Wydawcy, a obsługa klienta (wydzielone z Mezo/Mage Knight)

Plany wydawnicze i dyskusje o wydawnictwach polskich i zagranicznych
cVlad
Posty: 24
Rejestracja: 17 lis 2015, 18:21
Has thanked: 43 times

Re: Wydawcy, a obsługa klienta (wydzielone z Mezo/Mage Knight)

Post autor: cVlad »

W pierwszym druku Blood Rage były z 4 karty z błędami. Podobnie jak karta do MK sprzedawane były w sklepiku za 1 gr. Niestety spóznilem się/przegapiłem tę akcję i dostałem informację, że nie ma już możliwości dosłania tych kart. Gra kupiona przeze mnie w sklepie. Zastanawiam się czy jest określony termin, w którym można zgłaszać reklamacje, czy dalej próbować "walczyć" o te karty?

https://portalgames.pl/pl/?p=11270
Awatar użytkownika
BEBZ
Posty: 75
Rejestracja: 26 wrz 2009, 01:10
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 7 times
Been thanked: 5 times

Re: Wydawcy, a obsługa klienta (wydzielone z Mezo/Mage Knight)

Post autor: BEBZ »

Zgodnie z polskim prawem, przysługują Ci dwa lata rękojmi. Jednak, w tej sytuacji odpowiedzialny jest sklep, w którym kupiłeś grę.

Zgłaszając reklamację w sklepie, ten pewnie odezwie się do Portalu. Jeśli i oni dostaną taką samą odpowiedź od wydawcy, jaką Ty otrzymałeś, to prawdopodobnie zakończy się to w ten sposób, że sklep zwróci Ci koszt zakupu gry.
INsejn
Posty: 58
Rejestracja: 22 wrz 2005, 16:05
Lokalizacja: Gdańsk
Has thanked: 4 times
Been thanked: 9 times

Re: Wydawcy, a obsługa klienta (wydzielone z Mezo/Mage Knight)

Post autor: INsejn »

cVlad pisze: 20 lut 2021, 18:56 W pierwszym druku Blood Rage były z 4 karty z błędami. Podobnie jak karta do MK sprzedawane były w sklepiku za 1 gr. Niestety spóznilem się/przegapiłem tę akcję i dostałem informację, że nie ma już możliwości dosłania tych kart. Gra kupiona przeze mnie w sklepie. Zastanawiam się czy jest określony termin, w którym można zgłaszać reklamacje, czy dalej próbować "walczyć" o te karty?

https://portalgames.pl/pl/?p=11270
Też się spóźniłem i mam Blood Rage z błędnymi kartami. Jedynie nie rozumiem jakim cudem nie są nadal dostępne, skoro powinny być wydrukowane w takiej samej ilości w jakiej były egzemplarze gry z błędnymi kartami na rynku. Ktoś wykupił większą ilość bo miał kaprys, czy o co chodzi?
Awatar użytkownika
Kwestor
Posty: 250
Rejestracja: 13 lis 2019, 14:38
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 186 times
Been thanked: 90 times

Re: Wydawcy, a obsługa klienta (wydzielone z Mezo/Mage Knight)

Post autor: Kwestor »

INsejn pisze: 20 lut 2021, 23:56
cVlad pisze: 20 lut 2021, 18:56 W pierwszym druku Blood Rage były z 4 karty z błędami. Podobnie jak karta do MK sprzedawane były w sklepiku za 1 gr. Niestety spóznilem się/przegapiłem tę akcję i dostałem informację, że nie ma już możliwości dosłania tych kart. Gra kupiona przeze mnie w sklepie. Zastanawiam się czy jest określony termin, w którym można zgłaszać reklamacje, czy dalej próbować "walczyć" o te karty?

https://portalgames.pl/pl/?p=11270
Też się spóźniłem i mam Blood Rage z błędnymi kartami. Jedynie nie rozumiem jakim cudem nie są nadal dostępne, skoro powinny być wydrukowane w takiej samej ilości w jakiej były egzemplarze gry z błędnymi kartami na rynku. Ktoś wykupił większą ilość bo miał kaprys, czy o co chodzi?
Ciekawe, przecież Blood Rage ma regularne dodruki, co za problem dodrukować parę kart. Sprawdzę swój egzemplarz i zapytam za tydzień, jak im serwer wstanie.
Awatar użytkownika
xtomashx
Posty: 319
Rejestracja: 25 lis 2017, 00:19
Has thanked: 58 times
Been thanked: 46 times

Re: Wydawcy, a obsługa klienta (wydzielone z Mezo/Mage Knight)

Post autor: xtomashx »

Ogólnie tak się zastanawiam jakim cudem zdążają się takie babole. Trzewik kiedyś mówił, że od jakiegoś czasu (bodajże od afery z Inis) sprawdzają w egzemplarzach przedprodukcyjnych wszystko żeby błędów nie było, bo ludzie po nich jadą za błędy. Później także w Inis nie zauważają różnych odcieni ma kafelkach terenów (i to spora różnica w kolorach), dodruk Mk ma błędy, a teraz tak chwalone przez nich Mezo także ma babole które nie powinny się pojawić w wersji finalnej (błędy na kartach i instrukcji oraz różne odcienie kart z dodatku). Serio ile trzeba razy dać ciała żeby się ogarnąć? Uwielbiam gry Portalu jednak zastanawiam się czy jakakolwiek grę warto kupować przed premierą i opiniami ludzi (bo recenzenci czasami potrafią ukryć fakty).
Awatar użytkownika
Kwestor
Posty: 250
Rejestracja: 13 lis 2019, 14:38
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 186 times
Been thanked: 90 times

Re: Wydawcy, a obsługa klienta (wydzielone z Mezo/Mage Knight)

Post autor: Kwestor »

xtomashx pisze: 21 lut 2021, 10:29 Ogólnie tak się zastanawiam jakim cudem zdążają się takie babole. Trzewik kiedyś mówił, że od jakiegoś czasu (bodajże od afery z Inis) sprawdzają w egzemplarzach przedprodukcyjnych wszystko żeby błędów nie było, bo ludzie po nich jadą za błędy. Później także w Inis nie zauważają różnych odcieni ma kafelkach terenów (i to spora różnica w kolorach), dodruk Mk ma błędy, a teraz tak chwalone przez nich Mezo także ma babole które nie powinny się pojawić w wersji finalnej (błędy na kartach i instrukcji oraz różne odcienie kart z dodatku). Serio ile trzeba razy dać ciała żeby się ogarnąć? Uwielbiam gry Portalu jednak zastanawiam się czy jakakolwiek grę warto kupować przed premierą i opiniami ludzi (bo recenzenci czasami potrafią ukryć fakty).
Różne odcienie w dodatkach zazwyczaj wynikają z drukowania w innym miejscu/innym czasie niż podstawki. Np w Inis cały świat ma inne kolory, więc tu Portal nic nie mógł zrobić.
zix
Posty: 258
Rejestracja: 12 paź 2015, 16:46
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 6 times
Been thanked: 5 times

Re: Wydawcy, a obsługa klienta (wydzielone z Mezo/Mage Knight)

Post autor: zix »

Kwestor pisze: 21 lut 2021, 10:08
INsejn pisze: 20 lut 2021, 23:56
cVlad pisze: 20 lut 2021, 18:56 W pierwszym druku Blood Rage były z 4 karty z błędami. Podobnie jak karta do MK sprzedawane były w sklepiku za 1 gr. Niestety spóznilem się/przegapiłem tę akcję i dostałem informację, że nie ma już możliwości dosłania tych kart. Gra kupiona przeze mnie w sklepie. Zastanawiam się czy jest określony termin, w którym można zgłaszać reklamacje, czy dalej próbować "walczyć" o te karty?

https://portalgames.pl/pl/?p=11270
Też się spóźniłem i mam Blood Rage z błędnymi kartami. Jedynie nie rozumiem jakim cudem nie są nadal dostępne, skoro powinny być wydrukowane w takiej samej ilości w jakiej były egzemplarze gry z błędnymi kartami na rynku. Ktoś wykupił większą ilość bo miał kaprys, czy o co chodzi?
Ciekawe, przecież Blood Rage ma regularne dodruki, co za problem dodrukować parę kart. Sprawdzę swój egzemplarz i zapytam za tydzień, jak im serwer wstanie.
Karty do podstawki chyba mają, jednak o poprawkach do 5 gracza nic nie wiem
INsejn
Posty: 58
Rejestracja: 22 wrz 2005, 16:05
Lokalizacja: Gdańsk
Has thanked: 4 times
Been thanked: 9 times

Re: Wydawcy, a obsługa klienta (wydzielone z Mezo/Mage Knight)

Post autor: INsejn »

xtomashx pisze: 21 lut 2021, 10:29 Ogólnie tak się zastanawiam jakim cudem zdążają się takie babole. Trzewik kiedyś mówił, że od jakiegoś czasu (bodajże od afery z Inis) sprawdzają w egzemplarzach przedprodukcyjnych wszystko żeby błędów nie było, bo ludzie po nich jadą za błędy. Później także w Inis nie zauważają różnych odcieni ma kafelkach terenów (i to spora różnica w kolorach), dodruk Mk ma błędy, a teraz tak chwalone przez nich Mezo także ma babole które nie powinny się pojawić w wersji finalnej (błędy na kartach i instrukcji oraz różne odcienie kart z dodatku). Serio ile trzeba razy dać ciała żeby się ogarnąć? Uwielbiam gry Portalu jednak zastanawiam się czy jakakolwiek grę warto kupować przed premierą i opiniami ludzi (bo recenzenci czasami potrafią ukryć fakty).
To jest tak zwana bylejakość, brak porządnego przyłożenia się do pracy i podchodzenie do wszystkiego ze stwierdzeniem: "jakoś to będzie". Niestety w Polsce ciągle tolerowana w większości branż, jak i w codziennym życiu.
Awatar użytkownika
xtomashx
Posty: 319
Rejestracja: 25 lis 2017, 00:19
Has thanked: 58 times
Been thanked: 46 times

Re: Wydawcy, a obsługa klienta (wydzielone z Mezo/Mage Knight)

Post autor: xtomashx »

Kwestor pisze: 21 lut 2021, 10:34
Różne odcienie w dodatkach zazwyczaj wynikają z drukowania w innym miejscu/innym czasie niż podstawki. Np w Inis cały świat ma inne kolory, więc tu Portal nic nie mógł zrobić.
Sami się przyznali, że mając grę do akceptacji jakości nie zwrócili na to uwagi. Gdyby zauważyli mogliby zareagować i zlecić poprawki.
Awatar użytkownika
pan_satyros
Posty: 6129
Rejestracja: 18 maja 2010, 15:29
Lokalizacja: Siemianowice
Has thanked: 643 times
Been thanked: 513 times
Kontakt:

Re: Wydawcy, a obsługa klienta (wydzielone z Mezo/Mage Knight)

Post autor: pan_satyros »

zix pisze: 21 lut 2021, 11:11
Kwestor pisze: 21 lut 2021, 10:08
INsejn pisze: 20 lut 2021, 23:56

Też się spóźniłem i mam Blood Rage z błędnymi kartami. Jedynie nie rozumiem jakim cudem nie są nadal dostępne, skoro powinny być wydrukowane w takiej samej ilości w jakiej były egzemplarze gry z błędnymi kartami na rynku. Ktoś wykupił większą ilość bo miał kaprys, czy o co chodzi?
Ciekawe, przecież Blood Rage ma regularne dodruki, co za problem dodrukować parę kart. Sprawdzę swój egzemplarz i zapytam za tydzień, jak im serwer wstanie.
Karty do podstawki chyba mają, jednak o poprawkach do 5 gracza nic nie wiem
Otóż to. Gracze na potęgę brali po kilka sztuk (często dwa) poprawionych kart do podstawki właśnie po to, by naprawić te same błędy w dodatku dla 5 gracza (oraz by zrobić sobie ładne proxy kart z kickstartera). I przez to kompletów zabrakło. Również się nie załapałem i tylko dzięki dwójce znajomych mam komplet kart, bo nie gram w 5 osób i oddali mi swoje "odrzuty" z dodatkowych kompletów...
Awatar użytkownika
Kwestor
Posty: 250
Rejestracja: 13 lis 2019, 14:38
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 186 times
Been thanked: 90 times

Re: Wydawcy, a obsługa klienta (wydzielone z Mezo/Mage Knight)

Post autor: Kwestor »

xtomashx pisze: 21 lut 2021, 11:24
Kwestor pisze: 21 lut 2021, 10:34
Różne odcienie w dodatkach zazwyczaj wynikają z drukowania w innym miejscu/innym czasie niż podstawki. Np w Inis cały świat ma inne kolory, więc tu Portal nic nie mógł zrobić.
Sami się przyznali, że mając grę do akceptacji jakości nie zwrócili na to uwagi. Gdyby zauważyli mogliby zareagować i zlecić poprawki.
Matagot wydrukował źle te kafle na cały świat, po czym powiedział, że ich nie przedrukuje (link: https://boardgamegeek.com/thread/222664 ... 3#35731263). Portal mógł w tej sytuacji jedynie co najwyżej nie wydać dodatku w ogóle i domagać się zwrotu kasy od oryginalnego wydawcy - o ile w ogóle mieli taką opcję w kontrakcie.
Awatar użytkownika
Błysk
Posty: 1404
Rejestracja: 19 cze 2010, 13:58
Has thanked: 154 times
Been thanked: 187 times

Re: Wydawcy, a obsługa klienta (wydzielone z Mezo/Mage Knight)

Post autor: Błysk »

Mam głupie pytanie, ale nie mogę znaleźć tej karty z Mage Knight w sklepie Portalu. Wiecie może czy już wszystko sprzedane, czy może błąd?

W poniedziałek pewnie będę pisał do Portalu, ale może wy coś wiecie... ;)
Awatar użytkownika
eveni
Posty: 1600
Rejestracja: 08 lip 2019, 15:24
Has thanked: 637 times
Been thanked: 550 times

Re: Wydawcy, a obsługa klienta (wydzielone z Mezo/Mage Knight)

Post autor: eveni »

Błysk pisze: 21 lut 2021, 14:33 Mam głupie pytanie, ale nie mogę znaleźć tej karty z Mage Knight w sklepie Portalu. Wiecie może czy już wszystko sprzedane, czy może błąd?

W poniedziałek pewnie będę pisał do Portalu, ale może wy coś wiecie... ;)
Pewnie została wycofana, bo wkradł się nowy błąd. To czego nie było poprzednio (Atak 3) zostało dodane, ale przy okazji zmieniono pozostały tekst na błędny. We wcześniejszych postach tego wątku możesz o tym szerzej poczytać;-)
Awatar użytkownika
Błysk
Posty: 1404
Rejestracja: 19 cze 2010, 13:58
Has thanked: 154 times
Been thanked: 187 times

Re: Wydawcy, a obsługa klienta (wydzielone z Mezo/Mage Knight)

Post autor: Błysk »

eveni pisze: 21 lut 2021, 14:42
Pewnie została wycofana, bo wkradł się nowy błąd. To czego nie było poprzednio (Atak 3) zostało dodane, ale przy okazji zmieniono pozostały tekst na błędny. We wcześniejszych postach tego wątku możesz o tym szerzej poczytać;-)
Haha na chwilę człowiek spuści wątek z oczu i takie rzeczy się dzieją... Dzięki! Aż mi się przypomniało jak na jakimś YT Trzewik twierdził, że edytor/ korektor/ redaktor to strata pieniędzy bo i tak nie wyłapie nic... ;d Widać bez takiej osoby nawet pojedyncza karta jest wyzwaniem nie do przeskoczenia.
Awatar użytkownika
Odi
Administrator
Posty: 6459
Rejestracja: 21 kwie 2007, 12:51
Lokalizacja: Gdynia
Has thanked: 590 times
Been thanked: 943 times

Re: Wydawcy, a obsługa klienta (wydzielone z Mezo/Mage Knight)

Post autor: Odi »

xtomashx pisze: 21 lut 2021, 10:29 Ogólnie tak się zastanawiam jakim cudem zdążają się takie babole.
No właśnie takim cudem się zdążają. Tylko ludzie pracują nad tymi materiałami, i tylko ludzie je sprawdzają ;)
I błędy będą się zdarzać dopóty, dopóki pracy translatorskiej i korektorskiej nie przejmą inteligentne automaty (a i wtedy być może ktoś źle zaprojektuje skrypty...).
Pozdrawiam :)
teschen
Posty: 111
Rejestracja: 26 kwie 2017, 12:15
Has thanked: 55 times
Been thanked: 38 times

Re: Wydawcy, a obsługa klienta (wydzielone z Mezo/Mage Knight)

Post autor: teschen »

Ktoś wie ile błędów było w Gloomhaven od Albi? Tekstu tam tyle co w kilku grach portalu.
Awatar użytkownika
japanczyk
Moderator
Posty: 10965
Rejestracja: 26 gru 2018, 08:19
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 3364 times
Been thanked: 3233 times

Re: Wydawcy, a obsługa klienta (wydzielone z Mezo/Mage Knight)

Post autor: japanczyk »

teschen pisze: 22 lut 2021, 13:37 Ktoś wie ile błędów było w Gloomhaven od Albi? Tekstu tam tyle co w kilku grach portalu.
https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... EDME#gid=0
Awatar użytkownika
brutusss
Posty: 232
Rejestracja: 06 lis 2019, 12:19
Lokalizacja: Gdańsk
Has thanked: 218 times
Been thanked: 56 times

Re: Wydawcy, a obsługa klienta (wydzielone z Mezo/Mage Knight)

Post autor: brutusss »

Postanowiłem zamówić ze sklepiku portalu poprawione elementy do gier. Pal licho koszty przesyłki.

Zamówiłem Poprawione karty terenu do INIS, poprawioną planszetkę do AE: Legacy (w sumie przy okazji bo jakoś nie była mi potrzebna) i to na czym najbardziej mi zależało - poprawioną kartę Żniwiarza do MKUE.

I co? i wszystko przyszło poza tą nieszczęsną kartą do MK (oczywiście na dołączonym dokumencie sprzedaży są wszystkie 3 pozycje), nie wiem czy nie wydali celowo, bo znowu okazała się błędna (jeśli tak to gratuluje fakturowania i nie wydania towaru bez żadnej informacji) czy po prostu ktoś się pomylił :D

Poprawiłem kartę markerem :D Pozostałym polecam zrobić to samo :D

PORTAL FTW!!!
Darkstorm
Posty: 856
Rejestracja: 04 gru 2018, 09:48
Lokalizacja: Wielkie Cesarstwo Północy Gdańsk
Has thanked: 134 times
Been thanked: 214 times

Re: Wydawcy, a obsługa klienta (wydzielone z Mezo/Mage Knight)

Post autor: Darkstorm »

Tak przeglądam sobie ten wątek i się zastanawiam czy ktokolwiek napisał oficjalną reklamację z prośbą o przysłanie prawidłowych kart czy tylko wylewacie żale bo się pojawiła opcja kupna karty w sklepiku?

Ja póki co reklamowałem uszkodzone żetony do MK i dostałem nowe beż żadnego problemu i bez żadnych opłat.
Awatar użytkownika
Kwestor
Posty: 250
Rejestracja: 13 lis 2019, 14:38
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 186 times
Been thanked: 90 times

Re: Wydawcy, a obsługa klienta (wydzielone z Mezo/Mage Knight)

Post autor: Kwestor »

Darkstorm pisze: 24 lut 2021, 08:39 Tak przeglądam sobie ten wątek i się zastanawiam czy ktokolwiek napisał oficjalną reklamację z prośbą o przysłanie prawidłowych kart czy tylko wylewacie żale bo się pojawiła opcja kupna karty w sklepiku?

Ja póki co reklamowałem uszkodzone żetony do MK i dostałem nowe beż żadnego problemu i bez żadnych opłat.
Pisałem to już ze 3 razy. Oburzają się na sam fakt możliwości zakupu.
Awatar użytkownika
Bart Henry
Posty: 974
Rejestracja: 15 sie 2013, 19:59
Lokalizacja: Wrocław
Has thanked: 134 times
Been thanked: 677 times

Re: Wydawcy, a obsługa klienta (wydzielone z Mezo/Mage Knight)

Post autor: Bart Henry »

Darkstorm pisze: 24 lut 2021, 08:39 Tak przeglądam sobie ten wątek i się zastanawiam czy ktokolwiek napisał oficjalną reklamację z prośbą o przysłanie prawidłowych kart czy tylko wylewacie żale bo się pojawiła opcja kupna karty w sklepiku?
Wydaje mi się, że wylewamy żale, bo pojawiła się opcja kupna karty w sklepie, a wydawca nie raczył poinformować ludzi, którzy nabyli grę, w jaki sposób mają ja dostać, albo że w ogóle mają się zgłosić. Ale muszę Matiego dopytać, bo może już nieaktualne i teraz nie lubimy innego wydawnictwa.
Kwestor pisze: 24 lut 2021, 09:53 Pisałem to już ze 3 razy. Oburzają się na sam fakt możliwości zakupu.
Tak jest. Gdyby Phalanx napisał, że poprawione planszę są do zamówienia w ich sklepie zamiast zebrać chętnych i adresy do wysyłki, to byłby zgrillowany. No, ale Phalanx nie uśmiecha się do ludzi na YT kilka razy na tydzień.
Darkstorm
Posty: 856
Rejestracja: 04 gru 2018, 09:48
Lokalizacja: Wielkie Cesarstwo Północy Gdańsk
Has thanked: 134 times
Been thanked: 214 times

Re: Wydawcy, a obsługa klienta (wydzielone z Mezo/Mage Knight)

Post autor: Darkstorm »

Bart Henry pisze: 24 lut 2021, 10:04
Darkstorm pisze: 24 lut 2021, 08:39 Tak przeglądam sobie ten wątek i się zastanawiam czy ktokolwiek napisał oficjalną reklamację z prośbą o przysłanie prawidłowych kart czy tylko wylewacie żale bo się pojawiła opcja kupna karty w sklepiku?
Wydaje mi się, że wylewamy żale, bo pojawiła się opcja kupna karty w sklepie, a wydawca nie raczył poinformować ludzi, którzy nabyli grę, w jaki sposób mają ja dostać, albo że w ogóle mają się zgłosić. Ale muszę Matiego dopytać, bo może już nieaktualne i teraz nie lubimy innego wydawnictwa.
No to napisz wpierw reklamację poczekaj na odpowiedź i dopiero potem wylewaj żale. Jak widzisz, że wystawiono kartę to się zgłoś, że chcesz ją za darmo bo Ci to przysługuje z tytułu rękojmi. A może to tylko opcja dla tych co chcą zamówić kartę przy okazji innych zakupów. Naprawdę uważam, że wieszanie psów na Portalu za to, że nie prowadzi za rączkę wszystkich nieogarniętych jest przedwczesne.
gregoff
Posty: 795
Rejestracja: 02 maja 2006, 22:55
Lokalizacja: Świecie nad Wisłą
Has thanked: 530 times
Been thanked: 153 times

Re: Wydawcy, a obsługa klienta (wydzielone z Mezo/Mage Knight)

Post autor: gregoff »

Z tego co wiem oficjalnie możesz dostać kartę tylko zamawiając ją ze sklepu. Ale radziłbym najpierw reklamować produkt i się dowiedzieć szczególów.
Jestem tak stary, że pamiętam internet do którego sie dzwoniło...
Awatar użytkownika
Bart Henry
Posty: 974
Rejestracja: 15 sie 2013, 19:59
Lokalizacja: Wrocław
Has thanked: 134 times
Been thanked: 677 times

Re: Wydawcy, a obsługa klienta (wydzielone z Mezo/Mage Knight)

Post autor: Bart Henry »

Darkstorm pisze: 24 lut 2021, 13:08 No to napisz wpierw reklamację poczekaj na odpowiedź i dopiero potem wylewaj żale. Jak widzisz, że wystawiono kartę to się zgłoś, że chcesz ją za darmo bo Ci to przysługuje z tytułu rękojmi. A może to tylko opcja dla tych co chcą zamówić kartę przy okazji innych zakupów. Naprawdę uważam, że wieszanie psów na Portalu za to, że nie prowadzi za rączkę wszystkich nieogarniętych jest przedwczesne.
Czyli dla Ciebie brak informacji o tym, że w ogóle można się zgłaszać po poprawione elementy jest okej, bo produkt jest dostępny w sklepie i klient może zapytać o możliwość dosłania mu poprawionych kart za darmo? Jak dla mnie, coś tu jest nie tak. Ewidentnie brak jasnej informacji od wydawnictwa do klienta. To wydawnictwo powinno robić ruch do klienta, a nie klient do wydawnictwa. Chyba, że przechodzimy w nowy model - wydawnictwo uśmiecha się do klienta do końca przedsprzedaży, a potem to klient zabiega o zainteresowanie wydawnictwa, gdy coś jest nie tak.

A prawo do komentowania mam, więc komentuję. Mam na oku kilka gier Portalu, więc sprawdzam, czy warto nadal ufać wydawnictwu i zamawiać w przedsprzedaży. Widzę, że nowe standardy podejścia do klientów są już sukcesywnie wdrażane, skoro sami klienci uważają, że informacja w stylu "dosyłamy poprawione elementy, napiszcie dane do wysyłki na adres (...)" to "prowadzenie za rączkę".
Awatar użytkownika
japanczyk
Moderator
Posty: 10965
Rejestracja: 26 gru 2018, 08:19
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 3364 times
Been thanked: 3233 times

Re: Wydawcy, a obsługa klienta (wydzielone z Mezo/Mage Knight)

Post autor: japanczyk »

Ale Portal tnie koszty - w końcu nie każdy się upomni o replacement i oni są tego świadomi :)
Poniekad rozumiem, wysylki generuja spore koszty
ODPOWIEDZ