Zombicide!

Tutaj można dyskutować o konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier.
NIE NALEŻY TUTAJ PYTAĆ O ZASADY, MALOWANIE, ROBIENIE INSERTÓW ORAZ KOSZULKI! OD TEGO SĄ INNE PODFORA
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Awatar użytkownika
cohlerc1
Posty: 315
Rejestracja: 11 wrz 2012, 07:30
Lokalizacja: Radzionków
Has thanked: 4 times
Been thanked: 2 times

Re: Zombicide!

Post autor: cohlerc1 »

Nie wiem czy ktoś śledzi drugi sezon na ks wiec dam znać ze juz przekroczyli 2 miliony a jeszcze trochę czasu zostało. Lada moment pewnie wskoczy nowy strech (2,100k) czyli kolejny freebie ;)
jak kogoś interesuje tu co już jest

Obrazek


i trochę dodatków


Obrazek


no i ciekawie zapowiadają się dodatkowe figurki które powinny być dostępne również w normalnej sprzedaży poza ksem

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
dwa ostatnie to moi faworyci ;)
Awatar użytkownika
cohlerc1
Posty: 315
Rejestracja: 11 wrz 2012, 07:30
Lokalizacja: Radzionków
Has thanked: 4 times
Been thanked: 2 times

Re: Zombicide!

Post autor: cohlerc1 »

Tu takie małe "who is who" ;)
Obrazek
torbaborba
Posty: 28
Rejestracja: 16 mar 2012, 09:28

Re: Zombicide!

Post autor: torbaborba »

pan_satyros pisze:Nareszcie przeczytałem zasady i mam kilka pytań odnośnie tego, jak sprawdzają się w grze.
1. Ataki bronią dystansową i samochodem - czy nie wydaje się Wam sztuczne to, że człowiek musi być zabity, jako pierwszy? W każdej sytuacji odnoszącej się do zwykłego strzelania lub rozjeżdżania. W pewnym sensie ta zasada pociąga za sobą bardziej taktyczne planowanie akcji, z drugiej każda potyczka może wyglądać podobnie.
Zasada jak każda inna :) Zombicide nie aspiruje do bycia symulacją a bardziej grą akcji. Widziałem wiele postów z sugestiami by trafienia rozlokowywać mniej lub bardziej losowo ale powoduje to tylko zachwianie równowagi w grze. System został tak pomyślany by istniała wyraźna potrzeba używania broni białej/broni do walki wręcz. Gdyby nie ta prosta i jasna zasada to z jednej strony gracze mogliby grać mniej rozważnie a z drugiej walki by się przedłużyły i skomplikowały (przez zwielokrotnienie decyzji jakiej broni użyć i potem rozlokować trafienia).
Poza tym zasada ta nie jest specjalnie wielkim ograniczeniem ponieważ strzelać można do dowolnej strefy, która jest w zasięgu. Nawet jeśli jest się w strefie z zombie to można strzelać do innej.

Jeśli mam się podjąć próby wytłumaczenia tej zasady w sposób tematyczny to przychodzą mi na myśl następujące "wymówki":
-nie należy strzelać do strefy, w której ludzie walczą z zombie ponieważ jest to ruchome kłębowisko ciał żywych i ożywieńczych... ciężko tu mówić o łatwości w celowaniu
-gdybym to ja właśnie szarpał się za kudły z jakimś umarlakiem to nie krzyczałbym do przypadkowego przechodnia "strzelaj!" w obawie, że nie jest strzelcem wyborowym i skończę z dodatkową raną postrzałową
-jak to w horrorach bywa szybkie decyzje w połączeniu z bronią palną niekoniecznie dobrze się dla wszystkich kończą :P
-itp., itd.
Wszystko to można spokojnie odnieść do zasad dotyczących pojazdów.
W skrócie: taka zasada i już, tak jak w szachach goniec rusza się inaczej niż hetman i nie ma co tego kwestionować.

Dodatkowo zasada ta oddziela zwykłych bohaterów od snajperów - z odpowiednią umiejętnością (snajper) lub właściwym sprzętem (celownik optyczny) można wybierać dowolny cel w danej strefie!
2. Rozumiem, że bronie różnią się tylko zestawem cyferek? (poza grafiką)
Przyznam, że nie rozumiem pytania :D Gdyby różniły się tylko grafiką to byłoby to uzasadniona obiekcja, jednak właśnie ten "zestaw cyferek" to to, co powoduje, że bronie są różne i mają sobie właściwe zastosowania.
Niektóre mają jeszcze dodatkowe zasady opisane na kartach (jak konieczność przeładowania co drugą turę) i być może pojawi się więcej takich specjalnych zasad w Toxic City Mall i Prison Outbrake albo i w zapowiadanym trzecim Sezonie ;-)
3. Bronie modyfikowalne są tylko 2? (eh szkoda liczyłem na więcej w stylu Dead Island, które nareszcie z niekłamaną przyjemnością ogrywamy)
Są dodatkowo 2 rodzaje amunicji, niektóre bronie mogą być używane parami i w dodatkach są już następne bronie składane z dwóch innych, bronie specjalne itp.
4. Czy wiadomo co wprowadzają planowane dodatki? Będzie większy wybór i różnorodność broni modyfikowalnych, ewentualnie inne źródła obrażeń poza zwarciem i dystansowym - np. ogień, elektryczność? coś w stylu pułapek (ok za dużo dead island)
Przede wszystkim wprowadzają nowe rodzaje zombie: toksyczne w Toxic City Mall i Bersekerów w Prison Outbreak. Te zombie mają swoje zasady (mogę wszystko opisać dokładniej ale już widzę, że ten post będzie konkurował rozmiarami z Panem Tadeuszem ;)
Wszystko dostępne w zajawkach na fejsie GG w postach od listopada do marca.
Postaci dostaną swoje wersje Zombivor (Zombie+Survivor) (po otrzymaniu dwóch ran postać nie będzie już odpadać z gry a raczej przeistaczać się w zombie, który nadal będzie grał po stronie bohaterów! Wersja Zombivor będzie miała swoją charakterystykę i umiejętności.
Udostępnione są już też zasady nowych broni, gry z większą liczbą postaci, gry poza poziom czerwony (na poziomie ultraczerwonym), poza tym nowe elementy planszy jak barykady i gruz, ruchome fragmenty planszy, wieża, nowe plany, nowe misje, nowe postaci...
5. Czy jest jakaś możliwość leczenie ran (przedmioty)? Czy też gra skupia się na zarządzaniu pulą bohaterów i "zakłada", że część musi zginąć? Chyba, że leczenie jest przypisane do pewnych misji, tak jak to np jest w 2 scenariuszu.
W podręczniku jest już opisana umiejętność medyk.
Każdą z misji powinno się dać przejść bez ofiar w ludziach (przynajmniej w pierwszym zombicide). Wiadomo, zależy to od przyjętej taktyki i odrobiny szczęścia. W drugim sezonie i dodatku prawdopodobnie będą scenariusze tak trudne, że postaci będą "ginąć" ale po tym będą przeistaczać się w swój odpowiednik Zombivor.
6. Czy różnice w scenariuszach są wyczuwalne? Tzn. czy różne scenariusze wymuszają różne taktyki, i czy faktycznie przebieg gry jest inny?
Scenariusze są wyraźnie różne. Można sobie wyrobić podstawowe zasady ... chyba niegłupie byłoby np. poruszanie się razem w odróżnieniu od typowego dla filmów grozy "Rozdzielmy się!" powodującego zazwyczaj rychłą śmierć wszystkich poza głównym bohaterem albo i włącznie z nim :D
Układ planszy (budynków) i punktów namnażania zombie bardzo zmienia taktykę.
7. Czy klimat zaszczucia jest wyczuwalny, czy też raczej jest to wesoła sieczka?
Zazwyczaj na początku klimat zaszczucia to najlepsze określenie! Powoduje to głównie brak sprzętu. Dalej wszystko zależy od scenariusza i od tego jak się gra i jakimi postaciami:
-może się to przeistoczyć w szybką masakrę bohaterów,
-może być to długa przeprawa przez hordy umarlaków jeśli się nie zdążymy wyposażyć odpowiednio szybko,
-może być konieczna zabawa w kotka i myszkę z abominacją a czasem i z tłuściochami
-rzeź zombie (zombicide!) to w sumie to do czego dążymy :D . Na wyższych poziomach doświadczenia i z odpowiednim sprzętem nam daje sporą satysfakcję :D Koszenie zombie piłą łańcuchową to jet to :D
8. Czy postacie faktycznie różnią się między sobą i ich specjalizacja jest wyczuwalna?
Dotyczy też punktu 6: Postaci różnią się między sobą diametralnie! Ich umiejętności wymuszają odpowiedni typ gry, zdecydowanie pasujący do opisów.
pozdrawiam
Awatar użytkownika
pan_satyros
Posty: 6128
Rejestracja: 18 maja 2010, 15:29
Lokalizacja: Siemianowice
Has thanked: 642 times
Been thanked: 507 times
Kontakt:

Re: Zombicide!

Post autor: pan_satyros »

Dzięki serdeczne za tak wyczerpującą odpowiedź!! Rozwiałeś moje wątpliwości - najpewniej biorę i czuję, że nie będzie to jedyna gra z serii, jaką zakupię.
Szczególnie, że w 'toxiku' pojawi się bohaterka którą po prostu muszę mieć (Elsa) :D
torbaborba pisze: W skrócie: taka zasada i już, tak jak w szachach goniec rusza się inaczej niż hetman i nie ma co tego kwestionować.
Jasne rozumiem - w zbyt wiele gier grałem, by mieć do niej (zasady) wielkie obiekcje, po prostu na pierwszy rzut oka wydało mi się nieco irytujące, że w przypadku obecności człowieka obrywa on pierwszy. Tak jak pisałem umniejsza to losowość i dodaje pewien aspekt taktyczny.

torbaborba pisze: Przyznam, że nie rozumiem pytania :D
Miałem na myśli jakieś dodatkowe zasady, broń nietrwała (np rozpada się po kilki uderzeniach), miotacze a paliwo do nich itp. Owszem wiem, że to tylko gra ;) Ale czasem takie rozwiązania się w nich widuje.

Swoją drogą są i zdecydowanie chłodne opinie: http://boardgamegeek.com/thread/948899/ ... -honeymoon
miszcz
Posty: 177
Rejestracja: 14 sty 2011, 08:10
Been thanked: 59 times

Re: Zombicide!

Post autor: miszcz »

cohlerc1 pisze:Tu takie małe "who is who" ;)
Cohlerc a czy mógłbyś zrobić coś takiego dla Ocalałych z sezonu 1?
Awatar użytkownika
cohlerc1
Posty: 315
Rejestracja: 11 wrz 2012, 07:30
Lokalizacja: Radzionków
Has thanked: 4 times
Been thanked: 2 times

Re: Zombicide!

Post autor: cohlerc1 »

To niestety nie moje dzieło (brak umiejętności graficznych ;), wkleiłem co znalazłem w internecie =).
Niestety do pierszego sezonu nic takiego nie widzę jedynie lista:
Season one:
Crazy Ned - Alan Moore?
Doug the Office Guy - Michael Douglas as William Foster in Falling Down
Goth Amy - Pauley Perrette as Abby Sciuto in NCIS
Josh the Thug - Aaron Paul as Jesse Pinkman, Breaking Bad
Phil the Cop - Andrew Lincoln as Rick Grimes in Walking Dead
Wanda the Waitress - Ellen McElduff as Wanda June in Maximum Overdrive

Kickstarter Survivors:
Cardboard Samurai - as Cardboard Samurai from Penny Arcade
Claudia the Rebel - Rosario Dawson as Gail in Sin City (or Selena, Vasquez, Michelle Rodriguez?)
Dave the Geek - Jim Parsons as Sheldon Lee Cooper in Big Bang Theory
Eagle Chaz, the American Hero - Chuck Norris
El Cholo - Dan "Danny" Trejo in Machete
Eva Duran, the artist - Uma Thurman as The Bride in Kill Bill
Ivy the Hitgirl - Angelina Jolie as Jane Smith in Mr & Mrs Smith
Kyoko the Free Spirit - Lucy Alexis Liu as Alex Munday in Charlie's Angels
Marvin Redfield, the Bodyguard - Samuel L. Jackson as Jules Winnfield in Pulp Fiction
Nick Walker - Bruce Willis as John Macclane in Die Hard
Troy the Travellor - Bruce Campbell as Ashley Ash Williams in Evil Dead
torbaborba
Posty: 28
Rejestracja: 16 mar 2012, 09:28

Re: Zombicide!

Post autor: torbaborba »

miszcz pisze:Cohlerc a czy mógłbyś zrobić coś takiego dla Ocalałych z sezonu 1?
dość stara ale jara grafika z bgg:
Obrazek

dodatkowo mnie osobiście Josh przypomina (szczególnie z opisu) Jesse'ego Pinkmana z Breaking Bad
Obrazek

a Ned z facjaty (szczególnie nosa z okularami :D ) przypomina mi George'a A. Romero:
Obrazek

Myślę, że nie należy mimo wszystko na siłę doszukiwać się odwołań właśnie w Joshu, Nedzie i Wandzie. Tak jak postaci projektowane gościnnie przez Smitha, Kopinskiego i Walkera są to raczej bohaterowie bez odniesień, oryginalne, specjanie wymyślone do gry etc, itd, itp.
pozdrawiam
Awatar użytkownika
skolo
Posty: 1074
Rejestracja: 02 lis 2011, 19:52
Lokalizacja: Warszawa
Been thanked: 2 times

Re: Zombicide!

Post autor: skolo »

kurde, juz nie moge sie doczekac tych 200+ figurek ;-)
bedzie co malować
Awatar użytkownika
Hiu
Posty: 1147
Rejestracja: 24 kwie 2012, 14:59
Lokalizacja: Warszawa
Been thanked: 2 times

Re: Zombicide!

Post autor: Hiu »

lepiej trawy dokup :) i czerwonej farbki :)
Awatar użytkownika
cohlerc1
Posty: 315
Rejestracja: 11 wrz 2012, 07:30
Lokalizacja: Radzionków
Has thanked: 4 times
Been thanked: 2 times

Re: Zombicide!

Post autor: cohlerc1 »

Raczej niech się uzbroi w tony cierpliwości jeszcze z pół roku minie zanim przyjdzie paczka z gra :/ nad czym sam ubolewam. Zastanawia mnie dlaczego im to idzie tak powoli, miesiąc po kampanii a tu tylko mały update że jeszcze trochę i wstawią survey żeby konta założyć w pledge managerze xD Z tego co wyczytałem to zawsze to tak wygląda ciekawe tylko czy się wyrobią do tego września xD
Wracam do ostrzenia zombi szpadla ;) w oczekiwaniu za inwazje zombi z podstawki ;>
Obrazek
Awatar użytkownika
skolo
Posty: 1074
Rejestracja: 02 lis 2011, 19:52
Lokalizacja: Warszawa
Been thanked: 2 times

Re: Zombicide!

Post autor: skolo »

cohlerc1 pisze:Raczej niech się uzbroi w tony cierpliwości jeszcze z pół roku minie zanim przyjdzie paczka z gra :/ nad czym sam ubolewam.
na szczescie mam tyle tego szczescia, i w drodze kolejne, ze, jakby to powiedziec, nudzic sie nie bede.
a malowania przede mna jeszcze drugie tyle, zanim te 220 zombiaków dotrze :)
Awatar użytkownika
Hiu
Posty: 1147
Rejestracja: 24 kwie 2012, 14:59
Lokalizacja: Warszawa
Been thanked: 2 times

Re: Zombicide!

Post autor: Hiu »

Jak zaczniesz malowac pionki do chinczyka - to skieruje cie na badania :)

Swoja droga jestem ciekawy - jak tam sie miewa te 2.5 miliona $ ktore zebrali... chetnie poczytalbym jakies update'y :D
Awatar użytkownika
rzaba
Posty: 445
Rejestracja: 22 kwie 2007, 23:18
Lokalizacja: Limerick, Irlandia
Has thanked: 37 times
Been thanked: 2 times

Re: Zombicide!

Post autor: rzaba »

pojawil sie w sprzedazy 3rd printing wiec zakupiłem dla siebie i dzieciaków, w pudełku poprawiona instrukcja (która i tak daje troche do myślenia - te cholerne splity i poruszanie sie zombie...), po 3 grach testowych jest baaardzo dobrze ;) o ile oczywiscie lubicie klimaty zombie. Gram z dzieciakami wiec potrzebuje łatwych scenariuszy, ktorych szukam na stronie wydawcy, przez przypadek wpadłem na scenariusz '300' http://guillotinegames.com/dl/Mission_C7.pdf

Jezu, jaka jatka ;) Zaczynamy w srodku budynku i naszym celem jest zabicie 300 zombiaków, ktore spawnują sie w 4 punktach i właża do środka - klasyczna rozwałka i walka o przetrwanie. Mój młody zbyt optymistycznie podszedł do piły łańcuchowej i niestety skończył marnie co skutkowało juz totalną rzeźnią reszty graczy - w 4 graczy skończyliśmy z wynikiem 58 zabitych zombie. Pojawil sie w naszej grze Abomination i mielismy problem bo po przeszukaniu kart ekwipunku wynika ze tylko koktajl Mołotowa tutaj zadziała - wiecie moze czy w dodatkach jest bron z damage 3+?
Awatar użytkownika
rokter
Posty: 858
Rejestracja: 02 mar 2005, 14:18
Lokalizacja: Poznań

Re: Zombicide!

Post autor: rokter »

z góry przepraszam, jeśli pytanie już się pojawiło wcześniej...

SYTUACJA: zombie nikogo nie widzą, strefa z największym hałasem znajduje się jedno pole od nich, ale za zamkniętymi drzwiami. Zombie mogę dojść do tej strefy, idąc naokoło i wykorzystując otwarte drzwi w innej części planszy. PYTANIE: Czy zombie to robią (tzn. czy idą naokoło, nadrabiając drogi) czy gromadzą się pod drzwiami?

Czyli jak interpretować poniższy fragment instrukcji:
"Jeśli żaden z Bohaterów nie znajduje się w zasięgu ich wzroku, a po drodze znajdują się przeszkody w postaci zamkniętych drzwi, Zombie poruszają się w kierunku najgłośniejszej Strefy, tak jakby wszyst- kie drzwi były otwarte, jednak zamknięte drzwi nie pozwalają im przejść dalej."

Czy powyższy cytat dotyczy tylko sytuacji, w których WSZYSTKIE drogi są zamknięte (w instrukcji opisane są zdolności pozwalające na zamykanie drzwi, wiec taka sytuacja jest potencjalnie możliwa) , czy również takich jak ta opisana w moim przykładzie?
zagraj w najlepsze planszówki w Poznaniu (każdy poniedziałek od 18.00 do 24.00; klub Alibi - Al.Niepodległości 8 (wejście od Taylora): http://www.gramajda.pl
Awatar użytkownika
Wassago
Posty: 918
Rejestracja: 09 sty 2012, 20:11
Lokalizacja: Gliwice
Has thanked: 3 times
Been thanked: 2 times

Re: Zombicide!

Post autor: Wassago »

Jeśli żaden z Bohaterów nie znajduje się w zasięgu
ich wzroku, poruszają się w kierunku Strefy
z największą liczbą znaczników Hałasu, do której
prowadzi otwarte przejście.

Jeśli żaden z Bohaterów nie znajduje się w zasięgu ich wzroku, a po drodze znajdują się przeszkody w postaci zamkniętych drzwi, Zombie poruszają się w kierunku najgłośniejszej Strefy, tak jakby wszyst- kie drzwi były otwarte, jednak zamknięte drzwi nie pozwalają im przejść dalej.
Wydaje mi się, że jeżeli Zombie mają możliwość dotarcia inną drogą, to tamtędy się kierują. Jeżeli nie ma innej drogi, to gromadzą się wtedy przy najbliższym przejściu. No ale mogę się mylić.
Awatar użytkownika
rzaba
Posty: 445
Rejestracja: 22 kwie 2007, 23:18
Lokalizacja: Limerick, Irlandia
Has thanked: 37 times
Been thanked: 2 times

Re: Zombicide!

Post autor: rzaba »

rokter pisze:z góry przepraszam, jeśli pytanie już się pojawiło wcześniej...

SYTUACJA: zombie nikogo nie widzą, strefa z największym hałasem znajduje się jedno pole od nich, ale za zamkniętymi drzwiami. Zombie mogę dojść do tej strefy, idąc naokoło i wykorzystując otwarte drzwi w innej części planszy. PYTANIE: Czy zombie to robią (tzn. czy idą naokoło, nadrabiając drogi) czy gromadzą się pod drzwiami?

Czyli jak interpretować poniższy fragment instrukcji:
"Jeśli żaden z Bohaterów nie znajduje się w zasięgu ich wzroku, a po drodze znajdują się przeszkody w postaci zamkniętych drzwi, Zombie poruszają się w kierunku najgłośniejszej Strefy, tak jakby wszyst- kie drzwi były otwarte, jednak zamknięte drzwi nie pozwalają im przejść dalej."

Czy powyższy cytat dotyczy tylko sytuacji, w których WSZYSTKIE drogi są zamknięte (w instrukcji opisane są zdolności pozwalające na zamykanie drzwi, wiec taka sytuacja jest potencjalnie możliwa) , czy również takich jak ta opisana w moim przykładzie?
idą nadrabiając drogi, cytat z inst. ang:

If they can’t see anybody, they move toward the
Zone that contains the most Noise tokens and to
which there is an open path.
Awatar użytkownika
grymir
Posty: 701
Rejestracja: 04 lis 2008, 22:21
Lokalizacja: Wodzisław Śl / Gołkowice
Has thanked: 2 times
Been thanked: 2 times

Re: Zombicide!

Post autor: grymir »

Kupiliśmy to cacko byłem pełen obaw czy mi się spodoba tak prosta gra po trzech scenariuszach stwierdzam że rozwalanie zombiech jest super [ech ta piła łańcuchowa tylko czemu ciąłem nią po ścianach :D ] . trochę zawiódł nas samochód który za łatwo rozprawiał si e z wrogiem zataczając koła na drodze , do tego robił to bez głośnie !! Chyba że zapomnieli dopisać że auta generują hałas i w jednym ruchu nie mogą wrócić do punktu startu ?
Tak wiele gier a tak mało czasu
Awatar użytkownika
skolo
Posty: 1074
Rejestracja: 02 lis 2011, 19:52
Lokalizacja: Warszawa
Been thanked: 2 times

Re: Zombicide!

Post autor: skolo »

czy ja wiem czy auto jest takie dobre...nie zabija grubasów ani abomination, tylko walkerów na 4.5.6, no ale porusza sie 1-2 zony na akcje 8)
miszcz
Posty: 177
Rejestracja: 14 sty 2011, 08:10
Been thanked: 59 times

Re: Zombicide!

Post autor: miszcz »

Zastanawiam się czy ktoś z szanownych użytkowników otrzymał już swój egzemplarz Zombicide Season 2: Prison Outbreak?
Miały być rozsyłane we wrześniu, a tu straszna cisza w tym temacie.
Borek224
Posty: 348
Rejestracja: 25 lis 2010, 13:35
Been thanked: 1 time

Re: Zombicide!

Post autor: Borek224 »

nie wiem na ile śledzisz komentarze na kickstarterze ale CMON troche dało ciała z całą operacją, ale z tego co piszą już od tego tygodnia wznowią wysyłanie. Tak w punktach to:
- nie ogarneli ogromu zamówień
- wysyłanie Zombicide zderzyło się z wysyłanie też innej gry (przynajmniej w UE)
- w czasie transportu zapodziały im się kontenery z dodatkami (więc przez pewien czas wysyłali tylko podstawowe gry)

Z tego co piszą ju wszystko ogarnęli i teraz powinno działać. Jak jest na prawdę nie wiadomo bo ich kontakt z klientami pozostawia wiele do życzenia - myślę że po tym jak zostali zalani mailami i telefonami ograniczyli kontakt żebym móc spokojnie pracować.

Pozostaje czekać
szmajchel
Posty: 574
Rejestracja: 19 gru 2010, 21:07
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Re: Zombicide!

Post autor: szmajchel »

warto kupować season 1 skoro niedlugo ma wyjsc season 2?
Borek224
Posty: 348
Rejestracja: 25 lis 2010, 13:35
Been thanked: 1 time

Re: Zombicide!

Post autor: Borek224 »

Opinia "na czuja" bo na swój sezon 2. nadal czekam :(
Sezon 2 jest samodzielną grą (do tego z większą ilością zasad i możliwości niż sezon 1) - jeżeli nie zależy ci na wcześniejszych mapach/scenariuszach/bohaterach to raczej można sobie darować.
+ nie wiadomo ile procent dodatkowych/fanowskich scenariuszy publikowanych na stronie będzie korzystało z elementów z obu sezonów.
Awatar użytkownika
Hiu
Posty: 1147
Rejestracja: 24 kwie 2012, 14:59
Lokalizacja: Warszawa
Been thanked: 2 times

Re: Zombicide!

Post autor: Hiu »

Aktualne scenariusze w zdecydowanej wiekszosci opieraja sie na S1 (a jest ich ok 30) - kolejne beda dochodzic z czasem - jak sie pojawi S2
Te 30 scenariuszy do S1 pojawilo sie w niecaly rok.
Z tego co pamietam, teraz ma byc dodawany 1 scenariusz do kazdego sezonu (lub dodatku - nie pamietam dokladnie) - po jednym co miesiac
ernin
Posty: 555
Rejestracja: 20 lut 2012, 10:00
Lokalizacja: Gdańsk
Has thanked: 35 times
Been thanked: 27 times

Re: Zombicide!

Post autor: ernin »

A mnie bardziej interesuje kiedy S2 zostanie wydany przez polskiego wydawcę.
Co do tego czy warto kupować S1 jak zaraz będzie S2 to powiedziałbym, że lepiej poczekać i kupić S2 ale z czasem i tak warto by bylo kupić S1.
Awatar użytkownika
Wassago
Posty: 918
Rejestracja: 09 sty 2012, 20:11
Lokalizacja: Gliwice
Has thanked: 3 times
Been thanked: 2 times

Re: Zombicide!

Post autor: Wassago »

ernin pisze:A mnie bardziej interesuje kiedy S2 zostanie wydany przez polskiego wydawcę.
Co do tego czy warto kupować S1 jak zaraz będzie S2 to powiedziałbym, że lepiej poczekać i kupić S2 ale z czasem i tak warto by bylo kupić S1.
Z tego co mi wiadomo, to ma pojawić sie w tym roku, dopiero podadzą dokładną datę.
ODPOWIEDZ