Wydawcy, a obsługa klienta (wydzielone z Mezo/Mage Knight)

Plany wydawnicze i dyskusje o wydawnictwach polskich i zagranicznych
Awatar użytkownika
sliff
Posty: 928
Rejestracja: 29 maja 2020, 15:27
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 322 times
Been thanked: 380 times

Re: Wydawcy, a obsługa klienta (wydzielone z Mezo/Mage Knight)

Post autor: sliff »

mikeyoski pisze: 12 lut 2021, 19:31 Nie znam innego wydawnictwa, które SPRZEDAWAŁOBY spitolone przez siebie elementy gry. Tak 1 gr to ciągle jeden grosz. A to prezes nabijał się z Nemesisa. Najciemniej pod latarnią jak widać
Czy ktoś personalnie w odpowiedzi na twoją reklamację gry którą posiadasz KAZAŁ ci zapłacić za ten spitolony element gry ? Jeśli tak proszę o screen z maila, wtedy można wieszać psy bo jak narazie jest to bicie piany.
Awatar użytkownika
mikeyoski
Posty: 1523
Rejestracja: 08 lut 2015, 00:32
Has thanked: 278 times
Been thanked: 172 times
Kontakt:

Re: Wydawcy, a obsługa klienta (wydzielone z Mezo/Mage Knight)

Post autor: mikeyoski »

Sam fakt możliwości odpłatnego nabycia takiego elementu budzi we mnie sprzeciw. Jeśli Portal będzie wysyłał wszystko za friko (a mam nadzieję, że tak właśnie będzie) to będzie ok.
Awatar użytkownika
Kwestor
Posty: 250
Rejestracja: 13 lis 2019, 14:38
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 186 times
Been thanked: 90 times

Re: Wydawcy, a obsługa klienta (wydzielone z Mezo/Mage Knight)

Post autor: Kwestor »

mikeyoski pisze: 12 lut 2021, 21:54 Sam fakt możliwości odpłatnego nabycia takiego elementu budzi we mnie sprzeciw. Jeśli Portal będzie wysyłał wszystko za friko (a mam nadzieję, że tak właśnie będzie) to będzie ok.
Czyli wolisz, żebym ja robiąc zakupy w Portalu musiał im wysłać osobno maila żeby mi dodali poprawioną planszetkę do AE:L i liczyć na to, że magazyn nie wyśle zanim obsługa klienta ogarnie maila. Ja wolę wydać tego grosza i dołożyć do zamówienia.

Jak dotąd wysłali mi żagiel do BR (był fioletowy nie wiadomo dlaczego) i jednego zombie biegacza (który nie miał jednej nogi i się wywracał...) bez problemu i za darmo, nawet nie prosząc o potwierdzenia zakupu.

F..up z kartą do MK:UE jest nieziemski, ale obsługa klienta w Portalu (z moich kilku interakcji z nią) jest na bardzo dobrym poziomie.

Mam nadzieję, że nie przyjmie się szerzej model Asmodee, które ostatnio stwierdziło, że żadnych brakujących elementów nie będzie dosyłać, bo towar wybrakowany jest odpowiedzialnością sklepu i tam go sobie odeślij to Ci dadzą nowy/zwrócą pieniądze.
Awatar użytkownika
garg
Posty: 4475
Rejestracja: 16 wrz 2009, 15:26
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 1425 times
Been thanked: 1100 times

Re: Wydawcy, a obsługa klienta (wydzielone z Mezo/Mage Knight)

Post autor: garg »

A to nie jest przypadkiem tak (pytam, bo mam wątpliwości, a coś mi się kiedyś obiło o uszy), że dali cenę 1 grosz, bo wtedy nie muszą się tłumaczyć Urzędowi Skarbowemu z rozdawania, które też jest opodatkowane?
Mam / Sprzedam/wymienię
(Może nie wystawiłem, ale też chętnie wymienię)

Najstarszy offtop świata: Ceterum censeo Carthaginem esse delendam ;-)
Awatar użytkownika
mikeyoski
Posty: 1523
Rejestracja: 08 lut 2015, 00:32
Has thanked: 278 times
Been thanked: 172 times
Kontakt:

Re: Wydawcy, a obsługa klienta (wydzielone z Mezo/Mage Knight)

Post autor: mikeyoski »

Kwestor pisze: 12 lut 2021, 22:01
mikeyoski pisze: 12 lut 2021, 21:54 Sam fakt możliwości odpłatnego nabycia takiego elementu budzi we mnie sprzeciw. Jeśli Portal będzie wysyłał wszystko za friko (a mam nadzieję, że tak właśnie będzie) to będzie ok.
Czyli wolisz, żebym ja robiąc zakupy w Portalu musiał im wysłać osobno maila żeby mi dodali poprawioną planszetkę do AE:L i liczyć na to, że magazyn nie wyśle zanim obsługa klienta ogarnie maila. Ja wolę wydać tego grosza i dołożyć do zamówienia.
Mam nadzieję, że Portal wyślę za friko te kartę do wszystkich, którzy się zgłoszą. Rozumiem zakupy w sklepie Portalu, bo to dla nich wygodne. Ale jestem przekonany, że większość ludzi kupuje gry Portalu gdzieś indziej, gdzie jest po prostu taniej. Tak czy inaczej żadne inne wydawnictwo nie ma takich rozwiązań. Chociaż może się to zmienić patrząc na wspomniane Asmodee. Ludzie za granicą już pomstują :-/
Awatar użytkownika
Bart Henry
Posty: 968
Rejestracja: 15 sie 2013, 19:59
Lokalizacja: Wrocław
Has thanked: 134 times
Been thanked: 667 times

Re: Wydawcy, a obsługa klienta (wydzielone z Mezo/Mage Knight)

Post autor: Bart Henry »

Portal dał info, że można się do nich zgłaszać po poprawioną kartę, czy tylko, że można ją kupić? Na ten moment, jeżeli jestem na bieżąco, to tylko to drugie, więc dywagacje na temat "pewnie jak napiszesz to doślą za darmo" są bezsensowne. Portal doskonale wie jak komunikować graczom możliwość dosłania poprawionych elementów, wszak mają na tym polu już niemałe doświadczenie.

Rozumiem, że dla niektórych opcja zamówienia karty w sklepiku jest wystarczająca, ale przypominam, że nie ma obowiązku kupowania czegokolwiek w ich sklepie. Gry Portalu można zamawiać w dziesiątkach sklepów w Polsce. Na ten moment koszt poprawionej karty to 12,01 zł lub 17,01 zł, ale liczę na to, że dotychczasowy komunikat PG był po prostu lakoniczny i nie jest to jedyny sposób nabycia poprawionej karty.

Żeby była jasność - piszę to jako osoba, która Mezo nie posiada. Posiadam za to niemało gier PG, a kilka z nich nabyłem poprzez ich sklep. Śledzę ten wątek, aby być na bieżąco z branżowymi standardami wydawniczymi, bo ostatnio wydawnictwa idą nieco na skróty w poprawianiu swoich błędów, co też nie ominęło gier, które posiadam.

P.S. Sposób użycia spójnika "a" w temacie wątku wyklucza możliwość poprzedzenia go przecinkiem.
Kin@a
Posty: 1272
Rejestracja: 27 lip 2015, 16:22
Has thanked: 16 times
Been thanked: 138 times

Re: Wydawcy, a obsługa klienta (wydzielone z Mezo/Mage Knight)

Post autor: Kin@a »

Kwestor pisze: 12 lut 2021, 22:01 Mam nadzieję, że nie przyjmie się szerzej model Asmodee, które ostatnio stwierdziło, że żadnych brakujących elementów nie będzie dosyłać, bo towar wybrakowany jest odpowiedzialnością sklepu i tam go sobie odeślij to Ci dadzą nowy/zwrócą pieniądze.
Dadzą nowy jak będą mieli na stanie egzemplarz na wymianę. Pozostaje jedynie zwrot pieniędzy i zakup innej gry. Nie wiem czy to takie dobre rozwiązanie dla wydawcy (bo dla sklepu to wsio rawno, którą grę ktoś kupi byle kupił), myślę, że lepiej dosłać przysłowiową kosteczkę, niż mieć zwrócony produkt. :roll: Z drugiej strony rosnące koszty przesyłek i ich obsługa (pakowanie, wysyłanie) zaczęły już co poniektórych wydawców skłaniać do pakowania, oprócz podstawowych, również nadliczbowych elementów.

Wracając do Portalu, którego gry nabywam od wielu lat. Pierwszą był Avalon, potem Testament Diuka z dodatkiem Pięć rodzin, Tajemnicze domostwo z dodatkiem Ukryte Tropy, Wystawa Światowa, kilka egz Robinsona z dodatkami (moja ulubiona gra i prezentowy hicior z różnych okazji), na którym w 2018 roku się nacięłam - straszny spadek jakości - Panie Prezesie Trzewiczek, lubię Pana charyzmę chociaż czasem to za bardzo Pan "hamerykanizuje" a Polacy się na to nie nabiorą :wink: , niemniej jednak nie powinien Pan odbiegać od tego co oferował we wcześniejszych wydaniach, do których nie miałam żadnych zastrzeżeń bo były porządne. A te naklejki na kostki w dodatku Niesamowite Opowieści ... :roll: słabe...
To spowodowało, że przestałam kupować gry z tego wydawnictwa a chciałam np Podwodne miasta czy Architektów. Interesuje mnie Clash of Cultures, no ale obawiam się o jakość.
Żeby nie było: jak już wiele razy pisałam (co spotykało się z różnym przyjęciem no ale prawda czasem boli więc się nie przejmuję reakcjami :wink: - ten problem tyczy się pewnego trendu również innych wydawców, w tym zagranicznych bo chociażby po Asmondee widać, że jakość i u nich spada (nie tylko obsługi klientów bo wbrew pozorom zawsze słabsza jakość powoduje zwiększoną ilość reklamacji) - kto nabywa gry ten wie, że kiedyś często w polskich wydaniach można było spotkać płótnowane karty w nawet zwykłych karciankach od G3, czy pierwszych wydaniach Timeline, L&C a teraz ze świecą szukać (część takich kart mam w Viticulture).
mormakil
Posty: 129
Rejestracja: 05 cze 2017, 20:28
Lokalizacja: tarnów
Has thanked: 2 times
Been thanked: 4 times

Re: Wydawcy, a obsługa klienta (wydzielone z Mezo/Mage Knight)

Post autor: mormakil »

Stawiam diamenty przeciwko orzechom że chodzi tez o to że zamawiasz kartę ale żal Ci te 12 zł za przesyłkę zapłacisz wiec przy okazji zamawiasz coś ze sklepiku.

Miedzy wierszami jakiś vlogach tez można było wyczuta ze portal chce zwiększyć sprzedaż w sklepie bo wiadomo że te 40% na marzy piechota nie chodzi :mrgreen:

Polecam nie kupować gier portalu , ja tak robię i żyje. Teraz na rynku naprawdę jest do wyboru tyle gier ze ciężko to przejeść.
Nie polecać gier poratlu,

a jak jacyś właściciele sklepów to czytają, to polecam nie polecać ich produktów w sklepach stacjonarnych.
Pozakulisowo można się dowiedzieć że niektóre sklepy tak już robią.

Nie ma się co oszukiwać dopóki ludzie będą kupować ich produkty to nic się tam nie zmieni bo i po co.
gregoff
Posty: 792
Rejestracja: 02 maja 2006, 22:55
Lokalizacja: Świecie nad Wisłą
Has thanked: 518 times
Been thanked: 153 times

Re: Wydawcy, a obsługa klienta (wydzielone z Mezo/Mage Knight)

Post autor: gregoff »

Pozakulisowo to Ci powiem, że:

Absolutnie każde wydawnictwo miało problemy z jakością/brakami/błędami przy swoich produktach... nie będziesz kupował niczego i ściągał angielskie wersje? Sorry na świecie też nie ma wydawnictwa bez wad.

Nie każe Ci kupować z Portalu ale bądźmy szczerzy wobec siebie, że nie ma statystycznych i dokladnych danych odnośnie wszystkich wydawnictw.

Niedawno na tapecie był Rebel z Nemesis, potem Phalanx z planszetkami do Toskanii, teraz Portal itd.

A teraz z drugiej strony jesli wydawnictwo postawi na 200% jakoścu, redagowanie wszystkich kart, instrukcji, tłumaczeń a nagle gra z poziomu 150 zł wyskoczy na 250 zł to będzie na tapecie określana jako "Złodzieje".

Dylrmaty Króla dostały taką łatkę. (Pare kart, znaczników, mapa oraz plansza za 300 zl - nie kupuje). A nikt się nie zastanawia ile kasy i pracy zajęło tłumaczenie tej ilości tekstu który w wypadku błędów na kartach może całą grę położyć. A i tak w instrukcji było kilka rzeczy do poprawy.
Jestem tak stary, że pamiętam internet do którego sie dzwoniło...
teschen
Posty: 111
Rejestracja: 26 kwie 2017, 12:15
Has thanked: 55 times
Been thanked: 38 times

Re: Wydawcy, a obsługa klienta (wydzielone z Mezo/Mage Knight)

Post autor: teschen »

Kin@a pisze: 13 lut 2021, 02:25 To spowodowało, że przestałam kupować gry z tego wydawnictwa a chciałam np Podwodne miasta czy Architektów. Interesuje mnie Clash of Cultures, no ale obawiam się o jakość.
Portal jest tylko polskim wydawcą tych gier i nie ma wpływu na jakość. Gry są drukowane przez oryginalne wydawnictwa i ich jakość jest taka sama na całym świecie.
Grzess0
Posty: 146
Rejestracja: 20 sty 2020, 15:25
Has thanked: 52 times
Been thanked: 46 times

Re: Wydawcy, a obsługa klienta (wydzielone z Mezo/Mage Knight)

Post autor: Grzess0 »

Czekajcie, bo czegoś nie rozumuem - dlaczego nie kupować, bądź co, bądź dobrych gier portalu?
Kin@a
Posty: 1272
Rejestracja: 27 lip 2015, 16:22
Has thanked: 16 times
Been thanked: 138 times

Re: Wydawcy, a obsługa klienta (wydzielone z Mezo/Mage Knight)

Post autor: Kin@a »

gregoff pisze: 13 lut 2021, 07:22 A teraz z drugiej strony jesli wydawnictwo postawi na 200% jakoścu, redagowanie wszystkich kart, instrukcji, tłumaczeń a nagle gra z poziomu 150 zł wyskoczy na 250 zł to będzie na tapecie określana jako "Złodzieje".

Dylrmaty Króla dostały taką łatkę. (Pare kart, znaczników, mapa oraz plansza za 300 zl - nie kupuje). A nikt się nie zastanawia ile kasy i pracy zajęło tłumaczenie tej ilości tekstu który w wypadku błędów na kartach może całą grę położyć. A i tak w instrukcji było kilka rzeczy do poprawy.
Dlatego nigdy nie mam pretensji o cenę, wręcz przeciwnie: wielokrotnie na tym forum wchodziłam w gorące :wink: dyskusje odnośnie tego, że jakość kosztuje i że głupie jest twierdzenie "gry tanieją", z zastrzeżeniem, że dla mnie jakość to nie tylko tłumaczenie ale i oprawa czyli prozaiczny papier i tektura :wink: .
A odnoszę nieodparte wrażenie, że ostatnimi laty na rynku jest z tym problem, nawet Rebel przedrukowywał talie w dodatku do CPW aby się nie różniła kolorystycznie od talii z podstawki, wydanej kilka lat wcześniej, tlumacząc, że tamtego papieru już nie ma na rynku :( .

Nie znam Dylematów Króla i nie poznam jakości zawartości bo to legacy, a ja tego typu gier nie kupuję, i to niezależnie od ich ceny, mogą być nawet za 80zł jak jeszcze niedawno gra Charstertone z monetami metalowymi w komplecie. Ale zdaję sobie w pełni sprawę z kosztów tłumaczenia i produkcji. Myślę, że w PL trochę ryzykownie jest wydawać gry w wersji legacy bo ludzie - całkiem zasadnie zresztą - nie chcą niszczyć (nawet naklejać) elementów gier i chcą do nich wracać po wielokroć. To normalne podejście.
Gra to inny rodzaj rozrywki niż przytaczane często wyjście do kina, które ma czysto niematerialny charakter i ludzie to akceptują.

Z drugiej strony: czy wyobrażamy sobie książki w wersji legacy? Z technicznego punktu widzenia przecież można tak zaprojektować książkę by kolejne strony wymagały rozcinania, przeklejania treści itd w procesie czytania by po przeczytaniu przypominała stos makulatury. Ludziom da się wcisnąć największy bezsens, kwestia hypu. Na szczęście nie wszystkim.

Wielka szkoda, że Galakta np nie wydała, w miejsce Dylematów Króla, gry Tales of the Arabian Nights. Myślę, że po 400zł by byli chętni ją kupić w Polsce.
Kawał porządnie wydanej gry, mam angielskie wydanie, niestety jeśli z kimś gram to robię za tłumacza.
mormakil
Posty: 129
Rejestracja: 05 cze 2017, 20:28
Lokalizacja: tarnów
Has thanked: 2 times
Been thanked: 4 times

Re: Wydawcy, a obsługa klienta (wydzielone z Mezo/Mage Knight)

Post autor: mormakil »

Grzess0 pisze: 13 lut 2021, 09:51 Czekajcie, bo czegoś nie rozumuem - dlaczego nie kupować, bądź co, bądź dobrych gier portalu?
Jak obsługą klienta i jakość komponentów Ci odpowiada to oczywiście kupuj.

Mnie nie odpowiada i nie kupuje do czego zachęcam. ( Poza srogimi wyprzedażami :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: )
Awatar użytkownika
doczek
Posty: 211
Rejestracja: 26 sie 2018, 19:02
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 39 times
Been thanked: 35 times

Re: Wydawcy, a obsługa klienta (wydzielone z Mezo/Mage Knight)

Post autor: doczek »

mormakil pisze: 13 lut 2021, 10:24
Grzess0 pisze: 13 lut 2021, 09:51 Czekajcie, bo czegoś nie rozumuem - dlaczego nie kupować, bądź co, bądź dobrych gier portalu?
Jak obsługą klienta i jakość komponentów Ci odpowiada to oczywiście kupuj.

Mnie nie odpowiada i nie kupuje do czego zachęcam. ( Poza srogimi wyprzedażami :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: )
To może zdradź nam wydawcę, który jest godny Twoich pieniędzy. Pamiętaj tylko, że zapewne ma na swoim koncie różne wpadki, które ktoś wypunktuje. Generalnie zakładam, że cokolwiek napiszesz ośmieszysz się.
Awatar użytkownika
addekk
Posty: 642
Rejestracja: 28 gru 2018, 11:54
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 44 times
Been thanked: 103 times

Re: Wydawcy, a obsługa klienta (wydzielone z Mezo/Mage Knight)

Post autor: addekk »

Możecie sobie pisać co chcecie, ale jak okaże się że portal nie wyśle za frajer poprawionej karty tylko każe Ci zamówić ja w swoim sklepie za 0.01+ wysyłka to będzie totalna wtopa. W Aeons end legacy jest planszetka blednie wydrukowana jednak nie wpływa to na grę więc nawet nie zamierzam pisać do nich, co więcej uważam że nie powinni tego przedrukowywać i rozsyłać do ludzi bo jest to głos rozsądku(plansza ma z dwóch stron nadrukowana ta sama postać zamiast dwóch różnych tyle że one poza płcią się nie różnią niczym).
Co innego wybrakowana gra co innego błąd który nie wpływa rozgrywkę, a jeszcze co innego gdy karty zmieniaja totalnie sens.


P.S. pisanie że Polacy nie lubia gier legacy bo ja nie lubię, bo się je niszczy to największy argument z 4 liter.
Jakby nie lubili to pandemic legacy nie bylby dodrukowywany kilka razy tylko wylądował na wyprzedaży. Po prostu jak mam do wyboru średnia grę legacy a dobra grę "standardowa" to wybiorę dobra grę.
Weźże chodźże grać BGG
mormakil
Posty: 129
Rejestracja: 05 cze 2017, 20:28
Lokalizacja: tarnów
Has thanked: 2 times
Been thanked: 4 times

Re: Wydawcy, a obsługa klienta (wydzielone z Mezo/Mage Knight)

Post autor: mormakil »

doczek pisze: 13 lut 2021, 10:34
mormakil pisze: 13 lut 2021, 10:24
Grzess0 pisze: 13 lut 2021, 09:51 Czekajcie, bo czegoś nie rozumuem - dlaczego nie kupować, bądź co, bądź dobrych gier portalu?
Jak obsługą klienta i jakość komponentów Ci odpowiada to oczywiście kupuj.

Mnie nie odpowiada i nie kupuje do czego zachęcam. ( Poza srogimi wyprzedażami :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: )
To może zdradź nam wydawcę, który jest godny Twoich pieniędzy. Pamiętaj tylko, że zapewne ma na swoim koncie różne wpadki, które ktoś wypunktuje. Generalnie zakładam, że cokolwiek napiszesz ośmieszysz się.
Każde inne,
Z portalem miałem nieprzyjemność załatwiać 4 sprawy, z czego w trzech przypadkach byłem niezadowolony. a gier portalu mam mało.
Z innymi wydawnictwami kontaktowałem się tylko raz.

Mi mało rzeczy przeszkadza ale jak zgłaszam usterkę i dostaje komponenty które wyglądają jakby były używane, to coś jest nie tak.
Kin@a
Posty: 1272
Rejestracja: 27 lip 2015, 16:22
Has thanked: 16 times
Been thanked: 138 times

Re: Wydawcy, a obsługa klienta (wydzielone z Mezo/Mage Knight)

Post autor: Kin@a »

addekk pisze: 13 lut 2021, 10:56 P.S. pisanie że Polacy nie lubia gier legacy bo ja nie lubię, bo się je niszczy to największy argument z 4 liter.
Jakby nie lubili to pandemic legacy nie bylby dodrukowywany kilka razy tylko wylądował na wyprzedaży.
Argumentem z czterech liter jest podawanie przykładu jednej gry. Akurat sukces Pandemica kryje się w rozpoznawalności marki i pewnego rodzaju przygody jaką oferuje. Zresztą największy sukces odniósł jak do tego pory sezon I, który był podatny na "obchodzenie systemu niszczenia". Sezon II nie doczekał się dodruku :wink:
Pewna grupa kupuje tę serię "pandemic" ale jakoś do tej pory inne gry tego typu nie odnoszą spektakularnych sukcesów na polskim rynku.
Awatar użytkownika
kdsz
Posty: 1401
Rejestracja: 17 gru 2010, 13:06
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 455 times
Been thanked: 303 times

Re: Wydawcy, a obsługa klienta (wydzielone z Mezo/Mage Knight)

Post autor: kdsz »

Może gry legacy nie odnoszą sukcesów, bo jest ich dość mało? Nisza w niszy. Kolejne Exity (to nie legacy, ale prawie) ukazują się w Polsce, więc istnieje zapotrzebowanie na tego typu gry. Nie sądzę, by wydawcy lokalizowanie gry z pobudek innych niż ekonomiczne.
Grzess0
Posty: 146
Rejestracja: 20 sty 2020, 15:25
Has thanked: 52 times
Been thanked: 46 times

Re: Wydawcy, a obsługa klienta (wydzielone z Mezo/Mage Knight)

Post autor: Grzess0 »

mormakil pisze: 13 lut 2021, 10:24
Grzess0 pisze: 13 lut 2021, 09:51 Czekajcie, bo czegoś nie rozumuem - dlaczego nie kupować, bądź co, bądź dobrych gier portalu?
Jak obsługą klienta i jakość komponentów Ci odpowiada to oczywiście kupuj.

Mnie nie odpowiada i nie kupuje do czego zachęcam. ( Poza srogimi wyprzedażami :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: )
2 razy pisałem do nich z reklamacją. Zapytali tylko o adres wysyłki i wysłali. Co tu jest złego? A jakość komponentów nie wydaje mi sie zła - wyglądają dobrze i jak do tej pory są w jednym kawałku. Chociaż przyznaje dla mnie gameplay ma większe znaczenie, więc w kwestii jakości nie jestem jakoś wybredny. Działać dziala i sie nie psuje. Ale fakt faktem, karty mogły by być wykonane techniką air cushion. Ale chyba żaden wydawca jej nie stosuje :( (nie wiem, czy w ogóle by mogli)
Kin@a
Posty: 1272
Rejestracja: 27 lip 2015, 16:22
Has thanked: 16 times
Been thanked: 138 times

Re: Wydawcy, a obsługa klienta (wydzielone z Mezo/Mage Knight)

Post autor: Kin@a »

kdsz pisze: 13 lut 2021, 11:31 Może gry legacy nie odnoszą sukcesów, bo jest ich dość mało? Nisza w niszy. Kolejne Exity (to nie legacy, ale prawie) ukazują się w Polsce, więc istnieje zapotrzebowanie na tego typu gry. Nie sądzę, by wydawcy lokalizowanie gry z pobudek innych niż ekonomiczne.
Mało? Nawet na tyle co jest nie ma zapotrzebowania :wink: . Ma być więcej?

Może udać się jakieś legacy w typowo przygodowym klimacie ale by musiał mieć rozbudowaną fabułę...

Exit to nie legacy, symuluje escape room, no i kosztuje ok 50zł, a nie tak dawno widziałam przecenę na 30. Ludzie biorą często "na spróbowanie" ale czy kupują wszystkie to nie wydaje mi się.
Awatar użytkownika
kdsz
Posty: 1401
Rejestracja: 17 gru 2010, 13:06
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 455 times
Been thanked: 303 times

Re: Wydawcy, a obsługa klienta (wydzielone z Mezo/Mage Knight)

Post autor: kdsz »

Kin@a pisze: 13 lut 2021, 11:48 Mało? Nawet na tyle co jest nie ma zapotrzebowania :wink: . Ma być więcej?
W swoim poście podkreślasz, że polscy gracze nie kupują gier legacy. Jesteśmy wyjątkiem na skalę światową, czy jednak tego typu tytuły są z założenia dość niszowe?
Kin@a pisze: 13 lut 2021, 11:48 Ludzie biorą często "na spróbowanie" ale czy kupują wszystkie to nie wydaje mi się.
A mi się wydaje, że kupują.

Co to w ogóle za argumentacja?
Awatar użytkownika
mikeyoski
Posty: 1523
Rejestracja: 08 lut 2015, 00:32
Has thanked: 278 times
Been thanked: 172 times
Kontakt:

Re: Wydawcy, a obsługa klienta (wydzielone z Mezo/Mage Knight)

Post autor: mikeyoski »

Nie znasz tego osobnika? To "wydaje mi się" to jest aksjomat, prawda absolutna. Z tym się nie dyskutuje ;-)
Awatar użytkownika
addekk
Posty: 642
Rejestracja: 28 gru 2018, 11:54
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 44 times
Been thanked: 103 times

Re: Wydawcy, a obsługa klienta (wydzielone z Mezo/Mage Knight)

Post autor: addekk »

Kin@a pisze: 13 lut 2021, 11:19 Argumentem z czterech liter jest podawanie przykładu jednej gry. Akurat sukces Pandemica kryje się w rozpoznawalności marki i pewnego rodzaju przygody jaką oferuje. Zresztą największy sukces odniósł jak do tego pory sezon I, który był podatny na "obchodzenie systemu niszczenia". Sezon II nie doczekał się dodruku :wink:
Sama podajesz w każdym wątku jeden przykład i na jednym przykładzie opierasz swoją teorię.
Sukces pandemic kryje się w tym że to dobra gra. Sezon drugi nie miał dodruku bo być może nakład był odpowiednio większy po tym jak pierwszy się wyprzedał?
Zresztą nakład pomalu się kończy i gry nie idzie dostać w niskiej cenie. Co więcej wyprzedaży jakiś wielkich nie pamiętam. Może dlatego, że to też niezła gra.
Kin@a pisze: 13 lut 2021, 11:19
Sukces pandemic kryje się w tym że to dobra gra
Pewna grupa kupuje tę serię "pandemic" ale jakoś do tej pory inne gry tego typu nie odnoszą spektakularnych sukcesów na polskim rynku.
Jakoś nie kojarzę żeby kościany pandemic odniósł sukces sprzedaży. Był na wyprzedaży za 50 zł więc nawet można powiedzieć że był wtopą. Kiedy sukces jest spektakularny? Co jest tego wyznacznikiem?
Swoją drogą ile masz dobrych gier Legacy na rynku? 3?
Zobaczymy czy Aons End się wyprzeda czy wyląduje na wyprzedażach. Jak wyląduje to osobiście Cię przeproszę i przyznam że się myliłem. A jak nie wyląduje tylko się wyprzeda to skończysz snuć swoje teorie z Wenus, ok?
mikeyoski pisze: 13 lut 2021, 13:47 Nie znasz tego osobnika? To "wydaje mi się" to jest aksjomat, prawda absolutna. Z tym się nie dyskutuje ;-)
Ja znam ale mnie po prostu tiltuje. Jak można takie głupoty pisać w każdym wątku. Wiem że głupich nie sieja ale nooo...
Weźże chodźże grać BGG
MarioWiśnia
Posty: 15
Rejestracja: 22 paź 2020, 22:24
Has thanked: 4 times
Been thanked: 18 times

Re: Wydawcy, a obsługa klienta (wydzielone z Mezo/Mage Knight)

Post autor: MarioWiśnia »

mormakil pisze: 13 lut 2021, 04:38 Stawiam diamenty przeciwko orzechom że chodzi tez o to że zamawiasz kartę ale żal Ci te 12 zł za przesyłkę zapłacisz wiec przy okazji zamawiasz coś ze sklepiku.

Miedzy wierszami jakiś vlogach tez można było wyczuta ze portal chce zwiększyć sprzedaż w sklepie bo wiadomo że te 40% na marzy piechota nie chodzi :mrgreen:

Polecam nie kupować gier portalu , ja tak robię i żyje. Teraz na rynku naprawdę jest do wyboru tyle gier ze ciężko to przejeść.
Nie polecać gier poratlu,

a jak jacyś właściciele sklepów to czytają, to polecam nie polecać ich produktów w sklepach stacjonarnych.
Pozakulisowo można się dowiedzieć że niektóre sklepy tak już robią.

Nie ma się co oszukiwać dopóki ludzie będą kupować ich produkty to nic się tam nie zmieni bo i po co.
Bez urazy, ale nieźle mnie rozbawiło stwierdzenie :
"A jak jacyś właściciele sklepów to czytają, to polecam nie polecać ich produktów w sklepach stacjonarnych.
Pozakulisowo można się dowiedzieć że niektóre sklepy tak już robią".
Toż to brzmi jak z kryminału, albo sensacyjnego tekstu dziennikarskiego. Że niby taki wtajemniczony. :)
Podobnie jak to: "Polecam nie kupować gier portalu , ja tak robię i żyje. Teraz na rynku naprawdę jest do wyboru tyle gier ze ciężko to przejeść.
Nie polecać gier poratlu".
Portal ma wiele świetnych gier i polecanie lub niepolecanie nie jest nikomu potrzebne.
Osobiście nigdy nie kupowałem gry, bo jest danego wydawcy, ale ze ze względu na samą grę. Już teraz wiem i biorę portalowe Eleven, Clash i galaktycznego Robina.
A co do wpadek wydawców - ten się nie myli, kto nic nie robi. Tak, wiem, płacimy i możemy a nawet powinniśmy wymagać, ale może więcej luzu. Mam rebelowskie Cyklady i jakość wiele pozostawia do życzenia, ale nie przeszkadza mi to w samej grze i zabawie. I nie odrzuciło od Rebela, bo później jeszcze kupowałem inne tytuły i dalej będę kupować, jak coś mnie zaciekawi.
Pozdrawiam.
mormakil
Posty: 129
Rejestracja: 05 cze 2017, 20:28
Lokalizacja: tarnów
Has thanked: 2 times
Been thanked: 4 times

Re: Wydawcy, a obsługa klienta (wydzielone z Mezo/Mage Knight)

Post autor: mormakil »

MarioWiśnia pisze: 13 lut 2021, 23:55
mormakil pisze: 13 lut 2021, 04:38 Stawiam diamenty przeciwko orzechom że chodzi tez o to że zamawiasz kartę ale żal Ci te 12 zł za przesyłkę zapłacisz wiec przy okazji zamawiasz coś ze sklepiku.

Miedzy wierszami jakiś vlogach tez można było wyczuta ze portal chce zwiększyć sprzedaż w sklepie bo wiadomo że te 40% na marzy piechota nie chodzi :mrgreen:

Polecam nie kupować gier portalu , ja tak robię i żyje. Teraz na rynku naprawdę jest do wyboru tyle gier ze ciężko to przejeść.
Nie polecać gier poratlu,

a jak jacyś właściciele sklepów to czytają, to polecam nie polecać ich produktów w sklepach stacjonarnych.
Pozakulisowo można się dowiedzieć że niektóre sklepy tak już robią.

Nie ma się co oszukiwać dopóki ludzie będą kupować ich produkty to nic się tam nie zmieni bo i po co.
Bez urazy, ale nieźle mnie rozbawiło stwierdzenie :
"A jak jacyś właściciele sklepów to czytają, to polecam nie polecać ich produktów w sklepach stacjonarnych.
Pozakulisowo można się dowiedzieć że niektóre sklepy tak już robią".
Toż to brzmi jak z kryminału, albo sensacyjnego tekstu dziennikarskiego. Że niby taki wtajemniczony. :)
Podobnie jak to: "Polecam nie kupować gier portalu , ja tak robię i żyje. Teraz na rynku naprawdę jest do wyboru tyle gier ze ciężko to przejeść.
Nie polecać gier poratlu".
Portal ma wiele świetnych gier i polecanie lub niepolecanie nie jest nikomu potrzebne.
Osobiście nigdy nie kupowałem gry, bo jest danego wydawcy, ale ze ze względu na samą grę. Już teraz wiem i biorę portalowe Eleven, Clash i galaktycznego Robina.
A co do wpadek wydawców - ten się nie myli, kto nic nie robi. Tak, wiem, płacimy i możemy a nawet powinniśmy wymagać, ale może więcej luzu. Mam rebelowskie Cyklady i jakość wiele pozostawia do życzenia, ale nie przeszkadza mi to w samej grze i zabawie. I nie odrzuciło od Rebela, bo później jeszcze kupowałem inne tytuły i dalej będę kupować, jak coś mnie zaciekawi.
Pozdrawiam.
Nie śmiej sie dziadku :mrgreen:
Gry planszowe to rozrywka i snu z powiek mi to nie spędza, ale


Nie chodzi mi o to że robią błędy wiadomo zdarza się a robią bardziej skomplikowane gry to zdarza się częściej, ale obsługa klienta to jakiś żart.

Dla mnie portal jest w tej kategorii poza konkurencją. :mrgreen: :mrgreen:

Oczywiście statycznie jest szansa mogłem mieć pecha, i tylko mnie to spotkało. I wiadomo w necie najbardziej słychać tych niezadowolonych.
a jak jesteś zadowolony to wiadomo że nie masz powodu omijać portal.

Dlatego polecam przemyślane zakupy :D .
ODPOWIEDZ