Łowcy A.D. 1492 / The Hunters A.D. 1492 (Mateusz Albricht)

Tutaj można dyskutować o konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier.
NIE NALEŻY TUTAJ PYTAĆ O ZASADY, MALOWANIE, ROBIENIE INSERTÓW ORAZ KOSZULKI! OD TEGO SĄ INNE PODFORA
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Awatar użytkownika
garg
Posty: 4476
Rejestracja: 16 wrz 2009, 15:26
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 1425 times
Been thanked: 1100 times

Re: Łowcy A.D. 1492 / The Hunters A.D. 1492 (Mateusz Albricht)

Post autor: garg »

A ja wole KS, bo nie muszę płacić w chwili klikania, tylko na koniec kampanii :) .
Mam / Sprzedam/wymienię
(Może nie wystawiłem, ale też chętnie wymienię)

Najstarszy offtop świata: Ceterum censeo Carthaginem esse delendam ;-)
sasquach
Posty: 1830
Rejestracja: 29 cze 2016, 00:59
Lokalizacja: Łódź
Has thanked: 934 times
Been thanked: 586 times

Re: Łowcy A.D. 1492 / The Hunters A.D. 1492 (Mateusz Albricht)

Post autor: sasquach »

matio2007 pisze: 08 lut 2022, 22:41 Co o tym sądzicie, wolelibyście wspierać na KS czy GF?
Gamefound ze względu na menu pozwalające sprawnie poruszać po stronie kampanii, możliwość dodawania ankiet (zamiast liczyć głosy w formularzach) i pewnie parę innych wygodnych rzeczy :)
garg pisze: 08 lut 2022, 23:18 A ja wole KS, bo nie muszę płacić w chwili klikania, tylko na koniec kampanii :) .
Na gamefound też nie musisz. Działa to tak samo jak na KS. Po polskich wspieraczkach jak zagramw.to czy wspieram.to trzeba wpłacać od razu.
Awatar użytkownika
Irr3versible
Posty: 986
Rejestracja: 09 cze 2019, 01:03
Lokalizacja: Kraków/Zabierzów
Has thanked: 619 times
Been thanked: 541 times

Re: Łowcy A.D. 1492 / The Hunters A.D. 1492 (Mateusz Albricht)

Post autor: Irr3versible »

Oddaje głos na GF, choćby dla pledge managera w tym samym miejscu.
Sam system komentarzy czy kilka innych usprawnień też ma swoje zalety, wciąż jednak to Twoja decyzja więc wybierz optymalnie dla firmy :)
Za sam projekt trzymam kciuki - wstępny zarys walki brzmi obiecująco, krok w stronę zmniejszenia upkeepu / przyspieszenia wyliczenia rezultatu walki / zmniejszenie losowości przez liniowy rozwój statystyk na plus. Pamiętaj jednak by wciąż pozostawić nam decyzyjność, ja osobiście nie chciałbym widzieć aż takiego uproszczenia jak w Destinies (tam rozwój podobał mi się w pierwszych misjach, ogrywając już końcówkę czy dodatek emocji było jak na grzybach).
Jeśli można, zapytam o kilka spraw:
1. Czy planujesz skile jako element rozwoju bohatera? (np karty aka whirlwind = aoe, atak z wyskoku = mocny atak, zjada dwie aktywację, riposta = postawą defensywna, nie atakujemy ale atakowani mamy wzmocnioną obronę i wykonujemy kontrę... Podaje przykłady na szybko
2. Czy planujesz zachować mapę potyczek czy walka będzie na kartach mapy - tu jako przykład design etherfields, jedna lokacja = kilka stref
3. Czy w kreowanym świecie występuje magia a jeśli tak czy bohaterowie będą się mogli w niej rozwijać?
4. Czy odskok od przeciwnika i powiązana kara może być zależna od tego kto dominuje w strefie? Zasada zaangażowania w walkę wręcz wszystkich w strefie osobiście mnie drażni, mam dwóch bohaterów związanych walka z jednym przeciwnikiem itp. Czy w ogóle planujesz zmiany pod taktyczne rozwiązania w potyczkach aby uniknąć sytuacji gdzie walka staje się statyczna - eliminacja stref ataku i flanki może być źle odebrana (no chyba, że boost będzie do mkdudikatoru ataku).
5. Wspomniałeś o przechowywaniu, storage na all in niech będzie ciut bardziej Kallax friendly niż dla 2114 ;)

PS. Dzisiaj właśnie rozpocząłem przygodę z synem w ad 2114, na razie jego zaangażowanie wygląda obiecująco - wybrał snajpera, ja wziąłem zwiadowce :)
Awatar użytkownika
Emil_1
Posty: 1381
Rejestracja: 31 maja 2016, 13:34
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 47 times
Been thanked: 172 times

Re: Łowcy A.D. 1492 / The Hunters A.D. 1492 (Mateusz Albricht)

Post autor: Emil_1 »

matio2007 pisze: 08 lut 2022, 22:41
shuji pisze: 08 lut 2022, 22:16 Czy możesz zdradzić czy kampania jest planowana na KS czy Gamefound ? Czy jakość / materiał / fabryka figurek będzie inna ? Czy rozważasz opcję pledga z wstępnie pomalowanymi figurkami (coś jak sundrop od AR)?
Figurki będą produkowane w tej samej fabryce, postaramy się poprawić jakość materiału, figurki robi też nowy rzeźbiarz. To jest fabryka produkująca wszystko dla AR lub LMS, więc potencjalnie jakość powinna być taka sama. Myślę też, że jakość matryc się zmieniła w ostatnich latach, a my używaliśmy cały czas tych samych matryc co w pierwszym druku.
Nie planujemy sundropa, ale nie jest to jeszcze wykluczone.
Kampania raczej będzie na Gamefound, ale nie podjąłem jeszcze ostatecznej decyzji.
Co o tym sądzicie, wolelibyście wspierać na KS czy GF?
Jeśli gamefound ma niższą marżę niż kickstarter to bym brał gamefound. Patrząc na ostatnie kampanie to na gamefound też są zbierane duże pieniądze.
Miłego dnia! :)
shuji
Posty: 1280
Rejestracja: 23 kwie 2014, 19:47
Has thanked: 36 times
Been thanked: 219 times

Re: Łowcy A.D. 1492 / The Hunters A.D. 1492 (Mateusz Albricht)

Post autor: shuji »

matio2007 pisze: 08 lut 2022, 22:41
shuji pisze: 08 lut 2022, 22:16 Czy możesz zdradzić czy kampania jest planowana na KS czy Gamefound ? Czy jakość / materiał / fabryka figurek będzie inna ? Czy rozważasz opcję pledga z wstępnie pomalowanymi figurkami (coś jak sundrop od AR)?
Figurki będą produkowane w tej samej fabryce, postaramy się poprawić jakość materiału, figurki robi też nowy rzeźbiarz. To jest fabryka produkująca wszystko dla AR lub LMS, więc potencjalnie jakość powinna być taka sama. Myślę też, że jakość matryc się zmieniła w ostatnich latach, a my używaliśmy cały czas tych samych matryc co w pierwszym druku.
Nie planujemy sundropa, ale nie jest to jeszcze wykluczone.
Kampania raczej będzie na Gamefound, ale nie podjąłem jeszcze ostatecznej decyzji.
Co o tym sądzicie, wolelibyście wspierać na KS czy GF?
Hej, u mnie zdecydowanie GF. I zdecydowanie Sundrop.

Co do figurek, to widać było po nich, że projekt jest fajny, ale coś z technologią nie tak, chociaż w ogóle się na tym nie znam (to się wypowiem :) ). W tym sensie, że wyglądało jakby grafik zrobił super robotę, ale odlane było w jakimś gównolicie :) Szczególnie widzę różnicę, jak np. dostałem etherfields ostatnio. Fajnie by było jakby te figurki też były większę ogólnie. Nie podoba mi się też w nowych grach ta dysproporcja, gdzie potwory są gigantyczne a bohaterowie 3 cm. Ale to już takie chciejstwo, możliwe, że finansowo się całkiem nie spina.

No i jeśli tylko jest gdzie wepchnąć maty to biorę z marszu. Jestem ich wielkim fanem :) Chociaż zdaję sobie sprawę, że np. w 2114 nie bardzo dało się je gdzieś zastosować, chyba, że zamiast kaflów terenów ale to byłoby tego całkiem sporo wtedy :)

Ogólnie chyba jestem też złą osobą do pytania o zdanie, bo bez względu na cenę, do tej gry wezmę wszystko co będzie i jak pytasz czy jeszcze coś, to na każde odpowiem "tak, wincyj" :)
Awatar użytkownika
Hardkor
Posty: 4473
Rejestracja: 15 paź 2019, 11:20
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 1354 times
Been thanked: 848 times
Kontakt:

Re: Łowcy A.D. 1492 / The Hunters A.D. 1492 (Mateusz Albricht)

Post autor: Hardkor »

matio2007 pisze: 08 lut 2022, 22:41
shuji pisze: 08 lut 2022, 22:16 Czy możesz zdradzić czy kampania jest planowana na KS czy Gamefound ? Czy jakość / materiał / fabryka figurek będzie inna ? Czy rozważasz opcję pledga z wstępnie pomalowanymi figurkami (coś jak sundrop od AR)?

Co o tym sądzicie, wolelibyście wspierać na KS czy GF?
GF wydaje się lepszym i ciekawszym narzędziem. Jedynym plusem za KS jest jego popularność, ale jak zrobisz odpowiedni marketing to i tak będzie okej. Co do sundropu to też jestem za! Również VAT wliczony w cenę gry byłby na plus niż płacenie go osobno w PM :) ALe to nie wiem czy ci się opłaca.
Posiadam najwyższy (3%) rabat w aleplanszowki - jeśli chce skorzystać to daj znać. Jestem prawie ciągle przy komputerze (praca zdalna), więc szybko odpiszę :)
Awatar użytkownika
Azel
Posty: 280
Rejestracja: 16 gru 2018, 17:04
Has thanked: 77 times
Been thanked: 39 times

Re: Łowcy A.D. 1492 / The Hunters A.D. 1492 (Mateusz Albricht)

Post autor: Azel »

+1 GF
+1 sundrop
Sprzedaję: Etherfields - Dreamwalker Pledge Sundrop PL + Thorn + Funeral Witch + Sphinx + Creatures
Awatar użytkownika
MarekPlus
Posty: 177
Rejestracja: 01 lis 2020, 11:00
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 40 times
Been thanked: 101 times

Re: Łowcy A.D. 1492 / The Hunters A.D. 1492 (Mateusz Albricht)

Post autor: MarekPlus »

+1 Gamefound

Sundrop ale jako opcja/alternatywa. Ja wolę zwykłe do malowania.

Mi wielkość kart w 2114 pasowała i nie chciałbym mniejszych tak samo ten duży storagebox.
Awatar użytkownika
ArnhemHorror
Posty: 498
Rejestracja: 01 maja 2013, 23:09
Lokalizacja: NibyLandia
Has thanked: 325 times
Been thanked: 153 times

Re: Łowcy A.D. 1492 / The Hunters A.D. 1492 (Mateusz Albricht)

Post autor: ArnhemHorror »

Ja tam nie mam żadnych preferencji, więc za KS-em płakać nie będę ;)
W życiu jest miejsce na jedynie 3 2 1 LCGi.
matio2007
Posty: 623
Rejestracja: 05 gru 2013, 12:55
Been thanked: 112 times

Re: Łowcy A.D. 1492 / The Hunters A.D. 1492 (Mateusz Albricht)

Post autor: matio2007 »

Irr3versible pisze: 09 lut 2022, 02:32 1. Czy planujesz skile jako element rozwoju bohatera? (np karty aka whirlwind = aoe, atak z wyskoku = mocny atak, zjada dwie aktywację, riposta = postawą defensywna, nie atakujemy ale atakowani mamy wzmocnioną obronę i wykonujemy kontrę... Podaje przykłady na szybko
2. Czy planujesz zachować mapę potyczek czy walka będzie na kartach mapy - tu jako przykład design etherfields, jedna lokacja = kilka stref
3. Czy w kreowanym świecie występuje magia a jeśli tak czy bohaterowie będą się mogli w niej rozwijać?
4. Czy odskok od przeciwnika i powiązana kara może być zależna od tego kto dominuje w strefie? Zasada zaangażowania w walkę wręcz wszystkich w strefie osobiście mnie drażni, mam dwóch bohaterów związanych walka z jednym przeciwnikiem itp. Czy w ogóle planujesz zmiany pod taktyczne rozwiązania w potyczkach aby uniknąć sytuacji gdzie walka staje się statyczna - eliminacja stref ataku i flanki może być źle odebrana (no chyba, że boost będzie do mkdudikatoru ataku).
5. Wspomniałeś o przechowywaniu, storage na all in niech będzie ciut bardziej Kallax friendly niż dla 2114 ;)
1. Rozwój będzie poszerzony w stosunku do 2114. Będzie możliwy rozwój wszystkich współczynników, max poziomu życia, max poziom morale, dodatkowe sloty na ekwipunek, oraz wykupywanie kart akcji (ale bez ograniczeń jak poprzednio, po prostu każda karta ma swój koszt punktowy). To wszystko różne zależnie od bohatera. Cały system ekwipunku zostaje podobny.
2. Zostają misje jako osobna rzecz od mapy świata i eksplorowania.
3. Tak, występuje magia, bohaterowie którzy mają odpowiednie zdolności będą mogli się w niej rozwijać.
4. Zobaczymy, być może wprowadzimy tu pewne zmiany.
5. Wymiary jeszcze nie są ustalone, ale spodziewam się czegoś podobnego jak poprzednio niestety :).
I ogólna uwaga do KS/GF - finansowo wygląda podobnie jeżeli chodzi o prowizję, KS ma większe zasięgi i więcej klientów, ale GF jest znacznie wygodniejszy w obsłudze dla wydawcy, no i PM jest w tym samym miejscu co tez ułatwia sprawę. Ta decyzja jeszcze przed nami.
Awatar użytkownika
Reku_
Posty: 326
Rejestracja: 04 paź 2020, 12:23
Lokalizacja: Szczecin
Has thanked: 42 times
Been thanked: 85 times

Re: Łowcy A.D. 1492 / The Hunters A.D. 1492 (Mateusz Albricht)

Post autor: Reku_ »

matio2007 pisze: 06 lut 2022, 23:27
- wcześniejsza baza będzie funkcjonować jako wóz/zaprzęg, który będzie podróżował wraz z bohaterami

Dobre! będzie tabor cygański! Albo wóz Drzymały. Kto powiedział, że rycerz musi zawsze tyłek ugniatać na siodle, może jeździć RV
shuji
Posty: 1280
Rejestracja: 23 kwie 2014, 19:47
Has thanked: 36 times
Been thanked: 219 times

Re: Łowcy A.D. 1492 / The Hunters A.D. 1492 (Mateusz Albricht)

Post autor: shuji »

matio2007 pisze: 09 lut 2022, 23:10
Irr3versible pisze: 09 lut 2022, 02:32
I ogólna uwaga do KS/GF - finansowo wygląda podobnie jeżeli chodzi o prowizję, KS ma większe zasięgi i więcej klientów, ale GF jest znacznie wygodniejszy w obsłudze dla wydawcy, no i PM jest w tym samym miejscu co tez ułatwia sprawę. Ta decyzja jeszcze przed nami.
Mateusz, bierz śmiało GF, zasiegi Ci zrobimy ! :)
Awatar użytkownika
JollyRoger90
Posty: 473
Rejestracja: 28 lut 2020, 20:33
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 842 times
Been thanked: 200 times

Re: Łowcy A.D. 1492 / The Hunters A.D. 1492 (Mateusz Albricht)

Post autor: JollyRoger90 »

Również przebieram nogami na myśl o Łowcach w 1492 :)

no i +1 na GF ;)
Mr_Fisq
Administrator
Posty: 4671
Rejestracja: 21 lip 2019, 11:10
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 1217 times
Been thanked: 1419 times

Re: Łowcy A.D. 1492 / The Hunters A.D. 1492 (Mateusz Albricht)

Post autor: Mr_Fisq »

matio2007 pisze: 09 lut 2022, 23:10 (...)
Jakieś nowe wieści? Wojna na Ukrainie/inflacja/niedobory papieru bardzo krzyżują wam szyki?

Edit:
Namierzyłem informację na FB (https://www.facebook.com/officinamonstr ... 2521584171):
Obrazek
Sprzedam: Obniżki, nowości: Root, Lanzerath Ridge, Dawn of the Zeds, Etherfields
Przygarnę: Skirmishe grywalne solo, figurki do Stargrave/Frostgrave
shuji
Posty: 1280
Rejestracja: 23 kwie 2014, 19:47
Has thanked: 36 times
Been thanked: 219 times

Re: Łowcy A.D. 1492 / The Hunters A.D. 1492 (Mateusz Albricht)

Post autor: shuji »

Mr_Fisq pisze: 29 cze 2022, 09:49
matio2007 pisze: 09 lut 2022, 23:10 (...)
Jakieś nowe wieści? Wojna na Ukrainie/inflacja/niedobory papieru bardzo krzyżują wam szyki?

Edit:
Namierzyłem informację na FB (https://www.facebook.com/officinamonstr ... 2521584171):
Obrazek
Ja od źródła słyszałem, że planowany jest wrzesień.

Zastanawiam się nad zorganizowaniem jakiejś mega zbiórki, bo jestem wielki fanem łowców 2114 i fajnie by było z jednej strony kupić nową grę trochę taniej, a z drugiej wesprzeć wydawcę większą liczbą chętnych :)
shuji
Posty: 1280
Rejestracja: 23 kwie 2014, 19:47
Has thanked: 36 times
Been thanked: 219 times

Re: Łowcy A.D. 1492 / The Hunters A.D. 1492 (Mateusz Albricht)

Post autor: shuji »

a założyłem odpowiedni topic, zobaczymy ilu chętnych się odezwie
bosik111
Posty: 296
Rejestracja: 12 gru 2013, 13:53
Has thanked: 8 times
Been thanked: 32 times

Re: Łowcy A.D. 1492 / The Hunters A.D. 1492 (Mateusz Albricht)

Post autor: bosik111 »

Wiadomo coś o planowanej długości kampanii? W poprzednich łowcach była relatywnie krótka w porównaniu do konkurencji, i trochę szkoda mi było po przejściu, bo gra mechanicznie naprawdę solidna, i wykonanie też dobre. Jednak czułem spory niedosyt.
gogovsky
Posty: 2210
Rejestracja: 25 sty 2018, 23:48
Has thanked: 464 times
Been thanked: 512 times

Re: Łowcy A.D. 1492 / The Hunters A.D. 1492 (Mateusz Albricht)

Post autor: gogovsky »

bosik111 pisze: 29 cze 2022, 16:30 Wiadomo coś o planowanej długości kampanii? W poprzednich łowcach była relatywnie krótka w porównaniu do konkurencji, i trochę szkoda mi było po przejściu, bo gra mechanicznie naprawdę solidna, i wykonanie też dobre. Jednak czułem spory niedosyt.
Niedosyt czego?
Firma Rebel niech się zajmie wydaniem gry Domek, bo tylko do tego się nadaje.
Awatar użytkownika
Reku_
Posty: 326
Rejestracja: 04 paź 2020, 12:23
Lokalizacja: Szczecin
Has thanked: 42 times
Been thanked: 85 times

Re: Łowcy A.D. 1492 / The Hunters A.D. 1492 (Mateusz Albricht)

Post autor: Reku_ »

z nowych kampanii to patrząc na cenę Bretwaldy to się już boją jaką cenę mogą mieć Łowcy, bo na pewno będą oferować więcej kontentu.
gogovsky
Posty: 2210
Rejestracja: 25 sty 2018, 23:48
Has thanked: 464 times
Been thanked: 512 times

Re: Łowcy A.D. 1492 / The Hunters A.D. 1492 (Mateusz Albricht)

Post autor: gogovsky »

Reku_ pisze: 29 cze 2022, 21:09 z nowych kampanii to patrząc na cenę Bretwaldy to się już boją jaką cenę mogą mieć Łowcy, bo na pewno będą oferować więcej kontentu.
Pierwsi Łowcy tzn 2114 to najwięcej contentu w stosunku do ceny jakie było mi dane kupić :)
Firma Rebel niech się zajmie wydaniem gry Domek, bo tylko do tego się nadaje.
matio2007
Posty: 623
Rejestracja: 05 gru 2013, 12:55
Been thanked: 112 times

Re: Łowcy A.D. 1492 / The Hunters A.D. 1492 (Mateusz Albricht)

Post autor: matio2007 »

shuji pisze: 29 cze 2022, 11:16
Mr_Fisq pisze: 29 cze 2022, 09:49
matio2007 pisze: 09 lut 2022, 23:10 (...)
Jakieś nowe wieści? Wojna na Ukrainie/inflacja/niedobory papieru bardzo krzyżują wam szyki?

Edit:
Namierzyłem informację na FB (https://www.facebook.com/officinamonstr ... 2521584171):
Obrazek
Ja od źródła słyszałem, że planowany jest wrzesień.

Zastanawiam się nad zorganizowaniem jakiejś mega zbiórki, bo jestem wielki fanem łowców 2114 i fajnie by było z jednej strony kupić nową grę trochę taniej, a z drugiej wesprzeć wydawcę większą liczbą chętnych :)
Hej, aktualne wieści wrzucamy na FB, ale niestety cały czas jest obsuwa na każdym froncie, zaczynając od grafiki, przez ilustracje, kończąc na modelach figurek. Chciałbym zrobić zbiórkę w ostatnim kwartale tego roku, i tego się trzymamy na razie. Jak tyko pojawią się jakieś konkrety będę informował.
Widziałem pytanie o portal, na którym będziemy robić zbiórkę - na pewno nie będzie to zagramw.to, wszystko wskazuje na to, że zrobimy na Gamefoundzie. Też nie jestem na razie pewny czy będzie jedna zbiórka na edycje EN i PL, czy podzielimy je na dwie osobne. Więcej pytań niż odpowiedzi póki co :(
Mr_Fisq
Administrator
Posty: 4671
Rejestracja: 21 lip 2019, 11:10
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 1217 times
Been thanked: 1419 times

Re: Łowcy A.D. 1492 / The Hunters A.D. 1492 (Mateusz Albricht)

Post autor: Mr_Fisq »

matio2007 może jeszcze za wcześnie na takie pytania, ale kampania powoli się zbliża a portfel nie jest z gumy ;)

Mechanicznie można spodziewać się, że Łowcy 1492 będą ewolucją, czy raczej rewolucją względem 2114?
Zastanawiam się na ile jest sens próbować ograć 2114 przed kampanią 1492, żeby ocenić czy nowi Łowcy mogą trafić w mój gust?
Sprzedam: Obniżki, nowości: Root, Lanzerath Ridge, Dawn of the Zeds, Etherfields
Przygarnę: Skirmishe grywalne solo, figurki do Stargrave/Frostgrave
gogovsky
Posty: 2210
Rejestracja: 25 sty 2018, 23:48
Has thanked: 464 times
Been thanked: 512 times

Re: Łowcy A.D. 1492 / The Hunters A.D. 1492 (Mateusz Albricht)

Post autor: gogovsky »

Mr_Fisq pisze: 22 lip 2022, 08:43 matio2007 może jeszcze za wcześnie na takie pytania, ale kampania powoli się zbliża a portfel nie jest z gumy ;)

Mechanicznie można spodziewać się, że Łowcy 1492 będą ewolucją, czy raczej rewolucją względem 2114?
Zastanawiam się na ile jest sens próbować ograć 2114 przed kampanią 1492, żeby ocenić czy nowi Łowcy mogą trafić w mój gust?
Niezależnie czy będziesz wpierał bierz w ciemno 2114 :D
Firma Rebel niech się zajmie wydaniem gry Domek, bo tylko do tego się nadaje.
matio2007
Posty: 623
Rejestracja: 05 gru 2013, 12:55
Been thanked: 112 times

Re: Łowcy A.D. 1492 / The Hunters A.D. 1492 (Mateusz Albricht)

Post autor: matio2007 »

Mr_Fisq pisze: 22 lip 2022, 08:43 matio2007 może jeszcze za wcześnie na takie pytania, ale kampania powoli się zbliża a portfel nie jest z gumy ;)

Mechanicznie można spodziewać się, że Łowcy 1492 będą ewolucją, czy raczej rewolucją względem 2114?
Zastanawiam się na ile jest sens próbować ograć 2114 przed kampanią 1492, żeby ocenić czy nowi Łowcy mogą trafić w mój gust?
Raczej ocenił bym jako ewolucję - najważniejsze mechanizmy pozostają podobne (plansze z taktycznymi rozgrywkami, mapa świata z lokacjami po których się poruszamy, rozwój bohaterów, zdobywanie surowców, system kart wydarzeń). Także można zaryzykować stwierdzenie, że jeżeli wersja 2114 nie przypadnie Ci do gustu, to 1492 raczej też nie, i odwrotnie. Chyba że problemem byłby setting, no to jest rewolucja, ponieważ mamy 600 lat różnicy :)
Awatar użytkownika
Reku_
Posty: 326
Rejestracja: 04 paź 2020, 12:23
Lokalizacja: Szczecin
Has thanked: 42 times
Been thanked: 85 times

Re: Łowcy A.D. 1492 / The Hunters A.D. 1492 (Mateusz Albricht)

Post autor: Reku_ »

matio2007 pisze: 26 lip 2022, 23:14
Nie wiem czy to pomaga w promocji, ale może warto by zrobić stronę na bgg?
ODPOWIEDZ