Awaken Realms

Plany wydawnicze i dyskusje o wydawnictwach polskich i zagranicznych
Awatar użytkownika
brazylianwisnia
Posty: 4081
Rejestracja: 07 mar 2017, 20:48
Has thanked: 267 times
Been thanked: 934 times

Re: Awaken Realms

Post autor: brazylianwisnia »

Spoiler:
Czyli jakie? bo Midjourney V6 robi dobre napisy, dobre ręce i w tysiącu różnych styli. Zrobienie bezbłędnych grafiki w MJ to żaden problem a AR ma jeszcze grafików, którzy mogliby poprawić każdy błąd dlatego wątpię by używali AI i to ukrywali. Twórcy Terraformacji Marsa używają AI, nie kryją się z tym a ludzie i tak kupują więc po co miałaby być taka ściema?
Gry planszowe i AI to idealna para. Różnorodne grafiki, przekierowanie kosztu na development, redagowanie i tłumaczenie zasad, wsparcie dla reguł dla graczy a nawet testowanie gier planszowych.
Spoiler:
Ale kto mówi o figurkach?ja chętnie wezmę wersję z akrylowymi budynkami i towarami, ładne dwuwarstwowe planszetki i sztos.
Sprzedam:Nemesis Lockdown Sundrop
forum/viewtopic.php?f=65&t=76430
Awatar użytkownika
Diserve
Posty: 196
Rejestracja: 05 paź 2021, 08:35
Has thanked: 92 times
Been thanked: 67 times

Re: Awaken Realms

Post autor: Diserve »

brazylianwisnia pisze: 28 lut 2024, 17:02
Czyli jakie? bo Midjourney V6 robi dobre napisy, dobre ręce i w tysiącu różnych styli. Zrobienie bezbłędnych grafiki w MJ to żaden problem a AR ma jeszcze grafików, którzy mogliby poprawić każdy błąd dlatego wątpię by używali AI i to ukrywali. Twórcy Terraformacji Marsa używają AI, nie kryją się z tym a ludzie i tak kupują więc po co miałaby być taka ściema?
Gry planszowe i AI to idealna para. Różnorodne grafiki, przekierowanie kosztu na development, redagowanie i tłumaczenie zasad, wsparcie dla reguł dla graczy a nawet testowanie gier planszowych.
Ale ale! Nie bij posłańca ;) jak napisałem powyżej, nie twierdze, że używają albo nie i nie mówie czy to źle czy dobrze. Aczkolwiek wątek się pojawił i niestety odciąga dyskusje w kampani od gameplayu na te tory.

Inna sprawa, że AR po cichu podmienilo grafike po drobnym retuszu. Słabo PRowe zagranie raczej.
shuji
Posty: 1280
Rejestracja: 23 kwie 2014, 19:47
Has thanked: 36 times
Been thanked: 219 times

Re: Awaken Realms

Post autor: shuji »

menelobej pisze: 28 lut 2024, 11:47 O ile gry wydawane przez AR to w większości nie moja bajka, to zaciekawiło mnie jaki jest sens wydawania dopasionego Puerto Rico? Cena zapewne będzie wysoka, ale właściwie co takiego wydanie AR może wnieść do wygody i w ogóle zachęcania do grania w Puerto? Tam liczy się przejrzystość graficzna i wygoda operowania komponentami, tak żeby można było kontrolować stan gry. Pójście w figurki nic tu nie poprawi.
No ja na przykład kupię, a nie mam Puerto
Awatar użytkownika
japanczyk
Moderator
Posty: 10924
Rejestracja: 26 gru 2018, 08:19
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 3357 times
Been thanked: 3217 times

Re: Awaken Realms

Post autor: japanczyk »

brazylianwisnia pisze: 28 lut 2024, 17:02
Spoiler:
Czyli jakie? bo Midjourney V6 robi dobre napisy, dobre ręce i w tysiącu różnych styli. Zrobienie bezbłędnych grafiki w MJ to żaden problem a AR ma jeszcze grafików, którzy mogliby poprawić każdy błąd dlatego wątpię by używali AI i to ukrywali. Twórcy Terraformacji Marsa używają AI, nie kryją się z tym a ludzie i tak kupują więc po co miałaby być taka ściema?

Obrazek
Jak wejdziesz na stronie kampanii to mozna zobaczyc taka grafike
I ta sama grafika, juz zretushowana pojawia sie tez jako okladka na bgg czy na samej stronie kawalek wyzej:
https://gamefound.com/en/projects/awake ... /grimcoven
https://boardgamegeek.com/image/8061469/grimcoven
Awatar użytkownika
brazylianwisnia
Posty: 4081
Rejestracja: 07 mar 2017, 20:48
Has thanked: 267 times
Been thanked: 934 times

Re: Awaken Realms

Post autor: brazylianwisnia »

Spoiler:
Pytanie czy to czegoś dowodzi? Bo zakładamy, że AR mając tyle kapitału, sporo dobrych ilustratorów korzysta z przestarzałego AI do generowania obrazu i nawet nie sprawdza dokładnie co wygenerowali? No jest to możliwe ale czy wielce prawdopodobne? I dlaczego mieliby to celowo ukrywać? Nie chce mi się w to wierzyć ale moge się mylić. Jeśli to prawda to słabo bo ja w kilka godzin moge wygenerować lepsza grafike niż ta okładka a nie zajmuje się tym w pełni zawodowo(choć wykorzystuje grafiki AI w wizualizacjach HMI/SCADA).
Ostatnio zmieniony 29 lut 2024, 17:06 przez Curiosity, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: cytowanie
Sprzedam:Nemesis Lockdown Sundrop
forum/viewtopic.php?f=65&t=76430
manicminer
Posty: 821
Rejestracja: 07 wrz 2019, 15:00
Has thanked: 74 times
Been thanked: 103 times

Re: Awaken Realms

Post autor: manicminer »

Diserve pisze: 28 lut 2024, 16:36
flissak pisze: 28 lut 2024, 16:31
Diserve pisze: 28 lut 2024, 14:40 Odnośnie zapowiedzi - to w przypadku Grimcoven jest dramka na Gamefoundowej stronie kampani odnośnie tego, że okładka jest robiona z użyciem AI
Ludzie uznali, że okładka wygląda za dobrze jak na prace człowieka? Ojej, to już skończyło się twierdzenie, że AI robi szrot? ;D
Raczej, że są błędy typowe dla AI i artefakty. Nie wnikam, nie oceniam, informuje :)
Nie chcę zamieniać tego w wątek o AI, ale artefakty i błędy typowe dla AI to może w midjourney i prostym text to image, spokojnie da się zrobić taką grafikę, której nie odróżnisz od zdjęcia, a co dopiero kreskówkową jak ta od AR. Jeszcze trochę a wszystko będzie tworzone w AI i ewentualnie udoskonalane przez ludzi przy pomocy AI. Nadchodzą ciężkie czasy dla grafików
Awatar użytkownika
krecilapka
Posty: 968
Rejestracja: 26 mar 2013, 09:54
Lokalizacja: Szczecin
Has thanked: 38 times
Been thanked: 188 times

Re: Awaken Realms

Post autor: krecilapka »

brazylianwisnia pisze: 29 lut 2024, 17:01 ja w kilka godzin moge wygenerować lepsza grafike niż ta okładka a nie zajmuje się tym w pełni zawodowo(choć wykorzystuje grafiki AI w wizualizacjach HMI/SCADA).
To zrób i się pochwal.
Bardzo chętnie pooglądamy fajną i lepsza grafikę :).
Awatar użytkownika
brazylianwisnia
Posty: 4081
Rejestracja: 07 mar 2017, 20:48
Has thanked: 267 times
Been thanked: 934 times

Re: Awaken Realms

Post autor: brazylianwisnia »

krecilapka pisze: 04 mar 2024, 21:50
brazylianwisnia pisze: 29 lut 2024, 17:01 ja w kilka godzin moge wygenerować lepsza grafike niż ta okładka a nie zajmuje się tym w pełni zawodowo(choć wykorzystuje grafiki AI w wizualizacjach HMI/SCADA).
To zrób i się pochwal.
Bardzo chętnie pooglądamy fajną i lepsza grafikę :).
Ale kto mi za to zapłaci? :P
Best I can do is wrzucić rzeczy, które gdzieś tam przy okazji testowania generowalem.
Zaznaczam jednak, że mając kilka godzin na jedną grafike, robiąc jej kilkadziesiąt iteracji, następnie wybierając najlepsze prosząc MJ o poprawienie wskazanych fragmentów osiagnalbym z pewnością lepsze rezultaty a co dopiero ludzie robiący to profesjonalnie, okładkę do gry planszowe w wielomilionowym projekcie i mając grafików na pokładzie z dużo większą wiedzą na temat styli, kompozycji i zmysłem artystycznym.
No ale wrzucam jakiś tam proof of concept, ze dobra jakość to nie jest problem(tylko proszę pamiętać o założeniach) no i jest to już przestarzała wersja Midjourney.
Spoiler:
Więc skoro amator może osiągnąć jakieś tam ok efekty bez latajacych mieczy to co dopiero graficy robiąc okładke(!). Dlatego aż nie chce mi się wierzyć, że to było AI i tuzin ich grafików puścił takie coś na pierwszą strone. To by bardzo źle świadczyło o ich profesjonalizmie..
Sprzedam:Nemesis Lockdown Sundrop
forum/viewtopic.php?f=65&t=76430
Awatar użytkownika
brazylianwisnia
Posty: 4081
Rejestracja: 07 mar 2017, 20:48
Has thanked: 267 times
Been thanked: 934 times

Re: Awaken Realms

Post autor: brazylianwisnia »

Chyba jednak AR naprawde korzysta z AI...Ravensburger kazał im zdjąć grafiki Puerto Rico z gamefound...jeśli to prawda to naprawde jestem w szoku ich olewczym podejściem do puszczania niesprawdzonych materiałów. Dziwić się później, że mają tyle błędów w tekście czy zasadach jak nawet grafik które stworzyli w 2 godz zamiast w 20 nie chce im się sprawdzić przez 15min..
Dla mnie to szokujące, że można się wykazać niedbalstwem przy tak wielkiej stawce...
Sprzedam:Nemesis Lockdown Sundrop
forum/viewtopic.php?f=65&t=76430
Awatar użytkownika
japanczyk
Moderator
Posty: 10924
Rejestracja: 26 gru 2018, 08:19
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 3357 times
Been thanked: 3217 times

Re: Awaken Realms

Post autor: japanczyk »

brazylianwisnia pisze: 05 mar 2024, 18:09 Chyba jednak AR naprawde korzysta z AI...Ravensburger kazał im zdjąć grafiki Puerto Rico
Skad info?
Awatar użytkownika
mikolajl
Posty: 411
Rejestracja: 17 sie 2011, 17:18
Lokalizacja: Piasseczno
Has thanked: 154 times
Been thanked: 16 times
Kontakt:

Re: Awaken Realms

Post autor: mikolajl »

japanczyk pisze: 05 mar 2024, 20:59
brazylianwisnia pisze: 05 mar 2024, 18:09 Chyba jednak AR naprawde korzysta z AI...Ravensburger kazał im zdjąć grafiki Puerto Rico
Skad info?
Między innymi tu: https://boardgamewire.com/index.php/202 ... -steps-in/
Awatar użytkownika
Emil_1
Posty: 1381
Rejestracja: 31 maja 2016, 13:34
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 47 times
Been thanked: 172 times

Re: Awaken Realms

Post autor: Emil_1 »

Masakra
Miłego dnia! :)
Awatar użytkownika
mmag
Posty: 1147
Rejestracja: 02 lut 2016, 18:08
Has thanked: 413 times
Been thanked: 254 times

Re: Awaken Realms

Post autor: mmag »

Ech, rozgłaszają i promują wszędzie swoje misternie wyreżyserowane show z zapowiedziami na kolejny rok, a w tle komuś się nie chciało nawet poświęcić godzinki i sprawdzić grafik, którymi będą reklamować nowe tytuły pod kątem obecności sześcio palczastych ludzi... Dosyć żenujące.
Spoiler:
Awatar użytkownika
brazylianwisnia
Posty: 4081
Rejestracja: 07 mar 2017, 20:48
Has thanked: 267 times
Been thanked: 934 times

Re: Awaken Realms

Post autor: brazylianwisnia »

mmag pisze: 05 mar 2024, 22:24 Ech, rozgłaszają i promują wszędzie swoje misternie wyreżyserowane show z zapowiedziami na kolejny rok, a w tle komuś się nie chciało nawet poświęcić godzinki i sprawdzić grafik, którymi będą reklamować nowe tytuły pod kątem obecności sześcio palczastych ludzi... Dosyć żenujące.
No to jest właśnie problem bo wysyła sygnał, że nie ma w nich zaangażowania do dopracowywania każdego detalu gry. gdzieś tam to regularnie przebijało gdy czegoś nie sprawdzili i poszło do produkcji, gdzieś były łatwo widoczne błędy w tekście, cześć graczy skarżyła się na kolorystykę kości deluxe do ISS I teraz taki klops. To pokazuje, że nie tylko nie mają zaangażowania i nastawienia na zrobienie co się da by było wszystko jak najbliżej perfekcji ale też nie mają odpowiednich procedur... Jestem rozczarowany bo AR rośnie tylko w mase. Już ostatnio zrezygnowałem z Dragon Eclipse I STALKERa i mam wątpliwości czy ufać w to, że będą dokładać starań a nie tylko wypluwać komercyjny produkt za produktem z taśmy tak aby był "good enough". Łatwiej mi wydać ta kase na gry ITU.
Sprzedam:Nemesis Lockdown Sundrop
forum/viewtopic.php?f=65&t=76430
Awatar użytkownika
japanczyk
Moderator
Posty: 10924
Rejestracja: 26 gru 2018, 08:19
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 3357 times
Been thanked: 3217 times

Re: Awaken Realms

Post autor: japanczyk »

mmag pisze: 05 mar 2024, 22:24 Ech, rozgłaszają i promują wszędzie swoje misternie wyreżyserowane show z zapowiedziami na kolejny rok, a w tle komuś się nie chciało nawet poświęcić godzinki i sprawdzić grafik, którymi będą reklamować nowe tytuły pod kątem obecności sześcio palczastych ludzi... Dosyć żenujące.
Akurat tych 6 palcow w Puerto rico dopatrzyc sie nie moge, ale okladka z Grimcoven przed i po retuszu to ewidentne wykorzystanie AI, ktore powinno byc wylapane na etapie przegladania materialow promocyjnych
no na miejscu p. Swierkota to jednak przescrollowalbym ten caly content w ramach micromanagementu, bo mimo, ze pewnie wiekszosc osob uzycie AI zwisa, to jednak beda takie co wokalnie zwroca na to uwage, szczegolnie ze to goracy temat
tomekmani3k
Posty: 600
Rejestracja: 29 lip 2015, 19:26
Has thanked: 59 times
Been thanked: 144 times

Re: Awaken Realms

Post autor: tomekmani3k »

To są dopiero zapowiedzi gier. Nawet nie ruszyły ich kampanie. Czy spodziewacie się, że to co już widzicie będzie się znajdowało w grze w takiej właśnie formie? Nawet na forum często czytam, że gra musi być dobra mechanicznie żeby wzbudzić zainteresowanie, a teraz najwazniejsze czy użyto AI do zrobienia grafik dla zapowiedzi.
Może zaraz powstanie nowy trend gier kraftowych, wszystkie grafiki ręcznie robione, karty recznie wycinane a nie jakaś megafabryka z Chin, ręcznie rzeźbione figurki, itd. :D
Ja poczekam na rozpoczęcie kampanii. Teraz po opisie i klimacie wiem, co może mnie zaciekawić, a co nie trafiło w mój gust. Każda z zapowiedzianych gier będzie pewnie dopracowana mechanicznie i graficznie przed dostarczeniem finalnego produktu.
MowMiStefan
Posty: 636
Rejestracja: 17 sie 2020, 15:09
Lokalizacja: Warszawa/Tychy
Has thanked: 69 times
Been thanked: 162 times

Re: Awaken Realms

Post autor: MowMiStefan »

A co jest złego w grafikach AI??? Chyba chodzi o to czy się dobrze gra i czy się podoba? Nagle jak to robił AI to już nie jest ok? WTF???
A może to na zasadzie THEY TOOK OUR JOBS!? Jak dla mnie nawet lepiej - może będzie taniej. A jak nie będzie taniej, to może dzięki większej marży wymyślą znów coś fajnego.
Moja półka - chetnie umówię się na partyjkę (Tychy i okolice).

Sprzedam / Kupię
Awatar użytkownika
japanczyk
Moderator
Posty: 10924
Rejestracja: 26 gru 2018, 08:19
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 3357 times
Been thanked: 3217 times

Re: Awaken Realms

Post autor: japanczyk »

tomekmani3k pisze: 06 mar 2024, 08:52 To są dopiero zapowiedzi gier. Nawet nie ruszyły ich kampanie. Czy spodziewacie się, że to co już widzicie będzie się znajdowało w grze w takiej właśnie formie?
Grafika z okladki ISS Vanguard byla taka sama od zapowiedzi jesli sie nie myle - nawet artbook ja mial, ktory zapowiadal te gre
Do zamkow burgundii zdaje sie tez promocyjna grafika zostala ostateczna okladka

Szczerze nie wyobrazam sobie, zeby grafika, ktora miala byc okladka Grimcoven w obcenym wypadku byla ostateczna

Nie mam nic przeciwko korzystani z AI przez grafikow, ale kurcze to jednak pozostawia niesmak jesli sie firma w zaden sposob do tego nie odnosi i ignoruje sprawe - to swiadczy tylko o profesjonalizmie
Awatar użytkownika
Hardkor
Posty: 4473
Rejestracja: 15 paź 2019, 11:20
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 1354 times
Been thanked: 848 times
Kontakt:

Re: Awaken Realms

Post autor: Hardkor »

japanczyk pisze: 06 mar 2024, 09:08 pozostawia niesmak jesli sie firma w zaden sposob do tego nie odnosi i ignoruje sprawe - to swiadczy tylko o profesjonalizmie
Ale, że do czego ma się odnieść?
Posiadam najwyższy (3%) rabat w aleplanszowki - jeśli chce skorzystać to daj znać. Jestem prawie ciągle przy komputerze (praca zdalna), więc szybko odpiszę :)
Awatar użytkownika
Shodan
Posty: 1222
Rejestracja: 24 cze 2017, 20:15
Lokalizacja: Gdańsk
Has thanked: 474 times
Been thanked: 444 times

Re: Awaken Realms

Post autor: Shodan »

Niesmak bierze się stąd, że w filmiku zapowiadającym nowe gry na 2024 r. AR chwali się, że zatrudnia 170 osób, w tym utalentowanych grafików, i tego samego dnia odpala na GF prekampanie, w których zamieszcza grafiki AI, w dodatku nieudolnie obrobione. Może teksty promocyjne też pisało AI? To wygląda jakby przygotowywali te stronki na kolanie, a zapowiadali wielkie wydarzenie na 10 lecie firmy (sic!)
Dla mnie to wizerunkowy strzał w kolano.
Awatar użytkownika
japanczyk
Moderator
Posty: 10924
Rejestracja: 26 gru 2018, 08:19
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 3357 times
Been thanked: 3217 times

Re: Awaken Realms

Post autor: japanczyk »

Hardkor pisze: 06 mar 2024, 09:12 Ale, że do czego ma się odnieść?
Do wykorzystywania grafik AI w swoich grach
Wszelkie pytania o wykorzystanie AI sa ze strony AR ignorowane
Awatar użytkownika
brazylianwisnia
Posty: 4081
Rejestracja: 07 mar 2017, 20:48
Has thanked: 267 times
Been thanked: 934 times

Re: Awaken Realms

Post autor: brazylianwisnia »

MowMiStefan pisze: 06 mar 2024, 09:07 A co jest złego w grafikach AI??? Chyba chodzi o to czy się dobrze gra i czy się podoba? Nagle jak to robił AI to już nie jest ok? WTF???
A może to na zasadzie THEY TOOK OUR JOBS!? Jak dla mnie nawet lepiej - może będzie taniej. A jak nie będzie taniej, to może dzięki większej marży wymyślą znów coś fajnego.
Tu kompletnie nie chodzi o to, ze są grafiki AI. To narzędzie jak każde inne, zwiększa efektywność, obniza koszty i wbrew krzykaczom najwięcej wycisną z niego artyści ze swoją wiedzą.

Chodzi o skrupulatność. Masz 3 projekty za potencjalnie łącznie 50mln zł i nie chce się nikomu sprawdzić jakości tych grafik przed wypluciem ich jako twarz kampanii. Jak później mieć zaufanie, że tester robi swoją pracę skrupulatnie? Że dział jakości dokładnie trzepie produkt? Jak to połączyć z kośćmi ISS które wywołały niezadowolenie, z błędami na kartach w poprzednich grach itd to powstaje obraz robienia gier taśmowo, które nie mają ambicji być topowymi a takimi "good enough" 8/10 bo szkoda wkładać więcej pracy w produkt bo przecież jest zapłacone z góry.
Dla mnie takie olewcze potraktowanie tych grafik to taki zły sygnał.
tomekmani3k pisze: 06 mar 2024, 08:52 Każda z zapowiedzianych gier będzie pewnie dopracowana mechanicznie i graficznie przed dostarczeniem finalnego produktu.
No właśnie niemal każda cierpi na jakąś bolączke jakościowa czy gameplayowa, której dało się uniknąć bo niektóre nawet gracze w kampanii punktowali. Gdybyś to Ty robił gry gdzie oczekujesz, że skasujesz na tych projektach w roku 2024 50mln zł to też bys wygenerował grafikę w AI, wkleił z miejsca bez zbędnego przeglądania bo szkoda paru godzin by się upewnić, że twarz naszej kampanii jest idealna? Bo ja to bym pewne kilka dni czytał każde słowo, kwestionował ułożenie każdej grafiki, przesuwał o 5 pixeli w prawo, lewo..Przy takiej stawce powinno Ci jednak zależeć aby od początku do końca wszystko wyglądało top.
Sprzedam:Nemesis Lockdown Sundrop
forum/viewtopic.php?f=65&t=76430
Hrosskar
Posty: 355
Rejestracja: 30 cze 2020, 18:36
Has thanked: 73 times
Been thanked: 77 times

Re: Awaken Realms

Post autor: Hrosskar »

japanczyk pisze: 06 mar 2024, 09:24
Hardkor pisze: 06 mar 2024, 09:12 Ale, że do czego ma się odnieść?
Do wykorzystywania grafik AI w swoich grach
Wszelkie pytania o wykorzystanie AI sa ze strony AR ignorowane
Podobnie jak pytania o Kings od Ruin po polsku. 2 fala ISS Vanguard chociaż ma już skończone tłumaczenie i teraz będą testy, więc jest szansa na przesyłkę w tym roku, ale nowy TG raczej 2025.
tomekmani3k
Posty: 600
Rejestracja: 29 lip 2015, 19:26
Has thanked: 59 times
Been thanked: 144 times

Re: Awaken Realms

Post autor: tomekmani3k »

brazylianwisnia pisze: 06 mar 2024, 09:38
Spoiler:
No właśnie niemal każda cierpi na jakąś bolączke jakościowa czy gameplayowa, której dało się uniknąć bo niektóre nawet gracze w kampanii punktowali. Gdybyś to Ty robił gry gdzie oczekujesz, że skasujesz na tych projektach w roku 2024 50mln zł to też bys wygenerował grafikę w AI, wkleił z miejsca bez zbędnego przeglądania bo szkoda paru godzin by się upewnić, że twarz naszej kampanii jest idealna? Bo ja to bym pewne kilka dni czytał każde słowo, kwestionował ułożenie każdej grafiki, przesuwał o 5 pixeli w prawo, lewo..Przy takiej stawce powinno Ci jednak zależeć aby od początku do końca wszystko wyglądało top.
Oczywiście nie popieram jakichkolwiek wpadek jakościowych ale wszelkie wspieraczki polegają na sprzedaży idei. Im więcej się ktoś przyłoży tym większa szansa na sukces. W kampaniach AR nawet po zakończeniu zbiórki pojawiają się aktualizację gdzie tłumaczą, że coś jeszcze poprawiają dla dobra graczy. Każda zmiana generuje ryzyko, że coś nie będzie spójne. Czy każdy element gry jest testowany od zera po każdej zmianie? Na pewno nie ale gdzie jest inaczej? Testuję się obszary w których spodziewamy się błędów.
AR na pewno w jakimś stopniu bazuje na wcześniejszych sukcesach lub wpadkach i wie, że literówka, przesunięcie o kilka pikseli czy coś innego nie odbije się znacząco na wyniku finansowym. Bo jednak AR to firma i liczy się zysk. Jako klient chcę najwyższej jakości, jednocześnie chcę sensownej ceny więc muszę iść na pewien kompromis. Gdy jakość przyszłych produktów będzie za niska to pewnie zrezygnuję z zakupu kolejnych ich produktów.
Awatar użytkownika
sopel82
Posty: 472
Rejestracja: 17 lis 2022, 11:07
Has thanked: 154 times
Been thanked: 157 times

Re: Awaken Realms

Post autor: sopel82 »

Hrosskar pisze: 28 lut 2024, 08:22 Te 170 osób to całkiem możliwe, że pracuje w firmie, a ze współpracującymi to te 300 wydaje się realne.
Na dole kampanii Grimcoven napisali, że

OUR BOARD GAME DIVISION CONSISTS OF

10 people in Game design and tests
7 people in DTP
7 people in 2D layout
8 people in 2D art
6 people in 3D sculpting
4 people in Story and writing
12 people in Production
7 people in Logistics
5 people in Customer service
35 people in Backoffice (HR, Finance,Administration, etc.)
On top of that, we are also working with 3rd party contributors and authors.
sprzedam / bgg contribs / “an’ it harm none, do what ye will”
ODPOWIEDZ