W wersji papierowej nie ma problemu, żeby zagrać do 50PZ nie do 40. Gdy będzie okazja wypróbuję i dam znać, jak poszło.Propi pisze: ↑04 lut 2024, 12:39 https://www.gamesfanatic.pl/2024/02/02/knarr/
Czas rozgrywki jest krótki i wolałbym, gdyby był o 5/10 minut dłuższy.
Knarr (Thomas Dupont)
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
- Legun
- Posty: 1787
- Rejestracja: 20 wrz 2005, 19:22
- Lokalizacja: Kraków
- Has thanked: 76 times
- Been thanked: 158 times
Re: Knarr (Thomas Dupont)
Najlepsze gry to te, w które wygrywa się dzięki wybitnej inteligencji, zaś przegrywa przez brak szczęścia...
- Legun
- Posty: 1787
- Rejestracja: 20 wrz 2005, 19:22
- Lokalizacja: Kraków
- Has thanked: 76 times
- Been thanked: 158 times
Re: Knarr (Thomas Dupont)
Nie ma tego w instrukcji, lecz może się komuś przydać zestawienie liczebności kart - wszak w tej grze liczy się naprawdę każdy ruch.
Na potrzeby tego nazwałem sobie typy kart tak, kierując się obrazkami na czerwonych karach: skald (sława), handlarz (bransoletka), kadrowa (hełm), wódz (PZ).
2 graczy:
czerwone: handlarz 2, kadrowa 1, wódz 3
żółte: skald 2, handlarz 1, wódz 3
zielone: skald 1, handlarz 1, kadrowa 2, wódz 3
niebieskie: skald 2, handlarz 1, kadrowa 1, wódz 2
fioletowe: skald 1, handlarz 2, kadrowa 2, wódz 1
3 graczy:
czerwona: skald 1, handlarz 1
żółte: kadrowa 1, wódz 1
zielona: kadrowa 1
niebieskie: handlarz 1, wódz 1
fioletowe: skald 1, wódz 1
4 graczy:
czerwone: kadrowa 1, wódz 1
żółte: handlarz 1, wódz 1
zielona: handlarz 1, wódz 1
niebieskie: skald 1, wódz 1
fioletowe: wódz 2
Na potrzeby tego nazwałem sobie typy kart tak, kierując się obrazkami na czerwonych karach: skald (sława), handlarz (bransoletka), kadrowa (hełm), wódz (PZ).
2 graczy:
czerwone: handlarz 2, kadrowa 1, wódz 3
żółte: skald 2, handlarz 1, wódz 3
zielone: skald 1, handlarz 1, kadrowa 2, wódz 3
niebieskie: skald 2, handlarz 1, kadrowa 1, wódz 2
fioletowe: skald 1, handlarz 2, kadrowa 2, wódz 1
3 graczy:
czerwona: skald 1, handlarz 1
żółte: kadrowa 1, wódz 1
zielona: kadrowa 1
niebieskie: handlarz 1, wódz 1
fioletowe: skald 1, wódz 1
4 graczy:
czerwone: kadrowa 1, wódz 1
żółte: handlarz 1, wódz 1
zielona: handlarz 1, wódz 1
niebieskie: skald 1, wódz 1
fioletowe: wódz 2
Najlepsze gry to te, w które wygrywa się dzięki wybitnej inteligencji, zaś przegrywa przez brak szczęścia...