+1karawanken pisze:No to jak będzie po polsku w sklepach (za te trzy lata ) to wtedy kupię.Azriel pisze:A jednak będzie po polskukarawanken pisze:Czyli kolejna Polska gra nie dla Polaków
https://www.kickstarter.com/projects/19 ... ts/1588718
W linku jest też review od Undead Viking.
LOAD
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
- Krionah
- Posty: 267
- Rejestracja: 25 sie 2005, 08:46
- Lokalizacja: Kalisz
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Re: LOAD
Re: LOAD
Czy ktoś ostatecznie wsparł grę podczas trwania kampanii? Do 25ego września przedłużono ofertę dla spóźnialskich, niestety ne obejmuje ona kilku modeli, które dorzucano w opaciu o termin wsparcia kampanii.
Jest tutaj ktoś do kogo można się podpiąć?
Jest tutaj ktoś do kogo można się podpiąć?
-
- Posty: 311
- Rejestracja: 13 paź 2015, 12:32
- Lokalizacja: Pruszków
- Has thanked: 22 times
- Been thanked: 9 times
Re: LOAD
Z tego co pamiętam zainteresowanie ze strony rodaków było tak małe że lokalizacja została porzucona. Wybieralem w PM wersje en, bo naszej nie było i gdzieś na forum trafiłem na takie właśnie wyjaśnienie.
- karawanken
- Posty: 2360
- Rejestracja: 28 wrz 2014, 19:53
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 75 times
- Been thanked: 96 times
Re: LOAD
shaigan pisze:Z tego co pamiętam zainteresowanie ze strony rodaków było tak małe że lokalizacja została porzucona. Wybieralem w PM wersje en, bo naszej nie było i gdzieś na forum trafiłem na takie właśnie wyjaśnienie.
Mogliby to chociaż w late managerze zmienić, szukaj notki wśród 48updateów po zakończeniu akcji...
Ale rzeczywiście przy zamawianiu nie ma żadnej opcji wybrania wersji językowej, ciekawe jak to jest w przypadku innych wersji gdyż takich także nie ma...
Wzbudza to dość szczątkowe poczucie rzetelności, a szkoda, pozostaje olać i poczekać może kiedyś się w Polsce dorwie
Re: LOAD
Czy zakonczyłeś już PMa i czy masz dostęp do 2 promocyjnych miniaturek? (Blekhart / Hallr). Jeżeli jest możliwość to chętnie bym się podpiął (wysyłka do Polski).shaigan pisze:Z tego co pamiętam zainteresowanie ze strony rodaków było tak małe że lokalizacja została porzucona. Wybieralem w PM wersje en, bo naszej nie było i gdzieś na forum trafiłem na takie właśnie wyjaśnienie.
Re: LOAD
Zawsze możesz wziąć wersję z epickimi figurkami za 250 dolarów i wtedy dostajesz też wszystkie bonusy, które się pojawiły w trakcie kampaniYoshi pisze:Czy ktoś ostatecznie wsparł grę podczas trwania kampanii? Do 25ego września przedłużono ofertę dla spóźnialskich, niestety ne obejmuje ona kilku modeli, które dorzucano w opaciu o termin wsparcia kampanii.
Jest tutaj ktoś do kogo można się podpiąć?
Re: LOAD
Chyba jednak postoję i wydam te 150$ na innego KSaAzriel pisze:Zawsze możesz wziąć wersję z epickimi figurkami za 250 dolarów i wtedy dostajesz też wszystkie bonusy, które się pojawiły w trakcie kampani
- Don_Silvarro
- Posty: 131
- Rejestracja: 28 sty 2010, 20:14
- Lokalizacja: Warszawa
Re: LOAD
Ponoć gra jest obecnie w wysyłce. Ja przegapiłem pledż managiera. gdyby ktoś zamówił, a się rozmyślił, to może dogadamy się z jakimś handelkiem
-
- Posty: 20
- Rejestracja: 02 lut 2016, 12:08
Re: LOAD
no to tak, mam wersję z ks, dla tych wątpiących w wydawcę, doszła w terminie i wszystko było zgodne (brakło 3 żetonów - ale nie interweniowałem, radzimy sobie bez) - jedyny mankament to pudło które nie ma szans że pomiści wszystko w środku jesli nie wywalimy gabek ochronnych - co zrobiłem i parę figurek ucierpiało bo mają niektóre bardzo deliketne (cienkie) fragmenty
z polskiej wersji się wycofano z uwagi na niewielkie zainteresowanie (w korespondencji z wydawcą dostałem info, że nawet polacy wybierali wersję EN), więc....
nie da się uniknąć porównania do Rum and Bones, aczkolwiek uważam, że liczne zarzuty o identyczności są przesadzone... (pomijam już fakt, że moim zdaniem wiele gier korzysta z podobnych mechanik, lub ich mixów z różnych gier i nikt nie oponuje...)
co do samej rozgrywki:
1. postacie są bardzo losowe (tzn. jest parę bardzo silnych i parę wydających się dużo słabszych - ale może to wynikać z małego ogrania i doświadczenia), natomiast plus jest taki że w wersji z KS jest ich multum i moga grać po obu stronach - pierwszą grę wybieralismy, kumpel wybierał praktyczno-technicznie, a ja z uwagi na "czupurność" figurek, no i dostałem łupnia, w drugiej po prostu zrobiliśmy losowanie postaci z każdej klasy i był dużo lepszy balans
2. moby zwane creepami, są też ciekawszeni niż w R&B, bo mamy oprócz zwykłych, 3 specjalne które możemy wybierać w dostosowaniu do sytuacji na planszy oraz planów taktycznych (tanka, ma więcej ran, dps - ma 1 kostkę wiecej w ataku, runnera - pomaga szybciej przemieszczać cały oddział) ale generalnie giną jak muchy
3. gra może być długa, bo czasem ciężko uzyskać znaczącą przewagę i nie ma żadnego elementu przyspieszającego
4. las wydaje się bardzo ciekawy, ale jest bardzo losowy, można dostać kasę, albo zostać totalnie obitym przez neutralne potwory, no ale to ryzyko jak się chce zrobić manewr oskrzydlający przez knieje
5. ogólnie walka jest losowa, więc osoby mające problem z turlaniem raczej nie zdzierżą i nie ma specjalnie niczego do mitygacji wyników (czasem postacie mają umiejętności, czasem zbroja) ale generalnie w 60% po prostu przyjmujemy ranę na klatę
5. gra jest też źle przymyślana mechanicznie w jednym założeniu, tzn. że chaos zawsze jako atakujący ma pierwszy ruch, zarówno w strzelaniu z wież, ataku mobów, jak i ataków bohaterów, do tego atak wszystkimi bohaterami na raz to jest po prostu assasynacja, więc zalecam poczytanie wątku na bgg, gdzie gracze opracowali system uruchomiania bohaterów po jednym z każdej strony na zmianę, co zdecydowanie poprawia balans gry
6. bardzo fajnie jest rozwiązany system używania skilli oraz kupowania broni i sprzętu, które sa niezalezne od siebie (to jest zdecydowana przewaga nad rum and bones)
7. masakra - NSTRUKCJA jest tragiczna, wiele informacji rozurzconych po całej instrukcji dotyczących tego samego elementu gry... pierwszą grę dłużej czytaliśmy i szukaliśmy informacji niż graliśmy faktycznie
P.S. YALVAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!
gdyby coś piszcie w wolnej chwili odpowiem....
z polskiej wersji się wycofano z uwagi na niewielkie zainteresowanie (w korespondencji z wydawcą dostałem info, że nawet polacy wybierali wersję EN), więc....
nie da się uniknąć porównania do Rum and Bones, aczkolwiek uważam, że liczne zarzuty o identyczności są przesadzone... (pomijam już fakt, że moim zdaniem wiele gier korzysta z podobnych mechanik, lub ich mixów z różnych gier i nikt nie oponuje...)
co do samej rozgrywki:
1. postacie są bardzo losowe (tzn. jest parę bardzo silnych i parę wydających się dużo słabszych - ale może to wynikać z małego ogrania i doświadczenia), natomiast plus jest taki że w wersji z KS jest ich multum i moga grać po obu stronach - pierwszą grę wybieralismy, kumpel wybierał praktyczno-technicznie, a ja z uwagi na "czupurność" figurek, no i dostałem łupnia, w drugiej po prostu zrobiliśmy losowanie postaci z każdej klasy i był dużo lepszy balans
2. moby zwane creepami, są też ciekawszeni niż w R&B, bo mamy oprócz zwykłych, 3 specjalne które możemy wybierać w dostosowaniu do sytuacji na planszy oraz planów taktycznych (tanka, ma więcej ran, dps - ma 1 kostkę wiecej w ataku, runnera - pomaga szybciej przemieszczać cały oddział) ale generalnie giną jak muchy
3. gra może być długa, bo czasem ciężko uzyskać znaczącą przewagę i nie ma żadnego elementu przyspieszającego
4. las wydaje się bardzo ciekawy, ale jest bardzo losowy, można dostać kasę, albo zostać totalnie obitym przez neutralne potwory, no ale to ryzyko jak się chce zrobić manewr oskrzydlający przez knieje
5. ogólnie walka jest losowa, więc osoby mające problem z turlaniem raczej nie zdzierżą i nie ma specjalnie niczego do mitygacji wyników (czasem postacie mają umiejętności, czasem zbroja) ale generalnie w 60% po prostu przyjmujemy ranę na klatę
5. gra jest też źle przymyślana mechanicznie w jednym założeniu, tzn. że chaos zawsze jako atakujący ma pierwszy ruch, zarówno w strzelaniu z wież, ataku mobów, jak i ataków bohaterów, do tego atak wszystkimi bohaterami na raz to jest po prostu assasynacja, więc zalecam poczytanie wątku na bgg, gdzie gracze opracowali system uruchomiania bohaterów po jednym z każdej strony na zmianę, co zdecydowanie poprawia balans gry
6. bardzo fajnie jest rozwiązany system używania skilli oraz kupowania broni i sprzętu, które sa niezalezne od siebie (to jest zdecydowana przewaga nad rum and bones)
7. masakra - NSTRUKCJA jest tragiczna, wiele informacji rozurzconych po całej instrukcji dotyczących tego samego elementu gry... pierwszą grę dłużej czytaliśmy i szukaliśmy informacji niż graliśmy faktycznie
P.S. YALVAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!
gdyby coś piszcie w wolnej chwili odpowiem....
-
- Posty: 20
- Rejestracja: 02 lut 2016, 12:08
Re: LOAD
po pierwsze nie mam pojęcia którzy są z podstawki, a po drugie o ile mnie pamięć nie myli wszystkich jest coś koło 30, więc na razie o balansie konkretnych postaci niewiele moge powiedzieć, z naszego grania wynika, że jest kilka silnych postaci, i kilka zdawałoby się słabszych, ale to równie dobrze może wynikać z błędów taktycznych albo nieumiejętnego wykorzystania cech... do tego trzeba pamietać, że zakupione przedmioty moga znaczenie zmienić parametry, a jest ich na tyle dużo w grze (jak i tych dostępnych jednorazowo do kupienia w rozgrywce, bo aż 9 i w przypadku kupienia z automatu wchodzi nowy), że balansem bym się nie przejmował, jakoś strasznie
nasza druga rozgrywka, gdzie dobieraliśmy losowo, wykazała duży balans, cieżko było jakiejś stronie przewazyć, w przypadku podstawki wydaje mi się że po prostu można dobierać bohaterów na zmianę, co pozwoli na dobre rozłożenie siły, jak i będzie ułatwiało dobór w askpekcie stylu grania
zdecydowanie większym problemem jest losowość (jeśli ktoś ją słabo znosi ;P)
nasza druga rozgrywka, gdzie dobieraliśmy losowo, wykazała duży balans, cieżko było jakiejś stronie przewazyć, w przypadku podstawki wydaje mi się że po prostu można dobierać bohaterów na zmianę, co pozwoli na dobre rozłożenie siły, jak i będzie ułatwiało dobór w askpekcie stylu grania
zdecydowanie większym problemem jest losowość (jeśli ktoś ją słabo znosi ;P)
-
- Posty: 256
- Rejestracja: 17 sie 2016, 08:51
Re: LOAD
Brawa za odwagę, LOAD to chyba był najgorszy moment dla Prodosa. Wszyscy ich wtedy krytykowali. Ludzie wycofywali pledge z LOAD. To jest sukces, że to dociągnęli do końca.
No, ale najważniejsze, że dostaliście produkt !
Mogło się skończyć dużo gorzej niż słaba instrukcja.
No, ale najważniejsze, że dostaliście produkt !
Mogło się skończyć dużo gorzej niż słaba instrukcja.
-
- Posty: 311
- Rejestracja: 13 paź 2015, 12:32
- Lokalizacja: Pruszków
- Has thanked: 22 times
- Been thanked: 9 times
Re: LOAD
Kupiłem pierwszy LOAD, potem VoW, praktycznie dla fajnych figurek, niestety tutaj robię pass ze względu na ich politykę związaną z kosztami wysyłki. Koszt ten w przypadku VoW do EU to wg Kickstartera 10-20$, oczywiście wewnątrz PL jest 20$, chyba to na taczkach rozwożą i trzeba pracownikowi za cały dzień pracy zapłacić. To jedzie z PL do PL, miałem problem z wysyłka pierwszego LOAD i tak to wyglądało. Nie cierpię takich praktyk. Tak na marginesie to jak w zachodniej europie maja zapłacić parę euro więcej za przesyłkę to jest larum na cały internet. Skoro nie jestem dla tej firmy klientem na którego warto zwrócić uwagę - może i słusznie bo rynek niewielki - to ja mam w co grać i co malować.