Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Tutaj można dyskutować o konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier.
NIE NALEŻY TUTAJ PYTAĆ O ZASADY, MALOWANIE, ROBIENIE INSERTÓW ORAZ KOSZULKI! OD TEGO SĄ INNE PODFORA
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Awatar użytkownika
seki
Moderator
Posty: 3360
Rejestracja: 04 gru 2016, 12:51
Lokalizacja: Czapury/Poznań
Has thanked: 1119 times
Been thanked: 1288 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: seki »

sliff pisze: 19 cze 2023, 12:37
seki pisze: 19 cze 2023, 11:20 (skilli z tym związany na kości to absurd skoro ma się to w backup planie)
Jednak skill daje większy zakres manipulacji 2-3 i właśnie można dozbierać do "be kind" chargem zamiast zużyć 4-6 kości na taki sam efekt używajac bp
Fajnie, że ktoś widzi przewagę skilla. Ja nadal uważam, że punkt treningu lepiej poświęcić na coś czego nie jestem w stanie osiągnąć backup planem. Skill jest podatny na losowy rzut i jest jednorazowy na bitwę. Wolę przestawiać rundy backup planem. Gnaty u Figmenta zbiera się dość łatwo bo jeśli nie jestem w stanie wykorzystać żadnego sensownego backup planu to robię ten za (1) gnat pozwalający dodać kolejnego gnata nie zużywając żadnego. Ale ok, rozumiem że ktoś może pójść w tego skilla dla natychmiastowego przestawienia o 2-3 rundy.

Przypomniałem sobie jeszcze, że skille związane z Phantom są całkiem przydatne gdy pole bitwy jest na tyle puste, że jesteśmy w stanie gdzieś uciec. Reasumując Figment ma coś tam niezłego (zwłaszcza backup plan) ale zgadzam się, że gra nim nie porywa. Obecnie mam za sobą potyczki już ze wszystkimi typami złolców i przeciwko 3 tyranom.
Awatar użytkownika
Curiosity
Administrator
Posty: 8771
Rejestracja: 03 wrz 2012, 14:08
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 2685 times
Been thanked: 2362 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: Curiosity »

ckbucu pisze: 19 cze 2023, 13:08 ja się na Polaris nakląłem przy pierwszych partiach. Po czym przy jakiejś 3-4 partii nauczyłem się nią grać i mega mi się spodobała.
Napiszesz wrażenia z rozgrywki?
seki pisze: 19 cze 2023, 13:09 skille związane z Phantom
O, właśnie. Jak oznaczacie tego Fantoma? Jest w pudełku, kostka, żeton? Kumpel pytał czy mam coś takiego, ale wszystko miałem już przełożone do Trove`a i nie bardzo wiedziałem co to by miało być.
Jesteś tu od niedawna? Masz pytania co do funkcjonowania forum? Pisz.
Regulamin forum || Regulamin podforum handlowego
Awatar użytkownika
seki
Moderator
Posty: 3360
Rejestracja: 04 gru 2016, 12:51
Lokalizacja: Czapury/Poznań
Has thanked: 1119 times
Been thanked: 1288 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: seki »

Curiosity pisze: 19 cze 2023, 13:48
seki pisze: 19 cze 2023, 13:09 skille związane z Phantom
O, właśnie. Jak oznaczacie tego Fantoma? Jest w pudełku, kostka, żeton? Kumpel pytał czy mam coś takiego, ale wszystko miałem już przełożone do Trove`a i nie bardzo wiedziałem co to by miało być.
Jest żeton przypisany do niego. Pełnowymiarowy szton tak jak zwierzaki mają w Ally Packu. Zdjęcia w necie nie mogę znaleźć ale jest w kolorze zetonu Figmenta, dwustronny, przedstawia jakąś zjawę (mało czytelne coś).

Wycięte z mojego foto aby ukryć spoilery.
Spoiler:
ckbucu
Posty: 368
Rejestracja: 20 mar 2017, 20:56
Has thanked: 407 times
Been thanked: 568 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: ckbucu »

Curiosity pisze: 19 cze 2023, 13:48
ckbucu pisze: 19 cze 2023, 13:08 ja się na Polaris nakląłem przy pierwszych partiach. Po czym przy jakiejś 3-4 partii nauczyłem się nią grać i mega mi się spodobała.
Napiszesz wrażenia z rozgrywki?
Ostatnie partie grałem w lutym 2022, więc trochę czasu minęło i nie wiem też, czy ostateczna wersja się znacząco zmieniła od tego, w co grałem. Testowałem tylko tryb solo w swoich partiach, na co CTG pozwalało. Pierwsze partie z tego co pamiętam to była trochę męka, trudno mi było ogarnąć jak stawiać kule, kiedy najlepiej je przywoływać - szczególnie grając tylko nią. Dopiero przy trzeciej partii to mniej więcej pojąłem (wtedy też był okres, gdzie CTG zmieniło też trochę działanie Polaris, ale już nie pamiętam różnic dokładnie), miałem mega fun z rozstawiania i przywoływania kulek. W sumie chyba najfajniejsza "łamigłówka" jeśli chodzi o nowych gerlocków, którymi grałem. Fajny też jest skill Delve - w recovery phase możesz użyć kości, żeby np. znaleźć jakiś skarb (np od razu trove loot), ale to trochę push your luck, bo możesz robić przerzuty, ale możesz też wylosować dodatkowych baddies do nastepnej walki albo dostać true dmg. Finalnie mega mi się ten gearlock podobał, chyba najbardziej z tych, które testowałem (Carcass, Polaris, Static) - a pierwsze dwie partie nią były dla mnie totalnie nieciekawe. Na pewno będzie to jeden z gearlocków, które sobie dokupię :)
Toma0411
Posty: 31
Rejestracja: 17 lut 2022, 14:00
Has thanked: 54 times
Been thanked: 13 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: Toma0411 »

Hej, czy może pojawiły się jakieś szepty i wieści ( oficjalne / nieoficjalne :D ) co do polskiej wersji ?
Chętnie bym już zagrał … :mrgreen:
venomik
Posty: 564
Rejestracja: 30 kwie 2007, 20:20
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 253 times
Been thanked: 271 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: venomik »

Toma0411 pisze: 22 cze 2023, 00:12 Hej, czy może pojawiły się jakieś szepty i wieści ( oficjalne / nieoficjalne ) co do polskiej wersji ?
Chętnie bym już zagrał …
W sensie chodzi o termin wydania?
Toma0411
Posty: 31
Rejestracja: 17 lut 2022, 14:00
Has thanked: 54 times
Been thanked: 13 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: Toma0411 »

Z tego co się podpytałem ostatnio to termin wydania Q4. Generalnie to siedzę i gryzę paznokcie i sprawdzam gdzie się da czy może uda się wcześniej i jakie są do tej pory postępy …
venomik
Posty: 564
Rejestracja: 30 kwie 2007, 20:20
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 253 times
Been thanked: 271 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: venomik »

Wcześniej, powiadasz. Nie widzę szans na Q3. Jak się zmieni kwartał to tylko standardowo - na późniejszy.
Awatar użytkownika
anitroche
Posty: 774
Rejestracja: 23 kwie 2020, 10:09
Has thanked: 675 times
Been thanked: 787 times
Kontakt:

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: anitroche »

Tu nawet nie chodzi o to, kiedy gra będzie gotowa, po prostu z najdroższymi grami najlepiej wchodzić na rynek w okolicy Bożego Narodzenia, bo więcej się wtedy sprzeda
"Cześć, mam na imię Ania i dzisiaj pokażę wam jak wygląda rozgrywka w wariancie solo w..."

Zapraszam na mój kanał z pełnymi rozgrywkami solo: Gram Solo na YouTube
Awatar użytkownika
tomp
Posty: 2102
Rejestracja: 26 kwie 2020, 21:49
Has thanked: 275 times
Been thanked: 434 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: tomp »

Toma0411 pisze: 22 cze 2023, 00:37 Z tego co się podpytałem ostatnio to termin wydania Q4. Generalnie to siedzę i gryzę paznokcie i sprawdzam gdzie się da czy może uda się wcześniej i jakie są do tej pory postępy …
daj na luz. przypomnij sobie, że grę wydaje portal.
jeszcze tylko nabawisz się niestrawności, jeśli będą błędy w polskiej wersji.
Zerknij do tematu o Oath, jakie cyrki były przy wydaniu i pakietach naprawczych.

Z drugiej strony zawsze możesz kupić wersję angielską i za kilka dni cieszyć się przy graniu.
https://boardgameprices.co.uk/item/sear ... Many+Bones
Zachęcam do poznania skali ocen BGG
Toma0411
Posty: 31
Rejestracja: 17 lut 2022, 14:00
Has thanked: 54 times
Been thanked: 13 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: Toma0411 »

anitroche pisze: 22 cze 2023, 06:33 Tu nawet nie chodzi o to, kiedy gra będzie gotowa, po prostu z najdroższymi grami najlepiej wchodzić na rynek w okolicy Bożego Narodzenia, bo więcej się wtedy sprzeda
To prawda okolica grudnia wydaje się najbardziej sensowna ale patrząc na tytułowy motyw gry 1 listopad też był by fajną datą :D to również Q4 ;)
Toma0411
Posty: 31
Rejestracja: 17 lut 2022, 14:00
Has thanked: 54 times
Been thanked: 13 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: Toma0411 »

tomp pisze: 22 cze 2023, 09:58
Toma0411 pisze: 22 cze 2023, 00:37 Z tego co się podpytałem ostatnio to termin wydania Q4. Generalnie to siedzę i gryzę paznokcie i sprawdzam gdzie się da czy może uda się wcześniej i jakie są do tej pory postępy …
daj na luz. przypomnij sobie, że grę wydaje portal.
jeszcze tylko nabawisz się niestrawności, jeśli będą błędy w polskiej wersji.
Zerknij do tematu o Oath, jakie cyrki były przy wydaniu i pakietach naprawczych.

Z drugiej strony zawsze możesz kupić wersję angielską i za kilka dni cieszyć się przy graniu.
https://boardgameprices.co.uk/item/sear ... Many+Bones
Trochę już ciśnienia spuściło się samego - czas ... Zamówiłem wersję PL i chciał bym ( bazując na tłumaczeniu Kolegów z forum) mieć tą grę w naszym języku. Wszyscy zamawiający mają nadzieję, że Portal tego nie (nie przeklinamy na forum - Curiosity)
Chyba nie będę patrzył na ilość błędów przy innych wydaniach, po co mi dodatkowy nerw :P

Po prostu myślałem, że może ktoś gdzieś jakimś kanałem dowiedział się czegoś więcej o wydaniu PL ;)

Głęboko w to wierzę, że sprzeda się dobrze i Portal pójdzie za ciosem z wydaniem kolejnych rzeczy ... ( może jestem naiwny ;) )
gogovsky
Posty: 2252
Rejestracja: 25 sty 2018, 23:48
Has thanked: 468 times
Been thanked: 516 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: gogovsky »

Toma0411 pisze: 22 cze 2023, 10:18 Głęboko w to wierzę, że sprzeda się dobrze i Portal pójdzie za ciosem z wydaniem kolejnych rzeczy ... ( może jestem naiwny ;) )
Jesteś, pozdrawiam, ale obym się mylił :D
Firma Rebel niech się zajmie wydaniem gry Domek, bo tylko do tego się nadaje.
Awatar użytkownika
Nilis
Posty: 654
Rejestracja: 26 mar 2020, 13:35
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 247 times
Been thanked: 373 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: Nilis »

Nigdy nie byłem w takiej rozterce jak z Too Many Bones.

Z jednej strony wiem że w przyszłym roku będę głównie grał solo i ta gra sprawdza się pod tym względem świetnie ale z drugiej strony czytam forum na bieżąco i ostatnio Seki z Curiosity trochę narzekają na nudę grając kolejnymi gearlokami i nachodzi mnie myśl czy te 600-700 złotych to nie jest przesada za przygodówkę, która jest na kilkanaście posiedzeń A później nudne powtarzalne gry.
Osobiście często bardziej wolę pograć z ludźmi w planszówki, niż słuchać, co wydaje im się, że mają do powiedzenia. feniks_ciapek
Awatar użytkownika
bajbaj
Posty: 1121
Rejestracja: 11 sie 2019, 11:39
Has thanked: 873 times
Been thanked: 635 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: bajbaj »

Nilis pisze: 22 cze 2023, 11:41 Nigdy nie byłem w takiej rozterce jak z Too Many Bones.

Z jednej strony wiem że w przyszłym roku będę głównie grał solo i ta gra sprawdza się pod tym względem świetnie ale z drugiej strony czytam forum na bieżąco i ostatnio Seki z Curiosity trochę narzekają na nudę grając kolejnymi gearlokami i nachodzi mnie myśl czy te 600-700 złotych to nie jest przesada za przygodówkę, która jest na kilkanaście posiedzeń. A później nudne powtarzalne gry.
:shock: :shock: :shock: To ostatnie na pewno nie grozi :D

Każdy dzień, gdy będziesz miał wydarzenie w postaci walki, daje Tobie po pierwsze zazwyczaj wybór jednej z dwóch opcji tej walki (co już modyfikuje przebieg), do tego masz losowe jednostki dobierane ze stacków o określonej wartości (1,5, 20 punktów opisujące siłę złolców). A zatem każde wydarzenie będzie zupełnie unikalne, ponieważ za każdym razem adwersarze będą inni, z innymi umiejętnościami, siłą ataku, punktami życia etc. Piszę tylko o samych złolcach.

Do tego każdym gearlockiem gra się inaczej i każdym ich połączeniem też. Pamiętam, że w samą podstawę i to bez dodatkowych gearlocków zagraliśmy jakieś 20 partii i nam się zupełnie nie nudziło, ale ... kolejni gearlocy czekali na półce, więc ulegliśmy :roll: W mojej ocenie nie ma w podstawe irytującego gearlocka. Jest jeden bardzo łatwy w prowadzeniu, spec od wszystkiego (Patches), dwójka średnio złożonych (Boomer i Picket) oraz jeden dość złożony (Tantrum).

Warto zagrać z dwa raz z kimś, kto ma egzemplarz, abyś sam mógł ocenić, gdzie kryje się regrywalność gry.

Podstawka ma oczywiście swoje problemy - w postaci zawsze takich samych pierwszych trzech dni przygody, czy może braku jednej dwu postaci więcej. Szkoda, że Portal jako pierwszego dodatkowego Gearlocka wydaje Ghilliego, a nie Nugget albo Gasketa (na dłuższą metę są ciekawsi, bo dają więcej opcji różniących się od siebie buildów).
gregorry
Posty: 117
Rejestracja: 18 sie 2019, 11:27
Has thanked: 29 times
Been thanked: 26 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: gregorry »

Wydaje się, że to idealny moment żeby podłączyć się z pytaniem: co do podstawki? Co w pierwszej kolejności polecacie dorzucić? Więcej postaci zawsze fajnie chociaż nie mam jeszcze poczucia zmęczenia.
W które postacie warto wskoczyć? Gram głównie solo (chociaż często na dwie ręce) lub z synem (młody jest, mocno upraszczamy zasady więc i gearlock musiałby być raczej "prostacki" w obsłudze).
I jak to jest ze zdarzeniami, gdzieś zasłyszałem, że dodatki faktycznie dodają więcej losowości w pierwsze dni. Któryś konkretnie polecacie?
Awatar użytkownika
bajbaj
Posty: 1121
Rejestracja: 11 sie 2019, 11:39
Has thanked: 873 times
Been thanked: 635 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: bajbaj »

gregorry pisze: 22 cze 2023, 12:07 Wydaje się, że to idealny moment żeby podłączyć się z pytaniem: co do podstawki? Co w pierwszej kolejności polecacie dorzucić? Więcej postaci zawsze fajnie chociaż nie mam jeszcze poczucia zmęczenia.
W które postacie warto wskoczyć? Gram głównie solo (chociaż często na dwie ręce) lub z synem (młody jest, mocno upraszczamy zasady więc i gearlock musiałby być raczej "prostacki" w obsłudze).
I jak to jest ze zdarzeniami, gdzieś zasłyszałem, że dodatki faktycznie dodają więcej losowości w pierwsze dni. Któryś konkretnie polecacie?
Zerknij w pierwszy post. Tam jakiś czas temu chyba Curiosty dodał mały indeks z linkami do postów na poszczególne tematy.
venomik
Posty: 564
Rejestracja: 30 kwie 2007, 20:20
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 253 times
Been thanked: 271 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: venomik »

Nilis pisze: 22 cze 2023, 11:41 Seki z Curiosity trochę narzekają na nudę grając kolejnymi gearlokami i nachodzi mnie myśl czy te 600-700 złotych to nie jest przesada za przygodówkę, która jest na kilkanaście posiedzeń A później nudne powtarzalne gry.
Nie wiem jak Seki, ale Curiosity parę miesięcy temu pisał, że ma wszystko co wyszło, zagrał kilkadziesiąt partii i nawet Undertow nie spróbował, więc nie wiem skąd pomysł, że mu się gra po kilkunastu partiach wydawała nudna i powtarzalna ;)
Tzn. domyślam się skąd. Stronę temu napisał, że mu się jedna postać znudziła. No ale to jedna postać, a nie cała gra.
gregorry pisze: 22 cze 2023, 12:07 Gram głównie solo (chociaż często na dwie ręce) lub z synem (młody jest, mocno upraszczamy zasady więc i gearlock musiałby być raczej "prostacki" w obsłudze).
Z postaci w dodatkach to na pewno najprostszy do prowadzenia będzie Ghillie. Możesz rozwój ładować w bazowe statystyki, zwłaszcza atak, dorzucając do tego może z 3-4 kości skilli (dodatkowo dość prostych) i masz grywalną postać. Ba, nawet całkiem silną.
Nugget też się do tego całkiem nieźle nada. Te dwa (plus postacie tank i medyk z podstawki) wydają się być najłatwiejsze w prowadzeniu. A na pewno mieć przynajmniej jedną profesję, która jest łatwa do prowadzenia.
Na pewno odradzałbym pod tym kątem Gasketa, Tinka. Z Undertow Stanza jest gearlockiem, który wymaga najwięcej planowanian a kilka rund do przodu, więc odpada. Duster... przy lekkim naginaniu zasad może się nadać.
Awatar użytkownika
Nilis
Posty: 654
Rejestracja: 26 mar 2020, 13:35
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 247 times
Been thanked: 373 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: Nilis »

bajbaj pisze: 22 cze 2023, 11:54 Podstawka ma oczywiście swoje problemy - w postaci zawsze takich samych pierwszych trzech dni przygody, czy może braku jednej dwu postaci więcej. Szkoda, że Portal jako pierwszego dodatkowego Gearlocka wydaje Ghilliego, a nie Nugget albo Gasketa (na dłuższą metę są ciekawsi, bo dają więcej opcji różniących się od siebie buildów).
Dla mnie największą szkoda jest to że Portal od razu nie wydaje dodatku 40 dni w Daelore. Z tego co czytałem bardzo ubarwia przygodę i wydarzenia a dla mnie to jest tak samo ważne jak bitwy w grach przygodowych. Może jest jakaś szansa na ten dodatek.
Osobiście często bardziej wolę pograć z ludźmi w planszówki, niż słuchać, co wydaje im się, że mają do powiedzenia. feniks_ciapek
Awatar użytkownika
Nilis
Posty: 654
Rejestracja: 26 mar 2020, 13:35
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 247 times
Been thanked: 373 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: Nilis »

venomik pisze: 22 cze 2023, 12:29 Nie wiem jak Seki, ale Curiosity parę miesięcy temu pisał, że ma wszystko co wyszło, zagrał kilkadziesiąt partii i nawet Undertow nie spróbował, więc nie wiem skąd pomysł, że mu się gra po kilkunastu partiach wydawała nudna i powtarzalna ;)
Tzn. domyślam się skąd. Stronę temu napisał, że mu się jedna postać znudziła. No ale to jedna postać, a nie cała gra.
No ale chwila :) ja nie napisałem że znudziła im się gra bo nic takiego nie widziałem. Ja napisałem że znudziła się gra jednym i drugim Gearlockiem obu graczom. Gra może być dalej ciekawa ale prowadzenie konkretnej postaci już nie.
Osobiście często bardziej wolę pograć z ludźmi w planszówki, niż słuchać, co wydaje im się, że mają do powiedzenia. feniks_ciapek
Awatar użytkownika
Jiloo
Posty: 2443
Rejestracja: 19 sie 2011, 14:11
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 533 times
Been thanked: 460 times
Kontakt:

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: Jiloo »

gregorry pisze: 22 cze 2023, 12:07 Wydaje się, że to idealny moment żeby podłączyć się z pytaniem: co do podstawki? Co w pierwszej kolejności polecacie dorzucić? Więcej postaci zawsze fajnie chociaż nie mam jeszcze poczucia zmęczenia.
Generalnie jak już bajbaj wspomniał na pierwszej stronie są odczucia innych.

U mnie było tak, że do podstawki od razu kupiłem 3 Gearlocków, ale szybko poznałem wszystkie karty wydarzeń pod solo (jest ich raptem 12). Dodatkowo występuje wspomniany już problem, że pierwsze 3 spotkania w podstawce są zawsze te same.
Dlatego naturalnym kolejnym zakupem stały się dla mnie dodatki 40 Days in Dealore oraz Age of Tyrany.
Ale to nie odbiega pewnie za bardzo od opinii innych ;)
| keep-disco-evil |
mam | szukam | oddam
Awatar użytkownika
bajbaj
Posty: 1121
Rejestracja: 11 sie 2019, 11:39
Has thanked: 873 times
Been thanked: 635 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: bajbaj »

Nilis pisze: 22 cze 2023, 14:16
bajbaj pisze: 22 cze 2023, 11:54 Podstawka ma oczywiście swoje problemy - w postaci zawsze takich samych pierwszych trzech dni przygody, czy może braku jednej dwu postaci więcej. Szkoda, że Portal jako pierwszego dodatkowego Gearlocka wydaje Ghilliego, a nie Nugget albo Gasketa (na dłuższą metę są ciekawsi, bo dają więcej opcji różniących się od siebie buildów).
Dla mnie największą szkoda jest to że Portal od razu nie wydaje dodatku 40 dni w Daelore. Z tego co czytałem bardzo ubarwia przygodę i wydarzenia a dla mnie to jest tak samo ważne jak bitwy w grach przygodowych. Może jest jakaś szansa na ten dodatek.
Taka zupełnie pełna podstawka to core + 40 days (dodatkowe wydarzenia solo, dodatkowe wydarzenia grupowe, kilkanaście złolców, kilka spotkań z ekipami tyranów) + Age of Tyranny (poza trybem kampanijnym to przede wszystkim 21 kart dla dni 1-3, co sprawia, że nie ma tu powtarzalności).

W sumie jednak te spotkania w dniach 1-3, nawet jeśli w pełni powtarzalne, to nie są takim problemem, ponieważ ich cel jest prosty - przygotować nas do dalszej przygody. Nawet z Age of Tyranny zawsze pierwszego dnia dostajemy coś za free, drugiego zawsze walczymy, a trzeciego to różnie bywa:-) W sumie, jeśli nawet cały czas powtarza się te same spotkania, to i tak wiemy, że prawdziwa przygoda zaczyna się 4 dnia!
Toma0411
Posty: 31
Rejestracja: 17 lut 2022, 14:00
Has thanked: 54 times
Been thanked: 13 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: Toma0411 »

Nilis pisze: 22 cze 2023, 14:16
bajbaj pisze: 22 cze 2023, 11:54 Podstawka ma oczywiście swoje problemy - w postaci zawsze takich samych pierwszych trzech dni przygody, czy może braku jednej dwu postaci więcej. Szkoda, że Portal jako pierwszego dodatkowego Gearlocka wydaje Ghilliego, a nie Nugget albo Gasketa (na dłuższą metę są ciekawsi, bo dają więcej opcji różniących się od siebie buildów).
Dla mnie największą szkoda jest to że Portal od razu nie wydaje dodatku 40 dni w Daelore. Z tego co czytałem bardzo ubarwia przygodę i wydarzenia a dla mnie to jest tak samo ważne jak bitwy w grach przygodowych. Może jest jakaś szansa na ten dodatek.
Nilis - na ich pogawędkach w któryś piątek pytałem na czacie o ten dodatek i powiedzieli, że nie wykluczają ... oczywiście wracamy do punktu wyjścia i wszystko zależy od sprzedaży. Podpytałem sklep, w którym zamówiłem swoją wersję i z tego co się dowiedziałem wynika, że połowy zamówienia które złożył sklep już nie ma - w sensie jest zamówione. To moim zdaniem całkiem sporo jeżeli oczywiście przełoży się to na sprzedaż w innych sklepach...
Awatar użytkownika
seki
Moderator
Posty: 3360
Rejestracja: 04 gru 2016, 12:51
Lokalizacja: Czapury/Poznań
Has thanked: 1119 times
Been thanked: 1288 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: seki »

Nilis pisze: 22 cze 2023, 11:41 Nigdy nie byłem w takiej rozterce jak z Too Many Bones.

Z jednej strony wiem że w przyszłym roku będę głównie grał solo i ta gra sprawdza się pod tym względem świetnie ale z drugiej strony czytam forum na bieżąco i ostatnio Seki z Curiosity trochę narzekają na nudę grając kolejnymi gearlokami i nachodzi mnie myśl czy te 600-700 złotych to nie jest przesada za przygodówkę, która jest na kilkanaście posiedzeń A później nudne powtarzalne gry.
Wyciągnąłeś błędne wnioski. Wydaje mi się, że żaden z nas nie narzekał na nudę jako tako tylko opisywaliśmy nasze wrażenia z gry konkretnymi gearlockami. Wspomniałem o Ghillie czy Figmencie jako bohaterach, którzy nie są moimi ulubionymi. Ale mam ich 16 więc siłą rzeczy musi wśród nich znaleźć się jakiś bardziej lub mniej lubiany. Wszyscy gearlocy stworzeni są w fenomenalny bardzo klimatyczny sposób a gra nimi jest na tyle asymetryczna, że z żadnego nie jestem w stanie zrezygnować nawet wiedząc, że któryś z nich daje mi więcej frajdy. W Too many bones spędziłem łącznie 109 h samej gry, nie licząc uczenia się, rozkładania itd. Życzę Ci byś spędził conajmniej tyle samo wspaniałe spędzonych chwil. Zdecydowanie nie była to nuda, ani przez moment.
Awatar użytkownika
japanczyk
Moderator
Posty: 11078
Rejestracja: 26 gru 2018, 08:19
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 3382 times
Been thanked: 3278 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: japanczyk »

Nilis pisze: 22 cze 2023, 11:41 która jest na kilkanaście posiedzeń A później nudne powtarzalne gry.
lodafak
skadna boga przyszedl ci do glowy taki wniosek? :P
ODPOWIEDZ