Diuna: Imperium / Dune: Imperium (Paul Dennen)

Tutaj można dyskutować o konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier.
NIE NALEŻY TUTAJ PYTAĆ O ZASADY, MALOWANIE, ROBIENIE INSERTÓW ORAZ KOSZULKI! OD TEGO SĄ INNE PODFORA
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
dwaduzepe
Posty: 687
Rejestracja: 27 maja 2020, 14:27
Has thanked: 125 times
Been thanked: 254 times

Re: Dune: Imperium / Diuna: Imperium (Paul Dennen)

Post autor: dwaduzepe »

XLR8 pisze: 03 lip 2021, 10:48 Zagrane wczoraj w 4 osoby. Wszyscy przy stole byli grą wręcz oczarowani. Nie jest może tak elegancka jak Wyspa Arnak, ale tutaj zamiast znienawidzonego przez nas resource convertion mamy area control i karty intryg. Najważniejsze, że gra dostarcza emocji i to jakich! Ciągłe napięcie, kontrolowane przeciwników i kalkulowanie. Jedynie co mnie troszkę martwi to te cele za 2pz. Meta ukształtowała nam się już w pierwszej partii. Każdy oszczędzał swoich wojowników żeby potem wysłać wszystkich do walki o 2pz.
Tez na poczatku w pierwszych grach wszyscy u mnie czaili sie na te cele za 2 pkt, ale z biegiem gier okazalo sie, ze nie jest to najleosza strategia na wygranie, bo nie wiadomo kiedy i ile ich wejdzie, bo to jest tak, ze z czterech graczy tylko 1 zgarbie te 2 punkty, wiec zostawiasz spora dawke niepewnosci sobie, a w miedzyczasie jestes w stanie wygenerowac sobie 2 punkty w inny sposob nie poswiecajac zasobow i ruchow na przygotowanie sie do walki o 2 pkt
Wosho
Posty: 1439
Rejestracja: 01 gru 2011, 13:15
Has thanked: 177 times
Been thanked: 141 times

Re: Dune: Imperium / Diuna: Imperium (Paul Dennen)

Post autor: Wosho »

Kiedy wyjda to wiadomo bo 3 etap to 3x2 punkty i 1xbez. Rozne sa podejscie ja staram sie oszczedzac wojownikow proboujac od czasu do czasu podebrac 2/3 miejsce lub wygrac jak mam przewage chwilowa.
mrozy16
Posty: 292
Rejestracja: 10 paź 2014, 19:01
Has thanked: 11 times
Been thanked: 8 times

Re: Dune: Imperium / Diuna: Imperium (Paul Dennen)

Post autor: mrozy16 »

Też już jestem po pierwszej rozgrywce na 4 osoby. Gra na tyle mi się spodobała, że zostaje w kolekcji. Teraz tylko zastanawiam się nad dokupieniem deluxe. Mam wrażenie, że na "ascetycznej" planszy te figurki będą wyglądały trochę dziwnie. A może zainwestuję tylko w insert od e-raptor. Ktoś ma? Poleca?
dwaduzepe
Posty: 687
Rejestracja: 27 maja 2020, 14:27
Has thanked: 125 times
Been thanked: 254 times

Re: Dune: Imperium / Diuna: Imperium (Paul Dennen)

Post autor: dwaduzepe »

mrozy16 pisze: 03 lip 2021, 12:13 Też już jestem po pierwszej rozgrywce na 4 osoby. Gra na tyle mi się spodobała, że zostaje w kolekcji. Teraz tylko zastanawiam się nad dokupieniem deluxe. Mam wrażenie, że na "ascetycznej" planszy te figurki będą wyglądały trochę dziwnie. A może zainwestuję tylko w insert od e-raptor. Ktoś ma? Poleca?
ja mam insert od eraptora i polecam bardzo
Awatar użytkownika
itsthisguyagain
Posty: 491
Rejestracja: 04 lut 2020, 22:27
Has thanked: 218 times
Been thanked: 345 times

Re: Dune: Imperium / Diuna: Imperium (Paul Dennen)

Post autor: itsthisguyagain »

XLR8 pisze: 03 lip 2021, 10:48 Zagrane wczoraj w 4 osoby. Wszyscy przy stole byli grą wręcz oczarowani. Nie jest może tak elegancka jak Wyspa Arnak, ale tutaj zamiast znienawidzonego przez nas resource convertion mamy area control i karty intryg. Najważniejsze, że gra dostarcza emocji i to jakich! Ciągłe napięcie, kontrolowane przeciwników i kalkulowanie. Jedynie co mnie troszkę martwi to te cele za 2pz. Meta ukształtowała nam się już w pierwszej partii. Każdy oszczędzał swoich wojowników żeby potem wysłać wszystkich do walki o 2pz.
U nas ostatnio żona wygrała 12 pz a ja miałem 10 pz po rozpatrzeniu pierwszej karty konfliktu z 3 więc taka strategia to loteria na maksa a najpewniej pewna recepta na przegraną.
Liarus
Posty: 396
Rejestracja: 09 maja 2009, 19:49
Lokalizacja: Pszczyna
Has thanked: 10 times
Been thanked: 14 times

Re: Dune: Imperium / Diuna: Imperium (Paul Dennen)

Post autor: Liarus »

XLR8 pisze: 03 lip 2021, 10:48 Nie jest może tak elegancka jak Wyspa Arnak, ale tutaj zamiast znienawidzonego przez nas resource convertion mamy area control i karty intryg.
A wg Ciebie warto inwestować w Arnak mając diunę? Czy to całkowicie inne gry?
Wosho
Posty: 1439
Rejestracja: 01 gru 2011, 13:15
Has thanked: 177 times
Been thanked: 141 times

Re: Dune: Imperium / Diuna: Imperium (Paul Dennen)

Post autor: Wosho »

Zupełnie inne, łączy je jedynie że jest db i worker placement.
Awatar użytkownika
XLR8
Posty: 1675
Rejestracja: 16 lis 2020, 18:11
Has thanked: 279 times
Been thanked: 876 times

Re: Dune: Imperium / Diuna: Imperium (Paul Dennen)

Post autor: XLR8 »

Liarus pisze: 04 lip 2021, 21:27
XLR8 pisze: 03 lip 2021, 10:48 Nie jest może tak elegancka jak Wyspa Arnak, ale tutaj zamiast znienawidzonego przez nas resource convertion mamy area control i karty intryg.
A wg Ciebie warto inwestować w Arnak mając diunę? Czy to całkowicie inne gry?
Wg mnie bardzo warto. Arnak na pewno nie wypełnia tej samej niszy co Diuna. Arnak to w sercu resource convertion, a Diuna area control i majority.
Awatar użytkownika
Otorek
Posty: 661
Rejestracja: 25 maja 2020, 18:00
Lokalizacja: Wrocław
Has thanked: 242 times
Been thanked: 358 times

Re: Dune: Imperium / Diuna: Imperium (Paul Dennen)

Post autor: Otorek »

Wracając jeszcze do insertów, Folded Space ma opracować swoją wersję, ale dopiero po ukazaniu się pakietu deluxe - przynajmniej tak mnie poinformowali. Nie mam odpowiedzi z reDrewno.
Paskuder
Posty: 725
Rejestracja: 18 gru 2016, 13:22
Lokalizacja: Skawina
Has thanked: 118 times
Been thanked: 141 times

Re: Dune: Imperium / Diuna: Imperium (Paul Dennen)

Post autor: Paskuder »

Z tego co się orientuję deluxe ma zawierać insert który pomieści też podstawkę. Także ci którzy zastanawiają się nad upgradem mogą sobie odpuścić raptory i inne folded.
crus221 - "Teraz pytanie czy sprzedać nerkę dla gry..."
olsszak - "Swoją drogą po ile nerka teraz?"
crus221 - "Jeden Lords of Hellas lub dwie Kawerny"
Jools
Posty: 640
Rejestracja: 13 sty 2019, 18:11
Has thanked: 55 times
Been thanked: 205 times

Re: Dune: Imperium / Diuna: Imperium (Paul Dennen)

Post autor: Jools »

Paskuder pisze: 06 lip 2021, 07:44 Z tego co się orientuję deluxe ma zawierać insert który pomieści też podstawkę. Także ci którzy zastanawiają się nad upgradem mogą sobie odpuścić raptory i inne folded.
Dobra dobra. Zobaczmy pierw jak wygląda ten deluxowy.
Ludzie potrafią wyrzucać np oryginalny insert Nemesisa, bo tak, bo chcą mieć swój.
Awatar użytkownika
Neysmeey
Posty: 192
Rejestracja: 03 wrz 2019, 15:46
Lokalizacja: Łódź
Has thanked: 114 times
Been thanked: 73 times

Re: Dune: Imperium / Diuna: Imperium (Paul Dennen)

Post autor: Neysmeey »

Jools pisze: 06 lip 2021, 08:23
Paskuder pisze: 06 lip 2021, 07:44 Z tego co się orientuję deluxe ma zawierać insert który pomieści też podstawkę. Także ci którzy zastanawiają się nad upgradem mogą sobie odpuścić raptory i inne folded.
Dobra dobra. Zobaczmy pierw jak wygląda ten deluxowy.
Ludzie potrafią wyrzucać np oryginalny insert Nemesisa, bo tak, bo chcą mieć swój.
A może dlatego, że insert do Nemesisa do niczego się nie nadawał? Chociażby nie mieścił kart w koszulkach :lol: co nie znaczy, że ten z Diuny Deluxe będzie idealny
Profil na: Boardgamegeek
Awatar użytkownika
karmazynowy
Posty: 1017
Rejestracja: 15 lut 2011, 18:26
Lokalizacja: Gdynia
Has thanked: 184 times
Been thanked: 427 times

Re: Dune: Imperium / Diuna: Imperium (Paul Dennen)

Post autor: karmazynowy »

Jools pisze: 06 lip 2021, 08:23
Paskuder pisze: 06 lip 2021, 07:44 Z tego co się orientuję deluxe ma zawierać insert który pomieści też podstawkę. Także ci którzy zastanawiają się nad upgradem mogą sobie odpuścić raptory i inne folded.
Dobra dobra. Zobaczmy pierw jak wygląda ten deluxowy.
Ludzie potrafią wyrzucać np oryginalny insert Nemesisa, bo tak, bo chcą mieć swój.
https://www.direwolfdigital.com/news/du ... ng-update/
Na półce | Na stole | Na sprzedaż i zamianę (Gdynia) | Podzielę się rabatem: Grybezpradu.eu - 5% | Planszostrefa.pl - 11%
Awatar użytkownika
kci83
Posty: 405
Rejestracja: 24 kwie 2020, 23:45
Has thanked: 76 times
Been thanked: 76 times

Re: Dune: Imperium / Diuna: Imperium (Paul Dennen)

Post autor: kci83 »

Figurki z wersji deluxe wyglądają całkiem ładnie, fajnie też, że wszystko zmieści się do jednego pudła, ale mam obawy co do późniejszej czytelności (czy miejsca jak będzie na planszy z 20 czy więcej żołnierzy) planszy jak wszystkie figurki będą porozstawiane. Widział ktoś (może jest jakiś screen) jak to wygląda bezpośrednio na planszy?
ednyfed
Posty: 58
Rejestracja: 06 maja 2020, 00:05
Has thanked: 4 times
Been thanked: 34 times

Re: Dune: Imperium / Diuna: Imperium (Paul Dennen)

Post autor: ednyfed »

W weekend weszły dwie pierwsze partie 2-osobowe w Diunę i mogę powiedzieć, że cały hype na tę grę nie bierze się znikąd. Sam gram najczęściej w gry w składzie dwuosobowym - moim zdaniem Diuna działa na dwie osoby bardzo dobrze. Upierdliwa/zniechęcająca może być jedynie obsługa automy - ale można się do tego przyzwyczaić.
Automa zajmuje pola w sposób totalnie losowy. Ok. Jednak argument, że obserwując zasoby żywego gracza można przewidzieć na jakie pole się wybierze też nie jest do końca trafiony. Jeśli nie mam przyprawy to pewnie zgodnie z logiką bym zajął pole, które mi tę przyprawę zapewni. Jednak może się zdarzyć, że na ręce nie będzie karty z żółtym symbolem. :wink: Tak więc argumenty, które pasowałyby do eurasa z minimalną dozą losowości, w przypadku Diuny Imperium, nie mają umocowania.
Chętnie spróbuję gry na 3 osoby. Na 4 się chyba nie odważę - 4 gracz w decydującej rundzie musi mieć nieźle pod górkę. :wink:
Długość gry? Na dwie osoby nie udało się zejść poniżej 2 godzin. Pudełkowe 60 minut? W grze jest zbyt dużo zmiennych (plus obsługa automy) na to by gra była na tyle płynna by zmieścić się w 60 minutach.
Z jednym argumentem, który się gdzieś pojawił, mogę się w pełni zgodzić - ta gra może być zbyt losowa dla zatwardziałych eurograczy i zbyt euro dla fanów typowych deckbuildingowych karcianek. Rozumiem teraz opinię Rahdo, który powiedział, że to świetna gra, w którą już nie będzie grał. Chodzi o negatywną interakcję - jeśli ktoś jej nie trawi, to nie powinien się do tej gry w ogóle zbliżać. Podejrzewam, że na 4 osoby robi się tu taka Gra o Tron w wersji mini. :lol:
Jeśli chodzi o wykonanie - przed grą, plansza jawiła mi się jako zniechęcająca brzydka i pozbawiona klimatu. Po dwóch rozgrywkach zaczynam jednak doceniać jej praktyczność i czytelność. A jako, że gra jest mocno mechaniczna to myślę, że plastikowe figurki żołnierzyków z deluxe upgrade i tak tu więcej klimatu nie zbudują. Jak ktoś lubi całe to IP to chyba będzie musiał sięgnąć po Diunę od Trzewiczka.
Na tę chwilę Diuna Imperium ma u mnie 8/10, ale spodziewam się raczej tendencji wzrostowej niż spadkowej.
Wosho
Posty: 1439
Rejestracja: 01 gru 2011, 13:15
Has thanked: 177 times
Been thanked: 141 times

Re: Dune: Imperium / Diuna: Imperium (Paul Dennen)

Post autor: Wosho »

Negatywna interakcja jest delikatna, objawia sie głównie manipulowaniem siłyu w walce. A tak to odrzuć kartę, zabij sobie żołnierzy czy coś.
Nie ma nic uwalającego Twój master plan.
dwaduzepe
Posty: 687
Rejestracja: 27 maja 2020, 14:27
Has thanked: 125 times
Been thanked: 254 times

Re: Dune: Imperium / Diuna: Imperium (Paul Dennen)

Post autor: dwaduzepe »

ednyfed pisze: 06 lip 2021, 12:25 W weekend weszły dwie pierwsze partie 2-osobowe w Diunę i mogę powiedzieć, że cały hype na tę grę nie bierze się znikąd. Sam gram najczęściej w gry w składzie dwuosobowym - moim zdaniem Diuna działa na dwie osoby bardzo dobrze. Upierdliwa/zniechęcająca może być jedynie obsługa automy - ale można się do tego przyzwyczaić.
Automa zajmuje pola w sposób totalnie losowy. Ok. Jednak argument, że obserwując zasoby żywego gracza można przewidzieć na jakie pole się wybierze też nie jest do końca trafiony. Jeśli nie mam przyprawy to pewnie zgodnie z logiką bym zajął pole, które mi tę przyprawę zapewni. Jednak może się zdarzyć, że na ręce nie będzie karty z żółtym symbolem. :wink: Tak więc argumenty, które pasowałyby do eurasa z minimalną dozą losowości, w przypadku Diuny Imperium, nie mają umocowania.
Chętnie spróbuję gry na 3 osoby. Na 4 się chyba nie odważę - 4 gracz w decydującej rundzie musi mieć nieźle pod górkę. :wink:
Długość gry? Na dwie osoby nie udało się zejść poniżej 2 godzin. Pudełkowe 60 minut? W grze jest zbyt dużo zmiennych (plus obsługa automy) na to by gra była na tyle płynna by zmieścić się w 60 minutach.
Z jednym argumentem, który się gdzieś pojawił, mogę się w pełni zgodzić - ta gra może być zbyt losowa dla zatwardziałych eurograczy i zbyt euro dla fanów typowych deckbuildingowych karcianek. Rozumiem teraz opinię Rahdo, który powiedział, że to świetna gra, w którą już nie będzie grał. Chodzi o negatywną interakcję - jeśli ktoś jej nie trawi, to nie powinien się do tej gry w ogóle zbliżać. Podejrzewam, że na 4 osoby robi się tu taka Gra o Tron w wersji mini. :lol:
Jeśli chodzi o wykonanie - przed grą, plansza jawiła mi się jako zniechęcająca brzydka i pozbawiona klimatu. Po dwóch rozgrywkach zaczynam jednak doceniać jej praktyczność i czytelność. A jako, że gra jest mocno mechaniczna to myślę, że plastikowe figurki żołnierzyków z deluxe upgrade i tak tu więcej klimatu nie zbudują. Jak ktoś lubi całe to IP to chyba będzie musiał sięgnąć po Diunę od Trzewiczka.
Na tę chwilę Diuna Imperium ma u mnie 8/10, ale spodziewam się raczej tendencji wzrostowej niż spadkowej.
matko i corko w dwie osoby graliscie ponad 2 godziny ?!?! w 2 godziny to ja na dwieosoby robie 3 gry w Diune...
ednyfed
Posty: 58
Rejestracja: 06 maja 2020, 00:05
Has thanked: 4 times
Been thanked: 34 times

Re: Dune: Imperium / Diuna: Imperium (Paul Dennen)

Post autor: ednyfed »

Delikatna? :D
Walka o wpływy we frakcjach i w konsekwencji odbieranie żetonów sojuszu - negatywna interakcja.
Zajmowanie i blokowanie pól planszy zwłaszcza pod koniec gry (liniowiec :wink: ) - negatywna interakcja.
Podbieranie co lepszych kart z rynku - negatywna interakcja.
Ba, nawet zdolność Leto Atrydy można podciągnąć pod negatywną interakcję (chodzi o tę 'pasożytniczą' zdolność polegającą na zdobywaniu wpływów we frakcjach, w których przeciwnik prowadzi :wink: )
No i ta chwila gdy ładujemy wszystkich żołnierzy do walki, mamy przewagę liczebną nad innym graczem i wtedy przeciwnik, niczym z strzelając z karabinu, odkrywa kolejne karty intryg i odbiera nam prowadzenie i w konsekwencji nagrodę za zwycięstwo.
Może ja dziwny jestem, ale dla mnie np. Blood Rage przy Diunie Imperium jawi się jako gra familijna.
Awatar użytkownika
mat_eyo
Posty: 5599
Rejestracja: 18 lip 2011, 10:09
Lokalizacja: Warszawa / Łuków, woj. lubelskie
Has thanked: 784 times
Been thanked: 1226 times
Kontakt:

Re: Dune: Imperium / Diuna: Imperium (Paul Dennen)

Post autor: mat_eyo »

ednyfed pisze: 06 lip 2021, 12:25 Jednak argument, że obserwując zasoby żywego gracza można przewidzieć na jakie pole się wybierze też nie jest do końca trafiony.
Tu nie chodzi o przewidzenie w 100% gdzie pójdzie przeciwnik, tylko o wykluczenie pewnych pól. Ja mam dwie wody, a przeciwnicy po jednej, więc na pewno* nie pójdą na pola kosztujące 2 wody. Wiedząc to, mogę wybrać inną akcję, a na pole za dwie wody pójść kolejnym agentem. Bot wykonuje akcje zupełnie losowo, co czasem może irytować.

*oczywiście są jeszczekarty intrygi, które mogą dać dodatkowe zasoby przed wysłaniem agenta, ale w znakomitej większości przypadków sytuacja na planszy jest łatwa do przeczytania.
Awatar użytkownika
yrq
Posty: 953
Rejestracja: 06 sie 2018, 10:55
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 335 times
Been thanked: 359 times

Re: Dune: Imperium / Diuna: Imperium (Paul Dennen)

Post autor: yrq »

ednyfed pisze: 06 lip 2021, 12:54 Delikatna? :D
Walka o wpływy we frakcjach i w konsekwencji odbieranie żetonów sojuszu - negatywna interakcja.
Zajmowanie i blokowanie pól planszy zwłaszcza pod koniec gry (liniowiec :wink: ) - negatywna interakcja.
Podbieranie co lepszych kart z rynku - negatywna interakcja.
Ba, nawet zdolność Leto Atrydy można podciągnąć pod negatywną interakcję (chodzi o tę 'pasożytniczą' zdolność polegającą na zdobywaniu wpływów we frakcjach, w których przeciwnik prowadzi :wink: )
No i ta chwila gdy ładujemy wszystkich żołnierzy do walki, mamy przewagę liczebną nad innym graczem i wtedy przeciwnik, niczym z strzelając z karabinu, odkrywa kolejne karty intryg i odbiera nam prowadzenie i w konsekwencji nagrodę za zwycięstwo.
Może ja dziwny jestem, ale dla mnie np. Blood Rage przy Diunie Imperium jawi się jako gra familijna.
To raczej przykłady zwykłej a nie negatywnej interakcji.
Negatywna interakcja to bezpośrednie zabieranie graczom zasobów albo możliwości grania. Np. zrzucenie karty z ręki, przejęcie żołnierza, odrzucenie zasobu, cofnięcie na torze wpływów.
Samo zagrywanie plusów do walki z intryg, zajmowanie pół na planszy i zabieranie kart z rynku to element rywalizacji o wspólne zasoby.
Awatar użytkownika
karmazynowy
Posty: 1017
Rejestracja: 15 lut 2011, 18:26
Lokalizacja: Gdynia
Has thanked: 184 times
Been thanked: 427 times

Re: Dune: Imperium / Diuna: Imperium (Paul Dennen)

Post autor: karmazynowy »

Odnośnie czasu gry, w weekend zagraliśmy po raz pierwszy. Na 4 osoby z tłumaczeniem zasad zeszło nam poniżej 2h. Początek się wolno rozkręca i wydaje się, że gra będzie trwać wieczność, ale koniec przychodzi zaskakująco szybko.

Też mam Sloyce i są ciut za duże. Lepiej siedzą w Rebel Premium. Z Deluxe packiem mają być dedykowane koszulki.
Ostatnio zmieniony 06 lip 2021, 15:27 przez karmazynowy, łącznie zmieniany 1 raz.
Na półce | Na stole | Na sprzedaż i zamianę (Gdynia) | Podzielę się rabatem: Grybezpradu.eu - 5% | Planszostrefa.pl - 11%
Awatar użytkownika
mat_eyo
Posty: 5599
Rejestracja: 18 lip 2011, 10:09
Lokalizacja: Warszawa / Łuków, woj. lubelskie
Has thanked: 784 times
Been thanked: 1226 times
Kontakt:

Re: Dune: Imperium / Diuna: Imperium (Paul Dennen)

Post autor: mat_eyo »

Głos trzeba najpierw kupić. Wiedząc to, mogę sprawdzić, czy ten gracz już go zagrał, czy jeszcze nie i uwzględnić to w planach, czyli jak bardzo muszę iść na to pole z wodą i czy jestem w stanie zaryzykować i przeciągnąć wysłanie tam agenta. Bot mi tę decyzję o ryzyku odbiera, bo może pójść na każde pole. Jasne, to nie dyskwalifikuje rozgrywki dwuosobowej, ale sprawia, że niestety jest gorsza niż partie w 3 i 4 osoby.
Awatar użytkownika
raj
Administrator
Posty: 5174
Rejestracja: 01 lis 2006, 11:22
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 265 times
Been thanked: 874 times
Kontakt:

Re: Dune: Imperium / Diuna: Imperium (Paul Dennen)

Post autor: raj »

Do dyskusji o koszulkach jest odpowiedni wątek. Tam na ten temat piszcie.
"Jest to gra planszowa. Każdy gracz ma planszę i lutuje nią przeciwnika." - cytat za "7 krasnoludków - historia prawdziwa."

Szukajcie recenzji planszówek na GamesFanatic.pl
buhaj
Posty: 1044
Rejestracja: 27 wrz 2016, 08:01
Lokalizacja: chrzanów
Has thanked: 857 times
Been thanked: 512 times

Re: Dune: Imperium / Diuna: Imperium (Paul Dennen)

Post autor: buhaj »

Mnie osobiście gra na dwie osoby (z botem) podoba się najbardziej. Jest strategiczniej i można w miarę zaplanować co się chce zrobić. Na 4 osoby już nie usiądę. W ogóle po kilku rozgrywkach gra idzie pod młotek. Ocena około 6.5 - nie mam czasu na takie gry.
manicminer
Posty: 823
Rejestracja: 07 wrz 2019, 15:00
Has thanked: 74 times
Been thanked: 103 times

Re: Dune: Imperium / Diuna: Imperium (Paul Dennen)

Post autor: manicminer »

buhaj pisze: 06 lip 2021, 15:20 Mnie osobiście gra na dwie osoby (z botem) podoba się najbardziej. Jest strategiczniej i można w miarę zaplanować co się chce zrobić. Na 4 osoby już nie usiądę. W ogóle po kilku rozgrywkach gra idzie pod młotek. Ocena około 6.5 - nie mam czasu na takie gry.
Serio ? Gra na 2 jest nudna... też bym dał 6.5, natomiast na 4. Taak to tutaj dopiero Diuna rozwija skrzydła, walka o pola, myślenie jaką akcję wykonać pierwszą by nam przeciwnik nie zajął... jaką kartę zostawić... Super sprawa...
Jeśli na 2 z botem dla ciebie jest bardziej strategicznie... to raczej takie gry nie są dla ciebie i najlepszą decyzją będzie sprzedać tak jak napisałeś.
ODPOWIEDZ