Wiedźmin: Ścieżka Przeznaczenia / The Witcher: Path of Destiny (Łukasz Woźniak)

Tutaj można dyskutować o konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier.
NIE NALEŻY TUTAJ PYTAĆ O ZASADY, MALOWANIE, ROBIENIE INSERTÓW ORAZ KOSZULKI! OD TEGO SĄ INNE PODFORA
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Awatar użytkownika
Hardkor
Posty: 4473
Rejestracja: 15 paź 2019, 11:20
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 1354 times
Been thanked: 848 times
Kontakt:

Re: Witcher Path of Destiny (Łukasz Woźniak)

Post autor: Hardkor »

copychef pisze: 12 wrz 2023, 18:21 Stary Świat musiał się słabo sprzedać, skoro potrzebny jest crowdfunding na kolejny projekt Go On Board.
Z tego samego kampania każdej gry CMON to porażka. W końcu robią co chwila te swoje KS'y. Chyba z 50 już! No naprawdę tragicznie się te ich gry sprzedają.
tomp pisze: 12 wrz 2023, 19:24 jest jakiś gameplay? albo pierwsze wrażenia, bo ktoś testował?
Testowali polscy influencerzy (Planszowe Newsy, Geek Factor na pewno) oraz zagraniczni. Jest parę opinii w filmie z zapowiedzą GoB, Piotrek z PN wrzucił też swoje krótkie 3 grosze na grupę fanów. Wiadomo nikt złego słowa nie powie, ale raczej niewiele wiadomo.
Posiadam najwyższy (3%) rabat w aleplanszowki - jeśli chce skorzystać to daj znać. Jestem prawie ciągle przy komputerze (praca zdalna), więc szybko odpiszę :)
Awatar użytkownika
Nilis
Posty: 637
Rejestracja: 26 mar 2020, 13:35
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 243 times
Been thanked: 355 times

Re: Witcher Path of Destiny (Łukasz Woźniak)

Post autor: Nilis »

Podoba mi się w zapowiedzi "Czy wybierzemy stronę Renfri czy Stregebora!!??" ŁAŁ. Czy zagramy Jaskrem homo czy hetero?? I jak to wpłynie na dalsze losy Jaskra!!?

Ta gra wygląda trochę jak żart.
Osobiście często bardziej wolę pograć z ludźmi w planszówki, niż słuchać, co wydaje im się, że mają do powiedzenia. feniks_ciapek
Awatar użytkownika
japanczyk
Moderator
Posty: 10924
Rejestracja: 26 gru 2018, 08:19
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 3357 times
Been thanked: 3217 times

Re: Witcher Path of Destiny (Łukasz Woźniak)

Post autor: japanczyk »

tomp pisze: 12 wrz 2023, 19:24 jest jakiś gameplay? albo pierwsze wrażenia, bo ktoś testował?
Dzisaij oglosili... daj temu chwile pozyc
Michal.s
Posty: 60
Rejestracja: 24 maja 2020, 15:39
Has thanked: 15 times
Been thanked: 45 times

Re: Witcher Path of Destiny (Łukasz Woźniak)

Post autor: Michal.s »

Uwielbiam reakcje, nie ma dosłownie nic, oprócz krótkiej zajawki, ale już trzeba wylać wiadro pomyj...Mocno to smutne. Może chociaż z tymi wszystkimi kategorycznymi reakcjami poczekać na gameplay ?
Awatar użytkownika
Neoptolemos
Posty: 1965
Rejestracja: 09 sty 2014, 18:30
Has thanked: 191 times
Been thanked: 839 times

Re: Witcher Path of Destiny (Łukasz Woźniak)

Post autor: Neoptolemos »

A ja grałem. Prawie rok temu w październiku i gra była imho bardziej gotowa, niż Stary Świat pół roku przed wspieraczką (też grałem w prototyp).

Po pierwsze, to jest gra karciana, tableau builder i ze Starym Światem nie ma mechanicznie nic wspólnego. Z tego co pamiętam, figsy nie wydają mi się specjalnie potrzebne (aczkolwiek przypominam, to był prototyp i to taki jeszcze na kartkach papieru i meeplach).

Po drugie, scenariusze mają ograniczoną regrywalność, tylko że to w zasadzie nie jest gra przygodowa. Scenariusze określają de facto, jakie symbole będą punktować (coś w tym guście) i raczej dodają grze kolorytu, niż są jej sednem; do tego zrobienie dodatkowych scenariuszy, choćby w formie fanowskiej/PnP, wydaje się dość proste. Tak czy inaczej to bardziej budowanie silniczka, niż przeżywanie przygody (co zrozumiałe, bo jeżeli opieramy się na doskonale znanych opowiadaniach, to trochę ciężko wyjść poza ich ramy - każde odstępstwo od "oryginału" może być podważone przez fanów).

Po trzecie, jest to gra "mniejsza" niż Stary Świat: szybsza, krótsza, bardziej dynamiczna. Jest w niej (był?) dość fajny, asymetryczny rozwój postaci, inny i chyba ciekawszy niż w Starym Świecie. Tylko ponownie - to są zupełnie inne gry.

Po czwarte, wiem że dissowanie Wookiego jest prawie tak samo modne jak hejtowanie Talismanu, ale chciałbym tylko zauważyć, że ekipa Go On Board się mocno rozwinęła przez ostatnie kilka lat i jest w dużej mierze tworzona przez doświadczonych testerów i projektantów gier z poznańskiej grupy Pamper. To są ludzie, którzy siedzą już trochę w game designie i developmencie, więc nie panikowałbym.

Po piąte, mam nadzieję że gra będzie nieco tańsza niż Stary Świat (tak przypuszczam) i bardzo chętnie w nią znowu zagram, tym razem w bardziej docelowej formie ;)
Game developer w Lucky Duck Games
Autor bloga Karta - stół!
Redaktor Board Times
prib4
Posty: 218
Rejestracja: 20 mar 2021, 21:12
Has thanked: 21 times
Been thanked: 101 times

Re: Witcher Path of Destiny (Łukasz Woźniak)

Post autor: prib4 »

Neoptolemos pisze: 12 wrz 2023, 22:51
Po drugie, scenariusze mają ograniczoną regrywalność, tylko że to w zasadzie nie jest gra przygodowa. Scenariusze określają de facto, jakie symbole będą punktować (coś w tym guście) i raczej dodają grze kolorytu, niż są jej sednem; do tego zrobienie dodatkowych scenariuszy, choćby w formie fanowskiej/PnP, wydaje się dość proste. Tak czy inaczej to bardziej budowanie silniczka, niż przeżywanie przygody (co zrozumiałe, bo jeżeli opieramy się na doskonale znanych opowiadaniach, to trochę ciężko wyjść poza ich ramy - każde odstępstwo od "oryginału" może być podważone przez fanów).
Chcesz mi powiedzieć, że to rywalizacja oparta o (zmienny) zarys fabularny ze świata wiedźmina z elementami jakiegoś euro budowania silniczka?
Awatar użytkownika
sliff
Posty: 928
Rejestracja: 29 maja 2020, 15:27
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 322 times
Been thanked: 380 times

Re: Witcher Path of Destiny (Łukasz Woźniak)

Post autor: sliff »

figurka wiedźmina i ciri, grafiki oparte o dziki gon i 10k follow niecały dzień.

Ta gra jakby nie była średnia i zła będzie sukcesem - także łatwo z metra hejtować.

Z tego co pokazano na razie gameplay'owo nie wynika zupełnie nic. Ot stawiasz figurkę na torze draftu i bierzesz 2 karty i pewnie jakiś bonus + potem jakieś zbieranie symboli, kolorków czy coś. Produkcyjnie wygląda fajnie spójnie z poprzednim wieśkiem, znowu będzie rozbicie na bieda wersję i retail, wygląda narazie bez zbytniego KS'owego rozdmuchania.

Najbardziej interesującą wiadomością dla mnie jest że będzie można na GF blikiem płacić.
Ianixius
Posty: 81
Rejestracja: 06 lut 2021, 22:37
Has thanked: 10 times
Been thanked: 4 times

Re: Witcher Path of Destiny (Łukasz Woźniak)

Post autor: Ianixius »

Neoptolemos pisze: 12 wrz 2023, 22:51 A ja grałem. Prawie rok temu w październiku i gra była imho bardziej gotowa, niż Stary Świat pół roku przed wspieraczką (też grałem w prototyp).

Po pierwsze, to jest gra karciana, tableau builder i ze Starym Światem nie ma mechanicznie nic wspólnego. Z tego co pamiętam, figsy nie wydają mi się specjalnie potrzebne (aczkolwiek przypominam, to był prototyp i to taki jeszcze na kartkach papieru i meeplach).

Po drugie, scenariusze mają ograniczoną regrywalność, tylko że to w zasadzie nie jest gra przygodowa. Scenariusze określają de facto, jakie symbole będą punktować (coś w tym guście) i raczej dodają grze kolorytu, niż są jej sednem; do tego zrobienie dodatkowych scenariuszy, choćby w formie fanowskiej/PnP, wydaje się dość proste. Tak czy inaczej to bardziej budowanie silniczka, niż przeżywanie przygody (co zrozumiałe, bo jeżeli opieramy się na doskonale znanych opowiadaniach, to trochę ciężko wyjść poza ich ramy - każde odstępstwo od "oryginału" może być podważone przez fanów).

Po trzecie, jest to gra "mniejsza" niż Stary Świat: szybsza, krótsza, bardziej dynamiczna. Jest w niej (był?) dość fajny, asymetryczny rozwój postaci, inny i chyba ciekawszy niż w Starym Świecie. Tylko ponownie - to są zupełnie inne gry.

Po czwarte, wiem że dissowanie Wookiego jest prawie tak samo modne jak hejtowanie Talismanu, ale chciałbym tylko zauważyć, że ekipa Go On Board się mocno rozwinęła przez ostatnie kilka lat i jest w dużej mierze tworzona przez doświadczonych testerów i projektantów gier z poznańskiej grupy Pamper. To są ludzie, którzy siedzą już trochę w game designie i developmencie, więc nie panikowałbym.

Po piąte, mam nadzieję że gra będzie nieco tańsza niż Stary Świat (tak przypuszczam) i bardzo chętnie w nią znowu zagram, tym razem w bardziej docelowej formie ;)
Jest to podobne do jakiejś gry mechanicznie?
Awatar użytkownika
Odi
Administrator
Posty: 6455
Rejestracja: 21 kwie 2007, 12:51
Lokalizacja: Gdynia
Has thanked: 586 times
Been thanked: 943 times

Re: Witcher Path of Destiny (Łukasz Woźniak)

Post autor: Odi »

To wciąż nie jest chyba gra wiedźmińska, na którą liczę (taki bardziej Root/Oath/Wojna Szeptów, frakcjami typu Redania, Nilfgaard, Temeria, Czarodzieje, a pośrodku tego rozgardiaszu Wiedźmin, niczym Włóczęga w Root'cie), ale trudno. Fajnie, że gra odnosi się wreszcie do fabuły książek. Będę obserwował.
Awatar użytkownika
Neoptolemos
Posty: 1965
Rejestracja: 09 sty 2014, 18:30
Has thanked: 191 times
Been thanked: 839 times

Re: Witcher Path of Destiny (Łukasz Woźniak)

Post autor: Neoptolemos »

prib4 pisze: 12 wrz 2023, 22:55
Spoiler:
Z grubsza coś takiego, owszem, tak.
Nie porównam do innych tytułów, bo niestety za słabo pamiętam - grałem wtedy w kilkanaście prototypów w ciągu 3 dni (Designer Camp) i za bardzo mi się po czasie zlewają :/ na pewno zapamiętałem tego Wiedźmina jako najlepszy z nich i zaskakująco przyjemną karciankę.
Game developer w Lucky Duck Games
Autor bloga Karta - stół!
Redaktor Board Times
Awatar użytkownika
Hardkor
Posty: 4473
Rejestracja: 15 paź 2019, 11:20
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 1354 times
Been thanked: 848 times
Kontakt:

Re: Witcher Path of Destiny (Łukasz Woźniak)

Post autor: Hardkor »

japanczyk pisze: 13 wrz 2023, 10:12 Ja nie mam byc testerem i sprawdzac "o z ktorym to fajnym modulem gra bedzie fajna"
A czyż dodatki tak nie działają? Ja nie mam być testerem i sprawdzać z którym dodatkiem gra będzie fajna xD
Posiadam najwyższy (3%) rabat w aleplanszowki - jeśli chce skorzystać to daj znać. Jestem prawie ciągle przy komputerze (praca zdalna), więc szybko odpiszę :)
Awatar użytkownika
goldsun
Posty: 563
Rejestracja: 11 cze 2021, 10:11
Lokalizacja: Bytom
Has thanked: 16 times
Been thanked: 196 times

Re: Witcher Path of Destiny (Łukasz Woźniak)

Post autor: goldsun »

Hardkor pisze: 13 wrz 2023, 10:14
japanczyk pisze: 13 wrz 2023, 10:12 Ja nie mam byc testerem i sprawdzac "o z ktorym to fajnym modulem gra bedzie fajna"
A czyż dodatki tak nie działają? Ja nie mam być testerem i sprawdzać z którym dodatkiem gra będzie fajna xD
Ja tam nie wiem, ale na tym forum przecież regularnie widzę argument "zamówię, najwyżej się sprzeda" - czym to się różni od bycia testerem i to całych gier a nie tylko modułów/dodatków? ;-)

Co do zasady - doceniam jak mam wybór i mogę kupić to co sam chcę, a nie całość z czego połowa będzie nieużywana bo mi nie spasuje. Ale rozumiem, że ktoś może chcieć mieć zawsze , od początku - całość. w jednym pudełku i ze stałymi regułami. To kwestia charakteru/gustu/podejścia.
--
Dołączam różne wyrazy i pozdrawiam
Goldsun
Strud
Posty: 314
Rejestracja: 26 lis 2016, 14:09
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 30 times
Been thanked: 41 times

Re: Wiedźmin: Ścieżka Przeznaczenia / The Witcher: Path of Destiny (Łukasz Woźniak)

Post autor: Strud »

W większości wypadków dodatki mieszasz na stałe z podstawką, co tworzy jej nową (oby ulepszoną) wersję.
Modułami żonglujesz między rozrywkami wg widzimisię.

Wiadomo, kwestia gustu, w tym wypadku w pełni zgadzam się z Japanczykiem.
Awatar użytkownika
ave.crux
Posty: 1593
Rejestracja: 20 maja 2021, 08:34
Lokalizacja: Piekary Śląskie
Has thanked: 722 times
Been thanked: 1078 times

Re: Wiedźmin: Ścieżka Przeznaczenia / The Witcher: Path of Destiny (Łukasz Woźniak)

Post autor: ave.crux »

Dyskusja o grze, w której 3 posty mówią o grze.

Z kampanijnego preview to zbieranie kolorów i ikon tak aby nam najlepiej pasowały. Wygląda jak set collection/tableu builder z doklejonymi historyjkami z wiedźmina, które chyba nie mają większego znaczenia i równie dobrze mogłyby być to historie muminków uciekających przed buką. Raczej nie będzie to coś co wywróci świat abstraktów do góry nogami, ale pewnie wydanie będzie "ekskluzywne" no i wiedźmin, więc fani bedą zadowoleni.
Nic na siłę, wszystko młotkiem. Wieczne narzekanie obrzydza radość grania.
FretkaFantastyczna
Posty: 110
Rejestracja: 08 lip 2023, 12:31
Has thanked: 5 times
Been thanked: 17 times

Re: Wiedźmin: Ścieżka Przeznaczenia / The Witcher: Path of Destiny (Łukasz Woźniak)

Post autor: FretkaFantastyczna »

Mam wrażenie, że w Starym Świecie zderzyło się tyle rzeczy, że można doktorat napisać. Może nawet ktoś napisze.

Ja poczekam na jakiś porządny gameplay, ale ponieważ do kampanii jeszcze miesiąc, to nie ma czym się na razie ekscytować.
Awatar użytkownika
_Ukasz
Posty: 197
Rejestracja: 24 wrz 2020, 08:37
Lokalizacja: Jaworzno
Has thanked: 40 times
Been thanked: 70 times

Re: Wiedźmin: Ścieżka Przeznaczenia / The Witcher: Path of Destiny (Łukasz Woźniak)

Post autor: _Ukasz »

A dla mnie jeśli miałaby to być taki przyjemniaczek w wiedzmińskim świecie, który byłby odskocznią od ciężkich tytułów, a można by było w niego pyknąć przy napojach izotonicznych z % czy w niedziele po obiadku, jak ma to u mnie miejsce z Osadnikami NI czy Takenko. Chętnie wydam swoje floreny na ten projekt.
Natomiast czy to jest gra Wookiego czy jakiegoś innego przyjemniaczka, nie ma to dla mnie znaczenia.

Stary świat próbowałem u znajomego, niestety mocno pachnie runeboundem, którego się pozbyłem mimo zamiłowania do krainy Terrinoth.

Także stay tuned albo jak kto woli nie bój żaby. Poczekamy, zobaczymy.
Kal-El83
Posty: 1139
Rejestracja: 03 sty 2015, 17:28
Lokalizacja: Kołobrzeg
Has thanked: 240 times
Been thanked: 122 times

Re: Wiedźmin: Ścieżka Przeznaczenia / The Witcher: Path of Destiny (Łukasz Woźniak)

Post autor: Kal-El83 »

Ja wyczekuje wszelkich informacji o nowym projekcie.


Ps. SŚ mam, już kilka razy zagrałem i uważam, że w swojej kategorii wagowej (skomplikowania) realizuje się bardzo dobrze.
Niegdyś Azazelek, narodzony na nowo jako Kal-El83 ;)
Awatar użytkownika
psia.kostka
Posty: 3382
Rejestracja: 02 mar 2020, 22:50
Has thanked: 435 times
Been thanked: 1044 times

Re: Wiedźmin: Ścieżka Przeznaczenia / The Witcher: Path of Destiny (Łukasz Woźniak)

Post autor: psia.kostka »

Najprostszy zarzut do tego konceptu, to moze byc: po co mamy rywalizowac miedzy soba pchajac historie do przodu, skoro jestesmy w jednej ekipie "dobrych ziomkow". Podobne opinie bylo slychac o trzewikowym mistrzu patelni.

Riposta tworcow moze byc, ze fabula jest luzno doklejona, a gra to set collection i engine builder.

Ale wtedy wiedzminowcy zakrzykna: jak to, setting jedynie doklejony? Granda, nie godzi sie!

Wiec GoOnBoard musi tu ladnie po kruchym lodzie manewrowac w trakcie kampanii. Oby odrobili lekcje Portalu z tetrisowym Thorgalem :mrgreen: Ja obserwuje i kibicuje.

Ad cena.
No taka karcianeczka i kilka figsow, to chyba nie powinna celowac w niebo. Z drugiej strony jest mata, jeszcze cos dorzuca "premium" i mozna wejsc na jedna polke cenowa z Oath itp :cry:
Szukam: transport kilku gier +mat, Szczecin -> Warszawa
Ewentualnie "planszowy couchsurfing" Pomorze Zach ʕ•ᴥ•ʔ
Szukam/Kupię: HoN, ToI, Scenariusze 1ed MoM/PSz, Unlock;
#KolekcjonujeRabaty [DobraKarmaWraca][WarszawskiKolektyw][#WawHub]
shuji
Posty: 1280
Rejestracja: 23 kwie 2014, 19:47
Has thanked: 36 times
Been thanked: 219 times

Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)

Post autor: shuji »

Hardkor pisze: 12 wrz 2023, 15:56
Backero pisze: 12 wrz 2023, 15:48 No właśnie nie widzę nigdzie indziej żadnego źródła informacji poza tym na co natrafiłem na jego profilu na insta, ale skoro to już pewne, że nowy projekt to zastanawia mnie, czy na pewno zupełnie nowa gra, ale w tym samym uniwersum, czy dodatek do Wiedźmina: Stary Świat (samodzielny lub nie).

edit: Choć nie, byłoby napisane na pudle, że to dodatek
Jest to całkiem nowa gra kampanijna, w której pokierujemy postaciami z sagi w różnych scenariuszach. Gra ma być lekka. Kampania za miesiąć, na gamefound już jest strona.
no pewnie, że lekka, jak będzie słaba, to zawsze można powiedzieć że "Eee yy ale przeciez taka miala byc bo to lekka gra, nie dla graczy"
Awatar użytkownika
ave.crux
Posty: 1593
Rejestracja: 20 maja 2021, 08:34
Lokalizacja: Piekary Śląskie
Has thanked: 722 times
Been thanked: 1078 times

Re: Wiedźmin: Ścieżka Przeznaczenia / The Witcher: Path of Destiny (Łukasz Woźniak)

Post autor: ave.crux »

psia.kostka pisze: 13 wrz 2023, 14:38 Riposta tworcow moze byc, ze fabula jest luzno doklejona, a gra to set collection i engine builder.

Ale wtedy wiedzminowcy zakrzykna: jak to, setting jedynie doklejony? Granda, nie godzi sie!
Doklejone historyjki już w sumie czuć po samym preview kampanii i co z tego można wyciągnąć. Na ten moment zastanawiam się nad tym czy wewnętrzny eurogracz nie spowoduje, że granie optymalizacyjne danego scenariusza będzie kończyło się zawsze tym samym wynikiem historyjki i trzeba będzie grać nieoptymalnie żeby odkryć tajniki gry. Coś w stylu tego co podziało się w my fathers work.
Nic na siłę, wszystko młotkiem. Wieczne narzekanie obrzydza radość grania.
Awatar użytkownika
psia.kostka
Posty: 3382
Rejestracja: 02 mar 2020, 22:50
Has thanked: 435 times
Been thanked: 1044 times

Re: Wiedźmin: Ścieżka Przeznaczenia / The Witcher: Path of Destiny (Łukasz Woźniak)

Post autor: psia.kostka »

ave.crux pisze: 13 wrz 2023, 14:59 granie optymalizacyjne danego scenariusza będzie kończyło się zawsze tym samym wynikiem historyjki
Moze kazda z 5 (10?) postaci bedzie miala inne motywacje na swej karcie i musi pchac fabule w innym kierunku? Wtedy mialbys sporo postaci i sporo opowiadan do przetrzepania, szczegolnie idac all-in ;)
Szukam: transport kilku gier +mat, Szczecin -> Warszawa
Ewentualnie "planszowy couchsurfing" Pomorze Zach ʕ•ᴥ•ʔ
Szukam/Kupię: HoN, ToI, Scenariusze 1ed MoM/PSz, Unlock;
#KolekcjonujeRabaty [DobraKarmaWraca][WarszawskiKolektyw][#WawHub]
Awatar użytkownika
goldsun
Posty: 563
Rejestracja: 11 cze 2021, 10:11
Lokalizacja: Bytom
Has thanked: 16 times
Been thanked: 196 times

Re: Wiedźmin: Ścieżka Przeznaczenia / The Witcher: Path of Destiny (Łukasz Woźniak)

Post autor: goldsun »

ave.crux pisze: 13 wrz 2023, 14:59
psia.kostka pisze: 13 wrz 2023, 14:38 Riposta tworcow moze byc, ze fabula jest luzno doklejona, a gra to set collection i engine builder.

Ale wtedy wiedzminowcy zakrzykna: jak to, setting jedynie doklejony? Granda, nie godzi sie!
Doklejone historyjki już w sumie czuć po samym preview kampanii i co z tego można wyciągnąć. Na ten moment zastanawiam się nad tym czy wewnętrzny eurogracz nie spowoduje, że granie optymalizacyjne danego scenariusza będzie kończyło się zawsze tym samym wynikiem historyjki i trzeba będzie grać nieoptymalnie żeby odkryć tajniki gry. Coś w stylu tego co podziało się w my fathers work.
Oraz czy to, że ty będziesz grać na inne rozwiązanie i tak nie zostanie przebite przez pozostałych graczy, którzy nie będą chcieli przegrać, ergo i tak gra zakończy się tak samo, tylko kto inny wygra.
To się IMHO trochę kłóci ze sobą, bo grać na różne rozwiązania można wtedy, kiedy się współpracuje, a nie wtedy, kiedy się rywalizuje.
Ale poczekajmy co pokażą ...
--
Dołączam różne wyrazy i pozdrawiam
Goldsun
Awatar użytkownika
yrq
Posty: 953
Rejestracja: 06 sie 2018, 10:55
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 335 times
Been thanked: 359 times

Re: Wiedźmin: Ścieżka Przeznaczenia / The Witcher: Path of Destiny (Łukasz Woźniak)

Post autor: yrq »

Będzie nagranie z rozgrywki, instrukcja i sporo okazji żeby dowiedzieć się co to za gra. Dopiero poszły pierwsze zapowiedzi.
Kisun
Posty: 1130
Rejestracja: 12 lip 2015, 16:47
Lokalizacja: Gostyń (Wlkp)
Has thanked: 113 times
Been thanked: 132 times

Re: Wiedźmin: Ścieżka Przeznaczenia / The Witcher: Path of Destiny (Łukasz Woźniak)

Post autor: Kisun »

A porządny faq w języku polskim do Tytanów i Wieśka znika za horyzontem zdarzeń...
Awatar użytkownika
Deem
Posty: 1213
Rejestracja: 23 mar 2005, 01:50
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 364 times
Been thanked: 250 times

Re: Witcher Path of Destiny (Łukasz Woźniak)

Post autor: Deem »

Bruno pisze: 13 wrz 2023, 17:54

@Deem: rozumiem, że możesz być rozczarowany***, że Wiedźmin okazał się być grą nie dla Ciebie, ale jakie masz konkretne zarzuty wobec jakości tego tytułu :?:

***
Spoiler:
Hehe, good point :) moim „zarzutem” (chociaż to za mocne słowo) co do jakości jest poczucie braku ostatnich szlifów np. sam pomysł składania komb w walce jest super, ale wykonanie zestawione z tym jak analogiczne rozwiązanie wygląda w Tainted Grail jest mało satysfakcjonujące; albo np. brak zróżnicowania potworów (może wyżej cenię inteligencję graczy casualowych niż autorzy i naprawdę wierzę, że byliby w stanie ogarnąć 1-2 zasady różnicujące daną bestię od innych ;) ). I absolutnie nie próbuję wniknąć w umysł projektanta, żeby zgadnąć, czy to był brak odwagi, umiejętności czy analiza biznesowa - efekt był rozczarowujący :)
Immanentnie abstrahując od transcendentalnych dywagacji, w kierunku pejoratywnych aczkolwiek konstruktywnych rekapitulacji, dochodzimy do konkluzji, że ewenement jest ewidentnym paradoksem.
ODPOWIEDZ