(Warszawa) Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group

... czyli zloty miłośników planszówek! Tu możesz także umawiać się na granie w Twoim mieście.
Awatar użytkownika
stalker
Posty: 2594
Rejestracja: 24 cze 2004, 23:14
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 33 times
Been thanked: 13 times

Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group

Post autor: stalker »

O no to fajnie :) co jeszcze poza tym mamy w planie?

Co do obecności, ja pewnie będę, jak zwykle 17:30 +/- 15 min.
Lukasz M. Pogoda | w biblioteczce | zainteresowało mnie
Warszawskie spotkania projektantów i testerów gier planszowych. Chcesz pomóc w testowaniu lub masz swój projekt? Monsoon Group pomoże! Informacje na forum tutaj. Zapraszamy!
Karol Madaj
Posty: 659
Rejestracja: 28 sty 2010, 15:41
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 89 times
Been thanked: 46 times

Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group

Post autor: Karol Madaj »

Ja będę, jeżeli nic się nie wydarzy to otworzę salę przed 17.

W kolejce na zagranie czeka zdaje się parę prototypów, w tym Sudan :)
Awatar użytkownika
Filippos
Posty: 2466
Rejestracja: 02 sty 2007, 16:54
Lokalizacja: Wawa, sercem w Wawie, nogą w wawie i innymi częściami ciała też;))

Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group

Post autor: Filippos »

Ja będę ok 17.30. Tym razem kradzież roweru mnie na pewno nie zatrzyma bo juz go nie mam. :wink:
Bardzo chętnie potestuję pomysły Sipia, wcyieczki do Sudanu takoż nie odmówię. Będę miał Dino i bardzo wstępny koncept gry Bocian Leci do zepsucia. 8)
Zwykle gram w to co mam
Moja strona o projektowaniu: http://milunski.com/
Karol Madaj
Posty: 659
Rejestracja: 28 sty 2010, 15:41
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 89 times
Been thanked: 46 times

Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group

Post autor: Karol Madaj »

Bocian Leci to gra 18+ ? Nie wiem czy sobie poradzimy z testowaniem.
:wink:
Awatar użytkownika
Jan Madejski
Posty: 736
Rejestracja: 15 wrz 2011, 13:08
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 14 times
Been thanked: 61 times

Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group

Post autor: Jan Madejski »

Ja będę przed 17 i chyba przyniosę 1-2 prototypy.
Awatar użytkownika
stalker
Posty: 2594
Rejestracja: 24 cze 2004, 23:14
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 33 times
Been thanked: 13 times

Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group

Post autor: stalker »

Zaraz będzie klęska urodzaju :P trzeba zrobić rozpiskę.

sipio: 3x szybka imprezówka
Karol: Sudan
Filippos: Bocian Leci, niesie dzieci; Dino
Jan: 2x bez nazwy
Stalker: Migawki (mogą być w rezerwie) na 3 lub 4 os.
Lukasz M. Pogoda | w biblioteczce | zainteresowało mnie
Warszawskie spotkania projektantów i testerów gier planszowych. Chcesz pomóc w testowaniu lub masz swój projekt? Monsoon Group pomoże! Informacje na forum tutaj. Zapraszamy!
gibon
Posty: 201
Rejestracja: 07 maja 2011, 14:55
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group

Post autor: gibon »

Przyjdę z SARem i dużą ilością kosteczek. Mile widziana pomoc kogoś z udziałem we wcześniejszych testach. Szacuję, że zajmie to 30-40 minut.
Awatar użytkownika
oopsiak
Posty: 832
Rejestracja: 04 lip 2009, 00:48
Lokalizacja: Warszawa / gdzieś na morzu

Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group

Post autor: oopsiak »

sipio pisze:Poza tym pewnie coś ze staroci w obdwodzie na wszelki wypadek.
Karol Madaj pisze:Bocian Leci to gra 18+ ? Nie wiem czy sobie poradzimy z testowaniem.
:wink:
:lol:


będę ok. 1730
LICZBA graczy/punktów/żetonów

MAM / ODDAM / CHCĘ
Awatar użytkownika
ja_n
Recenzent
Posty: 2303
Rejestracja: 28 lip 2004, 10:42
Lokalizacja: Warszawa
Been thanked: 1 time

Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group

Post autor: ja_n »

Ja też dzisiaj będę, pewnie w okolicach 17.00.
Awatar użytkownika
Filippos
Posty: 2466
Rejestracja: 02 sty 2007, 16:54
Lokalizacja: Wawa, sercem w Wawie, nogą w wawie i innymi częściami ciała też;))

Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group

Post autor: Filippos »

Niestey zacząłem grać w Pandemica więc odpadam znów. :cry:

A Bocian leci to przeciwnie niż uważa zbereźnik Karol :wink: gra -18. Sympatyczna zabawa dla dzieci o tym, jak dzielne bociany migrują z Afryki do Polszy. :)
Zwykle gram w to co mam
Moja strona o projektowaniu: http://milunski.com/
Awatar użytkownika
stalker
Posty: 2594
Rejestracja: 24 cze 2004, 23:14
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 33 times
Been thanked: 13 times

Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group

Post autor: stalker »

Filippos pisze:A Bocian leci to przeciwnie niż uważa zbereźnik Karol :wink: gra -18. Sympatyczna zabawa dla dzieci o tym, jak dzielne bociany migrują z Afryki do Polszy. :)
Trzeba to było nazwać „Ptasie migracje” albo „Ptasie przeloty” to by się co poniektórym nie kojarzyło…

Zdrowiej, Pandemic nudna gra! ;)
Lukasz M. Pogoda | w biblioteczce | zainteresowało mnie
Warszawskie spotkania projektantów i testerów gier planszowych. Chcesz pomóc w testowaniu lub masz swój projekt? Monsoon Group pomoże! Informacje na forum tutaj. Zapraszamy!
Awatar użytkownika
ja_n
Recenzent
Posty: 2303
Rejestracja: 28 lip 2004, 10:42
Lokalizacja: Warszawa
Been thanked: 1 time

Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group

Post autor: ja_n »

stalker pisze:Trzeba to było nazwać „Ptasie migracje” albo „Ptasie przeloty” to by się co poniektórym nie kojarzyło…

Zdrowiej, Pandemic nudna gra! ;)
Z tego pewnie w końcu w wyjdzie ptasia grypa :D.
plazmonik
Posty: 38
Rejestracja: 08 wrz 2010, 22:49

Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group

Post autor: plazmonik »

My z Agatą wpadniemy koło 17:30.
gibon
Posty: 201
Rejestracja: 07 maja 2011, 14:55
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group

Post autor: gibon »

Wezmę jeszcze balony choć nie zdążyłem wydrukować nowej planszy. Jak starczy czasu to chciałbym przetestować konkurencję "pogoń za lisem".
Awatar użytkownika
frakmis
Posty: 16
Rejestracja: 27 lut 2010, 12:19

Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group

Post autor: frakmis »

Żałuję, ale ty razem odpadam z testów - w mojej "branży" wciąż trwają wakacje wiosenne, w związku z czym przebywam poza Warszawą. Pozdrawiam i do zobaczenia za tydzień.
plazmonik
Posty: 38
Rejestracja: 08 wrz 2010, 22:49

Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group

Post autor: plazmonik »

plazmonik pisze:My z Agatą wpadniemy koło 17:30.
A jednak się pospieszyłem - nie pojawimy się dzisiaj... :(
Karol Madaj
Posty: 659
Rejestracja: 28 sty 2010, 15:41
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 89 times
Been thanked: 46 times

Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group

Post autor: Karol Madaj »

Niech żałują ci co nie byli, bo działo się dużo. Były opowieści podróżnika, 9 prototypów i dwie nowe twarze w tym jedna z Włoch :D

Na początek sipio pokazał imprezówki

Lewa ręka - rzecz o rysowaniu, zapamiętywaniu i refleksie. Przy Ukryciu trochę blade, ale może jak się popracuje, to coś z tego będzie.

Jedwab - gra o szoku kolorystycznym. Fajny pomysł, sporo zabawy. Przy odkrywaniu kart po kolei zbyt małe szanse odkrywającego a przy równoczesnym zbyt duży chaos. Ale moim zdaniem pomysł warto rozwijać.

Potem przysiadłem się z Sudanem do stolika angielskojęzycznego. Nie uprzedzałem, że to gra jednorazowa i, o dziwo, a zarówno Leo jak i Mustafa byli zadowoleni z gry, więc ostatnie zmiany musiały zrobić dobrze. Czekając na uwolnienie pozostałych graczy rozegrali jeszcze szybką partię 111. Po skończonym SARze koledzy zepsuli w 5 minut Jaki znak Twój? Wyciągając 3 prototyp złamałem wszelkie zasady MG :wink:

Potem zagrałem w Migawki i Zapasową piramidę Jana. Migawki jak zwykle :) natomiast pierwsze wrażenie z dominowej piramidy znakomite.

Jan użył w praktyce pitagorejskiej doktryny o świętych liczbach trójkątnych. Brawo! :D

Liczby trójkątne, to takie, które po rozpisaniu na punkty da się wpisać w trójkat równoboczny. 3, 6, 10, 15, 21, 28... a ja wiadomo 28 to liczba kamini domina, które po ułożeniu w piramidę na dole wszystkie 6 potem 5, 4... na szczycie 0, tworzą własnie trójkąt równoboczny. Jan wprawdzie użył dwóch komletów domina i wykluczył "zera", czym trochę zepsuł matematyczną doskonałość oryginalnego domina, ale zachował zasadę ustawiania kamieni w piramidę o malejących oczkach. Gra z taką inspiracją nie może być zepsuta!

Bardzo chętnie jeszcze zagram, po pierwszym razie gra mnie zachwyciła i jestem ciekawy czy użycie świętych liczb sprawi, że gra będzie regrywalna :wink:
Awatar użytkownika
ja_n
Recenzent
Posty: 2303
Rejestracja: 28 lip 2004, 10:42
Lokalizacja: Warszawa
Been thanked: 1 time

Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group

Post autor: ja_n »

Karol Madaj pisze:koledzy zepsuli w 5 minut Jaki znak Twój?
Cały wieczór i pół nocy kombinowałem nad algorytmem generującym karty do JZT.
Spoiler:
Niestety algorytm "brute force" w tym przypadku zupełnie odpada, oszacowałem czas generowania wszystkich kart w ten sposób i wyszła liczba rzędu 10^9 lat :).

Kombinowałem nad usprawnieniem algorytmu i coś tam wymyśliłem. Liczba możliwych kombinacji kart to 3.8*10^16. Udało mi się znaleźć górne ograniczenie liczby możliwych kart do wygenerowania - będzie ich nie więcej niż 133.
Spoiler:
Udało mi się też wymyślić dość szybką metodę sprawdzania czy dana karta "pasuje" do listy wcześniej wygenerowanych oraz bardzo szybki algorytm generowania kart "dobrych". Niestety ten drugi nie gwarantuje znalezienia wszystkich możliwości. Teraz te pomysły muszę zakodować (kiedyś dzisiaj w ciągu dnia, albo wieczorem) i sprawdzić ile kart się wygeneruje. Może zresztą ktoś tu na forum zaproponuje dobry algorytm.
Spoiler:
Awatar użytkownika
stalker
Posty: 2594
Rejestracja: 24 cze 2004, 23:14
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 33 times
Been thanked: 13 times

Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group

Post autor: stalker »

Ojej już pierwszy raport [pisałem w tym samym czasie, co ja_n] :) i to z godziny 7 rano, nieźle ;)
Karol Madaj pisze:Niech żałują ci co nie byli, bo działo się dużo. Były opowieści podróżnika, 9 prototypów i dwie nowe twarze w tym jedna z Włoch :D
Mogłoby się wydawać po lekturze forum, że będzie gorzej, a jednak mieliśmy 10 uczestników i trzy stoliki w akcji :)
Karol Madaj pisze:Na początek sipio pokazał imprezówki (…)
W te dwie wymienione przez Ciebie nie grałem, po późno dotarłem, ale spróbowałem trzeciej, nazwijmy ją Żarówka Edisona. Ciekawy pomysł na wymyślanie zastosowań dla różnych rzeczy, ale jeszcze na etapie szkicu raczej, niż grywalnego prototypu. Trochę problematyczne jest określanie, jak skomplikowane mogą być te rzeczy (np. ile można wymyślić dziwnych zastosowań dla śrubki, a ile dla buta? Śrubka jest jednoelementowa, but składa się z kilku części przynajmniej itp.). Myślę jednak, że warto kombinować, bo jest szansa na zabawę godną McGyvera.
Karol Madaj pisze:Potem przysiadłem się z Sudanem do stolika angielskojęzycznego. (…) Wyciągając 3 prototyp złamałem wszelkie zasady MG :wink:
Szkoda, że nie udało mi się zobaczyć obecnej wersji Sudanu. A co do 3 prototypów, nie mieliśmy ich aż tak dużo. Właściwie było ich tak na styk, więc Twój ruch był w pełni uzasadniony :)
Karol Madaj pisze:Potem zagrałem w Migawki i Zapasową piramidę Jana. Migawki jak zwykle :)
Dziękuję, dziękuję, myślę, że już polerowanie zaczyna przynosić efekty, ale i tak widzę jeszcze różne mikro-mini-malusie-duperelki, jak np. w pytaniu, które mi zadałeś, czy można nic nie robić w turze (już wymyśliłem odpowiedź zresztą i to chyba dość elegancką). No ale teraz: WYDAWAAAĆ!!!! ;)
Karol Madaj pisze:natomiast pierwsze wrażenie z dominowej piramidy znakomite. Jan użył w praktyce pitagorejskiej doktryny o świętych liczbach trójkątnych. Brawo! :D (…) jestem ciekawy czy użycie świętych liczb sprawi, że gra będzie regrywalna :wink:
Tak, bardzo ładny projekt. Naprawdę fajny. Coś tam się chciałem czepnąć, ale to dopiero jak zagram ;) poza tym gra mi przypomina formą najlepsze gry z serii dwuosobowej Kosmosu, choć jest przeznaczona nawet dla 4 (5?) graczy. O regrywalność bym się tak nie obawiał, bo zapewnia nam ją losowość doboru kamieni domina. Czy startuje się z jakimiś kamieniami na ręku? Bo zapomniałem/niedosłyszałem.

Dodajmy jeszcze, że był też Maciej ze swoim projektem Ziggurat. Nie grałem, po rozgrywce słyszałem podzielone opinie, że część projektu działa, część mniej, czekam na więcej :)

ja_n, choć nie dla mnie analiza, jesteś nieoceniony :)
Lukasz M. Pogoda | w biblioteczce | zainteresowało mnie
Warszawskie spotkania projektantów i testerów gier planszowych. Chcesz pomóc w testowaniu lub masz swój projekt? Monsoon Group pomoże! Informacje na forum tutaj. Zapraszamy!
Awatar użytkownika
MichalStajszczak
Posty: 9473
Rejestracja: 31 sty 2005, 19:42
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 508 times
Been thanked: 1449 times
Kontakt:

Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group

Post autor: MichalStajszczak »

ja_n pisze:Niestety algorytm "brute force" w tym przypadku zupełnie odpada
Można to zrobić mniej brutalnie, dzieląc odpowiednio zbiór obiektów
Spoiler:
Awatar użytkownika
ja_n
Recenzent
Posty: 2303
Rejestracja: 28 lip 2004, 10:42
Lokalizacja: Warszawa
Been thanked: 1 time

Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group

Post autor: ja_n »

MichalStajszczak pisze:
ja_n pisze:Niestety algorytm "brute force" w tym przypadku zupełnie odpada
Można to zrobić mniej brutalnie, dzieląc odpowiednio zbiór obiektów
Mamy teraz 12 rozłącznych zbiorów po 11 liczb. Każda kolejna karta musi zawierać po jednej liczbie z każdego zbioru.
Trafne spostrzeżenie. To ogranicza liczbę kart do sprawdzenia do 11^12, czyli (zakładając dla uproszczenia sekundę na sprawdzenie każdej karty) jakies 100 tys. lat działania algorytmu. Nadal za długo, choć o wiele rzędów wielkości krócej.
Awatar użytkownika
stalker
Posty: 2594
Rejestracja: 24 cze 2004, 23:14
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 33 times
Been thanked: 13 times

Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group

Post autor: stalker »

Oto zagwozdka godna konkursu algorytmicznego ;) może zrobić konkurs w piśmie Delta? ;)
Lukasz M. Pogoda | w biblioteczce | zainteresowało mnie
Warszawskie spotkania projektantów i testerów gier planszowych. Chcesz pomóc w testowaniu lub masz swój projekt? Monsoon Group pomoże! Informacje na forum tutaj. Zapraszamy!
Awatar użytkownika
Jan Madejski
Posty: 736
Rejestracja: 15 wrz 2011, 13:08
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 14 times
Been thanked: 61 times

Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group

Post autor: Jan Madejski »

ja_n pisze:Cały wieczór i pół nocy kombinowałem nad algorytmem generującym karty do JZT.
Spoiler:
Moim zdaniem należy inaczej przedstawić zagadnienie, ponieważ gdy mamy narzucone n, zbiór kart najprawdopodobniej wyjdzie nieoptymalny (zależnie od n). Praktyczniej jest szukać n dla zadanego k i optymalnej liczby kart spełniających założenie JZT (wstępnie wychodzi mi, że n=k*(k-1)+1, zaś liczba kart m=k+(k-1)^2 ).
Algorytm komputerowy można napisać na zasadzie przekształceń macierzy z dopuszczonymi znakami 1..n, oraz tablicy wykluczeń, do której wrzuca się dane po wygenerowaniu każdej z kart ("1 wystąpiła już z: 2, 3, 10, 11", "2 wystąpiła już z: 1, 3, 8, 9"). Ale za pisanie tego algorytmu na razie nie zdołam się zabrać :P

Gry, które wczoraj testowałem:
- Picasso - na razie elementu rysowania nie ma za dużo (chociaż pomysł z losowym utrudnieniem ma sens) - bardziej grywalny jest element głosowania na wyniki. Ponieważ rzucanie haseł do narysowania pachnie kalamburami, a poza tym rodzi komplikacje (nie zawsze wiadomo, jak coś przedstawić), zaś podsuwanie graczom gotowych obrazków szybko się znudzi, może gra powinna uwzględnić jakieś złożone obrazki-scenki (jak Dixit) i gracze rysowaliby coś co kojarzy się z obrazkiem?
- Jedwab - wokół gry wytworzyła się imprezowa atmosfera chaosu, więc chyba ma potencjał ;) By była grywalna musi być czytelniejsza i mieć przejrzystsze zasady punktowania. Jestem za tym, by na kartach pozostały słowne nazwy kolorów, a nie jakieś graficzne obiekty. Po grze zaproponowałem jeszcze, by punktowanie następowało przez zabranie ze środka stołu pionu gracza o odpowiednim kolorze (albo swojego, przy wypełnieniu celu) - to wprowadzi element "dżunglospeedowy" i zapobiegnie konieczności rozstrzygania konfliktów, kto odrzuca kartę, a kto nie.
- Edison - na razie to bardziej zabawa na kreatywność, niż gra, bo element punktowania jest w 100% subiektywny i może przez to generować wykłócanie się uczestników. Niestety, im więcej doda się do niego elementów "gry" (gotowe przedmioty, cele itd.), tym bardziej ograniczy się kreatywność uczestników... Niemniej pojawiły się ciekawe pomysły na kombinowanie przedmiotów, zastosowanie zgodne z jakimś obrazkiem-scenką itp. - myślę, że gra powinna podążyć w tym kierunku.
- Ptaki - rozproszenie ptaszyn pomiędzy karmnikami zadziałało na korzyść gry - mam mniej ptaków do analizowania, a przy tym mogę się domyślać, co kombinują moi sąsiedzi (czy mi zagrożą, czy może zasadzają się na ptaki, które mnie nie interesują). Na razie kiepsko z dynamiką gry i nadal jest problem z ostatnią rundą, której praktycznie nie trzeba rozgrywać, bo wiadomo, kto wygra (może zamiast toru punktacji każdy będzie zabierał karty zdobytych ptaszyn i trzymał je potajemnie?) - ale poza tymi mankamentami gra jest całkiem przyjemna.
- Piramida/Mastaba/Ziggurat - mechanika zdobywania surowców jest bardzo fajna i wokół niej toczy się cała gra - dobór kart siły pewnie jeszcze można doszlifować, ale poza tym jest bez zarzutów. Nadal mam taką sugestię, by nie trzeba było zagrywać wszystkich kart siły (bo jeśli ktoś zapamiętuje, co kto rzucał, to co N rund będzie grał na pewniaka), tylko albo przywracać je wszystkie w momencie, gdy w ręku zostanie 1, albo przywracać je za pomocą Mr. T, wedle pomysłu autora. Ewentualnie, kart siły może być więcej i przed każdym cyklem każdy gracz odrzuci w ciemno jedną (już to daje niewiadomą zapobiegającą zbędnemu kombinowaniu). Jeśli karty nie będą "wracane" asynchronicznie za pomocą Mr. T, tylko, tak jak wczoraj (wszystkim jednocześnie), to wytwarza naturalny cykl gry, który można jakoś wykorzystać (gdy kart jest 5, to gra automatycznie podzielona zostaje na segmenty 5-orundowe, między którymi może coś następować - jak chociażby karta wydarzenia). Natomiast to, co dzieje się po zbieraniu surowców, na razie jest wyraźnie "na doczepkę"... Fajnie by było, gdyby obie części gry były ze sobą bardziej powiązane.
Awatar użytkownika
stalker
Posty: 2594
Rejestracja: 24 cze 2004, 23:14
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 33 times
Been thanked: 13 times

Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group

Post autor: stalker »

Jan Madejski pisze:Ptaki - rozproszenie ptaszyn pomiędzy karmnikami zadziałało na korzyść gry - mam mniej ptaków do analizowania, a przy tym mogę się domyślać, co kombinują moi sąsiedzi (czy mi zagrożą, czy może zasadzają się na ptaki, które mnie nie interesują). Na razie kiepsko z dynamiką gry i nadal jest problem z ostatnią rundą, której praktycznie nie trzeba rozgrywać, bo wiadomo, kto wygra (może zamiast toru punktacji każdy będzie zabierał karty zdobytych ptaszyn i trzymał je potajemnie?) - ale poza tymi mankamentami gra jest całkiem przyjemna.
A właśnie, też w to wczoraj grałem — przypominam o swoim pomyśle losowego utrudniacza — formy obrony przed zabieraniem ptaszków (można też przemyśleć obronę za pomocą odrzucania/zubażania ręki, rezygnowania z punktów itp.). Zamiast kostek można generować liczby umieszczając je na kartach — w chwili, gdy potrzebujemy sprawdzić wynik, pobieramy jedną kartę ze stosu i odczytujemy zapisaną na niej liczbę „losu”, a potem odkładamy na stos kart odrzuconych. Coś już w grze jest, ale zarzuty wymienione przez Jana potwierdzam.
Lukasz M. Pogoda | w biblioteczce | zainteresowało mnie
Warszawskie spotkania projektantów i testerów gier planszowych. Chcesz pomóc w testowaniu lub masz swój projekt? Monsoon Group pomoże! Informacje na forum tutaj. Zapraszamy!
Awatar użytkownika
MichalStajszczak
Posty: 9473
Rejestracja: 31 sty 2005, 19:42
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 508 times
Been thanked: 1449 times
Kontakt:

Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group

Post autor: MichalStajszczak »

ja_n pisze:Udało mi się też wymyślić dość szybką metodę sprawdzania czy dana karta "pasuje" do listy wcześniej wygenerowanych
To jest dość proste:
Spoiler:
ODPOWIEDZ