Kingdom Rush: Rift In Time (H. Hope, S.-F. Lim, J. Wright)

Tutaj można dyskutować o konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier.
NIE NALEŻY TUTAJ PYTAĆ O ZASADY, MALOWANIE, ROBIENIE INSERTÓW ORAZ KOSZULKI! OD TEGO SĄ INNE PODFORA
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
sasquach
Posty: 1830
Rejestracja: 29 cze 2016, 00:59
Lokalizacja: Łódź
Has thanked: 934 times
Been thanked: 586 times

Re: Kingdom Rush: Rift In Time (H. Hope, S.-F. Lim, J. Wright)

Post autor: sasquach »

Rykas pisze: 14 sty 2021, 10:06 Może źle się wyraziłem nie chodzi mi o rozmiar, tylko czy po zakoszulkowane hordy mieszczą się w tych plastikach a wieże w tych stendach 3d czy jak to nazwać.
Bez szans. Wieże wchodzą na styk w tych 3d oraz do insertu. Hordy również są spasowane do tacek. Inna sprawa, że za bardzo nie tasujesz tutaj kart więc koszulki nie są potrzebne jak dla mnie.
cep6
Posty: 91
Rejestracja: 08 paź 2016, 09:38
Has thanked: 4 times
Been thanked: 2 times

Re: Kingdom Rush: Rift In Time (H. Hope, S.-F. Lim, J. Wright)

Post autor: cep6 »

Instrukcje polską znalazłem, ale scenariusze już nie. Są już przetłumaczone ?
sasquach
Posty: 1830
Rejestracja: 29 cze 2016, 00:59
Lokalizacja: Łódź
Has thanked: 934 times
Been thanked: 586 times

Re: Kingdom Rush: Rift In Time (H. Hope, S.-F. Lim, J. Wright)

Post autor: sasquach »

https://luckyduckgames.com/pl/gry/8-kin ... ft-in-time -> "do pobrania"
Tylko to jest wersja 1.0 na razie. Tu są angielskie wersje 1.1: https://www.kickstarter.com/projects/de ... ts/3055145
radarek
Posty: 141
Rejestracja: 02 cze 2019, 23:47
Has thanked: 16 times
Been thanked: 54 times

Re: Kingdom Rush: Rift In Time (H. Hope, S.-F. Lim, J. Wright)

Post autor: radarek »

Rykas pisze: 14 sty 2021, 10:06 Może źle się wyraziłem nie chodzi mi o rozmiar, tylko czy po zakoszulkowane hordy mieszczą się w tych plastikach a wieże w tych stendach 3d czy jak to nazwać.
Jeśli chodzi o karty hord (czyli te, które wstawiane są do plastikowych tacek) to dosyć ciężki temat. Mi się udało zakoszulkować te karty, ale było z tym sporo "zabawy" i zajęło dużo czasu.
W czym jest rzecz. Tacki mają wewnętrzną szerokość równą 75.75mm. Karty mają rozmiar 74mm x 74mm. Teoretyczny zapas to 1.75mm, praktyczny to pewnie coś koło 1mm bo przecież karta w koszulce też musi mieć minimalny luz żeby nie męczyć się z jej wstawianiem. Kwestia tylko i wyłącznie czy istnieją koszulki z zewnętrzną szerokością max 75mm mieszczące kartę 74mm.

Ja znalazłem koszulki Swan Panasia 74x105 mm (niestety obecnie niedostępne w polskich sklepach) i wysłałem zapytanie do sklepu o rzeczywisty ich rozmiar. Dostałem odpowiedź, że mają 75mm więc wiedziałem że wejdą do tacek.
Kwestia większej wysokości nie jest problemem. Koszulki już wielokrotnie przycinałem i mam DIY patent, który pozwala mi przyciąć ile chcę koszulek w sposób powtarzalny i do identycznej długości (wystarczy metalowa linijka, ostry nożyk i mata do cięcia). Po przycięciu wysokości okazało się jednak, że karty wchodzą do nich na styk przez co zaginają się w lekki łuk. Wydrukowałem zatem sobie na drukarce 3d taki plastikowy prostokąt o minimalnie większej szerokości od kart. I wpychając go do koszulek minimalnie je poszerzałem. Okazało się jeszcze, że karty nie są idealnym kwadratem i jeden z wymiarów jest o jakieś 0.25mm krótszy od drugiego (trzeba osobno sprawdzić tę kwestię w dodatkach bo nie zawsze jest to konsekwentnie, tzn. czasem chodzi o wysokość a czasem szerokość karty). Dlatego wsadzałem kartę tak, żeby na szerokość koszulki szedł mniejszy wymiar.
Po tym zabiegu problem praktycznie zniknął, ale ponieważ karty mają swoją naturalną krzywiznę to czasem zaginały się jeszcze. Włożyłem je jednak pod coś ciężkiego i jak przeleżały tak 24h to problemu już nie było.

Trochę było z tym zabawy, ale efekt jak najbardziej zadowalający :).
Jak ktoś znajdzie rozwiązanie "out out the box" to będę wdzięczny. Przynajmniej nie będę musiał powtarzać procesu w kolejnych częściach :D.
piogar
Posty: 416
Rejestracja: 21 wrz 2012, 17:30
Lokalizacja: Wroclaw
Has thanked: 9 times
Been thanked: 5 times

Re: Kingdom Rush: Rift In Time (H. Hope, S.-F. Lim, J. Wright)

Post autor: piogar »

Po przeczuytaniu postu radarka rozumiem, ze wszystkie SG zawieraja sie w dodatku Spider Goddess, ktory bedzie mozna dokupic do podstawki sklepowej robiac z niej "wersje KS". Tak jest?

Druga sprawa - widzialem, ze byly jakies babole, ale z tego co rozumiem dotyczyly tylko SG z King Pledge (pudelek na bohaterow lub tacek). Zawartosc podstawki jest dobrej jakosci?
sasquach
Posty: 1830
Rejestracja: 29 cze 2016, 00:59
Lokalizacja: Łódź
Has thanked: 934 times
Been thanked: 586 times

Re: Kingdom Rush: Rift In Time (H. Hope, S.-F. Lim, J. Wright)

Post autor: sasquach »

piogar pisze: 28 sty 2021, 22:04 Po przeczuytaniu postu radarka rozumiem, ze wszystkie SG zawieraja sie w dodatku Spider Goddess, ktory bedzie mozna dokupic do podstawki sklepowej robiac z niej "wersje KS". Tak jest?
Obrazek
Dotyczy to Spider Goddes, wież 3d i dodatków Deluxe z King Pledge
piogar pisze: 28 sty 2021, 22:04 Druga sprawa - widzialem, ze byly jakies babole, ale z tego co rozumiem dotyczyly tylko SG z King Pledge (pudelek na bohaterow lub tacek). Zawartosc podstawki jest dobrej jakosci?
Ogólnie ma być od nowy zaprojektowany insert który będzie wysyłany do wspierającyh (ew. będzie zniżka na big boxa przy nowym kampanii). Do tego na jednej wieży ze Spide Goddess są złe nadruki ataków oraz drewniane serduszka są szare zamiast czerwone. No i jest już dostępna poprawiona, przeredagowana instrukcja 1.1. Błędów chyba w niej nie było, ale poprawiono czytelność.
Awatar użytkownika
Lucky Duck Games
Posty: 474
Rejestracja: 24 lut 2020, 13:28
Has thanked: 50 times
Been thanked: 1028 times

Re: Kingdom Rush: Rift In Time (H. Hope, S.-F. Lim, J. Wright)

Post autor: Lucky Duck Games »

Oto zwiastun gry Kingdom Rush: Elemental Uprising.

Czas zebrać bohaterów i zmierzyć się z żywiołami.

Już jutro startuje kampania na Gamefound:
https://gamefound.com/projects/draft/ls ... 17q2exj7te#/
sasquach
Posty: 1830
Rejestracja: 29 cze 2016, 00:59
Lokalizacja: Łódź
Has thanked: 934 times
Been thanked: 586 times

Re: Kingdom Rush: Rift In Time (H. Hope, S.-F. Lim, J. Wright)

Post autor: sasquach »

Widzę, że grafiki wież poprawione. Super :) No to jutro all-in.
Awatar użytkownika
Lucky Duck Games
Posty: 474
Rejestracja: 24 lut 2020, 13:28
Has thanked: 50 times
Been thanked: 1028 times

Re: Kingdom Rush: Rift In Time (H. Hope, S.-F. Lim, J. Wright)

Post autor: Lucky Duck Games »

sasquach pisze: 08 lut 2021, 12:58 Widzę, że grafiki wież poprawione. Super :) No to jutro all-in.
Dzięki, doceniamy :) !
A poniżej mały update co nowego:

Kingdom Rush: Elemental Uprising - co nowego?

Kingdom Rush: Elemental Uprising to całkiem nowa gra, będąca kontynuacją wydanego w 2020 roku Rift in Time - określanego przez wielu recenzentów najlepszym przedstawicielem gatunku tower defence. Ponownie od 1 do 4 graczy może zanurzyć się w epickiej kampanii, w której będą bronić królestwa przed hordami przeciwników.

Choć Elemental Uprising korzysta z tych samych podstaw mechaniki, opierającej się na przestrzennym puzzlu z wykorzystaniem poliomin, gra oferuje szereg nowych elementów.

Nowi bohaterowie

Elemental Uprising wprowadza 5 całkiem nowych herosów. Ich nową cechą są pasywne umiejętności, które zwiększają wachlarz taktycznych zagrań bohaterów i nadaje im jeszcze bardziej unikatowy charakter. Co więcej wszyscy herosi z Elemental Uprising mogą być używani w Rift in Time i vice versa. Dzięki temu obydwie gry zyskują nowe możliwości w zakresie customizacji rozgrywki.

Elementy środowiskowe

W Elemental Uprising wprowadzamy szereg nowych elementów terenu, stanowiących nowe zagrożenie dla bohaterów, ale też dające dostęp do unikatowych mocy i ataków. Przykładowo Wulkany pozwalają zdobyć dodatkowe kryształy za cenę ryzyka odniesienia obrażeń, a Magiczne Kwiaty dają dostęp do dodatkowych ataków specjalnych gdy dowolny heros wchodzi na pole na którym się znajdują.

Nowe umiejętności potworów

W Elemental Uprising herosi spotkają się z wieloma nowymi typami przeciwników dysponującymi specjalnymi umiejętnościami. Szamani stosują tarcze żywiołów, które blokują ataki herosów i wież z określonych kierunków. Zabójczy minibossowie używają specjalnych ataków jeśli gracze nie zdołają na czas wyeliminować symboli akcji umieszczonych na ich kartach hord.

Całkiem nowe wieże

Pełen zestaw wież, używanych do obrony królestwa, oferuje w Elemental Uprising całkiem nowy zestaw ataków. Wieże łucznicze pozwalają teraz zyskiwać idealny zasięg za cenę zmniejszenia obrażeń, Artyleria atakuje wszystkie hordy w zasięgu a Milicja zyskuje nowe ataki dystansowe.

Ulepszenia wież

W Elemental Uprising wprowadzamy drugi surowiec - złoto. Herosi mogą je wydać aby umieścić na wieżach reużywalne naklejki ze specjalnymi modyfikacjami. Teraz gracze mogą tworzyć prawdziwie unikatowe wieże i idealnie dopasowywać je do swojej strategii.
radarek
Posty: 141
Rejestracja: 02 cze 2019, 23:47
Has thanked: 16 times
Been thanked: 54 times

Re: Kingdom Rush: Rift In Time (H. Hope, S.-F. Lim, J. Wright)

Post autor: radarek »

Stworzyłem FAQ w formie PDFu do Kingdom Rush: Rift in Time. Można go pobrać tutaj: https://boardgamegeek.com/filepage/2294 ... -rift-time
FAQ nie jest jeszcze w 100% ukończone. Zapewne zawiera też sporo literówek i błędów językowych (angielski nie jest moim natywnym językiem ;)). Jeśli widzicie jakieś błędy to zgłoście je tutaj albo w wątku na BGG.
radarek
Posty: 141
Rejestracja: 02 cze 2019, 23:47
Has thanked: 16 times
Been thanked: 54 times

Re: Kingdom Rush: Rift In Time (H. Hope, S.-F. Lim, J. Wright)

Post autor: radarek »

Czy ktoś z forumowiczów czeka na pierwszą falę dostaw z kampanii Kingdom Rush: Elemental Uprising? A może ktoś już dostał przesyłkę? 2 tygodnie temu dostałem info od firmy Green Logistics Polska, która zajmuje się dystrybucją przesyłek z informacją "Within next few days we are planning to start shipping your copy of Kingdom Rush by Lucky Duck Games.". I tak te kilka dni stało się już dwoma tygodniami, a przesyłka wciąż nie została nadana.
Awatar użytkownika
vikingowa
Posty: 575
Rejestracja: 18 maja 2015, 21:42
Has thanked: 455 times
Been thanked: 307 times

Re: Kingdom Rush: Rift In Time (H. Hope, S.-F. Lim, J. Wright)

Post autor: vikingowa »

radarek pisze: 26 maja 2022, 12:26 Czy ktoś z forumowiczów czeka na pierwszą falę dostaw z kampanii Kingdom Rush: Elemental Uprising? A może ktoś już dostał przesyłkę? 2 tygodnie temu dostałem info od firmy Green Logistics Polska, która zajmuje się dystrybucją przesyłek z informacją "Within next few days we are planning to start shipping your copy of Kingdom Rush by Lucky Duck Games.". I tak te kilka dni stało się już dwoma tygodniami, a przesyłka wciąż nie została nadana.
Tak, ja czekam i z tego co się orientuję zwykle czeka się kilka tygodni na wysyłkę a nie kilka dni od otrzymania tego maila potwierdzającego adres - Info z Gamefounda od innych backersów. Ja czekam cierpliwie bo mi nie spieszno :wink:
radarek
Posty: 141
Rejestracja: 02 cze 2019, 23:47
Has thanked: 16 times
Been thanked: 54 times

Re: Kingdom Rush: Rift In Time (H. Hope, S.-F. Lim, J. Wright)

Post autor: radarek »

vikingowa pisze: 26 maja 2022, 17:39 Tak, ja czekam i z tego co się orientuję zwykle czeka się kilka tygodni na wysyłkę a nie kilka dni od otrzymania tego maila potwierdzającego adres - Info z Gamefounda od innych backersów. Ja czekam cierpliwie bo mi nie spieszno :wink:
Mi aż tak śpieszno też nie jest, ale już mam po uszy tego mydlenia oczu z terminami. Tak tylko przypomnę, że pierwsza estymata mówiła, że wave 1 będzie w lipcu 2021 (czyli mamy praktycznie rok opóźnienia!).
sasquach
Posty: 1830
Rejestracja: 29 cze 2016, 00:59
Lokalizacja: Łódź
Has thanked: 934 times
Been thanked: 586 times

Re: Kingdom Rush: Rift In Time (H. Hope, S.-F. Lim, J. Wright)

Post autor: sasquach »

radarek pisze: 26 maja 2022, 19:34 Mi aż tak śpieszno też nie jest, ale już mam po uszy tego mydlenia oczu z terminami. Tak tylko przypomnę, że pierwsza estymata mówiła, że wave 1 będzie w lipcu 2021 (czyli mamy praktycznie rok opóźnienia!).
Witamy w świecie wspieraczek. Po piątym projekcie albo rezygnujesz w ogóle ze wspierania, ale przyjdzie zobojętnienie i zaakceptujesz taki stan rzeczy :)

Też czekam na skrzynkę, ale przez 3trolle więc pewnie jeszcze później będzie.
Jdn
Posty: 289
Rejestracja: 21 lut 2022, 22:27
Has thanked: 60 times
Been thanked: 44 times

Re: Kingdom Rush: Rift In Time (H. Hope, S.-F. Lim, J. Wright)

Post autor: Jdn »

Mogę dopytać co tam było więcej niz to co w sklepach? Bo ja zeby zagrać w pierwszą część kupiłem przez jakiś sklep a dodatki bezpośrednio od kaczek. I tak sie zastanawiam co straciłem?
Bo pierwsza fala to tylko Rift In Time.
radarek
Posty: 141
Rejestracja: 02 cze 2019, 23:47
Has thanked: 16 times
Been thanked: 54 times

Re: Kingdom Rush: Rift In Time (H. Hope, S.-F. Lim, J. Wright)

Post autor: radarek »

Jdn pisze: 27 maja 2022, 16:12 Mogę dopytać co tam było więcej niz to co w sklepach? Bo ja zeby zagrać w pierwszą część kupiłem przez jakiś sklep a dodatki bezpośrednio od kaczek. I tak sie zastanawiam co straciłem?
Bo pierwsza fala to tylko Rift In Time.
Nic nie straciłeś. Kampania nie zawierała żadnych ekskluzywnych elementów. Natomiast ja czekam na falę 1 głównie z uwagi na to pudło, które mieści podstawkę + dodatki oraz posiada organizery na karty wieżyczek i żetony obrażeń.
Awatar użytkownika
vikingowa
Posty: 575
Rejestracja: 18 maja 2015, 21:42
Has thanked: 455 times
Been thanked: 307 times

Re: Kingdom Rush: Rift In Time (H. Hope, S.-F. Lim, J. Wright)

Post autor: vikingowa »

Właśnie dostałam powiadomienie od FedEx, że niedługo odbierają dla mnie paczkę od Lucky Duck Games więc chyba ruszyło i pudełka dojechały :wink:
Przewidywany czas dostawy to 08/06.
Czekając szykuję już powoli pędzelki i farbki :D
Gracko
Posty: 19
Rejestracja: 28 maja 2020, 13:08
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Re: Kingdom Rush: Rift In Time (H. Hope, S.-F. Lim, J. Wright)

Post autor: Gracko »

Do mnie już paczka dotarła :D, wczoraj nadana inpostem.
Jdn
Posty: 289
Rejestracja: 21 lut 2022, 22:27
Has thanked: 60 times
Been thanked: 44 times

Re: Kingdom Rush: Rift In Time (H. Hope, S.-F. Lim, J. Wright)

Post autor: Jdn »

Wrzuci ktoś swoją fotkę z nowym storage boxem?jak wygląda? I czy warto? Czy wszystko weszło? I jak jakość wytrzyma dłużej czy kiepsko?
radarek
Posty: 141
Rejestracja: 02 cze 2019, 23:47
Has thanked: 16 times
Been thanked: 54 times

Re: Kingdom Rush: Rift In Time (H. Hope, S.-F. Lim, J. Wright)

Post autor: radarek »

Jdn pisze: 01 cze 2022, 11:00 Wrzuci ktoś swoją fotkę z nowym storage boxem?jak wygląda? I czy warto? Czy wszystko weszło? I jak jakość wytrzyma dłużej czy kiepsko?
Jeśli chcesz zobaczyć jak wygląda storage box to polecam filmik od LDG: https://www.youtube.com/watch?v=Q4LlrdXTa80
Możesz też wpisać w wyszukiwarkę YT "Kingdom Rush Rift in Time" i posortować po dacie uploadu - te ostatnie pokazują onboxing i pakowanie storage boxa.

Ja dzisiaj dostałem przesyłkę z storage boxem oraz wieżyczkami 3d. Póki co przepakowałem zawartość do wielkiego pudła, ale nie miałem czasu sprawdzić go w boju. Pierwsze wrażenie jest jednak mega pozytywne:
* każdy element ma swoje dedykowane miejsce
* wszystko jest w 1 pudle, w końcu nie muszę grzebać po wielu pudełkach żeby wyciągnąć konkretnego bohatera
* pudło jest wykonane z grubej tekstury (prawdopodobnie najgrubszej ze wszystkich gier z jakimi miałem do czynienia), wieko i ścianki są super sztywne
* raczej unikam skupiania się na tego typu rzeczach, ale muszę przyznać, że połączenie jego wielkości + grafiki robi super wrażenie
* pudełko na wieżyczki świetnie wykonane - wieko wykonane ze sztywnego materiału, zatrzaskuje się, więc nie ma mowy o przypadkowym otwarciu
* to samo tyczy się pudełka na żetony obrażeń
* i podobnie z pudełkami na bohaterów
* mając te trzy ostatnie rzeczy, setup gry powinien zmniejszyć się o jakieś 50% (jeśli nie więcej) - zostaje tylko kwestia ułożenia mapy, reszta jest kwestią wyciągnięcia wspomnianych pudełek

Jedyna rzecz, na którą po cichu liczyłem i która się nie spełniła to fakt, że do pudełka nie wchodzą karty kart i bohaterów/bossów (reference cards) w koszulkach. Tak, miałem zakoszulkowane karty hord, ale to pudło wymusiło rezygnację z nich (ostatecznie te karty nie tasuje się i nie trzyma się ich w rękach). Karty wieżyczek mieszczą się z koszulkami w tym nowym pudełku, ale na styk, więc trzeba je mieć dobrze spasowane.
sasquach
Posty: 1830
Rejestracja: 29 cze 2016, 00:59
Lokalizacja: Łódź
Has thanked: 934 times
Been thanked: 586 times

Re: Kingdom Rush: Rift In Time (H. Hope, S.-F. Lim, J. Wright)

Post autor: sasquach »

radarek pisze: 02 cze 2022, 01:16 * pudełko na wieżyczki świetnie wykonane - wieko wykonane ze sztywnego materiału, zatrzaskuje się, więc nie ma mowy o przypadkowym otwarciu
To jest jakieś nowe pudełko? Czy to samo w wieżyczkach z poprzedniego KS?
Rozumiem, że wieżyczki nie mieszczą się w dużym pudle?
radarek
Posty: 141
Rejestracja: 02 cze 2019, 23:47
Has thanked: 16 times
Been thanked: 54 times

Re: Kingdom Rush: Rift In Time (H. Hope, S.-F. Lim, J. Wright)

Post autor: radarek »

sasquach pisze: 02 cze 2022, 01:30
radarek pisze: 02 cze 2022, 01:16 * pudełko na wieżyczki świetnie wykonane - wieko wykonane ze sztywnego materiału, zatrzaskuje się, więc nie ma mowy o przypadkowym otwarciu
To jest jakieś nowe pudełko? Czy to samo w wieżyczkach z poprzedniego KS?
Rozumiem, że wieżyczki nie mieszczą się w dużym pudle?
Powinien był być bardziej precyzyjny. Chodzi o pudełko na karty wieżyczek. To jest nowe pudełko i jest ono inne niż to co było w pierwotnym King Upgradzie.
radarek
Posty: 141
Rejestracja: 02 cze 2019, 23:47
Has thanked: 16 times
Been thanked: 54 times

Re: Kingdom Rush: Rift In Time (H. Hope, S.-F. Lim, J. Wright)

Post autor: radarek »

sasquach pisze: 02 cze 2022, 01:30 Rozumiem, że wieżyczki nie mieszczą się w dużym pudle?
Wieżyczki 3d niestety nie mieszczą się w tym dużym pudełku. Trzeba je trzymać w tym oryginalnym (dedykowanym).
ODPOWIEDZ