Glory: Droga do chwały (D. "Lir" Mucha, M. "Wis" Wisthal)

Tutaj można dyskutować o konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier.
NIE NALEŻY TUTAJ PYTAĆ O ZASADY, MALOWANIE, ROBIENIE INSERTÓW ORAZ KOSZULKI! OD TEGO SĄ INNE PODFORA
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Atk
Posty: 1394
Rejestracja: 01 kwie 2020, 16:33
Has thanked: 494 times
Been thanked: 284 times

Re: Glory: Droga do chwały (D. "Lir" Mucha, M. "Wis" Wisthal)

Post autor: Atk »

wis pisze: 04 kwie 2022, 15:19 Cześć!

W dodatku na pewno będzie piąty gracz i garść nowych kart. Obecnie testujemy nowych pomocników, rycerzy, dwa-trzy nowe pola do fazy akcji. Czy wejdzie wszystko, to już zależy od powodzenia kampanii, ale wolimy mieć przetestowane pomysły na stretch goale niż panikę w trakcie kampanii:).
a cos zeby tak szybko nie dochodzic do max rozwiniecia, ze tak napisze? jakis spowalniacz?
i przydaloby sie cos, co umozliwi gre w 3 osoby (nieparzysta ilosc), zeby nie bylo sytuacji, ze 2 sie bije, a trzeci czeka na zwyciezce tej bojki. Jakis rodzaj turnieju gdzie wszcycy, ze tak powiem po rowno maja w drabince? W pewnym momencie bylismy tak rozwinieci, ze raczej zaden bot nie byl w stanie nas rozwalic i w sumie najwiecej emocji bylo w walkach miedzy nami, bo tamte wygladaly jak automat

o wlasnie do tego bilem, bo mielismy podobne odczucia
Spoiler:
Awatar użytkownika
wis
Posty: 1231
Rejestracja: 20 sty 2009, 18:01
Lokalizacja: Gliwice
Has thanked: 59 times
Been thanked: 24 times
Kontakt:

Re: Glory: Droga do chwały (D. "Lir" Mucha, M. "Wis" Wisthal)

Post autor: wis »

Grając z początkującymi osobami (po brazylionie partii każdy dla jest początkujący:)) rozpoczynamy grę ze zbroją i/lub wierzchowcem pierwszego poziomu. Jeśli npc-e wydają się Wam za łatwi, a droga do ulepszeń za krótka - nic nie stoi na przeszkodzie, żeby każdy zaczynał od pierwszego poziomu. Przy czym koń i zbroja to tylko część rycerskiego ekwipunku - pod koniec gry max na kościach to często za mało, żeby wygrać. Do takiego Zawiszy trzeba mieć kilka relikwii, prestiż lub Drabów lub innych pomocników, którzy pomagają przekroczyć barierę 12 ataku.

Na problem 3 osób wymyśliliśmy osobne karty turnieju dla różnej liczby grace. Te dla 3 osób mają prawą stronę z mocniejszym npc-em (lub npc-ami), który robi za czwartego poważnego przeciwnika. Oczywiście czasem wylosuje się ktoś z dołu stawki i nie będzie aż tak twardy jak gracze - wtedy kto pierwszy, ten lepszy :). Pomysł z obniżeniem poziomu Waszego sprzętu powinien i tu pomóc.

Innych też podpytam - jakie wyniki wygrywają u Was gry? Przy naszym ostatnim teście w pięć osób zwycięzca miał chyba 82pkt - nadmiaru surowców nie stwierdzono:).
Glory: A Game of Knights - nasza pierwsza gra Kickstarter / FB / Gamefound
grucha
Posty: 362
Rejestracja: 08 paź 2006, 08:18
Lokalizacja: Szamotuły, k/Poznania
Has thanked: 14 times
Been thanked: 5 times

Re: Glory: Droga do chwały (D. "Lir" Mucha, M. "Wis" Wisthal)

Post autor: grucha »

Atk pisze: 04 kwie 2022, 22:22
wis pisze: 04 kwie 2022, 15:19 Cześć!

W dodatku na pewno będzie piąty gracz i garść nowych kart. Obecnie testujemy nowych pomocników, rycerzy, dwa-trzy nowe pola do fazy akcji. Czy wejdzie wszystko, to już zależy od powodzenia kampanii, ale wolimy mieć przetestowane pomysły na stretch goale niż panikę w trakcie kampanii:).
a cos zeby tak szybko nie dochodzic do max rozwiniecia, ze tak napisze? jakis spowalniacz?
i przydaloby sie cos, co umozliwi gre w 3 osoby (nieparzysta ilosc), zeby nie bylo sytuacji, ze 2 sie bije, a trzeci czeka na zwyciezce tej bojki. Jakis rodzaj turnieju gdzie wszcycy, ze tak powiem po rowno maja w drabince? W pewnym momencie bylismy tak rozwinieci, ze raczej zaden bot nie byl w stanie nas rozwalic i w sumie najwiecej emocji bylo w walkach miedzy nami, bo tamte wygladaly jak automat

o wlasnie do tego bilem, bo mielismy podobne odczucia
Spoiler:
A może by tak zmniejszyć liczbę workerów ? To powinno troszkę przystopować rozwój
Pochodzenie człowieka od małpy jest prywatną sprawą każdego z nas.
Awatar użytkownika
wis
Posty: 1231
Rejestracja: 20 sty 2009, 18:01
Lokalizacja: Gliwice
Has thanked: 59 times
Been thanked: 24 times
Kontakt:

Re: Glory: Droga do chwały (D. "Lir" Mucha, M. "Wis" Wisthal)

Post autor: wis »

grucha pisze: 30 maja 2022, 11:24 A może by tak zmniejszyć liczbę workerów ? To powinno troszkę przystopować rozwój
Ciepło, ciepło:). Tydzień temu testowaliśmy takie rozwiązanie - to też powinno znaleźć się w dodatku. W trzecim turnieju wyszedł Zawisza i pozamiatał - raptem dwóch graczy miało w ogóle szanse na pokonanie.
Glory: A Game of Knights - nasza pierwsza gra Kickstarter / FB / Gamefound
ArchTyrael1
Posty: 3
Rejestracja: 04 sie 2021, 22:32
Been thanked: 2 times

Re: Glory: Droga do chwały (D. "Lir" Mucha, M. "Wis" Wisthal)

Post autor: ArchTyrael1 »

Gra jest naprawdę fajna.
Emocje przy walkach między graczami, fantastyczne.
Surowców nie brakuje itd, pod warunkiem, że się ma szczęście w rzucaniu kośćmi.
Ja nie mam :D
Irytacja, jak się ma biskupa, 4 poziom konia i zbroi, sporo sojuszników, a i tak nic to nie daje i się przegrywa.
Mówię o całym turnieju, czyli minimum 6 najazdów.

Nieważne, frustracja jest, ale gramy dalej :)

Nie wiem, gdzie i kiedy będzie info o dodatku, ale myślę, że wesprę.
ODPOWIEDZ