Posiadłość Szaleństwa / Mansions of Madness 2 ed (Nikki Valens)

Tutaj można dyskutować o konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier.
NIE NALEŻY TUTAJ PYTAĆ O ZASADY, MALOWANIE, ROBIENIE INSERTÓW ORAZ KOSZULKI! OD TEGO SĄ INNE PODFORA
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
gogovsky
Posty: 2209
Rejestracja: 25 sty 2018, 23:48
Has thanked: 464 times
Been thanked: 511 times

Re: Mansions of Madness / Posiadłość Szaleństwa 2 ed (Nikki Valens)

Post autor: gogovsky »

Biore swoje do ręki tasuje i gracz z lewej lub prawej mi wybiera i tyle :p
Firma Rebel niech się zajmie wydaniem gry Domek, bo tylko do tego się nadaje.
Awatar użytkownika
strid3rr
Posty: 484
Rejestracja: 24 wrz 2017, 21:53
Lokalizacja: Rzeszów
Has thanked: 61 times
Been thanked: 167 times

Re: Mansions of Madness / Posiadłość Szaleństwa 2 ed (Nikki Valens)

Post autor: strid3rr »

Spoiler:
Uważam, że to co ja i Ardel12 robimy jest zgodne z tym co arian pokazał na screenie z instrukcji - układamy talię z kart i w przypadku odsłonięcia i tak mamy "losową" kartę, bo koniec końców talia główna jest tasowana przed rozgrywką, więc nie wiadomo co mamy na górze swojego stosu.
Awatar użytkownika
farmer
Posty: 1768
Rejestracja: 08 gru 2007, 10:27
Lokalizacja: Oleśnica
Has thanked: 373 times
Been thanked: 94 times

Re: Mansions of Madness / Posiadłość Szaleństwa 2 ed (Nikki Valens)

Post autor: farmer »

Na potrzeby dobrej zabawy to co robicie wystarczy, jednak technicznie rzecz biorąc różni się to od losowania gdyż,
przy potrzebie kilkukrotnego odkrywania karty (w wyniku następujących po sobie efktów):
- Wy za każdym razem odkryjecie inną kartę spośród posiadanych przez postać (trafiając te lepsze i te gorsze) - czyli po wylosowaniu jakiejś wybitnie złej możecie mieć pewność, że przez jakiś czas ona do Was nie wróci...
- Gracze losujący mogą trafić kilkakrotnie tą samą kartę (tą lepszą lub tą gorszą) - co może dać bardziej skrajny efekt :).

Ale, tak jak zacząłem - to niuans i rzadko ma znaczenie.

pozdr,
farm
W czasie wojny, milczą prawa.
Pierwszą ofiarą wojny jest prawda.


W to gram...
Faello
Posty: 205
Rejestracja: 13 sie 2008, 09:53
Has thanked: 29 times
Been thanked: 49 times

Re: Mansions of Madness / Posiadłość Szaleństwa 2 ed (Nikki Valens)

Post autor: Faello »

Jakieś selektywne dobieranie odkrywanej karty (vide "już raz tę wybrałem, więc chowam pod spód") jest samodzielną zmianą zasad gry. Losowanie jest logiczną konsekwencją braku szczególnego zapisu na ten temat.
Awatar użytkownika
psia.kostka
Posty: 3375
Rejestracja: 02 mar 2020, 22:50
Has thanked: 435 times
Been thanked: 1044 times

Re: Mansions of Madness / Posiadłość Szaleństwa 2 ed (Nikki Valens)

Post autor: psia.kostka »

Panowie, nie godzi sie oszalec nieregulaminowo! :mrgreen:
Szukam: transport kilku gier +mat, Szczecin -> Warszawa
Ewentualnie "planszowy couchsurfing" Pomorze Zach ʕ•ᴥ•ʔ
Szukam/Kupię: HoN, ToI, Scenariusze 1ed MoM/PSz, Unlock;
#KolekcjonujeRabaty [DobraKarmaWraca][WarszawskiKolektyw][#WawHub]
suibeom
Posty: 790
Rejestracja: 18 cze 2019, 16:02
Has thanked: 1560 times
Been thanked: 252 times

Re: Mansions of Madness / Posiadłość Szaleństwa 2 ed (Nikki Valens)

Post autor: suibeom »

Grając w kwietniu solo na 3 postacie wprowadziłem mały "home rules", tzn. badacz, który w danym scenariuszu stał się obłąkany albo ranny kurował się przez następne 4 scenariusze i dopiero mógł wrócić. Bohaterowie którzy zostali wyeliminowani (straciłem trzech: jeden został zabity, dwóch popadło w totalny obłęd) nie wracali do gry w ogóle. Byłem przekonany, że wystarczy mi badaczy, ale musiałem szybko zredukować kurację do 1 scenariusza, bo przedwieczni walczyli o każdą piędź naszego świata. Wylosowanie bardzo niekorzystnej karty dwa razy lub więcej potrafiło dać mocno w kość, wyrywając z gardła siarczyste epitety, tym bardziej, że wiedziałem, że są tam też karty "brak efektu". Ale los to los.
podejrzany
Posty: 261
Rejestracja: 29 gru 2020, 21:51
Has thanked: 20 times
Been thanked: 15 times

Re: Mansions of Madness / Posiadłość Szaleństwa 2 ed (Nikki Valens)

Post autor: podejrzany »

Siemka, jakie dodatki byście polecali na wstępie jako pierwsze do zakupu? Jesteśmy po dwukrotnym zagraniu w pierwszy scenariusz i już nachodzi nas rozkmina że w aplikacji są jeszcze tylko 3 scenariusze w samej podstawce, więc warto może się rozejrzeć nad dodatkami póki jest dodruk i ceny nie są zaporowe przez to. Jakie macie odczucia w swojej kolekcji? :)
Wymiene Descent ed.2 węrdrówki w mroku za Cthulu death may die 2 kampania +przedwieczny (dopłace jeśli dorzucone będą obaj przedwieczni) lub za Posiadłość Szaleństwa sama podstawka
suibeom
Posty: 790
Rejestracja: 18 cze 2019, 16:02
Has thanked: 1560 times
Been thanked: 252 times

Re: Mansions of Madness / Posiadłość Szaleństwa 2 ed (Nikki Valens)

Post autor: suibeom »

podejrzany pisze: 01 cze 2022, 21:00 Siemka, jakie dodatki byście polecali na wstępie jako pierwsze do zakupu? Jesteśmy po dwukrotnym zagraniu w pierwszy scenariusz i już nachodzi nas rozkmina że w aplikacji są jeszcze tylko 3 scenariusze w samej podstawce, więc warto może się rozejrzeć nad dodatkami póki jest dodruk i ceny nie są zaporowe przez to. Jakie macie odczucia w swojej kolekcji? :)
Ja bym brał wszystko jak leci :-)
podejrzany
Posty: 261
Rejestracja: 29 gru 2020, 21:51
Has thanked: 20 times
Been thanked: 15 times

Re: Mansions of Madness / Posiadłość Szaleństwa 2 ed (Nikki Valens)

Post autor: podejrzany »

suibeom pisze: 01 cze 2022, 21:14
podejrzany pisze: 01 cze 2022, 21:00 Siemka, jakie dodatki byście polecali na wstępie jako pierwsze do zakupu? Jesteśmy po dwukrotnym zagraniu w pierwszy scenariusz i już nachodzi nas rozkmina że w aplikacji są jeszcze tylko 3 scenariusze w samej podstawce, więc warto może się rozejrzeć nad dodatkami póki jest dodruk i ceny nie są zaporowe przez to. Jakie macie odczucia w swojej kolekcji? :)
Ja bym brał wszystko jak leci :-)
Chętnie ale budżet nie pozwoli, chciałbym 2 dodatki kupić w najbliższym czasie :)
Wymiene Descent ed.2 węrdrówki w mroku za Cthulu death may die 2 kampania +przedwieczny (dopłace jeśli dorzucone będą obaj przedwieczni) lub za Posiadłość Szaleństwa sama podstawka
suibeom
Posty: 790
Rejestracja: 18 cze 2019, 16:02
Has thanked: 1560 times
Been thanked: 252 times

Re: Mansions of Madness / Posiadłość Szaleństwa 2 ed (Nikki Valens)

Post autor: suibeom »

Niedawno skończyłem ogrywanie całości i powiem tak, ja brałbym to co masz w zasięgu, bo jeśli Ci się podoba to i tak kupisz resztę. Zresztą warto. Ale jak miałbym wybierać na już to "Ścieżka węża", super klimat Indiany Jonesa :-), czy "Przerażające podróże". Naganiałem się tu sporo
gogovsky
Posty: 2209
Rejestracja: 25 sty 2018, 23:48
Has thanked: 464 times
Been thanked: 511 times

Re: Mansions of Madness / Posiadłość Szaleństwa 2 ed (Nikki Valens)

Post autor: gogovsky »

A ja proponuję używać lupki u góry, bo to pytanie padło tylko 20 razy, a odpowiedź nawet 30.
Firma Rebel niech się zajmie wydaniem gry Domek, bo tylko do tego się nadaje.
Awatar użytkownika
Shodan
Posty: 1222
Rejestracja: 24 cze 2017, 20:15
Lokalizacja: Gdańsk
Has thanked: 474 times
Been thanked: 444 times

Re: Mansions of Madness / Posiadłość Szaleństwa 2 ed (Nikki Valens)

Post autor: Shodan »

podejrzany pisze: 01 cze 2022, 21:00 Siemka, jakie dodatki byście polecali na wstępie jako pierwsze do zakupu? Jesteśmy po dwukrotnym zagraniu w pierwszy scenariusz i już nachodzi nas rozkmina że w aplikacji są jeszcze tylko 3 scenariusze w samej podstawce, więc warto może się rozejrzeć nad dodatkami póki jest dodruk i ceny nie są zaporowe przez to. Jakie macie odczucia w swojej kolekcji? :)
Mam wszystkie dodatki i moje top 3 to:
"Przerażające Podróże" - najlepsze scenariusze i "Ulice Arkham" - najbardziej rozbudowują świat, niektóre komponenty pojawiają się w scenariuszach z podstawki, w dalszej kolejności "Świątynia Świtu" - fajny klimat, a jest tańszy od dwóch poprzednich (ale oferuje mniej kontentu).
marcin_lesnicki
Posty: 2
Rejestracja: 12 mar 2021, 10:32
Been thanked: 1 time

Re: Mansions of Madness / Posiadłość Szaleństwa 2 ed (Nikki Valens)

Post autor: marcin_lesnicki »

Wiadomo coś o dodruku Świątyni Świtu? Na stronie galakty nie ma żadnej informacji.
Awatar użytkownika
Gab
Posty: 612
Rejestracja: 15 maja 2013, 00:39
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 98 times
Been thanked: 83 times

Re: Mansions of Madness / Posiadłość Szaleństwa 2 ed (Nikki Valens)

Post autor: Gab »

Czy ma ktoś pliki potrzebne do wydruku na drukarce 3d figurek z 1ed?
Awatar użytkownika
Tringa
Posty: 1490
Rejestracja: 03 cze 2018, 13:23
Has thanked: 305 times
Been thanked: 315 times

Re: Mansions of Madness / Posiadłość Szaleństwa 2 ed (Nikki Valens)

Post autor: Tringa »

Część mam, ale nie wszystkie:

01. 1x https://www.thingiverse.com/thing:4748587 //badacze
02. 2x https://www.thingiverse.com/thing:4753201 //Shoggoth
03. 2x https://www.thingiverse.com/thing:4759942 //Cthonianin
04. 2x https://www.thingiverse.com/thing:4759277 //Przywódca Kultu
05. 4x https://www.thingiverse.com/thing:4763055 //Zombie
06. 1x https://www.thingiverse.com/thing:4757683 //Czarownik
07. 2x https://www.thingiverse.com/thing:4757021 //Dziecię Kozy
08. 2x https://www.thingiverse.com/thing:4756609 //Wiedźma
09. 1x https://www.thingiverse.com/thing:4756379 //Koszmar z Dunwich
10. 2x https://www.thingiverse.com/thing:4751998 //Kozi pomiot
11. 2x https://www.thingiverse.com/thing:4751700 //Maniak
12. 2x https://www.thingiverse.com/thing:4751183 //Wij
13. 2x //Byakhee
14. 2x //Mi-Go
15. 2x //Skrzydlate Dziecię Nocy (Nightgaunt)
16. 2x //Ogar z Thindalos (Hound of Tindalos)
17. 2x //Mroczny Druid (Dark Druid)
18. 1x //Mroczne Młode (Dark Young)

Jak ktoś ma brakujące to się podzieli?
"Czasami lepiej jest użyć miotacza ognia niż narzekać na ciemność." - Terry Pratchett – Zbrojni

Moje zbiórki: CLICK
Moje gry: CLICK
Xoth
Posty: 16
Rejestracja: 11 gru 2012, 17:50
Has thanked: 2 times

Re: Mansions of Madness / Posiadłość Szaleństwa 2 ed (Nikki Valens)

Post autor: Xoth »

Dobry i z góry sorry, jeśli było pytanie - lupka mi nie pomogła. Chodzi mi o dodruk "Przerażających Podróży", a konkretnie o to czy jakość figurek została poprawiona jak w innych dodatkach. Ktoś może ostatnio kupił i wie? W innych dodatkach czy podstawce nie ma już "wtykanych" figurek i trzeba przykleić do podstawki. Pamietam, ze Gwiezdny Pomiot z podstawki wyglądał dużo lepiej po dodruku (choć nie było zestawu konwertującego do jedyneczki tak nawiasem). Galakta mi nie odpowiedziała, więc moze ktoś tutaj? Jak poprawione to kupuję poprawiony egzemplarz.
Awatar użytkownika
Yuri
Posty: 2756
Rejestracja: 21 gru 2018, 09:58
Has thanked: 326 times
Been thanked: 1256 times

Re: Mansions of Madness / Posiadłość Szaleństwa 2 ed (Nikki Valens)

Post autor: Yuri »

Z tego co się orientuję to "apgrejdowano" tylko podstawkę. Figsy z "Przerażających..." i "Ulic..." nie były już takimi plastusiami jak te z podstawki i 1ed.

Info dla osób śledzących prace nad kampanią Jamesa/Scrubless...obiecałem, że będę informował Was jak będę miał od niego info i niedawno pozwoliłem sobie do niego napisać. Jak najbardziej nie zarzucił prac nad projektem, ot przygniotła go troszkę codzienność, ale nadal powolutku stara się pchać do przodu ten ogromny projekt. To tyle, wiem, że liczył każdy na wielkie postępy, ale ja to się ciesze, że nie zarzucił tego przedsięwzięcia :)
Moja kolekcja: https://boardgamegeek.com/collection/user/Yuri1984
RABATY, gdyby ktoś potrzebował: Portal = 15%, Mepel.pl = 5%, Planszomania.pl = 2%
Chcesz się zrewanżować kawą ? Zapraszam >>> https://www.buymeacoffee.com/yuri4891
Awatar użytkownika
Yuri
Posty: 2756
Rejestracja: 21 gru 2018, 09:58
Has thanked: 326 times
Been thanked: 1256 times

Re: Mansions of Madness / Posiadłość Szaleństwa 2 ed (Nikki Valens)

Post autor: Yuri »

Rozmawiałem chwilkę z Jamesem i oto oficjalne info od niego:

"After 2 years of slow progress I just wanted to give an update on the campaign, yes I am still working on it! 😄
There is a lot to do, so please don't get your hopes up for a release in the near future, however hopefully it can give some extended life to the poor end of life game I love so dearly, when it finally comes out.

The campaigns systems are mostly written, nearly all of the areas/locations have events and most are fleshed out.
Obrazek
I have built the shop interface and the triggers for nearly all events and missions (side and story). The barebones of all the scenarios/missions are there, some are just single tile missions with a token to choose "win" or "lose", but I can prove a full playthough to Campaign Completeion or Failure.
Obrazek

I've built a module that can be "injected" into every scenario, that controls the "curiosity" and "durable" items that the players control, this is a menu interface inside the "journal" item that plays a key role in my scnearios. These items form the players "starting items" every game, so no more random stuff each game, players can buy their own starting kit. Events are built in a way to interact with what players have (and their money), so it adds a bit of variety and fun things happen based on what the players are holding.

The main thing i've not done in the campaign is the overall "journal" I have headings for each mission, so I need to gather all of the evidence, artwork and information out of each of the mission's journals and bring it into the main campaign journal, since i've not done all the missions let alone their journals, theres significant work to do here - I think this feature will be key as players will forget between plays what happened, so they'll need to look back at what they did/found. I also want to forge a campaign wide "narritive" that will help the players make decisions in each of the missions as they progress.

I've written and finished 1 brand new (intro) story mission, which introduces the campaign mechanics and some clever systems i've not used before. I have converted two of my existing scenarios (and split them into 3) to fit the campaign, they now have multiple variations for each of them based on what the players do to get to them (and when), so a campaign run should look different than the standalone scenarios I used to create them.

At present I am writing the 5th and final story mission - I have a story board on this one, so I can begin the actual coding now. This is the finale, which will I hope be dramatic enough for an ending. However there is a way (if players are quick and very good) to win before this craziness even begins - I am trying to tune this so that unless the players are "almost perfect" they will probably end up having to do the "finale". I like these ways that players can "beat the game" if they truely understand it, like the book puzzle in A Strain on Reality - Not essencial, but cool if you can crack it.

I have written a side mission, which has a campaign specific story and two other story plots that I hope to release for free play (maybe as a teaser to the campaign). Basically I had three story ideas, but didn't know which one would be the best fit for the campaign, so I wrote the whole scenario with each element having variations for each of those stories - same theme, radically different stories - this worked as one story arc suited the campaign more. I have "mostly" finished that now. The other two stories, one is fleshed out pretty nicely (almost finished)and even has the finale written/coded. The 3rd I think is a fixer-upper, I may release it if inspiration hits, but its kind of a broken mess at the moment! All three use a new mechanic (which is really cool - but I am not sure if it will be fun or annoying in play ).

I have campaign trigers coded that also lead to 4 other side missions, so I am commited to writing these too. The campaign is quite modular too, as each "mission" is a self contained scenario that is triggered and the method to trigger is written in a way that additions can be made without breaking the whole system.
Anyway the 4 side missions - I think i'll try to keep them short (sub 1 hour) if I can - this may make them linier, but I figure that players that have done them will skip any they have already done on repeat plays. I can't promise this though, sometimes when my imagine runs I have to follow it - regardless I plan to put approximate times for each side mission so players can make an informed choice, they are all optional content. Sadly i've not even started any of these side missions yet(I only have very basic premise's for each), so plenty of work to be done here too. But they will be worth the effort as they should fill in some of the plot and give some hints to speed up or change up some of the remaining story missions and flesh out parts of the story the Story missions don't have the time to.

Ok so thats it in a nutshell I am still here and still working on this 😄

The campaign is 198mb in size so far, just to give an indication of scope. 😯

I don't have anything to really tease, so here is a list of the "mission" names - their version numbers should indicate which i've worked on. Plot wise, I don't think the names give anything away - but may hint to the themes

Obrazek

The tag line is a bit cheesie at the moment so subject to change 😉

Obrazek
"

W skrócie to tyle :)
Moja kolekcja: https://boardgamegeek.com/collection/user/Yuri1984
RABATY, gdyby ktoś potrzebował: Portal = 15%, Mepel.pl = 5%, Planszomania.pl = 2%
Chcesz się zrewanżować kawą ? Zapraszam >>> https://www.buymeacoffee.com/yuri4891
Awatar użytkownika
Yuri
Posty: 2756
Rejestracja: 21 gru 2018, 09:58
Has thanked: 326 times
Been thanked: 1256 times

Re: Mansions of Madness / Posiadłość Szaleństwa 2 ed (Nikki Valens)

Post autor: Yuri »

James wrzucił oficjalny "raport" z prac na BGG - w zasadzie to samo co mi napisał :) - ale pomyślałem, że może fajnie gdyby ktoś inny jeszcze go pozachęcał do pracy, prócz mnie ? Tak korzystając z okazji :) :

https://boardgamegeek.com/thread/210073 ... 7#40576787

Wydaje mi się, że to zawsze dobra motywacja do pracy, przeczytać miła słowo, a chyba każdy z nas chciałby zobaczyć tą kampanie gotową :)
Moja kolekcja: https://boardgamegeek.com/collection/user/Yuri1984
RABATY, gdyby ktoś potrzebował: Portal = 15%, Mepel.pl = 5%, Planszomania.pl = 2%
Chcesz się zrewanżować kawą ? Zapraszam >>> https://www.buymeacoffee.com/yuri4891
Xoth
Posty: 16
Rejestracja: 11 gru 2012, 17:50
Has thanked: 2 times

Re: Mansions of Madness / Posiadłość Szaleństwa 2 ed (Nikki Valens)

Post autor: Xoth »

Dobra... Chyba się pomyliłem i miałem na myśli modele z Ulic Arkham, a nie Przerażających Podróży - Tam jest Lloigor i wyglądał jakościowo jak Gwiezdny Pomiot z pierwszego wypustu. Ktoś wie/ma porównanie jak to wyglada po dodruku?
Awatar użytkownika
Gab
Posty: 612
Rejestracja: 15 maja 2013, 00:39
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 98 times
Been thanked: 83 times

Re: Mansions of Madness / Posiadłość Szaleństwa 2 ed (Nikki Valens)

Post autor: Gab »

Xoth pisze: 11 sie 2022, 12:28 Dobra... Chyba się pomyliłem i miałem na myśli modele z Ulic Arkham, a nie Przerażających Podróży - Tam jest Lloigor i wyglądał jakościowo jak Gwiezdny Pomiot z pierwszego wypustu. Ktoś wie/ma porównanie jak to wyglada po dodruku?
Tak jak odpisał Ci mój przedmówca - FFG zmieniało formy tylko figurkom z podstawki. Skąd pomysł o przerabianiu dodatków hmmm? Moim zdaniem jakość figurek z dodatków jest zdecydowanie lepsza niż tych z pierwszych druków podstawki.
baradnor
Posty: 80
Rejestracja: 04 mar 2022, 11:14
Has thanked: 42 times
Been thanked: 10 times

Re: Mansions of Madness / Posiadłość Szaleństwa 2 ed (Nikki Valens)

Post autor: baradnor »

Przymierzam się do upiększenia mojej Posiadłości :)

Czy ktoś z Was ma może sprawdzone źródło grafik z drzwiami i barykadami, które można nakleić na piankę modelerską? Ewentualnie namiar na sprawdzoną drukarnię 3D i modele tychże?

Z góry dziękuję!
Awatar użytkownika
Jareks1985
Posty: 1089
Rejestracja: 05 cze 2018, 09:01
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 91 times
Been thanked: 132 times

Re: Mansions of Madness / Posiadłość Szaleństwa 2 ed (Nikki Valens)

Post autor: Jareks1985 »

baradnor pisze: 15 wrz 2022, 11:39 Przymierzam się do upiększenia mojej Posiadłości :)

Czy ktoś z Was ma może sprawdzone źródło grafik z drzwiami i barykadami, które można nakleić na piankę modelerską? Ewentualnie namiar na sprawdzoną drukarnię 3D i modele tychże?

Z góry dziękuję!
Na bgg ktoś w załącznikach załączył plik pdfa z grafikami o które pytasz
Wilczysko84
Posty: 8
Rejestracja: 25 lut 2020, 23:15
Has thanked: 1 time

Posiadłość Szaleństwa 2ed

Post autor: Wilczysko84 »

Cześć gracze :) pytanko odnośnie posiadłości Szaleństwa 2 edycji a bardziej rozszerzenia rzecz biorąc, czyli właśnie jakie bylo by najlepsze waszym zdaniem do podstawki, z tego co pamietam sa dwa duze i 3 małe i kurde które tu by wybrac aby najlepiej rozbudowało grę podstawową?? Jesli ktos gral w jakies dodatki i mogl by mi pomóc w wyborze bylo by super =)
Awatar użytkownika
Homer
Posty: 84
Rejestracja: 06 wrz 2017, 13:36
Been thanked: 27 times

Re: Posiadłość Szaleństwa 2ed

Post autor: Homer »

Wilczysko84 pisze: 03 lis 2022, 20:04 Cześć gracze :) pytanko odnośnie posiadłości Szaleństwa 2 edycji a bardziej rozszerzenia rzecz biorąc, czyli właśnie jakie bylo by najlepsze waszym zdaniem do podstawki, z tego co pamietam sa dwa duze i 3 małe i kurde które tu by wybrac aby najlepiej rozbudowało grę podstawową?? Jesli ktos gral w jakies dodatki i mogl by mi pomóc w wyborze bylo by super =)
Odwrotnie, 3 duże + 2 małe. Generalnie to dodatki są ustawione wg setingu np: Ulice Arkham - ulice/muzea/sklepy, Przerażające podróże - statek/sterowiec/pociąg i Ścieżka Węża - świątynia w dżungli. Każdy preferuje inny setting i raczej pod tym kątem powinieneś na nie zerkać :P
ODPOWIEDZ