Clank! / Brzdęk! Nie drażnij smoka (Paul Dennen)

Tutaj można dyskutować o konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier.
NIE NALEŻY TUTAJ PYTAĆ O ZASADY, MALOWANIE, ROBIENIE INSERTÓW ORAZ KOSZULKI! OD TEGO SĄ INNE PODFORA
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
McNab
Posty: 221
Rejestracja: 19 paź 2015, 20:32
Has thanked: 43 times
Been thanked: 139 times

Re: Clank! / Brzdęk! Nie drażnij smoka (Paul Dennen)

Post autor: McNab »

Co myślicie o balansie postaci z "Wesołej kompanii"? W naszych rozgrywkach postać Małporobota jest zdecydowanie OP, nie musi szczególnie uważać na brzdęki bo sprawia on odblokowanie kolejnych umiejętności, na 3 graczy po kilku turach Małporobot ma odblokowane prawie wszystkie umiejętności, śmiga po planszy jak Tupolew po brzozach.
W każdej rozgrywce z dużą przewagą wygrywał gracz kontrolujący Małporobota, różnice były na tyle duże, że póki co nie gramy z tą postacią.
Nie dyskutuj z trolem, bo najpierw sprowadzi Cie do swojego poziomu, a później pobije doświadczeniem.
Awatar użytkownika
grzeslaw90
Posty: 1750
Rejestracja: 20 lis 2013, 18:53
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 179 times
Been thanked: 437 times
Kontakt:

Re: Clank! / Brzdęk! Nie drażnij smoka (Paul Dennen)

Post autor: grzeslaw90 »

McNab pisze: 25 lip 2021, 15:33 Co myślicie o balansie postaci z "Wesołej kompanii"? W naszych rozgrywkach postać Małporobota jest zdecydowanie OP, nie musi szczególnie uważać na brzdęki bo sprawia on odblokowanie kolejnych umiejętności, na 3 graczy po kilku turach Małporobot ma odblokowane prawie wszystkie umiejętności, śmiga po planszy jak Tupolew po brzozach.
W każdej rozgrywce z dużą przewagą wygrywał gracz kontrolujący Małporobota, różnice były na tyle duże, że póki co nie gramy z tą postacią.
U nas małpobot leżał i kwiczał, bo reszta graczy wiedząc jaką na umiejętność podbierała mu większość kart z robieniem brzdęków. Tylko przez pierwsze gry graliśmy tak, że się nie zwraca uwagi na innych graczy - z dodatkiem lub bez.
McNab
Posty: 221
Rejestracja: 19 paź 2015, 20:32
Has thanked: 43 times
Been thanked: 139 times

Re: Clank! / Brzdęk! Nie drażnij smoka (Paul Dennen)

Post autor: McNab »

grzeslaw90 pisze: 25 lip 2021, 16:12
McNab pisze: 25 lip 2021, 15:33 Co myślicie o balansie postaci z "Wesołej kompanii"? W naszych rozgrywkach postać Małporobota jest zdecydowanie OP, nie musi szczególnie uważać na brzdęki bo sprawia on odblokowanie kolejnych umiejętności, na 3 graczy po kilku turach Małporobot ma odblokowane prawie wszystkie umiejętności, śmiga po planszy jak Tupolew po brzozach.
W każdej rozgrywce z dużą przewagą wygrywał gracz kontrolujący Małporobota, różnice były na tyle duże, że póki co nie gramy z tą postacią.
U nas małpobot leżał i kwiczał, bo reszta graczy wiedząc jaką na umiejętność podbierała mu większość kart z robieniem brzdęków. Tylko przez pierwsze gry graliśmy tak, że się nie zwraca uwagi na innych graczy - z dodatkiem lub bez.
Jest to jakiś sposób, ale:
1) jesteś zmuszony kupować karty z brzdękiem, nawet jeśli na rynku są kary "lepsze"
2) w ten sposób zostawiasz kart umownie nazwijmy "lepsze" dla Małporobota
3) wszyscy gracze muszą grać aby utrudniać grę Małporobotowi
4) przed turą Małporobota po uzpełnieniu rynku mogą dojść karty z brzdękiem

Niemniej jest to jakiś sposób na Małpę, który chętnie przetestuję.
Nie dyskutuj z trolem, bo najpierw sprowadzi Cie do swojego poziomu, a później pobije doświadczeniem.
Awatar użytkownika
grzeslaw90
Posty: 1750
Rejestracja: 20 lis 2013, 18:53
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 179 times
Been thanked: 437 times
Kontakt:

Re: Clank! / Brzdęk! Nie drażnij smoka (Paul Dennen)

Post autor: grzeslaw90 »

McNab pisze: 25 lip 2021, 21:42
grzeslaw90 pisze: 25 lip 2021, 16:12
McNab pisze: 25 lip 2021, 15:33 Co myślicie o balansie postaci z "Wesołej kompanii"? W naszych rozgrywkach postać Małporobota jest zdecydowanie OP, nie musi szczególnie uważać na brzdęki bo sprawia on odblokowanie kolejnych umiejętności, na 3 graczy po kilku turach Małporobot ma odblokowane prawie wszystkie umiejętności, śmiga po planszy jak Tupolew po brzozach.
W każdej rozgrywce z dużą przewagą wygrywał gracz kontrolujący Małporobota, różnice były na tyle duże, że póki co nie gramy z tą postacią.
U nas małpobot leżał i kwiczał, bo reszta graczy wiedząc jaką na umiejętność podbierała mu większość kart z robieniem brzdęków. Tylko przez pierwsze gry graliśmy tak, że się nie zwraca uwagi na innych graczy - z dodatkiem lub bez.
Jest to jakiś sposób, ale:
1) jesteś zmuszony kupować karty z brzdękiem, nawet jeśli na rynku są kary "lepsze"
2) w ten sposób zostawiasz kart umownie nazwijmy "lepsze" dla Małporobota
3) wszyscy gracze muszą grać aby utrudniać grę Małporobotowi
4) przed turą Małporobota po uzpełnieniu rynku mogą dojść karty z brzdękiem

Niemniej jest to jakiś sposób na Małpę, który chętnie przetestuję.
Nikt nie powiedział, że będzie łatwo. Raczej miałem na myśli zaznaczenie, że wiele osób dużo zarzucało tej grze nie biorąc pod uwagę tak prostego aspektu jak gra na kontrę. Niestety spore grono graczy nadal 'samo sobie rzepkę skrobie' i pozwala wręcz, aby gra grała się sama i potem wystawiają dziwne opinie odnośnie losowości, która istnieje ale mamy narzędzia żeby nią w jakimś stopniu zarządzać :) Po 'omówieniu' gry (zarówno kosmosu jak i klasyka) z moimi współgraczami wyciągnęliśmy na wierzch wiele aspektów i od tamtej pory uskuteczniamy bardziej świadomą grę bogatą w różnego rodzaju strategie budowania talii, uniemożliwiania przeciwnikowi osiągnięcia jakiegoś celu czy nawet oceny ryzyka czyjejś śmierci, która koniec końców może doprowadzić do ubicia wszystkich graczy :D
Mieliśmy taką sytuację w kosmosie, że od kupna z chytrości jednej karty z puli ostatecznie zależało życie wszystkich graczy. Oczywiście ryzyko zostało w odpowiedni sposób zaznaczone przed wykonaniem akcji i koniec końców doprowadziło do przegranej wszystkich graczy. Po tym pojawiła się frustracja i zarzuty, że kości strażników i atak przy każdej turze osoby martwej/uciekniętej są popsutą regułą ale ostatecznie jest to element gry, który bierze się pod uwagę podczas kalkulacji ryzyka :D
dareiosh
Posty: 157
Rejestracja: 27 mar 2021, 14:59
Has thanked: 7 times
Been thanked: 6 times

Re: Clank! / Brzdęk! Nie drażnij smoka (Paul Dennen)

Post autor: dareiosh »

Jest jakaś solucja na inny kolor kart i żetonów (wymiana u wydawcy czy coś w tym stylu) czy jest to tak mało znaczące, że zostało zignorowane
Awatar użytkownika
wrojka
Posty: 454
Rejestracja: 10 cze 2018, 00:00
Lokalizacja: Gdańsk Wrzeszcz
Has thanked: 224 times
Been thanked: 208 times

Re: Clank! / Brzdęk! Nie drażnij smoka (Paul Dennen)

Post autor: wrojka »

dareiosh pisze: 09 sie 2021, 17:34 Jest jakaś solucja na inny kolor kart i żetonów (wymiana u wydawcy czy coś w tym stylu) czy jest to tak mało znaczące, że zostało zignorowane
Mało znaczące i zignorowane.
Karty można zakoszulkować w koszulki nieprzezroczyste (naturalnie z 'tylnej' strony tylko :mrgreen: ). Aczkolwiek sam przyznaję, że nie robi to żadnej różnicy jak widzimy kolor karty (jest ich tyle, że nie sposób je ogarnąć).
Z żetonami sekretów można zrobić taki myk, że trzyma się je w kubeczku/poejmniku/małym woreczku a na plansze wykłada się dowolne znaczniki (używałem srebrnych=pomniejszych i złotych=większych kryształków). Jak ktoś zbiera znacznik, to losuje sekret z pojemnika.
Awatar użytkownika
Tringa
Posty: 1490
Rejestracja: 03 cze 2018, 13:23
Has thanked: 305 times
Been thanked: 315 times

Re: Clank! / Brzdęk! Nie drażnij smoka (Paul Dennen)

Post autor: Tringa »

Te żetony to super pomysł! Ukradnę i wykorzystam xD
"Czasami lepiej jest użyć miotacza ognia niż narzekać na ciemność." - Terry Pratchett – Zbrojni

Moje zbiórki: CLICK
Moje gry: CLICK
Awatar użytkownika
tomuch
Posty: 1902
Rejestracja: 21 gru 2012, 03:17
Lokalizacja: zza winkla
Has thanked: 147 times
Been thanked: 172 times

Re: Clank! / Brzdęk! Nie drażnij smoka (Paul Dennen)

Post autor: tomuch »

wrojka pisze: 09 sie 2021, 19:37
dareiosh pisze: 09 sie 2021, 17:34 Jest jakaś solucja na inny kolor kart i żetonów (wymiana u wydawcy czy coś w tym stylu) czy jest to tak mało znaczące, że zostało zignorowane
Mało znaczące i zignorowane.
O ile się nie mylę, żetony miały być wymieniane. Nawet chyba już była próba, ale okazało się, że nowowyprodukowane także miały inny odcień. Trzeba więc czekać dalej.
kolekcja
rabaty: Planszostrefa 11%, Planszomania 7%, 3trolle 7%, Rebel 5%, Cdp 5%, Aleplanszowki 5%, Mepel 5%
Franz_67
Posty: 8
Rejestracja: 27 cze 2021, 10:08
Has thanked: 2 times

Re: Clank! / Brzdęk! Nie drażnij smoka (Paul Dennen)

Post autor: Franz_67 »

Shimrod pisze: 17 lip 2021, 18:23
superthulee pisze: 17 lip 2021, 18:06 Dzięki!! Ktoś jeszcze mógłby się podzielić wrażeniami? Chodzi o to, że czasem gram na 3-5 osoby ale często na 2 i najchętniej bym wymieszał karty z podstawki z kartami z Wesołej Kompanii na stałe.
Ogólnie jest tak jak pisał adam_k27. Przy mniejszej liczbie graczy reakcje mają mniejszą szansę na odpalenie i tyle. Czy czyni je to słabszymi, nie wiem. Ja karty z WK separuję po każdej rozgrywce i trzymam osobno, w standardowym decku mając tylko karty z podstawki i promki. Inna sprawa, że niejako wymusza to insert, z którego korzystam.
Zrobisz jak zechcesz, nikt nie zabroni Ci wymieszać nawet wszystkich kart ze sobą.
Można też (nawet w 4 osoby) losowo odrzucić nieco kart lochów z podstawki i dopiero potem wtasować te z WK. Doświadczalnie na 4 osoby to 20-25.
To wyczekiwanie na kartę z podstawki/ promki (której nie ma tym razem w talii)... bezcenne. :D
A dynamika tur jednak rośnie i zawsze, jakby co, można je dołożyć, choćby na osobny stos (home rule) z prawem wyboru talii. Albo podzielić "odchudzoną" talię na połowy i jak pierwsza się skończy wtasować do drugiej połówki.
Ogólnie: Chwała Brzdękowi! Albowiem On jest Tym, który odrywa moje Dwa Nastoletnie Pasożyty od komórek i laptopów!
(Jak powiedział Shrek: "To jest ten moment, kiedy..." brakuje emotikonków "kulających się" ze śmiechu...)
Awatar użytkownika
adam_k27
Posty: 721
Rejestracja: 28 cze 2013, 10:07
Lokalizacja: Rzeszów
Has thanked: 19 times
Been thanked: 19 times

Re: Clank! / Brzdęk! Nie drażnij smoka (Paul Dennen)

Post autor: adam_k27 »

McNab pisze: 25 lip 2021, 15:33 Co myślicie o balansie postaci z "Wesołej kompanii"? W naszych rozgrywkach postać Małporobota jest zdecydowanie OP, nie musi szczególnie uważać na brzdęki bo sprawia on odblokowanie kolejnych umiejętności, na 3 graczy po kilku turach Małporobot ma odblokowane prawie wszystkie umiejętności, śmiga po planszy jak Tupolew po brzozach.
W każdej rozgrywce z dużą przewagą wygrywał gracz kontrolujący Małporobota, różnice były na tyle duże, że póki co nie gramy z tą postacią.
Małpobot jest zbyt mocny, chyba najsilniejsza postać w kompanii. Szczególnie jak uda mu się szybko odblokować kolejne zdolności, to wówczas gracz nim grający najprawdopodobniej wygra z duuużą przewagą punktową nad pozostałymi graczami.
PanFantomas
Posty: 593
Rejestracja: 02 lut 2019, 08:41
Has thanked: 136 times
Been thanked: 507 times

Re: Clank! / Brzdęk! Nie drażnij smoka (Paul Dennen)

Post autor: PanFantomas »

.
Ostatnio zmieniony 20 lut 2024, 17:05 przez PanFantomas, łącznie zmieniany 1 raz.
superthulee
Posty: 79
Rejestracja: 12 sie 2016, 00:14
Has thanked: 14 times
Been thanked: 1 time

Re: Clank! / Brzdęk! Nie drażnij smoka (Paul Dennen)

Post autor: superthulee »

Hej,

W gronie moich znajomych pojawia się taki zarzut do gry, że jest przewidywalna bo każdy sobie na początku wybiera jakiś artefakt i po niego zmierza i każda rozgrywka wygląda tak samo. Mi osobiście się wydaję, że nie do końca tak jest. Zawsze się układają inne karty, ktoś może Ci przeszkodzic etc.

Możecie się jakoś odnieść do tego, macie jakieś pomysły, home rules którymi możecie się podzielić?
Awatar użytkownika
Scamander
Posty: 500
Rejestracja: 05 gru 2018, 14:20
Has thanked: 156 times
Been thanked: 146 times

Re: Clank! / Brzdęk! Nie drażnij smoka (Paul Dennen)

Post autor: Scamander »

Problemem pierwszego Brzdęka jest niemodułowa mapa. Dorzucić z 2 mapki, wprowadzić rotację i nie będzie problemu.
Awatar użytkownika
grzeslaw90
Posty: 1750
Rejestracja: 20 lis 2013, 18:53
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 179 times
Been thanked: 437 times
Kontakt:

Re: Clank! / Brzdęk! Nie drażnij smoka (Paul Dennen)

Post autor: grzeslaw90 »

superthulee pisze: 05 gru 2021, 12:03 Hej,

W gronie moich znajomych pojawia się taki zarzut do gry, że jest przewidywalna bo każdy sobie na początku wybiera jakiś artefakt i po niego zmierza i każda rozgrywka wygląda tak samo. Mi osobiście się wydaję, że nie do końca tak jest. Zawsze się układają inne karty, ktoś może Ci przeszkodzic etc.

Możecie się jakoś odnieść do tego, macie jakieś pomysły, home rules którymi możecie się podzielić?
Zarzut jest bzdurny i pojawia się jedynie, gdy gracze grają tylko swoją grę nie bacząc na innych. Każdy sobie rzepkę skrobie, a później marudzenie, że gra powtarzalna.
Spróbuj ubić ich szybkim łotrem - jak masz możliwość to bierzesz najszybsze karty i nie patrzysz na brzdęki ani obrażenia, zbierasz pierwszy lepszy artefakt i wychodzisz. Obserwuj jak się miotają w podziemiach w momencie, gdy Twoja tura uruchamia zegar :P To powinno im uzmysłowić, że dawanie grze grać się samej nie jest zbyt dobrą strategią.
Dodatki bardzo dużo pomagają w nudzie. Polecam każdy z nich - duże dodatki dodają nowe mechaniki poprzez karty, a ekspedycje dają fajne mapy z alternatywnymi metodami punktowania. Duże bym brał i na stałe wtasował karty - w momencie jak wyjdzie karta z jakąkolwiek mechaniką dodatku, której nie ma na mapie (np. kość mumii, zatopione groty) to odkładasz ją na bok i ciągniesz następną. Jeśli chcesz zwiększyć regrywalność samej podstawki to zdecydowanie ekspedycje.
Awatar użytkownika
Jiloo
Posty: 2424
Rejestracja: 19 sie 2011, 14:11
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 525 times
Been thanked: 456 times
Kontakt:

Re: Clank! / Brzdęk! Nie drażnij smoka (Paul Dennen)

Post autor: Jiloo »

grzeslaw90 pisze: 05 gru 2021, 12:33 Zarzut jest bzdurny i pojawia się jedynie, gdy gracze grają tylko swoją grę nie bacząc na innych. Każdy sobie rzepkę skrobie, a później marudzenie, że gra powtarzalna.
Spróbuj ubić ich szybkim łotrem - jak masz możliwość to bierzesz najszybsze karty i nie patrzysz na brzdęki ani obrażenia, zbierasz pierwszy lepszy artefakt i wychodzisz.
Proponowana przez ciebie taktyka jest dokładnie tym o czym piszesz w pierwszym paragrafie – graniem pod siebie i nie patrzeniem na innych. Z tego właśnie powodu pozbyłem się Clanka po kilku grach, bo jak masz w ekipie osobę, która zawsze będzie tak grać to gra jest mega powtarzalna. Ten problem naprawił Clank! In! Space! w którego pograłem dużo więcej zanim też sprzedałem ;)
| keep-disco-evil |
mam | szukam | oddam
Awatar użytkownika
grzeslaw90
Posty: 1750
Rejestracja: 20 lis 2013, 18:53
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 179 times
Been thanked: 437 times
Kontakt:

Re: Clank! / Brzdęk! Nie drażnij smoka (Paul Dennen)

Post autor: grzeslaw90 »

Jiloo pisze: 05 gru 2021, 13:14
grzeslaw90 pisze: 05 gru 2021, 12:33 Zarzut jest bzdurny i pojawia się jedynie, gdy gracze grają tylko swoją grę nie bacząc na innych. Każdy sobie rzepkę skrobie, a później marudzenie, że gra powtarzalna.
Spróbuj ubić ich szybkim łotrem - jak masz możliwość to bierzesz najszybsze karty i nie patrzysz na brzdęki ani obrażenia, zbierasz pierwszy lepszy artefakt i wychodzisz.
Proponowana przez ciebie taktyka jest dokładnie tym o czym piszesz w pierwszym paragrafie – graniem pod siebie i nie patrzeniem na innych. Z tego właśnie powodu pozbyłem się Clanka po kilku grach, bo jak masz w ekipie osobę, która zawsze będzie tak grać to gra jest mega powtarzalna. Ten problem naprawił Clank! In! Space! w którego pograłem dużo więcej zanim też sprzedałem ;)
To prawda, jednak takie jednorazowe 'spodlenie się' pozwala otworzyć oczy pozostałym marudom ;p Brzdęk w kosmosie naprawia bardzo dużo rzeczy z klasycznego Brzdęka jednak należy pamiętać o tym, że wersja w kosmosie jest cięższa i nie pozwala już grać się sama, a czasem tego typu ludzie do gry dołączają.
Damon22
Posty: 205
Rejestracja: 13 gru 2018, 20:09
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 94 times
Been thanked: 42 times

Re: Clank! / Brzdęk! Nie drażnij smoka (Paul Dennen)

Post autor: Damon22 »

Bawił się ktoś w przenoszenie danych aplikacji do Brzdęka na nowy telefon/tablet?
Majzownik
Posty: 162
Rejestracja: 06 sty 2020, 15:06
Has thanked: 29 times
Been thanked: 64 times

Re: Clank! / Brzdęk! Nie drażnij smoka (Paul Dennen)

Post autor: Majzownik »

Na androidzie nie powinno być problemu - zmieniając Samsunga na nowszy model automatycznie przeniosło mi aplikację razem z danymi statystycznymi poprzednich rozgrywek.
Spróbuj przekopiować ze starego urządzenia plik:
android/data/com.direwolfdigital.Renegade/files/clank.json
Awatar użytkownika
SoloGram
Posty: 89
Rejestracja: 28 kwie 2021, 11:27
Has thanked: 46 times
Been thanked: 82 times
Kontakt:

Re: Clank! / Brzdęk! Nie drażnij smoka (Paul Dennen)

Post autor: SoloGram »

A jakby ktoś chciał zobaczyć jak działa aplikacja w trakcie pełnej rozgrywki solo, również zapraszam :)
Zapraszam na rozgrywki w gry planszowe solo:
SoloGram na YouTube
SoloGram na Facebook
SoloGram
superthulee
Posty: 79
Rejestracja: 12 sie 2016, 00:14
Has thanked: 14 times
Been thanked: 1 time

Re: Clank! / Brzdęk! Nie drażnij smoka (Paul Dennen)

Post autor: superthulee »

Hej,

Mam pytanie dotyczące mieszania kart z dodatków, wg. instrukcji nie jest zalecane mieszanie kart z dwóch różnych dodatków. Możecie się podzielić jak to wygląda z Waszego doświadczenia?

Czy odzielacie karty za każdym razem? Czy np. pół tali podstawowej macie zmiksowane z jednym dodatkiem, a pół z drugim? Albo wszystkie karty macie wymieszanie i po prostu w zależności na jakiej planszy gracie to odrzucacie karty, które wyjdą i nie mają wpływu na rozgrywkę?

Dzięki!!
Paweł
suibeom
Posty: 790
Rejestracja: 18 cze 2019, 16:02
Has thanked: 1560 times
Been thanked: 252 times

Re: Clank! / Brzdęk! Nie drażnij smoka (Paul Dennen)

Post autor: suibeom »

my mamy wszystko zmieszane. Gdy w talii lochów pojawiają się karty z dodatków, które nie grają, odkładamy je na bok.
Awatar użytkownika
KurikDeVolay
Posty: 991
Rejestracja: 25 paź 2018, 11:45
Lokalizacja: Milicz/Krotoszyn
Has thanked: 993 times
Been thanked: 433 times

Re: Clank! / Brzdęk! Nie drażnij smoka (Paul Dennen)

Post autor: KurikDeVolay »

Czy wiadomo, czy gra doczeka się jeszcze jakichś dodatków? Marzy mi się wszystko co wyszło do tej pory w skrzyni, ale nie mam pojęcia ile miejsca na to przeznaczyć. :(
tomwro
Posty: 338
Rejestracja: 12 kwie 2021, 07:47
Has thanked: 21 times
Been thanked: 56 times

Re: Clank! / Brzdęk! Nie drażnij smoka (Paul Dennen)

Post autor: tomwro »

U mnie zajmuje póki co tyle co na zdjęciu. Inne dodatki poupychane do pudel.
Spoiler:
Awatar użytkownika
Leser
Posty: 1738
Rejestracja: 22 lut 2009, 23:38
Lokalizacja: pod - Warszawa
Has thanked: 571 times
Been thanked: 1407 times

Re: Clank! / Brzdęk! Nie drażnij smoka (Paul Dennen)

Post autor: Leser »

KurikDeVolay pisze: 13 sty 2022, 09:05 Czy wiadomo, czy gra doczeka się jeszcze jakichś dodatków? Marzy mi się wszystko co wyszło do tej pory w skrzyni, ale nie mam pojęcia ile miejsca na to przeznaczyć. :(
Na tę chwilę nie mamy żadnych informacji, ale zdziwiłbym się, gdyby nie wyszły jeszcze jakieś dodatki z serii Ekspedycje.
I rozjarzam się na mgnienie w uśmiechu z tych, co to trzeba mieć ten polor we krwi, żeby zmieścić bez pośpiechu pozdrowienie mimo energicznego pośpiechu przecież.
Awatar użytkownika
Szaqis
Posty: 30
Rejestracja: 13 wrz 2010, 00:14

Re: Clank! / Brzdęk! Nie drażnij smoka (Paul Dennen)

Post autor: Szaqis »

A czy ktoś może wie kiedy mają się pojawić dodruki dodatków? Podstawka się pojawiła, ale dodatki są niedostępne :(
ODPOWIEDZ