Łowcy A.D. 1492 / The Hunters A.D. 1492 (Mateusz Albricht)
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Re: Łowcy A.D. 1492 / The Hunters A.D. 1492 (Mateusz Albricht)
Po przeczytaniu wstępnej instrukcji z draftu kampanii, podoba mi się to co widzę. W poprzednich Łowców nie grałem, ale uważam, że zmiany w nowej wersji idą w dobrym kierunku - rezygnacja ze stref trafienia i zróżnicowanych modyfikatorów na broni zasięgowej powinna polepszyć flow gry.
Wiem, że instrukcja to jeszcze work in progress, ale znalazłem kilka baboli:
1. Literówka na karcie AI wroga - "parting lip" zamiast "parting leap" (wrogowie dają całusa na pożegnanie? ).
2. Odwrotne użycie znaków większości/mniejszości na kartach AI wrogów - w obecnej chwili jest zapis, że wróg robi coś, gdy dystans do przeciwnika jest mniejszy niż 0.
3. Bardzo dziwny format oznaczenia skalowania ilości wrogów - dla 4 graczy umieść wrogów na polach z 1 kropką, dla 3 na polach z 2 kropkami, dla 2 na polach z 3 kropkami. WTF?! Dlaczego nie znane i lubiane "2+ players", "3+ players" itd.
4. To właściwie nie jest żaden błąd, ale nie podoba mi się rozwiązanie kart wydarzeń w miastach. Skoro ruch pomiędzy kartami lokacji wewnątrz osady jest darmowy, ale i tak rzucamy kością, by sprawdzić, czy wleci event, to można w teorii łazić w kółko, żeby przemielić całą talię i podpakować drużynę bez tracenia dni. Wolałbym rozwiązanie, że za każdy dzień spędzony w mieście ciągnie się po prostu kartę wydarzenia, bez rzucania kością.
Wiem, że instrukcja to jeszcze work in progress, ale znalazłem kilka baboli:
1. Literówka na karcie AI wroga - "parting lip" zamiast "parting leap" (wrogowie dają całusa na pożegnanie? ).
2. Odwrotne użycie znaków większości/mniejszości na kartach AI wrogów - w obecnej chwili jest zapis, że wróg robi coś, gdy dystans do przeciwnika jest mniejszy niż 0.
3. Bardzo dziwny format oznaczenia skalowania ilości wrogów - dla 4 graczy umieść wrogów na polach z 1 kropką, dla 3 na polach z 2 kropkami, dla 2 na polach z 3 kropkami. WTF?! Dlaczego nie znane i lubiane "2+ players", "3+ players" itd.
4. To właściwie nie jest żaden błąd, ale nie podoba mi się rozwiązanie kart wydarzeń w miastach. Skoro ruch pomiędzy kartami lokacji wewnątrz osady jest darmowy, ale i tak rzucamy kością, by sprawdzić, czy wleci event, to można w teorii łazić w kółko, żeby przemielić całą talię i podpakować drużynę bez tracenia dni. Wolałbym rozwiązanie, że za każdy dzień spędzony w mieście ciągnie się po prostu kartę wydarzenia, bez rzucania kością.
-
- Posty: 2515
- Rejestracja: 22 sie 2015, 13:48
- Has thanked: 1015 times
- Been thanked: 492 times
Re: Łowcy A.D. 1492 / The Hunters A.D. 1492 (Mateusz Albricht)
Gra wchodzi na radar. Poprzednia nie bardzo mi podpadała klimatycznie, była też mam wrażenie strasznie mroczna w swej postapowatości (albo może jakoś nie zauważyłem, że to są klimaty lekko falloutowskie, to by mnie bardziej skusiło. No, chyba że nie są ). A tutaj z pierwszego tłoczenia to intryguje.
planszomania.pl - 10%
(rabat nie działa na pozycje już zrabatowane!)
(rabat nie działa na pozycje już zrabatowane!)
Re: Łowcy A.D. 1492 / The Hunters A.D. 1492 (Mateusz Albricht)
Wersja na Gamefound przeszla mi nosa. Nie widzę też opcji zakupu późniejszego.
Takie pytanie, osoby które wsparły mają jeszcze możliwość domówić zestaw ?
Takie pytanie, osoby które wsparły mają jeszcze możliwość domówić zestaw ?
- _Ukasz
- Posty: 197
- Rejestracja: 24 wrz 2020, 08:37
- Lokalizacja: Jaworzno
- Has thanked: 40 times
- Been thanked: 70 times
Re: Łowcy A.D. 1492 / The Hunters A.D. 1492 (Mateusz Albricht)
Będzie jeszcze otwarty late pledge w październiku.
''Będzie to możliwe (pledge manager otworzymy prawdopodobnie w październiku), ale nie możemy zagwarantować tych samych cen co podczas trwającej kampanii.''
Re: Łowcy A.D. 1492 / The Hunters A.D. 1492 (Mateusz Albricht)
Czy wiadomo, jak ma działać wymiana bohaterów w trakcie kampanii? Co ile misji/dni można to zrobić i czy ekwipunek przechodzi na nowe postacie? Czy są jakieś scnariusze dedykowane pod konkretną postać albo jakieś wątki dostępne tylko, gdy jest w drużynie?
- Leviathan
- Posty: 2267
- Rejestracja: 01 wrz 2009, 13:53
- Lokalizacja: Lublin
- Has thanked: 396 times
- Been thanked: 1044 times
- Kontakt:
Re: Łowcy A.D. 1492 / The Hunters A.D. 1492 (Mateusz Albricht)
Cześć, wymiana bohaterów nie jest standardem mechanicznym, ale wyjątkową sytuacją, jeżeli ktoś po prostu wypada z ekipy lub chce się przyłączyć podczas kampanii. Standardowo gramy jedną drużyną cały czas.
Ekwipunek cały przechodzi do nowej postaci, przechodzi też doświadczenie, które nowy bohater może sobie rozdysponować wedle uznania.
Nie ma scenariuszy dedykowanych pod konkretną postać, przynajmniej póki co
- Hardkor
- Posty: 4472
- Rejestracja: 15 paź 2019, 11:20
- Lokalizacja: Kraków
- Has thanked: 1354 times
- Been thanked: 848 times
- Kontakt:
Re: Łowcy A.D. 1492 / The Hunters A.D. 1492 (Mateusz Albricht)
Raczej tylko w kampanii.
Posiadam najwyższy (3%) rabat w aleplanszowki - jeśli chce skorzystać to daj znać. Jestem prawie ciągle przy komputerze (praca zdalna), więc szybko odpiszę :)
-
- Posty: 2515
- Rejestracja: 22 sie 2015, 13:48
- Has thanked: 1015 times
- Been thanked: 492 times
Re: Łowcy A.D. 1492 / The Hunters A.D. 1492 (Mateusz Albricht)
No i potem na forum, OLX i FB .
planszomania.pl - 10%
(rabat nie działa na pozycje już zrabatowane!)
(rabat nie działa na pozycje już zrabatowane!)
Re: Łowcy A.D. 1492 / The Hunters A.D. 1492 (Mateusz Albricht)
Gra będzie dostępna jedynie w kampanii + niewielka nadwyżka produkcyjna na gamefoundzie, po zakończeniu wysyłek.
Re: Łowcy A.D. 1492 / The Hunters A.D. 1492 (Mateusz Albricht)
Czyli nie udało się znaleźć wydawnictwa do retailu?:(
Firma Rebel niech się zajmie wydaniem gry Domek, bo tylko do tego się nadaje.
- _Ukasz
- Posty: 197
- Rejestracja: 24 wrz 2020, 08:37
- Lokalizacja: Jaworzno
- Has thanked: 40 times
- Been thanked: 70 times
Re: Łowcy A.D. 1492 / The Hunters A.D. 1492 (Mateusz Albricht)
Uszanowanie,
śmigałem sobie po jutubie i wpadłem na świeży materiał:
https://www.youtube.com/watch?v=1h-Ai6P-Hj8
śmigałem sobie po jutubie i wpadłem na świeży materiał:
https://www.youtube.com/watch?v=1h-Ai6P-Hj8
Re: Łowcy A.D. 1492 / The Hunters A.D. 1492 (Mateusz Albricht)
Niestety, jak do tej pory rozmowy nie przyniosły rezultatu, więc przy obecnej dacie premiery na 99% nic się już w tej kwestii nie zmieni.
-
- Posty: 1018
- Rejestracja: 09 lip 2007, 15:25
- Lokalizacja: okolice Bydgoszczy
- Has thanked: 39 times
- Been thanked: 30 times
Re: Łowcy A.D. 1492 / The Hunters A.D. 1492 (Mateusz Albricht)
Mam takie pytanie, które mnie nurtuje - po przestudiowaniu materiałów wydaje mi się, że drugi zestaw bohaterów (z Awanturniczką ) jest bardziej odmienny od tych z podstawki, niż pierwszy zestaw? Chodzi mi o to, żeby uzyskać większą różnorodność bohaterów. Ktoś może coś podpowiedzieć?