Root (Cole Wehrle)

Tutaj można dyskutować o konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier.
NIE NALEŻY TUTAJ PYTAĆ O ZASADY, MALOWANIE, ROBIENIE INSERTÓW ORAZ KOSZULKI! OD TEGO SĄ INNE PODFORA
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
kasztan4321k
Posty: 144
Rejestracja: 08 sty 2021, 23:46
Has thanked: 12 times
Been thanked: 67 times

Re: Root (Cole Wehrle)

Post autor: kasztan4321k »

Kajak pisze: 10 sty 2022, 11:10 Jakieś porady dla początkującego? Bo zamierzam dalej nieść rewolucję bolszewicką W Leśnogrodzie.
Każdy zniszczony żeton daje Ci możliwość dodania kolejnego żetonu (stronnicy są OP).
Myślę, że jedynym błędem jaki mogłeś popełnić to było złe ustawienie stronników/zły dobór kart do nich.
Powinieneś na początku gry zająć dwie polany u tego samego gracza - polecam orły bo to je najmocniej pokara jeśli w jednej turze będą musieli walczyć dwukrotnie - po czym zbudować na jednej z nich bazę i bunkrować się tam (min 2 wojowników).
Nie dać się zepchnąć na brzeg mapy, wykminic które polany są polanami gdzie jest największy ruch i tam trzymać sympatyka.
Awatar użytkownika
ave.crux
Posty: 1593
Rejestracja: 20 maja 2021, 08:34
Lokalizacja: Piekary Śląskie
Has thanked: 722 times
Been thanked: 1078 times

Re: Root (Cole Wehrle)

Post autor: ave.crux »

Kajak pisze: 10 sty 2022, 11:10 No dobra zagrałem po raz pierwszy w życiu, fajnie było ,tylko że przegrałem.
Koledzy też grali po raz pierwszy i zdobyli okolice 30pt a ja kurde 7...
Chyba przez to że ich uczyłem jak grać i nie skupiłem się na wygraniu. Przygotowywałem się do rozgrywki długo , zagłębiałem instrukcję przez tydzień i taka drobna wtopa .
Grałem komunistyczną mysią partyzantką, zupełnie nie wiem jak tym grać , wszyscy reagowali alergicznie na pojawiających się moich sympatyków i byłem od razu tępiony.
Jakieś porady dla początkującego? Bo zamierzam dalej nieść rewolucję bolszewicką W Leśnogrodzie.
Stworzenia leśne są OP.

Musiałeś źle ustawiać sympatyków lub nie dobierałeś kart na stos stronników, bo jak ci niszczyli żetony, to oznacza, że w twojej rundzie musiałeś mieć bardzo dużo ruchów w czasie świtu. U nas z reguły sojusz jest przodującą frakcją.

Problem w root jest taki, że wszyscy muszą znać wszystko, bo często będzie tak, że ktoś skupi się na sobie albo nie pomyśli, że działania przeciwnika mogą prowadzić do czegoś większego i wtedy jest klops. Jeden ma zwycięstwo w kieszeni, drugi ma zero punktów.
Nic na siłę, wszystko młotkiem. Wieczne narzekanie obrzydza radość grania.
Awatar użytkownika
anitroche
Posty: 769
Rejestracja: 23 kwie 2020, 10:09
Has thanked: 669 times
Been thanked: 781 times
Kontakt:

Re: Root (Cole Wehrle)

Post autor: anitroche »

Kajak pisze: 10 sty 2022, 11:10 No dobra zagrałem po raz pierwszy w życiu, fajnie było ,tylko że przegrałem.
Koledzy też grali po raz pierwszy i zdobyli okolice 30pt a ja kurde 7...
Chyba przez to że ich uczyłem jak grać i nie skupiłem się na wygraniu. Przygotowywałem się do rozgrywki długo , zagłębiałem instrukcję przez tydzień i taka drobna wtopa .
Grałem komunistyczną mysią partyzantką, zupełnie nie wiem jak tym grać , wszyscy reagowali alergicznie na pojawiających się moich sympatyków i byłem od razu tępiony.
Jakieś porady dla początkującego? Bo zamierzam dalej nieść rewolucję bolszewicką W Leśnogrodzie.
Ja nie lubię grać sojuszem, bo on na początku nic nie może i tylko zbiera karty, żeby potem na koniec gry walnąć od razu 10 pkt i wygrać. Wolę inne frakcje, które od początku mogą się poruszać i walczyć, ale sojusz u nas często wygrywa. Jak chcesz zobaczyć, jaką strategię obiera sojusz podczas gry, to zapraszam na mój filmik z pełną rozgrywką, gdzie gram przeciw dwóm botom (zrobiłam błąd tylko, bo brałam kartę od włóczęgi, który wchodził na polanę z sympatykiem, a nie powinnam, bo włóczęga za to nie płaci, płaci tylko za zdjęcie żetonu):
Root - Sojusz Stworzeń Leśnych vs Mechaniczny Markiz 2.0 + Włóczęgobot - pełna rozgrywka solo

Ogólnie jak się gra przeciwko sojuszowi, to się robi wszystko, żeby na początku mu kart nie dawać za wchodzenie na polany z żetonami lub za ich zdejmowanie, bo tak sojusz dostaje nowe karty stronników i w następnej turze bez problemu ten żeton wyłoży z powrotem plus może mieć tyle kart, żeby bazę wystawić, wtedy to trzeba bazę ubić jak najszybciej, bo inaczej to dwie rundy i sojusz wygrywa.

A i pamiętaj, że sojusz ma droższe wykładanie żetonów tylko na polanach, gdzie któryś z wrogów ma 3 komponenty, a nie że sumarycznie wrogowie mają 3 komponenty (czyli może być np. dwa koty i jeden ptak i ciągle nie musisz płacić dodatkowej karty). I żetony sympatyków wykładaj właśnie tam gdzie inni bedą musieli wejść na tę polanę i gdzie będą chcieli ci te żetony zdjąć - sojusz korzysta na zdejmowaniu jego żetonów w pierwszej połowie gry.
"Cześć, mam na imię Ania i dzisiaj pokażę wam jak wygląda rozgrywka w wariancie solo w..."

Zapraszam na mój kanał z pełnymi rozgrywkami solo: Gram Solo na YouTube
Awatar użytkownika
wrojka
Posty: 454
Rejestracja: 10 cze 2018, 00:00
Lokalizacja: Gdańsk Wrzeszcz
Has thanked: 224 times
Been thanked: 208 times

Re: Root (Cole Wehrle)

Post autor: wrojka »

Kajak pisze: 10 sty 2022, 11:10 Grałem komunistyczną mysią partyzantką, zupełnie nie wiem jak tym grać , wszyscy reagowali alergicznie na pojawiających się moich sympatyków i byłem od razu tępiony.
Jakieś porady dla początkującego? Bo zamierzam dalej nieść rewolucję bolszewicką W Leśnogrodzie.
Zieloni mają ciężki start.
Staraj się na początku wybierać polany odległe od agresywnych frakcji (przy setupie wiesz gdzie będą Koty i Ptaki, możesz zakładać, że Vagabond zacznie blisko ruin) i, choć to brzmi nieintuicyjnie, unikaj tłocznych szlaków zanim zrobisz pierwszą bazę (tu wyjątkiem są puste polany, tam zawsze warto wpychać się żetonami, gdyż poza VB każda inna frakcja musi 1. Wejść 2. Usunąć żeton, co zawsze przyniesie ci 2 karty do stosu).

Jedna ptasia karta w stosie jest na wagę złota, bo dopełni ci każdy inny kolor do Revolty.

Nie przekuwaj przedmiotów dla VP, nawet jak jest VB. 1 karta dodana do stosu w 'tej' turze da ci dużo więcej niż VP + karta otrzymana od VB za turę, którą do stosu dodasz dopiero w następnej, a wykorzystasz ją jeszcze później.

Inna gra zaczyna się po wybudowania pierwszej bazy.
Pierwsza zasada to NIGDY nie buduj trzeciej bazy. To pułapka :D
1 Baza: 4 wojowników broni bazy. 4 idzie na oficerów, 2 do wędrowania i zmiany w żetony. Będą momenty gdy poczujesz, że 4 wojowników w bazie to przesada (1/16 rzutów da 3:3, czyli może zadać ci 3 hity), ale dołączaj 3 do grupki wędrowców tylko gdy masz problem z przejściem przez polany których nie kontrolujesz, albo po dużych bitwach między przeciwnikami
ALBO gdy gracze są mało agresywni i nie mają umiejek z extra hits (lider ptaków, Brutal Tactics itd.) to
2 Bazy: 3 wojowników na bazę to minimum, 3 oficerów, 1 luzak. Skupiasz się wtedy bardziej na dobieraniu kart i wrzucaniu ich do stosu. 3 oficerów = Rekrutacja luzaka + Ruch (wymarsz z jednej z bazy na sąsiednią polanę) + Organizacja w żeton. Co drugą rundę wymieniasz karty ze stosu na żetony. Warto wtedy sobie zostawić polanę bez żetonu obok bazy, tak by nadal można było zrobić rektrutacja+ruch+organizacja.
Kajak
Posty: 177
Rejestracja: 11 lut 2006, 00:11
Lokalizacja: Niedaleko Nowej Huty
Has thanked: 103 times
Been thanked: 34 times

Re: Root (Cole Wehrle)

Post autor: Kajak »

Dzięki wszystkim za rady. Najprawdopodobniej w najbliższa sobotę zmierzę się po raz drugi. Zobaczymy co z tego zapamiętam..
kasztan4321k
Posty: 144
Rejestracja: 08 sty 2021, 23:46
Has thanked: 12 times
Been thanked: 67 times

Re: Root (Cole Wehrle)

Post autor: kasztan4321k »

wrojka pisze: 10 sty 2022, 22:40

Zieloni mają ciężki start.
Staraj się na początku wybierać polany odległe od agresywnych frakcji (przy setupie wiesz gdzie będą Koty i Ptaki, możesz zakładać, że Vagabond zacznie blisko ruin) i, choć to brzmi nieintuicyjnie, unikaj tłocznych szlaków zanim zrobisz pierwszą bazę (tu wyjątkiem są puste polany, tam zawsze warto wpychać się żetonami, gdyż poza VB każda inna frakcja musi 1. Wejść 2. Usunąć żeton, co zawsze przyniesie ci 2 karty do stosu).

Jedna ptasia karta w stosie jest na wagę złota, bo dopełni ci każdy inny kolor do Revolty.

Nie przekuwaj przedmiotów dla VP, nawet jak jest VB. 1 karta dodana do stosu w 'tej' turze da ci dużo więcej niż VP + karta otrzymana od VB za turę, którą do stosu dodasz dopiero w następnej, a wykorzystasz ją jeszcze później.


O, a ja zawsze wbijam na te centralne polany :D zawsze bazę można zbudować a jednak centrum pozwala później rozrastać się w każdym kierunku :D

I przekuwaj przedmioty ale dopiero po 1 bazie - ta frakcja ma jedna z najłatwiejszych możliwości przekuwania, żal nie skorzystać :D
Kerlag
Posty: 44
Rejestracja: 06 gru 2020, 01:42
Has thanked: 19 times
Been thanked: 31 times

Re: Root (Cole Wehrle)

Post autor: Kerlag »

Hej wszystkim! Jestem mega fanem botów do Roota i w ogóle całej gry. Odkryłem ją przypadkiem i to było coś czego szukałem od dawna. Ogrywając boty muszę powiedzieć ze działają na prawdę dobrze, ale rozpracowując Samoczynny Sojusz, wiedziałem ze coś jest nie tak, jakiś drobiazg, a dokładnie to dlaczego są taka maszynka do zdobywania punktów? W poszukiwaniu odpowiedzi na BGG natknąłem się na wątek autora dodatku. Ciagle rozwija boty i zdradza, ze nie wszystkie zmiany i udoskonalenia znalazły się w wydaniu angielskim (a także i polskim - pomijając erratę do Elektrycznych Dynastii, która Portal na szczęście uwzględnił). Temat jest ciekawy, szczególnie pod kątem kolejnych wydań, a wierze że zmiany autora zostaną w nim wprowadzone. Temat na forum jest bardzo szeroko opisany. Zmiany dotyczące botów dosyć łatwo zapamiętać, ale najciekawszy jest fakt, ze koleś udostępnił również opracowywane boty dla pozostałych 4 frakcji (przynajmniej ich dotychczasową, stworzoną przez siebie wersje - niedawno zakończono kampanie na Kickstarterze) do testów. Warto zapoznać się z tematem chociażby tylko po to by wprowadzić w swoich rozgrywkach poprawki dla botów wydanych w Polsce. Polecam! Link poniżej:

https://boardgamegeek.com/thread/206803 ... -cwe2-upda

PS: Obserwujcie temat, bo w przeciągu tygodnia udostępnię wszystkie 8 botów z poprawkami przetłumaczone na język polski.

UPDATE!

Część pierwsza BBP w polskiej wersji jest gotowa, zapraszam do pobierania na oficjalnym wątku na BGG!
Awatar użytkownika
bexolini
Posty: 218
Rejestracja: 02 kwie 2020, 23:04
Has thanked: 61 times
Been thanked: 137 times

Re: Root (Cole Wehrle)

Post autor: bexolini »

Czy znajdzie się jakaś dobra dusza i zeskanuje planszetki frakcji z dodatku Podziemia i podeśle mi na maila ? Mam wersje Eng tego dodatku a czeka mnie rozgrywka z ekipą nie zbyt znającą język ang :)
Mój wątek sprzedażowy: viewtopic.php?f=65&t=66909
Awatar użytkownika
Fruczak Gołąbek
Posty: 918
Rejestracja: 29 wrz 2009, 00:56
Lokalizacja: Warmińsko-mazurskie
Has thanked: 72 times
Been thanked: 39 times

Re: Root (Cole Wehrle)

Post autor: Fruczak Gołąbek »

bexolini pisze: 04 mar 2022, 11:50 Czy znajdzie się jakaś dobra dusza i zeskanuje planszetki frakcji z dodatku Podziemia i podeśle mi na maila ? Mam wersje Eng tego dodatku a czeka mnie rozgrywka z ekipą nie zbyt znającą język ang :)
Jeśli nikt się nie odezwie to przypomnij mi jutro to to zrobię ( teraz niestety w pracy poza domem jestem ).
Awatar użytkownika
niepooczach
Posty: 169
Rejestracja: 26 lip 2008, 09:17
Lokalizacja: Gdańsk
Has thanked: 22 times

Re: Root (Cole Wehrle)

Post autor: niepooczach »

Wiadomo cos o dodruku? Chcialem kupic podstawke, ale wszedzie pustki.
Noidea
Posty: 78
Rejestracja: 21 lut 2017, 16:53
Has thanked: 107 times
Been thanked: 18 times

Re: Root (Cole Wehrle)

Post autor: Noidea »

niepooczach pisze: 14 mar 2022, 19:08 Wiadomo cos o dodruku? Chcialem kupic podstawke, ale wszedzie pustki.
Na stronie Portalu ma status "W magazynie", spodziewałbym się go bliżej niż dalej. Pewnie w najbliższym czasie będą go rozsyłali do sklepów.
Awatar użytkownika
Anarprim
Posty: 18
Rejestracja: 29 wrz 2021, 09:00
Has thanked: 1 time
Been thanked: 17 times

Re: Root (Cole Wehrle)

Post autor: Anarprim »

Wiadomo coś na temat polskiej edycji dodatku Marauder? Na stronie z zapowiedziami Wydawnictwa Portal nic nie widzę.
kasztan4321k
Posty: 144
Rejestracja: 08 sty 2021, 23:46
Has thanked: 12 times
Been thanked: 67 times

Re: Root (Cole Wehrle)

Post autor: kasztan4321k »

Anarprim pisze: 28 mar 2022, 20:34 Wiadomo coś na temat polskiej edycji dodatku Marauder? Na stronie z zapowiedziami Wydawnictwa Portal nic nie widzę.

Z tego co wiem Leder ma politykę, że pozwalają wydawać swoje dodatki dopiero jak ich ks dotrą do wszystkich.
Ks maruder dopiero zaczął docierać do ludzi więc myślę że za max 2 lata portal zapowie ten dodatek u nas
tapczanik420
Posty: 328
Rejestracja: 26 kwie 2020, 12:15
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 22 times
Been thanked: 112 times

Re: Root (Cole Wehrle)

Post autor: tapczanik420 »

Anarprim pisze: 28 mar 2022, 20:34 Wiadomo coś na temat polskiej edycji dodatku Marauder? Na stronie z zapowiedziami Wydawnictwa Portal nic nie widzę.
Wydania narodowe były zawsze z drugim drukiem angielskimi. A że Portal wyda to pewne jak techno w Trendzie, myślę że Portal już z poziomu "all Root everything" wszedł na "all Leder Games everything" 😁
Na sprzedaż, a poza tym to szukam kafla promo do Dice Settlers ze Sierra West. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
mk20336
Posty: 1551
Rejestracja: 02 sty 2019, 09:46
Has thanked: 72 times
Been thanked: 437 times
Kontakt:

Re: Root (Cole Wehrle)

Post autor: mk20336 »

ROOT – playing even more with Underworld Expansion

Nie wchodząc w dyskusję czy ROOT to gra wojenna czy nie, dzisiaj relacja - w oczekiwaniu na najnowsze rozszerzenie - z kilku ostatnich naszych rozgrywek. Jak zwykle raport bogato okraszony zdjęciami :)

LINK: ROOT – playing even more with Underworld Expansion

Obrazek
Mój blog, serdecznie zapraszam!
https://theboardgameschronicle.com/
Awatar użytkownika
Sever
Posty: 124
Rejestracja: 16 sie 2014, 18:22
Has thanked: 37 times
Been thanked: 31 times

Re: Root (Cole Wehrle)

Post autor: Sever »

Zauważyłem że jest tu coś o aktualizacji zasad. Posiadam Roota sprzed kilku lat. Czy te zmiany wpływają jakoś na podstawkę?
Terry Pratchett - Smok to metafora całej przeklętej ludzkiej egzystencji. Jakby sam w sobie nie był paskudny, to jeszcze jest wielki, gorący i lata.
Mr_Fisq
Administrator
Posty: 4671
Rejestracja: 21 lip 2019, 11:10
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 1216 times
Been thanked: 1419 times

Re: Root (Cole Wehrle)

Post autor: Mr_Fisq »

Ciekawostka -w Polsce w 2023 ma zostać wydana cała linia wydawnicza Root RPG. Za polską edycję będzie odpowiadał Stinger Press (źródło: FB Stinger Press).
Sprzedam: Obniżki, nowości: Root, Lanzerath Ridge, Dawn of the Zeds, Etherfields
Przygarnę: Skirmishe grywalne solo, figurki do Stargrave/Frostgrave
Lipa
Posty: 163
Rejestracja: 10 paź 2005, 19:18
Lokalizacja: Morąg, pobliże Olsztyna
Has thanked: 8 times
Been thanked: 7 times

Re: Root (Cole Wehrle)

Post autor: Lipa »

A warto się zainteresować tym RPGiem?
Jak jest jedno wejście, to nie ma wyjścia
Awatar użytkownika
Vezyr
Posty: 95
Rejestracja: 25 sty 2009, 16:53
Lokalizacja: Poznań/Kalisz
Has thanked: 68 times
Been thanked: 20 times

Re: Root (Cole Wehrle)

Post autor: Vezyr »

Sever pisze: 23 kwie 2022, 21:19 Zauważyłem że jest tu coś o aktualizacji zasad. Posiadam Roota sprzed kilku lat. Czy te zmiany wpływają jakoś na podstawkę?
Jeżeli masz pierwsze wydanie Portalowe to ono już posiadało poprawki względem 1 edycji EN. W 3 edycji EN doprecyzowali parę zasad (np. rewolta na polanie z włóczęgą). Polski pierwszy druk bazował na 2 edycji EN, więc minimalnie zasady się zmieniły. Wraz z dodatkiem podziemia księga praw powinna posiadać najnowsze zasady (jak coś to jest do pobrania na stronie Portalu).
Everyone loves perfectly balanced skill-based gameplay until they realize they're not as skilled as they thought.
kolekcja
mk20336
Posty: 1551
Rejestracja: 02 sty 2019, 09:46
Has thanked: 72 times
Been thanked: 437 times
Kontakt:

Re: Root (Cole Wehrle)

Post autor: mk20336 »

ROOT: The Marauder Expansion – What’s in the box?

Z wielka przyjemnością prezentuję dzisiaj materiał o najnowszych rozszerzeniach do ROOTa. Zaglądamy do pudełka, omawiamy zawartość i po krótce nowe możliwości gry. Miłej lektury!

ROOT: The Marauder Expansion – What’s in the box?

Obrazek
Mój blog, serdecznie zapraszam!
https://theboardgameschronicle.com/
mk20336
Posty: 1551
Rejestracja: 02 sty 2019, 09:46
Has thanked: 72 times
Been thanked: 437 times
Kontakt:

Re: Root (Cole Wehrle)

Post autor: mk20336 »

ROOT – Marauder Expansion – First Impressions

Po zagraniu całkiem sporej ilości partii w ROOT: Marauder Expansion (zarówno solo jak i z kolegami) dzielę się dzisiaj swoimi pierwszymi przemyśleniami. Wniosek podstawowy jest oczywisty - dostajemy bardzo solidne i ciekawe rozszerzenie. Więcej w artykule. Miłej lektury!

LINK: ROOT – Marauder Expansion – First Impressions

Obrazek
Mój blog, serdecznie zapraszam!
https://theboardgameschronicle.com/
mk20336
Posty: 1551
Rejestracja: 02 sty 2019, 09:46
Has thanked: 72 times
Been thanked: 437 times
Kontakt:

Re: Root (Cole Wehrle)

Post autor: mk20336 »

ROOT Marauder Expansion - How to Play?

Ostatnie rozszerzenie do ROOTa - Marauder - bardzo ubogaca tą już i tak świetną grę. Dzisiaj prezentuję specyfikę nowych nacji - Szczurów i Borsuków - oraz jak nimi grać. Miłego oglądania!

LINK: ROOT Marauder Expansion - How to Play

Obrazek
Mój blog, serdecznie zapraszam!
https://theboardgameschronicle.com/
kasztan4321k
Posty: 144
Rejestracja: 08 sty 2021, 23:46
Has thanked: 12 times
Been thanked: 67 times

Re: Root (Cole Wehrle)

Post autor: kasztan4321k »

mk20336
Jakieś przemyślenia odnośnie kontrowania obu frakcji? Wydaje mi się, że najlepsza przeciwwaga dla szczurów będą jaszczurki (jak w przypadku kretów) - najwięcej na tym zyskają bo będą szczury będą musiały zabijać ich akolitow by punktować.
Plus Sojusz na tym może zyskać bo będąc na polanie z żetonem najazdu traci sympatyka i dostaje kartę.
Ale mam za mało gier z nimi (1) by móc to ocenić, na razie tylko robię w głowie jakieś szybkie symulacje rozgrywki.

I czy są jakieś ważne zmiany w księdze praw odnośnie tego dodatku a poprzednich edycji?Wiem tylko o tym, że w czasie czystek (rewolta, spalarka podstawowego decku, bomba) usuwane są żetony spod ruin
Awatar użytkownika
wrojka
Posty: 454
Rejestracja: 10 cze 2018, 00:00
Lokalizacja: Gdańsk Wrzeszcz
Has thanked: 224 times
Been thanked: 208 times

Re: Root (Cole Wehrle)

Post autor: wrojka »

kasztan4321k pisze: 28 maja 2022, 17:30 mk20336
Jakieś przemyślenia odnośnie kontrowania obu frakcji? Wydaje mi się, że najlepsza przeciwwaga dla szczurów będą jaszczurki (jak w przypadku kretów) - najwięcej na tym zyskają bo będą szczury będą musiały zabijać ich akolitow by punktować.
Lord wchodzi na ich polanę wojownikami + podkłada ogień = Jaszczurki z ograniczoną ilością walk (jakie mogą wypowiedzieć) nie będą w stanie przebić się i usunąć ognia. Widziałem już parę takich gier na TTS i widok takiej bezsilności kłuje w serduszko.

Szczury mogą sobie punktować na innych 'wyczyszczonych' polanach, a Jaszczurki mają cały engine rozwalony i średnio jak mają się przed tym bronić.
kasztan4321k
Posty: 144
Rejestracja: 08 sty 2021, 23:46
Has thanked: 12 times
Been thanked: 67 times

Re: Root (Cole Wehrle)

Post autor: kasztan4321k »

wrojka pisze: 28 maja 2022, 21:49
kasztan4321k pisze: 28 maja 2022, 17:30 mk20336
Jakieś przemyślenia odnośnie kontrowania obu frakcji? Wydaje mi się, że najlepsza przeciwwaga dla szczurów będą jaszczurki (jak w przypadku kretów) - najwięcej na tym zyskają bo będą szczury będą musiały zabijać ich akolitow by punktować.
Lord wchodzi na ich polanę wojownikami + podkłada ogień = Jaszczurki z ograniczoną ilością walk (jakie mogą wypowiedzieć) nie będą w stanie przebić się i usunąć ognia. Widziałem już parę takich gier na TTS i widok takiej bezsilności kłuje w serduszko.

Szczury mogą sobie punktować na innych 'wyczyszczonych' polanach, a Jaszczurki mają cały engine rozwalony i średnio jak mają się przed tym bronić.
Jaszczurki giną przez szczury wobec czego mają coraz więcej akolitow - za ich pomocą mogą sobie punktować podmieniając budynki albo wojowników - jak dla mnie który uważa, że bicie jaszczurek to najlepszy sposób by im pomóc wygrać ta taktyka wygląda na całkiem sensowna.
Jaszczurkon wystarczy zaś przekuć karty do prowadzenia walk by móc usuwać żetony najazdu by chronić ogrody.
ODPOWIEDZ