Zapowiedz polskiej wersji Black Rose Wars

Tutaj można dyskutować na tematy ogólnie związane z grami planszowymi, nie powiązane z konkretnym tytułem.
Awatar użytkownika
Bardok
Posty: 607
Rejestracja: 23 mar 2010, 18:42
Has thanked: 40 times
Been thanked: 111 times

Re: Zapowiedz polskiej wersji Black Rose Wars

Post autor: Bardok »

Poniżej macie karty pułapek z tej samej szkoły magii - w jednym przypadku dół jest odwrócony, a w drugim nie.

Obrazek
When they kick out your front door, How you gonna come? With your hands on your head or on the trigger of your gun!?

______Moja kolekcja______Wymienię/sprzedam______
Awatar użytkownika
japanczyk
Moderator
Posty: 10924
Rejestracja: 26 gru 2018, 08:19
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 3357 times
Been thanked: 3217 times

Re: Zapowiedz polskiej wersji Black Rose Wars

Post autor: japanczyk »

Prawidłowo to jest
Awatar użytkownika
Gromb
Posty: 2820
Rejestracja: 08 paź 2015, 19:09
Lokalizacja: Katowice
Has thanked: 841 times
Been thanked: 363 times

Re: Zapowiedz polskiej wersji Black Rose Wars

Post autor: Gromb »

Przy różnych ikonach mamy w tę samą stronę, przy tych samych mamy odbity opis
The Corps Is Mother, the Corps Is Father
Awatar użytkownika
Bardok
Posty: 607
Rejestracja: 23 mar 2010, 18:42
Has thanked: 40 times
Been thanked: 111 times

Re: Zapowiedz polskiej wersji Black Rose Wars

Post autor: Bardok »

Nie rozumiem, jak prawidłowo? :D Czyli Czapka Błazna ma być w jednym kierunku, a Imitacja odwrócona? Nie rozumiem idei...
When they kick out your front door, How you gonna come? With your hands on your head or on the trigger of your gun!?

______Moja kolekcja______Wymienię/sprzedam______
Awatar użytkownika
japanczyk
Moderator
Posty: 10924
Rejestracja: 26 gru 2018, 08:19
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 3357 times
Been thanked: 3217 times

Re: Zapowiedz polskiej wersji Black Rose Wars

Post autor: japanczyk »

Polecam zajrzeć do instrukcji zanim zacznie się kręcić burze :-P strona z efektami działania czaru (room traps)
Awatar użytkownika
Bardok
Posty: 607
Rejestracja: 23 mar 2010, 18:42
Has thanked: 40 times
Been thanked: 111 times

Re: Zapowiedz polskiej wersji Black Rose Wars

Post autor: Bardok »

japanczyk pisze: 08 wrz 2022, 15:22 Polecam zajrzeć do instrukcji zanim zacznie się kręcić burze :-P strona z efektami działania czaru (room traps)
O widzisz, masz rację - znalazłem - dzieki.

Co do komentarza - czy ja kręciłem burze? Napisałem, że to mi nie przeszkadza jeżeli to jest błąd. Człowiek jest omylny - nie każdy jest alfą i omegą - a tak dobrze wyjaśnić.
Może część z nich taka jest, nie mówię, że nie, ale dziwnie to wygląda i wygląda jak pomyłka.
When they kick out your front door, How you gonna come? With your hands on your head or on the trigger of your gun!?

______Moja kolekcja______Wymienię/sprzedam______
Rbsn
Posty: 198
Rejestracja: 27 gru 2016, 12:19
Lokalizacja: Słupsk
Has thanked: 12 times
Been thanked: 32 times

Re: Zapowiedz polskiej wersji Black Rose Wars

Post autor: Rbsn »

Bardok pisze: 08 wrz 2022, 15:19 Nie rozumiem, jak prawidłowo? :D Czyli Czapka Błazna ma być w jednym kierunku, a Imitacja odwrócona? Nie rozumiem idei...
Chodzi o to że jak czary są odwrócone, to wybierasz jeden efekt podczas zagrywania i tyle. Jeżeli oba są zorientowane w ta samą stronę możesz wybrać efekt po jego aktywacji.
Awatar użytkownika
nidhog
Posty: 1625
Rejestracja: 08 gru 2018, 22:49
Lokalizacja: Wrocław
Has thanked: 21 times
Been thanked: 359 times
Kontakt:

Re: Zapowiedz polskiej wersji Black Rose Wars

Post autor: nidhog »

japanczyk pisze: 08 wrz 2022, 15:22 Polecam zajrzeć do instrukcji zanim zacznie się kręcić burze :-P strona z efektami działania czaru (room traps)
To ja troszkę zacząłem kręcić burze, bo nie ogarnąłem co kolega ma na myśli, mimo że grałem.
NIemniej powiem tak.
Czacha mojego zaufania nie zyskała, Karty są w niektorych miejscach stylistycznie niepoprawne.
Oczywiście do 4 kart jest errata. Mozna było to poprawić na procesie druku, skoro właśnie druk kart wstrzymał dostawę gry.
Ale czego oczekiwać od wydawnictwa, które dodaje do gry od razu erratę - a w erracie na 5 punktów - dwa maja błędy ;)
Moje zbiórki: Inventions - Szczegóły: tu
Rabaty: TlamaGames - 6%, Regatuljocurilor - 20%
W dniach 5.11 - 19.11 - nie ma mnie w Polsce. Kontakt może być utrudniony.
Awatar użytkownika
pan_satyros
Posty: 6128
Rejestracja: 18 maja 2010, 15:29
Lokalizacja: Siemianowice
Has thanked: 642 times
Been thanked: 507 times
Kontakt:

Re: Zapowiedz polskiej wersji Black Rose Wars

Post autor: pan_satyros »

nidhog pisze: 08 wrz 2022, 22:00
japanczyk pisze: 08 wrz 2022, 15:22 Polecam zajrzeć do instrukcji zanim zacznie się kręcić burze :-P strona z efektami działania czaru (room traps)
To ja troszkę zacząłem kręcić burze, bo nie ogarnąłem co kolega ma na myśli, mimo że grałem.
NIemniej powiem tak.
Czacha mojego zaufania nie zyskała, Karty są w niektorych miejscach stylistycznie niepoprawne.
Oczywiście do 4 kart jest errata. Mozna było to poprawić na procesie druku, skoro właśnie druk kart wstrzymał dostawę gry.
Ale czego oczekiwać od wydawnictwa, które dodaje do gry od razu erratę - a w erracie na 5 punktów - dwa maja błędy ;)
A o których kartach mowa? Bo z tego co widzę kupujący tylko spolszczenie erraty nie otrzymali.
Awatar użytkownika
nidhog
Posty: 1625
Rejestracja: 08 gru 2018, 22:49
Lokalizacja: Wrocław
Has thanked: 21 times
Been thanked: 359 times
Kontakt:

Re: Zapowiedz polskiej wersji Black Rose Wars

Post autor: nidhog »

pan_satyros pisze: 08 wrz 2022, 23:23
nidhog pisze: 08 wrz 2022, 22:00
japanczyk pisze: 08 wrz 2022, 15:22 Polecam zajrzeć do instrukcji zanim zacznie się kręcić burze :-P strona z efektami działania czaru (room traps)
To ja troszkę zacząłem kręcić burze, bo nie ogarnąłem co kolega ma na myśli, mimo że grałem.
NIemniej powiem tak.
Czacha mojego zaufania nie zyskała, Karty są w niektorych miejscach stylistycznie niepoprawne.
Oczywiście do 4 kart jest errata. Mozna było to poprawić na procesie druku, skoro właśnie druk kart wstrzymał dostawę gry.
Ale czego oczekiwać od wydawnictwa, które dodaje do gry od razu erratę - a w erracie na 5 punktów - dwa maja błędy ;)
A o których kartach mowa? Bo z tego co widzę kupujący tylko spolszczenie erraty nie otrzymali.
Poniżej errata. I to co nie działa w Erracie. Mrocznie mnie to za serce uchwyciło ;P
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
Moje zbiórki: Inventions - Szczegóły: tu
Rabaty: TlamaGames - 6%, Regatuljocurilor - 20%
W dniach 5.11 - 19.11 - nie ma mnie w Polsce. Kontakt może być utrudniony.
Awatar użytkownika
pan_satyros
Posty: 6128
Rejestracja: 18 maja 2010, 15:29
Lokalizacja: Siemianowice
Has thanked: 642 times
Been thanked: 507 times
Kontakt:

Re: Zapowiedz polskiej wersji Black Rose Wars

Post autor: pan_satyros »

Uff, na szczęście pierdółki 😅
Awatar użytkownika
Bardok
Posty: 607
Rejestracja: 23 mar 2010, 18:42
Has thanked: 40 times
Been thanked: 111 times

Re: Zapowiedz polskiej wersji Black Rose Wars

Post autor: Bardok »

pan_satyros pisze: 09 wrz 2022, 06:49 Uff, na szczęście pierdółki 😅
I tak i nie.
Tak, bo rzeczywiście jest to zwykle zmiana nazwy, więc na nic nie wpływa...
...i Nie, bo sam się zastanawiałem po co oni erratę na to robią, przecież to nieistotne, ale przy wyborze szkoły magii są zapisane inne nazwy jak na kartach i trochę to myli jak się szuka tych kart. Zamiast kart chyba łatwiej byłoby podmienić te karty szkół magii i po problemie.
When they kick out your front door, How you gonna come? With your hands on your head or on the trigger of your gun!?

______Moja kolekcja______Wymienię/sprzedam______
Awatar użytkownika
BOLLO
Posty: 5217
Rejestracja: 24 mar 2020, 23:39
Lokalizacja: Bielawa
Has thanked: 1075 times
Been thanked: 1683 times
Kontakt:

Re: Zapowiedz polskiej wersji Black Rose Wars

Post autor: BOLLO »

Jeżeli ktoś jest ciekaw jak wygląda polska wersja gry wydana przez Czacha Games to serdecznie zapraszam na unboxing który przygotowałem.
https://www.youtube.com/watch?v=MXsgKU1B654&t=22s
Awatar użytkownika
BOLLO
Posty: 5217
Rejestracja: 24 mar 2020, 23:39
Lokalizacja: Bielawa
Has thanked: 1075 times
Been thanked: 1683 times
Kontakt:

Re: Zapowiedz polskiej wersji Black Rose Wars

Post autor: BOLLO »

Informacyjnie.

Nagrywajac unboxing sugerowalem sie ilosciami opisany na pudelku. Okazuje sie ze mam 34 karty ewokacji i 32 znaczniki rozy.

Ale sprawdzie u siebie dokladnie zawartosc bo juz 3cia osoba mi zglasza ze nie ma niebieskich znacznikow rozy.
Goddam
Posty: 47
Rejestracja: 21 lip 2019, 08:02
Has thanked: 5 times
Been thanked: 1 time

Re: Zapowiedz polskiej wersji Black Rose Wars

Post autor: Goddam »

Przebrnąłem przez instrukcje i przed gra mam dwa pytania na które nie znalazłem w instrukcji odpowiedzi.
1. Czy czary typu pułapka i ochrona aktywują się nawet jak nie są następne w "kolejce" do rzucenia?
Nie do końca rozumiem kiedy moge ich użyć.
Wszędzie pisze, że aktywują się jeśli zajdzie określony warunek, ale po co w takim razie umieszczać taki czar ochronny na polu szybkiego czaru jeśli aktywują się na dowolnej pozycji. Natomiast w drugą stronę, są trochę bezużyteczne, jeśli musi przyjść kolej na nie żeby je aktywować.
2. Jeśli dobrze rozumiem to MUSZĘ wykonać w swoich turach wszystkie dostępne fizyczne akcje i przygotowane czary, nawet jeśli miały to by być "puste strzały" bo nikogo nie będę w stanie nimi dosięgnąć.
I jeśli dobrze doczytałem to akcja fizyczna może być ruchem o 0 pól i mogę się zdecydować nie aktywować komnaty. Czyli krótko mówiąc mogę nie zrobić nic zużywając żeton akcji fizycznej. Dobrze myślę?
Awatar użytkownika
nidhog
Posty: 1625
Rejestracja: 08 gru 2018, 22:49
Lokalizacja: Wrocław
Has thanked: 21 times
Been thanked: 359 times
Kontakt:

Re: Zapowiedz polskiej wersji Black Rose Wars

Post autor: nidhog »

Goddam pisze: 12 wrz 2022, 21:56 Przebrnąłem przez instrukcje i przed gra mam dwa pytania na które nie znalazłem w instrukcji odpowiedzi.
1. Czy czary typu pułapka i ochrona aktywują się nawet jak nie są następne w "kolejce" do rzucenia?
Nie do końca rozumiem kiedy moge ich użyć.
Wszędzie pisze, że aktywują się jeśli zajdzie określony warunek, ale po co w takim razie umieszczać taki czar ochronny na polu szybkiego czaru jeśli aktywują się na dowolnej pozycji. Natomiast w drugą stronę, są trochę bezużyteczne, jeśli musi przyjść kolej na nie żeby je aktywować.
2. Jeśli dobrze rozumiem to MUSZĘ wykonać w swoich turach wszystkie dostępne fizyczne akcje i przygotowane czary, nawet jeśli miały to by być "puste strzały" bo nikogo nie będę w stanie nimi dosięgnąć.
I jeśli dobrze doczytałem to akcja fizyczna może być ruchem o 0 pól i mogę się zdecydować nie aktywować komnaty. Czyli krótko mówiąc mogę nie zrobić nic zużywając żeton akcji fizycznej. Dobrze myślę?
1. Aby aktywować zaklęcie musisz je wpierw rzucić. Czyli inazej mówiąć położyć na nim żeton pułapki lub żeton ochrony ( zależeni jaki to czar). Inni wiedzą jaki typ czaru zagrałeś, ale nie mają pojecią co go aktywuje. I dopiero wtedy czar można odpalić z automatu, za darmo jak tylko się spełnia warunki. Na szybkim czarze umieszasz, to co szybko i łatwo chcesz zagrać, np jeśli chcesz rzucic dwa zary w rundzie ( w tym pułąpkę).
2. Tak. jest obowiązek zużycia przynajmniej jednej akcji w rundzie. Możesz też odrzucić jeden przygotowany czar, aby przemieścić sie o 1 komnatę. To nie jest akcja, więc dalej musisz coś zrobić, ale być może dzie=ęki temu kogoś sięgniesz.
Moje zbiórki: Inventions - Szczegóły: tu
Rabaty: TlamaGames - 6%, Regatuljocurilor - 20%
W dniach 5.11 - 19.11 - nie ma mnie w Polsce. Kontakt może być utrudniony.
Goddam
Posty: 47
Rejestracja: 21 lip 2019, 08:02
Has thanked: 5 times
Been thanked: 1 time

Re: Zapowiedz polskiej wersji Black Rose Wars

Post autor: Goddam »

Goddam pisze: 12 wrz 2022, 21:56 Przebrnąłem przez instrukcje i przed gra mam dwa pytania na które nie znalazłem w instrukcji odpowiedzi.
1. Czy czary typu pułapka i ochrona aktywują się nawet jak nie są następne w "kolejce" do rzucenia?
Nie do końca rozumiem kiedy moge ich użyć.
Wszędzie pisze, że aktywują się jeśli zajdzie określony warunek, ale po co w takim razie umieszczać taki czar ochronny na polu szybkiego czaru jeśli aktywują się na dowolnej pozycji. Natomiast w drugą stronę, są trochę bezużyteczne, jeśli musi przyjść kolej na nie żeby je aktywować.
2. Jeśli dobrze rozumiem to MUSZĘ wykonać w swoich turach wszystkie dostępne fizyczne akcje i przygotowane czary, nawet jeśli miały to by być "puste strzały" bo nikogo nie będę w stanie nimi dosięgnąć.
I jeśli dobrze doczytałem to akcja fizyczna może być ruchem o 0 pól i mogę się zdecydować nie aktywować komnaty. Czyli krótko mówiąc mogę nie zrobić nic zużywając żeton akcji fizycznej. Dobrze myślę?
nidhog pisze: 12 wrz 2022, 22:22 1. Aby aktywować zaklęcie musisz je wpierw rzucić. Czyli inazej mówiąć położyć na nim żeton pułapki lub żeton ochrony ( zależeni jaki to czar). Inni wiedzą jaki typ czaru zagrałeś, ale nie mają pojecią co go aktywuje. I dopiero wtedy czar można odpalić z automatu, za darmo jak tylko się spełnia warunki. Na szybkim czarze umieszasz, to co szybko i łatwo chcesz zagrać, np jeśli chcesz rzucic dwa zary w rundzie ( w tym pułąpkę).
Aha, czyli nie daje symbolu pułapki lub ochrony w fazie przygotowania. Dopiero aktywuję je w fazie akcji. To tutaj grałem źle.
nidhog pisze: 12 wrz 2022, 22:22 2. Tak. jest obowiązek zużycia przynajmniej jednej akcji w rundzie. Możesz też odrzucić jeden przygotowany czar, aby przemieścić sie o 1 komnatę. To nie jest akcja, więc dalej musisz coś zrobić, ale być może dzie=ęki temu kogoś sięgniesz.
Co do tego nie jestem pewien, bo z tego co mówi instrukcja, odrzucenie karty za ruch jest akcją i na tym mogę zakończyć swój ruch.

Podczas rozgrywki nasunęło mi się jeszcze kilka pytań ;)

1. Czy mogę na początku ruchu będąc jeszcze w swojej komnacie rzucić czar?
(Domyślam się, że nie ale nie znalazłem w instrukcji konkretnej odpowiedzi na to)
2. Jak działa rzucanie zaklęcia "z ręki" pozwalają na to niektóre karty zaklęć oraz np. zbrojownia.
Umieszczam takie zaklęcie np. czar ochrony zakryty z żetonem tarczy na swojej planszy, ale muszę mieć na nie miejsce?
A jeśli pisze np. użyj 2 zaklęć z ręki. To mogę użyć dwóch czarów ataku nawet nie mając miejsce na nie na planszy?

I ostatnie już bardzo konkretny przykład rzucam czar "Trąba powietrzna"
Która mówi: "Magowie w wybranym pomieszczeniu do końca bieżącej tury nie mogą opuszczać pomieszczenia, korzystając z fizycznych akcji lub czarów"
Czy mogę w takim przypadku odrzucić kartę czaru żeby się poruszyć?

I jeszcze nie do końca wiem jak działa abominacja ale to domyślam się, że po prostu zadaje się więcej obrażeń podczas akcji fizycznej.
Awatar użytkownika
nidhog
Posty: 1625
Rejestracja: 08 gru 2018, 22:49
Lokalizacja: Wrocław
Has thanked: 21 times
Been thanked: 359 times
Kontakt:

Re: Zapowiedz polskiej wersji Black Rose Wars

Post autor: nidhog »

Goddam pisze: 13 wrz 2022, 14:45
Goddam pisze: 12 wrz 2022, 21:56 Przebrnąłem przez instrukcje i przed gra mam dwa pytania na które nie znalazłem w instrukcji odpowiedzi.
1. Czy czary typu pułapka i ochrona aktywują się nawet jak nie są następne w "kolejce" do rzucenia?
Nie do końca rozumiem kiedy moge ich użyć.
Wszędzie pisze, że aktywują się jeśli zajdzie określony warunek, ale po co w takim razie umieszczać taki czar ochronny na polu szybkiego czaru jeśli aktywują się na dowolnej pozycji. Natomiast w drugą stronę, są trochę bezużyteczne, jeśli musi przyjść kolej na nie żeby je aktywować.
2. Jeśli dobrze rozumiem to MUSZĘ wykonać w swoich turach wszystkie dostępne fizyczne akcje i przygotowane czary, nawet jeśli miały to by być "puste strzały" bo nikogo nie będę w stanie nimi dosięgnąć.
I jeśli dobrze doczytałem to akcja fizyczna może być ruchem o 0 pól i mogę się zdecydować nie aktywować komnaty. Czyli krótko mówiąc mogę nie zrobić nic zużywając żeton akcji fizycznej. Dobrze myślę?
nidhog pisze: 12 wrz 2022, 22:22 1. Aby aktywować zaklęcie musisz je wpierw rzucić. Czyli inazej mówiąć położyć na nim żeton pułapki lub żeton ochrony ( zależeni jaki to czar). Inni wiedzą jaki typ czaru zagrałeś, ale nie mają pojecią co go aktywuje. I dopiero wtedy czar można odpalić z automatu, za darmo jak tylko się spełnia warunki. Na szybkim czarze umieszasz, to co szybko i łatwo chcesz zagrać, np jeśli chcesz rzucic dwa zary w rundzie ( w tym pułąpkę).
Aha, czyli nie daje symbolu pułapki lub ochrony w fazie przygotowania. Dopiero aktywuję je w fazie akcji. To tutaj grałem źle.
Zgadza sie. Rzucasz normalnie jako czar. I od rzucenia czekają na czynnik aktywujący. Dodatkowo przy Clean-upie w rundzie - nieużyte czary ochronne sa odrzucane do wspomnień. Nieużyte pułapki można zabrać na rękę.

Goddam pisze: 13 wrz 2022, 14:45
Aha, czyli nie daje symbolu pułapki lub ochrony w fazie przygotowania. Dopiero aktywuję je w fazie akcji. To tutaj grałem źle.
nidhog pisze: 12 wrz 2022, 22:22 2. Tak. jest obowiązek zużycia przynajmniej jednej akcji w rundzie. Możesz też odrzucić jeden przygotowany czar, aby przemieścić sie o 1 komnatę. To nie jest akcja, więc dalej musisz coś zrobić, ale być może dzie=ęki temu kogoś sięgniesz.
Co do tego nie jestem pewien, bo z tego co mówi instrukcja, odrzucenie karty za ruch jest akcją i na tym mogę zakończyć swój ruch.
Wprowadziłem Cie w błąd skrótem myślowym. Jak najbardziej jest to akcja .Chodziło mi, o to iz to nie jest akcja fizyczna. Akcja czaru z reszta też nie.
Goddam pisze: 13 wrz 2022, 14:45 1. Czy mogę na początku ruchu będąc jeszcze w swojej komnacie rzucić czar?
(Domyślam się, że nie ale nie znalazłem w instrukcji konkretnej odpowiedzi na to)
2. Jak działa rzucanie zaklęcia "z ręki" pozwalają na to niektóre karty zaklęć oraz np. zbrojownia.
Umieszczam takie zaklęcie np. czar ochrony zakryty z żetonem tarczy na swojej planszy, ale muszę mieć na nie miejsce?
A jeśli pisze np. użyj 2 zaklęć z ręki. To mogę użyć dwóch czarów ataku nawet nie mając miejsce na nie na planszy?

I ostatnie już bardzo konkretny przykład rzucam czar "Trąba powietrzna"
Która mówi: "Magowie w wybranym pomieszczeniu do końca bieżącej tury nie mogą opuszczać pomieszczenia, korzystając z fizycznych akcji lub czarów"
Czy mogę w takim przypadku odrzucić kartę czaru żeby się poruszyć?

I jeszcze nie do końca wiem jak działa abominacja ale to domyślam się, że po prostu zadaje się więcej obrażeń podczas akcji fizycznej.
1. Moim zdaniem nie. W instrukcji wprawdzie nie jest to podane bezpośrednio. Aczkolwiek jest wpis o tym iż trzeba użyć akcji zamiany czaru w ruch, jeśli nie ma się akcji fizycznej. To logiczny przymus wyganiania magów na arenę :) W innym wypadku mógłbyś zużyć czar i przez to nie mieć jak wyjść, bo "skończyły mi się czary"
2. Zamieniasz czar na swojej planszy. A ten usunięty ląduje we wspomnieniach. To chyba w Glosariuszu na końcu jest.
Moje zbiórki: Inventions - Szczegóły: tu
Rabaty: TlamaGames - 6%, Regatuljocurilor - 20%
W dniach 5.11 - 19.11 - nie ma mnie w Polsce. Kontakt może być utrudniony.
Awatar użytkownika
hejcz
Posty: 131
Rejestracja: 07 lut 2020, 12:12
Has thanked: 21 times
Been thanked: 11 times

Re: Zapowiedz polskiej wersji Black Rose Wars

Post autor: hejcz »

Ta karta wydaje mi się machnięta. Nie wiem czy ktoś wrzucał.
Spoiler:
Torquemada666
Posty: 788
Rejestracja: 24 sie 2009, 11:08
Has thanked: 250 times
Been thanked: 126 times

Re: Zapowiedz polskiej wersji Black Rose Wars

Post autor: Torquemada666 »

Obrazek
Awatar użytkownika
hejcz
Posty: 131
Rejestracja: 07 lut 2020, 12:12
Has thanked: 21 times
Been thanked: 11 times

Re: Zapowiedz polskiej wersji Black Rose Wars

Post autor: hejcz »

Torquemada666 pisze: 13 wrz 2022, 18:02 Obrazek
A to nie jest z codex arcanum zdjęcie? Tamw szystkie czary mają tekst w tę samą stronę.
Awatar użytkownika
Hardkor
Posty: 4473
Rejestracja: 15 paź 2019, 11:20
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 1354 times
Been thanked: 848 times
Kontakt:

Re: Zapowiedz polskiej wersji Black Rose Wars

Post autor: Hardkor »

Wrzuciłem trochę pytań o grę (20 kart) oraz swoich przemyśleń na jej temat. Przeklejam całe post tutaj, jeśli ktoś nie ma FB, a jeśli ktoś ma i chciałby pomóc w zrozumieniu kart to link w spoilerze :
Posiadam najwyższy (3%) rabat w aleplanszowki - jeśli chce skorzystać to daj znać. Jestem prawie ciągle przy komputerze (praca zdalna), więc szybko odpiszę :)
Awatar użytkownika
BOLLO
Posty: 5217
Rejestracja: 24 mar 2020, 23:39
Lokalizacja: Bielawa
Has thanked: 1075 times
Been thanked: 1683 times
Kontakt:

Re: Zapowiedz polskiej wersji Black Rose Wars

Post autor: BOLLO »

Hardkor pisze: 17 wrz 2022, 00:32 Wrzuciłem trochę pytań o grę (20 kart) oraz swoich przemyśleń na jej temat. Przeklejam całe post tutaj, jeśli ktoś nie ma FB, a jeśli ktoś ma i chciałby pomóc w zrozumieniu kart to link w spoilerze :
Rety ale ja jestem do tyły.....sa nawet fanpage z konkretnymi tytulami gier ktore zrzeszaja zapalencow. Czas chyba wyjsc z tej zapyzialej jaskini :mrgreen:
Mnie sie jeszcze nawet zagrac nie udalo bo dzieciaczki mnie innymi grami pozasypywaly.
Awatar użytkownika
Hardkor
Posty: 4473
Rejestracja: 15 paź 2019, 11:20
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 1354 times
Been thanked: 848 times
Kontakt:

Re: Zapowiedz polskiej wersji Black Rose Wars

Post autor: Hardkor »

BOLLO pisze: 17 wrz 2022, 11:07
Hardkor pisze: 17 wrz 2022, 00:32 Wrzuciłem trochę pytań o grę (20 kart) oraz swoich przemyśleń na jej temat. Przeklejam całe post tutaj, jeśli ktoś nie ma FB, a jeśli ktoś ma i chciałby pomóc w zrozumieniu kart to link w spoilerze :
Rety ale ja jestem do tyły.....sa nawet fanpage z konkretnymi tytulami gier ktore zrzeszaja zapalencow. Czas chyba wyjsc z tej zapyzialej jaskini :mrgreen:
Mnie sie jeszcze nawet zagrac nie udalo bo dzieciaczki mnie innymi grami pozasypywaly.
To akurat grupy gry planszowej i jest to dość normalne :D łatwiej tak uzyskac informacje niz na ogolnych - tak samo jak na forum masz wątki o grach.
Posiadam najwyższy (3%) rabat w aleplanszowki - jeśli chce skorzystać to daj znać. Jestem prawie ciągle przy komputerze (praca zdalna), więc szybko odpiszę :)
ODPOWIEDZ