Zamki Burgundii / Die Burgen von Burgund (Stefan Feld)

Tutaj można dyskutować o konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier.
NIE NALEŻY TUTAJ PYTAĆ O ZASADY, MALOWANIE, ROBIENIE INSERTÓW ORAZ KOSZULKI! OD TEGO SĄ INNE PODFORA
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Awatar użytkownika
warlock
Posty: 4636
Rejestracja: 22 wrz 2013, 19:19
Lokalizacja: Lublin
Has thanked: 1027 times
Been thanked: 1945 times

Re: Die Burgen von Burgund / Zamki Burgundii (Stefan Feld)

Post autor: warlock »

A grając na 2 osoby gracie z wariantem zmniejszonej liczby kolorów winogron czy na pełny miks? ;)
Awatar użytkownika
Trolliszcze
Posty: 4776
Rejestracja: 25 wrz 2011, 18:25
Has thanked: 69 times
Been thanked: 1031 times

Re: Die Burgen von Burgund / Zamki Burgundii (Stefan Feld)

Post autor: Trolliszcze »

warlock pisze: 24 wrz 2023, 08:29 A grając na 2 osoby gracie z wariantem zmniejszonej liczby kolorów winogron czy na pełny miks? ;)
My dokładnie tak graliśmy [edit: z mniejszą liczbą kolorów] - i myślę, że ten wariant uwypukla problem, bo łatwo te kolory rozbudowywać. Z kolei z pełną pulą winogron może być problem odwrotny - przy małej wymienności kafli na ryneczku nic nie będzie do siebie pasować. Może tak ewentualnie spróbuję, żeby sprawdzić, jak to działa; na pewno wyniki punktowe byłyby niższe, bo trudniej byłoby tworzyć duże, jednokolorowe obszary.
Ostatnio zmieniony 24 wrz 2023, 09:59 przez Trolliszcze, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
AkitaInu
Posty: 4039
Rejestracja: 12 lut 2012, 12:43
Lokalizacja: Chorzów
Has thanked: 6 times
Been thanked: 23 times

Re: Die Burgen von Burgund / Zamki Burgundii (Stefan Feld)

Post autor: AkitaInu »

Trolliszcze pisze: 24 wrz 2023, 09:40
warlock pisze: 24 wrz 2023, 08:29 A grając na 2 osoby gracie z wariantem zmniejszonej liczby kolorów winogron czy na pełny miks? ;)
My dokładnie tak graliśmy - i myślę, że ten wariant uwypukla problem, bo łatwo te kolory rozbudowywać. Z kolei z pełną pulą winogron może być problem odwrotny - przy małej wymienności kafli na ryneczku nic nie będzie do siebie pasować. Może tak ewentualnie spróbuję, żeby sprawdzić, jak to działa; na pewno wyniki punktowe byłyby niższe, bo trudniej byłoby tworzyć duże, jednokolorowe obszary.
Ewentualnie na 2 osoby można zagrać wywalając tylko jeden kolor, tak jak dla rozgrywki na 3 osoby. Może trochę to wyposrodkuje. Ale nie rozwiąże problemu w grach 3 osobowych. Chociaż tam chyba jest mniejszy trochę.
Awatar użytkownika
seki
Moderator
Posty: 3358
Rejestracja: 04 gru 2016, 12:51
Lokalizacja: Czapury/Poznań
Has thanked: 1115 times
Been thanked: 1282 times

Re: Die Burgen von Burgund / Zamki Burgundii (Stefan Feld)

Post autor: seki »

warlock pisze: 24 wrz 2023, 08:29 A grając na 2 osoby gracie z wariantem zmniejszonej liczby kolorów winogron czy na pełny miks? ;)
Zdecydowanie wariant ze zmniejszona losowością. Nie wyobrażam sobie być zdanym całkowicie na ślepy los.
Gatzky
Posty: 217
Rejestracja: 31 sie 2017, 11:47
Has thanked: 14 times
Been thanked: 35 times

Re: Die Burgen von Burgund / Zamki Burgundii (Stefan Feld)

Post autor: Gatzky »

seki pisze: 24 wrz 2023, 12:22
warlock pisze: 24 wrz 2023, 08:29 A grając na 2 osoby gracie z wariantem zmniejszonej liczby kolorów winogron czy na pełny miks? ;)
Zdecydowanie wariant ze zmniejszona losowością. Nie wyobrażam sobie być zdanym całkowicie na ślepy los.
Podobnie wybierasz połowę żetonów budynków w grze na dwóch graczy by kazdy byl po dwa razy, aby nie byc zdanym na ślepy los?
Awatar użytkownika
seki
Moderator
Posty: 3358
Rejestracja: 04 gru 2016, 12:51
Lokalizacja: Czapury/Poznań
Has thanked: 1115 times
Been thanked: 1282 times

Re: Die Burgen von Burgund / Zamki Burgundii (Stefan Feld)

Post autor: seki »

Gatzky pisze: 24 wrz 2023, 16:14
seki pisze: 24 wrz 2023, 12:22
warlock pisze: 24 wrz 2023, 08:29 A grając na 2 osoby gracie z wariantem zmniejszonej liczby kolorów winogron czy na pełny miks? ;)
Zdecydowanie wariant ze zmniejszona losowością. Nie wyobrażam sobie być zdanym całkowicie na ślepy los.
Podobnie wybierasz połowę żetonów budynków w grze na dwóch graczy by kazdy byl po dwa razy, aby nie byc zdanym na ślepy los?
Nie. To zupełnie inna losowość. Wyjaśnię. Gra na 2 osoby w Zamki Burgundii jest zupełnie czymś innym niż w komplecie graczy. W komplecie możesz nastawic się na konkretną strategie i ją realizować. W grze w duecie musisz do gry podchodzić zawsze w innym sposób, Twoja strategia musi być elastyczna. Realizujesz ją na podstawie dostępnych budynków a nie z góry.

Grałes w ogóle z Winnicami? Tam punkty zdobywasz wyłącznie za kolor winorośli, którego żeton premii posiadasz. To nie kwestia dostosowania strategii tylko mieć lub nie mieć. Załóżmy, że rywal zdobywa punkty za żółte winorośla a Ty za czarne. Jeśli spośród 6 kolorów będą do sklepu i na magazyn wchodzić różne, żółte i inne, a Twoje wcale to jest to kiepska losowość bo nie masz na nią wpływu. Wariant z odrzuceniem 2 kolorów zdecydowanie tę losowość zmniejsza.
Gatzky
Posty: 217
Rejestracja: 31 sie 2017, 11:47
Has thanked: 14 times
Been thanked: 35 times

Re: Die Burgen von Burgund / Zamki Burgundii (Stefan Feld)

Post autor: Gatzky »

seki pisze: 24 wrz 2023, 20:06
Grałes w ogóle z Winnicami? Tam punkty zdobywasz wyłącznie za kolor winorośli, którego żeton premii posiadasz. To nie kwestia dostosowania strategii tylko mieć lub nie mieć. Załóżmy, że rywal zdobywa punkty za żółte winorośla a Ty za czarne. Jeśli spośród 6 kolorów będą do sklepu i na magazyn wchodzić różne, żółte i inne, a Twoje wcale to jest to kiepska losowość bo nie masz na nią wpływu. Wariant z odrzuceniem 2 kolorów zdecydowanie tę losowość zmniejsza.
No nie. Po pierwsze, za zapełnienie rzędu dostajesz wybrany przez siebie żeton winorośli umożliwiający punktowanie danego koloru. Żółty nie jest zablokowany do końca gry dla jednego gracza :)
Po drugie, winorośle odbierają akcje na planszy zwykłej, więc aby osiągnąć te 80-90 punktów należy mieć powiedzmy 8 + 9 winorośli dwóch kolorów. To jest około 10 akcji, 20% gry i to przy optymistycznym założeniu że przeciwnik nie widzi planszy naszej winnicy oraz dostępnych, korzystnych dla nas, winorośli na rynku. Przy czym te 20% akcji (mimo bonusów za winnice) wplywa na poziom zapełnienia planszy głównej. Odchodzą Ci niektóre regiony, Odchodzą kafelki premiowe. Być może dostaniesz więcej punktów (przy założeniu słabego przeciwnika na pewno), lecz koniec końców nie widzę sensu w preferowaniu winnicy nad statki, które dają możliwość decyzji co zostawisz przeciwnikowi na początku każdej fazy.

I, wracając do pytania, grałem na dwóch graczy, zarówno na 6 kolorów, jak i na 4. Przy czterech kolorach był zauważalny skręt w stronę winnic, natomiast wszystkie moje gry toczyły się na mapach z miastami wielkości co najmniej 7 (ja na 2 osoby w 80% gier tych miast nie zaczynam), które pozwalają na mniej dokładne wypełnianie planszy, pozwalające na zapełnienie winnicy.

Jednak na obronę Twojego zdania pragnę nadmienić, że kafelków jest 51 podczas gdy maksymalnie może ich wyjść 45, podczas gdy budynki miast na 4 graczy wychodzą wszystkie (wersja podstawowa). To już tworzy różnicę niwecząc moje porównanie z posta powyżej.

Ale może to ja nie dostrzegam ich potencjału, zagram jeszcze kilkakroć i może zmienię opinię.
Awatar użytkownika
seki
Moderator
Posty: 3358
Rejestracja: 04 gru 2016, 12:51
Lokalizacja: Czapury/Poznań
Has thanked: 1115 times
Been thanked: 1282 times

Re: Die Burgen von Burgund / Zamki Burgundii (Stefan Feld)

Post autor: seki »

Gatzky pisze: 24 wrz 2023, 20:46 No nie. Po pierwsze, za zapełnienie rzędu dostajesz wybrany przez siebie żeton winorośli umożliwiający punktowanie danego koloru.
Owszem dostajesz, ale jeśli pozwolisz sobie na marnowanie kilku akcji tylko dlatego by zapełnić poziom winnic i otrzymać żeton premiowy to już jesteś mocno w tyle. Poziomy winnic najlepiej wypełniać winoroślami, których potrzebujesz dla punktów. W wyjątkowych przypadkach celowe może być ich zagranie dla bonusów ale to nie jest optymalna gra.
Gatzky pisze: 24 wrz 2023, 20:46 Po drugie, winorośle odbierają akcje na planszy zwykłej, więc aby osiągnąć te 80-90 punktów należy mieć powiedzmy 8 + 9 winorośli dwóch kolorów.
Otóż to. Zamki w swojej pozornej prostocie, to gra w której nie tylko każda akcja powinna przynosić wymierne punkty ale też otwierać możliwości pod kolejne. Marnowanie każdej jednej akcji to strata rzędu 4-6 punktów. Nie wyobrażam sobie marnowania kilku akcji tylko po to by zdobyć żeton premiowy. Jeśli w magazynie byłby kompletny misz masz w kolorach winorośli to wolał bym je kompletnie odpuścić.
Gatzky pisze: 24 wrz 2023, 20:46 Jednak na obronę Twojego zdania pragnę nadmienić, że kafelków jest 51 podczas gdy maksymalnie może ich wyjść 45, podczas gdy budynki miast na 4 graczy wychodzą wszystkie (wersja podstawowa). To już tworzy różnicę niwecząc moje porównanie z posta powyżej.
Zgadza się. Jeśli grasz bez wariantu niwelującego losowość to w grze dwuosobowej przez całą grę zobaczysz 20 spośród 51 kafelków winorośli. Dla mnie to już losowość, która kompletnie może wypaczyć wynik. Losowość na budynkach ma znaczenie gdy się na konkretnych strategiach zafiksujesz ale to błąd gracza. Wg mnie nie ma co przyrównywać do siebie tych losowości.
Awatar użytkownika
Trolliszcze
Posty: 4776
Rejestracja: 25 wrz 2011, 18:25
Has thanked: 69 times
Been thanked: 1031 times

Re: Die Burgen von Burgund / Zamki Burgundii (Stefan Feld)

Post autor: Trolliszcze »

Gatzky pisze: 24 wrz 2023, 20:46Po drugie, winorośle odbierają akcje na planszy zwykłej, więc aby osiągnąć te 80-90 punktów należy mieć powiedzmy 8 + 9 winorośli dwóch kolorów. To jest około 10 akcji, 20% gry i to przy optymistycznym założeniu że przeciwnik nie widzi planszy naszej winnicy oraz dostępnych, korzystnych dla nas, winorośli na rynku.
No właśnie że akcji za bardzo nie odbierają, wręcz przeciwnie - wychodzi się w akcjach na plus. Odbierają jedynie wypełnienie planszetki, ale jeśli się to należycie zaplanuje, powinny dawać więcej punktów (w mojej ostatniej grze dwuosobowej wycisnąłem na koniec 270 punktów; na dwie osoby to, hmm, sporo). Porównajmy teoretyczną sytuację: masz na planszy głównej budynek pozwalający wziąć pastwisko; masz też dostępny żeton winogron. W tej sytuacji możesz (przy założeniu, że kości pasują):
- wziąć żeton budynku za 1 akcję; położyć go na planszy za 1 akcję i wziąć pastwisko;
- wziąć żeton winogron za 1 akcję, położyć go na pierwszym górnym polu za 1 akcję i wziąć pastwisko ORAZ 4 robotników (co jest równowartością albo 2 akcji ratunkowych, albo wyłożenia hotelu robotniczego, czy jak on tam się zwie).
Przy drugiej możliwości utrudniasz sobie zamknięcie obszaru miasta, ale jeśli nie celujesz w żeton bonusu za zapełnienie wszystkich kafli miasta, to nie powinno to mieć większego znaczenia (winnice dadzą ostatecznie więcej punktów).

Akcje z winnic są ogólnie bardzo silne. Np. te, które oprócz wzięcia żetonu z planszy dają 2 srebrniki! Za 1 bierzesz winogrono, za 1 wystawiasz, w rezultacie możesz wziąć żeton z planszy plus natychmiast kupić żeton ze środka. Akcja za akcję, winnice są najbardziej wydajnymi żetonami w grze.

Inne argumenty przemawiające na rzecz winnic:
- w grze 2/3 os. do 1 kafla winogron są przyporządkowane 2 kości, a nie 1, więc łatwiej je brać bez wydawania robotników;
- w przeciwieństwie do obszarów na planszetce głównej, wielkość winnic jest ograniczona wyłącznie liczbą kafli w danym kolorze (być może dla balansu lepiej by było wprowadzić maks. obszar winnic, jaki można zapunktować?);
- winnice punktują zawsze (o ile oczywiście masz żeton), tj. nie ma ryzyka, jak w przypadku planszetki głównej, że "nie dokończysz" obszaru winnic.

Na 2 os. co rundę są dostępne 2 kafelki na gracza, czyli, dzieląc się po równo, gracze mogą zdobyć po 10 kafelków w ciągu całej partii - to oznacza zabudowanie niemal całej planszetki winnic, na której mieści się 12 kafelków; i gwarantuje 3 dodatkowe żetony punktowania (plus ten startowy), pozwalając zapunktować wszystkie kolory. Nie bardzo widzę taktyczny sens "podbierania" przeciwnikowi, jeśli się samemu nie chce iść w winogrona, bo wtedy rzeczywiście lepiej chyba skupić się na planszetce głównej (chyba że się wie, że ma się dostępne jakieś "ekstra" akcje , czyt. niepotrzebne do pozamykania kluczowych obszarów). Z kolei, jeśli obaj gracze idą w winogrona, to się trochę naturalnie dzielą kolorami, w zależności od posiadanych żetonów początkowych i ew. tego, co im na początku wejdzie na planszetkę.
Awatar użytkownika
Trolliszcze
Posty: 4776
Rejestracja: 25 wrz 2011, 18:25
Has thanked: 69 times
Been thanked: 1031 times

Re: Die Burgen von Burgund / Zamki Burgundii (Stefan Feld)

Post autor: Trolliszcze »

I jeszcze jedna rzecz, o której wczoraj nie wspomniałem: wzięcie i wyłożenie na planszetce 7 zwykłych kafelków pozwala stworzyć obszar o wielkości 7 - oczywiście przy założeniu, że taki obszar w ogóle mamy i że spełnimy wszelkie wymagania.

Wzięcie i wyłożenie 7 kafelków winogron kosztuje dokładnie tyle samo akcji - i pozwala stworzyć obszary o łącznej wielkości 14 pól, bo przecież każdy kafelek składa się z 2 winogron. Winogrona zdają się konkurować przede wszystkim z kafelkami miast, bo mają analogiczne działanie, i są przy tym mocniejsze. Wydaje mi się więc, że jeśli gracz ma na planszy duży obszar miasta, to może o nim po prostu zapomnieć i skupić się na winnicach. Otrzyma za nie więcej bonusów i na koniec powinien więcej zapunktować. Chyba nawet przy mniejszych obszarach miejskich nie opłaca się w nie inwestować - nie wydaje mi się, żeby bonusy za zamykanie mogły dać porównywalną liczbę punktów (może na planszetce z naprawdę małymi miastami?).
litk
Posty: 847
Rejestracja: 30 lip 2018, 14:14
Has thanked: 177 times
Been thanked: 125 times

Re: Die Burgen von Burgund / Zamki Burgundii (Stefan Feld)

Post autor: litk »

Wiadomo coś kiedy wysyłka retailu?
Yappen
Posty: 187
Rejestracja: 04 lip 2014, 17:11
Lokalizacja: Kalisz
Has thanked: 92 times
Been thanked: 81 times

Re: Die Burgen von Burgund / Zamki Burgundii (Stefan Feld)

Post autor: Yappen »

litk pisze: 25 wrz 2023, 09:47 Wiadomo coś kiedy wysyłka retailu?
Dobre pytanie. Rebel już wysyła, ale to jest chyba wersja GF, bo ma stretch goals i z tego co widzę za wiele im nie zostało na stanie.
Rabaty: Rebel 8%-16%, Planszostrefa 7%, Mepel 2%.
litk
Posty: 847
Rejestracja: 30 lip 2018, 14:14
Has thanked: 177 times
Been thanked: 125 times

Re: Die Burgen von Burgund / Zamki Burgundii (Stefan Feld)

Post autor: litk »

Yappen pisze: 25 wrz 2023, 10:20
litk pisze: 25 wrz 2023, 09:47 Wiadomo coś kiedy wysyłka retailu?
Dobre pytanie. Rebel już wysyła, ale to jest chyba wersja GF, bo ma stretch goals i z tego co widzę za wiele im nie zostało na stanie.
Aleplanszówki mi odpisały, że na dniach. Tak w ogóle to jaka jest zawartość opcji stretch goals?
Awatar użytkownika
yrq
Posty: 953
Rejestracja: 06 sie 2018, 10:55
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 335 times
Been thanked: 359 times

Re: Die Burgen von Burgund / Zamki Burgundii (Stefan Feld)

Post autor: yrq »

Jaki jest Wasz stosunek do zamków 3D i maty?

Tak jak akrylowe heksy to rewelacja, to zamki w formie figurek to już przesada. Niby ładnie wyglądają i nie zasłaniają tak bardzo, jak się spodziewałem, to jednak ogólnie mamy przez nie dodatkowe zamieszanie i gryzą się z płaską resztą planszy. Ostatecznie nie wyjmujemy ich z pudełka.

Mata też fajny bajer ale plansza kartonowa mieści się do pudełka, a mata nie.

Więc spróbuję pozbyć się obydwu ;)
Awatar użytkownika
seki
Moderator
Posty: 3358
Rejestracja: 04 gru 2016, 12:51
Lokalizacja: Czapury/Poznań
Has thanked: 1115 times
Been thanked: 1282 times

Re: Die Burgen von Burgund / Zamki Burgundii (Stefan Feld)

Post autor: seki »

Zamki choć wizualnie ładne to zupełnie zbędne. Na razie je wyjmuje choć zdarza mi się zapomnieć i zamki akrylowe zajmują ich miejsce.
Jeśli chodzi o mate to biorę pod uwagę jej sprzedaż. Grafiki na macie są mniej ostre ale to akurat żadna nowość. Ogólnie wykonanie maty i nadruk są dobrej jakości. W ostatniej partii grałem wyjątkowo na 2 osoby i mate ułożyłem inną powierzchnia ku górze niż zwykle. Krawędzie tak się podnosiły, że figurki do liczenia punktów nie były w stanie stać na torze punktów. Mata musiała by być regularnie zwijana w różne strony bo inaczej będzie mieć tendencje do unoszenia się krawędzi. Nie wiem jednak czy chce się w to bawić i nie przywrócę do łask planszy tekturowej.
Awatar użytkownika
Abizaas
Posty: 1046
Rejestracja: 13 wrz 2020, 14:03
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 615 times
Been thanked: 757 times

Re: Die Burgen von Burgund / Zamki Burgundii (Stefan Feld)

Post autor: Abizaas »

Tektura i drewno to jednak jest to. Ewentualnie elementy metalowe.

Kolekcja


ninety-percent of everything is crud
Awatar użytkownika
vnzk
Posty: 489
Rejestracja: 10 cze 2018, 11:39
Lokalizacja: Lublin
Has thanked: 250 times
Been thanked: 441 times

Re: Die Burgen von Burgund / Zamki Burgundii (Stefan Feld)

Post autor: vnzk »

yrq pisze: 25 wrz 2023, 20:37 Jaki jest Wasz stosunek do zamków 3D i maty?
Zamki 3d już na etapie kampanii jawiły się jako zbędna ozdoba, trochę szkoda, że nie ma wersji bez nich a z mniejszym pudełkiem. Ale, muszę przyznać, że figurki same w sobie są ładne :) Jednak zwykle pewnie będą zostawać w pudle. Mata dodaje estetycznych wrażeń i zamierzam grać tylko z nią. I jak najbardziej da się ją zmieścić do pudełka (rezygnując z górnej wypraski, która moim zdaniem i tak mocno pomocna nie jest).
Awatar użytkownika
AkitaInu
Posty: 4039
Rejestracja: 12 lut 2012, 12:43
Lokalizacja: Chorzów
Has thanked: 6 times
Been thanked: 23 times

Re: Die Burgen von Burgund / Zamki Burgundii (Stefan Feld)

Post autor: AkitaInu »

Kurcze, jakoś to takie szukanie problemów na siłę. Miejsce na maty i tak mam oddzielne, mata ma lepszy kontrast i jedt ładniejsza. Żeby się figurki nie przewracam mate wystarczy dwa razy zwinąć "w drugą stronę" i tyle. Zamki są super, ale pasują trochę bardziej do reszty figurek. Chociaż to gra o zamkach i dostały specjalne traktowanie :)

Ja całe czas czekałem na figurki i gram tylko z nimi. Nie dość że sprawa żółtych żetonów jest fajniejsza bo mamy je w jednym miejscu to setup czy rzeczy z tym związane naprawdę nie są upierdliwe (szczególnie jak akryl na figurki podmienisz jak grają inni). A wrażenia estetyczne o kilka poziomów w górę :)
litk
Posty: 847
Rejestracja: 30 lip 2018, 14:14
Has thanked: 177 times
Been thanked: 125 times

Re: Die Burgen von Burgund / Zamki Burgundii (Stefan Feld)

Post autor: litk »

Dostałem z aleplanszówek przesyłkę z zamkami. Zamawiałem Zamki + Stretch Goal, ale otrzymałem tylko jeden box, czy nie powinny to być dwa pudełka, drugie osobne dla Stretch Goal ?
Awatar użytkownika
Gromb
Posty: 2820
Rejestracja: 08 paź 2015, 19:09
Lokalizacja: Katowice
Has thanked: 841 times
Been thanked: 363 times

Re: Die Burgen von Burgund / Zamki Burgundii (Stefan Feld)

Post autor: Gromb »

litk pisze: 30 wrz 2023, 20:05 Dostałem z aleplanszówek przesyłkę z zamkami. Zamawiałem Zamki + Stretch Goal, ale otrzymałem tylko jeden box, czy nie powinny to być dwa pudełka, drugie osobne dla Stretch Goal ?
Wszystko w jednym pudle. Spokojnie.
The Corps Is Mother, the Corps Is Father
kalo90
Posty: 37
Rejestracja: 22 sie 2017, 00:26
Has thanked: 35 times
Been thanked: 15 times

Re: Die Burgen von Burgund / Zamki Burgundii (Stefan Feld)

Post autor: kalo90 »

litk pisze: 30 wrz 2023, 20:05 Dostałem z aleplanszówek przesyłkę z zamkami. Zamawiałem Zamki + Stretch Goal, ale otrzymałem tylko jeden box, czy nie powinny to być dwa pudełka, drugie osobne dla Stretch Goal ?
Wszystko jest git. Stretch goals masz w jedynym pudle z grą, zmiana była, pisali już o tym.
litk
Posty: 847
Rejestracja: 30 lip 2018, 14:14
Has thanked: 177 times
Been thanked: 125 times

Re: Die Burgen von Burgund / Zamki Burgundii (Stefan Feld)

Post autor: litk »

kalo90 pisze: 30 wrz 2023, 20:26
litk pisze: 30 wrz 2023, 20:05 Dostałem z aleplanszówek przesyłkę z zamkami. Zamawiałem Zamki + Stretch Goal, ale otrzymałem tylko jeden box, czy nie powinny to być dwa pudełka, drugie osobne dla Stretch Goal ?
Wszystko jest git. Stretch goals masz w jedynym pudle z grą, zmiana była, pisali już o tym.
OK dzięki. Nie wiedziałem, że było już o tym. Bo patrząc na obrazek i opis tego co kupiłem zląkłem się, czy czegoś nie zostawiłem w paczkomacie.
Awatar użytkownika
Lomik
Posty: 96
Rejestracja: 21 sie 2017, 21:35
Lokalizacja: Łódź
Has thanked: 8 times
Been thanked: 18 times

Re: Die Burgen von Burgund / Zamki Burgundii (Stefan Feld)

Post autor: Lomik »

litk pisze: 30 wrz 2023, 20:05 Dostałem z aleplanszówek przesyłkę z zamkami. Zamawiałem Zamki + Stretch Goal, ale otrzymałem tylko jeden box, czy nie powinny to być dwa pudełka, drugie osobne dla Stretch Goal ?
Już? O_O ja nadal czekam :'(
mapy
Posty: 4
Rejestracja: 02 lis 2021, 22:33

Re: Die Burgen von Burgund / Zamki Burgundii (Stefan Feld)

Post autor: mapy »

Lomik pisze: 30 wrz 2023, 22:02
litk pisze: 30 wrz 2023, 20:05 Dostałem z aleplanszówek przesyłkę z zamkami. Zamawiałem Zamki + Stretch Goal, ale otrzymałem tylko jeden box, czy nie powinny to być dwa pudełka, drugie osobne dla Stretch Goal ?
Już? O_O ja nadal czekam :'(
Lepiej to i tak niż u mnie - dostałem w piątek paczuszkę od nich a w niej same akrylowe znaczniki bez podstawki. :/ I tak weekendowo zamiast grać to je sobie podziwiam. :D Wolałbym dostać już wszystko razem. Podstawka ma wyjść do mnie w poniedziałek. Ech...
Awatar użytkownika
rand
Posty: 485
Rejestracja: 03 lis 2008, 22:07
Lokalizacja: Gdańsk Zaspa
Has thanked: 114 times
Been thanked: 85 times

Re: Die Burgen von Burgund / Zamki Burgundii (Stefan Feld)

Post autor: rand »

Ja dostałem od nich podstawkę w piątek, wszystko jest w jednym pudle. Te drugie pudełko ze stretch goalami to tylko poglądowe było. Taka mala dygresja o aleplanszowkach, tam z tego co widzę jakiś mały bałagan się zrobił, bo ja na przykład czekam jeszcze na Wędrowców z pd. Tygrysu, którzy mieli premierę w czwartek. Co ciekawe mieli status w przygotowaniu w tym samym czasie co Zamki...
ODPOWIEDZ