Warhammer Quest: The Adventure Card Game (J. Kemppainen, A. Sadler, B. Sadler)
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
-
- Posty: 201
- Rejestracja: 22 lis 2015, 10:42
- Lokalizacja: Lublin
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 4 times
- Kontakt:
Re: Warhammer Quest: The Adventure Card Game
Można też się wzorować na grze paragrafowej, np. ze scenariusza o Livingstonie z Robinsona i w takim wypadku na koniec questa byłby wybór że w zależności od porażki albo wygranej wybierz quest A lub B lub rzucało by się kośćmi i w zależności od wyniku brało by się któryś scenariusz z dostępnej puli, który byłby kontynuacją. Nie byłoby wtedy potrzeby robienia 2 czy 3 Peril tracków na 1 arkuszu questów i zmniejszania czcionki itp itd.. A dodatkowo by się stworzyło możliwość kombinacji bardzo wielu przebiegów kampanii ino pomyśleć trzeba przy tym dobrze.
Re: Warhammer Quest: The Adventure Card Game
Też dobry pomysł. Idąc tropem kapłana Urlyka, opowiada on bohaterom o szerzącym się wśród elit Middenheimu kulcie Slanesha. Sam Middenheim objęty kwarantanną, ze względu na ostatnie ataki sił chaosu. Jeśli kapłan przeżywa to wprowadza do miasta graczy i trafiają oni do dzielnicy szlacheckiej, gdzie w celu poznania głowy kultu trafiają do ekskluzywnego domu uciech, na miejscu kultyści + demonetki i to jest quest A. Jeśli kapłan ginie to straż nie wpuszcza ich do miasta. Znajdują przemytnika, który wprowadza ich do dzielnicy biedoty. Dowiadują się o innym przemytniku, który sprowadza dla pewnego szlachcica "wyjątkowo egzotyczne" przedmioty. Na ulicach trwa wojna gangów, więc przeciwnicy to głównie miejscowe łotry, można pomyśleć nad mechanikami ataku z zaskoczenia, bomb dymnych itp, a nemezis to przemytnik, który po pokonaniu wyjawia kim jest szlachcic. To jest quest B. Quest 3 to kwestia pokonania szlachcica lub np. zdeprawowanego kapłana, co żeby zmienić klimat zaprowadzi do dzielnicy światynnej i np. walka z miejscową strażą, itp, która nie wie o działalności kapłana i bierze bohaterów za agresorów. Po pokonaniu kapłana w jego kolekcji przedmiotów kultu znajduje się coś co nie pasuje do reszty, a jest sporym zagrożeniem, co będzie zajawką do następnego zadania (poza Middenheim, zmiana tematyki środowiska), które też można rozszczepić. I tak oto zarys już połowy kampanii .kamil018 pisze:Można też się wzorować na grze paragrafowej, np. ze scenariusza o Livingstonie z Robinsona i w takim wypadku na koniec questa byłby wybór że w zależności od porażki albo wygranej wybierz quest A lub B lub rzucało by się kośćmi i w zależności od wyniku brało by się któryś scenariusz z dostępnej puli, który byłby kontynuacją. Nie byłoby wtedy potrzeby robienia 2 czy 3 Peril tracków na 1 arkuszu questów i zmniejszania czcionki itp itd.. A dodatkowo by się stworzyło możliwość kombinacji bardzo wielu przebiegów kampanii ino pomyśleć trzeba przy tym dobrze.
- Quba40
- Posty: 734
- Rejestracja: 27 wrz 2016, 15:17
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 155 times
Re: Warhammer Quest: The Adventure Card Game
No panowie, to jest dopiero świetny pomysł
Sporo pracy niestety byłoby z tworzeniem alternatywnych przygód w przypadku porażki. Wydaje mi się, że maksymalnie 2 dodatkowe na całą kampanię by wystarczyły, w pozostałych przypadkach mogły by wystarczyć zmodyfikowane ich wersje.
Korber masz bardzo fajny pomysł na kampanię, hakbyś potrzebował pomocy przy mechanice przygód i wrogów to chętnie pomogę
Sporo pracy niestety byłoby z tworzeniem alternatywnych przygód w przypadku porażki. Wydaje mi się, że maksymalnie 2 dodatkowe na całą kampanię by wystarczyły, w pozostałych przypadkach mogły by wystarczyć zmodyfikowane ich wersje.
Korber masz bardzo fajny pomysł na kampanię, hakbyś potrzebował pomocy przy mechanice przygód i wrogów to chętnie pomogę
Grupa Facebookowa Horror w Arkham Gra Karciana
Grupa Facebookowa Ameritrashowcy - fani gier z klimatem
Grupa Facebookowa Ameritrashowcy - fani gier z klimatem
Re: Warhammer Quest: The Adventure Card Game
Panowie świetne pomysły. Czekam (pewnie nie tylko ja) i trzymam kciuki
Re: Warhammer Quest: The Adventure Card Game
To może zróbmy tak:
Q1 - Bohaterowie są w mieście w którym miał miejsce zamach na króla który został ciężko ranny - mamy znaleźć i zabić zamachowca i eksplorujemy jakieś lokacje zamkowe (lochy czy coś nie pamiętam co tam było). Jak już zabijemy zamachowca to ranny król prosi nas o pomoc, w eskortowaniu kapłana który może go wyleczyć czy innego szamana
Q2A - Zgadzamy się pomóc i eskortujemy tego kapłana wg pomysłu Korbera (kapłan nie ma akcji leczy 1 życie co rundę wrogowie normalnie wchodzą z nim w zwarcie).
Q2B - Nie zgadzamy się pomóc bo nie jesteśmy wolontariuszami Karitas, żeby za darmo latać za jakimś konowałem Zostajemy Wyklęci i za nasze głowy jest wyznaczona nagroda. Musimy uciekać z zamku.
Q3A - Udało nam się jakimś cudem dociągnąć tego klechę do zamku. Trochę poobijany ale głowę ma na miejscu . Wchodzimy do zamku i zgłaszamy się po nagrodę do króla, który cieszy się co raz lepszym zdrowiem. Król jednak okazuje się skończonym dupkiem, który chce się wykpić z zapłaty i wysyła w nocy zabójców. W tym queście początkowo zaczynamy np. z połową życia i krwawieniem uciekamy na miasto chcąc tylko przeżyć i odnaleźć znajomą zielarkę, która może nam pomóc bo rany nie chcą się zabliźnić (krwawienie przez cały quest)
Q3B - wędrując przez lasy, góry i knieje siekając gobliny i inne plugastwo dla rozrywki w celu znalezienia schronienia nocujemy w jaskini. W nocy jednak słychać z niej dziwne odgłosy i dochodzimy do wniosku, że to kryjówka goblinów i idziemy się z nimi porachować licząc na jakieś ciekawe zdobycze. W ostatniej lokacji odnajdujemy tajne plany podbicia owej krainy przez całe plugastwo tego świata (wszystkie jednostki elitarne w talii potworów + open oczywiście jakieś)
Na razie tyle mam może coś jeszcze wieczorem wymyślę to dopiszę. To oczywiście ogólny zarys questów bo nie znam dobrze świata (znam z 2 gier i 1 jest właśnie quest). Jak ktoś ma dalszy ciąg to niech dopisuje. Teraz myślałem żeby znowu zrobić jakieś rozgałęzienie
Q1 - Bohaterowie są w mieście w którym miał miejsce zamach na króla który został ciężko ranny - mamy znaleźć i zabić zamachowca i eksplorujemy jakieś lokacje zamkowe (lochy czy coś nie pamiętam co tam było). Jak już zabijemy zamachowca to ranny król prosi nas o pomoc, w eskortowaniu kapłana który może go wyleczyć czy innego szamana
Q2A - Zgadzamy się pomóc i eskortujemy tego kapłana wg pomysłu Korbera (kapłan nie ma akcji leczy 1 życie co rundę wrogowie normalnie wchodzą z nim w zwarcie).
Q2B - Nie zgadzamy się pomóc bo nie jesteśmy wolontariuszami Karitas, żeby za darmo latać za jakimś konowałem Zostajemy Wyklęci i za nasze głowy jest wyznaczona nagroda. Musimy uciekać z zamku.
Q3A - Udało nam się jakimś cudem dociągnąć tego klechę do zamku. Trochę poobijany ale głowę ma na miejscu . Wchodzimy do zamku i zgłaszamy się po nagrodę do króla, który cieszy się co raz lepszym zdrowiem. Król jednak okazuje się skończonym dupkiem, który chce się wykpić z zapłaty i wysyła w nocy zabójców. W tym queście początkowo zaczynamy np. z połową życia i krwawieniem uciekamy na miasto chcąc tylko przeżyć i odnaleźć znajomą zielarkę, która może nam pomóc bo rany nie chcą się zabliźnić (krwawienie przez cały quest)
Q3B - wędrując przez lasy, góry i knieje siekając gobliny i inne plugastwo dla rozrywki w celu znalezienia schronienia nocujemy w jaskini. W nocy jednak słychać z niej dziwne odgłosy i dochodzimy do wniosku, że to kryjówka goblinów i idziemy się z nimi porachować licząc na jakieś ciekawe zdobycze. W ostatniej lokacji odnajdujemy tajne plany podbicia owej krainy przez całe plugastwo tego świata (wszystkie jednostki elitarne w talii potworów + open oczywiście jakieś)
Na razie tyle mam może coś jeszcze wieczorem wymyślę to dopiszę. To oczywiście ogólny zarys questów bo nie znam dobrze świata (znam z 2 gier i 1 jest właśnie quest). Jak ktoś ma dalszy ciąg to niech dopisuje. Teraz myślałem żeby znowu zrobić jakieś rozgałęzienie
Re: Warhammer Quest: The Adventure Card Game
To czemu nie zrobić dwóch osobnych kampanii. Zawsze to więcej do gry . Btw. król i ludzie to musiałbyś to gdzieś w Bretonni raczej osadzić.żagiel pisze:To może zróbmy tak:
Q1 - Bohaterowie są w mieście w którym miał miejsce zamach na króla który został ciężko ranny - mamy znaleźć i zabić zamachowca i eksplorujemy jakieś lokacje zamkowe (lochy czy coś nie pamiętam co tam było). Jak już zabijemy zamachowca to ranny król prosi nas o pomoc, w eskortowaniu kapłana który może go wyleczyć czy innego szamana
Q2A - Zgadzamy się pomóc i eskortujemy tego kapłana wg pomysłu Korbera (kapłan nie ma akcji leczy 1 życie co rundę wrogowie normalnie wchodzą z nim w zwarcie).
Q2B - Nie zgadzamy się pomóc bo nie jesteśmy wolontariuszami Karitas, żeby za darmo latać za jakimś konowałem Zostajemy Wyklęci i za nasze głowy jest wyznaczona nagroda. Musimy uciekać z zamku.
Q3A - Udało nam się jakimś cudem dociągnąć tego klechę do zamku. Trochę poobijany ale głowę ma na miejscu . Wchodzimy do zamku i zgłaszamy się po nagrodę do króla, który cieszy się co raz lepszym zdrowiem. Król jednak okazuje się skończonym dupkiem, który chce się wykpić z zapłaty i wysyła w nocy zabójców. W tym queście początkowo zaczynamy np. z połową życia i krwawieniem uciekamy na miasto chcąc tylko przeżyć i odnaleźć znajomą zielarkę, która może nam pomóc bo rany nie chcą się zabliźnić (krwawienie przez cały quest)
Q3B - wędrując przez lasy, góry i knieje siekając gobliny i inne plugastwo dla rozrywki w celu znalezienia schronienia nocujemy w jaskini. W nocy jednak słychać z niej dziwne odgłosy i dochodzimy do wniosku, że to kryjówka goblinów i idziemy się z nimi porachować licząc na jakieś ciekawe zdobycze. W ostatniej lokacji odnajdujemy tajne plany podbicia owej krainy przez całe plugastwo tego świata (wszystkie jednostki elitarne w talii potworów + open oczywiście jakieś)
Na razie tyle mam może coś jeszcze wieczorem wymyślę to dopiszę. To oczywiście ogólny zarys questów bo nie znam dobrze świata (znam z 2 gier i 1 jest właśnie quest). Jak ktoś ma dalszy ciąg to niech dopisuje. Teraz myślałem żeby znowu zrobić jakieś rozgałęzienie
- Quba40
- Posty: 734
- Rejestracja: 27 wrz 2016, 15:17
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 155 times
Re: Warhammer Quest: The Adventure Card Game
Zdecydowanie więcej kampanii.Korber pisze:To czemu nie zrobić dwóch osobnych kampanii. Zawsze to więcej do gry .
Ja z kolei mam pomysł nad kampanią wojenną. Konflikt imperium z zielonoskórymi (wersja łatwiejsza do wykonania) lub chaosem (wersja trudniejsza bo trzeba byłoby potworzyć nowych przeciwników). Bohaterowie są w elitarnej drużynie najemniczej, ich działania odbywają się na kluczowym odcinku działań wojennych.
1 Przygoda to Rekonesans sił wroga. Jeśli zakończy się sukcesem przechodzimy do 2 przygody, jeśli porażką to przechodzimy do 3 przygody.
2 Przygoda to Sabotaż machin bojowych. Jeśli zakończy się sukcesem przechodzimy do 4 przygody, jeśli porażką to przechodzimy do 3 przygody.
3 Przygoda to Obrona Sztandaru regimentu przed przeważającymi siłami oraz machinami wojennymi. Jeśli zakończy się sukcesem przechodzimy do 5 przygody, jeśli porażką to przechodzimy do 6 przygody.
4 przygoda to Szturm na zdezorientowanego wroga, który działa bez machin bojowych w defensywie. Jeśli zakończy się sukcesem przechodzimy do 5 przygody, jeśli porażką to przechodzimy do 6 przygody.
5 przygoda to pogoń za uciekający przywódcą tych złych. Jeśli zakończy się sukcesem to wygrywamy kampanię, jeśli przegramy to zyskujemy małe zwycięstwo.
6 przygoda to ucieczka przed ścigającymi nas oddziałami wroga. Jeśli zakończy się sukcesem to osiągamy niewielkie osobiste zwycięstwo i możemy przekazać informacje o armii wroga. Jeśli przegrywamy to imperium jest w bardzo złej sytuacji.
Grupa Facebookowa Horror w Arkham Gra Karciana
Grupa Facebookowa Ameritrashowcy - fani gier z klimatem
Grupa Facebookowa Ameritrashowcy - fani gier z klimatem
Re: Warhammer Quest: The Adventure Card Game
Dla mnie bomba! Po prostu myślałem, że jakby zrobić takie rozgałęzienia to byłyby 4 kampanie z mniejszą ilością pracy bo z tego co już podałem to 1 przygoda mniej była do zrobienia bo 1 przygoda się powtarzała.Korber pisze: To czemu nie zrobić dwóch osobnych kampanii. Zawsze to więcej do gry . Btw. król i ludzie to musiałbyś to gdzieś w Bretonni raczej osadzić.
Dla mnie to obojętne czy to będzie król ludzki czy np. władca elfów czy jeszcze ktoś inny
Re: Warhammer Quest: The Adventure Card Game
żagiel pisze:Dla mnie bomba! Po prostu myślałem, że jakby zrobić takie rozgałęzienia to byłyby 4 kampanie z mniejszą ilością pracy bo z tego co już podałem to 1 przygoda mniej była do zrobienia bo 1 przygoda się powtarzała.Korber pisze: To czemu nie zrobić dwóch osobnych kampanii. Zawsze to więcej do gry . Btw. król i ludzie to musiałbyś to gdzieś w Bretonni raczej osadzić.
Dla mnie to obojętne czy to będzie król ludzki czy np. władca elfów czy jeszcze ktoś inny
Warto posłuchać, trochę geopolitycznego lore https://www.youtube.com/watch?v=8smVSoCSI3s
https://www.youtube.com/watch?v=sbVwm05kdNM
sam stary świat (nie spotkasz tu wielu frakcji), ale dobry początek.
- nightrunner
- Posty: 131
- Rejestracja: 03 sty 2013, 10:32
- Has thanked: 3 times
Re: Warhammer Quest: The Adventure Card Game
Poprawiona o literówki przetłumaczona wersja Zabójcy oraz Łowczyni:
https://www.dropbox.com/s/an4lv12t0kh4c ... 2.zip?dl=0
https://www.dropbox.com/s/an4lv12t0kh4c ... 2.zip?dl=0
- Quba40
- Posty: 734
- Rejestracja: 27 wrz 2016, 15:17
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 155 times
Re: Warhammer Quest: The Adventure Card Game
Dobra robota
Przydałyby się jeszcze rewersy do pełni szczęścia
Aha trzeba uważać przy drukowaniu bo karty wychodzą większe niż oryginał.
Przydałyby się jeszcze rewersy do pełni szczęścia
Aha trzeba uważać przy drukowaniu bo karty wychodzą większe niż oryginał.
Grupa Facebookowa Horror w Arkham Gra Karciana
Grupa Facebookowa Ameritrashowcy - fani gier z klimatem
Grupa Facebookowa Ameritrashowcy - fani gier z klimatem
Re: Warhammer Quest: The Adventure Card Game
Pojawiły się nowe scenariusze w wersji EN:
The Tomb Queen (Updated Nov. 28)
https://www.dropbox.com/s/4x0mlu5x68avi ... mbQueen.pd...
Lustrian Troubles
https://www.dropbox.com/s/lp6lckqeizhdf ... ianTrouble...
The Twisted Tower (Tzeentch Theme)
https://www.dropbox.com/s/2cxvu0e3e5om9 ... edTower.pd...
I bohater:
Norse Raider (Updated Nov. 28)
https://www.dropbox.com/s/7wfl6cb56d62n ... Raider.pdf...
The Tomb Queen (Updated Nov. 28)
https://www.dropbox.com/s/4x0mlu5x68avi ... mbQueen.pd...
Lustrian Troubles
https://www.dropbox.com/s/lp6lckqeizhdf ... ianTrouble...
The Twisted Tower (Tzeentch Theme)
https://www.dropbox.com/s/2cxvu0e3e5om9 ... edTower.pd...
I bohater:
Norse Raider (Updated Nov. 28)
https://www.dropbox.com/s/7wfl6cb56d62n ... Raider.pdf...
- mat_eyo
- Posty: 5599
- Rejestracja: 18 lip 2011, 10:09
- Lokalizacja: Warszawa / Łuków, woj. lubelskie
- Has thanked: 784 times
- Been thanked: 1225 times
- Kontakt:
Re: Warhammer Quest: The Adventure Card Game
Mam kilka pytań do WQ. Nie czytałem całego wątku, pewnie później to zrobię, ale chciałbym zapytać na szybko o 2 rzeczy:
-jak gra się solo? Warto kupić do tłuczenia samemu?
-którą wersję językową brać? Z angielskim problemów nie mam, przy hiper rozbudowanych opisach fabularnych (nie wiem, czy takie tu są) pewnie by mi jakieś smaczki uciekły, ale tak to ogarniam. Po angielsku pewnie na bgg jest trochę fanowskich dodatków, jak z wersją pl?
-jak gra się solo? Warto kupić do tłuczenia samemu?
-którą wersję językową brać? Z angielskim problemów nie mam, przy hiper rozbudowanych opisach fabularnych (nie wiem, czy takie tu są) pewnie by mi jakieś smaczki uciekły, ale tak to ogarniam. Po angielsku pewnie na bgg jest trochę fanowskich dodatków, jak z wersją pl?
- Quba40
- Posty: 734
- Rejestracja: 27 wrz 2016, 15:17
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 155 times
Re: Warhammer Quest: The Adventure Card Game
Dobra wiadomość, że coś się dzieje. Jak tylko Korber będzie miał trochę czasu to opublikuje naszego Marudera.Ragathol pisze:Pojawiły się nowe scenariusze w wersji EN:
The Tomb Queen (Updated Nov. 28)
https://www.dropbox.com/s/4x0mlu5x68avi ... mbQueen.pd...
Lustrian Troubles
https://www.dropbox.com/s/lp6lckqeizhdf ... ianTrouble...
The Twisted Tower (Tzeentch Theme)
https://www.dropbox.com/s/2cxvu0e3e5om9 ... edTower.pd...
I bohater:
Norse Raider (Updated Nov. 28)
https://www.dropbox.com/s/7wfl6cb56d62n ... Raider.pdf...
Ja grałem głównie solo, ale również kilka razy w 2 osobowym gronie, jeśli chodzi o mechanikę różnicy nie ma żadnej bo nadal sterujesz 2ma bohaterami, jedynie w podejmowaniu decyzji jest inaczej (zdarzają się większe błędy ale i większe przebłyski jak to w grupie).mat_eyo pisze:Mam kilka pytań do WQ. Nie czytałem całego wątku, pewnie później to zrobię, ale chciałbym zapytać na szybko o 2 rzeczy:
-jak gra się solo? Warto kupić do tłuczenia samemu?
-którą wersję językową brać? Z angielskim problemów nie mam, przy hiper rozbudowanych opisach fabularnych (nie wiem, czy takie tu są) pewnie by mi jakieś smaczki uciekły, ale tak to ogarniam. Po angielsku pewnie na bgg jest trochę fanowskich dodatków, jak z wersją pl?
Ja bym brał jednak Polską wersję, w mojej stopce możesz zobaczyć stronę poświęconą przetłumaczonym dodatkom fanowskim oraz nowym klasom postaci.
Grupa Facebookowa Horror w Arkham Gra Karciana
Grupa Facebookowa Ameritrashowcy - fani gier z klimatem
Grupa Facebookowa Ameritrashowcy - fani gier z klimatem
Re: Warhammer Quest: The Adventure Card Game
Na chwilę obecną znowu zasypala mnie trochę praca zawodowa. Jak znajdę czas to przejrze.Ragathol pisze:Pojawiły się nowe scenariusze w wersji EN:
The Tomb Queen (Updated Nov. 28)
https://www.dropbox.com/s/4x0mlu5x68avi ... mbQueen.pd...
Lustrian Troubles
https://www.dropbox.com/s/lp6lckqeizhdf ... ianTrouble...
The Twisted Tower (Tzeentch Theme)
https://www.dropbox.com/s/2cxvu0e3e5om9 ... edTower.pd...
I bohater:
Norse Raider (Updated Nov. 28)
https://www.dropbox.com/s/7wfl6cb56d62n ... Raider.pdf...
Re: Warhammer Quest: The Adventure Card Game
Pytanie do osób z większym doświadczeniem. Udało się wam zakończyć 3 część Kampanii Niewygodne Przymierze sukcesem (Przygoda "Pościg")?
Gram solo dwoma bohaterami krasnoludem i elfką. Poprzednie przygody zakończyły się zwycięstwem.
Przy pierwszym podejściu dostałem łomot w bardzo krótkim czasie... no więc olałem zasady i podszedłem do tej przygody raz jeszcze (niezależnie od gry w dalszą część Kampanii) efekt był podobny i jeszcze raz ... albo o czymś zapominam/czegoś nie doczytałem albo jestem wyjątkowo kiepskim graczem
Gram solo dwoma bohaterami krasnoludem i elfką. Poprzednie przygody zakończyły się zwycięstwem.
Przy pierwszym podejściu dostałem łomot w bardzo krótkim czasie... no więc olałem zasady i podszedłem do tej przygody raz jeszcze (niezależnie od gry w dalszą część Kampanii) efekt był podobny i jeszcze raz ... albo o czymś zapominam/czegoś nie doczytałem albo jestem wyjątkowo kiepskim graczem
Re: Warhammer Quest: The Adventure Card Game
Gra jest dosyc trudna, sam 4 razy podchodziłem do pojedynczej przygody i lomot za kazdym razem, aczkolwiek bylem coraz blizej wygranej.Bowman pisze:Pytanie do osób z większym doświadczeniem. Udało się wam zakończyć 3 część Kampanii Niewygodne Przymierze sukcesem (Przygoda "Pościg")?
Gram solo dwoma bohaterami krasnoludem i elfką. Poprzednie przygody zakończyły się zwycięstwem.
Przy pierwszym podejściu dostałem łomot w bardzo krótkim czasie... no więc olałem zasady i podszedłem do tej przygody raz jeszcze (niezależnie od gry w dalszą część Kampanii) efekt był podobny i jeszcze raz ... albo o czymś zapominam/czegoś nie doczytałem albo jestem wyjątkowo kiepskim graczem
Pierwsza misje w kampanii tez poki co obskoczylem wpierdziel juz dwa razy. Takze gram solo dwoma postaciami. Wydaje mi sie ze gra na cztery postaci jest nieco lzejsza bo wrogowie bardziej sie rozkladaja na ludzi, mimo ze kazda postac ma mniej zywotnosci. Przekroj umiejetnosci tez wiekszy.
- Quba40
- Posty: 734
- Rejestracja: 27 wrz 2016, 15:17
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 155 times
Re: Warhammer Quest: The Adventure Card Game
3 przygoda jest najtrudniejsza, zaraz po niej 1, najczęściej te właśnie przygody przegrywam.dratwa6 pisze:Gra jest dosyc trudna, sam 4 razy podchodziłem do pojedynczej przygody i lomot za kazdym razem, aczkolwiek bylem coraz blizej wygranej.Bowman pisze:Pytanie do osób z większym doświadczeniem. Udało się wam zakończyć 3 część Kampanii Niewygodne Przymierze sukcesem (Przygoda "Pościg")?
Gram solo dwoma bohaterami krasnoludem i elfką. Poprzednie przygody zakończyły się zwycięstwem.
Przy pierwszym podejściu dostałem łomot w bardzo krótkim czasie... no więc olałem zasady i podszedłem do tej przygody raz jeszcze (niezależnie od gry w dalszą część Kampanii) efekt był podobny i jeszcze raz ... albo o czymś zapominam/czegoś nie doczytałem albo jestem wyjątkowo kiepskim graczem
Pierwsza misje w kampanii tez poki co obskoczylem wpierdziel juz dwa razy. Takze gram solo dwoma postaciami. Wydaje mi sie ze gra na cztery postaci jest nieco lzejsza bo wrogowie bardziej sie rozkladaja na ludzi, mimo ze kazda postac ma mniej zywotnosci. Przekroj umiejetnosci tez wiekszy.
Do 3 przygody trzeba odpowiednio dobrze rozwinąć postacie (akcje eksploracji), super jak uda się zdobyć np. Stiletto, ale również bez niego da radę to przejść
Grupa Facebookowa Horror w Arkham Gra Karciana
Grupa Facebookowa Ameritrashowcy - fani gier z klimatem
Grupa Facebookowa Ameritrashowcy - fani gier z klimatem
Re: Warhammer Quest: The Adventure Card Game
Do rad dodalbym jeszcze taka by najpierw w miare przetrzebic szeregi wroga zamiast probowac 'przebiec' przygode, bo pozniej juz pozostaje tylko przyjac baty. A jak kosci nie podejda to juz w ogole:D
- Quba40
- Posty: 734
- Rejestracja: 27 wrz 2016, 15:17
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 155 times
Re: Warhammer Quest: The Adventure Card Game
Do rad dodałbym, aby korzystać z akcji/przedmiotów, które bezpośrednio ranią nemezis. Dodatkowo wystarczy wyczerpać wrogów aby osłabić odporność nemezis.
Grupa Facebookowa Horror w Arkham Gra Karciana
Grupa Facebookowa Ameritrashowcy - fani gier z klimatem
Grupa Facebookowa Ameritrashowcy - fani gier z klimatem
Re: Warhammer Quest: The Adventure Card Game
Dałem sobie spokój z "Pościgiem". Wtasowałem tego zielonoskórego paskuda i rozegrałem "Siłę ognia". Krasnal padł ale elfka załatwiła Abominację Zaczynam WAAGH
Re: Warhammer Quest: The Adventure Card Game
I dobrze jest w miarę szybko wyczerpać cały obszar, żeby później mieć spokój i zająć się tym kim trzeba.
Re: Warhammer Quest: The Adventure Card Game
Kampania ukończona
Ostatni scenariusz poszedł wyjątkowo łatwo. Podczas gry nasunęły się dwa pytania ale zadam je w wątku dotyczącym zasad. Genialna gra. Szkoda, że tak rozwiniętych bohaterów nie można prowadzić dalej....Jutro samodzielna przygoda
Ostatni scenariusz poszedł wyjątkowo łatwo. Podczas gry nasunęły się dwa pytania ale zadam je w wątku dotyczącym zasad. Genialna gra. Szkoda, że tak rozwiniętych bohaterów nie można prowadzić dalej....Jutro samodzielna przygoda