Gra w stylu Heroes of Might and Magic / Warcrafta ?
Gra w stylu Heroes of Might and Magic / Warcrafta ?
Witam, jak w temacie szukam gry która mechaniką, klimatem, założeniami była zblizona do komputerowych HoM&M albo Warcrafta.
Główne założenia które powinna spełniać:
1. Rozbudowa miasta/królestwa
2. Rozbudowa armii
3. zarządzanie surowcami
4. Podbijanie/kontrola obszarów
5. Grywalna od 2 osób
6. Sporo interakcji, negatywnej oczywiście
7. Plansza - statyczna albo modułowa ( odpadają karcianki, itp.)
Mile widziane:
1. Bohaterowie i ich rozbudowa,elementy rpg
2. Jakieś dodatkowe cele/misje/questy dla graczy
3. Tryb kampanii
4. Klimat fantasy/sredniowiecze ale niekoniecznie, moze byc sci-fi albo epoka kamienia byle spełniała główne założenia.
5. Elementy dyplomacji przy grze na wiecej osób
Po przeczytaniu instrukcji najbardziej zainteresowały mnie:
1. Runewars - piękne wykonanie, zróżnicowane frakcje, dużo jednostek, bohaterowie. Jedyne co mnie martwi to opinie na forum według których walka jest tylko dodatkiem i grę można wygrać praktycznie bez konfrontacji. Czy rzeczywiście tak jest?
2.Warcraft: Boardgame - z dodatkiem wydaje się ciekawa, surowce, bohaterowie, jednostki prawie jak w grze PC. Pytanie tylko czy to sie sprawdza w czasie samej gry? Gra jest dosyć leciwa i niewiele opinii na forum. Czy ktoś grał i poleca?
3.Warrior Knights - zapowiada się ciekawie ale znowu niewiele opinii poza porównaniami do Runewars. No i część ekonomiczna chyba słaba...
Gry które na pierwszy rzut mnie oczarowały ale chyba jednak nie spełniają wymagań:
1. Mage Knight - podobno świetny ale czytanie samej instrukcji przyprawia o ból głowy: mnóstwo różnych systemów w jednej grze, wiele drobnych szczególików i kruczków w zasadach. Wydaje mi się że gra ma wiele elementów w przypadku których intuicja wskazuje że powinny działać podobnie ale jednak różnią się drobnymi szczegółami, np.: lokacje,przeciwnicy, różne zasady walki dla bohaterów, sojuszników, miast, lochów i pvp, różne rodzaje many, zmiany zasad dla dnia i nocy. Czy to wszystko da się jakoś rozsądnie ogarnąć?
2. Gra o tron - Klimat, temat i wykonanie bardzo mi się spodobały ale chyba nie da się grać tylko we 2 ???
Tyle udało mi znaleźć w czasie moich poszukiwań. Czy znacie jakieś inne, może mniej znane/starsze tytuły które spełniały by w/w wymagania. Ewentualnie która z gier które już biorę pod uwagę polecacie najbardziej? W żadną jeszcze nie grałem, moje opinie wynikają tylko z lektury instrukcji i kilku wątków na forum.
Z góry dziękuję za pomoc!
Główne założenia które powinna spełniać:
1. Rozbudowa miasta/królestwa
2. Rozbudowa armii
3. zarządzanie surowcami
4. Podbijanie/kontrola obszarów
5. Grywalna od 2 osób
6. Sporo interakcji, negatywnej oczywiście
7. Plansza - statyczna albo modułowa ( odpadają karcianki, itp.)
Mile widziane:
1. Bohaterowie i ich rozbudowa,elementy rpg
2. Jakieś dodatkowe cele/misje/questy dla graczy
3. Tryb kampanii
4. Klimat fantasy/sredniowiecze ale niekoniecznie, moze byc sci-fi albo epoka kamienia byle spełniała główne założenia.
5. Elementy dyplomacji przy grze na wiecej osób
Po przeczytaniu instrukcji najbardziej zainteresowały mnie:
1. Runewars - piękne wykonanie, zróżnicowane frakcje, dużo jednostek, bohaterowie. Jedyne co mnie martwi to opinie na forum według których walka jest tylko dodatkiem i grę można wygrać praktycznie bez konfrontacji. Czy rzeczywiście tak jest?
2.Warcraft: Boardgame - z dodatkiem wydaje się ciekawa, surowce, bohaterowie, jednostki prawie jak w grze PC. Pytanie tylko czy to sie sprawdza w czasie samej gry? Gra jest dosyć leciwa i niewiele opinii na forum. Czy ktoś grał i poleca?
3.Warrior Knights - zapowiada się ciekawie ale znowu niewiele opinii poza porównaniami do Runewars. No i część ekonomiczna chyba słaba...
Gry które na pierwszy rzut mnie oczarowały ale chyba jednak nie spełniają wymagań:
1. Mage Knight - podobno świetny ale czytanie samej instrukcji przyprawia o ból głowy: mnóstwo różnych systemów w jednej grze, wiele drobnych szczególików i kruczków w zasadach. Wydaje mi się że gra ma wiele elementów w przypadku których intuicja wskazuje że powinny działać podobnie ale jednak różnią się drobnymi szczegółami, np.: lokacje,przeciwnicy, różne zasady walki dla bohaterów, sojuszników, miast, lochów i pvp, różne rodzaje many, zmiany zasad dla dnia i nocy. Czy to wszystko da się jakoś rozsądnie ogarnąć?
2. Gra o tron - Klimat, temat i wykonanie bardzo mi się spodobały ale chyba nie da się grać tylko we 2 ???
Tyle udało mi znaleźć w czasie moich poszukiwań. Czy znacie jakieś inne, może mniej znane/starsze tytuły które spełniały by w/w wymagania. Ewentualnie która z gier które już biorę pod uwagę polecacie najbardziej? W żadną jeszcze nie grałem, moje opinie wynikają tylko z lektury instrukcji i kilku wątków na forum.
Z góry dziękuję za pomoc!
-
- Posty: 4360
- Rejestracja: 13 mar 2010, 17:29
- Lokalizacja: Warszawa
- Been thanked: 6 times
Re: Gra w stylu Heroes of Might and Magic / Warcrafta ?
Zdecydowanie Runewars. W wariancie epickim walki się nie da uniknąć.
Ja bym chciał do ciemnej nocki tak układać z wami razem,
Ale dajcie nowe klocki, albo zmieńcie ten obrazek!
Mogę przynieść
Ale dajcie nowe klocki, albo zmieńcie ten obrazek!
Mogę przynieść
Re: Gra w stylu Heroes of Might and Magic / Warcrafta ?
Również polecam Runewars, nie wiem kto napisał że rozgrywkę da się wygrać bez potyczek... no można, ale czy teren z surowcami zajęty przez "słabszego" gracza nie jest łakomym kąskiem? W naszych rozgrywkach potyczki miały miejsce ciągle, powody były różne ale nie zdarzyła się rozgrywka w której nie walczylibyśmy z sobą.
Są questy dla bohaterów bez wykonania których trudno zdobyć runy... ponadto w dodatku bohater może dowodzić armią. Co do rozbudowy miasta, to w sumie nie ma jako takiej. Można jedynie ulepszyć twierdzę.
Jedyny problem, to taki że Runewarsa nie można kupić. Nakład się wyczerpał... co prawda jest parę używanych gier na allegro
P.S. Jeszcze zapomniałbym o Twilight Imperium. Co prawda trzeba przebrnąć przez odstraszającą instrukcję ale jest rozwój rasy poprzez przykładowo rozwijanie technologii, jest ustalanie praw na radach galaktyki, są pakty handlowe... jedyny problem to fakt, że gra jest od 3 osób
Są questy dla bohaterów bez wykonania których trudno zdobyć runy... ponadto w dodatku bohater może dowodzić armią. Co do rozbudowy miasta, to w sumie nie ma jako takiej. Można jedynie ulepszyć twierdzę.
Jedyny problem, to taki że Runewarsa nie można kupić. Nakład się wyczerpał... co prawda jest parę używanych gier na allegro
P.S. Jeszcze zapomniałbym o Twilight Imperium. Co prawda trzeba przebrnąć przez odstraszającą instrukcję ale jest rozwój rasy poprzez przykładowo rozwijanie technologii, jest ustalanie praw na radach galaktyki, są pakty handlowe... jedyny problem to fakt, że gra jest od 3 osób
"Jedyną czynnością, która dobrze wychodzi samotnym, jest samogwałt." A. Sapkowski, Chrzest Ognia
- Fruczak Gołąbek
- Posty: 918
- Rejestracja: 29 wrz 2009, 00:56
- Lokalizacja: Warmińsko-mazurskie
- Has thanked: 72 times
- Been thanked: 39 times
Re: Gra w stylu Heroes of Might and Magic / Warcrafta ?
Podobno w listopadzie ma być premiera Might & Magic Heroes. Tylko:
1. Czy rzeczywiście będzie.
2. Czy gra będzie tym na co wielu fanów Heroes czeka.
1. Czy rzeczywiście będzie.
2. Czy gra będzie tym na co wielu fanów Heroes czeka.
- Olgierdd
- Posty: 1836
- Rejestracja: 23 lut 2010, 15:25
- Lokalizacja: Gdańsk
- Has thanked: 80 times
- Been thanked: 92 times
Re: Gra w stylu Heroes of Might and Magic / Warcrafta ?
Runewars prawdopodobnie będzie najlepszym wyborem.
Dużo lżejszą grą, która przypomina RTSy jest Nexus Ops - mechanicznie podobny do planszowego Warcrafta, klimat SF. Co prawda okrojony z zarządzania bazą, ale z o wiele lepszą walką i warunkami zwycięstwa.
innym poniekąd pasującym tytułem jest Ares Project (również SF) - gra jest podobno trudna i niestety brzydka, ale opinie są raczej pozytywne.
Dużo lżejszą grą, która przypomina RTSy jest Nexus Ops - mechanicznie podobny do planszowego Warcrafta, klimat SF. Co prawda okrojony z zarządzania bazą, ale z o wiele lepszą walką i warunkami zwycięstwa.
innym poniekąd pasującym tytułem jest Ares Project (również SF) - gra jest podobno trudna i niestety brzydka, ale opinie są raczej pozytywne.
- Odi
- Administrator
- Posty: 6455
- Rejestracja: 21 kwie 2007, 12:51
- Lokalizacja: Gdynia
- Has thanked: 586 times
- Been thanked: 943 times
Re: Gra w stylu Heroes of Might and Magic / Warcrafta ?
The Ares Project kapitalnie oddaje klimat i mechanikę komputerowych gier typu RTS.
Ale jeśli Mage Knight wydaje Ci się zbyt skomplikowany (raczej niesłusznie - o tym za chwilę), to Aresa sobie raczej odpuść. Zasady może ciut prostsze, ale też zależności między kartami jest mnóstwo, nie zawsze precyzyjnie wyjaśnionych przez instrukcję.
Mage Knight... Idealnie spełnia oczekiwania względem klimatu HoMM czy RPG. Świetnie oddane levelowanie, sporo autentycznych wyzwań, ciekawa mechanika, która - choć skomplikowana - nad wyraz logicznie się zazębia. Myślę, że spokojnie dasz radę to ogarnąć, choć oczywiście krok po kroku z instrukcją. W grze brak jest raczej dyplomacji, ale - jak już pisałem - znakomite levelowanie wyrównuje wszystkie niedoskonałości Choć oczywiście to Ty najlepiej czujesz, co Ci się podoba - jeśli RuneWars urzekło Cię wyglądem i mnogością opcji, to czemu nie. Podobno jest dobra gierka.
Z innych gier - bardzo fajna i bardzo prosta jest karcianka Rune Age. Też klimat HoMM, brak levelowania, w niektórych scenariuszach mogą być jakieś układy-sojusze miedzy graczami (raczej tylko taktyczne).
Ale jeśli Mage Knight wydaje Ci się zbyt skomplikowany (raczej niesłusznie - o tym za chwilę), to Aresa sobie raczej odpuść. Zasady może ciut prostsze, ale też zależności między kartami jest mnóstwo, nie zawsze precyzyjnie wyjaśnionych przez instrukcję.
Mage Knight... Idealnie spełnia oczekiwania względem klimatu HoMM czy RPG. Świetnie oddane levelowanie, sporo autentycznych wyzwań, ciekawa mechanika, która - choć skomplikowana - nad wyraz logicznie się zazębia. Myślę, że spokojnie dasz radę to ogarnąć, choć oczywiście krok po kroku z instrukcją. W grze brak jest raczej dyplomacji, ale - jak już pisałem - znakomite levelowanie wyrównuje wszystkie niedoskonałości Choć oczywiście to Ty najlepiej czujesz, co Ci się podoba - jeśli RuneWars urzekło Cię wyglądem i mnogością opcji, to czemu nie. Podobno jest dobra gierka.
Z innych gier - bardzo fajna i bardzo prosta jest karcianka Rune Age. Też klimat HoMM, brak levelowania, w niektórych scenariuszach mogą być jakieś układy-sojusze miedzy graczami (raczej tylko taktyczne).
- pabula
- Posty: 2106
- Rejestracja: 10 cze 2008, 14:00
- Lokalizacja: Kraków
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 69 times
Re: Gra w stylu Heroes of Might and Magic / Warcrafta ?
Posiadam Runewars od dawna i była to moja gra numer jeden nawet przez jakiś czas.
Lubię fantasy i gra spełniała moje oczekiwania.
Czytając twoje wymagania idealnie pasuje do nich.
Teraz Runewars kurzy się na półce po zagraniu w Mage Knight.
Ale ciężko porównywać te dwa tytuły, bo jednak trochę inne gry.
Runewars jest grą strategiczną, wojenną, dyplomatyczną.
Posiadasz bohaterów ale rozwój ich jest znikomy.
Powiększasz swoje armie i zdobywasz tereny.
Da się grać bez bitw między sobą, ale jednak szachuje się przeciwników i wcześniej czy później do konfrontacji dochodzi. Może to być tylko kilka potyczek w grze ale bardzo istotnych.
W grze epickiej bez bitw się nie obejdzie.
(później tylko takie rozgrywaliśmy - do 7 runów zaczynając od jednego lecz ze ślepymi runami)
Mam go nawet na sprzedaż
Mage Knight jest grą gdzie rozbudowujesz swojego bohatera.
Różne scenariusze powodują, że nie tylko zmiana mapy czyni tę grę różną za każdym razem.
Świetna solo i w 2 osoby. 3 też jeszcze, ale 4 osoby to tylko dla doświadczonych... Chyba, że ma się mnóstwo czasu.
Reguł mnóstwo, ale wbrew pozorom da się ogarnąć. Potrzeba na to czasu (ze 3-4 rozgrywki)
Pomyśl jeszcze o Starcrafcie. Też świetna, z tym że już inny klimat. Ale doskonała strategia.
Lubię fantasy i gra spełniała moje oczekiwania.
Czytając twoje wymagania idealnie pasuje do nich.
Teraz Runewars kurzy się na półce po zagraniu w Mage Knight.
Ale ciężko porównywać te dwa tytuły, bo jednak trochę inne gry.
Runewars jest grą strategiczną, wojenną, dyplomatyczną.
Posiadasz bohaterów ale rozwój ich jest znikomy.
Powiększasz swoje armie i zdobywasz tereny.
Da się grać bez bitw między sobą, ale jednak szachuje się przeciwników i wcześniej czy później do konfrontacji dochodzi. Może to być tylko kilka potyczek w grze ale bardzo istotnych.
W grze epickiej bez bitw się nie obejdzie.
(później tylko takie rozgrywaliśmy - do 7 runów zaczynając od jednego lecz ze ślepymi runami)
Mam go nawet na sprzedaż
Mage Knight jest grą gdzie rozbudowujesz swojego bohatera.
Różne scenariusze powodują, że nie tylko zmiana mapy czyni tę grę różną za każdym razem.
Świetna solo i w 2 osoby. 3 też jeszcze, ale 4 osoby to tylko dla doświadczonych... Chyba, że ma się mnóstwo czasu.
Reguł mnóstwo, ale wbrew pozorom da się ogarnąć. Potrzeba na to czasu (ze 3-4 rozgrywki)
Pomyśl jeszcze o Starcrafcie. Też świetna, z tym że już inny klimat. Ale doskonała strategia.
Re: Gra w stylu Heroes of Might and Magic / Warcrafta ?
Widzę że większość pochlebnych opinii zbiera Runewars, szczerze to sam się najbardziej skłaniam ku tej pozycji. Z zakupem mogę trochę poczekać, może Revised edition dotrze do Polski przed świętami. Pierwsza na liście do wypróbowania i przetestowania!
Co do innych pozycji:
Nexus Ops - wygląda ciekawie, w wolnej chwili wezmę się za instrukcje.
Rune Age - niestety Dominion/deckbuilding (kilkadziesiąt gier) nie podszedł, bardzo istotne aby gra posiadała planszę reprezentującą teren.
Projekt Ares - brzmi ciekawie, ale obawiam się że brak planszy nie przekona współgraczy
Warcraft i Warrior Knights - czy ktoś miał z nimi doświadczenie, czy warto nadal brać je pod uwagę?
Eclipse - W opisie widzę że od 2 do 6 graczcy, dodatek powiększa tę liczbę aż do 9. Więc moje pytanie: czy będzie się dobrze grało tylko we 2, bo zakładam to jako podstawową opcję?
No i ten Mage Knight - kusi właśnie wygląd planszy, rozwój bohatera i zbieranie armii (jak HoM&M). Moze tylko instrukcja tak przeraża. Wiem że gra ma wielu fanów i świetne noty na BGG. Więc parę pytań do weteranów:
1. Jak jest z interakcją? Jak często się walczy z przeciwnikiem, jakie są opcje wzajemnego przeszkadzania sobie, wchodzenia w drogę, itp.
2. Co do zasad to nie przeszkadza nam ilość, ale raczej ich intuicyjność. Chodzi o to żeby szansa wykonania nielegalnego ruchu z powodu zapomnienia o jakieś drobnej zasadzie (albo wyjątku od zasady) była jak najmniejsza. Nie ma nic gorszego niż po 2 godzinach gry zauważyć że godzinę wcześniej przeciwnik zagrał nie zgodnie z zasadami i przez to wygra!
3. Jak jest z regrywalnością, to dosyć ważny argument, czy kolejne gry są od siebie na tyle inne że nadal chce się siadać do gry.
4. Nadmienię że kompletnie nie interesuje mnie wariant solo, zauważyłem że wielu recenzentów chwali właśnie ten aspekt ale dla mnie jest on bez znaczenia. Ważne aby gra była dobra dla 2 graczy z opcją grania we 3 i 4.
Czekam na wszelkie kolejne propozycje!
Co do innych pozycji:
Nexus Ops - wygląda ciekawie, w wolnej chwili wezmę się za instrukcje.
Rune Age - niestety Dominion/deckbuilding (kilkadziesiąt gier) nie podszedł, bardzo istotne aby gra posiadała planszę reprezentującą teren.
Projekt Ares - brzmi ciekawie, ale obawiam się że brak planszy nie przekona współgraczy
Warcraft i Warrior Knights - czy ktoś miał z nimi doświadczenie, czy warto nadal brać je pod uwagę?
Eclipse - W opisie widzę że od 2 do 6 graczcy, dodatek powiększa tę liczbę aż do 9. Więc moje pytanie: czy będzie się dobrze grało tylko we 2, bo zakładam to jako podstawową opcję?
No i ten Mage Knight - kusi właśnie wygląd planszy, rozwój bohatera i zbieranie armii (jak HoM&M). Moze tylko instrukcja tak przeraża. Wiem że gra ma wielu fanów i świetne noty na BGG. Więc parę pytań do weteranów:
1. Jak jest z interakcją? Jak często się walczy z przeciwnikiem, jakie są opcje wzajemnego przeszkadzania sobie, wchodzenia w drogę, itp.
2. Co do zasad to nie przeszkadza nam ilość, ale raczej ich intuicyjność. Chodzi o to żeby szansa wykonania nielegalnego ruchu z powodu zapomnienia o jakieś drobnej zasadzie (albo wyjątku od zasady) była jak najmniejsza. Nie ma nic gorszego niż po 2 godzinach gry zauważyć że godzinę wcześniej przeciwnik zagrał nie zgodnie z zasadami i przez to wygra!
3. Jak jest z regrywalnością, to dosyć ważny argument, czy kolejne gry są od siebie na tyle inne że nadal chce się siadać do gry.
4. Nadmienię że kompletnie nie interesuje mnie wariant solo, zauważyłem że wielu recenzentów chwali właśnie ten aspekt ale dla mnie jest on bez znaczenia. Ważne aby gra była dobra dla 2 graczy z opcją grania we 3 i 4.
Czekam na wszelkie kolejne propozycje!
Re: Gra w stylu Heroes of Might and Magic / Warcrafta ?
A właśnie podłącze się jeszcze, wie ktoś gdzie można dostać Mage Knight? NA i-szopie niestety nie widać żeby była dostępna w którymś ze sklepów
"Jedyną czynnością, która dobrze wychodzi samotnym, jest samogwałt." A. Sapkowski, Chrzest Ognia
Re: Gra w stylu Heroes of Might and Magic / Warcrafta ?
OD czasu do czasu MK widuję w rebelu. Na amazon.co.uk też jest.
Jeśli chodzi o regrywalność, to nie obawiałbym się w przypadku MK.zanim poznasz dokładie zasady minie wiele partii. różne scenariusze, dodatek w grudniu. to jest gra z prawdziwego zdarzenia, kupowałbym w ciemno, sam zachęcam znajomych do niej mówiąc "hej, mam homm3 na planszy".
ale jesli przeraza Cie skomplikowanie, no to faktycznie słabo, bo MK ma ogromną ilość zasad.
Jeśli chodzi o regrywalność, to nie obawiałbym się w przypadku MK.zanim poznasz dokładie zasady minie wiele partii. różne scenariusze, dodatek w grudniu. to jest gra z prawdziwego zdarzenia, kupowałbym w ciemno, sam zachęcam znajomych do niej mówiąc "hej, mam homm3 na planszy".
ale jesli przeraza Cie skomplikowanie, no to faktycznie słabo, bo MK ma ogromną ilość zasad.
- wis
- Posty: 1231
- Rejestracja: 20 sty 2009, 18:01
- Lokalizacja: Gliwice
- Has thanked: 59 times
- Been thanked: 24 times
- Kontakt:
Re: Gra w stylu Heroes of Might and Magic / Warcrafta ?
Wg mnie - zacznij od Runewars, wydajesz się być targetem gry . W dwie osoby spróbujcie wariantu z jednym dodatkowym elementem planszy - pomaga obronić się przed mocnym startem jednej ze stron (przeważnie losowa, dobra karta taktyki) .
Warrior Knights i GoT to gry wieloosobowe, w dwóch nie pogracie. Z kolei MK ma spory downtime już przy dwóch graczach, w trzech spróbowałem raz-dwa razy i więcej nie chcę.
Warrior Knights i GoT to gry wieloosobowe, w dwóch nie pogracie. Z kolei MK ma spory downtime już przy dwóch graczach, w trzech spróbowałem raz-dwa razy i więcej nie chcę.
- Fruczak Gołąbek
- Posty: 918
- Rejestracja: 29 wrz 2009, 00:56
- Lokalizacja: Warmińsko-mazurskie
- Has thanked: 72 times
- Been thanked: 39 times
- Olgierdd
- Posty: 1836
- Rejestracja: 23 lut 2010, 15:25
- Lokalizacja: Gdańsk
- Has thanked: 80 times
- Been thanked: 92 times
Re: Gra w stylu Heroes of Might and Magic / Warcrafta ?
Warcraft na dwie osoby to gra słaba, a na 4 średnia. Z dodatkiem jest dużo lepiej, ale mimo to nie jest to gra rewelacyjna (jest po prostu ok).Reid666 pisze: Warcraft i Warrior Knights - czy ktoś miał z nimi doświadczenie, czy warto nadal brać je pod uwagę?
Gra ma zasadniczo jeden duży plus, o którym nikt nigdy nie pisze: udanie zrobione zarządzanie bazą, surowcami i robotnikami. Ten element bardzo przypomina wersję komputerową. Jeżeli rozsądniej bedziesz wydawał kasę, to (o ile kostki w walce nie pokrzyżują całkowicie planów) masz większą szansę na zwycięstwo. Również robienie raidów na wrogich robotników i stawianie dodatkowych baz jest bardzo ważne, by mieć przewagę w ekonomii.
Niestety walka w grze jest słabo zbalansowana (jednostki strzelające są nieco za silne), a do tego jedna sromotna porażka w pierwszej potyczce potrafi przesądzić o całej grze, co nieraz frustruje. Losowe zbieranie surowców też może źle wpłynąć na rozgrywkę.
Jeżeli myślisz głównie o grze dwuosobowej to bez dodatku odradzam, a z dodatkiem można się już zastanowić (bohaterowie, nowe karty zaklęć, potwory neutralne i nowy system zbierania surowców dużo wnoszą do rozgrywki).
- RasTafari
- Posty: 1410
- Rejestracja: 20 kwie 2010, 17:26
- Lokalizacja: Breslau
- Has thanked: 71 times
- Been thanked: 69 times
Re: Gra w stylu Heroes of Might and Magic / Warcrafta ?
nie wiem co jest z tą grą nie tak ale za każdym razem gdy graliśmy to wiało straszną nudą, niby na papierze gra wygląda świetnie a z dodatkiem wręcz fenomenalnie lecz gdy już się w nią gra to jest jakaś taka zamulona, niby masz całą masę możliwości i powinien być fun ale jakoś tego funu brak, także nie polecam.Reid666 pisze:Warrior Knights - czy ktoś miał z nimi doświadczenie, czy warto nadal brać je pod uwagę?
Przyszedł Rasta i zepsuł grę.
Re: Gra w stylu Heroes of Might and Magic / Warcrafta ?
Runewars jest chyba strzałem w 10. Nie zastanawiaj się za długo;)
Warcraft - bardzo proste zasady. Gra sie przyjemnie, ale to gra przeciętna co najwyżej. W kazdym razie do poziomu Runewars baaardzo daleko. Nawet połowy możliwości nie ma. Plus - można dostać (czasem również nówki) w bardzo atrakcyjnych cenach (sam kupiłem uzywke za bodajże 60zł).
Eclipse - tak, skaluje się nieźle i na 2 osoby można grać bez wiekszych problemów (choć, oczywiscie gra jest zupelnie inna niz od 4+).
W każdym razie na 2 osoby zdecydowanie Runewars.
Warcraft - bardzo proste zasady. Gra sie przyjemnie, ale to gra przeciętna co najwyżej. W kazdym razie do poziomu Runewars baaardzo daleko. Nawet połowy możliwości nie ma. Plus - można dostać (czasem również nówki) w bardzo atrakcyjnych cenach (sam kupiłem uzywke za bodajże 60zł).
Eclipse - tak, skaluje się nieźle i na 2 osoby można grać bez wiekszych problemów (choć, oczywiscie gra jest zupelnie inna niz od 4+).
W każdym razie na 2 osoby zdecydowanie Runewars.
Re: Gra w stylu Heroes of Might and Magic / Warcrafta ?
Dziękuje za wszystkie sugestie i konkretne opinie.
Na razie zdecydowałem się na Warcrafta z dodatkiem (opcja budżetowa ), a na święta Runewars (jesli będzie dostępny).
I tutaj pytanie, czy jest dostępne w miarę estetyczne spolszczenie kart, pomocy i itp. do Runewars?
I jeszcze pytanie o dodatek do Runewars: czy jest że tak to ujmę "zalecany" do gry od razu na starcie? Pytam bo wyczytałem że gry FFG mają tendencję do posiadania błędów które właśnie dodatki naprawiają!
Oczywiście dalsze sugestie są mile widziane!
Na razie zdecydowałem się na Warcrafta z dodatkiem (opcja budżetowa ), a na święta Runewars (jesli będzie dostępny).
I tutaj pytanie, czy jest dostępne w miarę estetyczne spolszczenie kart, pomocy i itp. do Runewars?
I jeszcze pytanie o dodatek do Runewars: czy jest że tak to ujmę "zalecany" do gry od razu na starcie? Pytam bo wyczytałem że gry FFG mają tendencję do posiadania błędów które właśnie dodatki naprawiają!
Oczywiście dalsze sugestie są mile widziane!
- wis
- Posty: 1231
- Rejestracja: 20 sty 2009, 18:01
- Lokalizacja: Gliwice
- Has thanked: 59 times
- Been thanked: 24 times
- Kontakt:
Re: Gra w stylu Heroes of Might and Magic / Warcrafta ?
Runewars spokojnie możesz rozegrać bez dodatku. Jeśli się do niego przekonasz i Twoja ekipa także, po kilku grach (=kilkadziesiąt godzin gry) możecie chcieć mieć więcej rodzajów wojsk, nowych bohaterów czy kilka kart wydarzeń więcej. Wtedy do sprawdzonej gry bierzecie dodatek i jest jeszcze lepiej.
Re: Gra w stylu Heroes of Might and Magic / Warcrafta ?
Nie decydował bym się na Warcrafta. To naprawdę nie jest jakaś nadzwyczajna gra. Sam mam zamiar się jej pozbyć.Warcraft i Warrior Knights - czy ktoś miał z nimi doświadczenie, czy warto nadal brać je pod uwagę?
Za to Runewarsy przy pierwszych rozgrywkach są naprawdę fajne.
Re: Gra w stylu Heroes of Might and Magic / Warcrafta ?
Ostatecznie stałem się szczęśliwym nabywcą Warcrafta z dodatkiem. Przekonała mnie cena. W weekend pierwsze potyczki, zobaczymy czy się sprawdzi. Jesli tak to biorę pod uwagę upgrade to Runewarsa, jak już wyjdzie Revised edition.
Czy wiadomo coś może o polskiej wersji Runewarsa, są jakieś plany?
Po przeczytaniu jeszcze kilku opinii Warrior Knights odpuściłem kompletnie.
Jeszcze raz dziękuje wszystkimi za uwagi i propozycje.
Czy wiadomo coś może o polskiej wersji Runewarsa, są jakieś plany?
Po przeczytaniu jeszcze kilku opinii Warrior Knights odpuściłem kompletnie.
Jeszcze raz dziękuje wszystkimi za uwagi i propozycje.