Biały Zamek / White Castle (Isra C., Shei S.)

Tutaj można dyskutować o konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier.
NIE NALEŻY TUTAJ PYTAĆ O ZASADY, MALOWANIE, ROBIENIE INSERTÓW ORAZ KOSZULKI! OD TEGO SĄ INNE PODFORA
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Awatar użytkownika
Ardel12
Posty: 3352
Rejestracja: 24 maja 2006, 16:26
Lokalizacja: Milicz/Wrocław
Has thanked: 1032 times
Been thanked: 2009 times

Biały Zamek / White Castle (Isra C., Shei S.)

Post autor: Ardel12 »

Obrazek

https://boardgamegeek.com/boardgame/371942/white-castle

Opis z BGG:
Spoiler:
Opis z BGG przetłumaczony(google translate + poprawki ode mnie):
Czapla leci nad niebem Himeji, podczas gdy Daimio ze szczytu zamku obserwuje poruszanie się swoich sług. Ogrodnicy pielęgnują staw, w którym żyją karpie koi, wojownicy stoją na straży na murach, a dworzanie tłoczą się przy bramach, oczekując audiencji, która przybliży ich do najgłębszych kręgów dworu. Kiedy zapada noc, latarnie zapalają się i robotnicy wracają do swojego klanu.

W Białym Zamku gracze będą kontrolować jeden z tych klanów, aby zdobyć więcej punktów zwycięstwa niż pozostałe. Aby tego dokonać, muszą mieć ogromny wpływ na sąd, odważnie zarządzać zasobami i umieszczać swoich pracowników we właściwym miejscu o właściwym czasie. Autorami są Sheila Santos i Israel Cendrero, duet znany jako Llama Dice, który wraz z Devirem zaprojektował także odnoszącą sukcesy Czerwoną Katedrę. W tym przypadku zostawiamy Moskwę Iwana Groźnego w tyle, aby zwiedzić najbardziej imponującą fortecę współczesnej Japonii, Zamek Himeji, gdzie powiewa sztandar klanu Sakai pod rozkazami Daimio Sakai Tadakiyo.

Biały Zamek to gra typu Euro z mechaniką zarządzania zasobami, rozmieszczania pracowników i umieszczania kości w celu wykonywania akcji. Podczas gry, przez trzy rundy, gracze będą wysyłać członków swojego klanu do pielęgnacji ogrodów, obrony zamku lub awansowania na drabinie społecznej szlachty. Na koniec gry będą one nagradzać graczy punktami zwycięstwa na różne sposoby.

Plansza główna przedstawia Zamek Himeji, podzielony na kilka stref. Największy znajduje się wewnątrz zamku, z Komnatą Tysiąca Dywanów, gdzie dworzanie muszą wspinać się po drabinie społecznej, aż dotrą do kręgu najbliżej Daimio, aby cieszyć się jego przychylnością. Jest też staw i ogród, cierpliwie pielęgnowany przez ogrodników, gdzie każdy może bez ograniczeń odpocząć i kontemplować jego piękno. Kolejnym ważnym obszarem są mury i tereny zewnętrzne zamku, gdzie wojownicy patrolują i pełnią wartę. Wreszcie znajdujemy obszar trzech mostów, w którym gromadzą się trzy rodzaje kości, których można użyć do wykonywania działań, oraz domenę osobistą każdego gracza, gdzie będą śledzić swoje zasoby i rezerwę pracowników.

Dzięki przystępnym zasadom i bardzo starannej oprawie The White Castle jest bardzo wszechstronnym tytułem, który będzie pasował do różnych grup graczy. Zgodnie z tradycją w przypadku tytułów Llama Dice, jej elegancki i prosty design kryje w sobie ogromną głębię strategiczną w zasięgu ręki graczy.
Awatar użytkownika
VivoBrezo
Posty: 781
Rejestracja: 11 sie 2019, 10:56
Has thanked: 155 times
Been thanked: 528 times
Kontakt:

Re: Biały Zamek / White Castle (Isra C., Shei S.)

Post autor: VivoBrezo »

To ja może zacznę. Na plus dla mnie bardzo krótka kołderką, szybka gra, mnóstwo mozdzenia i ciężkich decyzji, bo nie robisz wszystkiego. Do tego system wykonywania akcji, czyli ciekawa wariacja Dice placementu. No ale ja lubię Dice placement, więc ciężko mi go zepsuć 😃.
Co może wkurzać. Koncept z akcjami na kartach, bo możesz sobie coś zaplanować, a tej karty z tą akcją może zaraz nie być, bo zabierze Ci ja przeciwnik.
Jak grałem na 2 osoby to nie było dramatu i grało mi się bardzo przyjemnie, bo wiedziałem że muszę sobie przygotować inne, alternatywne zagranie, ale na więcej osób to może być frustrujące.
Gra zdecydowanie bardziej taktyczna. Dla mnie duża okejka, bo to małe, szybkie euro za rozsądne pieniądze, przy którym bardzo dobrze się bawiłem, natomiast może wkurzać 😃
Cześć! Nie widzicie nas, ale możecie nas usłyszeć w podcaście Kości, Piony i Bastiony. Rozmawiamy o grach, które lubimy, bo życie jest za krótkie, na te słabe.
Kości, Piony i Bastiony Youtube
Kości, Piony i Bastiony Spotify
Awatar użytkownika
Ardel12
Posty: 3352
Rejestracja: 24 maja 2006, 16:26
Lokalizacja: Milicz/Wrocław
Has thanked: 1032 times
Been thanked: 2009 times

Re: Biały Zamek / White Castle (Isra C., Shei S.)

Post autor: Ardel12 »

Udało mi się zagrać w Biały Zamek już dwa razy. W grupach 2 i 3os. W grupie 2os każdy grał pierwszy raz, a w 3os każdy miał po 1 partii prócz 1 gracza. Partie zajęły w obu przypadkach mniej niż 60min(okolice 45).

Gra ma bardzo proste zasady. Główna mechanika to dice placement. Mamy na planszy trzy mosty, na których kładziemy kostki w jednym z trzech kolorów ustawiając je w rosnącej kolejności. W swojej turze wybieramy jedną ze skrajnych kostek i wykonujemy nią akcję. Wzięcie kości z prawej strony(czyli największej dostępnej wartości w danym kolorze) nie daje nam żadnego bonusu w przeciwieństwie do lewej strony, która odpali bonus lampy z naszej planszetki(obszar, który możemy rozbudować w trakcie partii o kolejne bonusy). Kostkę kładziemy na jednym z dostępnych pól. Pole te mogą znajdywać się na jednym z 3 głównych lub 2 pomniejszych obszarów planszy głównej albo na naszej planszetce. Każde z tych pól ma nadrukowane oczka. Służą one wyliczeniu bonusu/kary pieniężnej jaką otrzymamy w zależności od różnicy pomiędzy polem a kładzioną na nim kostką. Jak wynik dodatni to kasę dostajemy, jak ujemny to musimy wydać. Następnie sprawdzamy kolor kostki, są pola, gdzie kolor nie ma znaczenia, ale przeważająca część wskaże nam na bazie koloru jaką akcję wykonamy. Jest to o tyle ciekawe, że akcje w zamku są układane w losowy sposób przez karty jakie tam trafią(jest ich całkiem sporo) oraz kolor kostki jest również losowo do akcji przypisywany przez żetony. Setup daje więc sporą różnorodność, gdyż losujemy też karty ogrodów jak i bonusy z wojowników. Dodatkowo na 3+ graczy możemy układać kostkę na kostce przeciwnika wyliczając bonus pieniężny względej wartości położonej kostki.

Gra toczy się przez 3 rundy, a w każdej z nich wykonamy 3 akcje. 9 akcji na grę i liczymy punkty. Kołderka wygląda na bardzo krótką, ale silniczek jaki jesteśmy w stanie tu odpalić potrafi rozpędzić się w sekundę do setki. Układ na planszy + bonusy/akcje z naszej planszetki mogą zrobić ogromne comba, które pozwolą wykonać nawet kilka akcji za jedną kostkę. Tutaj mam bardzo zbliżone uczucia do Darwina, gdzie pierwsze ruchy są bardzo biedne i w pewnym momencie łapiemy wiatr w żagle i pędzimy do przodu na wypracowanym układzie. Akcje są bardzo proste i głównie polegają na zebraniu zasobów, których możemy trzymać określone ilości(prócz pieniędzy), lub odpaleniu akcji głównych i tym samym wysłaniu jednego z roboli z planszetki na plasznę. Akcje główne to ogród(zapewniają bonus natychmiastowy + na każdy koniec rundy jeśli pozostała chociaż jedna kostka na moście nad naszą akcją, to ją odpalimy), zamek(pchamy naszych ludzi do bramy, a potem przez kolejne poziomy zamku. Wchodząc do każdej z komnta dostajemy kartę akcji tam się znajdującą, która podmienia tą z planszetki, więc mamy realny wpływ jakie akcje z niej bedziemy mogli odpalać, do tego karta, która spada obraca się i dodaje swój bonus do bonusu lampy) i pola(tutaj wysyłamy wojowników na trening, który daje nam natychmiastowe bonusy). Na koniec 3 rundy podliczamy pkt, które głównie otrzymujemy na sam koniec(sporadyczne PZ wpadną nam w trakcie partii). Ogrody dają PZ za każdą zajętą kartę. Im droższa tym więcej PZ. Zamek daje PZ za każdego sługę na danym piętrze. Im wyżej tym więcej. Finalnie pola za każdego wojownika dają nam bonus pkt do każdej sługi znajdującej się w zamku(przy bramie się nie liczą). U mnie kończyło się na przedziale 50-70.

Gra płynie bardzo sprawnie do przodu. Downtimu nie odczułem w żadnym składzie. Jest nad czym pomyśleć, ale gra nie oferuje też aż tylu wyborów by było nad czym zamulać. Mi się spodobała. Proste zasady, krótki czas rozgrywki i wystarczająco ciekawe akcje by móc przyjemnie spędzić czas. Nie jest to tytuł w żadnym razie wybitny, ale łączy proste akcje w bardzo przyjemne synergie, które działają i sprawiają przyjemność. Interakcja z innymi graczami jest raczej na niskim poziomie. Ciężko dociec co przeciwnik może faktycznie chcieć wykonać i raczej skupiamy się na maksymalizowaniu naszej tury. Jest to też tytuł, w którym raczej robimy wszystko i specjalizujemy się w jednej z gałęzi. Nie warto odpuścić jednego z głównych obszarów. Dodatkowo każdy z obszarów wymaga innego surowca, który zwykle dostajemy w innej akcji, więc naturalne jest tutaj ruszanie się z akcji do akcji. Co wręcz jest wymagane by nie tracić 1 z 9 akcji na zwykłe podniesienie zasobów w dalszym etapie partii. Podoba mi się również róznorodność setupu i to, że możemy wpływać jakie akcje znajdą się na naszej planszetce a jakie zostaną na planszy głównej. Czasem może to być kluczowe i utrudnić lub uwalić combo przeciwnikowi. Tryb na 2 jak i 3 graczy działa bardzo sprawnie. Można ponarzekać na lekkie luzy, ale 4 osoba tego raczej nie zmieni. Kolejność w partii również gra ważną rolę, gdyż jest się o co ścigać(o wysokie kości jak i niektóre pola).

Podsumowując, mi gra się spodobała. Po drugiej partii z 7 skoczyła na 7.5 i tutaj już raczej osiądzie. Nie jest to tytuł, który zakupię do kolekcji, bo euraczy mam ponad miarę i ciut, ale na zakończenie spotkania, jeśli jest dostępny i ekipa ma chęć na krótkie euro to jak najbardziej polecę. Jeden z tytułów jak King is Dead albo El Grande, właśnie idealnie wpisujący się na tzw. dobicie :)
Awatar użytkownika
Shodan
Posty: 1222
Rejestracja: 24 cze 2017, 20:15
Lokalizacja: Gdańsk
Has thanked: 474 times
Been thanked: 444 times

Re: Biały Zamek / White Castle (Isra C., Shei S.)

Post autor: Shodan »

W przedsprzedażach cena poniżej 100 PLN, więc na pewno interesująca propozycja pod kątem stosunku zawartość / cena.
Awatar użytkownika
maciejos91
Posty: 62
Rejestracja: 29 mar 2021, 22:21
Has thanked: 7 times
Been thanked: 15 times

Re: Biały Zamek / White Castle (Isra C., Shei S.)

Post autor: maciejos91 »

Portal odpalił w przedsprzedaży. Premiera pod koniec marca. Warto było czekać :)
Always Whyduck
Awatar użytkownika
seki
Moderator
Posty: 3358
Rejestracja: 04 gru 2016, 12:51
Lokalizacja: Czapury/Poznań
Has thanked: 1115 times
Been thanked: 1282 times

Re: Biały Zamek / White Castle (Isra C., Shei S.)

Post autor: seki »

Świetna cena. Natychmiastowy zakup w moim przypadku. Dodam, że gra jest też idealnie zapakowana w małe pudełko także nie zajmuje dużo miejsca na półce. Grałem jakiś czas temu i grą bylem zachwycony! Każdy mechanizm w grze bardzo mi się podobał. Budowanie asymetrii graczy poprzez wspinanie się na szczyt zamku i pozyskiwanie kart a następnie ich odpalanie jest mega satysfakcjonujące. Jest też sporo ciekawych mniejszych decyzji, jak np pobieranie słabszych kości dla bonusów, jak zarządzanie ilością kości na mostach w celu uzyskania darmowej akcji, jak decyzja odnośnie porzucenia planów w celu wyprzedzenia rywali po ciekawsze karty czy wejście na szczyt zamku. Jest sporo sposobów pozyskiwania punktów ale robić należy to w sposób przemyślany, bo czasami duże punkty na teraz wpływają na zwolnienie wyścigu w rozwoju własnej planszy i w ostatecznych rozrachunku porażkę. Moja pierwsza partia 4 osobowa zakończyła się wynikiem 71 (moje zwycięstwo), drugi wynik to było 50 a trzeci i czwarty 40-45 co ładnie pokazuję, że mimo zdobywania punktów w wielu miejscach można wyraźnie odskoczyć rywalom i nie ma się wrażenia, że cokolwiek zrobimy wynik będzie podobny.
Awatar użytkownika
maciejos91
Posty: 62
Rejestracja: 29 mar 2021, 22:21
Has thanked: 7 times
Been thanked: 15 times

Re: Biały Zamek / White Castle (Isra C., Shei S.)

Post autor: maciejos91 »

Spoiler:
Jak w mniejszym gronie niż 4 graczy Ci się grało? Był luz, że każdy w swoją stronę?
Ostatnio zmieniony 24 lut 2024, 15:10 przez Curiosity, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: cytowanie
Always Whyduck
Awatar użytkownika
seki
Moderator
Posty: 3358
Rejestracja: 04 gru 2016, 12:51
Lokalizacja: Czapury/Poznań
Has thanked: 1115 times
Been thanked: 1282 times

Re: Biały Zamek / White Castle (Isra C., Shei S.)

Post autor: seki »

maciejos91 pisze: 24 lut 2024, 15:03
Spoiler:
Jak w mniejszym gronie niż 4 graczy Ci się grało? Był luz, że każdy w swoją stronę?
Na to pytanie niestety nie potrafię odpowiedzieć ponieważ grałem tylko na 4 graczy. Niestety nawet nie mam pojęcia jak to się skaluje bo instrukcji nie czytałem. Gra jednakże tak bardzo mi się podobała, że kupie głównie do grania w 3 osoby. Nawet jeśli będzie mniej się działo na planszy, mechanicznie gra tak mi odpowiada że chętnie będę eksplorował dalej. Gwarancji jednak nie dam żadnej czy będzie równie dobrze bo grałem tylko raz na 4 graczy 3 miesiące temu.
Awatar użytkownika
tomp
Posty: 2086
Rejestracja: 26 kwie 2020, 21:49
Has thanked: 275 times
Been thanked: 432 times

Re: Biały Zamek / White Castle (Isra C., Shei S.)

Post autor: tomp »

Jak wygląda re-grywalność tytułu?
Zachęcam do poznania skali ocen BGG
Awatar użytkownika
itsthisguyagain
Posty: 491
Rejestracja: 04 lut 2020, 22:27
Has thanked: 218 times
Been thanked: 345 times

Re: Biały Zamek / White Castle (Isra C., Shei S.)

Post autor: itsthisguyagain »

Oglądam recenzje i czytam o tej grze. Takie wstępne badanie, żeby stwierdzić, czy gra się spodoba przy moim stole czy nie.

Mam wrażenie, że to gra (nawet nie patrząc na mechaniki) gdzie zbieramy surowce i konwertujemy je na punkty zwycięstwa a sama interakcja to pseudo-interakcja polegająca na zbieraniu elementów z planszy, które być może są w kręgu zainteresowań innych graczy... albo nie - tego nie wiesz a nawet nie masz jak się domyślić. Bardzo lekkoatletyczna gra "gramy przez X rund bez interakcji i na koniec porównujemy wyniki"

Nie krytykuję bo znam pełno ludzi którym ten rodzaj gry leży najbardziej ale czy tak właśnie jest?
autopaga
Posty: 1422
Rejestracja: 29 wrz 2018, 20:27
Lokalizacja: Szczecin/Tanowo
Has thanked: 94 times
Been thanked: 318 times

Re: Biały Zamek / White Castle (Isra C., Shei S.)

Post autor: autopaga »

Najsłabszym elementem białego zamku uważam że jest punktacja. W grze jest sporo zmiennych i sprytnych myków wszędzie oprócz punktacji. Co grę jest identyczna moim zdaniem bardzo spłyca to regrywalność.
Awatar użytkownika
scraber
Posty: 316
Rejestracja: 06 mar 2022, 18:27
Lokalizacja: Toruń
Has thanked: 226 times
Been thanked: 97 times

Re: Biały Zamek / White Castle (Isra C., Shei S.)

Post autor: scraber »

Interakcja jest na moście przy wybieraniu kości, gdzie ktoś może dostać bonus z farmera.
Głównie jednak wynika z podbierania kart akcji do swojej latarni na które ktoś planował wysłać kostkę.

Nieduża ale, nie można powiedzieć, że jej wcale nie ma.
Awatar użytkownika
tomp
Posty: 2086
Rejestracja: 26 kwie 2020, 21:49
Has thanked: 275 times
Been thanked: 432 times

Re: Biały Zamek / White Castle (Isra C., Shei S.)

Post autor: tomp »

czy gra potrafi czymś zaskoczyć np. po 4-5 partii?
Zachęcam do poznania skali ocen BGG
Pompex
Posty: 40
Rejestracja: 02 paź 2023, 20:10
Has thanked: 5 times
Been thanked: 8 times

Re: Biały Zamek / White Castle (Isra C., Shei S.)

Post autor: Pompex »

Bardzo mocno zastanawiam się nad tym tytułem. Gra naprawdę wygląda spoko. Zaczynając od mechaniki dice placement którą bardzo lubię. Wykonanie też wydaje się na wysokim poziomie. Kolejną rzeczą jest tryb solo, lubię sobie czasem zagrać sam. A tu mamy łatwą w obsłudze autome którą nie jest łatwo pokonać. Dużym plusem jest też cena w przedsprzedaży. W Polsce nie bylo jeszcze premiery więc jest mało opinii ale na zagranicznych forach ludzie chwalą sobie tę grę.

P.S
Już kupiłem w przedsprzedaży
Awatar użytkownika
Shodan
Posty: 1222
Rejestracja: 24 cze 2017, 20:15
Lokalizacja: Gdańsk
Has thanked: 474 times
Been thanked: 444 times

Re: Biały Zamek / White Castle (Isra C., Shei S.)

Post autor: Shodan »

Dla wahających się rozgrywka po polsku od Gandalfa i Barolka:

https://youtu.be/sK8V_zbjhpo?si=1WajTLBcwaLwuhLl

Też zamówiłem w przedsprzedaży, więc postaram się wrzucić wrażenia z rozgrywki po świętach Wielkanocnych.
salut
Posty: 126
Rejestracja: 19 lis 2023, 08:06
Has thanked: 44 times
Been thanked: 17 times

Re: Biały Zamek / White Castle (Isra C., Shei S.)

Post autor: salut »

Ktoś jeszcze się wypowie?
Mocno się zastanawiam, prawdopodobnie z powodu niskiej ceny się zdecyduję, a z drugiej strony mógłbym poczekać aż ktoś po przedsprzedaży wystawi swój "nietrafiony" egzemplarz.
Kupię: Link

Proszę nie wrzucać moich okazji na pepper.
Awatar użytkownika
Zaan84
Posty: 460
Rejestracja: 16 wrz 2015, 15:14
Has thanked: 16 times
Been thanked: 86 times

Re: Biały Zamek / White Castle (Isra C., Shei S.)

Post autor: Zaan84 »

Jak na grę euro jest tu całkiem sporo interakcji. Polega ona głównie na tym że pobierane są kości z puli dostępnych i zabierane są miejsca na polach gdzie te kosci mozna użyć. Mozna co prawda kostki położyć na uprzednio umieszczonych kościach innych graczy, jednak ta kość pod spodem moze zmodyfikować koszt danej akcji. Dodatkowo w czasie gry zabieramy z planszy karty, które determinują dostępne akcje, więc umyślnie (bądź nie) mozna przeszkodzić (bądź nie) innym graczom w realizacji ich planów. Dodatkowo, poprzez zabieranie kosci z konkretnego mostka mozemy wyłączyć innym graczom możliwość ponownego odpalenia wieśniaków w ogrodzie. A ponadto jest wyścig o zdjęcie miejsca na dworze (pierwszy gracz ktory to zrobi ma wybór wszystkich dostępnych bousow i zajmuje jeden z nich blokując go dla pozostałych graczy). Tak więc jak na suchą grę euro jest tej interakcji całkiem sporo. W naszych rozgrywkach często padało stwierdzenie: "no i musiałeś zabrać właśnie tę kość?/iść właśnie na to pole i podbijać jego koszt?"
Gra jest bardzo ciasna, surowców jest zawsze za mało więc jest nad czym się głowić. W grze wykonujesz tylko 9 tur i wymyślenie tego jak wycisnąć z nich jak najwięcej to bardzo przyjemnie łechtający neurony puzel.
Za tę cenę w takim pudełku nie kupić tej gry to grzech ciężki.
autopaga
Posty: 1422
Rejestracja: 29 wrz 2018, 20:27
Lokalizacja: Szczecin/Tanowo
Has thanked: 94 times
Been thanked: 318 times

Re: Biały Zamek / White Castle (Isra C., Shei S.)

Post autor: autopaga »

No nie powiedziałbym że tutaj jest ponad przeciętna interakcja jak na euro, nie wyróżnia się pod tym kątem ani trochę od dowolnej innej kościanki: GAH, Lorenzo, czerwona katedra, Santa Maria, Coimbra, Marco Polo ten sam poziom.
Awatar użytkownika
Largo
Posty: 699
Rejestracja: 27 lip 2017, 09:31
Has thanked: 136 times
Been thanked: 107 times

Re: Biały Zamek / White Castle (Isra C., Shei S.)

Post autor: Largo »

Ta promka od portalu jest jakaś turbo istotna i trzeba mieć, czy można sobie odpuścić?
Awatar użytkownika
scraber
Posty: 316
Rejestracja: 06 mar 2022, 18:27
Lokalizacja: Toruń
Has thanked: 226 times
Been thanked: 97 times

Re: Biały Zamek / White Castle (Isra C., Shei S.)

Post autor: scraber »

Większa pula żetonów do wylosowania podczas setupu:

1 dwustronny żeton na placu z wojownikami - masz 1 dodatkową akcję do wylosowania
3 żetony efektu kostek który się kładzie np na akcji studni
Awatar użytkownika
maciejos91
Posty: 62
Rejestracja: 29 mar 2021, 22:21
Has thanked: 7 times
Been thanked: 15 times

Re: Biały Zamek / White Castle (Isra C., Shei S.)

Post autor: maciejos91 »

Promka zwiększa regrywalność tytułu ale nie są to jakieś znacząco przesądzające elementy. Jako maniak planszówek dobrze to mieć a także jeśli tytuł ma zagościć dłużej na stole. Szkoda tylko, że Portal nie wydał 2 promki do Białego Zamku. Mam nadzieję, że jeszcze to nadrobią przy dodruku ! :)
Always Whyduck
Awatar użytkownika
skibo
Posty: 93
Rejestracja: 18 paź 2021, 12:37
Has thanked: 58 times
Been thanked: 19 times

Re: Biały Zamek / White Castle (Isra C., Shei S.)

Post autor: skibo »

Largo pisze: 08 mar 2024, 08:52 Ta promka od portalu jest jakaś turbo istotna i trzeba mieć, czy można sobie odpuścić?
Promki od wczoraj już nie ma stronie .
Przy składaniu zam trzeba pytać czy gra przyjdzie z promką.
Awatar użytkownika
scraber
Posty: 316
Rejestracja: 06 mar 2022, 18:27
Lokalizacja: Toruń
Has thanked: 226 times
Been thanked: 97 times

Re: Biały Zamek / White Castle (Isra C., Shei S.)

Post autor: scraber »

Pytałem ostatnio Portal o promki, bo przegapiłem preorder.

Obrazek

Z drugiej strony Grzegorz Polewka gdzieś na FB pisał, że nad promo 2 zastanowią się przy okazji dodruku gry/dodatku, więc może wtedy
Awatar użytkownika
Malibu
Posty: 269
Rejestracja: 15 wrz 2016, 07:46
Has thanked: 55 times
Been thanked: 45 times

Re: Biały Zamek / White Castle (Isra C., Shei S.)

Post autor: Malibu »

No i premiera sklepowa została przesunięta na 28.03 :|

Obrazek
Awatar użytkownika
BOLLO
Posty: 5216
Rejestracja: 24 mar 2020, 23:39
Lokalizacja: Bielawa
Has thanked: 1075 times
Been thanked: 1682 times
Kontakt:

Re: Biały Zamek / White Castle (Isra C., Shei S.)

Post autor: BOLLO »

No powiem Wam że całkiem sprytna ta gierka...nie spodziewałem się. No i mega pudełeczko wypchane po brzegi. Partia na 2 graczy ok 1h jak juz wiadomo co robią poszczególne akcje i "ikony".
Obrazek
ODPOWIEDZ