24 wrz 2014, 19:16
Lokalizacja: Wrocław
Has thanked: 189 times
Been thanked: 168 times

Re: Paladins of the West Kingdom / Paladyni Zachodniego Królestwa (Shem Phillips, S J Macdonald)

Post autor: Pan_K »

Mam dwie rozgrywki solo za sobą. Jak na razie Paladyni zapowiadają się dobrze.

Mamkilka pytań, ale pewnie musiałbym przeszukać wątek i znalazłbym odpowiedzi. Na razie zerknąłem dwie karty wstecz i nie znalazłem. Zaryzykuję zatem i zapytam:
Czy w wydaniu polskim standardem jest, że jeden z paladynów ma dwa razy takie same tło? Chodzi o Engeliera. W grze to nie przeszkadza w żaden sposób, ale jestem ciekaw, czy to się powtarza w innych egzemplarzach.
Spoiler:
Poza tym: czy dobrze widzę, że królewskie dekrety i łaski nigdzie nie są wytłumaczone i trzeba się domyślać znaczeni ikonografii? Niby nie jest to trudne, ale jednak czasem wolałbym się upewnić.
„Rzekł głupi w swoim sercu: nie ma Boga.”

Ryba bez roweru, to tylko ryba...
Awatar użytkownika
rav126
Posty: 796
Rejestracja: 27 paź 2010, 00:56
Has thanked: 407 times
Been thanked: 504 times

Re: Paladins of the West Kingdom / Paladyni Zachodniego Królestwa (Shem Phillips, S J Macdonald)

Post autor: rav126 »

Paladyni powinni mieć takie samo tło dla wszystkich kart jednego gracza - pisz do Portalu, niech wymienią.
Dekrety nie ani łaski nie są wyjaśnione bezpośrednio, ale masz w przykładowej punktacji, czy w przygotowaniu gry np. za 5 lub więcej wybudowanych murów. Łaski - proste - dajesz meepla i dostajesz to co namalowane, a ikony są wyjaśnione :)
sowizz
Posty: 27
Rejestracja: 02 paź 2018, 18:35
Has thanked: 100 times
Been thanked: 12 times

Re: Paladins of the West Kingdom / Paladyni Zachodniego Królestwa (Shem Phillips, S J Macdonald)

Post autor: sowizz »

Pan_K pisze: 12 gru 2020, 21:39 Mam dwie rozgrywki solo za sobą. Jak na razie Paladyni zapowiadają się dobrze.

Mamkilka pytań, ale pewnie musiałbym przeszukać wątek i znalazłbym odpowiedzi. Na razie zerknąłem dwie karty wstecz i nie znalazłem. Zaryzykuję zatem i zapytam:
Czy w wydaniu polskim standardem jest, że jeden z paladynów ma dwa razy takie same tło? Chodzi o Engeliera. W grze to nie przeszkadza w żaden sposób, ale jestem ciekaw, czy to się powtarza w innych egzemplarzach.
Spoiler:
Poza tym: czy dobrze widzę, że królewskie dekrety i łaski nigdzie nie są wytłumaczone i trzeba się domyślać znaczeni ikonografii? Niby nie jest to trudne, ale jednak czasem wolałbym się upewnić.
U mnie również ta karta była zduplikowana. Dostałem właściwą po kontakcie z Portalem.
dave8
Posty: 744
Rejestracja: 01 sty 2017, 16:51
Has thanked: 70 times
Been thanked: 93 times

Re: Paladins of the West Kingdom / Paladyni Zachodniego Królestwa (Shem Phillips, S J Macdonald)

Post autor: dave8 »

Ktoś wie czy/kiedy będzie dodruk?
Awatar użytkownika
rav126
Posty: 796
Rejestracja: 27 paź 2010, 00:56
Has thanked: 407 times
Been thanked: 504 times

Re: Paladins of the West Kingdom / Paladyni Zachodniego Królestwa (Shem Phillips, S J Macdonald)

Post autor: rav126 »

Jedna znajoma ostatnio mi pisała, że dostała informację od Portalu, że nie będzie dodruku.
Awatar użytkownika
NestorZolo
Posty: 333
Rejestracja: 29 lis 2019, 08:14
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 506 times
Been thanked: 123 times

Re: Paladins of the West Kingdom / Paladyni Zachodniego Królestwa (Shem Phillips, S J Macdonald)

Post autor: NestorZolo »

A ja stawiam, że będzie. Gra zeszła jak w miarę świeża bułka. Za niedługo na rynku wtórnym pojawi się w pomnożonej razy dwa cenie, to zrobią dodruk pewnie.
1.GWT, 2.BrassB, 3.Madeira, 4.Wildcatters, 5.ProjektGaja, 6.Skymines, 7.KlanyKaledonii, 8.Yokohama, 9.Endeavor, 10.Tyrrants, 11.Hansa, 12.A&K
gregoff
Posty: 792
Rejestracja: 02 maja 2006, 22:55
Lokalizacja: Świecie nad Wisłą
Has thanked: 518 times
Been thanked: 153 times

Re: Paladins of the West Kingdom / Paladyni Zachodniego Królestwa (Shem Phillips, S J Macdonald)

Post autor: gregoff »

Na razie z tego co wiem to Portal analizuje. Gry zeszły ale tez hype nie był duży na nie. Ja uwazam wszystkie trzy gry za fajne uzupełnienie kolekcji ale to Paladyni są dla mnie number one. Mają być dodatki do Paladynów i Architektów. Moze przy tej okazji coś się uda dodrukować.
Jestem tak stary, że pamiętam internet do którego sie dzwoniło...
keldorn
Posty: 563
Rejestracja: 29 sty 2014, 14:57
Lokalizacja: Wrocław
Has thanked: 39 times
Been thanked: 22 times

Re: Paladins of the West Kingdom / Paladyni Zachodniego Królestwa (Shem Phillips, S J Macdonald)

Post autor: keldorn »

Obstawiam ze dodruk bedzie. Skoro nakład zszedł a maja cała trylogie w swojej ofercie, dodatkowo do Architektów jest 1 dodatek, w planad 2 dodatek, do paladynów tez jest dodatek zaplanowany. Można wywnioskowac ze beda utrzymywac ta linie. Kawał gry w małym pudełku za niewielka cene.
ODPOWIEDZ