ISS Vanguard - pytania o zasady

Masz wątpliwości w sprawie zasad jakiejś gry? Zamiast pisać na forum ogólnym, wyszukaj dedykowany wątek na tym podforum i w nim zadaj pytanie.
gogovsky
Posty: 2209
Rejestracja: 25 sty 2018, 23:48
Has thanked: 464 times
Been thanked: 511 times

Re: ISS Vanguard - pytania o zasady

Post autor: gogovsky »

Ja to ukryje
Spoiler:
Drugie pytanie chcę się upewnić niebezpieczeństwo na naszym polu nie przeszkadza w robieniu akcji specjalnej z tego pola, mogę sobie normalnie kwiatki zbierać, a ewentualnie w fazie wydarzeń niebezpieczeństwo mi zrobi kuku?:D
Firma Rebel niech się zajmie wydaniem gry Domek, bo tylko do tego się nadaje.
Awatar użytkownika
choczkins
Posty: 337
Rejestracja: 01 kwie 2014, 11:40
Lokalizacja: Rawicz
Has thanked: 100 times
Been thanked: 39 times

Re: ISS Vanguard - pytania o zasady

Post autor: choczkins »

Tak o ile się nie mylę, możesz wrócić na daną planetę o ile jej karta lądowania jest dostępna, po to też zapisujesz sobie planetę np. jej odkryte ważne punkty aby później je z powrotem umieścić we wskazanych miejscach.
Odp. nr dwa, tak możesz zbierać kwiatki na takim polu 😉
Awatar użytkownika
raj
Administrator
Posty: 5174
Rejestracja: 01 lis 2006, 11:22
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 265 times
Been thanked: 873 times
Kontakt:

Re: ISS Vanguard - pytania o zasady

Post autor: raj »

vernit pisze: 25 mar 2024, 22:48
Void pisze: 25 mar 2024, 13:22 Nieprawda, kości z ikoną wypadku nie można wykorzystać dla celów kombinacji (krok 5 testu), natomiast dla wszystkich innych celów (efekty specjalne, zaznaczanie wyników) można spokojnie wykorzystać.
No to widzę że źle grałem (wersję hardcore) :)
Jest zapis: "Czerwona kość z ikoną Wypadku nadal liczy się jako czerwona kość." W instrukcji jest tylko jeden taki zapis, więc trzeba dobrze czytać.
Można wykorzystać, pod warunkiem, że wcześniej nie została zużyta na negatywny efekt.
Czyli jeżeli jako pierwszy w rozliczeniu jest wybuch (co np. przesuwa znacznik na liczniku niepowodzenia), to kostka z wybuchem jest odrzucana z puli i nie może być już wykorzystana do innych rozliczeń (jako kostka w danym kolorze).
"Jest to gra planszowa. Każdy gracz ma planszę i lutuje nią przeciwnika." - cytat za "7 krasnoludków - historia prawdziwa."

Szukajcie recenzji planszówek na GamesFanatic.pl
gogovsky
Posty: 2209
Rejestracja: 25 sty 2018, 23:48
Has thanked: 464 times
Been thanked: 511 times

Re: ISS Vanguard - pytania o zasady

Post autor: gogovsky »

choczkins pisze: 26 mar 2024, 13:46 Tak o ile się nie mylę, możesz wrócić na daną planetę o ile jej karta lądowania jest dostępna, po to też zapisujesz sobie planetę np. jej odkryte ważne punkty aby później je z powrotem umieścić we wskazanych miejscach.
Odp. nr dwa, tak możesz zbierać kwiatki na takim polu 😉
A czemu miałaby być niedostępna?
Firma Rebel niech się zajmie wydaniem gry Domek, bo tylko do tego się nadaje.
Awatar użytkownika
choczkins
Posty: 337
Rejestracja: 01 kwie 2014, 11:40
Lokalizacja: Rawicz
Has thanked: 100 times
Been thanked: 39 times

Re: ISS Vanguard - pytania o zasady

Post autor: choczkins »

gogovsky pisze: 26 mar 2024, 14:48
choczkins pisze: 26 mar 2024, 13:46 Tak o ile się nie mylę, możesz wrócić na daną planetę o ile jej karta lądowania jest dostępna, po to też zapisujesz sobie planetę np. jej odkryte ważne punkty aby później je z powrotem umieścić we wskazanych miejscach.
Odp. nr dwa, tak możesz zbierać kwiatki na takim polu 😉

A czemu miałaby być niedostępna?
Spoiler:
Void
Posty: 221
Rejestracja: 09 sie 2019, 13:18
Has thanked: 11 times
Been thanked: 85 times

Re: ISS Vanguard - pytania o zasady

Post autor: Void »

gogovsky pisze: 26 mar 2024, 14:48
A czemu miałaby być niedostępna?
Spoiler:
Muszczu
Posty: 78
Rejestracja: 13 wrz 2022, 16:03
Has thanked: 11 times
Been thanked: 10 times

Re: ISS Vanguard - pytania o zasady

Post autor: Muszczu »

Pytanie o akcje podróży z tej kart
Obrazek

Żeby się poruszyć do sektora muszę wyrzuć odpowiedni symbol albo rzucić dwoma dowolnymi kościami ale nie wiem kiedy rozpatruje się ten czerwony efekt ?
W momencie jak wypadnie wypadek ? Jeśli tak to rozumiem, że wtedy nie mogę się poruszyć
tomekmani3k
Posty: 600
Rejestracja: 29 lip 2015, 19:26
Has thanked: 59 times
Been thanked: 144 times

Re: ISS Vanguard - pytania o zasady

Post autor: tomekmani3k »

Zawsze możesz spróbować rzucić jedną kością licząc na symbol, jak nie trafisz i brakuje drugiej kości to odpalasz dolny efekt.
Void
Posty: 221
Rejestracja: 09 sie 2019, 13:18
Has thanked: 11 times
Been thanked: 85 times

Re: ISS Vanguard - pytania o zasady

Post autor: Void »

Muszczu pisze: 28 mar 2024, 21:42 Pytanie o akcje podróży z tej kart
Obrazek

Żeby się poruszyć do sektora muszę wyrzuć odpowiedni symbol albo rzucić dwoma dowolnymi kościami ale nie wiem kiedy rozpatruje się ten czerwony efekt ?
W momencie jak wypadnie wypadek ? Jeśli tak to rozumiem, że wtedy nie mogę się poruszyć
W momencie gdy w kroku 8 testu nie masz możliwości oznaczenia zielonego rezultatu tzn. w podanym przypadku nie masz w puli rzuconych kości ani dwóch kości ani symbolu zwiadu, nie poruszasz się wtedy i dodatkowo musisz zużyć jedną dostępną kość. Wypadek nie ma tutaj znaczenia bo nie ma żadnego efektu specjalnego związanego z wypadkiem.
MowMiStefan
Posty: 636
Rejestracja: 17 sie 2020, 15:09
Lokalizacja: Warszawa/Tychy
Has thanked: 69 times
Been thanked: 162 times

Re: ISS Vanguard - pytania o zasady

Post autor: MowMiStefan »

Void pisze: 28 mar 2024, 23:02 W momencie gdy w kroku 8 testu nie masz możliwości oznaczenia zielonego rezultatu tzn. w podanym przypadku nie masz w puli rzuconych kości ani dwóch kości ani symbolu zwiadu, nie poruszasz się wtedy i dodatkowo musisz zużyć jedną dostępną kość. Wypadek nie ma tutaj znaczenia bo nie ma żadnego efektu specjalnego związanego z wypadkiem.
No właśnie też na to zwróciłem uwagę w samouczku. Po co w takim razie jest czerwone pole?

EDIT: Czekaj czekaj - tzn ze jak nie masz sukcesu i tak ZAWSZE rozpatrujesz czerwone pole? Jako efekt braku możliwości rozpatrzenia Zielonego?
Moja półka - chetnie umówię się na partyjkę (Tychy i okolice).

Sprzedam / Kupię
gogovsky
Posty: 2209
Rejestracja: 25 sty 2018, 23:48
Has thanked: 464 times
Been thanked: 511 times

Re: ISS Vanguard - pytania o zasady

Post autor: gogovsky »

MowMiStefan pisze: 29 mar 2024, 08:37 No właśnie też na to zwróciłem uwagę w samouczku. Po co w takim razie jest czerwone pole?

EDIT: Czekaj czekaj - tzn ze jak nie masz sukcesu i tak ZAWSZE rozpatrujesz czerwone pole? Jako efekt braku możliwości rozpatrzenia Zielonego?
Dokładnie tak działa czerwone pole brak sukcesu = czerwone, dodatkowo jak są obostrzeżenia typu >!< = czerwone, to zawsze robisz czerwone, nawet jak wyrzucisz to co trzeba na zielonym.
Firma Rebel niech się zajmie wydaniem gry Domek, bo tylko do tego się nadaje.
MowMiStefan
Posty: 636
Rejestracja: 17 sie 2020, 15:09
Lokalizacja: Warszawa/Tychy
Has thanked: 69 times
Been thanked: 162 times

Re: ISS Vanguard - pytania o zasady

Post autor: MowMiStefan »

gogovsky pisze: 29 mar 2024, 09:32 Dokładnie tak działa czerwone pole brak sukcesu = czerwone, dodatkowo jak są obostrzeżenia typu >!< = czerwone, to zawsze robisz czerwone, nawet jak wyrzucisz to co trzeba na zielonym.
No to z >!< = Czerwone to złapałem. Z jakiegos powodu uznałem tylko, że być może czerwone pola są po to, że efekty innych zdarzeń/kart mogą kazać je rozpatrzyć. NIe wiem jak to przegapiłem :) To sie muszę cofnąć :)
Moja półka - chetnie umówię się na partyjkę (Tychy i okolice).

Sprzedam / Kupię
Sixshot
Posty: 220
Rejestracja: 16 lis 2022, 20:37
Has thanked: 29 times
Been thanked: 17 times

Re: ISS Vanguard - pytania o zasady

Post autor: Sixshot »

Jesteśmy po rozegraniu pierwszej planety po samouczku i powstały pytania:
  1. Faza rozgrywana na mostku - czy można kumulować żetony dowodzenia i energii na kolejną fazę czy trzeba wykorzystywać na bieżąco ? , chodzi głownie o energię ? Np aby w kolejnej rundzie móc wydać np 4-5 jednostek energii ,a nie co rundę max 3
  2. Czy "niskie morale" od "średnie morale" różni się tylko tym ,że podczas fazy rekrutacji będzie 4 rekrotów zamiast 5? Z tego co czytaliśmy to dopiero " bardzo niskie morale" zaczyna być problematyczne i potem każdorazowe kolejne obniżanie.
  3. Jak można zwiększyć morale ? tylko poprzez losowe zdarzenia pokładowe ?
  4. Faza badań w laboratorium, Czy ja dobrze rozumiem ,że zawsze trzeba płacić wymaganymi odkryciami ? ,a załogę z odpowiednimi symbolami wykorzystujemy TYLKO po to, aby takich badań móc wykonać w jednej turze więcej i nie jest to alternatywna forma " opłaty"?
Awatar użytkownika
miszczu666
Posty: 264
Rejestracja: 24 kwie 2018, 15:13
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Has thanked: 48 times
Been thanked: 157 times
Kontakt:

Re: ISS Vanguard - pytania o zasady

Post autor: miszczu666 »

Sixshot pisze: 02 kwie 2024, 11:23 Jesteśmy po rozegraniu pierwszej planety po samouczku i powstały pytania:
  1. Faza rozgrywana na mostku - czy można kumulować żetony dowodzenia i energii na kolejną fazę czy trzeba wykorzystywać na bieżąco ? , chodzi głownie o energię ? Np aby w kolejnej rundzie móc wydać np 4-5 jednostek energii ,a nie co rundę max 3
  2. Czy "niskie morale" od "średnie morale" różni się tylko tym ,że podczas fazy rekrutacji będzie 4 rekrotów zamiast 5? Z tego co czytaliśmy to dopiero " bardzo niskie morale" zaczyna być problematyczne i potem każdorazowe kolejne obniżanie.
  3. Jak można zwiększyć morale ? tylko poprzez losowe zdarzenia pokładowe ?
  4. Faza badań w laboratorium, Czy ja dobrze rozumiem ,że zawsze trzeba płacić wymaganymi odkryciami ? ,a załogę z odpowiednimi symbolami wykorzystujemy TYLKO po to, aby takich badań móc wykonać w jednej turze więcej i nie jest to alternatywna forma " opłaty"?
1. Żetony energii i dowodzenia nie przechodzą na kolejną rundę, w przeciwieństwie do żetonów sukcesu, które niewydane na zakup kości trafiają do woreczka z ikonami żetonów. Ale w trakcie rozgrywki mogą pojawić się jakieś sytuacje, które pozwolą ci dodać do tego woreczka żeton dowodzenia/energii, który będzie do wykorzystania w następnej fazie zarządzania statkiem.

2. Jak dobrze pamiętam tak to chyba wygląda. Niektóre wydarzenia pokładowe mogą też odnosić się do obecnego poziomu morale.

3. Zdarzenia pokładowe, ale również mogą się pojawić wydarzenia w trakcie eksploracji punktów podczas zwiedzania układów.

4. Jest dokładnie jak piszesz. Każde badanie posiadające koszt wymaga jego pokrycia.
Dodam jeszcze, że robiąc pierwsze badanie (te, które nie wymaga przydzielenia załogantów), możesz od razu zrobić wszystkie zawierające te samo słowo kluczowe (na prawo od napisu "projekty badawcze" - np. "BUDOWNICZOWIE") bez przydzielania załogantów, ale za każde trzeba zapłacić osobnymi odkryciami.
Moje tłumaczenia plików pomocy, skrótów zasad: ***LISTA***
Lista zawiera pliki pomocne przy Scythe (z dodatkami), Nemesis, Wojna o Pierścień (z dodatkami), Star Wars Rebelia (z dodatkiem)
thcsiwy
Posty: 10
Rejestracja: 26 lis 2019, 15:29

Re: ISS Vanguard - pytania o zasady

Post autor: thcsiwy »

Jak działa karta ekwipunku tyrolka?
Awatar użytkownika
miszczu666
Posty: 264
Rejestracja: 24 kwie 2018, 15:13
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Has thanked: 48 times
Been thanked: 157 times
Kontakt:

Re: ISS Vanguard - pytania o zasady

Post autor: miszczu666 »

thcsiwy pisze: 03 kwie 2024, 09:48 Jak działa karta ekwipunku tyrolka?
Używasz kości aby położyć żeton tyrolki na POI z lądownikiem, następnie kazda postać może każdorazowo przemieszczać się z sektora z lądownikiem do sąsiadujących i w druga stronę ignorując ikony na połączeniach sektorów. Więc ani nie wydajesz kości na ruch, ani nie rzucasz kością niebezpieczeństwa.
Moje tłumaczenia plików pomocy, skrótów zasad: ***LISTA***
Lista zawiera pliki pomocne przy Scythe (z dodatkami), Nemesis, Wojna o Pierścień (z dodatkami), Star Wars Rebelia (z dodatkiem)
Golfang
Posty: 1982
Rejestracja: 10 wrz 2018, 21:47
Lokalizacja: Będzin
Has thanked: 228 times
Been thanked: 311 times

Re: ISS Vanguard - pytania o zasady

Post autor: Golfang »

choczkins pisze: 22 mar 2024, 09:11 Czy ktoś mi wyjaśni jaki jest sens robienia testu podczas akcji przygotowania? Rozumiem jeszcze jeżeli z wyrzuconej ikony na jednej kości odświeżę sobie dwie inne natomiast 1 do 1 jakoś wydaje mi się to słabe, bo rozumiem że muszę później tą kość przenieść do zużytych. Może czegoś nie widzę w tej akcji?
Patrzę teraz na kartę PL:
"PRZYGOTOWANIE:
Dobierz 1 kartę Sekcji i/lub wykonaj Test, by aktywować efekt Kombinacji kości"

Przygotowanie jest bardzo sensownym i fajną akcją - kilka razy z niej korzystałem. Na 100% zyskujesz kartę sekcji (nie tracąc żadnej kostki) oraz dodatkowo możesz (ale nie musisz) wykonać test (stracić kostkę poprzez rzut na test)aby spróbować uzyskać dolny efekt karty sekcji którą zagrasz.

Natomiast ja mam pytanie o DRYFOWANIE? CO to jest i kiedy się dzieje?
Na stronie 5 Ksiegi Statku - mamy punkt 4, który mówi żeby przejść do strony 6 Księgi Statku -> więc co oznacza ten tekst poniżej o dryfowaniu?
----------------
10% flamberg.com.pl
Awatar użytkownika
raj
Administrator
Posty: 5174
Rejestracja: 01 lis 2006, 11:22
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 265 times
Been thanked: 873 times
Kontakt:

Re: ISS Vanguard - pytania o zasady

Post autor: raj »

Dryfowanie jest wtedy gdy nie masz karty lądowania w skanerze (masz za mało energii, żeby ją wsadzić).
"Jest to gra planszowa. Każdy gracz ma planszę i lutuje nią przeciwnika." - cytat za "7 krasnoludków - historia prawdziwa."

Szukajcie recenzji planszówek na GamesFanatic.pl
Awatar użytkownika
maciejo
Posty: 3356
Rejestracja: 01 lut 2009, 14:20
Lokalizacja: Gliwice-Bielefeld
Has thanked: 104 times
Been thanked: 129 times

Re: ISS Vanguard - pytania o zasady

Post autor: maciejo »

Void pisze: 28 mar 2024, 23:02
Muszczu pisze: 28 mar 2024, 21:42 Pytanie o akcje podróży z tej kart
Obrazek

Żeby się poruszyć do sektora muszę wyrzuć odpowiedni symbol albo rzucić dwoma dowolnymi kościami ale nie wiem kiedy rozpatruje się ten czerwony efekt ?
W momencie jak wypadnie wypadek ? Jeśli tak to rozumiem, że wtedy nie mogę się poruszyć
W momencie gdy w kroku 8 testu nie masz możliwości oznaczenia zielonego rezultatu tzn. w podanym przypadku nie masz w puli rzuconych kości ani dwóch kości ani symbolu zwiadu, nie poruszasz się wtedy i dodatkowo musisz zużyć jedną dostępną kość. Wypadek nie ma tutaj znaczenia bo nie ma żadnego efektu specjalnego związanego z wypadkiem.
To po co wykonywać wogóle akcje podróży jeśli w tym wypadku nie rzucasz dwoma kostkami, przecież to bez sensu.
Nie kumam wcale tego czerwonego efektu !?
Ale pewnie źle myślę i jest całkiem inaczej :lol:
Planszówkowym skrytożercom mówię stanowcze NIE !!!
vernit
Posty: 6
Rejestracja: 15 lip 2023, 23:29
Been thanked: 1 time

Re: ISS Vanguard - pytania o zasady

Post autor: vernit »

maciejo pisze: 04 kwie 2024, 19:08
Void pisze: 28 mar 2024, 23:02
Muszczu pisze: 28 mar 2024, 21:42 Pytanie o akcje podróży z tej kart
Obrazek

Żeby się poruszyć do sektora muszę wyrzuć odpowiedni symbol albo rzucić dwoma dowolnymi kościami ale nie wiem kiedy rozpatruje się ten czerwony efekt ?
W momencie jak wypadnie wypadek ? Jeśli tak to rozumiem, że wtedy nie mogę się poruszyć
W momencie gdy w kroku 8 testu nie masz możliwości oznaczenia zielonego rezultatu tzn. w podanym przypadku nie masz w puli rzuconych kości ani dwóch kości ani symbolu zwiadu, nie poruszasz się wtedy i dodatkowo musisz zużyć jedną dostępną kość. Wypadek nie ma tutaj znaczenia bo nie ma żadnego efektu specjalnego związanego z wypadkiem.
To po co wykonywać wogóle akcje podróży jeśli w tym wypadku nie rzucasz dwoma kostkami, przecież to bez sensu.
Nie kumam wcale tego czerwonego efektu !?
Ale pewnie źle myślę i jest całkiem inaczej :lol:
Możesz nie spełnić jeżeli np rzucasz tylko jedną kością i myślisz że napewno będzie symbol zwiadu. I jeżeli nie udało Ci się go uzyskać to wtedy wywołuje się czerwony efekt.
Sixshot
Posty: 220
Rejestracja: 16 lis 2022, 20:37
Has thanked: 29 times
Been thanked: 17 times

Re: ISS Vanguard - pytania o zasady

Post autor: Sixshot »

Ja mam natomiast pytanie o karty planet i zapisywanie. Z tego co rozumiem to dopóki gra wyraźnie nie nakarze usunąć karty lądowania to planeta po skończonej misji zostaje zapisana. ..tyle ,że potem jak czytam dalej to podczas kolejnego zapisywania stanu gry gdy już mam jedną kartę planety i miała by powstać 2ga ..np z innej planety to trzeba usunąć tą pierwszą kartę ? Wydaje mi się to bez sensu w przypadku gdy mamy np otwarte kilka różnych planet. ..chyba że czegoś nie doczytałem / przeoczyłem. Usuwanie poprzednich kart ma tylko sens gdy jest to nadpisanie kolejnego stanu TEJ SAMEJ planety.
Void
Posty: 221
Rejestracja: 09 sie 2019, 13:18
Has thanked: 11 times
Been thanked: 85 times

Re: ISS Vanguard - pytania o zasady

Post autor: Void »

maciejo pisze: 04 kwie 2024, 19:08
Void pisze: 28 mar 2024, 23:02
Muszczu pisze: 28 mar 2024, 21:42 Pytanie o akcje podróży z tej kart
Obrazek

To po co wykonywać wogóle akcje podróży jeśli w tym wypadku nie rzucasz dwoma kostkami, przecież to bez sensu.
Nie kumam wcale tego czerwonego efektu !?
Ale pewnie źle myślę i jest całkiem inaczej :lol:
Gdy masz ikonę podróży pomiędzy dwoma sektorami chcąc wykonać akcję podróży musisz rozpatrzyć efekt z karty warunków globalnych. Z podanego przykładu jest to test, z wynikiem zielonym - porusz się, wymagającym albo symbol zwiadu albo dwie kości, oraz wynikiem czerwonym wydaj kość (bez poruszania się).

Standardowo jak w testach, nieważne skąd masz ów symbol/ kości w puli. Możesz po prostu rzucić dowolnymi dwoma kośćmi i już. Możesz rzucić jedną kością licząc na symbol zwiadu lub Vanguard ( Jokera). Możesz też nie rzucać żadną kością jeśli masz np. ekwipunek który da ci do puli symbol zwiadu albo dwie wirtualne kości do wydania. Wynik czerwony standardowo, jak podchodzisz do testu i nie możesz oznaczyć zielonego musisz oznaczyć czerwony, nie poruszasz się i musisz wykorzystać kość.

Sixshot pisze: 04 kwie 2024, 20:43 Ja mam natomiast pytanie o karty planet i zapisywanie. Z tego co rozumiem to dopóki gra wyraźnie nie nakarze usunąć karty lądowania to planeta po skończonej misji zostaje zapisana. ..tyle ,że potem jak czytam dalej to podczas kolejnego zapisywania stanu gry gdy już mam jedną kartę planety i miała by powstać 2ga ..np z innej planety to trzeba usunąć tą pierwszą kartę ? Wydaje mi się to bez sensu w przypadku gdy mamy np otwarte kilka różnych planet. ..chyba że czegoś nie doczytałem / przeoczyłem. Usuwanie poprzednich kart ma tylko sens gdy jest to nadpisanie kolejnego stanu TEJ SAMEJ planety.
Chyba nie do końca zrozumiałeś, nie mam teraz przed sobą polskiej wersji (nie chce mi się wyciągać z pudła :lol: ) ale w angielskiej w dziale save point jest napisane że to jest w przypadku gdy dla aktualnej planety jest już kartka, wtedy "wyrzucamy" starą i piszemy nową z aktualnym stanem.
Awatar użytkownika
maciejo
Posty: 3356
Rejestracja: 01 lut 2009, 14:20
Lokalizacja: Gliwice-Bielefeld
Has thanked: 104 times
Been thanked: 129 times

Re: ISS Vanguard - pytania o zasady

Post autor: maciejo »

Gram solo, w misji na planecie uczestniczyło dwoje członków załogi.
Udało mi się odwrócić - zaliczyć kartę Awansu.
Czy teraz aby awansować oboje członków załogi muszę odrzucić trzy Sukcesy czy za każdego po trzy ?
Planszówkowym skrytożercom mówię stanowcze NIE !!!
Awatar użytkownika
raj
Administrator
Posty: 5174
Rejestracja: 01 lis 2006, 11:22
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 265 times
Been thanked: 873 times
Kontakt:

Re: ISS Vanguard - pytania o zasady

Post autor: raj »

Nie odrzucasz sukcesów aby awansować załogę. To tylko próg powodzenia misji, który musisz osiągnąć.
"Jest to gra planszowa. Każdy gracz ma planszę i lutuje nią przeciwnika." - cytat za "7 krasnoludków - historia prawdziwa."

Szukajcie recenzji planszówek na GamesFanatic.pl
Awatar użytkownika
maciejo
Posty: 3356
Rejestracja: 01 lut 2009, 14:20
Lokalizacja: Gliwice-Bielefeld
Has thanked: 104 times
Been thanked: 129 times

Re: ISS Vanguard - pytania o zasady

Post autor: maciejo »

raj pisze: 05 kwie 2024, 09:56 Nie odrzucasz sukcesów aby awansować załogę. To tylko próg powodzenia misji, który musisz osiągnąć.
Czyli jak rozumiem, jeśli spełniłem wymogi Awansu i odwróciłem Awans na drugą stronę to wystarczy, że posiadam trzy Sukcesy i dwie Osoby które uczestniczyły w misji awansują do Rangi 2 ?
Planszówkowym skrytożercom mówię stanowcze NIE !!!
ODPOWIEDZ