Dobre pytanie, bo teoretycznie nie można przerwać jednej czynności dopóki się nie odpali innej, ale np Defender krasnoludów właśnie ruch przerywa...grabol pisze:Pytanie o ruch Sztychem (Silts) z PG. Umiejętność pozwala mu raz w turze, w dowolnym momencie swojej tury zamienić się miejscami z inną jednostką. Ruszam się Sztychem o jedno polę, na polu na którym teraz stoi sąsiaduje z inną jednostką, zamienia się z nią miejscami i rusza o jeszcze jedno pole. Czy taki ruch jest zgodny z zasadami, tzn. czy kontynuowanie ruchu po zamienieniy się miejscami jest dopuszczalne?
Summoner Wars
Re: Odp: Summoner Wars
Gram we wszystko :), taka praca...
Turnieje Summoner Wars, Android Netrunner, Neuroshima Hex, Veto! i inne
Turnieje Summoner Wars, Android Netrunner, Neuroshima Hex, Veto! i inne
- kaszkiet
- Posty: 2807
- Rejestracja: 03 maja 2013, 13:06
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 308 times
- Been thanked: 525 times
Re: Odp: Summoner Wars
Na forum PHG jest opisana odwrotna sytuacja - inna jednostka rusza się do Siltsa, on zamienia się z nią miejscami, a ta jednostka idzie dalej.schalonny pisze:Dobre pytanie, bo teoretycznie nie można przerwać jednej czynności dopóki się nie odpali innej, ale np Defender krasnoludów właśnie ruch przerywa...grabol pisze:Pytanie o ruch Sztychem (Silts) z PG. Umiejętność pozwala mu raz w turze, w dowolnym momencie swojej tury zamienić się miejscami z inną jednostką. Ruszam się Sztychem o jedno polę, na polu na którym teraz stoi sąsiaduje z inną jednostką, zamienia się z nią miejscami i rusza o jeszcze jedno pole. Czy taki ruch jest zgodny z zasadami, tzn. czy kontynuowanie ruchu po zamienieniy się miejscami jest dopuszczalne?
Wynika z tego, że również Silts może ruszyć się o jedno pole, zamienić miejscami (także z przeciwnikiem) i kontynuować ruch.
http://www.plaidhatgames.com/sum_forums ... k-of-Silts
Re: Summoner Wars
Witajcie forumowicze,
Mam zagwozdkę dotyczącą frakcji Plugastwo.
Mianowicie, kiedy wykładam kartę Mutacji, kładę ją na podstawowej jednostce bez mutacji. A co w przypadku zabicia takiej jednostki? Obie karty lądują na stosie many?
Mam zagwozdkę dotyczącą frakcji Plugastwo.
Mianowicie, kiedy wykładam kartę Mutacji, kładę ją na podstawowej jednostce bez mutacji. A co w przypadku zabicia takiej jednostki? Obie karty lądują na stosie many?
- Maciek Mazgaj
- Posty: 81
- Rejestracja: 29 gru 2012, 14:11
- Lokalizacja: ŁÓDŹ
Re: Summoner Wars
Witaj!Fisiel pisze:Witajcie forumowicze,
Mam zagwozdkę dotyczącą frakcji Plugastwo.
Mianowicie, kiedy wykładam kartę Mutacji, kładę ją na podstawowej jednostce bez mutacji. A co w przypadku zabicia takiej jednostki? Obie karty lądują na stosie many?
Tak! Zarówno karta mutacji jak i karta pod nią.
Re: Summoner Wars
Wow! Potężny manodawca;)
Mam jeszcze jedno pytanie:
Gul-Dass zadaje 4 obrażenia Mistrzowi przeciwnika zabijając go. Jednakże konieczność położenia 3 lub więcej znaczników obrażeń pochodzących od Gull-Dassa zmusza mnie do zranienia mojego przywoływacza, który w następstwie tego ginie. Mamy więc remis?
Mam jeszcze jedno pytanie:
Gul-Dass zadaje 4 obrażenia Mistrzowi przeciwnika zabijając go. Jednakże konieczność położenia 3 lub więcej znaczników obrażeń pochodzących od Gull-Dassa zmusza mnie do zranienia mojego przywoływacza, który w następstwie tego ginie. Mamy więc remis?
Re: Summoner Wars
Aktywny gracz decyduje o kolejności zdarzeń "jednoczesnych", więc od ciebie zależy kto wygrywa
Re: Summoner Wars
Czy mozna postawic opleciony mur jeden na drugim? Np. raz karta wydarzenia, a raz zdolnoscia championa? Czy mozna postawic opleciony mur pod jednostka?
Re: Summoner Wars
Zawsze pod. Jest to wyraźnie powiedziane w opisie dołączonym do talii. Nie mam przy sobie polskiej wersji, ale w oryginale brzmi to tak:
Placement: Vine Walls can be placed on any space on the Battlefield., including on your opponent’s side! A Vine Wall can be placed on a space where a Unit already exists, place the Vine Wall under the existing Unit. However, you can never place a Vine Wall on a space where a Wall (including a Vine Wall) already exists. A Unit cannot be summoned onto a space containing a Vine Wall, but they can be summoned adjacent just like any other Wall.
Zresztą wydaje się to logiczne, skoro jednostki mogą chodzić po murach, to jak kładziemy mur na tym samym polu, gdzie już ktoś stoi, to pod jednostkę. Podobnie działa zdolność Splacka, gdzie także wyraźnie jest powiedziane, że mur wkładamy pod jednostkę.
Placement: Vine Walls can be placed on any space on the Battlefield., including on your opponent’s side! A Vine Wall can be placed on a space where a Unit already exists, place the Vine Wall under the existing Unit. However, you can never place a Vine Wall on a space where a Wall (including a Vine Wall) already exists. A Unit cannot be summoned onto a space containing a Vine Wall, but they can be summoned adjacent just like any other Wall.
Zresztą wydaje się to logiczne, skoro jednostki mogą chodzić po murach, to jak kładziemy mur na tym samym polu, gdzie już ktoś stoi, to pod jednostkę. Podobnie działa zdolność Splacka, gdzie także wyraźnie jest powiedziane, że mur wkładamy pod jednostkę.
Re: Summoner Wars
Goryl atakuje Anielskiego Wojownika który stoi przy Samuelu (obrażenia zadawane są tylko przy 4+) Grający Elfami dżungli wyrzuca dwie 3. Zgodnie z instrukcją ma dwa trafienia ale oczywiście obrażenia nie wchodzą...niemniej czy odpala się zdolność Goryla pozwalająca mu zaatakować drugi raz?
- kaszkiet
- Posty: 2807
- Rejestracja: 03 maja 2013, 13:06
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 308 times
- Been thanked: 525 times
Re: Summoner Wars
Umiejętność Samuela mówi o znacznikach ran, a nie trafieniach. Umiejętność Goryla uruchamia się gdy nie wyrzuciło się żadnego pudła, więc według mnie w tym przypadku odpala się.
Re: Summoner Wars
Jeszcze w kwestii goryla..Wczoraj podczas gry turniejowej wystawiłam goryla przeciw siepaczowi - przeciwnik twierdził, że nie mogę użyć zdolności goryla - no jakby nie było 4 wrzuty na czysto w sytuacji, gdy atak na siepacza następuje bez rzutów. Tłumaczenie było takie, że "nie rzuca się kością". Jednak moim zdaniem to niestety słabość ociężałego i działa ona na korzyść goryla - wchodzą 2 pierwsze trafienia i może uruchomić kolejne. Zapis na karcie Siepacza mówi o tym, by położyć ilość znaczników równą tej, którą można by wyrzucić na kościach. Zakładając zatem, że goryl trafia za pierwszym razem...Ustąpiłam. Ale nie dawało mi to spokoju, więc zajrzałam w oryginalny FAQ i znalazłam wyjaśnienie tej kwestii, która moim zdaniem wyczerpuje temat:
http://www.plaidhatgames.com/sum_forums ... hers/page2
http://www.plaidhatgames.com/sum_forums ... hers/page2
-
- Posty: 17
- Rejestracja: 25 lip 2014, 17:53
- Kontakt:
Re: Summoner Wars
Zapraszamy na Jutrzejszy Turniej w Centrum Gier Planszowych "Kruk" (w Bydgoszczy)
do wygrania Unikatowy Czempion, nagrody pieniężne w postaci bonów i gwarantowane rabaty (10% na zakup dowolnej tali SW) dla wszystkich uczestników turnieju
zapraszamy
https://www.facebook.com/events/784406428274025/?ref=22
do wygrania Unikatowy Czempion, nagrody pieniężne w postaci bonów i gwarantowane rabaty (10% na zakup dowolnej tali SW) dla wszystkich uczestników turnieju
zapraszamy
https://www.facebook.com/events/784406428274025/?ref=22
www.kruk.bydgoszcz.pl
tel. kom. 798 443 293
e-mail: kruk.bydgoszcz@gmail.com
Odbiór osobisty:
ul. Wojska Polskiego 23, 85-825 Bydgoszcz
JEŚLI PODOBA CI SIĘ TO CO ROBIMY – OCEŃ NAS NA FACEBOOKU
www.facebook.com/CentrumGierPlanszowychKruk
tel. kom. 798 443 293
e-mail: kruk.bydgoszcz@gmail.com
Odbiór osobisty:
ul. Wojska Polskiego 23, 85-825 Bydgoszcz
JEŚLI PODOBA CI SIĘ TO CO ROBIMY – OCEŃ NAS NA FACEBOOKU
www.facebook.com/CentrumGierPlanszowychKruk
Re: Summoner Wars
Dzięki za link. Też niedawno wyszła ta kwestia, ale zagraliśmy prawidłowo.Jeszcze w kwestii goryla..Wczoraj podczas gry turniejowej wystawiłam goryla przeciw siepaczowi - przeciwnik twierdził, że nie mogę użyć zdolności goryla - no jakby nie było 4 wrzuty na czysto w sytuacji, gdy atak na siepacza następuje bez rzutów. Tłumaczenie było takie, że "nie rzuca się kością". Jednak moim zdaniem to niestety słabość ociężałego i działa ona na korzyść goryla - wchodzą 2 pierwsze trafienia i może uruchomić kolejne. Zapis na karcie Siepacza mówi o tym, by położyć ilość znaczników równą tej, którą można by wyrzucić na kościach. Zakładając zatem, że goryl trafia za pierwszym razem...Ustąpiłam. Ale nie dawało mi to spokoju, więc zajrzałam w oryginalny FAQ i znalazłam wyjaśnienie tej kwestii, która moim zdaniem wyczerpuje temat:
http://www.plaidhatgames.com/sum_forums ... hers/page2
Re: Summoner Wars
To chyba nie jest zdolnosc...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Gram we wszystko :), taka praca...
Turnieje Summoner Wars, Android Netrunner, Neuroshima Hex, Veto! i inne
Turnieje Summoner Wars, Android Netrunner, Neuroshima Hex, Veto! i inne
Re: Summoner Wars
Hej.
Pytanie mam odnośnie kart typu "oddalonych o X pól od niego". Czy te pola muszą być w linii prostej, jeśli na karcie nie jest tak napisane?
Na przykład mistrz talii Górscy Vargaci dodaje 1 do ataku dla jednostek oddalonych o dwa pola. Czy to oznacza, ze jednostki muszą być oddalone od niego o 2 pola w lini prostej, czy na przykład jeśli jednostka jest oddalona o jedno pole w górę, i jedno pole w lewo to też się łapie na ten bonus?
Kolejne pytanie to czy umiejetnosc działa przez mury (swoje/przeciwnika) lub przez jednostki przeciwnika? (na przykład w linii prostej)
Pytanie mam odnośnie kart typu "oddalonych o X pól od niego". Czy te pola muszą być w linii prostej, jeśli na karcie nie jest tak napisane?
Na przykład mistrz talii Górscy Vargaci dodaje 1 do ataku dla jednostek oddalonych o dwa pola. Czy to oznacza, ze jednostki muszą być oddalone od niego o 2 pola w lini prostej, czy na przykład jeśli jednostka jest oddalona o jedno pole w górę, i jedno pole w lewo to też się łapie na ten bonus?
Kolejne pytanie to czy umiejetnosc działa przez mury (swoje/przeciwnika) lub przez jednostki przeciwnika? (na przykład w linii prostej)