Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)

Tutaj można dyskutować o konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier.
NIE NALEŻY TUTAJ PYTAĆ O ZASADY, MALOWANIE, ROBIENIE INSERTÓW ORAZ KOSZULKI! OD TEGO SĄ INNE PODFORA
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Awatar użytkownika
Hardkor
Posty: 4472
Rejestracja: 15 paź 2019, 11:20
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 1354 times
Been thanked: 848 times
Kontakt:

Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)

Post autor: Hardkor »

Seraphic_Seal pisze: 06 sie 2023, 18:53 (gra podstawowa)

Czy jest jakaś zależność kryjąca się za wyborem szarży/gryzienia oraz zielonych/szarych kart eksploracji, czy po prostu ma to być tylko element klimatyczny? Po pierwszej rozgrywce mam co najwyżej wrażenie, że szarża częściej wywołuje jakieś specjalnie efekty, a gryzienie częściej zadaje większe obrażenia bazowe. Ale z eksploracją - w sumie nic.


A tak przy okazji - ciekawe czemu w taliach podstawowych wiedźminów nie pojawia się żadna karta z przedłużeniem żółtego koloru xd
Nie ma. Kwestia klimatu i tyle.
Posiadam najwyższy (3%) rabat w aleplanszowki - jeśli chce skorzystać to daj znać. Jestem prawie ciągle przy komputerze (praca zdalna), więc szybko odpiszę :)
Crowmaster
Posty: 107
Rejestracja: 15 sie 2013, 10:49
Has thanked: 2 times
Been thanked: 12 times

Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)

Post autor: Crowmaster »

Hej, nie mogę doszukać się odpowiedzi na nurtujące mnie pytanie.
Poziom tarczy wiedźmina = poziom obrony. Za każdym razem kiedy podnosi się poziom obrony, poziom tarczy podnoszony jest do tego samego poziomu. Na koniec każdej walki, poziom tarcz jest odnawiany do poziomu obrony. Czyli w zasadzie tarczę możemy stracić tylko w walce, oczywiście uzupełniać ją sobie w jej trakcie kartami, ale zawsze zaczynamy walkę z pełną tarczą. Nie można też przekroczyć ilości punktów tarczy powyżej poziomy obrony. To po co niektóre efekty pozwalają zwiększyć poziom tarczy przed walką? Wydaje mi się to bezużyteczne, chyba że coś przeczyłem :). Magowie to rozumiem, bo oni mogą przekroczyć poziom wiedzy na bańkę.

*sorry za długi wstęp :D
Evertsen
Posty: 7
Rejestracja: 17 paź 2021, 18:39
Been thanked: 2 times

Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)

Post autor: Evertsen »

Crowmaster pisze: 08 sie 2023, 23:59 To po co niektóre efekty pozwalają zwiększyć poziom tarczy przed walką? Wydaje mi się to bezużyteczne, chyba że coś przeczyłem :). Magowie to rozumiem, bo oni mogą przekroczyć poziom wiedzy na bańkę.
Często gęsto karty eksploracji i wydarzeń powodują, że musisz obniżyć tarczę.
aeiou871
Posty: 978
Rejestracja: 18 kwie 2017, 11:12
Has thanked: 311 times
Been thanked: 432 times

Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)

Post autor: aeiou871 »

Crowmaster pisze: 08 sie 2023, 23:59 Hej, nie mogę doszukać się odpowiedzi na nurtujące mnie pytanie.
Poziom tarczy wiedźmina = poziom obrony. Za każdym razem kiedy podnosi się poziom obrony, poziom tarczy podnoszony jest do tego samego poziomu. Na koniec każdej walki, poziom tarcz jest odnawiany do poziomu obrony. Czyli w zasadzie tarczę możemy stracić tylko w walce, oczywiście uzupełniać ją sobie w jej trakcie kartami, ale zawsze zaczynamy walkę z pełną tarczą. Nie można też przekroczyć ilości punktów tarczy powyżej poziomy obrony. To po co niektóre efekty pozwalają zwiększyć poziom tarczy przed walką? Wydaje mi się to bezużyteczne, chyba że coś przeczyłem :). Magowie to rozumiem, bo oni mogą przekroczyć poziom wiedzy na bańkę.

*sorry za długi wstęp :D
Kiedy podnosisz poziom obrony, tarcza podnosi się o 1, a nie do poziomu wskazywanego przez obronę. Ponadto, wynikiem eksploracji bywa obniżenie poziomu tarczy i wtedy takie trofeum może się przydać.
Crowmaster
Posty: 107
Rejestracja: 15 sie 2013, 10:49
Has thanked: 2 times
Been thanked: 12 times

Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)

Post autor: Crowmaster »

Często gęsto karty eksploracji i wydarzeń powodują, że musisz obniżyć tarczę.
Kiedy podnosisz poziom obrony, tarcza podnosi się o 1, a nie do poziomu wskazywanego przez obronę.
Ok, musiałem nie trafić na takie. I dzięki za doprecyzowanie zasady :)
mordajeza
Posty: 361
Rejestracja: 19 lut 2019, 13:16
Has thanked: 171 times
Been thanked: 246 times

Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)

Post autor: mordajeza »

mordajeza pisze: 02 cze 2023, 22:42 Pierwsza partia na dwie osoby za mną, na razie sama podstawka.

- jak dla mnie za dużo mikrozasad,
Po sześciu partiach na przestrzeni kilku miesięcy muszę niestety stwierdzić, że moje obawy się potwierdziły - gram relatywnie często jak na tego typu grę, a jednak przy każdej rozgrywce tak 2-3 razy muszę wertować instrukcję, żeby coś sprawdzić. Okej, gram z dodatkami, ale mimo wszystko.

Wiedźmin to bardzo dobra gra, jak widać - wraca na stół - ale przez te mikrozasady (plus downtime na 3+ graczy - nie polecam grać na więcej, niż dwie osoby) na razie jest daleki od mojego prywatnego tytułu gry roku.
Awatar użytkownika
zioombel
Posty: 1148
Rejestracja: 21 wrz 2010, 13:19
Lokalizacja: Wołomin
Has thanked: 200 times
Been thanked: 98 times

Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)

Post autor: zioombel »

mordajeza pisze: 14 sie 2023, 23:45
mordajeza pisze: 02 cze 2023, 22:42 Pierwsza partia na dwie osoby za mną, na razie sama podstawka.

- jak dla mnie za dużo mikrozasad,
Po sześciu partiach na przestrzeni kilku miesięcy muszę niestety stwierdzić, że moje obawy się potwierdziły - gram relatywnie często jak na tego typu grę, a jednak przy każdej rozgrywce tak 2-3 razy muszę wertować instrukcję, żeby coś sprawdzić. Okej, gram z dodatkami, ale mimo wszystko.

Wiedźmin to bardzo dobra gra, jak widać - wraca na stół - ale przez te mikrozasady (plus downtime na 3+ graczy - nie polecam grać na więcej, niż dwie osoby) na razie jest daleki od mojego prywatnego tytułu gry roku.
Trochę sam robisz sobie kłopot jak ciągle coś nowego dokładasz bez ogrania poprzednich rzeczy.
My z 4 osobową ekipą zagraliśmy kilka razy w podstawkę zanim dołożyliamy 1 drobny dodatek. Później kolejny. Poznasz zasady jednego dodatku, ograsz i zapamiętasz przed dodaniem kolejnego i problem zasad znika.
My obecnie w 4 osoby zeszliśmy do 3h. Co jak dla mnie jest spoko wynikiem.
Awatar użytkownika
Shodan
Posty: 1222
Rejestracja: 24 cze 2017, 20:15
Lokalizacja: Gdańsk
Has thanked: 474 times
Been thanked: 444 times

Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)

Post autor: Shodan »

Co nie zmienia faktu, że instrukcja jest słabym punktem tej w sumie fajnej gry: kilka książeczek, brak spisu treści, brak indeksu. Wszystko jest wyjaśnione, ale niektóre zadady znajdują się nie tam gdzie człowiek by się spodziewał.
Awatar użytkownika
spongePepp
Posty: 108
Rejestracja: 16 lut 2021, 22:14
Has thanked: 80 times
Been thanked: 64 times

Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)

Post autor: spongePepp »

mordajeza pisze: 14 sie 2023, 23:45
mordajeza pisze: 02 cze 2023, 22:42 Pierwsza partia na dwie osoby za mną, na razie sama podstawka.

- jak dla mnie za dużo mikrozasad,
Po sześciu partiach na przestrzeni kilku miesięcy muszę niestety stwierdzić, że moje obawy się potwierdziły - gram relatywnie często jak na tego typu grę, a jednak przy każdej rozgrywce tak 2-3 razy muszę wertować instrukcję, żeby coś sprawdzić. Okej, gram z dodatkami, ale mimo wszystko.

Wiedźmin to bardzo dobra gra, jak widać - wraca na stół - ale przez te mikrozasady (plus downtime na 3+ graczy - nie polecam grać na więcej, niż dwie osoby) na razie jest daleki od mojego prywatnego tytułu gry roku.
mam zupełnie inne odczucia :D Również grałem 6-krotnie, od drugiej partii ze wszystkimi dodatkami. Jedyne przy czym zdarzało mi się wertować instrukcję, to dodatek Magowie
Awatar użytkownika
Hardkor
Posty: 4472
Rejestracja: 15 paź 2019, 11:20
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 1354 times
Been thanked: 848 times
Kontakt:

Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)

Post autor: Hardkor »

Shodan pisze: 15 sie 2023, 08:28 Co nie zmienia faktu, że instrukcja jest słabym punktem tej w sumie fajnej gry: kilka książeczek, brak spisu treści, brak indeksu. Wszystko jest wyjaśnione, ale niektóre zadady znajdują się nie tam gdzie człowiek by się spodziewał.
Instrukcja jest na tyle krótka, że szybciej przekartuje ją niż poszukam w spisie treści czego potrzebuje. Z indexem juz mozna debatować, ale wciąż to jest prosta gra. Pare partii i wszystko wiesz.
Posiadam najwyższy (3%) rabat w aleplanszowki - jeśli chce skorzystać to daj znać. Jestem prawie ciągle przy komputerze (praca zdalna), więc szybko odpiszę :)
moneo
Posty: 21
Rejestracja: 19 kwie 2009, 00:51
Has thanked: 26 times
Been thanked: 10 times

Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)

Post autor: moneo »

Zasady ogólnie są proste, ale obiektywnie patrząc ich mało eleganckim punktem są wszelkie konsekwencje walki. Jest tam x przypadków dodatkowo przeplatanych z efektem zwiększenia reputacji. Po kilku grach nadal nie mogę zapamiętać a ściąga na planszy na razie nie pomaga.
Awatar użytkownika
miszczu666
Posty: 264
Rejestracja: 24 kwie 2018, 15:13
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Has thanked: 48 times
Been thanked: 157 times
Kontakt:

Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)

Post autor: miszczu666 »

Towarzysze, Obywatele,

Potrzebuję pilnie informacje jakie są wymiary planszy wiedźminów. Jestem w pracy, jest pomysł na wydruk 3d, ale potrzebny mi wymiar planszetki.
Moje tłumaczenia plików pomocy, skrótów zasad: ***LISTA***
Lista zawiera pliki pomocne przy Scythe (z dodatkami), Nemesis, Wojna o Pierścień (z dodatkami), Star Wars Rebelia (z dodatkiem)
Awatar użytkownika
Sarna
Posty: 304
Rejestracja: 21 lut 2013, 19:29
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 98 times
Been thanked: 39 times

Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)

Post autor: Sarna »

28,3 cm na 11,9 cm
Awatar użytkownika
itsthisguyagain
Posty: 491
Rejestracja: 04 lut 2020, 22:27
Has thanked: 218 times
Been thanked: 345 times

Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)

Post autor: itsthisguyagain »

Oscyluję raczej w stronę eurosucharów wczoraj zagrałem i od razu zacząłem wątpić w ludzi

Krytyka Wiedźmina jest dla mnie bardzo niezrozumiała. Że niby czego się ci ludzie spodziewali? Gra jest dokładnie taka jak myślałem, że będzie. Bardzo dobrze wydana przygodówka do piwka. Do tego nie jest wcale taka banalna. Ja myślę, że postawiłbym Wiedźmina o oczko niżej od mojego ulubionego Ameri przygodowego tzn Runebounda 3.0.

Ciekawi mnie tylko jak bardzo będzie regrywalna i kiedy do gry dodadzą aplikację, która sprawi, że przez 1/3 gry wszyscy będą patrzeć się w telefony.

Jedyne co mi się nie podobało to zarabianie kasy za granie w pokera. Bardzo mocno dało się to rozwiązać dużo lepiej. Bardzo łukaszowowoźniakowe rozwiązanie.

Nie żałowałbym wydanych 200 na Wiedźmina a jakbym był fanem ameri przygodówek to nawet nie żałowałbym i 500 na Wiedźmina.
Ianixius
Posty: 81
Rejestracja: 06 lut 2021, 22:37
Has thanked: 10 times
Been thanked: 4 times

Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)

Post autor: Ianixius »

itsthisguyagain pisze: 26 sie 2023, 09:16
Jedyne co mi się nie podobało to zarabianie kasy za granie w pokera. Bardzo mocno dało się to rozwiązać dużo lepiej. Bardzo łukaszowowoźniakowe rozwiązanie.
Myślisz, że to woźniak wymyślał mini gierkę do pierwszego wiedźmina na pc?
Awatar użytkownika
itsthisguyagain
Posty: 491
Rejestracja: 04 lut 2020, 22:27
Has thanked: 218 times
Been thanked: 345 times

Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)

Post autor: itsthisguyagain »

Ianixius pisze: 27 sie 2023, 08:37
itsthisguyagain pisze: 26 sie 2023, 09:16
Jedyne co mi się nie podobało to zarabianie kasy za granie w pokera. Bardzo mocno dało się to rozwiązać dużo lepiej. Bardzo łukaszowowoźniakowe rozwiązanie.
Myślisz, że to woźniak wymyślał mini gierkę do pierwszego wiedźmina na pc?
A, że cd projekt wymyślił kościanego pokera?

No i czy Woźniak musiał wrzucić kościanego pokera do gry o wiedźminach polujących na potwory? Musiał? Nie da się zrobić przygodowej gry w świecie wiedźmina bez kościanego pokera?
Awatar użytkownika
yrq
Posty: 953
Rejestracja: 06 sie 2018, 10:55
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 335 times
Been thanked: 359 times

Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)

Post autor: yrq »

itsthisguyagain pisze: 27 sie 2023, 09:42
Ianixius pisze: 27 sie 2023, 08:37
itsthisguyagain pisze: 26 sie 2023, 09:16
Jedyne co mi się nie podobało to zarabianie kasy za granie w pokera. Bardzo mocno dało się to rozwiązać dużo lepiej. Bardzo łukaszowowoźniakowe rozwiązanie.
Myślisz, że to woźniak wymyślał mini gierkę do pierwszego wiedźmina na pc?
A, że cd projekt wymyślił kościanego pokera?

No i czy Woźniak musiał wrzucić kościanego pokera do gry o wiedźminach polujących na potwory? Musiał? Nie da się zrobić przygodowej gry w świecie wiedźmina bez kościanego pokera?
Można, także bez Ciri, płotki na dachu, potworów i lokacji znanych głównie z gry CDP.

Ale target tego widocznie oczekiwał.
Awatar użytkownika
tomp
Posty: 2086
Rejestracja: 26 kwie 2020, 21:49
Has thanked: 275 times
Been thanked: 432 times

Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)

Post autor: tomp »

jeśli to naprawdę duży problem to rekomenduje homerule: grać bez kościanego pokera.
Zachęcam do poznania skali ocen BGG
Awatar użytkownika
Shodan
Posty: 1222
Rejestracja: 24 cze 2017, 20:15
Lokalizacja: Gdańsk
Has thanked: 474 times
Been thanked: 444 times

Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)

Post autor: Shodan »

yrq pisze: 27 sie 2023, 10:28
itsthisguyagain pisze: 27 sie 2023, 09:42
Ianixius pisze: 27 sie 2023, 08:37

Myślisz, że to woźniak wymyślał mini gierkę do pierwszego wiedźmina na pc?
A, że cd projekt wymyślił kościanego pokera?

No i czy Woźniak musiał wrzucić kościanego pokera do gry o wiedźminach polujących na potwory? Musiał? Nie da się zrobić przygodowej gry w świecie wiedźmina bez kościanego pokera?
Można, także bez Ciri, płotki na dachu, potworów i lokacji znanych głównie z gry CDP.

Ale target tego widocznie oczekiwał.
Grę kupiłem dla córki, która chyba jest targetem (fanka książek i gier cdpr) i jest zachwycona kościanym pokerem :-)
Awatar użytkownika
Seraphic_Seal
Posty: 831
Rejestracja: 28 lis 2021, 20:44
Has thanked: 288 times
Been thanked: 192 times

Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)

Post autor: Seraphic_Seal »

A ja tam uważam, że kościany poker świetnie wpisuje się w klimat przygodówki - kolejny z miliona sposobów zaangażowania innych graczy w swojej turze, losowość typowa dla ameri a przede wszystkim szybciutka minigierka.

Jedyny zarzut, jaki ja mam do Wiedźmina jako gry planszowej (bo o kampanii/dystrybucji już bym więcej ponarzekał) to to, że zdecydowanie za dużo zawartości wylądowało w dodatkach. Osobiście grałem tylko w podstawkę, i bardzo szybko rzuciło się w oczy, że potwory nie stanowią specjalnie wyzwania (to rzekomo jakiś dodatek zmienia) i że budowanie i korzystanie z talii jest dość płytkie i mało ciekawe (to też bodajże mutageny coś tam zmieniają?)
Na forum wchodzę głównie 7-15:30 w dni robocze.
Osoby odpowiedzialne za produkcję i dystrybucję monopoly w 2024r. powinny być osądzone za zbrodnie wojenne. 90 minut bezdecyzyjnego rzucania 2k6.
Awatar użytkownika
Hardkor
Posty: 4472
Rejestracja: 15 paź 2019, 11:20
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 1354 times
Been thanked: 848 times
Kontakt:

Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)

Post autor: Hardkor »

Seraphic_Seal pisze: 28 sie 2023, 07:52 A ja tam uważam, że kościany poker świetnie wpisuje się w klimat przygodówki - kolejny z miliona sposobów zaangażowania innych graczy w swojej turze, losowość typowa dla ameri a przede wszystkim szybciutka minigierka.

Jedyny zarzut, jaki ja mam do Wiedźmina jako gry planszowej (bo o kampanii/dystrybucji już bym więcej ponarzekał) to to, że zdecydowanie za dużo zawartości wylądowało w dodatkach. Osobiście grałem tylko w podstawkę, i bardzo szybko rzuciło się w oczy, że potwory nie stanowią specjalnie wyzwania (to rzekomo jakiś dodatek zmienia) i że budowanie i korzystanie z talii jest dość płytkie i mało ciekawe (to też bodajże mutageny coś tam zmieniają?)
Ta gra ma być dla casuali. Gdyby dodali do podstawki mechanizmy z dodatków to byłoby trudniej ją ogarnąć i by mogli odstraszyć niedzielnych graczy + pewnie też by to wpłynęło na cenę. Podstawka jest na tyle prosta by była grywalna, a jak ktoś szuka ciekawszej gry to są właśnie dodatki.
Posiadam najwyższy (3%) rabat w aleplanszowki - jeśli chce skorzystać to daj znać. Jestem prawie ciągle przy komputerze (praca zdalna), więc szybko odpiszę :)
Awatar użytkownika
MattCarnall
Posty: 326
Rejestracja: 08 sie 2010, 17:53
Lokalizacja: Kalisz
Been thanked: 2 times

Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)

Post autor: MattCarnall »

W zasadzie, to tylko Legendarne łowy delikatnie zmieniają mechanikę i potwory w nich są dużo silniejsze.

Dla mnie takim lekkim minusem są eliksiry, które na potrzebę gry zostały mocno rozwodnione i spłycone niczym na łatwych poziomach w Wiedźminie 3, tu i tu można je praktycznie pominąć.

Szkoda, że w podstawce nie ma chociaż petard czy mutagenów, bo wówczas dopełniłyby nam wybór.

Szkoda, że nie ma takiego nazwijmy to „zaawansowanego packa”, który sprawiłby że gra byłaby pełniejsza.

Niedzielni i tak tego po roku(niby wtedy miałoby się coś dodatkowego ukazać, takie plotki słychać)raczej nie kupią, a na hajpie by się to sprzedawało.
Awatar użytkownika
Hardkor
Posty: 4472
Rejestracja: 15 paź 2019, 11:20
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 1354 times
Been thanked: 848 times
Kontakt:

Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)

Post autor: Hardkor »

MattCarnall pisze: 28 sie 2023, 12:20 Szkoda, że nie ma takiego nazwijmy to „zaawansowanego packa”, który sprawiłby że gra byłaby pełniejsza.
Jest, nazywa się SG Box :D
Posiadam najwyższy (3%) rabat w aleplanszowki - jeśli chce skorzystać to daj znać. Jestem prawie ciągle przy komputerze (praca zdalna), więc szybko odpiszę :)
Awatar użytkownika
DaaV
Posty: 233
Rejestracja: 21 cze 2021, 15:04
Lokalizacja: Gliwice
Has thanked: 34 times
Been thanked: 36 times

Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)

Post autor: DaaV »

Ehh, ja mój egzemplarz dostałem w czerwcu, leżało przez 2 miesiące i teraz dopiero miałem czas go rozpakować i sprawdzić. Niestety, ale opakowanie się rozkleja. Nie sądziłem, że pudło jest oklejone, myślałem, że to nadruk (jak na innych grach tego rozmiaru np. Nemesis Lockdown czy Star Wars Rebelia). Trochę mnie to rozczarowało. Czy u kogoś też się to zdarzyło?
Awatar użytkownika
Hardkor
Posty: 4472
Rejestracja: 15 paź 2019, 11:20
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 1354 times
Been thanked: 848 times
Kontakt:

Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)

Post autor: Hardkor »

DaaV pisze: 06 wrz 2023, 21:10 Ehh, ja mój egzemplarz dostałem w czerwcu, leżało przez 2 miesiące i teraz dopiero miałem czas go rozpakować i sprawdzić. Niestety, ale opakowanie się rozkleja. Nie sądziłem, że pudło jest oklejone, myślałem, że to nadruk (jak na innych grach tego rozmiaru np. Nemesis Lockdown czy Star Wars Rebelia). Trochę mnie to rozczarowało. Czy u kogoś też się to zdarzyło?
Nemesis lockdown z tego co kojarzę to też jest oklejone.
Posiadam najwyższy (3%) rabat w aleplanszowki - jeśli chce skorzystać to daj znać. Jestem prawie ciągle przy komputerze (praca zdalna), więc szybko odpiszę :)
ODPOWIEDZ