Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Tutaj można dyskutować o konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier.
NIE NALEŻY TUTAJ PYTAĆ O ZASADY, MALOWANIE, ROBIENIE INSERTÓW ORAZ KOSZULKI! OD TEGO SĄ INNE PODFORA
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
venomik
Posty: 542
Rejestracja: 30 kwie 2007, 20:20
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 236 times
Been thanked: 252 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: venomik »

Curiosity pisze: 16 lut 2023, 12:52 Może nie pamiętasz, ale pierwszą moją partię w życiu rozegrałem z Tobą i to Ty tłumaczyłeś mi zasady
\
Pamietam. Pamietam też, że strasznie chaotycznie mi to wychodziło i jeśli nie przeczytałeś od tamtego czasu zasad nie przeczytałeś to jest ryzyko, że grasz z błędami :shock:
Ale w sumie jak masz ochotę kiedys ponownie siąść do partii to ja zawsze chętnie. Przykładowo w Udertow wlasnie, nie będziesz musiał czytać instrukcji ;)

A co do spotkań do teraz Ty mi dałeś zagadkę. Jestem całkiem pewien, że w Undertow są karty pierwszych spotkań w większej ilości. Chyba, że sobie dorzuciłem te z 40 days of D... i zapomniałem wyjąć :D
Ale teraz nie będę pudła przeglądał.

W sumie to sprawdziłem w instrukcji w sieci do Undertow i jest: "Finally, place a randomly chosen Day 1 (Special Encounter 001-004) and Day 2 (Special Encounter 005-008) Card, in order, on top of your newly created Encounter Deck. Place other Special Encounters in the game box"
Więc ten punkt możesz wykreślić.

A co do zmian to chyba nie ma tak dużo. Nowe umiejętności, wiadomo. Spotkania walki na wodzie trzeba ogarnąć + spotkania z botami. To trochę jest zasad. A z takich drobiazgów jakie kojarzę to tylko wspomniana kwestia obrony, pojawiania się przeszkód na planszy + jest jedna kość skarbu, ktora może pojawić się na macie i da się ją podnieść (ale to się w sumie rzadko zdarza). No i jest na arkuszu Stanzy, wiec 'trzeba' ją brać pod uwagę grając tą postacią.
Jiloo pisze: 16 lut 2023, 13:37 W instrukcji Undertow jest na wstępie zaznaczone co trzeba przeczytać jeśli już znasz podstawkę.
Serio? Nie kojarzę niczego takiego i nie widzę w instrukcji ze strony.
Awatar użytkownika
Jiloo
Posty: 2424
Rejestracja: 19 sie 2011, 14:11
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 525 times
Been thanked: 456 times
Kontakt:

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: Jiloo »

venomik pisze: 16 lut 2023, 14:48
Jiloo pisze: 16 lut 2023, 13:37 W instrukcji Undertow jest na wstępie zaznaczone co trzeba przeczytać jeśli już znasz podstawkę.
Serio? Nie kojarzę niczego takiego i nie widzę w instrukcji ze strony.
I oczywiście masz rację. Czytałem ostatnio instrukcję do Unbreakable i mi się pomieszało z Undertow...
| keep-disco-evil |
mam | szukam | oddam
Awatar użytkownika
Curiosity
Administrator
Posty: 8740
Rejestracja: 03 wrz 2012, 14:08
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 2652 times
Been thanked: 2332 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: Curiosity »

Spoiler:
W takim razie cofam plusa :P
Jesteś tu od niedawna? Masz pytania co do funkcjonowania forum? Pisz.
Regulamin forum || Regulamin podforum handlowego
Awatar użytkownika
seki
Moderator
Posty: 3358
Rejestracja: 04 gru 2016, 12:51
Lokalizacja: Czapury/Poznań
Has thanked: 1115 times
Been thanked: 1282 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: seki »

Jiloo pisze: 16 lut 2023, 15:19
venomik pisze: 16 lut 2023, 14:48
Jiloo pisze: 16 lut 2023, 13:37 W instrukcji Undertow jest na wstępie zaznaczone co trzeba przeczytać jeśli już znasz podstawkę.
Serio? Nie kojarzę niczego takiego i nie widzę w instrukcji ze strony.
I oczywiście masz rację. Czytałem ostatnio instrukcję do Unbreakable i mi się pomieszało z Undertow...
To jak już czytałeś to może napisz w paru zdaniach co za nowe mechanizmy dostaniemy w Unbreakable? Na pewno coś z tą lawą bo pamiętam z kampanii ale szczegóły są mi obce.
Awatar użytkownika
crazygandalf
Posty: 420
Rejestracja: 14 lut 2016, 16:25
Has thanked: 78 times
Been thanked: 480 times
Kontakt:

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: crazygandalf »

Pokusiliśmy się o nagranie gameplaya TMB wraz z naszą recenzją. Bijemy Mulmesha Tantrumem i Picketem. Polecamy jeśli ktoś chciałby sprawdzić jak działa i wygląda gra:
Too Many Bones
flissak
Posty: 266
Rejestracja: 29 maja 2021, 23:12
Lokalizacja: Gdynia
Has thanked: 79 times
Been thanked: 46 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: flissak »

Polecam, świetny materiał.
venomik
Posty: 542
Rejestracja: 30 kwie 2007, 20:20
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 236 times
Been thanked: 252 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: venomik »

crazygandalf pisze: 16 lut 2023, 20:11 Pokusiliśmy się o nagranie gameplaya TMB wraz z naszą recenzją
Obejrzałem sobie część, brzmi całkiem fajnie. Macie też ciekawy dla mnie zasób gier na kanale, sub i będę miał co robić w nastepnych dniach w pracy :)
Co sie stało, że tak się zbiegliscie w czasie z recenzją Gallerista z Gambitem? Gra ma jednak kilka lat, po takim czasie rzadko powstają recenzje tak bez powodu, a Wy macie recenzje w odstępie jakichś 2-3 tygodni.

Wracając to TMB:
seki pisze: 15 lut 2023, 20:04 Stanza to wiadomo, manipulacja jej piosenkami jest niezwykle satysfakcjonująca choć dla mnie nie należy do gearlockow pierwszego wyboru. Jest dość chaotyczna przez to, że umiejki są fajne ale działające chwilę i zmieniające się co turę w ramach granej piosenki.
Hmm... Stanza charakteryzuje się tym, że wiesz co będzie za 1-2-3 tury/wiesz co może być, jeśli wstawisz odpowiednie kości. Pod tym wzgledem jest najmniej chaotyczna. Rzadko gram w 4 graczy, wiec ciezko mi ocenić, ale nie nazwałbym jej jakoś mocno chaotyczną.

Ps: po tej dyskusji rozlozylem sobie solo Stanzą i zdałem sobie sprawę, że ja niemal nigdy nie wybieram walk z botami, mając macki do wyboru. Lubię ich klimat i mechanikę.
Awatar użytkownika
seki
Moderator
Posty: 3358
Rejestracja: 04 gru 2016, 12:51
Lokalizacja: Czapury/Poznań
Has thanked: 1115 times
Been thanked: 1282 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: seki »

venomik pisze: 17 lut 2023, 00:14
Hmm... Stanza charakteryzuje się tym, że wiesz co będzie za 1-2-3 tury/wiesz co może być, jeśli wstawisz odpowiednie kości. Pod tym wzgledem jest najmniej chaotyczna. Rzadko gram w 4 graczy, wiec ciezko mi ocenić, ale nie nazwałbym jej jakoś mocno chaotyczną.
To może kwestia, że nie mam jej jakoś mocno ogranej i dlatego tak ją odbieram. Grałem nią 3-4 razy. Masz rację, że wiemy jakie są kolejne ścianki, to lepsza wiedza niż u innych gdzie większość skilli się turla. Jednakże dla mnie gra nią jest chaotyczna ponieważ te ścianki na kościach zmieniają się dość znacznie. Czym innym jest bowiem wyczyść negatywne stany od dodaj sobie obronę, czym innym jest usuń zlolca od uniemozliwij wejście nowego na planszę. I choć znamy kolejne skille na kostce piosenki to ciężko zaplanować do przodu ich przydatność w momencie bądź co bądź dość losowej walki, często losowym doborze złolców z kolejki bitewnej itd. Dlatego dla mnie grając Stanza czuje duży chaos w działaniu jej umiejek bo nie zawsze pasują do sytuacji, a nawet jak pasuje jakaś część piosenki to pozostała jej część jest mi zbędna ale często warto grać ją dalej bo gdzieś w finale piosenki jest znów coś fajnego.
Dhel
Posty: 698
Rejestracja: 28 wrz 2018, 09:49
Lokalizacja: Rzeszów
Has thanked: 462 times
Been thanked: 390 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: Dhel »

seki pisze: 16 lut 2023, 16:39
Jiloo pisze: 16 lut 2023, 15:19
venomik pisze: 16 lut 2023, 14:48
Serio? Nie kojarzę niczego takiego i nie widzę w instrukcji ze strony.
I oczywiście masz rację. Czytałem ostatnio instrukcję do Unbreakable i mi się pomieszało z Undertow...
To jak już czytałeś to może napisz w paru zdaniach co za nowe mechanizmy dostaniemy w Unbreakable? Na pewno coś z tą lawą bo pamiętam z kampanii ale szczegóły są mi obce.
Sam przeglądałem teraz i są nowe 3 rzeczy - nowy typ przeciwników odporny na lawę i 2 typy wydarzeń - darkness i shaky grounds.
Przy darkness przeciwnicy wchodzą na bitwę ukryci i dopiero zadanie obrażeń lub bycie obok ich ujawnia. Drugi typ to niestabilny grunt - otrzymanie obrażenia powoduje zamienienie skały na lawę i jak się nie ruszymy to pod koniec rundy otrzymuje się true damage.
No i wiadomo sama mata bitwy na której się umieszcza odpowiednio żetony skaly/lawy.
Awatar użytkownika
Jiloo
Posty: 2424
Rejestracja: 19 sie 2011, 14:11
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 525 times
Been thanked: 456 times
Kontakt:

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: Jiloo »

Dhel pisze: 18 lut 2023, 19:35 Sam przeglądałem teraz i są nowe 3 rzeczy - nowy typ przeciwników odporny na lawę i 2 typy wydarzeń - darkness i shaky grounds.
Przy darkness przeciwnicy wchodzą na bitwę ukryci i dopiero zadanie obrażeń lub bycie obok ich ujawnia. Drugi typ to niestabilny grunt - otrzymanie obrażenia powoduje zamienienie skały na lawę i jak się nie ruszymy to pod koniec rundy otrzymuje się true damage.
No i wiadomo sama mata bitwy na której się umieszcza odpowiednio żetony skaly/lawy.
O patrz, nie zauważyłem, że było pytanie. Jest jeszcze parę rzeczy.
Nowy typ przedmiotów – lekkie, nie doliczają się do limitu. Poza tym dochodzi mechanika, że można wyrzucić dowolny przedmiot, by lawę zamieć w kamień.
Od 6 rundy wszystkie jednostki mogą się poruszać po skosie. W rundach 1-5 tradycyjnie tylko te które mają taką umiejętność.
| keep-disco-evil |
mam | szukam | oddam
Dhel
Posty: 698
Rejestracja: 28 wrz 2018, 09:49
Lokalizacja: Rzeszów
Has thanked: 462 times
Been thanked: 390 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: Dhel »

Jiloo pisze: 18 lut 2023, 19:49
Dhel pisze: 18 lut 2023, 19:35 Sam przeglądałem teraz i są nowe 3 rzeczy - nowy typ przeciwników odporny na lawę i 2 typy wydarzeń - darkness i shaky grounds.
Przy darkness przeciwnicy wchodzą na bitwę ukryci i dopiero zadanie obrażeń lub bycie obok ich ujawnia. Drugi typ to niestabilny grunt - otrzymanie obrażenia powoduje zamienienie skały na lawę i jak się nie ruszymy to pod koniec rundy otrzymuje się true damage.
No i wiadomo sama mata bitwy na której się umieszcza odpowiednio żetony skaly/lawy.
O patrz, nie zauważyłem, że było pytanie. Jest jeszcze parę rzeczy.
Nowy typ przedmiotów – lekkie, nie doliczają się do limitu. Poza tym dochodzi mechanika, że można wyrzucić dowolny przedmiot, by lawę zamieć w kamień.
Od 6 rundy wszystkie jednostki mogą się poruszać po skosie. W rundach 1-5 tradycyjnie tylko te które mają taką umiejętność.
Przedmiotów nie doczytałem, good point. Poruszanie po skosie było już w undertow wprowadzone, w sumie nigdy z tego nie skorzystałem, bo albo do 6 rundy są wszyscy martwi albo zaraz będą martwi albo my jesteśmy martwi. :D
Awatar użytkownika
Jiloo
Posty: 2424
Rejestracja: 19 sie 2011, 14:11
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 525 times
Been thanked: 456 times
Kontakt:

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: Jiloo »

Dhel pisze: 18 lut 2023, 19:52 Przedmiotów nie doczytałem, good point. Poruszanie po skosie było już w undertow wprowadzone, w sumie nigdy z tego nie skorzystałem, bo albo do 6 rundy są wszyscy martwi albo zaraz będą martwi albo my jesteśmy martwi. :D
NIe mam jeszcze Undertow :) Grałem tylko postaciami z niej, jak miałem na chwilę pożyczoną grę od znajomego.
| keep-disco-evil |
mam | szukam | oddam
Awatar użytkownika
seki
Moderator
Posty: 3358
Rejestracja: 04 gru 2016, 12:51
Lokalizacja: Czapury/Poznań
Has thanked: 1115 times
Been thanked: 1282 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: seki »

Nie brzmi na duże zmiany. Tak na sucho wydaje się, że Undertow do mechanik wprowadził więcej niż wprowadzi Unbreakable. Aczkolwiek pojawianie się lawy będzie fajną klimatycznie zmianą i zachęci do używania umiejętności związanych z ruchem. Spychanie złolców na lawę może być tym, co Gearlocki lubią najbardziej.
venomik
Posty: 542
Rejestracja: 30 kwie 2007, 20:20
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 236 times
Been thanked: 252 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: venomik »

Dhel pisze: 18 lut 2023, 19:52 Poruszanie po skosie było już w undertow wprowadzone, w sumie nigdy z tego nie skorzystałem, bo albo do 6 rundy są wszyscy martwi albo zaraz będą martwi albo my jesteśmy martwi.
O, ciekawe. Dla mnie ta zasada była tak oczywista, że juz teraz nie pamiętałem, że została wprowadzona dopiero w Undertow. Ale faktycznie, wcześniej często bieganiem nabijało się poziom lub po prostu wygrywało walkę poprzez zmęczenie, możliwość ruchu po skosie sprawia, ze zawsze jesteśmy w zasiegu wroga.
Awatar użytkownika
RUNner
Posty: 4164
Rejestracja: 02 lip 2013, 12:25
Has thanked: 574 times
Been thanked: 1027 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: RUNner »

crazygandalf pisze: 16 lut 2023, 20:11 Pokusiliśmy się o nagranie gameplaya TMB wraz z naszą recenzją. Bijemy Mulmesha Tantrumem i Picketem. Polecamy jeśli ktoś chciałby sprawdzić jak działa i wygląda gra:
Too Many Bones
Bardzo udany materiał! Teraz już wiem że warto grę nabyć. Oczywiście wezmę preorder w Portalu.
Nie marnuję już czasu. Wolę grać ;)
Sprzedam https://www.gry-planszowe.pl/viewtopic.php?t=64690
Awatar użytkownika
Portal Games
Posty: 1358
Rejestracja: 01 lis 2012, 12:26
Lokalizacja: Gliwice
Has thanked: 23 times
Been thanked: 272 times
Kontakt:

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: Portal Games »

Przekonuje Was Too Many Bones? My jednogłośnie stwierdziliśmy, że gra to zupełnie unikatowe doświadczenie. Genialne komponenty (przeszło 130 kostek, maty, plastikowe karty w formie sztonów!), niezwykła regrywalność i szczypta humoru sprawiają, że każda rozgrywka to prawdziwa frajda. Natomiast... jesteśmy ciekawi Waszych pierwszych wrażeń z gry i Waszych oczekiwań :)
Awatar użytkownika
bajbaj
Posty: 1116
Rejestracja: 11 sie 2019, 11:39
Has thanked: 860 times
Been thanked: 631 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: bajbaj »

Portal Games pisze: 20 lut 2023, 00:30 Przekonuje Was Too Many Bones? My jednogłośnie stwierdziliśmy, że gra to zupełnie unikatowe doświadczenie. Genialne komponenty (przeszło 130 kostek, maty, plastikowe karty w formie sztonów!), niezwykła regrywalność i szczypta humoru sprawiają, że każda rozgrywka to prawdziwa frajda. Natomiast... jesteśmy ciekawi Waszych pierwszych wrażeń z gry i Waszych oczekiwań :)
Miło, że piszecie i świetnie, że wydacie TMB, ale ... tu są już 33 strony opisów wrażeń i oczekiwań😲

A moje oczekiwanie co do polskiego wydania jest jedno - zrobicie dobre tłumaczenie, najlepiej wykorzystując już przygotowane tłumaczenie przez kolegów z tego forum!
flissak
Posty: 266
Rejestracja: 29 maja 2021, 23:12
Lokalizacja: Gdynia
Has thanked: 79 times
Been thanked: 46 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: flissak »

Portal Games pisze: 20 lut 2023, 00:30 Przekonuje Was Too Many Bones? My jednogłośnie stwierdziliśmy, że gra to zupełnie unikatowe doświadczenie. Genialne komponenty (przeszło 130 kostek, maty, plastikowe karty w formie sztonów!), niezwykła regrywalność i szczypta humoru sprawiają, że każda rozgrywka to prawdziwa frajda. Natomiast... jesteśmy ciekawi Waszych pierwszych wrażeń z gry i Waszych oczekiwań :)
Mam nadzieję, że napiszecie zwięzłą instrukcje i dodatkową "książeczkę" ze spisem najczęstszych pytań i odpowiedzi, tak żebyśmy nie musieli szukać odpowiedzi na Bgg. Niech to będzie najlepsza instrukcja w Europie lol(nie wiem ile macie tutaj pola manewru) No i oczywiście mam nadzieję na dodatki do podstawki z dodatkowymi pierwszymi dniami, tyranami i kampanią. Liczę też na późniejsze Undertow i ten dodatek w produkcji. BTW szykujecie ogłoszenie w marcu polskiej wersji pewnej gry na IP Bethesdy??
Awatar użytkownika
Curiosity
Administrator
Posty: 8740
Rejestracja: 03 wrz 2012, 14:08
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 2652 times
Been thanked: 2332 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: Curiosity »

flissak pisze: 20 lut 2023, 08:14 BTW szykujecie ogłoszenie w marcu polskiej wersji pewnej gry na IP Bethesdy??
Przypominam, że to nie jest wątek wydawniczy.
Jesteś tu od niedawna? Masz pytania co do funkcjonowania forum? Pisz.
Regulamin forum || Regulamin podforum handlowego
jediwolf
Posty: 401
Rejestracja: 11 sty 2015, 20:14
Has thanked: 82 times
Been thanked: 80 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: jediwolf »

Portal Games pisze: 20 lut 2023, 00:30 Przekonuje Was Too Many Bones? My jednogłośnie stwierdziliśmy, że gra to zupełnie unikatowe doświadczenie. Genialne komponenty (przeszło 130 kostek, maty, plastikowe karty w formie sztonów!), niezwykła regrywalność i szczypta humoru sprawiają, że każda rozgrywka to prawdziwa frajda. Natomiast... jesteśmy ciekawi Waszych pierwszych wrażeń z gry i Waszych oczekiwań :)
Owszem, nawet zamówiłem swój egzemplarz. Jak chłopaki wyżej piszą, wspomóżcie się dostępnym spolszczeniem i będzie dobrze :)
Awatar użytkownika
woytas
Posty: 755
Rejestracja: 03 lis 2013, 16:11
Has thanked: 173 times
Been thanked: 139 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: woytas »

bajbaj pisze: 20 lut 2023, 00:35 A moje oczekiwanie co do polskiego wydania jest jedno - zrobicie dobre tłumaczenie, najlepiej wykorzystując już przygotowane tłumaczenie przez kolegów z tego forum!
Które wymaga jeszcze kilku drobnych poprawek.
Awatar użytkownika
garg
Posty: 4476
Rejestracja: 16 wrz 2009, 15:26
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 1425 times
Been thanked: 1100 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: garg »

bajbaj pisze: 20 lut 2023, 00:35
Portal Games pisze: 20 lut 2023, 00:30 Przekonuje Was Too Many Bones? My jednogłośnie stwierdziliśmy, że gra to zupełnie unikatowe doświadczenie. Genialne komponenty (przeszło 130 kostek, maty, plastikowe karty w formie sztonów!), niezwykła regrywalność i szczypta humoru sprawiają, że każda rozgrywka to prawdziwa frajda. Natomiast... jesteśmy ciekawi Waszych pierwszych wrażeń z gry i Waszych oczekiwań :)
Miło, że piszecie i świetnie, że wydacie TMB, ale ... tu są już 33 strony opisów wrażeń i oczekiwań😲

A moje oczekiwanie co do polskiego wydania jest jedno - zrobicie dobre tłumaczenie, najlepiej wykorzystując już przygotowane tłumaczenie przez kolegów z tego forum!
A mnie jest trochę przykro, że Portal wrzuca tu posty jak z fb. :cry:

Bajbaj słusznie napisał - ludzie wypisują się o wrażeniach z rozgrywek od 33 stron...
Mam / Sprzedam/wymienię
(Może nie wystawiłem, ale też chętnie wymienię)

Najstarszy offtop świata: Ceterum censeo Carthaginem esse delendam ;-)
ckbucu
Posty: 354
Rejestracja: 20 mar 2017, 20:56
Has thanked: 395 times
Been thanked: 551 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: ckbucu »

seki pisze: 18 lut 2023, 20:24 Nie brzmi na duże zmiany. Tak na sucho wydaje się, że Undertow do mechanik wprowadził więcej niż wprowadzi Unbreakable. Aczkolwiek pojawianie się lawy będzie fajną klimatycznie zmianą i zachęci do używania umiejętności związanych z ruchem. Spychanie złolców na lawę może być tym, co Gearlocki lubią najbardziej.
IMO więcej jednak trochę Unbreakable wprowadza. Mechanika lawy i Darkness jest ciekawsza i daje więcej móżdżenia niż wprowadzone nowe typy mobków czy "tratwa" w Undertow.
tommyray
Posty: 1306
Rejestracja: 11 mar 2017, 14:51
Lokalizacja: Gliwice/Katowice
Has thanked: 406 times
Been thanked: 547 times
Kontakt:

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: tommyray »

Portal Games pisze: 20 lut 2023, 00:30 Przekonuje Was Too Many Bones? My jednogłośnie stwierdziliśmy, że gra to zupełnie unikatowe doświadczenie. Genialne komponenty (przeszło 130 kostek, maty, plastikowe karty w formie sztonów!), niezwykła regrywalność i szczypta humoru sprawiają, że każda rozgrywka to prawdziwa frajda. Natomiast... jesteśmy ciekawi Waszych pierwszych wrażeń z gry i Waszych oczekiwań :)
Ogarnijcie się. Marketingowy język to nie jest język tego forum gdzie średnia pewnie dobija do 40. "Frajda" też nie jest tym co uznałbym za punkt programu w przypadku TMB...
shuji
Posty: 1280
Rejestracja: 23 kwie 2014, 19:47
Has thanked: 36 times
Been thanked: 219 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: shuji »

Ludzie, proszę nie róbcie tego sobie, nie zamawiajcie tej gry w przedsprzedaży. A jeśli myślicie o tym, to poczytajcie wątek o portalu, albo jakiejkolwiek grze którą wydaje. Macie większą szansę na wygranie w lotka, niż, że:
1. Będzie dobre tłumaczenie
2. Nie będzie baboli, literówek, przeinaczeń, błędów, podmienionych komponentów (właśnie dostałem Uranopolis do 51-stanu ze znacznikiem NY)
3. Nie będzie problemów z jakością komponentów tj. źle wyciętych elementów, nie tych co trzeba, rozwarstwiających się itd.
4. Wasza reklamacja będzie przeprowadzona z zachowaniem minimum standardów obsługi klienta (np. odsyłanie się między pracownikami na różne maile, zamiast przekazania informacji wewnątrz firmy).

Jeśli macie do siebie odrobinę szacunku, to na prawdę poczekajcie aż ta gra wyjdzie i będzie wiadomo, że jest ok. Szczególnie, że biorąc pod uwagę politykę cenową portalu, na bank będzie sporo taniej - nawet z tymi dodatkami, które są tylko u nich, pewnie pojawią się oddzielnie za jakieś grosze jak zawsze.
ODPOWIEDZ