Warhammer Quest: The Adventure Card Game (J. Kemppainen, A. Sadler, B. Sadler)

Tutaj można dyskutować o konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier.
NIE NALEŻY TUTAJ PYTAĆ O ZASADY, MALOWANIE, ROBIENIE INSERTÓW ORAZ KOSZULKI! OD TEGO SĄ INNE PODFORA
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
kamil018
Posty: 201
Rejestracja: 22 lis 2015, 10:42
Lokalizacja: Lublin
Has thanked: 1 time
Been thanked: 4 times
Kontakt:

Re: Warhammer Quest: The Adventure Card Game

Post autor: kamil018 »

Można też się wzorować na grze paragrafowej, np. ze scenariusza o Livingstonie z Robinsona i w takim wypadku na koniec questa byłby wybór że w zależności od porażki albo wygranej wybierz quest A lub B lub rzucało by się kośćmi i w zależności od wyniku brało by się któryś scenariusz z dostępnej puli, który byłby kontynuacją. Nie byłoby wtedy potrzeby robienia 2 czy 3 Peril tracków na 1 arkuszu questów i zmniejszania czcionki itp itd.. A dodatkowo by się stworzyło możliwość kombinacji bardzo wielu przebiegów kampanii ino pomyśleć trzeba przy tym dobrze.
Korber
Posty: 20
Rejestracja: 21 lip 2016, 10:13

Re: Warhammer Quest: The Adventure Card Game

Post autor: Korber »

kamil018 pisze:Można też się wzorować na grze paragrafowej, np. ze scenariusza o Livingstonie z Robinsona i w takim wypadku na koniec questa byłby wybór że w zależności od porażki albo wygranej wybierz quest A lub B lub rzucało by się kośćmi i w zależności od wyniku brało by się któryś scenariusz z dostępnej puli, który byłby kontynuacją. Nie byłoby wtedy potrzeby robienia 2 czy 3 Peril tracków na 1 arkuszu questów i zmniejszania czcionki itp itd.. A dodatkowo by się stworzyło możliwość kombinacji bardzo wielu przebiegów kampanii ino pomyśleć trzeba przy tym dobrze.
Też dobry pomysł. Idąc tropem kapłana Urlyka, opowiada on bohaterom o szerzącym się wśród elit Middenheimu kulcie Slanesha. Sam Middenheim objęty kwarantanną, ze względu na ostatnie ataki sił chaosu. Jeśli kapłan przeżywa to wprowadza do miasta graczy i trafiają oni do dzielnicy szlacheckiej, gdzie w celu poznania głowy kultu trafiają do ekskluzywnego domu uciech, na miejscu kultyści + demonetki i to jest quest A. Jeśli kapłan ginie to straż nie wpuszcza ich do miasta. Znajdują przemytnika, który wprowadza ich do dzielnicy biedoty. Dowiadują się o innym przemytniku, który sprowadza dla pewnego szlachcica "wyjątkowo egzotyczne" przedmioty. Na ulicach trwa wojna gangów, więc przeciwnicy to głównie miejscowe łotry, można pomyśleć nad mechanikami ataku z zaskoczenia, bomb dymnych itp, a nemezis to przemytnik, który po pokonaniu wyjawia kim jest szlachcic. To jest quest B. Quest 3 to kwestia pokonania szlachcica lub np. zdeprawowanego kapłana, co żeby zmienić klimat zaprowadzi do dzielnicy światynnej i np. walka z miejscową strażą, itp, która nie wie o działalności kapłana i bierze bohaterów za agresorów. Po pokonaniu kapłana w jego kolekcji przedmiotów kultu znajduje się coś co nie pasuje do reszty, a jest sporym zagrożeniem, co będzie zajawką do następnego zadania (poza Middenheim, zmiana tematyki środowiska), które też można rozszczepić. I tak oto zarys już połowy kampanii :P.
Awatar użytkownika
Quba40
Posty: 734
Rejestracja: 27 wrz 2016, 15:17
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 9 times
Been thanked: 155 times

Re: Warhammer Quest: The Adventure Card Game

Post autor: Quba40 »

No panowie, to jest dopiero świetny pomysł :)
Sporo pracy niestety byłoby z tworzeniem alternatywnych przygód w przypadku porażki. Wydaje mi się, że maksymalnie 2 dodatkowe na całą kampanię by wystarczyły, w pozostałych przypadkach mogły by wystarczyć zmodyfikowane ich wersje.

Korber masz bardzo fajny pomysł na kampanię, hakbyś potrzebował pomocy przy mechanice przygód i wrogów to chętnie pomogę :)
Korber
Posty: 20
Rejestracja: 21 lip 2016, 10:13

Re: Warhammer Quest: The Adventure Card Game

Post autor: Korber »

W sumie to po marudzerze można by się za coś zabrać.
Bowman
Posty: 112
Rejestracja: 12 gru 2012, 14:05
Been thanked: 1 time

Re: Warhammer Quest: The Adventure Card Game

Post autor: Bowman »

Panowie świetne pomysły. Czekam (pewnie nie tylko ja) i trzymam kciuki :)
żagiel
Posty: 165
Rejestracja: 12 lis 2015, 21:40

Re: Warhammer Quest: The Adventure Card Game

Post autor: żagiel »

To może zróbmy tak:
Q1 - Bohaterowie są w mieście w którym miał miejsce zamach na króla który został ciężko ranny - mamy znaleźć i zabić zamachowca i eksplorujemy jakieś lokacje zamkowe (lochy czy coś nie pamiętam co tam było). Jak już zabijemy zamachowca to ranny król prosi nas o pomoc, w eskortowaniu kapłana który może go wyleczyć czy innego szamana
Q2A - Zgadzamy się pomóc i eskortujemy tego kapłana wg pomysłu Korbera (kapłan nie ma akcji leczy 1 życie co rundę wrogowie normalnie wchodzą z nim w zwarcie).
Q2B - Nie zgadzamy się pomóc bo nie jesteśmy wolontariuszami Karitas, żeby za darmo latać za jakimś konowałem :D Zostajemy Wyklęci i za nasze głowy jest wyznaczona nagroda. Musimy uciekać z zamku.
Q3A - Udało nam się jakimś cudem dociągnąć tego klechę do zamku. Trochę poobijany ale głowę ma na miejscu :D . Wchodzimy do zamku i zgłaszamy się po nagrodę do króla, który cieszy się co raz lepszym zdrowiem. Król jednak okazuje się skończonym dupkiem, który chce się wykpić z zapłaty i wysyła w nocy zabójców. W tym queście początkowo zaczynamy np. z połową życia i krwawieniem :D uciekamy na miasto chcąc tylko przeżyć i odnaleźć znajomą zielarkę, która może nam pomóc bo rany nie chcą się zabliźnić (krwawienie przez cały quest)
Q3B - wędrując przez lasy, góry i knieje siekając gobliny i inne plugastwo dla rozrywki w celu znalezienia schronienia nocujemy w jaskini. W nocy jednak słychać z niej dziwne odgłosy i dochodzimy do wniosku, że to kryjówka goblinów i idziemy się z nimi porachować licząc na jakieś ciekawe zdobycze. W ostatniej lokacji odnajdujemy tajne plany podbicia owej krainy przez całe plugastwo tego świata (wszystkie jednostki elitarne w talii potworów + open oczywiście jakieś)


Na razie tyle mam może coś jeszcze wieczorem wymyślę to dopiszę. To oczywiście ogólny zarys questów bo nie znam dobrze świata (znam z 2 gier i 1 jest właśnie quest). Jak ktoś ma dalszy ciąg to niech dopisuje. Teraz myślałem żeby znowu zrobić jakieś rozgałęzienie
Korber
Posty: 20
Rejestracja: 21 lip 2016, 10:13

Re: Warhammer Quest: The Adventure Card Game

Post autor: Korber »

żagiel pisze:To może zróbmy tak:
Q1 - Bohaterowie są w mieście w którym miał miejsce zamach na króla który został ciężko ranny - mamy znaleźć i zabić zamachowca i eksplorujemy jakieś lokacje zamkowe (lochy czy coś nie pamiętam co tam było). Jak już zabijemy zamachowca to ranny król prosi nas o pomoc, w eskortowaniu kapłana który może go wyleczyć czy innego szamana
Q2A - Zgadzamy się pomóc i eskortujemy tego kapłana wg pomysłu Korbera (kapłan nie ma akcji leczy 1 życie co rundę wrogowie normalnie wchodzą z nim w zwarcie).
Q2B - Nie zgadzamy się pomóc bo nie jesteśmy wolontariuszami Karitas, żeby za darmo latać za jakimś konowałem :D Zostajemy Wyklęci i za nasze głowy jest wyznaczona nagroda. Musimy uciekać z zamku.
Q3A - Udało nam się jakimś cudem dociągnąć tego klechę do zamku. Trochę poobijany ale głowę ma na miejscu :D . Wchodzimy do zamku i zgłaszamy się po nagrodę do króla, który cieszy się co raz lepszym zdrowiem. Król jednak okazuje się skończonym dupkiem, który chce się wykpić z zapłaty i wysyła w nocy zabójców. W tym queście początkowo zaczynamy np. z połową życia i krwawieniem :D uciekamy na miasto chcąc tylko przeżyć i odnaleźć znajomą zielarkę, która może nam pomóc bo rany nie chcą się zabliźnić (krwawienie przez cały quest)
Q3B - wędrując przez lasy, góry i knieje siekając gobliny i inne plugastwo dla rozrywki w celu znalezienia schronienia nocujemy w jaskini. W nocy jednak słychać z niej dziwne odgłosy i dochodzimy do wniosku, że to kryjówka goblinów i idziemy się z nimi porachować licząc na jakieś ciekawe zdobycze. W ostatniej lokacji odnajdujemy tajne plany podbicia owej krainy przez całe plugastwo tego świata (wszystkie jednostki elitarne w talii potworów + open oczywiście jakieś)


Na razie tyle mam może coś jeszcze wieczorem wymyślę to dopiszę. To oczywiście ogólny zarys questów bo nie znam dobrze świata (znam z 2 gier i 1 jest właśnie quest). Jak ktoś ma dalszy ciąg to niech dopisuje. Teraz myślałem żeby znowu zrobić jakieś rozgałęzienie
To czemu nie zrobić dwóch osobnych kampanii. Zawsze to więcej do gry :P. Btw. król i ludzie to musiałbyś to gdzieś w Bretonni raczej osadzić.
Awatar użytkownika
Quba40
Posty: 734
Rejestracja: 27 wrz 2016, 15:17
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 9 times
Been thanked: 155 times

Re: Warhammer Quest: The Adventure Card Game

Post autor: Quba40 »

Korber pisze:To czemu nie zrobić dwóch osobnych kampanii. Zawsze to więcej do gry .
Zdecydowanie więcej kampanii.

Ja z kolei mam pomysł nad kampanią wojenną. Konflikt imperium z zielonoskórymi (wersja łatwiejsza do wykonania) lub chaosem (wersja trudniejsza bo trzeba byłoby potworzyć nowych przeciwników). Bohaterowie są w elitarnej drużynie najemniczej, ich działania odbywają się na kluczowym odcinku działań wojennych.
1 Przygoda to Rekonesans sił wroga. Jeśli zakończy się sukcesem przechodzimy do 2 przygody, jeśli porażką to przechodzimy do 3 przygody.
2 Przygoda to Sabotaż machin bojowych. Jeśli zakończy się sukcesem przechodzimy do 4 przygody, jeśli porażką to przechodzimy do 3 przygody.
3 Przygoda to Obrona Sztandaru regimentu przed przeważającymi siłami oraz machinami wojennymi. Jeśli zakończy się sukcesem przechodzimy do 5 przygody, jeśli porażką to przechodzimy do 6 przygody.
4 przygoda to Szturm na zdezorientowanego wroga, który działa bez machin bojowych w defensywie. Jeśli zakończy się sukcesem przechodzimy do 5 przygody, jeśli porażką to przechodzimy do 6 przygody.
5 przygoda to pogoń za uciekający przywódcą tych złych. Jeśli zakończy się sukcesem to wygrywamy kampanię, jeśli przegramy to zyskujemy małe zwycięstwo.
6 przygoda to ucieczka przed ścigającymi nas oddziałami wroga. Jeśli zakończy się sukcesem to osiągamy niewielkie osobiste zwycięstwo i możemy przekazać informacje o armii wroga. Jeśli przegrywamy to imperium jest w bardzo złej sytuacji.
żagiel
Posty: 165
Rejestracja: 12 lis 2015, 21:40

Re: Warhammer Quest: The Adventure Card Game

Post autor: żagiel »

Korber pisze: To czemu nie zrobić dwóch osobnych kampanii. Zawsze to więcej do gry :P. Btw. król i ludzie to musiałbyś to gdzieś w Bretonni raczej osadzić.
Dla mnie bomba! Po prostu myślałem, że jakby zrobić takie rozgałęzienia to byłyby 4 kampanie z mniejszą ilością pracy bo z tego co już podałem to 1 przygoda mniej była do zrobienia bo 1 przygoda się powtarzała.
Dla mnie to obojętne czy to będzie król ludzki czy np. władca elfów czy jeszcze ktoś inny :)
Korber
Posty: 20
Rejestracja: 21 lip 2016, 10:13

Re: Warhammer Quest: The Adventure Card Game

Post autor: Korber »

żagiel pisze:
Korber pisze: To czemu nie zrobić dwóch osobnych kampanii. Zawsze to więcej do gry :P. Btw. król i ludzie to musiałbyś to gdzieś w Bretonni raczej osadzić.
Dla mnie bomba! Po prostu myślałem, że jakby zrobić takie rozgałęzienia to byłyby 4 kampanie z mniejszą ilością pracy bo z tego co już podałem to 1 przygoda mniej była do zrobienia bo 1 przygoda się powtarzała.
Dla mnie to obojętne czy to będzie król ludzki czy np. władca elfów czy jeszcze ktoś inny :)

Warto posłuchać, trochę geopolitycznego lore https://www.youtube.com/watch?v=8smVSoCSI3s
https://www.youtube.com/watch?v=sbVwm05kdNM
sam stary świat (nie spotkasz tu wielu frakcji), ale dobry początek.
Awatar użytkownika
nightrunner
Posty: 131
Rejestracja: 03 sty 2013, 10:32
Has thanked: 3 times

Re: Warhammer Quest: The Adventure Card Game

Post autor: nightrunner »

Poprawiona o literówki przetłumaczona wersja Zabójcy oraz Łowczyni:

https://www.dropbox.com/s/an4lv12t0kh4c ... 2.zip?dl=0
Awatar użytkownika
Quba40
Posty: 734
Rejestracja: 27 wrz 2016, 15:17
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 9 times
Been thanked: 155 times

Re: Warhammer Quest: The Adventure Card Game

Post autor: Quba40 »

Dobra robota :)
Przydałyby się jeszcze rewersy do pełni szczęścia ;)
Aha trzeba uważać przy drukowaniu bo karty wychodzą większe niż oryginał.
Ragathol
Posty: 51
Rejestracja: 08 lip 2016, 13:27
Been thanked: 2 times

Re: Warhammer Quest: The Adventure Card Game

Post autor: Ragathol »

Pojawiły się nowe scenariusze w wersji EN:

The Tomb Queen (Updated Nov. 28)
https://www.dropbox.com/s/4x0mlu5x68avi ... mbQueen.pd...


Lustrian Troubles
https://www.dropbox.com/s/lp6lckqeizhdf ... ianTrouble...


The Twisted Tower (Tzeentch Theme)
https://www.dropbox.com/s/2cxvu0e3e5om9 ... edTower.pd...

I bohater:

Norse Raider (Updated Nov. 28)
https://www.dropbox.com/s/7wfl6cb56d62n ... Raider.pdf...
Awatar użytkownika
mat_eyo
Posty: 5599
Rejestracja: 18 lip 2011, 10:09
Lokalizacja: Warszawa / Łuków, woj. lubelskie
Has thanked: 784 times
Been thanked: 1225 times
Kontakt:

Re: Warhammer Quest: The Adventure Card Game

Post autor: mat_eyo »

Mam kilka pytań do WQ. Nie czytałem całego wątku, pewnie później to zrobię, ale chciałbym zapytać na szybko o 2 rzeczy:
-jak gra się solo? Warto kupić do tłuczenia samemu?
-którą wersję językową brać? Z angielskim problemów nie mam, przy hiper rozbudowanych opisach fabularnych (nie wiem, czy takie tu są) pewnie by mi jakieś smaczki uciekły, ale tak to ogarniam. Po angielsku pewnie na bgg jest trochę fanowskich dodatków, jak z wersją pl?
Awatar użytkownika
Quba40
Posty: 734
Rejestracja: 27 wrz 2016, 15:17
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 9 times
Been thanked: 155 times

Re: Warhammer Quest: The Adventure Card Game

Post autor: Quba40 »

Ragathol pisze:Pojawiły się nowe scenariusze w wersji EN:

The Tomb Queen (Updated Nov. 28)
https://www.dropbox.com/s/4x0mlu5x68avi ... mbQueen.pd...


Lustrian Troubles
https://www.dropbox.com/s/lp6lckqeizhdf ... ianTrouble...


The Twisted Tower (Tzeentch Theme)
https://www.dropbox.com/s/2cxvu0e3e5om9 ... edTower.pd...

I bohater:

Norse Raider (Updated Nov. 28)
https://www.dropbox.com/s/7wfl6cb56d62n ... Raider.pdf...
Dobra wiadomość, że coś się dzieje. Jak tylko Korber będzie miał trochę czasu to opublikuje naszego Marudera.
mat_eyo pisze:Mam kilka pytań do WQ. Nie czytałem całego wątku, pewnie później to zrobię, ale chciałbym zapytać na szybko o 2 rzeczy:
-jak gra się solo? Warto kupić do tłuczenia samemu?
-którą wersję językową brać? Z angielskim problemów nie mam, przy hiper rozbudowanych opisach fabularnych (nie wiem, czy takie tu są) pewnie by mi jakieś smaczki uciekły, ale tak to ogarniam. Po angielsku pewnie na bgg jest trochę fanowskich dodatków, jak z wersją pl?
Ja grałem głównie solo, ale również kilka razy w 2 osobowym gronie, jeśli chodzi o mechanikę różnicy nie ma żadnej bo nadal sterujesz 2ma bohaterami, jedynie w podejmowaniu decyzji jest inaczej (zdarzają się większe błędy ale i większe przebłyski jak to w grupie).
Ja bym brał jednak Polską wersję, w mojej stopce możesz zobaczyć stronę poświęconą przetłumaczonym dodatkom fanowskim oraz nowym klasom postaci.
Korber
Posty: 20
Rejestracja: 21 lip 2016, 10:13

Re: Warhammer Quest: The Adventure Card Game

Post autor: Korber »

Ragathol pisze:Pojawiły się nowe scenariusze w wersji EN:

The Tomb Queen (Updated Nov. 28)
https://www.dropbox.com/s/4x0mlu5x68avi ... mbQueen.pd...


Lustrian Troubles
https://www.dropbox.com/s/lp6lckqeizhdf ... ianTrouble...


The Twisted Tower (Tzeentch Theme)
https://www.dropbox.com/s/2cxvu0e3e5om9 ... edTower.pd...

I bohater:

Norse Raider (Updated Nov. 28)
https://www.dropbox.com/s/7wfl6cb56d62n ... Raider.pdf...
Na chwilę obecną znowu zasypala mnie trochę praca zawodowa. Jak znajdę czas to przejrze.
Bowman
Posty: 112
Rejestracja: 12 gru 2012, 14:05
Been thanked: 1 time

Re: Warhammer Quest: The Adventure Card Game

Post autor: Bowman »

Pytanie do osób z większym doświadczeniem. Udało się wam zakończyć 3 część Kampanii Niewygodne Przymierze sukcesem (Przygoda "Pościg")?
Gram solo dwoma bohaterami krasnoludem i elfką. Poprzednie przygody zakończyły się zwycięstwem.
Przy pierwszym podejściu dostałem łomot w bardzo krótkim czasie... no więc olałem zasady i podszedłem do tej przygody raz jeszcze (niezależnie od gry w dalszą część Kampanii) efekt był podobny i jeszcze raz ... albo o czymś zapominam/czegoś nie doczytałem albo jestem wyjątkowo kiepskim graczem :(
Awatar użytkownika
dratwa6
Posty: 139
Rejestracja: 12 gru 2013, 10:24
Lokalizacja: Gdańsk
Been thanked: 1 time

Re: Warhammer Quest: The Adventure Card Game

Post autor: dratwa6 »

Bowman pisze:Pytanie do osób z większym doświadczeniem. Udało się wam zakończyć 3 część Kampanii Niewygodne Przymierze sukcesem (Przygoda "Pościg")?
Gram solo dwoma bohaterami krasnoludem i elfką. Poprzednie przygody zakończyły się zwycięstwem.
Przy pierwszym podejściu dostałem łomot w bardzo krótkim czasie... no więc olałem zasady i podszedłem do tej przygody raz jeszcze (niezależnie od gry w dalszą część Kampanii) efekt był podobny i jeszcze raz ... albo o czymś zapominam/czegoś nie doczytałem albo jestem wyjątkowo kiepskim graczem :(
Gra jest dosyc trudna, sam 4 razy podchodziłem do pojedynczej przygody i lomot za kazdym razem, aczkolwiek bylem coraz blizej wygranej.
Pierwsza misje w kampanii tez poki co obskoczylem wpierdziel juz dwa razy. Takze gram solo dwoma postaciami. Wydaje mi sie ze gra na cztery postaci jest nieco lzejsza bo wrogowie bardziej sie rozkladaja na ludzi, mimo ze kazda postac ma mniej zywotnosci. Przekroj umiejetnosci tez wiekszy.
Awatar użytkownika
Quba40
Posty: 734
Rejestracja: 27 wrz 2016, 15:17
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 9 times
Been thanked: 155 times

Re: Warhammer Quest: The Adventure Card Game

Post autor: Quba40 »

dratwa6 pisze:
Bowman pisze:Pytanie do osób z większym doświadczeniem. Udało się wam zakończyć 3 część Kampanii Niewygodne Przymierze sukcesem (Przygoda "Pościg")?
Gram solo dwoma bohaterami krasnoludem i elfką. Poprzednie przygody zakończyły się zwycięstwem.
Przy pierwszym podejściu dostałem łomot w bardzo krótkim czasie... no więc olałem zasady i podszedłem do tej przygody raz jeszcze (niezależnie od gry w dalszą część Kampanii) efekt był podobny i jeszcze raz ... albo o czymś zapominam/czegoś nie doczytałem albo jestem wyjątkowo kiepskim graczem :(
Gra jest dosyc trudna, sam 4 razy podchodziłem do pojedynczej przygody i lomot za kazdym razem, aczkolwiek bylem coraz blizej wygranej.
Pierwsza misje w kampanii tez poki co obskoczylem wpierdziel juz dwa razy. Takze gram solo dwoma postaciami. Wydaje mi sie ze gra na cztery postaci jest nieco lzejsza bo wrogowie bardziej sie rozkladaja na ludzi, mimo ze kazda postac ma mniej zywotnosci. Przekroj umiejetnosci tez wiekszy.
3 przygoda jest najtrudniejsza, zaraz po niej 1, najczęściej te właśnie przygody przegrywam.
Do 3 przygody trzeba odpowiednio dobrze rozwinąć postacie (akcje eksploracji), super jak uda się zdobyć np. Stiletto, ale również bez niego da radę to przejść :)
Awatar użytkownika
dratwa6
Posty: 139
Rejestracja: 12 gru 2013, 10:24
Lokalizacja: Gdańsk
Been thanked: 1 time

Re: Warhammer Quest: The Adventure Card Game

Post autor: dratwa6 »

Do rad dodalbym jeszcze taka by najpierw w miare przetrzebic szeregi wroga zamiast probowac 'przebiec' przygode, bo pozniej juz pozostaje tylko przyjac baty. A jak kosci nie podejda to juz w ogole:D
Awatar użytkownika
Quba40
Posty: 734
Rejestracja: 27 wrz 2016, 15:17
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 9 times
Been thanked: 155 times

Re: Warhammer Quest: The Adventure Card Game

Post autor: Quba40 »

Do rad dodałbym, aby korzystać z akcji/przedmiotów, które bezpośrednio ranią nemezis. Dodatkowo wystarczy wyczerpać wrogów aby osłabić odporność nemezis.
Bowman
Posty: 112
Rejestracja: 12 gru 2012, 14:05
Been thanked: 1 time

Re: Warhammer Quest: The Adventure Card Game

Post autor: Bowman »

Dałem sobie spokój z "Pościgiem". Wtasowałem tego zielonoskórego paskuda i rozegrałem "Siłę ognia". Krasnal padł ale elfka załatwiła Abominację :D Zaczynam WAAGH
żagiel
Posty: 165
Rejestracja: 12 lis 2015, 21:40

Re: Warhammer Quest: The Adventure Card Game

Post autor: żagiel »

I dobrze jest w miarę szybko wyczerpać cały obszar, żeby później mieć spokój i zająć się tym kim trzeba.
Bowman
Posty: 112
Rejestracja: 12 gru 2012, 14:05
Been thanked: 1 time

Re: Warhammer Quest: The Adventure Card Game

Post autor: Bowman »

Kampania ukończona :D
Ostatni scenariusz poszedł wyjątkowo łatwo. Podczas gry nasunęły się dwa pytania ale zadam je w wątku dotyczącym zasad. Genialna gra. Szkoda, że tak rozwiniętych bohaterów nie można prowadzić dalej....Jutro samodzielna przygoda :D
ODPOWIEDZ