Bardzo fajny TOP10. Chciałbym mieć takie TOP10, przy założeniu, ża w każdą ze swoich gier z TOP10 gram przynajmniej raz w roku, a najlepiej 3.
Wasze Top 10 gier
- arturmarek
- Posty: 1478
- Rejestracja: 31 paź 2017, 08:05
- Has thanked: 257 times
- Been thanked: 716 times
Re: Wasze Top 10 gier
-
- Posty: 623
- Rejestracja: 13 lis 2006, 15:57
- Lokalizacja: Nowa Sól, Lubuskie
- Has thanked: 30 times
- Been thanked: 56 times
Re: Wasze Top 10 gier
Chyba tylko w Rebelię nie udało mi się zagrać w ostatnim roku, może jeszcze Chaos, nie jestem pewien. Też chciałbym częściej w nie grać ale zazwyczaj nie mam z kim.arturmarek pisze: ↑26 kwie 2024, 14:53Bardzo fajny TOP10. Chciałbym mieć takie TOP10, przy założeniu, ża w każdą ze swoich gier z TOP10 gram przynajmniej raz w roku, a najlepiej 3.
- wrojka
- Posty: 459
- Rejestracja: 10 cze 2018, 00:00
- Lokalizacja: Gdańsk Wrzeszcz
- Has thanked: 226 times
- Been thanked: 208 times
Re: Wasze Top 10 gier
Było 2022:
Było 2023:
Jest 2024:
1. Spirit Island - powrót fizycznej wersji
2. Too Many Bones - wciąż ogrywam podstawkę
3. Wonderlands War - killer Szarlatanów i Cubitos
4. Blood on the Clocktower - prowadzę z 2x w miesiącu po 4-5 gierek, znajomi uwielbiają
5. Mind MGMT - nadal najlepszy hidden movement
6. Ostoja - killer Azulów. Mały, szybki, prosty.
7. Turbo + W strugach - lekki PYL na 1-7 osób? Poproszę
8. Zamki Burgundii - pewnie trafią wyżej za rok
9. Decrypto - gra którą mogę zabrać do pubu
10. Pięć Klanów - nadal lubię mancalę
Co może się pojawić za rok:
Spoiler:
Spoiler:
1. Spirit Island - powrót fizycznej wersji
2. Too Many Bones - wciąż ogrywam podstawkę
3. Wonderlands War - killer Szarlatanów i Cubitos
4. Blood on the Clocktower - prowadzę z 2x w miesiącu po 4-5 gierek, znajomi uwielbiają
5. Mind MGMT - nadal najlepszy hidden movement
6. Ostoja - killer Azulów. Mały, szybki, prosty.
7. Turbo + W strugach - lekki PYL na 1-7 osób? Poproszę
8. Zamki Burgundii - pewnie trafią wyżej za rok
9. Decrypto - gra którą mogę zabrać do pubu
10. Pięć Klanów - nadal lubię mancalę
Co może się pojawić za rok:
Spoiler:
Re: Wasze Top 10 gier
Podsumowanie po upływie roku, lista składa się w większości ze staroci ale taki jest obecnie mój gust.
Główny trend w ewolucji moich preferencji w ostatnim czasie to znacznie więcej grania solo (co kilka lat temu uważałem niemal za dziwactwo), malejące zainteresowanie grami euro oraz chyba coraz większa waga przywiązywana do ciekawego tła tematycznego.
W zestawieniu znajdują się wyłącznie gry które były ogrywane przez ostatni rok. Celowo dobieram tytuły o rożnym kalibrze i profilu oraz nie próbuję ich uszeregować w ranking.
Cztery gry zachowały swoje miejsca z ubiegłego roku:
Food Chain Magnate
Nadal najbardziej odpowiadająca mojemu gustowi wysoce kompetytywna eurogra.
El Grande
Bardzo cenię za prostotę rozgrywki i emocje która mi dostarcza.
Clash of Cultures: Monumental Edition
Niezachwiana pozycja wśród ulubionych gier, nie widzę konkurentów zagrażających jej pozycji jako ulubionego 4x.
Wielka Pętla
Ulubiona wyścigówka świetnie odwzorowująca klimat wyścigów kolarskich.
i nowe pozycje na liście:
7th Continent
Nie od razu zdobył moje zainteresowanie ale ostatecznie okazał się niespodziewanym strzałem w dziesiątkę jeśli chodzi o samotną eksplorację nieznanego świata w wydaniu planszówkowym.
Le Havre
Prostota zasad powoduje że nawet długi czas rozrywki jest dla mnie akceptowalny. Kolejna wiekowa gra która niezmiennie trafia w mój gust.
High Frontier 4 All
Najbardziej klimatyczne euro w kolekcji traktuję przede wszystkim jako wyjątkowe doświadczenie planszówkowe. Nie lubię zbyt złożonych gier a jednak instrukcję do HF4All czytałem niemalże jak literaturę popularno-naukową na temat lotów kosmicznych.
Android: Netrunner
Dopiero niedawno poznana gra blefu i odczytywania intencji przeciwnika osadzona w dystopijnym informatycznym klimacie stała się ulubioną karcianką.
Galaxy Trucker
Wyścig o skonstruowanie najlepszego statku kosmicznego a następnie obserwowanie jego stopniowej destrukcji od dawna doceniam jako świetną zabawę w gronie rodzinnym.
Challengers!
Największe zaskoczenie dla mniego samego ale wojna na sterydach zasłużyła na miejsce w mojej topce jako reprezentant lekkich gier do pogrania w każdym gronie.
Rok temu było tak:
Główny trend w ewolucji moich preferencji w ostatnim czasie to znacznie więcej grania solo (co kilka lat temu uważałem niemal za dziwactwo), malejące zainteresowanie grami euro oraz chyba coraz większa waga przywiązywana do ciekawego tła tematycznego.
W zestawieniu znajdują się wyłącznie gry które były ogrywane przez ostatni rok. Celowo dobieram tytuły o rożnym kalibrze i profilu oraz nie próbuję ich uszeregować w ranking.
Cztery gry zachowały swoje miejsca z ubiegłego roku:
Food Chain Magnate
Nadal najbardziej odpowiadająca mojemu gustowi wysoce kompetytywna eurogra.
El Grande
Bardzo cenię za prostotę rozgrywki i emocje która mi dostarcza.
Clash of Cultures: Monumental Edition
Niezachwiana pozycja wśród ulubionych gier, nie widzę konkurentów zagrażających jej pozycji jako ulubionego 4x.
Wielka Pętla
Ulubiona wyścigówka świetnie odwzorowująca klimat wyścigów kolarskich.
i nowe pozycje na liście:
7th Continent
Nie od razu zdobył moje zainteresowanie ale ostatecznie okazał się niespodziewanym strzałem w dziesiątkę jeśli chodzi o samotną eksplorację nieznanego świata w wydaniu planszówkowym.
Le Havre
Prostota zasad powoduje że nawet długi czas rozrywki jest dla mnie akceptowalny. Kolejna wiekowa gra która niezmiennie trafia w mój gust.
High Frontier 4 All
Najbardziej klimatyczne euro w kolekcji traktuję przede wszystkim jako wyjątkowe doświadczenie planszówkowe. Nie lubię zbyt złożonych gier a jednak instrukcję do HF4All czytałem niemalże jak literaturę popularno-naukową na temat lotów kosmicznych.
Android: Netrunner
Dopiero niedawno poznana gra blefu i odczytywania intencji przeciwnika osadzona w dystopijnym informatycznym klimacie stała się ulubioną karcianką.
Galaxy Trucker
Wyścig o skonstruowanie najlepszego statku kosmicznego a następnie obserwowanie jego stopniowej destrukcji od dawna doceniam jako świetną zabawę w gronie rodzinnym.
Challengers!
Największe zaskoczenie dla mniego samego ale wojna na sterydach zasłużyła na miejsce w mojej topce jako reprezentant lekkich gier do pogrania w każdym gronie.
Rok temu było tak:
Spoiler: