Władca Pierścieni: Gra Karciana LCG (Nate French)

Tutaj można dyskutować o konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier.
NIE NALEŻY TUTAJ PYTAĆ O ZASADY, MALOWANIE, ROBIENIE INSERTÓW ORAZ KOSZULKI! OD TEGO SĄ INNE PODFORA
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Awatar użytkownika
inzkulozik
Posty: 296
Rejestracja: 23 cze 2017, 11:20
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 67 times
Been thanked: 18 times

Re: Władca Pierścieni: Gra Karciana LCG (Nate French)

Post autor: inzkulozik »

Haloon pisze: 09 kwie 2022, 16:41Także nie wydaje mi się, żeby było to wznowienie skierowane w starszych fanów gry, więc ich marudzenie im po prostu wisi... Tutaj chodzi o pompowanie kasy aż do upadłego najtańszym kosztem. Kasa musi się zgadzać, jak w każdym biznesie.
Oczywiście, że tak. Nawet jest notka
Note: For longtime fans of The Lord of the Rings: The Card Game who already own everything from The Lost Realm and the original Angmar Awakened cycle, only the campaign cards in the Campaign Expansion will be new content in these products. As with the Revised Core Set and The Dark of Mirkwood, these campaign cards will be made freely available on our website as print-and-play content upon the Campaign Expansion’s release.
- także, jeśli ktoś chce kupić jeszcze raz to samo to nie ma problemu, ale uzasadnienia większego nie ma poza podtrzymywaniem instynktu kolekcjonera ;)
Awatar użytkownika
Ayaram
Posty: 1535
Rejestracja: 12 lip 2014, 21:24
Lokalizacja: Bydgoszcz
Has thanked: 185 times
Been thanked: 566 times

Re: Władca Pierścieni: Gra Karciana LCG (Nate French)

Post autor: Ayaram »

wilecki pisze: 09 kwie 2022, 14:09
Ayaram pisze: 09 kwie 2022, 13:06 Tak czy siak szkoda, że nie zrobili jednak większych zmian. Systematycznie mi się zdarza pykać jeszcze w LOTRa, może nie tak często jak kiedyś, ale zawsze. I grając czuć, że jednak gra się mocno zestarzała. Tzn, nie żeby się źle grało - absolutnie, ale czuć, że FFG z obecnym doświadczeniem i nauką na błędach w kooperacyjnych LCGach byłaby wstanie zrobić tą gierkę duuuużo lepiej.
Ja się bardzo cieszę, że nie wykręcili numeru z drugą edycją z większymi zmianami, która rzuciłaby cień na moją kolekcję. Z ciekawości: co ty byś zmienił w tej grze?
3 rzeczy które zarówno mi nie pasują jak i wierze, że gdyby robili LOTRa od nowa, by zrobili to lepiej:
:arrow: Modyfikowanie poziomu trudności. Koszmarne talie są niezbyt praktyczne, utrudniają grę, ale bez zwiększania regrywalności i kosztują w cholerę hajsu. W Arkham już to ograniczyli tworząc powroty, w Marvelu w ogóle nic takiego nie ma, a sposobów na utrudnienie rozgrywki jest mnóstwo. Nie chce mi się wierzyć, żebyśmy w jakimkolwiek przyszłym LCGu zobaczyli coś w stylu Koszmarnych talii.
:arrow: Kwestia snowballu talii gracza. Najtrudniejszy i najbardziej emocjonujący moment gry w LOTRze to prawie zawsze początek. Mamy to dyspozycji takie możliwości setupu, że w pewnym momencie często gra zaczyna nie wyrabiać. My czujemy, że nic nam gra nie może zrobić, ale gra dalej trwa. Czasami jeszcze długo i bywa to mocno nużące
:arrow: Brak jakichkolwiek limitów. Wiąże się to mocno z pkt wyżej. Nie mam limitów sojuszników na stole, kart na ręce, zasobów na bohaterach, akcji na turę. Jak znowu gra się przedłuża i czujemy się bezpieczni, to często nawet nie chce mi się myśleć nad optymalnymi zagraniami mając 20 kart na ręce. Ponwnie niezbyt wierzę, że jakikolwiek nowy LCG da nam taką swobodę w tym zakresie.

Marvel Champions co prawda elimuje wszystkie te 3 problemy, ale jest zupełnie inną grą. Przede wszystkim mocno upraszcza deck building, jak i z kolei ma za dużo ograniczeń i nie daje tego fajnego uczucia jak w LOTRze, że deck działa jak szwajcarski zegarek, daje uczucie że wszystko do siebie pasuje, współgra ze sobą itp. Czekam na LCGa który jest pomostem między LOTRem a Marvelem. Jest pewien, że NAPRAWDĘ dobre gry LCG dopiero są przed nami.
c08mk
Posty: 2463
Rejestracja: 02 sie 2013, 16:24
Lokalizacja: Rzeszów
Has thanked: 100 times
Been thanked: 286 times

Re: Władca Pierścieni: Gra Karciana LCG (Nate French)

Post autor: c08mk »

Ayaram pisze: 10 kwie 2022, 19:05 ...
3 rzeczy które zarówno mi nie pasują jak i wierze, że gdyby robili LOTRa od nowa, by zrobili to lepiej:
:arrow: Modyfikowanie poziomu trudności. Koszmarne talie są niezbyt praktyczne, utrudniają grę, ale bez zwiększania regrywalności i kosztują w cholerę hajsu. W Arkham już to ograniczyli tworząc powroty, w Marvelu w ogóle nic takiego nie ma, a sposobów na utrudnienie rozgrywki jest mnóstwo. Nie chce mi się wierzyć, żebyśmy w jakimkolwiek przyszłym LCGu zobaczyli coś w stylu Koszmarnych talii.
:arrow: Kwestia snowballu talii gracza. Najtrudniejszy i najbardziej emocjonujący moment gry w LOTRze to prawie zawsze początek. Mamy to dyspozycji takie możliwości setupu, że w pewnym momencie często gra zaczyna nie wyrabiać. My czujemy, że nic nam gra nie może zrobić, ale gra dalej trwa. Czasami jeszcze długo i bywa to mocno nużące
:arrow: Brak jakichkolwiek limitów. Wiąże się to mocno z pkt wyżej. Nie mam limitów sojuszników na stole, kart na ręce, zasobów na bohaterach, akcji na turę. Jak znowu gra się przedłuża i czujemy się bezpieczni, to często nawet nie chce mi się myśleć nad optymalnymi zagraniami mając 20 kart na ręce. Ponwnie niezbyt wierzę, że jakikolwiek nowy LCG da nam taką swobodę w tym zakresie.

Marvel Champions co prawda elimuje wszystkie te 3 problemy, ale jest zupełnie inną grą. Przede wszystkim mocno upraszcza deck building, jak i z kolei ma za dużo ograniczeń i nie daje tego fajnego uczucia jak w LOTRze, że deck działa jak szwajcarski zegarek, daje uczucie że wszystko do siebie pasuje, współgra ze sobą itp. Czekam na LCGa który jest pomostem między LOTRem a Marvelem. Jest pewien, że NAPRAWDĘ dobre gry LCG dopiero są przed nami.
Jak dla mnie to poza punktem pierwszym to są właśnie zalety tego systemu.
1. W nowym LotR nie ma żadnej wzmianki o koszmarnych taliach w instrukcji jak to było wcześniej. Przypuszczam, że albo się z tego wycofają albo wydadzą je jako komplet w formie "Powrotów" z Arkham.
2. Taki snowball jest chyba w każdym LCGu co-op. W Arkham jest mniej widoczny ale już w Marvelu miałem dokładnie takie samo odczucie jak w LotR. Jak na stole się zbuduje silnik to ostatnią aktywacją się rozwala wszystko. Dla mnie to nie jest wada, chociaż czasem taka końcówka w Marvelu sprawiała zawód, w LotR, który jest trudnieszy, już nie.
3. Gra ma dużo limitów ale są one związane ze strukturą rundy. LotR jest mocno sformalizowany, ma dużo faz podzielonych na mniejsze okienka obligatoryjne i akcje opcjonalne. Wielokrotnie złapałem się, że nie mogę czegoś zagrać właśnie dlatego, że karta odpowiednio zadziałałaby w pewnej fazie.
Brak limitów sojuszników ma tylko jedną wadę - zajmują dużo miejsca na stole. W LotR nie ma dobrej możliwości leczenia i duża ilość sojuszników potrafi przyjąć nadmiar obrażeń.
Brak limitu kart na ręce też jest dobrą cechą tego systemu, bo normalnie tych kart jest mało i często każda jest na wagę złota. Jeżeli już uda się zrobić silnik na duży dociąg to daje więcej opcji dla gracza ale znowu przez małą ilość zasobów te karty będą po prostu leżeć na ręce zamiast na stole. Limitem za to jest talia, której w przeciwieńtwie do Arkhama i Marvela się nie przetasowuje. Jeżeli uda się dociągnąć wszystkie karty z talii to gracz nic więcej już nie dostanie na rękę podczas gry.
Brak limitu czasu to dla mnie też zaleta. Nie lubię grać na czas. Specjalnie też gier nie przeciągam, jeżeli już mam siły, żeby je zakończyć. W ostateczności jako licznik czasu można w LotR traktować talię gracza, której się nie tasuje albo system punktacji, gdzie im więcej rund tym gorzej się wypada.

Tak się też zastanawiałem nad wadą, gdybym miał coś wymienić. Wydaje mi się, że byłby to deckbuilding. Żeby zrobić dobrą talię i mieć satysfakcję z grania to trzeba mieć dobrze rozbudowaną pulę kart.
Awatar użytkownika
Ayaram
Posty: 1535
Rejestracja: 12 lip 2014, 21:24
Lokalizacja: Bydgoszcz
Has thanked: 185 times
Been thanked: 566 times

Re: Władca Pierścieni: Gra Karciana LCG (Nate French)

Post autor: Ayaram »

c08mk pisze:2. Taki snowball jest chyba w każdym LCGu co-op. W Arkham jest mniej widoczny ale już w Marvelu miałem dokładnie takie samo odczucie jak w LotR. Jak na stole się zbuduje silnik to ostatnią aktywacją się rozwala wszystko. Dla mnie to nie jest wada, chociaż czasem taka końcówka w Marvelu sprawiała zawód, w LotR, który jest trudnieszy, już nie.
Oj, z tym się mocno nie zgodzę. Przynajmniej jeśli chodzi o solo grę. Marvel pod tym względem nawet koło LOTRa nie stał. W Marvelu jak jesteśmy w momencie którym się "wysnwballowaliśmy" to po prostu kończymy grę. Nie wyobrażam sobie w Marvelu grając na expercie z trudniejszymi modularami co musiałoby się wydarzyć żeby z jednej strony czuć się pewnie o wygraną, a z drugiej strony od tego momentu nie zniszczyć złola w max 2 tury. Chyba jedynie grając turbo defensywną protekcją i to w mało ofensywnym bohaterze.

Z kolei LOTR ma czasami i 5 etapów, i w scenariuszu dopisek "nie wygraj dopóki x" (nie daj boże warunek znajdź w encounter decku cośtam), karty typu "zakończ wyprawę bez rozpatrywania" itd itp. LOTR ma dużo większe możliwości przedłużania gry.
Żeby zrobić dobrą talię i mieć satysfakcję z grania to trzeba mieć dobrze rozbudowaną pulę kart.
Z tym się zgodzę. Pamiętacie czasy CSa, że nawet tego pana się do decku wsadzało? :lol:

Obrazek
c08mk
Posty: 2463
Rejestracja: 02 sie 2013, 16:24
Lokalizacja: Rzeszów
Has thanked: 100 times
Been thanked: 286 times

Re: Władca Pierścieni: Gra Karciana LCG (Nate French)

Post autor: c08mk »

Ayaram pisze: 10 kwie 2022, 22:11 ...
Z kolei LOTR ma czasami i 5 etapów, i w scenariuszu dopisek "nie wygraj dopóki x" (nie daj boże warunek znajdź w encounter decku cośtam), karty typu "zakończ wyprawę bez rozpatrywania" itd itp. LOTR ma dużo większe możliwości przedłużania gry.
Żeby zrobić dobrą talię i mieć satysfakcję z grania to trzeba mieć dobrze rozbudowaną pulę kart.
Z tym się zgodzę. Pamiętacie czasy CSa, że nawet tego pana się do decku wsadzało? :lol:

Obrazek
W sumie to racja, jeżeli warunkiem jest wyszukanie czegoś z talii encounter to gra się potrafi przedłużyć ale po zabójczym zagrożeniu na starcie dla mnie to jest przyjemna odskocznia przygodowa :)

Do tej pory jest trochę kart z podstawki, które nie często się dodaje talii jak healer Daughter of the Nimrodel, która jest drogą kartą. Ale też gra jest tak rozwinięta, że nawet dla tych starych drogich kart można znaleźć interakcje na traitach. A na to niestety trzeba wydać złotówki...
Awatar użytkownika
Evokenx
Posty: 275
Rejestracja: 10 lip 2020, 16:14
Lokalizacja: Śląsk
Has thanked: 525 times
Been thanked: 52 times

Re: Władca Pierścieni: Gra Karciana LCG (Nate French)

Post autor: Evokenx »

Jak myślicie, w których sklepach będzie można dostać najnowszy odświeżony cykl? Oczywiście mowa o Polsce :)
khuba
Posty: 983
Rejestracja: 15 cze 2017, 11:36
Lokalizacja: Gdynia
Has thanked: 308 times
Been thanked: 277 times

Re: Władca Pierścieni: Gra Karciana LCG (Nate French)

Post autor: khuba »

Evokenx pisze: 14 kwie 2022, 17:54 Jak myślicie, w których sklepach będzie można dostać najnowszy odświeżony cykl? Oczywiście mowa o Polsce :)
Wystarczy spojrzeć kto miał a stanie Dark of Mirkwood, więc pewnie rebel.pl, gamelord, planszomania, planszostrefa, mepel i inne.
Pytanie bardziej czy trzeba się śpieszyć z kupnem, bo wspomniany dodatek zniknął szybko...
Sprzedam:
Cerebria, Miasteczka, Weather Machine - metalowe zębatki
Haloon
Posty: 322
Rejestracja: 12 sie 2011, 18:14
Has thanked: 40 times
Been thanked: 15 times

Re: Władca Pierścieni: Gra Karciana LCG (Nate French)

Post autor: Haloon »

Zawsze można kupić w czeskim Svet Her. Sam się tam zaopatruję w angielskie wersje gier. Płatność kartą i wysyłka pocztą polską.
Void
Posty: 221
Rejestracja: 09 sie 2019, 13:18
Has thanked: 11 times
Been thanked: 85 times

Re: Władca Pierścieni: Gra Karciana LCG (Nate French)

Post autor: Void »

Haloon pisze: 15 kwie 2022, 05:23 Zawsze można kupić w czeskim Svet Her. Sam się tam zaopatruję w angielskie wersje gier. Płatność kartą i wysyłka pocztą polską.
A oni wysyłają znowu do Polski? Bo jakiś czas temu nastąpiła zmiana i wyłączyli taką opcję, nie widzę w koszyku możliwości wysyłki do PL tak jak kiedyś Pocztą Polską za pobraniem.
khuba
Posty: 983
Rejestracja: 15 cze 2017, 11:36
Lokalizacja: Gdynia
Has thanked: 308 times
Been thanked: 277 times

Re: Władca Pierścieni: Gra Karciana LCG (Nate French)

Post autor: khuba »

Void pisze: 15 kwie 2022, 13:09 A oni wysyłają znowu do Polski? Bo jakiś czas temu nastąpiła zmiana i wyłączyli taką opcję, nie widzę w koszyku możliwości wysyłki do PL tak jak kiedyś Pocztą Polską za pobraniem.
Pod koniec lutego zamawiałem kilka sag od nich, transport mam:
Najtańsza dostawa na adres - Platba kartou - GOPAY 22.50 zł
Przyszło kurierem pocztowym (Ekspres 24)
Sprzedam:
Cerebria, Miasteczka, Weather Machine - metalowe zębatki
Mirtan
Posty: 2
Rejestracja: 18 lut 2022, 09:54
Has thanked: 1 time

Re: Władca Pierścieni: Gra Karciana LCG (Nate French)

Post autor: Mirtan »

Haloon pisze: 15 kwie 2022, 05:23 Zawsze można kupić w czeskim Svet Her. Sam się tam zaopatruję w angielskie wersje gier. Płatność kartą i wysyłka pocztą polską.
Potwierdzam. Sam zamówiłem ostatnio 14 AP od nich. Za wysyłkę zapłaciłem około 100 zł.

P. S. Dzięki Haloon za cynk :)
Awatar użytkownika
Evokenx
Posty: 275
Rejestracja: 10 lip 2020, 16:14
Lokalizacja: Śląsk
Has thanked: 525 times
Been thanked: 52 times

Re: Władca Pierścieni: Gra Karciana LCG (Nate French)

Post autor: Evokenx »

Widzieliście już może do kupienia najnowszy cykl Angmar Awakened? Cały czas poluje, żeby gdzieś to kupić w przedsprzedaży zanim się wyczerpie nakład :)
Awatar użytkownika
siekan
Posty: 425
Rejestracja: 28 gru 2014, 09:47
Lokalizacja: Rzeszów
Has thanked: 4 times
Been thanked: 10 times
Kontakt:

Re: Władca Pierścieni: Gra Karciana LCG (Nate French)

Post autor: siekan »

Cześć!
Mam bardzo nietypowe pytanie :) Czy znajdę gdzieś opisy przygód i scenariuszy, które wyszły do tej pory? Mogą być ze spojlerami. W instrukcji podstawowej znalazłem na stronie 26 opis trzech przygód z core booka i zależy mi na tym, by dorwać ich jak najwięcej z różnych rozszerzeń.
I pytanie drugie - czy znajdę gdzieś spis kart w formie online? Najlepiej z opisami na tych kartach.
Awatar użytkownika
inzkulozik
Posty: 296
Rejestracja: 23 cze 2017, 11:20
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 67 times
Been thanked: 18 times

Re: Władca Pierścieni: Gra Karciana LCG (Nate French)

Post autor: inzkulozik »

Scenariusze (karty też tam znajdziesz)
http://hallofbeorn.com/LotR/Scenarios/
- jak sobie wybierzesz jakiś
http://hallofbeorn.com/LotR/Scenarios/A ... f-the-Past
to masz tam "Community Content", np.
https://visionofthepalantir.com/2018/05 ... -the-past/
w ten sposób trafisz do poszczególnych "kopalni wiedzy", np.
https://visionofthepalantir.com/quest-analysis/
Awatar użytkownika
Ayaram
Posty: 1535
Rejestracja: 12 lip 2014, 21:24
Lokalizacja: Bydgoszcz
Has thanked: 185 times
Been thanked: 566 times

Re: Władca Pierścieni: Gra Karciana LCG (Nate French)

Post autor: Ayaram »

Ostatnio postanowiłem, że pogram czymś czym jeszcze nie grałem (dalej niezmiennie na 4 pierwszych cyklach + Saga), no i w oko wpadł mi Rohan, którego zdaje się jeszcze nie tknąłem w ogóle, bo zawsze wydawały mi się Meh.. w szczególności pod solo. Więc coś tam wyskrobałem i ruszyłem na podbój questów z Zdrady Sarumana i Cieni Przeszłości.

:arrow: Ruszyłem z Theoden (S), Eomerem (T) i Imrahilem (L) - słabi na początku, ale za to wysokie zagrożenie na start, co złego może się stać :lol: Miałem gdzieś tam świadomość, że lepiej by wymienić na po prostych silne karty, ale zostawiłem tak ze wzglądu na jakieś tam synergię. Plan - Theoden obniża koszt Zwiadowcy ze śnieżnego potoku/Hodowcy koni z zachodniej bruzdy do 0, którzy poświęcają się grzecznie żeby podpakować Eomera z Guthwinem/Imrahila, którzy sami już mają 10 atk co wystarcza, by zabić większość rzeczy i tym samym przywrócić zwiadowce/hodowce na rękę, by znowu byli gotowi do umierania (fajnie maja w tym Rohanie :lol: ). I o ile to samo combo działało bardzo fajnie, to problem był z resztą. Finalnie wyszło jak można się było spodziewać i był to najsłabszy deck który stworzyłem, a jednocześnie którego nie porzuciłem w połowie ;) Nie liczyłem, ale jak miałem win ratio ~30% z tym to było dobrze :lol:

:arrow: Problem leżył w pozostałej części Rohanu. Wszystko było takie meh, pełno unikatowych postaci, którzy wcale cudownie nie są i tak im dłużej tym grałem, tym więcej Rohanu wywalałem z decku. I finalnie zostali w składzie tylko wspomniani wcześniej zwiadowcy/hodowcy + stara dobra Podróżniczka z Zachodniego gościńca. I było dużo lepiej, chociaż tym samym dużo mniej wykorzystaliśmy zdolności Theodena i pojawiała gdzieś się myśl że nie robi, aż tak dużo jak na pana za 12 zagrożenia.

:arrow: Największym problem była Sheloba, która właściwie była kontrą na całą tę strategię - wrogów jak na lekarstwo, za to ataków milion. Na psuła dużo krwi, dopiero jak stechowałem pod nią obrońców Rammasu to w ciężkich bólach jakoś poszło.

:arrow: Myślę, że jakby się zdecydować na albo Eomer + Guthwine i wzmocnić jakoś ekonomię, albo Theoden + Guthwin + dorzucić więcej rzeczy do atk i coś by z tego było... może nic dobrego, ale te z 40% WR chociaż :lol: coś takiego np? + jakiś sideboard wzmacniający atk/willpower w zależności od scenariusza

:arrow: Natomiast jak podejść do tego całego archetypu Rohanu bazujacego na stronnika pod "zrób cóś i odrzuć na koniec" to już nie mam pojęcia... Nawet w tym nowym gotowym decku wrzucają od razu Lothirel, która z tego co kojarzę dopiero weszła w 8mym cyklu? I daje trochę sensu, więc mniemam, że po prostu na moim etapie kolekcji jeszcze nie był ich czas na solo.

:arrow: Ale trzeba przyznać, że fajnie było zagrać czymś nowym po takim czasie, przez co kurna zacząłem trochę mięknąć z tą reedycją... Mieszanie języków nie wygląda, aż tak źle, bo scenariuszy i tak nie mieszamy, a kart gracza się nie czyta, więc można by pomieszać, za parę lat sprzedać wersje PL i w ogóle... no ale z drugiej strony, ja tak mało w to gram, że te 4 cykle wystarczą do końca życia..
Muadib
Posty: 24
Rejestracja: 06 lut 2020, 09:03
Has thanked: 8 times
Been thanked: 5 times

Re: Władca Pierścieni: Gra Karciana LCG (Nate French)

Post autor: Muadib »

Witam,

Cyz ktos wie czy bedzie szansa na wydanie po polsku?

https://www.fantasyflightgames.com/en/n ... eawakened/
Baloosh
Posty: 110
Rejestracja: 22 lut 2018, 13:35
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 3 times
Been thanked: 43 times

Re: Władca Pierścieni: Gra Karciana LCG (Nate French)

Post autor: Baloosh »

Moim zdaniem nie ma szans - skoro Galakta nie wydała Revised Core Set, ani talii startowych, to tym bardziej nie wyda cyklu...
Awatar użytkownika
inzkulozik
Posty: 296
Rejestracja: 23 cze 2017, 11:20
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 67 times
Been thanked: 18 times

Re: Władca Pierścieni: Gra Karciana LCG (Nate French)

Post autor: inzkulozik »

Ale, że ludzie ciągle pytają o tę kwestię... :)
Muadib
Posty: 24
Rejestracja: 06 lut 2020, 09:03
Has thanked: 8 times
Been thanked: 5 times

Re: Władca Pierścieni: Gra Karciana LCG (Nate French)

Post autor: Muadib »

OK rozumiem ze Polska wersja juz umarla.
Natomiast jest gdzies infromacja czy w tym nowym formacie beda przedrukowywane pozostale rozszerzenia?
Awatar użytkownika
RUNner
Posty: 4164
Rejestracja: 02 lip 2013, 12:25
Has thanked: 574 times
Been thanked: 1027 times

Re: Władca Pierścieni: Gra Karciana LCG (Nate French)

Post autor: RUNner »

Muadib pisze: 20 maja 2022, 14:25 OK rozumiem ze Polska wersja juz umarla.
I to dobre kilka lat temu. Właściwie to pierwsze duże tąpnięcie nastąpiło już przed premierą Czarnych Jeźdźców, kiedy Galakta zbierała „zapisy” na ten dodatek. Już wtedy można było wysuwać złe prognozy, ale o dziwo, polska wersja od tamtego momentu dostała masę dodatków. Jeśli ktoś nie ma ambicji kolekcjonerskich, to dostał grania na długie lata.
Nie marnuję już czasu. Wolę grać ;)
Sprzedam https://www.gry-planszowe.pl/viewtopic.php?t=64690
Awatar użytkownika
Ayaram
Posty: 1535
Rejestracja: 12 lip 2014, 21:24
Lokalizacja: Bydgoszcz
Has thanked: 185 times
Been thanked: 566 times

Re: Władca Pierścieni: Gra Karciana LCG (Nate French)

Post autor: Ayaram »

RUNner pisze: 21 maja 2022, 09:36
Muadib pisze: 20 maja 2022, 14:25 OK rozumiem ze Polska wersja juz umarla.
I to dobre kilka lat temu. Właściwie to pierwsze duże tąpnięcie nastąpiło już przed premierą Czarnych Jeźdźców, kiedy Galakta zbierała „zapisy” na ten dodatek. Już wtedy można było wysuwać złe prognozy, ale o dziwo, polska wersja od tamtego momentu dostała masę dodatków. Jeśli ktoś nie ma ambicji kolekcjonerskich, to dostał grania na długie lata.
Potwierdzam. Mam Władcę od jakiegoś 2013-2014 roku, więc niedługo dekada pyknie Nie mam nawet wszystkiego co wyszło w PL (4 cykle + Saga) grając średnio raz w tygodniu i do dziś odkrywam nowe rzeczy ;) To jest właśnie całe piękno LCGów - odkrywanie wszystkich synergii, połączeń, możliwości w tempie dyktowanym wyłącznie przez Ciebie. Bez żadnych presji ze strony gry - bo meta; bo nowy dodatek; bo rotacja.

Aczkolwiek czasami się przegląda jakieś hallofbeorny i w tych momentach by się jednak chciało też tych nowszych rzeczy... ;)
Muadib
Posty: 24
Rejestracja: 06 lut 2020, 09:03
Has thanked: 8 times
Been thanked: 5 times

Re: Władca Pierścieni: Gra Karciana LCG (Nate French)

Post autor: Muadib »

No wlasnie jakis czas temu zagralem w podstawowa wersje i spodobalo mi sie i chcialbym cos wiecej pograc ale nie ma w co....
khuba
Posty: 983
Rejestracja: 15 cze 2017, 11:36
Lokalizacja: Gdynia
Has thanked: 308 times
Been thanked: 277 times

Re: Władca Pierścieni: Gra Karciana LCG (Nate French)

Post autor: khuba »

Evokenx pisze: 07 maja 2022, 13:02 Widzieliście już może do kupienia najnowszy cykl Angmar Awakened? Cały czas poluje, żeby gdzieś to kupić w przedsprzedaży zanim się wyczerpie nakład :)
W 3trollach już wskoczyły przedsprzedaże.
Sprzedam:
Cerebria, Miasteczka, Weather Machine - metalowe zębatki
Awatar użytkownika
Evokenx
Posty: 275
Rejestracja: 10 lip 2020, 16:14
Lokalizacja: Śląsk
Has thanked: 525 times
Been thanked: 52 times

Re: Władca Pierścieni: Gra Karciana LCG (Nate French)

Post autor: Evokenx »

O! Dzięki wielkie, już złożone zamówienie :D Mam nadzieję, że pozostałe cykle również wydadzą. Dla mnie to idealna szansa na wejście w tę karciankę. Już kupiłem sobie 4 pierwsze cykle po staremu z nowo wydaną podstawką. Także niech lecą teraz Dream Chaser i Ered Mithrin... :)
Baloosh
Posty: 110
Rejestracja: 22 lut 2018, 13:35
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 3 times
Been thanked: 43 times

Re: Władca Pierścieni: Gra Karciana LCG (Nate French)

Post autor: Baloosh »

Cykli Dream-chaser oraz Ered Mithrin akurat w formacie revised można się spodziewać.
ODPOWIEDZ