5-Minute Dungeon (Connor Reid)

Tutaj można dyskutować o konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier.
NIE NALEŻY TUTAJ PYTAĆ O ZASADY, MALOWANIE, ROBIENIE INSERTÓW ORAZ KOSZULKI! OD TEGO SĄ INNE PODFORA
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Asurmar
Posty: 324
Rejestracja: 22 mar 2019, 08:54
Has thanked: 117 times
Been thanked: 174 times

5-Minute Dungeon (Connor Reid)

Post autor: Asurmar »

Obrazek

Spin Master właśnie wydał w Polsce grę, która ufundowała się na Kickstarterze. Jest to gra karciana czasu rzeczywistego z zabawnymi grafikami w klimacie fantasy. Czy ktoś już w to może grał? Jakieś wrażenia? Byłby ktoś w stanie porównać do tytułów jak "Ucieczka: Świątynia zagłady" albo "Fuse"?

BGG

Kickstarter

Opis wydawcy:
Szybka gra karciana 5 minute Dungeon to mnóstwo zabawy, którą zapewnisz sobie w 5 minut! W tej grze opartej na świecie fantasy, musisz użyć swojej wyobraźni, aby przejść wszystkie pięć lochów i wygrać! Aby pokonać potwory i wszelkie przeszkody oraz uciec z lochów, musisz wykazać się natychmiastowym myśleniem i współpracą - a to wszystko w 5 minut!
Awatar użytkownika
citmod
Posty: 715
Rejestracja: 11 gru 2014, 15:50
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 103 times
Been thanked: 103 times

Re: 5-Minute Dungeon (Connor Reid)

Post autor: citmod »

Szkoda ze nie od razu 5-Minute Marvel. 😔
Awatar użytkownika
Curiosity
Administrator
Posty: 8740
Rejestracja: 03 wrz 2012, 14:08
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 2651 times
Been thanked: 2332 times

Re: 5-Minute Dungeon (Connor Reid)

Post autor: Curiosity »

Grałem w to wiele razy, mam pełną edycję KS wraz z dodatkiem "Curses! Foiled again"
Mimo, że widziałem w necie jak do gry siadają dwie osoby, to moim zdaniem gra jest dla 3, a najlepiej 4 osób. "Brakujące" osoby można co prawda zasymulować i jest to bardzo duża pomoc, ale przy ostatnich Bossach po prostu brakuje kart i ta dodatkowa talia bardzo by się przydała. Uważam, że nie jest możliwe pokonanie wszystkich Bossów bez czwartej talii. Trzeba by chyba było mieć idealnie dochodzące na rękę karty (tak, aby nie wyrzucać żadnej w poszukiwaniu tej właściwej).

Sama gierka jest bardzo miodna i sprawdza się w każdym towarzystwie Mam co prawda zastrzeżenia do niektórych klątw, są zaprojektowane kiepsko i w założeniu mają być "jajcarskie", a są średnie (np. możesz mówić tylko słowo "wafel"). Dodatkowo, nie znalazłem w instrukcji (albo źle szukałem) jaka jest kara za złamanie zakazu z klątwy. My graliśmy tak, że każdy się starał nie mówić nic więcej, ale czasami coś się "wymknęło" i nie robiliśmy z tego tragedii.

Regrywalność?
Nie odczuwam znużenia pomimo kilkudziesięciu rozgrywek na koncie. Ale odkąd przeszliśmy wszystkich Bossów (podstawka + dodatkowych), to gra trafia na stół rzadziej. Wcześniej to co chwila korciło.

Dobrze, że gra wyjdzie po polsku, bo jest trochę zależna językowo. Można grać w otwarte karty, ale ponieważ gra się na czas, to nie da się wszystkiego w locie tłumaczyć.

Syndrom gracza alfa? Myślę, że nie występuje, bo w grze na czas nie ma jak ogarniać talii innych graczy. Aczkolwiek dobrze jest, jak jedna osoba podejmuje szybkie decyzje za innych, bo to wbrew pozorom pomaga. Są np. sytuacje, kiedy wydarzenie mówi "przekażcie swoje karty z ręki do jednego gracza". I wtedy dobrze jest, jak ktoś rzuci "Wszyscy dają karty Ani!". U nas to działa i pozwala nam "kupić" kilka bezcennych sekund.
Jesteś tu od niedawna? Masz pytania co do funkcjonowania forum? Pisz.
Regulamin forum || Regulamin podforum handlowego
mnw
Posty: 319
Rejestracja: 15 sty 2010, 17:29
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 150 times
Been thanked: 84 times

Re: 5-Minute Dungeon (Connor Reid)

Post autor: mnw »

Z tego co oglądnąłem na tubie, to w grze na 2 osoby każdy korzysta z dwóch wymieszanych talii, więc chyba nie powinno być problemu brakujących kart?
Awatar użytkownika
Curiosity
Administrator
Posty: 8740
Rejestracja: 03 wrz 2012, 14:08
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 2651 times
Been thanked: 2332 times

Re: 5-Minute Dungeon (Connor Reid)

Post autor: Curiosity »

mnw pisze: 19 kwie 2021, 19:07 Z tego co oglądnąłem na tubie, to w grze na 2 osoby każdy korzysta z dwóch wymieszanych talii, więc chyba nie powinno być problemu brakujących kart?
W grze na dwie osoby nie chodzi o brakujące karty, tylko o czas reakcji. Moja uwaga odnosiła się do rozgrywki 3-osobowej.

Na wyższych levelach to już się każda sekunda liczy. Jeśli na jakiegoś potwora trzeba zagrać np. 4 karty, to 4 osoby zrobią to szybciej niż dwie. A jeśli nikt nie ma odpowiednich kart na ręce, to kopanie w poszukiwaniu tych kart zajmie mniej czasu 4 osobom, niż dwóm.
Jesteś tu od niedawna? Masz pytania co do funkcjonowania forum? Pisz.
Regulamin forum || Regulamin podforum handlowego
mnw
Posty: 319
Rejestracja: 15 sty 2010, 17:29
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 150 times
Been thanked: 84 times

Re: 5-Minute Dungeon (Connor Reid)

Post autor: mnw »

Ok wszystko jasne. Obejrzałem wariant dla 2 osób na 3 poziomie w wykonaniu Colina i faktycznie nie wyobrażam sobie pokonania 7 poziomu w takim składzie. Co nie zmienia mojego wrażenia, że gra wydaje się świetna :)
litk
Posty: 847
Rejestracja: 30 lip 2018, 14:14
Has thanked: 177 times
Been thanked: 125 times

Re: 5-Minute Dungeon (Connor Reid)

Post autor: litk »

Kto to wydaje w polsce? Będzie od razu z dodatkiem?
Awatar użytkownika
Curiosity
Administrator
Posty: 8740
Rejestracja: 03 wrz 2012, 14:08
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 2651 times
Been thanked: 2332 times

Re: 5-Minute Dungeon (Connor Reid)

Post autor: Curiosity »

litk pisze: 20 kwie 2021, 07:59 Kto to wydaje w polsce? Będzie od razu z dodatkiem?
Pierwszy post w temacie zaczyna się od nazwy wydawcy.
Jesteś tu od niedawna? Masz pytania co do funkcjonowania forum? Pisz.
Regulamin forum || Regulamin podforum handlowego
litk
Posty: 847
Rejestracja: 30 lip 2018, 14:14
Has thanked: 177 times
Been thanked: 125 times

Re: 5-Minute Dungeon (Connor Reid)

Post autor: litk »

Curiosity pisze: 20 kwie 2021, 08:03 Pierwszy post w temacie zaczyna się od nazwy wydawcy.
Ale to chyba nie jest Polski wydawca.
Awatar użytkownika
Curiosity
Administrator
Posty: 8740
Rejestracja: 03 wrz 2012, 14:08
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 2651 times
Been thanked: 2332 times

Re: 5-Minute Dungeon (Connor Reid)

Post autor: Curiosity »

litk pisze: 20 kwie 2021, 09:14
Curiosity pisze: 20 kwie 2021, 08:03 Pierwszy post w temacie zaczyna się od nazwy wydawcy.
Ale to chyba nie jest Polski wydawca.
Stary, po prostu wbij w google "spin master". Oni mają nawet oficjalny sklep na allegro.
Jesteś tu od niedawna? Masz pytania co do funkcjonowania forum? Pisz.
Regulamin forum || Regulamin podforum handlowego
Awatar użytkownika
japanczyk
Moderator
Posty: 10923
Rejestracja: 26 gru 2018, 08:19
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 3356 times
Been thanked: 3217 times

Re: 5-Minute Dungeon (Connor Reid)

Post autor: japanczyk »

litk pisze: 20 kwie 2021, 09:14 Ale to chyba nie jest Polski wydawca.
Zarówno Santorini jak i 5-Minute Dungeon trafiło do dystrybucji bez lokalnego wydawcy

Gra trafiła na radar - dzieki za obszerny opis Curiosity!
tomg
Posty: 404
Rejestracja: 02 gru 2019, 00:00
Has thanked: 124 times
Been thanked: 159 times

Re: 5-Minute Dungeon (Connor Reid)

Post autor: tomg »

Zakładam, że polską wersja to goła podstawka ?
Jest wiele opinii że po pokonaniu wszystkich bosów (zapoznaniu się z kartami) mocno spada motywacja do dalszej gry. W sumie dosyć typowe zjawisko dla tego typu gier.
litk
Posty: 847
Rejestracja: 30 lip 2018, 14:14
Has thanked: 177 times
Been thanked: 125 times

Re: 5-Minute Dungeon (Connor Reid)

Post autor: litk »

Gra też zwróciła moją uwagę, ale jak nie ma dodatku, to gra jest niekompletna, nie mam pojęcia po co w takim razie to wydawać.
Awatar użytkownika
Curiosity
Administrator
Posty: 8740
Rejestracja: 03 wrz 2012, 14:08
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 2651 times
Been thanked: 2332 times

Re: 5-Minute Dungeon (Connor Reid)

Post autor: Curiosity »

https://www.youtube.com/watch?v=md9Fz5j4oK8

Ej, dopiero na wideo od windziarza zobaczyłem, że pudełko ma kształt klepsydry, wcześniej myślałem, że to tylko zdjęcie pod jakimś dziwnym kątem 8) Wersja KS jest klasyczna prostokątna.
Jesteś tu od niedawna? Masz pytania co do funkcjonowania forum? Pisz.
Regulamin forum || Regulamin podforum handlowego
windziarz44
Posty: 828
Rejestracja: 17 lip 2012, 12:49
Lokalizacja: Lublin
Has thanked: 32 times
Been thanked: 88 times

Re: 5-Minute Dungeon (Connor Reid)

Post autor: windziarz44 »

Curiosity pisze: 11 maja 2021, 09:50 https://www.youtube.com/watch?v=md9Fz5j4oK8

Ej, dopiero na wideo od windziarza zobaczyłem, że pudełko ma kształt klepsydry, wcześniej myślałem, że to tylko zdjęcie pod jakimś dziwnym kątem 8) Wersja KS jest klasyczna prostokątna.
jak juz to nagrałem i wrzucałem info na bgg, to też mnie to zaskoczyło. Wygląda fajnie, ale na półce dziwnie się prezentuje.
Na szczęście od dłuższego czasu, leży przede wszystkim na stole, ale co będzie, jak z niego w końcu zejdzie ...
Dazir
Posty: 216
Rejestracja: 14 maja 2019, 19:18
Has thanked: 70 times
Been thanked: 66 times
Kontakt:

Re: 5-Minute Dungeon (Connor Reid)

Post autor: Dazir »

Od tygodnia niemal codziennie ogrywany z rodzinka . Gramy razem z dodatkiem Curses! Foiled again. Dynamika, tempo i syndrom zabrakło 10 sekund na bossie, lecimy jeszcze raz. Fajne kombinacje z różnych bohaterów i pomysłowość samej rozgrywki to niewątpliwe zalety.
Regrywalnosc tez spora tym bardziej ze moje dzieciaki juz zrobiły 2 bossów razem z ich kartami:).
Do kompletu mamy tez 5 minute mystery - to dopiero świetna zabawa z rozwiązywaniem zagadek w muzeum - również polecam.
lemon_curry
Posty: 275
Rejestracja: 10 mar 2020, 12:30
Has thanked: 51 times
Been thanked: 21 times

Re: 5-Minute Dungeon (Connor Reid)

Post autor: lemon_curry »

Dazir pisze: 14 maja 2021, 06:08 Dynamika, tempo i syndrom zabrakło 10 sekund na bossie, lecimy jeszcze raz. Fajne kombinacje z różnych bohaterów i pomysłowość samej rozgrywki to niewątpliwe zalety.
Regrywalnosc tez spora tym bardziej ze moje dzieciaki juz zrobiły 2 bossów razem z ich kartami:).
Nie grałem, ale z tego, co widzę na youtube, to dynamika jest, ale pomysłowość i regrywalność?

Nuda, prostota.

Jakie tam są karty poza mieczami, zwojami? Są chyba takie jokery zastępujące dowolne karty a poza tym?

Jeszcze czegoś tej grze brakuje, co by ją z przeciętności wyniosło.
Dazir
Posty: 216
Rejestracja: 14 maja 2019, 19:18
Has thanked: 70 times
Been thanked: 66 times
Kontakt:

Re: 5-Minute Dungeon (Connor Reid)

Post autor: Dazir »

Jak zawsze wszystko zależy od naszego nastawienia i oczekiwań:) Ja oczekiwałem super zabawy z dzieciakami, syndromu "tata gramy dalej" - uwierz mi to wcale nie jest łatwe, żeby dzieciaki do czegoś zachęcić poza elektroniką.
Co do samej gry - dla mnie jest fajny pomysł jak z prostej mechaniki i czasu (5 minut właśnie) zapewnić rozrywkę i chęć grania jeszcze i jeszcze.
Jeżeli spodziewasz się odkrycia, złożonej i wyjątkowej mechaniki to ta gra nie została stworzona w tym celu i na 100% tego nie zapewni.
Czy ma regrywalność? Znowu zależy od nastawienia wg. mnie ma, żeby zagrać szybkie partyjki w tygodniu, a na weekend zostawić coś dłuższego. Czy to jest główna gra w jaką ktoś gra? Szczerze mówiąc wątpię, nie taka jest jej rola. Moim zdaniem ;)
pozdrawiam
Asurmar
Posty: 324
Rejestracja: 22 mar 2019, 08:54
Has thanked: 117 times
Been thanked: 174 times

Re: 5-Minute Dungeon (Connor Reid)

Post autor: Asurmar »

lemon_curry pisze: 15 maja 2021, 00:15
Dazir pisze: 14 maja 2021, 06:08 Dynamika, tempo i syndrom zabrakło 10 sekund na bossie, lecimy jeszcze raz. Fajne kombinacje z różnych bohaterów i pomysłowość samej rozgrywki to niewątpliwe zalety.
Regrywalnosc tez spora tym bardziej ze moje dzieciaki juz zrobiły 2 bossów razem z ich kartami:).
Nie grałem, ale z tego, co widzę na youtube, to dynamika jest, ale pomysłowość i regrywalność?

Nuda, prostota.

Jakie tam są karty poza mieczami, zwojami? Są chyba takie jokery zastępujące dowolne karty a poza tym?

Jeszcze czegoś tej grze brakuje, co by ją z przeciętności wyniosło.
Bo zasadniczo to jest gra dla dzieci / familjna, a ponad przeciętność wynosi ją bardzo specyficzne poczucie humoru na kartach. Chociaż muszę przyznać, że z tą kartą troszkę przesadzili:
Obrazek
Co ja niby mam dzieciom odpowiedzieć na pytanie z czego się śmieję?!?
Awatar użytkownika
Propi
Posty: 1151
Rejestracja: 04 sty 2019, 19:06
Has thanked: 504 times
Been thanked: 333 times

Re: 5-Minute Dungeon (Connor Reid)

Post autor: Propi »

Pozwoliłem sobie napisać nieco obszerniej o 5-minute Dungeon - może komuś rozjaśni to sytuację, czy gra jest dla niego czy należy się od niej trzymać z daleka :)

https://www.gamesfanatic.pl/2021/06/11/ ... -za-dlugi/
Awatar użytkownika
Blue
Posty: 2323
Rejestracja: 09 gru 2006, 22:42
Has thanked: 196 times
Been thanked: 254 times
Kontakt:

Re: 5-Minute Dungeon (Connor Reid)

Post autor: Blue »

Mi się gra podoba, tylko ten balans. Na 5 osób gra jest banalna(tylko ostatni boss będzie stanowił jakieś wyzwanie), na 3 osoby bardzo trudna.
Propi pisze: 11 cze 2021, 10:04 Pozwoliłem sobie napisać nieco obszerniej o 5-minute Dungeon - może komuś rozjaśni to sytuację, czy gra jest dla niego czy należy się od niej trzymać z daleka :)

https://www.gamesfanatic.pl/2021/06/11/ ... -za-dlugi/
"Skalowanie kart pobieranych na rękę sprawia jednak, że poziom trudności wcale nie spada wraz ze wzrostem liczby graczy. "

KOMPLETNIE się nie zgadzam. I rozumiem, że przy ciężkich grach może być ciężko takie rzeczy wyliczyć, ale przy tak prostej mechanice to raczej nie.

Najpierw zagrałem na 3, i mi sie podobało, przegraliśmy, zaczęliśmy bardziej kombinować w jakiej kolejności zagrywać, jakie skille sobie zostawiać, o czym informować, etc. Generalnie co kolejny boss to sytuacja była bardziej napięta, wymagała większego planowania i myślenia jak wykorzystać do cna mechanikę. W grze są tylko 3 decki, co powoduje że i mamy mniej danego typu symboli w rękach(bo różne talie mają swój typ którego jest więcej) i mniej przydatnych skilli i ogólnie mniej kart w ogóle mamy 3*40 = 120 kart które mamy do zagrania. Ergo już na etapie wyboru decków dobrze trzeba planować np żeby karte pokonania przeszkody nie zużywać na coś czego mamy dużo w decku, a raczej na coś z czego dużej ilości decku nie mamy w grze.

Do pokonania na ostatnim bossie mamy 46 kart + bossa to jest prawie awykonalne imho, szczególnie że jakieś karty raczej będzie trzeba odrzucić kiedy sytuacja będzie podbramkowa, są mini bossy + boss, zwykła karta wymaga 2 lub 3 symboli, obstawiam że sumując z mini bossami+kartami zdarzeń to wyjdzie średnio nawet ponad 3 karty na jedną kartę drzwi.

Za to przy 5 graczach mamy 200 kart i do pokonania 50 kart + bossa, do tego zrównoważone decki, bo wszystkie biorą udział w grze, kompletnie inna para kaloszy, kompletnie inny poziom trudności. Przy 5 osobach można olewać niektóre mechaniki, bo jest duży margines błędu, przy 3 obstawiam ze są sytuacje gdzie nawet optymalizując bez presji czasu nie byłoby się w stanie ostatniego bossa pokonać.

Generalnie pokonać 46 kart o średnim wymaganiu pewnie ponad 3 kart na jedną 120 kartami, a pokonać 50 kart o takim samym średnim wymaganiu 200 kartami. Tylko tyle że niektóre karty zdarzeń z odrzuceniem zadziałają mocniej na 5 graczy, bo odrzucą 5 kart zamiast 3 i 15 zamiast 12 przy odrzucaniu wszystkich jeżeli nie mamy więcej nazbieranych, ale to sie nijak nie skompensuje i boli dużo bardziej na 3 graczy pomimo że w odrzuci się te kilka kart mniej na całą partię, to każda taka karta jest dużo ważniejsza.

Imho ta gra będzie najlepiej wyliczona na 4 osoby. Na 3 osoby wymaga home rule i np wtasowania jednej dodatkowej talii między graczy żeby faktycznie mieć jakieś realne szanse, przynajmniej na finalnego bossa. Minimum co trzeba zrobić to imho chociaż wybrać sobie karty te 6 kart drzwi z czachami tak żeby były jak najmniej problematyczne dla wybranych talii.
Awatar użytkownika
Propi
Posty: 1151
Rejestracja: 04 sty 2019, 19:06
Has thanked: 504 times
Been thanked: 333 times

Re: 5-Minute Dungeon (Connor Reid)

Post autor: Propi »

Nie wiem czy tu jest coś do zgadzania czy nie zgadzania, gra jest oparta o kilka losowo przetasowanych talii i może być tak, że ich układ zwyczajnie się nie zazębi. Dodaj do tego błędy ludzkie i masz już dość wysoki poziom trudności.

Zgodzę się natomiast, że w teorii duża liczba graczy ułatwia grę - choć w trakcie gry nie wykonałem tej matematyki, co Ty ;) - natomiast w moim doświadczeniu nawet przy grze w czwórkę zdarzyło nam się zablokować np. na trzecim poziomie. Po prostu brakowało jakiegoś symbolu, a osoba, która miała umiejętność wymiany/zrzucania kart zwyczajnie nie mogła już z tej umiejętności skorzystać, bo brakowało jej kart.

Tak więc jakkolwiek YMMV, to moim zdaniem ze wzrostem liczby graczy rośnie też poziom zamieszania przy stole i to trochę równoważy przewagę wynikającą z dużej ilości kart. Jestem natomiast absolutnie pewny, że gra nie nadaje się do gry w dwójkę - moje doświadczenia były tu bardzo średnie i mam wrażenie, że dopiero przy 3 osobach gra wchodzi na odpowiednie obroty.
Awatar użytkownika
Blue
Posty: 2323
Rejestracja: 09 gru 2006, 22:42
Has thanked: 196 times
Been thanked: 254 times
Kontakt:

Re: 5-Minute Dungeon (Connor Reid)

Post autor: Blue »

Propi pisze: 11 cze 2021, 11:01 Nie wiem czy tu jest coś do zgadzania czy nie zgadzania, gra jest oparta o kilka losowo przetasowanych talii i może być tak, że ich układ zwyczajnie się nie zazębi. Dodaj do tego błędy ludzkie i masz już dość wysoki poziom trudności.
Nie do końca, bo jak wiesz jakie rzeczy są w danych taliach to się możesz(w 3 i być moze w 4 osoby też MUSISZ jak chcesz wygrać) przygotować na branie tego pod uwagę. Czyli najlepiej właśnie jak masz np kartę pokonania przeszkody to nie zużywać jej na przeszkodę z symbolem którego macie dużo w talii.
Zgodzę się natomiast, że w teorii duża liczba graczy ułatwia grę - choć w trakcie gry nie wykonałem tej matematyki, co Ty ;) - natomiast w moim doświadczeniu nawet przy grze w czwórkę zdarzyło nam się zablokować np. na trzecim poziomie. Po prostu brakowało jakiegoś symbolu, a osoba, która miała umiejętność wymiany/zrzucania kart zwyczajnie nie mogła już z tej umiejętności skorzystać, bo brakowało jej kart.
Jak po prostu chwyciliście decki startowe i nie braliście w trakcie rozgrywki w ogóle pod uwagę tego czego Wam będzie brakować to jest większa szansa, że tak się stanie. Ale na 3 masz jeszcze deck mniej. Jeżeli w 4 osoby jakaś osoba dużo przed końcem się już zrzuciła ze wszystkich kart to też raczej jest z dużym prawdopodobnie podyktowane złymi decyzjami wcześniej nawet jeżeli fajnie było bo rozwaliła dużo kart drzwi - używanie skilla postaci to troche ostateczność tak naprawdę, bo nam jeszcze bardziej psuje talie.
Tak więc jakkolwiek YMMV, to moim zdaniem ze wzrostem liczby graczy rośnie też poziom zamieszania przy stole.
Nie odczułem tego, żeby przesadnie "rósł poziom zamieszania". Jedyne co to może być faktycznie tak że z uwagi na presję czasu więcej osób rzuci jednoczesnie karty i się już je zsunie, bo poszły na walkę.

No i jak pisałem z uwagi na matematykę niezaleznie od poziomu zamieszania w 3 graczy będzie bardzo ciężko żeby sie udało pokonać finalnego bossa nawet jakbyśmy w ogóle olali presję i limit czasu i tylko bawili sie w optymalizowanie, na 5 osób tylko przy bardzo niesprzyjającym układzie kart mogłaby się taka sytuacja zdarzyć.
Awatar użytkownika
Curiosity
Administrator
Posty: 8740
Rejestracja: 03 wrz 2012, 14:08
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 2651 times
Been thanked: 2332 times

Re: 5-Minute Dungeon (Connor Reid)

Post autor: Curiosity »

Mamy polska wersję gry, to może się doczekamy i aplikacji z polskim lektorem? Ktoś coś słyszał?
Jesteś tu od niedawna? Masz pytania co do funkcjonowania forum? Pisz.
Regulamin forum || Regulamin podforum handlowego
Awatar użytkownika
citmod
Posty: 715
Rejestracja: 11 gru 2014, 15:50
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 103 times
Been thanked: 103 times

Re: 5-Minute Dungeon (Connor Reid)

Post autor: citmod »

Z tego co wczoraj zauważyłem, w polskiej instrukcji brakuje wpisu o tym, że można zagrywać karty nawet nie pasujące do wykrytej karty, w celu ich "odrzucenia" (piszę w cudzysłowie, bo karty nie idą do kart odrzuconych tylko zużytych, tj tam gdzie nie można ich odzyskać np przez uleczenie) aby po prostu móc pociągnąć nową kartę. Tylko przy bossie nie można tak robić.
Brakuje też wpisu o zasadzie "karta - stół" czyli, że karta zagrana musi zostać zagrana i nie można jej cofnąć (jak np dwie osoby rzucą na raz dwie tarcze mimo, że potrzebna jest tylko jedna).

Mam też pytanie: Jaki jest sens karty "Zasadzka"? Karta mówi "Odkryj kolejne 2 karty lochów. Przed dalszą podróżą musisz wygrać obie sytuacje." Nie bardzo kumam jakim to ma być utrudnieniem. Jak dla mnie to jest to ułatwienie, gdyż można dopasować wtedy karty do dwóch kart lochów a nie tylko do jednej.
ODPOWIEDZ