51. Stan - pytania i wątpliwości

Masz wątpliwości w sprawie zasad jakiejś gry? Zamiast pisać na forum ogólnym, wyszukaj dedykowany wątek na tym podforum i w nim zadaj pytanie.
Awatar użytkownika
Portal Games
Posty: 1358
Rejestracja: 01 lis 2012, 12:26
Lokalizacja: Gliwice
Has thanked: 24 times
Been thanked: 272 times
Kontakt:

Re: 51. Stan Master Set

Post autor: Portal Games »

Kisun pisze:5 i 8 jak najbardziej są związane z zasadami:
5 - zrozumienie nazw a przede wszystkim proste i konsekwentne nazewnictwo pomaga w opanowaniu gry. Czytając instrukcję dochodzę do wniosku że pisał ją ktoś kto zna bardzo dobrze 51stan (za dobrze) oraz uniwersum neuroshimy, ja nie znam. Dlatego oczekuję by w instrukcji mieć mniej dowcipnych (czasem irytujących) zdań i graficznych bajerów a więcej wyjaśnień np czemu coś nazywa się tak a nie inaczej. Nie powinna też mieć błędów ale to jasne.
8 - instrukcja nie jest związana z zasadami? To z czym? Jej czytelność, wygoda w czytaniu, operowaniu nią i wyszukiwaniu co trudniejszych zagadnień, do których trzeba częściej wracać, jest bardzo istotna. Jak ma duży format, miękkie kartki i jest pełna treści to robi się problem z wyszukaniem i zrozumieniem tychże treści a przez to z graniem zgodnie z zasadami. Dlaczego zeszyty i typowe książki nie mają takich formatów? Bo były by nie poręczne to oczywiste. Instrukcja też przede wszystkim powinna być poręczna i czytelna. Bardzo się cieszę że to obgadacie, jednocześnie dziwi mnie że po tylu wydanych grach jeszcze musicie to robić.
Bardzo dziękuję za odpowiedzi na moje pytania, na szczęście znam osadników (choć nadal czekam na oficjalne FAQ do nich) zapewne to mi pomogło w mniej więcej prawidłowym zrozumieniu zasad gry.
Najwyraźniej skrót myślowy był nieco za duży. Powyższe uwagi nie są stricte wątpliwościami co do zasad (nie kwestionując ich słuszności). Nadają się na dłuższą dyskusję, ale nie w tym wątku.
Kisun
Posty: 1130
Rejestracja: 12 lip 2015, 16:47
Lokalizacja: Gostyń (Wlkp)
Has thanked: 113 times
Been thanked: 132 times

Re: 51. Stan Master Set

Post autor: Kisun »

Jak nie tu to w którym? Skrót myślowy? Serio? Widzę że ktoś kto odpowiada w imieniu portalu w tym wątku nie zastanawia się co pisze (nie kwestionując jego kompetencji) [emoji14] Najpierw dyskredytuje pytania o czytelność instrukcji a teraz robi to ponownie twierdząc że temat nie dla tego wątku. Polecam przemyśleć sobie fakt że skoro ktoś coś napisał to może jest to dla niego istotne. Chyba to forum od tego jest? Czy tylko od reklamowania swoich produktów? A odpowiedzi typu "nikt do tej pory nie narzekał" są równoznaczne z "czego się czepiasz i narzekasz natręcie" i raczej nic nie wyjaśniają. Tak jestem może natrętem ale mam pytania i wątpliwości dlatego oczekuję odpowiedzi a przynajmniej odniesienia się do nich z szacunkiem. Przepraszam wszystkich za offtop już nie będę dla mnie temat skończony. Się zirytowałem :)
"Errare humanum est"
pawelpoz
Posty: 61
Rejestracja: 05 lis 2015, 19:03

Re: 51. Stan Master Set

Post autor: pawelpoz »

Pierwsza partia za nami. Gra wygląda rewelacyjnie. Ilustracje piękne, gra się bardzo fajnie, zwłaszcza, że czuć w tym klimat neuroshimy (nawet instrukcja jest pisana w charakterystyczny sposób) :) Kilka rzeczy jest jednak dla mnie nie do końca zrozumiałych. W poprzednią wersję 51 stanu nie grałem, tak samo jak w osadników więc wybaczcie jeśli pytam o oczywiste oczywistości ;)

1. Czy gracze podczas fazy akcji wykonują akcje naprzemiennie (jedna akcja na gracza) czy najpierw swoje wszystkie dostępne akcje wykonuje gracz pierwszy, a później następni? Ja to widzę tak, że gracze wykonują po jednej akcji, jeden po drugim, aż wyczerpią swoje możliwości, bo w innym wypadku gracz, który jest pierwszy nie ponosi żadnego ryzyka, że go zaatakują, bo wykona np. 5 akcji i może spasować, a wtedy jest nietykalny. W grze na dwie osoby powodowałoby to, że nikt nikogo nie zaatakuje ;)
Ok, już wiem - wykonują akcje naprzemiennie, po jednej na raz, aż wszyscy spasują.
2. Str 9 ramka przykładowa akcja z planszy frakcji. Nie istotne - po prostu opis na karcie frakcji wszystko wyjaśnia - można pobrać zarówno surowiec podstawowy jak i kartę.
3. Czy karta otwartej produkcji produkuje dobra w fazie produkcji jak zwykła karta produkcji? Czyli czy po prostu należy ją traktować jako zwykłą kartę produkcyjną, z tym, że przeciwnik może ewentualnie z niej zaczerpnąć zasoby?
4. Czy pobranie karty połączenia i jej natychmiastowe użycie to dwie akcje czy jedna? (Dlaczemu te karty są w dwóch kolorach czy ma to jakiś wpływ na zasady ;)?)
5. Czy mogę wymienić żetony na karcie-magazynie? zmagazynowałem sobie na karcie 2 bronie i jedno żelazo. Czy mogę przed spasowaniem lub/i przed fazą czyszczenia (albo w innym momencie) zdecydować, że chcę np. zachować 3 paliwa zamiast poprzednio zmagazynowanych zasobów?
6. Jak dokładnie działa karta dostawcy (chodzi mi o fragment Produkcja) - opis karty jest na ostatniej strony instrukcji. Co oznacza sformułowanie "zabrać zasoby".
7. Karta ukryta kuźnia (opis jest na odwrocie instrukcji) - Produkcja: 1 Obrony. "ta lokacja traktowana jest tak jak lokacja z położonym żetonem obrony". Czy mogę wykorzystać ten produkowany przez kuźnię żeton do nakrycia innego budynku czy po prostu jest do bonus dla kuźni? Czy można nałożyć na kuźnię dodatkowy znacznik obrony (czyli miałaby +2 obrony)? Jeśli zawsze ma to być bonus dla kuźni to czy nie lepiej gdyby opis tej kart brzmiał po prostu "Kuźnia posiada stale +1 do obrony (nie można nałożyć na kuźnię dodatkowego znacznika obrony)".?
Ostatnio zmieniony 15 cze 2016, 14:54 przez pawelpoz, łącznie zmieniany 5 razy.
Awatar użytkownika
AkitaInu
Posty: 4041
Rejestracja: 12 lut 2012, 12:43
Lokalizacja: Chorzów
Has thanked: 6 times
Been thanked: 23 times

Re: 51. Stan Master Set

Post autor: AkitaInu »

1. Tak, gracze wykonują akcje naprzemiennie
2. Tam o ile pamiętam jest surowiec albo karte :) Więc można karte spokojnie dobrać za 2 robotników
3. Otwarta produkcja produkuje w momencie budowy i w każdej fazie produkcji.
4. To dwie różne akcje - pamiętaj że płacisz nie przy pobieraniu tej karty tylko przy jej zagrywaniu. Kolory są po to żeby było jasne czy to jest plądrowanie czy umowy :)
5. Możesz wymienić (według mnie)
6. nie wiem, nie mam instrukcji przed sobą ;)
7. Ten żeton jest tylko na kuźnię, nie można na niej położyć dodatkowego żetonu. Dla mnie opis jest dość jasny :)

:)
pawelpoz
Posty: 61
Rejestracja: 05 lis 2015, 19:03

Re: 51. Stan Master Set

Post autor: pawelpoz »

Dzięki za błyskawiczną reakcję i odpowiedzi :) Wszystko jasne.
Co do punktu 6. - Karta "DOSTAWCY"

Opis:
Produkcja: Wybierz dowolną z lokacji produkcyjnych przeciwnika, aby zabrać mu Zasoby, których ona dostarcza.
Bonus za zbudowanie: Wybierz jedną z lokacji produkcyjnych przeciwnika, aby otrzymać zasoby, których ona dostarcza.

Pytanie o produkcję - czy mam rozumieć to tak, że kiedy mam wybudowaną kartę Dostawców to w fazie produkcji otrzymuję zasoby z jednej karty produkcyjnej przeciwnika a on ich nie otrzymuje (tak rozumiem "zabrać")? Czy przed każdą fazą produkcji mogę zdecydować się na wybór innego budynku produkcyjnego?

I jeszcze jedno pytanie odnośnie wykonywania akcji z kart frakcji:
1. W instrukcji jest napisane, że mogę wykonać jedną akcję frakcji podczas tury, chyba, że napisane jest inaczej na karcie frakcji. Na karcie frakcji dostępnych jest w sumie 4 akcje (jedna, którą można powtarzać dowolną ilość razy i 3 pozostałe, zgrupowane w jedną ramkę). Czy te 3 pozostałe zgrupowane akcje należy traktować jak 3 różne akcje, czy trzeba wybrać jedną z nich i wykonując ją nie można już wykonać kolejnych? Skłaniam się ku wariantowi, że mogę wykonać 4 akcje z karty frakcji, a ostatnią nawet powtarzać wielokrotnie, ale chcę się upewnić bo po pierwszej grze były wątpliwości :D.

Ok, pytanie już się pojawiło, przeoczyłem - Odp. Każdą akcję zamiany można raz wykonać. Czyli nie trzeba wybierać jednej z kilku dostępnych, można wykonać każdą z nich (ostatnią nawet wielokrotnie).
Ostatnio zmieniony 15 cze 2016, 15:32 przez pawelpoz, łącznie zmieniany 1 raz.
Kal-El83
Posty: 1139
Rejestracja: 03 sty 2015, 17:28
Lokalizacja: Kołobrzeg
Has thanked: 240 times
Been thanked: 122 times

Re: 51. Stan Master Set

Post autor: Kal-El83 »

Tr trzy akcje możesz wykonywać raz na rundę (każdą po razie).

Co do karty zabierającej, to wybierasz karte i dobra przez nie dostarczane trafiają do Ciebie a nie do właściciela karty.

5. Do momentu spasowania możesz zmieniać, po spasowaniu na moje już zmieniać nie powinieneś.
Niegdyś Azazelek, narodzony na nowo jako Kal-El83 ;)
pawelpoz
Posty: 61
Rejestracja: 05 lis 2015, 19:03

Re: 51. Stan Master Set

Post autor: pawelpoz »

Dzięki. Brzmi rozsądnie :)

Mam jeszcze pytanie, może trochę z innej beczki - dlaczego nie można łączyć ze sobą kart z podstawki i z obydwu dodatków? :mrgreen:
Kal-El83
Posty: 1139
Rejestracja: 03 sty 2015, 17:28
Lokalizacja: Kołobrzeg
Has thanked: 240 times
Been thanked: 122 times

Re: 51. Stan Master Set

Post autor: Kal-El83 »

Generalnie jak masz grę to możesz z nią robić co chcesz, w tym i mieszać wszystkie karty :P

Prawdopodobnie nie testowano wszystkiego razem tylko balansiwano podstawkę z dodatkami osobno, dlatego autor zaleca taki sposób dozowania dodatków.
Niegdyś Azazelek, narodzony na nowo jako Kal-El83 ;)
pawelpoz
Posty: 61
Rejestracja: 05 lis 2015, 19:03

Re: 51. Stan Master Set

Post autor: pawelpoz »

Dzięki :) Na razie graliśmy tylko w podstawkę, ale przeglądając dodatkowe karty nie wydaje mi się, aby jakoś dodatki różniły się szczególnie od siebie i chyba nic nie stoi na przeszkodzie, żeby mieszać wszystko, ale pewnie wyjdzie w praniu :)

Jeszcze dwa pytania:

1. Czy gracz może w jednej turze pobrać więcej niż jedną kartę połączenia? Czy może użyć więcej niż jedną? Czy karty połączeń odrzuca się w fazie czyszczenia?
2. Żetony obrony - instrukcja mówi, że w można umieścić (darmowo, nie jest to liczone jako akcja) jeden żeton obrony na dowolnej lokacji aby zwiększyć jej obronność. Czy trzeba jakoś zdobyć taki żeton czy po prostu każdy gracz dostaje jeden taki żeton do wykorzystania na turę? Czy jeśli posiada więcej niż jeden żeton to może za darmo wyłożyć więcej niż jeden na turę i czy nadal jest to liczone jako darmowa akcja?
Kal-El83
Posty: 1139
Rejestracja: 03 sty 2015, 17:28
Lokalizacja: Kołobrzeg
Has thanked: 240 times
Been thanked: 122 times

Re: 51. Stan Master Set

Post autor: Kal-El83 »

pawelpoz pisze:Dzięki :) Na razie graliśmy tylko w podstawkę, ale przeglądając dodatkowe karty nie wydaje mi się, aby jakoś dodatki różniły się szczególnie od siebie i chyba nic nie stoi na przeszkodzie, żeby mieszać wszystko, ale pewnie wyjdzie w praniu :)

Jeszcze dwa pytania:

1. Czy gracz może w jednej turze pobrać więcej niż jedną kartę połączenia? Czy może użyć więcej niż jedną? Czy karty połączeń odrzuca się w fazie czyszczenia?
2. Żetony obrony - instrukcja mówi, że w można umieścić (darmowo, nie jest to liczone jako akcja) jeden żeton obrony na dowolnej lokacji aby zwiększyć jej obronność. Czy trzeba jakoś zdobyć taki żeton czy po prostu każdy gracz dostaje jeden taki żeton do wykorzystania na turę? Czy jeśli posiada więcej niż jeden żeton to może za darmo wyłożyć więcej niż jeden na turę i czy nadal jest to liczone jako darmowa akcja?
1. moższ pobrać albo użyć jednej karty połączenia w turze (tury są naprzemienne). Nie odrzuca się żadnej karty w faze czyszczenia (za informacją zawartą na planszy frakcyjnej).
2. Jak masz więcej żetonów to możesz wyłożyc więcej (wyłożenie żetonu policji nie jest akcją więc nie jest limitowane). W jednym z dodatków jest karta produkująca żetony poliscji. Nie dostajesz go z góry. Wszystko co otrzymujesz masz na planszy frakcji/umowach/kartach produkcji.
Niegdyś Azazelek, narodzony na nowo jako Kal-El83 ;)
pawelpoz
Posty: 61
Rejestracja: 05 lis 2015, 19:03

Re: 51. Stan Master Set

Post autor: pawelpoz »

Dzięki :)

Wybaczcie, ale jeszcze jedno:

1. Czym różnią się karty "Stacja z metanem" i "Podziemny magazyn"?

OPIS "Stacja z metanem" - "CECHA: BONUS ZA ZBUDOWANIE: Połóż na tej lokacji 3 znaczniki paliwa. Możesz użyć ich w swojej turze. Nie usuwaj ich w fazie czyszczenia"

OPIS "Podziemny magazyn" - "CECHA: Możesz przetrzymywać tu 3 broń/paliwo/żelazo/budulec podczas fazy czyszczenia. Weź je z powrotem podczas fazy produkcji"

Ja to rozumiem tak:
"Stacja z metanem" działa jednorazowo i po prostu mogę w niej upchnąć nadmiar paliwa (jeśli mam) i będzie ono sobie tam leżało przez ileś tam tur dopóki go nie wykorzystam, ale nie mogę z cechy tej karty skorzystać jeszcze raz (bo jest napisane cecha: bonus za zbudowanie a nie po prostu cecha). Czyli jeśli nie mam paliwa i wybuduję kartę to jest ona po prostu bezużyteczna, bo nie mam nic co mogę tam upchnąć? Przy okazji - czy mogę przechować tam DO 3 paliwa czy muszę mieć konkretnie 3 paliwa, żeby skorzystać z tej cechy?

"Podziemny magazyn" działa w taki sposób, że w fazie czyszczenia chowam do niego max 3 surowce (czy mogę tylko jeden albo np. trzy różne?) i wyjmuję znowu w fazie produkcji. A wiec mogę z tej cechy korzystać wielokrotnie, co czyni tę kartę bardzo mocną.

Jeśli mam rację to "Podziemny magazyn" jest mega mocną petardą w stosunku do "Stacji z metanem". Stacja z metanem może się przydać jednorazowo (ale wcale nie musi), a jej koszt budowy jest taki sam. Korzyści płynące z budowy "Podziemnego magazynu" są znacznie lepsze i wielokrotnie da się tego budynku używać.

Ale czy na pewno dobrze to rozumiem?
Kal-El83
Posty: 1139
Rejestracja: 03 sty 2015, 17:28
Lokalizacja: Kołobrzeg
Has thanked: 240 times
Been thanked: 122 times

Re: 51. Stan Master Set

Post autor: Kal-El83 »

Budując stację z metanem, kładziesz na nniej trzy znaczniki paliwa z "banku" i możesz użyć w dowolnym momencie i nie odrzucasz w czasie czyszczenia. Po zużyciu paliwa możesz zawsze te karte przebudować ;)
Niegdyś Azazelek, narodzony na nowo jako Kal-El83 ;)
Awatar użytkownika
Veridiana
Administrator
Posty: 3237
Rejestracja: 12 wrz 2008, 17:21
Lokalizacja: Czyżowice
Has thanked: 15 times
Been thanked: 60 times
Kontakt:

Re: 51. Stan Master Set

Post autor: Veridiana »

Tak jak mówi Azazelek, Stacja przede wszystkim przynosi Ci znaczniki. W tym, jej siła.
pawelpoz
Posty: 61
Rejestracja: 05 lis 2015, 19:03

Re: 51. Stan Master Set

Post autor: pawelpoz »

Aaaaaa :D To o to chodzi :) Dzięki. No to ma większy sens. Ale mogliby napisać "POBIERZ i połóż na tej lokacji 3 znaczniki paliwa." skoro słowa pobierz używają w instrukcji do określenia pobierania zasobów z "banku".
Awatar użytkownika
Bary
Posty: 3064
Rejestracja: 18 sty 2015, 14:25
Lokalizacja: Szczecin
Has thanked: 73 times
Been thanked: 47 times
Kontakt:

Re: 51. Stan Master Set

Post autor: Bary »

Czy jeżeli akcję (z planszetki lub kart) możemy odpalić 2+ to możemy odpalić ja dwa razy w ramach jednej akcji? Przykładowo wysyłamy 4 ludzikow po 2 karty.
Mój blog na ZnadPlanszy
Recenzja Cooper Island na ZnadPlanszy

Kupię dodatek Hobbit: Na Progu do WP LCG!
Kal-El83
Posty: 1139
Rejestracja: 03 sty 2015, 17:28
Lokalizacja: Kołobrzeg
Has thanked: 240 times
Been thanked: 122 times

Re: 51. Stan Master Set

Post autor: Kal-El83 »

W sumie chba nic nie było o tym w zsadach, więc stosuje to z ONI.
Ludków wysyłam po karty/surowce 2+ to samo z kartami akcji.
Choć może to być moja nadinterpretacja.

Ps. Witamy w gronie szczęśliwych (oby) posiadaczy :)
Niegdyś Azazelek, narodzony na nowo jako Kal-El83 ;)
Awatar użytkownika
Bary
Posty: 3064
Rejestracja: 18 sty 2015, 14:25
Lokalizacja: Szczecin
Has thanked: 73 times
Been thanked: 47 times
Kontakt:

Re: 51. Stan Master Set

Post autor: Bary »

No właśnie ja też od razu pomyślałem o O:NI, ale tam jest to jasno napisane. Chyba jedynie Portal będzie mógł jednoznacznie rozwiązać tę kwestię.
Azazelek pisze:Ps. Witamy w gronie szczęśliwych (oby) posiadaczy :)
Dzięki! :)
Mój blog na ZnadPlanszy
Recenzja Cooper Island na ZnadPlanszy

Kupię dodatek Hobbit: Na Progu do WP LCG!
artur407
Posty: 104
Rejestracja: 08 mar 2015, 19:47
Been thanked: 1 time

Re: 51. Stan Master Set

Post autor: artur407 »

Ja mam pytanko odnośnie rozgrywki jednoosobowej.

Zastanawia mnie fragment "W turze wirtualnego przeciwnika otrzyma on kartę Połączenia, jeśli jakaś jest dostępna.". Konkretnie chodzi o to w jaki sposób mogłaby być żadna niedostępna? Jeśli my zaczynamy i jako swoją pierwszą akcję wybieramy wzięcie karty Połączenia to i tak w następnym ruchu dla wirtualnego przeciwnika zostaje druga. W związku z powyższym albo coś źle gram, albo wirtualny bierze 1 lub dwie karty Połączeń w każdej rozgrywce.

Dajcie proszę znać jak to widzicie.
Awatar użytkownika
Bary
Posty: 3064
Rejestracja: 18 sty 2015, 14:25
Lokalizacja: Szczecin
Has thanked: 73 times
Been thanked: 47 times
Kontakt:

Re: 51. Stan Master Set

Post autor: Bary »

Dokładnie tak, jak napisałeś, wirtualny gracz bierze jedną lub dwie karty w każdej turze, a następnie atakuje.
Mój blog na ZnadPlanszy
Recenzja Cooper Island na ZnadPlanszy

Kupię dodatek Hobbit: Na Progu do WP LCG!
Wontzki
Posty: 284
Rejestracja: 04 maja 2016, 07:45
Kontakt:

Re: 51. Stan Master Set

Post autor: Wontzki »

Czy budując lokację dającą punkty zwycięstwa za każdą lokację danego typu w moim stanie to ta karta wlicza się do podliczenia np. Knajpa morderców która daje punkt zwycięstwa za każdą lokację z bronią - czy knajpa też się wlicza do tego bilansu?
Big Bad Dice - odwiedź nasz portal dotyczący gier planszowych, komputerowych oraz fantastyki
Subskrybuj nasz kanał na YouTube - powoli rozwijamy nasz kanał na YouTube - wspomóż nas i zostaw komentarz oraz subskrypcję
Awatar użytkownika
Bary
Posty: 3064
Rejestracja: 18 sty 2015, 14:25
Lokalizacja: Szczecin
Has thanked: 73 times
Been thanked: 47 times
Kontakt:

Re: 51. Stan Master Set

Post autor: Bary »

Wontzki pisze:Czy budując lokację dającą punkty zwycięstwa za każdą lokację danego typu w moim stanie to ta karta wlicza się do podliczenia np. Knajpa morderców która daje punkt zwycięstwa za każdą lokację z bronią - czy knajpa też się wlicza do tego bilansu?
Wlicza się.
Mój blog na ZnadPlanszy
Recenzja Cooper Island na ZnadPlanszy

Kupię dodatek Hobbit: Na Progu do WP LCG!
Wontzki
Posty: 284
Rejestracja: 04 maja 2016, 07:45
Kontakt:

Re: 51. Stan Master Set

Post autor: Wontzki »

Pytanie do weteranów. Jakie macie wrażenia z mieszania wszystkich kart razem? Ma to sens czy lepiej się gra z jednym dodatkiem?
Big Bad Dice - odwiedź nasz portal dotyczący gier planszowych, komputerowych oraz fantastyki
Subskrybuj nasz kanał na YouTube - powoli rozwijamy nasz kanał na YouTube - wspomóż nas i zostaw komentarz oraz subskrypcję
Wroobel
Posty: 370
Rejestracja: 07 lip 2015, 23:04
Has thanked: 34 times
Been thanked: 18 times

Re: 51. Stan Master Set

Post autor: Wroobel »

Przyłączam się do pytania.
Chociaż pewnie trzeba sporo w tę grę pograć żeby wyciągnąć jakieś sensowne wnioski :)
Awatar użytkownika
tassman
Posty: 389
Rejestracja: 31 sty 2008, 10:52
Lokalizacja: Rzeszów
Been thanked: 2 times

Re: 51. Stan Master Set

Post autor: tassman »

Była o tym mowa. Nie czuje się różnicy. Po prostu taki zestaw nie był testowany przez autorów dlatego nie ma takich zaleceń.
Awatar użytkownika
Bary
Posty: 3064
Rejestracja: 18 sty 2015, 14:25
Lokalizacja: Szczecin
Has thanked: 73 times
Been thanked: 47 times
Kontakt:

Re: 51. Stan Master Set

Post autor: Bary »

Uzyskałem odpowiedzi od Portalu na dwa nurtujące mnie pytania:
Czy można w ramach jednej akcji wykonać akcje podwójna z karty, albo planszetki (np. wysłać 2 ludków po 2 karty)? Tak.
Czy można przechowywać naboje na kartach pozwalających przechować normalne surowce? Nie.
Mój blog na ZnadPlanszy
Recenzja Cooper Island na ZnadPlanszy

Kupię dodatek Hobbit: Na Progu do WP LCG!
ODPOWIEDZ