Primal: The Awakening (Tommaso Mondadori, Alberto Parisi)

Tutaj można dyskutować o konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier.
NIE NALEŻY TUTAJ PYTAĆ O ZASADY, MALOWANIE, ROBIENIE INSERTÓW ORAZ KOSZULKI! OD TEGO SĄ INNE PODFORA
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Awatar użytkownika
Curiosity
Administrator
Posty: 8918
Rejestracja: 03 wrz 2012, 14:08
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 2817 times
Been thanked: 2496 times
Kontakt:

Primal: The Awakening (Tommaso Mondadori, Alberto Parisi)

Post autor: Curiosity »

Obrazek

https://boardgamegeek.com/boardgame/303 ... -awakening

Loiczba graczy: 1-4
Wiek: 14+
Czasy gry: 60-90 minut (dochodzi tryb kampanii)
opis wydawcy pisze:Primal: the Awakening to w pełni kooperacyjna gra planszowa z figurkami, o polowaniu na potwory dla 1-4 graczy. Jest osadzona w świecie fantasy, w którym ludzie walczą o przetrwanie w nieokiełznanej dziczy. Gra toczy się w serii wielu sesji w epickiej kampanii, w której wcielisz się w rolę myśliwych walczących z potwornymi stworzeniami i odkrywających tajemnice dotyczące ich pochodzenia.

W trybie kampanii gracze wybiorą swoją ścieżkę fabularną, wykonując zadania i odblokowując specjalne nagrody i osiągnięcia. Każda misja, którą wybierzesz, doprowadzi do innego rozwoju fabuły i wielu unikalnych możliwości, takich jak opcje rzemieślnicze, unikalne przedmioty i rzadkie polowania do rozegrania. Konsekwencje twoich działań wpłyną na fabułę w miarę postępów kampanii w kierunku epickiego finału. Gracze mogą również rozgrywać potyczki jednostrzałowe w trybie polowania. Dla pojedynczych scenariuszy walki na różnych poziomach wyposażenia i trudności przewidziano specyficzną konfigurację i zasady. Tryb polowania oferuje również możliwość rozgrywania specjalnych zadań końcowych przy użyciu postaci z kampanii.

Rozgrywka koncentruje się na intensywnym i wymagającym systemie walki z bossem, który łączy taktyczne pozycjonowanie na planszy, zarządzanie rękami i grę kooperacyjną. Walka została zaprojektowana tak, aby była szybka, skupiając się na kombinacjach kart i interakcji z graczem. Każdy potwór to wyjątkowe wyzwanie, z którym łowcy będą musieli się zmierzyć jako grupa, realizując określone cele i przyjmując różne strategie. Potwory mają swoją własną, specyficzną talię kart, która reprezentuje ich specyficzne zachowania bojowe, w tym ataki wymierzone w określone obszary na planszy, specjalne zdolności, ale także słabości i słabe punkty, które łowcy mogą wykorzystać podczas walki.

Gra skupia się również na głębokiej personalizacji postaci. W miarę postępów w kampanii gracze odblokują wiele różnych opcji rzemieślniczych, ulepszając i rozbudowując kuźnię w zależności od konkretnych potworów, które zabiją.
W miarę jak łowcy zdobywają kolejne poziomy z sesji na sesję, gracze będą mieli również wiele możliwości dostosowania swojej talii kart umiejętności w celu budowania lepszych synergii, kombinacji kart i strategii grupowych.
Gameplay (Dice Tower)
Jesteś tu od niedawna? Masz pytania co do funkcjonowania forum? Pisz.
Regulamin forum || Regulamin podforum handlowego
Wosho
Posty: 1460
Rejestracja: 01 gru 2011, 13:15
Has thanked: 181 times
Been thanked: 142 times

Re: Primal: The Awakening (Tommaso Mondadori, Alberto Parisi)

Post autor: Wosho »

Czekamy :) Powinno chyba jakos relatywnie nie dlugo przyjsc?
Awatar użytkownika
nds
Posty: 67
Rejestracja: 10 paź 2020, 20:08
Has thanked: 22 times
Been thanked: 18 times

Re: (KS) Primal: The Awakening

Post autor: nds »

Curiosity pisze: 05 cze 2024, 11:08 Dawajcie foty! Nie wiem czy to osłodzi mi czekanie na mój egzemplarz, ale warto spróbować 8)
Proszę.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Ty widzisz i nie grzmisz, a ja miałem robić za piorunochron.

Żuk Toczykulkę
Dhel
Posty: 758
Rejestracja: 28 wrz 2018, 09:49
Lokalizacja: Rzeszów
Has thanked: 518 times
Been thanked: 451 times

Re: Primal: The Awakening (Tommaso Mondadori, Alberto Parisi)

Post autor: Dhel »

Pudło przyszło, ogromne, kurczę, jak w ATO wolę figurki bo walka jest mocno ’ruchowa’ na planszy tak tutaj, chociaż te figurki są piękne to wolałbym standy i połowę mniejsze pudło, no nic.
Instrukcja mega, prosto podana, nie sądziłem że siądę do tego w ciągu 2 tygodni, a tutaj jak zacząłem czytać jak to przygotować tak wieczorem siadłem i prolog poszedł, mega plus.
System kart podobny do tego z marvel champions - by aktywować trzeba zapłacić koszt karty, tutaj osobno podany jako stamina na karcie. Grałem gościem z mieczem i łuczniczką. Już startowy deck pozwala przygotować niezłe komba, ale oczywiście ciągle brakuje staminy by za karty zapłacić przez co gra wymusza np. Jedną turę wolniejsza, by zaoszczędzić jakąś kartę na następną rundę, dostać dodatkową staminę (jak zostaną 2 karty na ręce), co pomoże w sekwencji zagrania kart i mocniejszym pierdyknięciu potworka po pysku.
Samo kombinowanie mi się mega podoba, ale to co powoduje, że ta walka to nie tylko zagrywanie kart ale taniec z potworem to system reakcji. Potwór ma 3 karty reakcji, które aktywują się po zagraniu konkretnego koloru karty od bohatera, jak zaczniemy w określonym położeniu do potwora itd. Widzimy co spowoduje reakcję potwora i czasem możemy spróbować w rundzie tak zagrać karty by tej reakcji nie spowodować a czasem wiemy że nasza akcja spowoduje reakcję i jedziemy z wymianą ciosów. Plus gra zmusza do zmiany położenia inaczej jesteśmy bardziej narażeni na dostanie obrażeń.
Naprawdę czuć dynamiczną walkę typu akcja - reakcja, mega!
Minus taki, że jest dużo statusów, komb z kart i reakcji potwora w danej rundzie, przez co ciężko momentami śledzić to wszystko i co spowoduje co.
Pierwsze wrażenia?, bardzo pozytywne, zobaczymy jak gra się otworzy w kampanii.
manicminer
Posty: 899
Rejestracja: 07 wrz 2019, 15:00
Has thanked: 83 times
Been thanked: 120 times

Re: (KS) Primal: The Awakening

Post autor: manicminer »

Powiem wam tak, oglądałem ostatnio dużo recenzji i wygląda na to że Primal to cud, miód i orzeszki, chyba jedyna wada jaką wymieniają to wielkość pudeł, no i cena. Będzie hicior i myślę że też dodruk, jak coś to warto zainteresować się tematem, a teraz to brać w 3trollach dopuki jeszcze jest, wysyłka ma niby być do końca miesiąca.
Podstawka i SG jest za 1k, patrząc na zawartość cena jest ok i taniej w ewentualnym dodruku nie będzie.
Awatar użytkownika
Curiosity
Administrator
Posty: 8918
Rejestracja: 03 wrz 2012, 14:08
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 2817 times
Been thanked: 2496 times
Kontakt:

Re: (KS) Primal: The Awakening

Post autor: Curiosity »

Z tym dzieckiem to jest wprowadzanie w błąd. Ja się spodziewałem skrzyni wielkości walizki, a przyszło coś znacznie mniejszego i dużo bardziej akceptowalnego. Ten dzieciak musiał być baaaaaardzo młody.
Jesteś tu od niedawna? Masz pytania co do funkcjonowania forum? Pisz.
Regulamin forum || Regulamin podforum handlowego
Sixshot
Posty: 270
Rejestracja: 16 lis 2022, 20:37
Has thanked: 43 times
Been thanked: 34 times

Re: (KS) Primal: The Awakening

Post autor: Sixshot »

Czekam na jakiś gameplay polskich YT'berów . Fajnie to wygląda ,ale to kolejny kolos z tego co widzę. Postawiłem wszystkie karty na ATO ..więc tutaj muszę obejść się smakiem ,ale jakiś fajny gameplay bym obejrzał
Awatar użytkownika
Leviathan
Posty: 2339
Rejestracja: 01 wrz 2009, 13:53
Lokalizacja: Lublin
Has thanked: 399 times
Been thanked: 1101 times
Kontakt:

Re: (KS) Primal: The Awakening

Post autor: Leviathan »

Sixshot pisze: 13 cze 2024, 18:08 Czekam na jakiś gameplay polskich YT'berów . Fajnie to wygląda ,ale to kolejny kolos z tego co widzę. Postawiłem wszystkie karty na ATO ..więc tutaj muszę obejść się smakiem ,ale jakiś fajny gameplay bym obejrzał
Nie wiem jak to będzie z relacją z rozgrywki, ale mój egzemplarz dotarł kilka dni temu i już popełniłem unboxing. Całość wygląda mega zachęcająco
jagiell82
Posty: 105
Rejestracja: 05 sie 2022, 15:17
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 10 times

Re: (KS) Primal: The Awakening

Post autor: jagiell82 »

Standy to byłby dziwny ruch, biorąc pod uwagę ile poszło czasu i wysiłku na figurki. Plus stand nie będzie tak 'przytlaczajacy'.
To był przecież powód zmniejszenia figurek bohaterów.
bosik111
Posty: 336
Rejestracja: 12 gru 2013, 13:53
Has thanked: 9 times
Been thanked: 39 times

Re: (KS) Primal: The Awakening

Post autor: bosik111 »

Dużo osób narzeka że standami można osiągnąć to samo co figurkami w tej grze i są oburzeni że zmuszono ich do kupna figurek które nawet się nie przemieszczają. Tylko zawsze potem okazuje się ze amatorzy standów to taka głośna mniejszość i w wielu przypadkach trudno im przekroczyć 10 procent wspierajacych.
Nie wiem ile kosztuje design i produkcja standów, ale zakładam że nie jest to aż takie tanie jak niektórzy myślą, inaczej każdy wrzuciłby je z automatu.
Awatar użytkownika
Curiosity
Administrator
Posty: 8918
Rejestracja: 03 wrz 2012, 14:08
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 2817 times
Been thanked: 2496 times
Kontakt:

Re: (KS) Primal: The Awakening

Post autor: Curiosity »

bosik111 pisze: 14 cze 2024, 10:53 inaczej każdy wrzuciłby je z automatu.
Nie zgadzam się z tym. Dla wydawcy to może być np. kwestia prestiżowa, że mają produkt premium. Dlaczego Porsche czy Lamborghini nie wypuszczają tanich samochodów miejskich, żeby więcej osób mogło je kupić? Bo spadnie prestiż marki.
Jesteś tu od niedawna? Masz pytania co do funkcjonowania forum? Pisz.
Regulamin forum || Regulamin podforum handlowego
Awatar użytkownika
mmag
Posty: 1173
Rejestracja: 02 lut 2016, 18:08
Has thanked: 445 times
Been thanked: 263 times

Re: (KS) Primal: The Awakening

Post autor: mmag »

Do tego dochodzi cała otoczka logistyczna - trzeba przygotować te standy, często opracować dla tej wersji gry inne pudełko, inny insert, inne grafiki w instrukcji, potem ogarniać dodatkowy produkt przy wysyłce, doborze pakowania, kartonów, wypełniacza itd... A to wszystko zazwyczaj dla stosunkowo niewielkiego procenta osób, z których część i tak by "dopłaciła" do droższej wersji z figurkami w przypadku braku wersji ze standami. Szczerze to ja się dziwię tym wydawcom, którzy się decydują na dwie wersje, biorąc pod uwagę, że ta ze standami zazwyczaj i tak ma marginalne wsparcie.
manicminer
Posty: 899
Rejestracja: 07 wrz 2019, 15:00
Has thanked: 83 times
Been thanked: 120 times

Re: (KS) Primal: The Awakening

Post autor: manicminer »

mmag pisze: 14 cze 2024, 12:52
Spoiler:

Gdyby się nie opłacało to by nie wydawali wersji ze standami.
Przy Primalu jego największą wadą jest, wielkość m, ciężar i koszt, wszystkie te rzeczy spokojnie można zniwelować wydając wersję ze standami, tak jak w Oathsworn, Wtedy Primal spokojnie by mógł trafić do retaila za połowę ceny, a wersja deluxe dla tych co wspierają i chcą plastik.
Awatar użytkownika
Kniaziu
Posty: 207
Rejestracja: 10 sie 2021, 16:00
Lokalizacja: Wrocław
Has thanked: 14 times
Been thanked: 7 times

Re: (KS) Primal: The Awakening

Post autor: Kniaziu »

Oathsworn jakoś się opłacił i to dwa razy. Awakeni też ostatnio dają wybór. Przy odpowiedniej logistyce jest to do ogarnięcia. Nie chciało im się i ok, mają prawo. Ja wsparłem jak jest i albo się w końcu nauczę malować figurki, albo sprzedam sam plastik. Szkoda tylko miejsca na stole, te potwory mogły by spokojnie być mniejsze.
Awatar użytkownika
bexolini
Posty: 230
Rejestracja: 02 kwie 2020, 23:04
Has thanked: 65 times
Been thanked: 158 times

Re: Primal: The Awakening (Tommaso Mondadori, Alberto Parisi)

Post autor: bexolini »

Jestem po 3 rozgrywkach i wszystkie tak naprawdę w prolog czyli z podstawowym potworem na poziomie agresji 0 (z 3).

Na początku warto zaznaczyć, że instrukcja mimo iż gruba jest fantastycznie w moim odczuciu napisana. Często do jednego podane są aż dwa przykłady a nie tylko jeden co bardzo pomaga zrozumieć koncept gry. Podczas gry nie miałem zbyt wielu momentów do których musiąłem zaglądać do instrukcji natomiast gdy już tego potrzebowałem to używałem indexu, który znajduję się na końcu instrukcji co bardzo pomaga w szukaniu interesujących nas zagadnień. No dobra a co z samą grą ?

+++ System zagrywania kart: Pierwszą rozgrywkę grałem solo czyli dwoma bohaterami (Mirah oraz Thoreg). Sam core zagrywania kart bardzo przypomina to co znajdziemy w marvel champions, by zagrać kartę musimy odrzucić inna (lub inne) by wygenerować odpowiednią ilość staminy ten system zagrywania bardzo mi odpowiada bo rodzi decyzję : którą kartę odrzucić, którą zagrać? Na plus również bardzo ciekawe efekty na kartach, które mogą się odpalać np podczas odrzucania takiej karty np po to by zagrać inną. Kombinowanie z kartami i układanie ich w konkretnej kolejności w swojej sekwencji to bardzo fajna łamigłówka i świetnie zostało to tutaj zrobione.

+++ System reakcji potworów: Na planszy potwora zawsze znajdują się 3 zakryte karty jego zachowania. Na rewersie tych kart jest warunek odpalenia takiego zachowania np: gdy gracz zagrał kartę ataku. System ten bardzo fajnie działa bo faktycznie czuć, że potwór reaguje na to co robią łowcy i daje poczucie że "żywo" reaguje na to co robimy. Dodatkowo fajnie wpływa to na flow rozgrywki bo nie mamy żadnej dodatkowej fazy na rozpatrywanie ataków potwora. Kolejnym plusem tego rozwiązania jest ponownie wprowadzenie pewnym dylematów: Czy na pewno chce atakować teraz potwora skoro on na to zareaguje? Czy podjąć ryzyko? Czy może lepiej zagrać bezpiecznie?. Potwory teraz z biegiem rozgrywki zmieniają swoje postawy i stają się coraz bardziej agresywne.

+++ Klimat: Klimatycznie system reakcji potworów działa dla mojej głowy idealnie. Gdy mierzymy się po raz pierwszy z daną bestią jej karty są dla nas nieprzewidywalne natomiast im dłużej trwa rozgrywka tym niektóre karty będziemy pamiętać i możemy zacząć starać się uczyć zachowań potwora czyli mamy tutaj możliwość takiego małego memory. Ja tematycznie sobie tłumacze to tak że początkowo nie wiemy z jaką istotą się mierzymy i jak się zachowuje ale w czasie partii uczymy się jej zachowań bo to przecież bestia która kieruję się jak większość z nich instynktem.

+++ Asymetryczność: Ciężko mi się na razie tak dokładnie wypowiedzieć na ten temat ale dwie postacie, którymi grałem dają inne odczucia z rozgrywki. Mirach czyli łuczniczka szybko mieli talie i ma pewną mechanikę, która polega na odrzucaniu kart z wierzchu swojej zakrytej talii i jeżeli taka karta była kartą ofensywną to zadaje obrażenia. Postać polega na wielu atakach ale słabych. Natomiast thoreg (gość z potężnym młotem) potrafi ogłuszyć bestię (wyciszając jedną kartę reakcji z planszy potwora) a jego ataki choć rzadkie są potężne.

+++ Pozycjonowanie: tutaj największe zaskoczenie bo niby pól na których możemy się poruszać mamy 4 to ma to czasem naprawdę duże znaczenie. Po pierwsze na to wpływają różnego rodzaju tereny z którymi możemy wchodzić w interakcje a po drugie potwór w zależonośći od podstawy ma określone z których sektorów można go atakować. Czasem wręcz jedna postać odciągnie potwora w taki sposób by się na nim skupiła, potwór odwróci się w kierunku tej postaci w taki sposób by drugi gracz mógł ze swojego sektora teraz potwora atakować. Miodzio!


--- Widoczność: tekturowe tereny nie dość że leżą na płasko to dość łatwo kolorystycznie potrafią się zlać z polem bitwy. Dodatkowo figurki potworów są dość spore co powoduje że jeden z sektorów może być słabo widoczny ale aż tak mocno upierdliwe to nie było jak myślałem, że będzie.

--- Obsługa: rodzajów żetonów w tej grze jest naprawdę sporo i często niestety będziemy je przekładać z miejsca na miejsce co może być upierdliwe. To samo tyczy się różnych efektów, które potrafią zadziać się w tym samym momencie i uwierzcie mi, że bardzo łatwo coś przeoczyć nawet nie świadomie. Ciągle trzeba sprawdzać czy wszystko robimy dobrze.


Podsumowując na chwile obecną jestem zauroczony grą ... a nie zasmakowałem jeszcze craftowania itemów (które na papierku wydaję się być bardzo dobrze zrobione) ani warstwy fabularnej. Warto wspomnieć, że ostatnia moja partia zajeła 1h 46 min co wydaje mi się być świetnym czasem na grę tego typu. Dodatkowo dla tych co nie lubią lub nie mają czasu na kampanie można grać one offy. W pudełku (hah pudle chyba) mamy 13 potworów a z każdym z nich możemy zagrać pojedynczą partię ustalając jego poziom agresji od 1 do 3 czyli jeżeli o same potwory to mamy 13x3 możliwości rozgrywki. Naprawdę polecam chociaż spróbować .... Oczywiście mam w planach nagrać rozgrywkę solo na YT wtedy podzielę się linkiem tutaj.
---
Mój wątek sprzedażowy: viewtopic.php?f=65&t=66909
manicminer
Posty: 899
Rejestracja: 07 wrz 2019, 15:00
Has thanked: 83 times
Been thanked: 120 times

Re: Primal: The Awakening (Tommaso Mondadori, Alberto Parisi)

Post autor: manicminer »

Według recenzji na yt nasi łowcy różnią się dość znacznie, więc o asymetryczność postaci bym się nie martwił, do tego jest multum broni.
Mało kto wspomina o tym ale w SG był Nigtmare Mode co dodatkowo urozmaica/utrudnia rozgrywkę i dodatkowo wprowadza jeszcze większą regrywalność potworów.
Mamy też legendarne bronie.
Szczerze jak się lubi boss battlery i monster huntera, to wygląda na grę idealną.
Moja przesyłka od 3trolli idzie, jak mi się uda ogarnąć czasowo to napiszę swoje pierwsze wrażenia i zobaczymy czy moje przewidywania się sprawdzą.
Awatar użytkownika
Zodd
Posty: 167
Rejestracja: 19 lis 2010, 14:50
Lokalizacja: Słupsk
Has thanked: 1 time
Been thanked: 15 times

Re: Primal: The Awakening (Tommaso Mondadori, Alberto Parisi)

Post autor: Zodd »

bexolini pisze: 17 cze 2024, 12:33 W pudełku (hah pudle chyba) mamy 13 potworów a z każdym z nich możemy zagrać pojedynczą partię ustalając jego poziom agresji od 1 do 3 czyli jeżeli o same potwory to mamy 13x3 możliwości rozgrywki. Naprawdę polecam chociaż spróbować ...
To chyba tylko core, bo w sg powinny być jeszcze 3 monstra.

Nie powiem, kusi ta gra. Obejrzałem kilka gameplay'ów, trochę o niej poczytałem i chęci są. Obecnie jedynie cena tylko zapał hamuje. Tylko jak długo... Po cichu liczę, że wykupią ją w 3trollach i problem sam się rozwiąże.
Voronwe (BGG)
MMarki (bga)
manicminer
Posty: 899
Rejestracja: 07 wrz 2019, 15:00
Has thanked: 83 times
Been thanked: 120 times

Re: Primal: The Awakening (Tommaso Mondadori, Alberto Parisi)

Post autor: manicminer »

Zodd pisze: 17 cze 2024, 15:46
bexolini pisze: 17 cze 2024, 12:33 W pudełku (hah pudle chyba) mamy 13 potworów a z każdym z nich możemy zagrać pojedynczą partię ustalając jego poziom agresji od 1 do 3 czyli jeżeli o same potwory to mamy 13x3 możliwości rozgrywki. Naprawdę polecam chociaż spróbować ...
To chyba tylko core, bo w sg powinny być jeszcze 3 monstra.

Nie powiem, kusi ta gra. Obejrzałem kilka gameplay'ów, trochę o niej poczytałem i chęci są. Obecnie jedynie cena tylko zapał hamuje. Tylko jak długo... Po cichu liczę, że wykupią ją w 3trollach i problem sam się rozwiąże.
Teoretycznie w SG jest 3,5 potwora, plus nigtmare deck dla standardowych monstrów, tak więc możliwości rozgrywki w CORE + SG jest dużo więcej niż 13x3.

Zekath is a very special monster that we developed in two different variants, blue and violet, each featuring a completely different behavior and peril deck!

For each of these monsters, there is a set of 9 Nightmare behavior cards, with 3 cards for each level, to be added to the monster's regular behavior deck (these cards do not replace the base cards but are added to provide an incredibly challenging experience).
voo
Posty: 48
Rejestracja: 11 paź 2016, 20:25
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 4 times

Re: Primal: The Awakening (Tommaso Mondadori, Alberto Parisi)

Post autor: voo »

Czy coś szczególnie się Waszym zdaniem wyróżnia w gameplay all-in?
Awatar użytkownika
wrojka
Posty: 527
Rejestracja: 10 cze 2018, 00:00
Lokalizacja: Gdańsk Wrzeszcz
Has thanked: 249 times
Been thanked: 254 times

Re: Primal: The Awakening (Tommaso Mondadori, Alberto Parisi)

Post autor: wrojka »

voo pisze: 17 cze 2024, 16:42 Czy coś szczególnie się Waszym zdaniem wyróżnia w gameplay all-in?
Pudełko z koszulkami robi za pudełko do składowania wszystkich kart zakoszulkowanych +przegródki.
Nawet na Discordzie wiele osób pisało, że odkupią samo pudło z wypraską.
manicminer
Posty: 899
Rejestracja: 07 wrz 2019, 15:00
Has thanked: 83 times
Been thanked: 120 times

Re: Primal: The Awakening (Tommaso Mondadori, Alberto Parisi)

Post autor: manicminer »

wrojka pisze: 17 cze 2024, 17:27
voo pisze: 17 cze 2024, 16:42 Czy coś szczególnie się Waszym zdaniem wyróżnia w gameplay all-in?
Pudełko z koszulkami robi za pudełko do składowania wszystkich kart zakoszulkowanych +przegródki.
Nawet na Discordzie wiele osób pisało, że odkupią samo pudło z wypraską.
Akurat w gameplay all-inn nie ma tego pudła. Ono jest w Everything plege, ogólnie to przydałby się właśnie insert na karty, pewnie ktoś wymyśli jakiś customowy, do pudeł które są w gameplay.
Co do gameplay all-in to dodatek z dwoma łowcami się wyróżnia, bo reszta to są potwory.

Chronicles of Mount Havoc - 5th Player Expansion
Borealis Wind - Frost Expansion
Curse of the Sapphire - Feather Expansion
Myths of Urobhoro - Venom Expansion

A w everything to tak masz dodatkowe pudło na karty i koszulki, masz tereny, ale przy niektórych dodatkach musisz i tak używać kartonu, więc to jest średnie, no i mata, plansza nie jest duża więc myślę, że mata trochę bez sensu, zresztą można sobie spokojnie zrobić customową.
Awatar użytkownika
wrojka
Posty: 527
Rejestracja: 10 cze 2018, 00:00
Lokalizacja: Gdańsk Wrzeszcz
Has thanked: 249 times
Been thanked: 254 times

Re: Primal: The Awakening (Tommaso Mondadori, Alberto Parisi)

Post autor: wrojka »

manicminer pisze: 17 cze 2024, 18:01 Akurat w gameplay all-inn nie ma tego pudła.
Co do gameplay all-in to dodatek z dwoma łowcami się wyróżnia, bo reszta to są potwory.
Ahhhh! Rozpędziłem się :D
Ale popieram opinię, dodatkowi łowcy wprowadzają najwięcej świeżości. Jeśli planujesz grać na 2-3 graczy, to możesz kampanię z podstawki ograć 3-2 razy z całkiem nowym składem łowców.
jagiell82
Posty: 105
Rejestracja: 05 sie 2022, 15:17
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 10 times

Re: (KS) Primal: The Awakening

Post autor: jagiell82 »

Ludzie nie próżnują by zmniejszyć liczbę pudeł: https://cults3d.com/en/3d-model/game/pr ... izer/makes
Dhel
Posty: 758
Rejestracja: 28 wrz 2018, 09:49
Lokalizacja: Rzeszów
Has thanked: 518 times
Been thanked: 451 times

Re: (KS) Primal: The Awakening

Post autor: Dhel »

jagiell82 pisze: 18 cze 2024, 14:08 Ludzie nie próżnują by zmniejszyć liczbę pudeł: https://cults3d.com/en/3d-model/game/pr ... izer/makes
Jedyny minus, karty w koszulkach nie wejdą, a jednak karty reakcji potwora i karty łowców bym zakoszulkował, to cały czas jest mieszane.
jagiell82
Posty: 105
Rejestracja: 05 sie 2022, 15:17
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 10 times

Re: Primal: The Awakening (Tommaso Mondadori, Alberto Parisi)

Post autor: jagiell82 »

Dodał niby mix, który sugeruje wrzucenie kart do jednego boxa z rozszerzenia.

W komentarzach jeden człowiek miał dać znać jak skleci go i czy nie trzeba zmian wprowadzić (autor nie drukował opcji z koszulkami).
ODPOWIEDZ