Cloudspire (Josh J. Carlson, Adam Carlson, Josh Wielgus)
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
-
- Posty: 698
- Rejestracja: 28 wrz 2018, 09:49
- Lokalizacja: Rzeszów
- Has thanked: 462 times
- Been thanked: 390 times
Re: Cloudspire (Josh J. Carlson, Adam Carlson, Josh Wielgus)
Dodatki frakcyjne na pewno + księgę scenariuszy. W sumie dobrym wyjściem jest teraz wzięcie tylko podstawki, zobaczysz czy ci się spodoba i wtedy w pledge manager domówisz dodatki, będzie wystarczająco czasu.
-
- Posty: 2455
- Rejestracja: 24 sie 2018, 10:48
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 153 times
- Been thanked: 649 times
Re: Cloudspire (Josh J. Carlson, Adam Carlson, Josh Wielgus)
Niedawno komuś odpowiadałem na podobne pytanie, więc pozwole sobie wkleić odpowiedź
Czyli w skrócie - w podstawce jest tyle do gry, że spokojnie możesz wziąć tylko podstawkę a dodatki wziąć przy okazji PM do Hoplo. Scenariusze solo i coop to minimum 60h gry.Generalnie do gry solo/coop to najbardziej się opłaca dodatkowe frakcje brać bo każdy taki dodatek daje 4 scenariusze solo i 2 co-op. Portal Seekers daje większą regrywalność do tego co już się ma. Ja wiem, że i tak wezmę wszystko w końcu, więc zacząłem od tego.
Jeżeli grasz tylko solo/co-op to w podstawce będziesz miał w sumie 24 scenariusze (16 solo i 8 co-op). To jest masa gry. Jeden scenariusz będziesz pewnie grał po kilka razy, więc spokojnie starczy na dłuuugo Jeżeli zamierzasz wspierać ich kolejne gry na KS to spokojnie możesz spokojnie sobie dobierać po 1 dodatku na kampanię i będzie ok. A pewnie jeszcze jakichś nowych frakcji się doczekamy.
-
- Posty: 118
- Rejestracja: 15 cze 2009, 20:06
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 13 times
- Been thanked: 15 times
Re: Cloudspire (Josh J. Carlson, Adam Carlson, Josh Wielgus)
Ja wziąłem z kickstartera gameplay all-in i jestem przytłoczony ilością contentu. Moim zdaniem na początek wystarczy sama podstawka.
-
- Posty: 983
- Rejestracja: 15 cze 2017, 11:36
- Lokalizacja: Gdynia
- Has thanked: 308 times
- Been thanked: 277 times
Re: Cloudspire (Josh J. Carlson, Adam Carlson, Josh Wielgus)
Ciekawostka, w 2022 pojawi się hiszpańska wersja Cloudspire wydana przez Maldito Games. Pojawiły się już preordery :
https://malditogames.com/tienda/pre-ven ... spire.html
150 EUR (wersja angielska ze strony CTG kosztuje 123.20 EUR)
https://malditogames.com/tienda/pre-ven ... spire.html
150 EUR (wersja angielska ze strony CTG kosztuje 123.20 EUR)
Sprzedam:
Cerebria, Miasteczka, Weather Machine - metalowe zębatki
Cerebria, Miasteczka, Weather Machine - metalowe zębatki
-
- Posty: 698
- Rejestracja: 28 wrz 2018, 09:49
- Lokalizacja: Rzeszów
- Has thanked: 462 times
- Been thanked: 390 times
Re: Cloudspire (Josh J. Carlson, Adam Carlson, Josh Wielgus)
Ok, garść przemyśleń po pierwszych 3 rozgrywkach solo.
Wykonanie – no tutaj to jest czysta przyjemność obcowania z tą grą, pięknie wydana, bardzo ładne grafiki, bajkowe wykonanie, ja mam skojarzenia ze starym PC-towym Warcraftem 3, z którym mam same miłego wspomnienia, bardzo na plus.
Wejście w tą pozycję to masakra (i to mówi osoba, która twierdzi, że Too Many Bones nie jest trudne w opanowaniu). Sama sekwencja gry jest prosta, dostajemy punkciki za które kupujemy, ulepszamy, najmujemy i puszczamy by robić rozpierduchę. Ale ilość talentów poraża, do tego są talenty, które inaczej działają przy AI, więc kończymy z 3(!!) miejscami, gdzie sprawdzamy talenty, ich znaczenie, jak to działa.
Do tego różnie działające ulepszenia w zależności od tego czy to jest bohater, spire, ogólnie początkowo łatwo się pogubić.
Trudność 1 scenariusza to jest przegięcie, autorzy sami wspominają, że scenariusze solo są trudne, ale no bez przesady….
I tutaj ciekawostka, po pierwszych dwóch próbach stwierdziłem, że zobaczę jak innym idzie, dlaczego jestem za głupi na tą grę i zonk, owszem, są osoby, które ten scenariusz przeszły ale, ALE, okazuje się że wszyscy, którzy wygrali i opisywali swoją taktykę popełnili błędy i nie można tego zastosować w praktyce … :/ (poniżej opisy błędów)
- budowa 2 mining post w 1 turze, co ustawia nam kolejne tury pod kątem kasy, super, tylko jak to wybudować skoro mamy przychód 0(!) na karcie scenariusza a możesz to wybudować tylko w fazie budowy
- dodanie do bohatera Kram ulepszenia ‘range’ aby razić Darb’a i skończyć wieżyczki – super, ale nie można dodać takiego ulepszenia, ponieważ jak bohater nie ma range to takie ulepszenie nic nie zmienia. Aaa, i jak nie masz ‘air defense’ to guzik zrobisz jednostkom latającym (dobrze o tyle, że retaliation działa)
- wejście bohaterem Kram z 2 pancerzami pod ten super wypasiony Minaret, zablokowanie wrogich minionów, siekanie ich i zniszczenie Minareta. Tylko bohaterem(!)…., tutaj wychodzi, że ktoś nie zrozumiał, że ulepszenie typu pancerz dla bohatera działa inaczej niż dla spire i nie chcący zrobił z niego nietykalnego tanka, a to tak nie da rady, w praktyce bohater po takim ruchu będzie trupem w 2 turach i game over.
Było tego więcej, ale te 3 mi się zapamiętały, to tylko pokazuje jak wiele błędów wszyscy popełniają w tej grze. Nie mówię, że scenariusz jest niemożliwy do wygrania, ale troszku troszku jest przegięty, zwłaszcza jako pierwszy scenariusz kampanii, takie rzeczy to się powinny dziać w ostatnim
Na ten moment mam mieszane uczucia, ale jednej rzeczy nie zaprzeczę, od wczoraj cały czas myślę o tym cholerstwie i o tym jaką tym razem obrać taktykę by się udało, a to chyba już jest pozytyw, i to bardzo duży
Wykonanie – no tutaj to jest czysta przyjemność obcowania z tą grą, pięknie wydana, bardzo ładne grafiki, bajkowe wykonanie, ja mam skojarzenia ze starym PC-towym Warcraftem 3, z którym mam same miłego wspomnienia, bardzo na plus.
Wejście w tą pozycję to masakra (i to mówi osoba, która twierdzi, że Too Many Bones nie jest trudne w opanowaniu). Sama sekwencja gry jest prosta, dostajemy punkciki za które kupujemy, ulepszamy, najmujemy i puszczamy by robić rozpierduchę. Ale ilość talentów poraża, do tego są talenty, które inaczej działają przy AI, więc kończymy z 3(!!) miejscami, gdzie sprawdzamy talenty, ich znaczenie, jak to działa.
Do tego różnie działające ulepszenia w zależności od tego czy to jest bohater, spire, ogólnie początkowo łatwo się pogubić.
Trudność 1 scenariusza to jest przegięcie, autorzy sami wspominają, że scenariusze solo są trudne, ale no bez przesady….
I tutaj ciekawostka, po pierwszych dwóch próbach stwierdziłem, że zobaczę jak innym idzie, dlaczego jestem za głupi na tą grę i zonk, owszem, są osoby, które ten scenariusz przeszły ale, ALE, okazuje się że wszyscy, którzy wygrali i opisywali swoją taktykę popełnili błędy i nie można tego zastosować w praktyce … :/ (poniżej opisy błędów)
- budowa 2 mining post w 1 turze, co ustawia nam kolejne tury pod kątem kasy, super, tylko jak to wybudować skoro mamy przychód 0(!) na karcie scenariusza a możesz to wybudować tylko w fazie budowy
- dodanie do bohatera Kram ulepszenia ‘range’ aby razić Darb’a i skończyć wieżyczki – super, ale nie można dodać takiego ulepszenia, ponieważ jak bohater nie ma range to takie ulepszenie nic nie zmienia. Aaa, i jak nie masz ‘air defense’ to guzik zrobisz jednostkom latającym (dobrze o tyle, że retaliation działa)
- wejście bohaterem Kram z 2 pancerzami pod ten super wypasiony Minaret, zablokowanie wrogich minionów, siekanie ich i zniszczenie Minareta. Tylko bohaterem(!)…., tutaj wychodzi, że ktoś nie zrozumiał, że ulepszenie typu pancerz dla bohatera działa inaczej niż dla spire i nie chcący zrobił z niego nietykalnego tanka, a to tak nie da rady, w praktyce bohater po takim ruchu będzie trupem w 2 turach i game over.
Było tego więcej, ale te 3 mi się zapamiętały, to tylko pokazuje jak wiele błędów wszyscy popełniają w tej grze. Nie mówię, że scenariusz jest niemożliwy do wygrania, ale troszku troszku jest przegięty, zwłaszcza jako pierwszy scenariusz kampanii, takie rzeczy to się powinny dziać w ostatnim
Na ten moment mam mieszane uczucia, ale jednej rzeczy nie zaprzeczę, od wczoraj cały czas myślę o tym cholerstwie i o tym jaką tym razem obrać taktykę by się udało, a to chyba już jest pozytyw, i to bardzo duży
-
- Posty: 2455
- Rejestracja: 24 sie 2018, 10:48
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 153 times
- Been thanked: 649 times
Re: Cloudspire (Josh J. Carlson, Adam Carlson, Josh Wielgus)
Spoiler:
Spoiler:
-
- Posty: 698
- Rejestracja: 28 wrz 2018, 09:49
- Lokalizacja: Rzeszów
- Has thanked: 462 times
- Been thanked: 390 times
Re: Cloudspire (Josh J. Carlson, Adam Carlson, Josh Wielgus)
Taki też mam plan na kolejną rozgrywkę
Z ciekawości, ile scenariuszy udało cię się już ukończyć?, jest tego tyle, że przez dłuższy czas Cloudspire będzie u mnie na stole naprzemiennie pewnie tylko z TMB.
-
- Posty: 2455
- Rejestracja: 24 sie 2018, 10:48
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 153 times
- Been thanked: 649 times
Re: Cloudspire (Josh J. Carlson, Adam Carlson, Josh Wielgus)
Spoiler:
Póki co przeszedłem wszystkie scenariusze dla Brawnen i zrobiłem sobie krótką przerwę Grałem potem kilka razy PvP i mam w planach w końcu się wziąć za TMB bo to wstyd ile czasu leży na półce. Ale do Cloudspire z pewnością niedługo wróce bo mi mega podeszło. Gdzieś wcześniej pisałem, że podstawka solo/coop to kilkadziesiąt godzin gry, szczególnie, jeżeli ktoś tak jak ja będzie odpuszczał dopiero jak wypełni wszystkie 3 cele
- Curiosity
- Administrator
- Posty: 8740
- Rejestracja: 03 wrz 2012, 14:08
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 2651 times
- Been thanked: 2332 times
Re: Cloudspire (Josh J. Carlson, Adam Carlson, Josh Wielgus)
Ale numer. Dostałem wczoraj maila od CTG z pytaniem o pewnego polskiego wydawcę. Ów wydawca chciałby wydać Cloudspire po polsku! Nic więcej nie powiem oprócz tego, że poleciłem tego wydawcę, bo uważam, że robi dobrą robotę. Czyli co, śledzimy newsy? Mam nadzieję, że dojdą do porozumienia i że nie było to tylko ogólnikowe zapytanie.
Jesteś tu od niedawna? Masz pytania co do funkcjonowania forum? Pisz.
Regulamin forum || Regulamin podforum handlowego
Regulamin forum || Regulamin podforum handlowego
- garg
- Posty: 4476
- Rejestracja: 16 wrz 2009, 15:26
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 1425 times
- Been thanked: 1100 times
Re: Cloudspire (Josh J. Carlson, Adam Carlson, Josh Wielgus)
Hell, yeah!!!Curiosity pisze: ↑04 cze 2021, 18:48 Ale numer. Dostałem wczoraj maila od CTG z pytaniem o pewnego polskiego wydawcę. Ów wydawca chciałby wydać Cloudspire po polsku! Nic więcej nie powiem oprócz tego, że poleciłem tego wydawcę, bo uważam, że robi dobrą robotę. Czyli co, śledzimy newsy? Mam nadzieję, że dojdą do porozumienia i że nie było to tylko ogólnikowe zapytanie.
Mam / Sprzedam/wymienię
(Może nie wystawiłem, ale też chętnie wymienię)
Najstarszy offtop świata: Ceterum censeo Carthaginem esse delendam ;-)
(Może nie wystawiłem, ale też chętnie wymienię)
Najstarszy offtop świata: Ceterum censeo Carthaginem esse delendam ;-)
-
- Administrator
- Posty: 4671
- Rejestracja: 21 lip 2019, 11:10
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 1216 times
- Been thanked: 1419 times
Re: Cloudspire (Josh J. Carlson, Adam Carlson, Josh Wielgus)
Osobiście nie wierzę w powodzenie tego projektu (nawet jak ktoś to wyda, to kto to kupi), aczkolwiek nie wierzyłem również w Gloomhaven
Można zacząć spekulacje:
- Galakta jest srogo obłożona projektami, ale kto wie, może na przyszły rok?
- Portal podobnie jak Galakta
- Kaczki?
- Bo chyba Curiosity nie poleciłby Czachy która też ostatnio sprawiła kilka niespodzianek
Edit:
- A może Albi idzie za ciosem i chce zrealizować kolejne Mission Impossible
Można zacząć spekulacje:
- Galakta jest srogo obłożona projektami, ale kto wie, może na przyszły rok?
- Portal podobnie jak Galakta
- Kaczki?
- Bo chyba Curiosity nie poleciłby Czachy która też ostatnio sprawiła kilka niespodzianek
Edit:
- A może Albi idzie za ciosem i chce zrealizować kolejne Mission Impossible
- polwac
- Posty: 2575
- Rejestracja: 09 mar 2017, 19:50
- Lokalizacja: Rzeszów
- Has thanked: 1167 times
- Been thanked: 461 times
Re: Cloudspire (Josh J. Carlson, Adam Carlson, Josh Wielgus)
Kurcze...wtedy skończyły by mi się wymówki i trzeba by było kupić
Mocno kibicuję. To tylko pokaże, że na naszym polskim rynku jest potencjał na taką grę.
Mocno kibicuję. To tylko pokaże, że na naszym polskim rynku jest potencjał na taką grę.
Paweł
"Jedyny sposób, aby zwyciężyć w kłótni, to unikać jej." - Dale Carnegie
"Jedyny sposób, aby zwyciężyć w kłótni, to unikać jej." - Dale Carnegie
-
- Posty: 983
- Rejestracja: 15 cze 2017, 11:36
- Lokalizacja: Gdynia
- Has thanked: 308 times
- Been thanked: 277 times
Re: Cloudspire (Josh J. Carlson, Adam Carlson, Josh Wielgus)
Ładnie:D Ja już raczej zostanę na wersji angielskiej, ale to jak CTG powiększa swój rynek zbytu dobrze rokuje na przyszłość.
Sprzedam:
Cerebria, Miasteczka, Weather Machine - metalowe zębatki
Cerebria, Miasteczka, Weather Machine - metalowe zębatki
-
- Posty: 2290
- Rejestracja: 09 lut 2018, 11:14
- Has thanked: 1595 times
- Been thanked: 931 times
Re: Cloudspire (Josh J. Carlson, Adam Carlson, Josh Wielgus)
Ja z innej beczki.
Rozegrałem w tym tygodniu jedną partię PvP z kumplem, który grał po raz pierwszy, więc dałem mu Brawmenów, a sam wziąłem Narora, których też widziałem tego dnia po raz pierwszy na oczy, żeby była przynajmniej namiastka równowagi. Ponieważ obaj w zasadzie eksplorowaliśmy - kolega grę, a ja nową frakcję - to ciężko powiedzieć tutaj o jakiejś mega poważnej partii, ale przynajmniej udało się zagrać z grubsza w zgodzie z zasadami. Walka była zażarta i wynik wcale nie taki jasny, tym niemniej niewątpliwie próg wejścia jest spory i raczej swojej frakcji się w przeciągu jednej-dwóch gier nie ogarnie. To w sumie jest nawet miłe, bo zwiększa regrywalność tego tytułu, ale casualowi gracze raczej się od Cloudspire odbiją. Biorąc też pod uwagę, że pojedyncza partia to inwestycja czasu rzędu 2-3h, to pewnie na placu boju zostaną tylko zapaleńcy. Natomiast grało nam się całkiem dobrze i chętnie Cloudspire w wersji PvP powtórzę.
Rozegrałem w tym tygodniu jedną partię PvP z kumplem, który grał po raz pierwszy, więc dałem mu Brawmenów, a sam wziąłem Narora, których też widziałem tego dnia po raz pierwszy na oczy, żeby była przynajmniej namiastka równowagi. Ponieważ obaj w zasadzie eksplorowaliśmy - kolega grę, a ja nową frakcję - to ciężko powiedzieć tutaj o jakiejś mega poważnej partii, ale przynajmniej udało się zagrać z grubsza w zgodzie z zasadami. Walka była zażarta i wynik wcale nie taki jasny, tym niemniej niewątpliwie próg wejścia jest spory i raczej swojej frakcji się w przeciągu jednej-dwóch gier nie ogarnie. To w sumie jest nawet miłe, bo zwiększa regrywalność tego tytułu, ale casualowi gracze raczej się od Cloudspire odbiją. Biorąc też pod uwagę, że pojedyncza partia to inwestycja czasu rzędu 2-3h, to pewnie na placu boju zostaną tylko zapaleńcy. Natomiast grało nam się całkiem dobrze i chętnie Cloudspire w wersji PvP powtórzę.
-
- Posty: 698
- Rejestracja: 28 wrz 2018, 09:49
- Lokalizacja: Rzeszów
- Has thanked: 462 times
- Been thanked: 390 times
Re: Cloudspire (Josh J. Carlson, Adam Carlson, Josh Wielgus)
Ok, nie wiem jak to ci goście z CTG robią, po prostu nie wiem. Nie znoszę gier video typu tower defense, nie cierpię gier typu MOBA. Zamawiając Cloudspire wiedziałem co zamawiam i liczyłem się z tym, że najwyżej tą grę odsprzedam. I parę pierwszych gier rzeczywiście grając cały czas gdzieś się zastanawiałem czy to dla mnie aż....tak zaskoczyło, że z wypiekami na twarzy skończyłem pierwszą kampanię i nie mogę się doczekać by zagrać ptaszkami
Początkowo pisałem, że poziom trudności jest wysoki, ale po parunastu grach mogę stwierdzić, że gra jest wymagająca ale nie przesadnie trudna. Jak nie będziemy reagować na to co się dzieje, to scenariusz przegramy, ale grając uważnie można go spokojnie skończyć. Przy czym zdobycie 3 celi w scenariuszu jest trudne, czasem bardzo i wymaga niekiedy dobrego ogrania scenariusza by się zastanowić nad strategią. Co ciekawe nie ma jednej drogi prowadzącej do sukcesu, tutaj można pokombinować.
Widać, że gra jest dopieszczona i przemyślana, co nie znaczy oczywiście że każdemu podpasuje, ma ona swój unikalny rytm. W ogóle to nie ma drugiej podobnej gry na rynku, jest bardzo specyficzna i niestety jak już było wspomniane niektórzy gracze się od niej odbiją, w nią się po prostu trzeba wgryźć co początkowo jest żmudne, stopień skomplikowania jest podobny jak przy Too Many Bones, i w jednym i w drugim trzeba rozczytać umiejętności, których jest sporo. Do tego dochodzi w Cloudspire rozwój bazy no i reagowanie na jednostki przeciwnika, których zdolności też pasuje znać, inaczej można się niemiło zaskoczyć (zdolność peaceful - jak to przeczytałem gdy ten bohater był już na polu walki to było za późno)
Wahałem się czy to nie będzie zbyt duża kobyła, której nie chce mi się wyciągać, ale okazało się, że rozkłada się to bardzo szybko i czasem łatwiej jest mi to rozłożyć i zagrać niż Too Many Bones, tutaj duży plus. Ilość scenariuszy, solo i coop, do tego endless mode, no jest tego sporo. Zanim w końcu dojdzie burncycle czy nowy Hoplo jest co robić.
Pod solo bardzo polecam!
Początkowo pisałem, że poziom trudności jest wysoki, ale po parunastu grach mogę stwierdzić, że gra jest wymagająca ale nie przesadnie trudna. Jak nie będziemy reagować na to co się dzieje, to scenariusz przegramy, ale grając uważnie można go spokojnie skończyć. Przy czym zdobycie 3 celi w scenariuszu jest trudne, czasem bardzo i wymaga niekiedy dobrego ogrania scenariusza by się zastanowić nad strategią. Co ciekawe nie ma jednej drogi prowadzącej do sukcesu, tutaj można pokombinować.
Widać, że gra jest dopieszczona i przemyślana, co nie znaczy oczywiście że każdemu podpasuje, ma ona swój unikalny rytm. W ogóle to nie ma drugiej podobnej gry na rynku, jest bardzo specyficzna i niestety jak już było wspomniane niektórzy gracze się od niej odbiją, w nią się po prostu trzeba wgryźć co początkowo jest żmudne, stopień skomplikowania jest podobny jak przy Too Many Bones, i w jednym i w drugim trzeba rozczytać umiejętności, których jest sporo. Do tego dochodzi w Cloudspire rozwój bazy no i reagowanie na jednostki przeciwnika, których zdolności też pasuje znać, inaczej można się niemiło zaskoczyć (zdolność peaceful - jak to przeczytałem gdy ten bohater był już na polu walki to było za późno)
Wahałem się czy to nie będzie zbyt duża kobyła, której nie chce mi się wyciągać, ale okazało się, że rozkłada się to bardzo szybko i czasem łatwiej jest mi to rozłożyć i zagrać niż Too Many Bones, tutaj duży plus. Ilość scenariuszy, solo i coop, do tego endless mode, no jest tego sporo. Zanim w końcu dojdzie burncycle czy nowy Hoplo jest co robić.
Pod solo bardzo polecam!
-
- Posty: 2455
- Rejestracja: 24 sie 2018, 10:48
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 153 times
- Been thanked: 649 times
Re: Cloudspire (Josh J. Carlson, Adam Carlson, Josh Wielgus)
Kocham tę grę ale z tym się zgodzić nie mogę (w kontekście scenariuszy solo oczywiście). W scenariuszu Ignition nie wyobrażam sobie, żeby można było zrealizować wszystkie 3 cele inaczej niż
Spoiler:
Spoiler:
Ja ostatnio trochę przystopowałem i skończyłem na kampanii solo Brawnen bo zaczałem grać w TMB, no i pomimo, że też mi bardzo podeszło to jednak Cloudspire bardziej trafia w mój gust
Re: Cloudspire (Josh J. Carlson, Adam Carlson, Josh Wielgus)
No ogólnie w scenariuszach widać, że są zrobione tak, aby zapoznać się z tym, co dana frakcja ma do zaoferowania. Jak dla mnie to zaleta. Chcąc zrealizować wszystkie 3 cele, faktycznie trzeba się "ukierunkować", chcąc tylko ukończyć scenariusz - już można sobie pozwolić na nieco większą dowolność.
-
- Posty: 698
- Rejestracja: 28 wrz 2018, 09:49
- Lokalizacja: Rzeszów
- Has thanked: 462 times
- Been thanked: 390 times
Re: Cloudspire (Josh J. Carlson, Adam Carlson, Josh Wielgus)
Jak najbardziej zgadzam się z wami niektóre scenariusze kierunkują bardziej w co trzeba iść, inne mniej. Ja na razie postanowiłem zrobić przejście kampanii by ukończyć przynajmniej 1 cel i iść dalej, wyniki będę podbijał jak 2 raz się wezmę za to.
Podoba mi się też to, że scenariusze są kontynuacją, np. Heirs zaczynają gdzie Brawmen skończyli, bardzo fajne rozwiązanie.
Podoba mi się też to, że scenariusze są kontynuacją, np. Heirs zaczynają gdzie Brawmen skończyli, bardzo fajne rozwiązanie.
Re: Cloudspire (Josh J. Carlson, Adam Carlson, Josh Wielgus)
Czytam was i czytam i az sie portfel w kieszeni otwiera, bo gra i rozgrywka brzmi swietnie
Top10:
1. A Song of Ice & Fire 2. Wojna o pierścień 3. Dominant Species 4. Brass: Birmingham 5. A Game of Thrones 2ed 6.Pax Renaissance 2ed 7. Tyrants of the Underdark 8. Zombicide:2nd 9. Empires: Age of Discovery
Honorowa: Lotr LCG
1. A Song of Ice & Fire 2. Wojna o pierścień 3. Dominant Species 4. Brass: Birmingham 5. A Game of Thrones 2ed 6.Pax Renaissance 2ed 7. Tyrants of the Underdark 8. Zombicide:2nd 9. Empires: Age of Discovery
Honorowa: Lotr LCG
-
- Posty: 2455
- Rejestracja: 24 sie 2018, 10:48
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 153 times
- Been thanked: 649 times
Re: Cloudspire (Josh J. Carlson, Adam Carlson, Josh Wielgus)
Tu nie ma co czytać, tu trzeba zamawiać, serio
-
- Posty: 2455
- Rejestracja: 24 sie 2018, 10:48
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 153 times
- Been thanked: 649 times
Re: Cloudspire (Josh J. Carlson, Adam Carlson, Josh Wielgus)
Obawiam się, że polski wydawca w kwestii ceny wiele nie zmieni. Najszybciej koszt wysyłki można by przyciąć ale ten i tak nie jest wielki (stałe 24 euro, które można podzielić na x osób).
- Curiosity
- Administrator
- Posty: 8740
- Rejestracja: 03 wrz 2012, 14:08
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 2651 times
- Been thanked: 2332 times
Re: Cloudspire (Josh J. Carlson, Adam Carlson, Josh Wielgus)
Dzisiaj dołączyłem do "rodziny". Pudełko - chociaż wydawało mi się to niemożliwe - jest jeszcze większe i cięższe niż do Too Many Bones! Wewnątrz sporo gąbek, które trzymają wszystko w ryzach i powodują, że nic nie lata w środku. A co poza tym? Dwie instrukcje, dwie książeczki ze scenariuszami oraz maty i żetony, żetony i jeszcze raz żetony. i kilka kart
Zabieram się za czytanie instrukcji. Gra na pierwszy rzut oka jest dużo bardziej złożona niż TMB. Mam tu tez na mysli stopień skomplikowania zasad (obym się mylił).
Zabieram się za czytanie instrukcji. Gra na pierwszy rzut oka jest dużo bardziej złożona niż TMB. Mam tu tez na mysli stopień skomplikowania zasad (obym się mylił).
Jesteś tu od niedawna? Masz pytania co do funkcjonowania forum? Pisz.
Regulamin forum || Regulamin podforum handlowego
Regulamin forum || Regulamin podforum handlowego
Re: Cloudspire (Josh J. Carlson, Adam Carlson, Josh Wielgus)
Z ciekawości - brałeś samą podstawkę czy coś do tego sobie domówiłeś?Curiosity pisze: ↑28 lip 2021, 20:01 Dzisiaj dołączyłem do "rodziny". Pudełko - chociaż wydawało mi się to niemożliwe - jest jeszcze większe i cięższe niż do Too Many Bones! Wewnątrz sporo gąbek, które trzymają wszystko w ryzach i powodują, że nic nie lata w środku. A co poza tym? Dwie instrukcje, dwie książeczki ze scenariuszami oraz maty i żetony, żetony i jeszcze raz żetony. i kilka kart
Zabieram się za czytanie instrukcji. Gra na pierwszy rzut oka jest dużo bardziej złożona niż TMB. Mam tu tez na mysli stopień skomplikowania zasad (obym się mylił).
Z tego co czytałem to jest bardziej skomplikowana niż TMB, sam jak sobie patrzyłem na instrukcje, reference sheets, scenariusze itp. na necie to wyglądało to trochę przytłaczająco Ale zamówię i spróbuję.