Czyli mam z tego rozumieć, że gry nie otrzymam w obiecanym terminie 2-4 tygodnie?Lord Voldemort pisze:Kolejna partia gier oraz map #6 jest w drodze (tzn. wedlug naszych oczekiwan powinny juz byc, ale sie - niestety opozniaja ).
Prace nad instrukcja polska sa na ukonczeniu. Kto bedzie na Pionku, ten bedzie mogl sie przekonac na wlasne oczy, jak takie cudo wyglada [uchylajac robka tajemnicy: wyglada swietnie!]
Ostateczna drukowana wersja bedzie w pelni zgodna z najnowsza wersja angielska, ktora mamy obiecana od Uwe, a ktorej tez jeszcze nie widzielismy.
Jak tylko uporamy sie ostatecznie z kwestia tlumaczenia instrukcji (oraz dodatkowych bonusowych scenariuszy), pelna para rusza prace nad polskim dodatkiem.
Pozdrawiam,
V.
Conflict of Heroes (Uwe Eickert)
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Re: Conflict of Heroes
Janusz
- janekbossko
- Posty: 2614
- Rejestracja: 09 lut 2006, 21:44
- Lokalizacja: Szczecin
- Has thanked: 26 times
- Been thanked: 27 times
Re: Conflict of Heroes
chyba e 2-4 tyg odliczasz od dzisiaj
spokojnie bedzie napewno - ja na swoj egzemplarz tez czekalem dlugo...napewno wrażenia z gry wynagrodzą Ci czekanie
spokojnie bedzie napewno - ja na swoj egzemplarz tez czekalem dlugo...napewno wrażenia z gry wynagrodzą Ci czekanie
Re: Conflict of Heroes
No tak, tylko, że to ma być prezent pod choinkę i boję się, że go w tym terminie nie dostanę.janekbossko pisze:chyba e 2-4 tyg odliczasz od dzisiaj
spokojnie bedzie napewno - ja na swoj egzemplarz tez czekalem dlugo...napewno wrażenia z gry wynagrodzą Ci czekanie
Janusz
Re: Conflict of Heroes
Były już prośby o pociąg pancerny, ja bym poprosił o kawalerię. Szybką, z bonusem do ruchu (nie wchodzą do budynków, ale w innym terenie zawsze płacą 1) i koniecznie walczącą wręcz. Do tego TKSy i mapę z twierdzą Modlin (jej fragmentem - bagna i bunkry).Lord Voldemort pisze:Jak tylko uporamy sie ostatecznie z kwestia tlumaczenia instrukcji (oraz dodatkowych bonusowych scenariuszy), pelna para rusza prace nad polskim dodatkiem.
Z góry dziękuję
- B
- Posty: 795
- Rejestracja: 01 cze 2007, 21:08
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 6 times
Re: Conflict of Heroes
Z tego co kojarzę to kawaleria prawie nigdy nie walczyła 'z konia' (z wyjątkiem szarży), więc czemu miałaby nie wchodzić do budynków? Ja bym pograł ułanami bardzo chętnie, ale nie róbmy z nich husarii Ułani to była polska 'elita' która potrafiła zagrodzić drogę dywizji pancernej i spuścić jej manto, myślę że by się obrazili jakby ich nie chcieli do budynków wpuszczać.
- Smoku
- Posty: 464
- Rejestracja: 17 lut 2006, 17:26
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 2 times
Re: Conflict of Heroes
"Przybyli Ułani pod okienko,
stukają,pukają -wpuść panienko" ......,a w zasadach zakaz wchodzenia do budynków. Niezły zonk
Mam pytanie dla osób już grających w CoH : jak sprawdza się w rozgrywce wariant 1-osobowy czy jest raczej tylko dorzucony na siłę i gra traci całą miodność....
stukają,pukają -wpuść panienko" ......,a w zasadach zakaz wchodzenia do budynków. Niezły zonk
Mam pytanie dla osób już grających w CoH : jak sprawdza się w rozgrywce wariant 1-osobowy czy jest raczej tylko dorzucony na siłę i gra traci całą miodność....
- MataDor
- Posty: 696
- Rejestracja: 23 sty 2006, 16:02
- Lokalizacja: Warszawa/Gocław
- Has thanked: 313 times
- Been thanked: 98 times
Re: Conflict of Heroes
Według mnie jest to porównywalne do grania z samym sobą partii szachów… Nie wyobrażam sobie w ogóle takowego grania w CoHa, to kompletnie bez sensu.Smoku pisze:Mam pytanie dla osób już grających w CoH : jak sprawdza się w rozgrywce wariant 1-osobowy czy jest raczej tylko dorzucony na siłę i gra traci całą miodność....
Take it easy (jak któś z Pragi Południe ma ochotę na w miarę regularne granie, proszę o PM)
kolekcja gier
kolekcja gier
Re: Conflict of Heroes
Jasne że gry towarzyskie tracą, gdy się je gra samotnie...
Ukryte jednostki, karty....
Wiem jednak że jest sporo desperados, którzy z braku laku grają sami ze sobą - dla tych dobra wiadomośc:
James Palmer - Nov 25, 2008 12:45 pm
These are the soon-to-be-official solitaire rules for hidden units that are currently being looked at for addition into the next edition of the rulebook (I assume Uwe does not mind me posting this!):
"For every hidden unit called for in a firefight, mark two likely hiding spots on the map with pennies. Place the units to be hidden in a cup, along with an equal number of “misc” counters. When the player want to activate a unit hidden in a hex, he pulls from the cup to see what is there. If it is a misc counter, the spot was a decoy."
i jeszcze dobra wiadomość dla tych co juz się znudzili i czekają na więcej:
Uwe Eickert - Nov 27, 2008 12:45 am (#1884 Total: 1891)
Storms of Steel
I will post the units that I plan to include in the game for discussion. There may be some that I missed that are dear to player's hearts!
no i jak jestem już w nastroju do cytatów:
to też ważna wiadomość sprzed tygodnia:
Uwe Eickert - Nov 20, 2008 1:49 am (#1869 Total: 1891)
Version 0811 Rules
The 0811 Rules are done and I will be sending them to Nick, James and others for review before posting. We have incorporated most of the great suggestions in making the rules clearer to understand. Two things clarified in this version for close combat. 1. A unit can fire at only one other unit in CC. So if one German and 3 Soviets are in a hex, the German can only attack one per action. 2. Units that assault an enemy hex from the flank, cannot be shot at immediately if the enemy did not pivot to face them.
Nick wrote the rules much more concise and clearer than I have here! Uwe
To był skrót wiadomości, dla tych co nie czytają forum ConsimWorld.
Dla tych co nie chcieli się uczyć angielskiego:
1. niedługo będą opublikowane oficjalne zasady do gry samotniczej
2. niedługo Uwe przedstawi jednostki z nastepnej części gry
3. nowa wersja zasad juz jest "prawie gotowa"... paru panów musią ją jeszcze przejrzeć
Ukryte jednostki, karty....
Wiem jednak że jest sporo desperados, którzy z braku laku grają sami ze sobą - dla tych dobra wiadomośc:
James Palmer - Nov 25, 2008 12:45 pm
These are the soon-to-be-official solitaire rules for hidden units that are currently being looked at for addition into the next edition of the rulebook (I assume Uwe does not mind me posting this!):
"For every hidden unit called for in a firefight, mark two likely hiding spots on the map with pennies. Place the units to be hidden in a cup, along with an equal number of “misc” counters. When the player want to activate a unit hidden in a hex, he pulls from the cup to see what is there. If it is a misc counter, the spot was a decoy."
i jeszcze dobra wiadomość dla tych co juz się znudzili i czekają na więcej:
Uwe Eickert - Nov 27, 2008 12:45 am (#1884 Total: 1891)
Storms of Steel
I will post the units that I plan to include in the game for discussion. There may be some that I missed that are dear to player's hearts!
no i jak jestem już w nastroju do cytatów:
to też ważna wiadomość sprzed tygodnia:
Uwe Eickert - Nov 20, 2008 1:49 am (#1869 Total: 1891)
Version 0811 Rules
The 0811 Rules are done and I will be sending them to Nick, James and others for review before posting. We have incorporated most of the great suggestions in making the rules clearer to understand. Two things clarified in this version for close combat. 1. A unit can fire at only one other unit in CC. So if one German and 3 Soviets are in a hex, the German can only attack one per action. 2. Units that assault an enemy hex from the flank, cannot be shot at immediately if the enemy did not pivot to face them.
Nick wrote the rules much more concise and clearer than I have here! Uwe
To był skrót wiadomości, dla tych co nie czytają forum ConsimWorld.
Dla tych co nie chcieli się uczyć angielskiego:
1. niedługo będą opublikowane oficjalne zasady do gry samotniczej
2. niedługo Uwe przedstawi jednostki z nastepnej części gry
3. nowa wersja zasad juz jest "prawie gotowa"... paru panów musią ją jeszcze przejrzeć
- jax
- Posty: 8128
- Rejestracja: 13 lut 2006, 10:46
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 79 times
- Been thanked: 252 times
Re: Conflict of Heroes
watpliwosc co do zasad:
jest heks droga w lesie i centralne kolko znajduje sie w lesie - wejscie na taki heks (spoza drogi) kosztuje +1AP
teraz -> jest heks droga w lesie i centralne kolko heksu znajduje sie na drodze. Ile kosztuje wejscie na taki heks? (spoza drogi).
Czy obowiazuje tu bazowa zasada, ze teren na heksie jest taki, jaki jest wokol centralnego kolka (czyli droga)? Jesli tak interpretowac, to wjazd na taki heks spoza drogi bedzie kosztowac +0AP... Czy to zasadna interpretacja? Czy tez wjazd powinien jednak kosztowac +1AP?
jest heks droga w lesie i centralne kolko znajduje sie w lesie - wejscie na taki heks (spoza drogi) kosztuje +1AP
teraz -> jest heks droga w lesie i centralne kolko heksu znajduje sie na drodze. Ile kosztuje wejscie na taki heks? (spoza drogi).
Czy obowiazuje tu bazowa zasada, ze teren na heksie jest taki, jaki jest wokol centralnego kolka (czyli droga)? Jesli tak interpretowac, to wjazd na taki heks spoza drogi bedzie kosztowac +0AP... Czy to zasadna interpretacja? Czy tez wjazd powinien jednak kosztowac +1AP?
Mechaniki dice placement i dice manipulation świadczą o słabości i braku pomysłowości projektanta.
--
"We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing."
G. B. Shaw
--
"We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing."
G. B. Shaw
- janekbossko
- Posty: 2614
- Rejestracja: 09 lut 2006, 21:44
- Lokalizacja: Szczecin
- Has thanked: 26 times
- Been thanked: 27 times
Re: Conflict of Heroes
co to est centralne kolko?
jesli na hexie jest dorga to caly hex traktujesz jak droga wiec schodzac z lasu na taki hex nic Cie nie kosztuje ani jak wchodzisz na niego anui jak schodzisz...
modyfikatory sa tylko kiedy wchodzisz na teren lasu...a droga wlesie czyli hex ktory dookola powiedzmy jest okrazony przez las to hex bez modyfikatora
ale nie wiem czy o to chodzi
jesli na hexie jest dorga to caly hex traktujesz jak droga wiec schodzac z lasu na taki hex nic Cie nie kosztuje ani jak wchodzisz na niego anui jak schodzisz...
modyfikatory sa tylko kiedy wchodzisz na teren lasu...a droga wlesie czyli hex ktory dookola powiedzmy jest okrazony przez las to hex bez modyfikatora
ale nie wiem czy o to chodzi
- MataDor
- Posty: 696
- Rejestracja: 23 sty 2006, 16:02
- Lokalizacja: Warszawa/Gocław
- Has thanked: 313 times
- Been thanked: 98 times
Re: Conflict of Heroes
Z tego co wiem to tak wcale nie jest. Hex jest zawsze tego rodzaju jaki teren zawiera niezależnie od tego czy jest też na nim droga. Droga poprostu działa tylko w wtedy jeśli ruszasz się z jednego heksu zawierającego drogę na drugi. Dlatego też broniąc się na heksie z lasem zawierającym drogę stosujesz bonus lasu do obrony dla jednostek. W związku z czym wejście na heks lasu gęstego zawierający drogę, z heksu nie zawierającego drogi kosztuje +1 (i odpowiednio więcej dla pojazdów).janekbossko pisze: jesli na hexie jest dorga to caly hex traktujesz jak droga wiec schodzac z lasu na taki hex nic Cie nie kosztuje ani jak wchodzisz na niego anui jak schodzisz...
Take it easy (jak któś z Pragi Południe ma ochotę na w miarę regularne granie, proszę o PM)
kolekcja gier
kolekcja gier
- janekbossko
- Posty: 2614
- Rejestracja: 09 lut 2006, 21:44
- Lokalizacja: Szczecin
- Has thanked: 26 times
- Been thanked: 27 times
Re: Conflict of Heroes
czekaj czyli jak wchodze czolgiem na hex z lasem ale i z droga to place karny modyfikator?
to jakjest takim t-34 ktory ma bonus na drogach i dzieki temu szybciej sie przemieszcza?
edit:
a co z obrona? ma dodatkowy modyfikator do pancerza stoja na takiej drodze?
to jakjest takim t-34 ktory ma bonus na drogach i dzieki temu szybciej sie przemieszcza?
edit:
a co z obrona? ma dodatkowy modyfikator do pancerza stoja na takiej drodze?
- MataDor
- Posty: 696
- Rejestracja: 23 sty 2006, 16:02
- Lokalizacja: Warszawa/Gocław
- Has thanked: 313 times
- Been thanked: 98 times
Re: Conflict of Heroes
tak dokładnie, droga daje bonus pojadom tylko wtedy jeśli jest obecna na polu na którym jesteś i na które wjeżdzasz, poporostu tylko wtedy kiedy poruszasz się wzdłuż niejjanekbossko pisze:czekaj czyli jak wchodze czolgiem na hex z lasem ale i z droga to place karny modyfikator?
to jakjest takim t-34 ktory ma bonus na drogach i dzieki temu szybciej sie przemieszcza?
Take it easy (jak któś z Pragi Południe ma ochotę na w miarę regularne granie, proszę o PM)
kolekcja gier
kolekcja gier
- jax
- Posty: 8128
- Rejestracja: 13 lut 2006, 10:46
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 79 times
- Been thanked: 252 times
Re: Conflict of Heroes
tak, obrona w lesie z droga ma modyfikator obronny lasujanekbossko pisze:edit:
a co z obrona? ma dodatkowy modyfikator do pancerza stoja na takiej drodze?
droga nie wplywa na modyfikator obronny terenu przez ktory przebiega
Mechaniki dice placement i dice manipulation świadczą o słabości i braku pomysłowości projektanta.
--
"We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing."
G. B. Shaw
--
"We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing."
G. B. Shaw
- Los Diablos Polacos
- Posty: 53
- Rejestracja: 17 wrz 2008, 15:10
Re: Conflict of Heroes
Conflict of Heroes jest juz on-line! Za darmo!
http://www.conflictofheroes.com/News.html
http://www.conflictofheroes.com/News.html
Gry historyczne:
http://www.diablospolacos.com
Oficjalny dystrybutor gry Conflict of Heroes! (zasady po polsku wydrukowane w kolorze na kredowym papierze)
http://www.diablospolacos.com
Oficjalny dystrybutor gry Conflict of Heroes! (zasady po polsku wydrukowane w kolorze na kredowym papierze)
- grzes19
- Posty: 118
- Rejestracja: 25 lis 2007, 11:12
- Lokalizacja: Rzeszów
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 7 times
Re: Conflict of Heroes
Juz od dawna jest online, już testowałem na 2 kompach - działa super. Dodatkowo program ma zaimplementowane rozmowy głosowe więc siedzi się prawie jak przy normalnej planszy. Tylko jakoś chętnych brakuje. Jakby ktoś miał ochotę to moje gg: 508881.
Re: Conflict of Heroes
Witam
Jak myślicie, czy na oficjalnej stronie będą pokazywały się dodatkowe scenariusze tak jak w Memoir 44 czy Tide of Iron, czy raczej jest to mało realne?
Jak myślicie, czy na oficjalnej stronie będą pokazywały się dodatkowe scenariusze tak jak w Memoir 44 czy Tide of Iron, czy raczej jest to mało realne?
Janusz
Re: Conflict of Heroes
Z oficjalnej strony:
"Bonus Firefights - Academy Games will be posting new firefights online. We are also asking gamers to design scenarios and submit them. We will review the submissions, clean up the artwork, and post them under the designer's name! Component pdfs will be made available soon."
Trochę niżej: "Notify me when new firefights and other items become available!" i formularz do wypełnienia.
"Bonus Firefights - Academy Games will be posting new firefights online. We are also asking gamers to design scenarios and submit them. We will review the submissions, clean up the artwork, and post them under the designer's name! Component pdfs will be made available soon."
Trochę niżej: "Notify me when new firefights and other items become available!" i formularz do wypełnienia.
Warszawskie spotkania projektantów i testerów gier planszowych
Monsoon Group :: Aktualne Spotkania :: Facebook
Monsoon Group :: Aktualne Spotkania :: Facebook
Re: Conflict of Heroes
Po co podajesz gg skoro ignorujesz to jak ktoś do Ciebie piszegrzes19 pisze:Jakby ktoś miał ochotę to moje gg: 508881.
Re: Conflict of Heroes
I co to znaczy? - raczej będą czy raczej nie? (To, że jest taka możliwość to wiem - czytać umiem , pytanie było inne, proszę czytać ze zrozumieniem)konev pisze:Z oficjalnej strony:
"Bonus Firefights - Academy Games will be posting new firefights online. We are also asking gamers to design scenarios and submit them. We will review the submissions, clean up the artwork, and post them under the designer's name! Component pdfs will be made available soon."
Trochę niżej: "Notify me when new firefights and other items become available!" i formularz do wypełnienia.
Janusz
- janekbossko
- Posty: 2614
- Rejestracja: 09 lut 2006, 21:44
- Lokalizacja: Szczecin
- Has thanked: 26 times
- Been thanked: 27 times
Re: Conflict of Heroes
moja szklana kula mowi mi ze beda
ale z kolei jak wróże z fusów to juz nie jest to takie pewne
ale z kolei jak wróże z fusów to juz nie jest to takie pewne
Re: Conflict of Heroes
W pierwszym zdaniu jest napisane: ACADEMY GAMES WILL BE POSTING...Janusz-10 pisze:I co to znaczy? - raczej będą czy raczej nie? (To, że jest taka możliwość to wiem - czytać umiem , pytanie było inne, proszę czytać ze zrozumieniem)konev pisze:Z oficjalnej strony:
"Bonus Firefights - Academy Games will be posting new firefights online. We are also asking gamers to design scenarios and submit them. We will review the submissions, clean up the artwork, and post them under the designer's name! Component pdfs will be made available soon."
Trochę niżej: "Notify me when new firefights and other items become available!" i formularz do wypełnienia.
Tak więc czytając ze zrozumieniem scenariusze BĘDĄ. Możliwość zamieszczania scenariuszy przez graczy jest to druga część wypowiedzi.
Natomiast jeżeli się pytasz czy raczej będą wcześniej, czy raczej będą później, czy raczej Academy Games się coś odwidzi i nie będzie publikowało scenariuszy, czy raczej uderzy w ziemię meteor i żaden nowy scenariusz nie wyjdzie już do CoH, czy raczej może, że właściwie gdyby to... nie wiem... rzuć 2k6, spójrz w gwiazdy, rozłóż tarota (czy Dominion jak masz pod ręką) i sprawdź czy coś na pewno się wydarzy...
Warszawskie spotkania projektantów i testerów gier planszowych
Monsoon Group :: Aktualne Spotkania :: Facebook
Monsoon Group :: Aktualne Spotkania :: Facebook
Re: Conflict of Heroes
Teraz to mam nadzieję że pracują nad Steel Storm czy jak tam się będzie zwać druga część.
- grzes19
- Posty: 118
- Rejestracja: 25 lis 2007, 11:12
- Lokalizacja: Rzeszów
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 7 times
Re: Conflict of Heroes
Jesteś pewien, że wpisałeś w/w nr gg? Nie dostałem żadnej wiadomości, z drugiej strony gg często szwankuje więc jakby co to skype login: grzes19Mordeczka pisze:Po co podajesz gg skoro ignorujesz to jak ktoś do Ciebie piszegrzes19 pisze:Jakby ktoś miał ochotę to moje gg: 508881.
Re: Conflict of Heroes
Właśnie skończyliśmy grać z kumplem drugi scenariusz. 2 złe rzuty kośćmi + wyciągnięcie Unit Killed (grałem Sowietami) rozwaliło całą grę. Faktem jest, że potem jeszcze ze 3 razy w kościach mi nie poszło i była masakra. Nie wiem, czy jeszcze grać nie potrafimy i po prostu źle się broniłem, czy ta gra na wskroś jest grą wojenną.
Ze swojej strony chciałbym ostrzec wszystkich Eurograczy, którym podobno gra może się spodobać, żeby zanim wydadzą na nią 200zł zastanowili się. Mogą się zdziwić jak nagle w połowie rozgrywki trzeba będzie poddać partię przez złe rzuty koścmi. Z drugiej strony czytałem na BGG, że gra jest podobno zbyt wyliczona i za mało jest w niej chaosu jak na symulację potyczek taktycznych! Nie wiem jak można stosować zasadę rzucania 2k6 dla punktów inicjatywy. Przecież wtedy to w ogóle nie da się niczego przewidzieć i zaplanować.
Czy ktoś mi może to wytłumaczyć, bo czegoś tutaj nie rozumiem.
Doczytałem na BGG, że projektant gry na forum stwierdza, że pierwsze 3 scenariusze są do nauki. Tak więc chyba nie trzeba ich brać na poważnie. Ale czy tylko nam wychodzi, że w drugim scenariuszu Niemcy z łatwością wygrywają?
Ze swojej strony chciałbym ostrzec wszystkich Eurograczy, którym podobno gra może się spodobać, żeby zanim wydadzą na nią 200zł zastanowili się. Mogą się zdziwić jak nagle w połowie rozgrywki trzeba będzie poddać partię przez złe rzuty koścmi. Z drugiej strony czytałem na BGG, że gra jest podobno zbyt wyliczona i za mało jest w niej chaosu jak na symulację potyczek taktycznych! Nie wiem jak można stosować zasadę rzucania 2k6 dla punktów inicjatywy. Przecież wtedy to w ogóle nie da się niczego przewidzieć i zaplanować.
Czy ktoś mi może to wytłumaczyć, bo czegoś tutaj nie rozumiem.
Doczytałem na BGG, że projektant gry na forum stwierdza, że pierwsze 3 scenariusze są do nauki. Tak więc chyba nie trzeba ich brać na poważnie. Ale czy tylko nam wychodzi, że w drugim scenariuszu Niemcy z łatwością wygrywają?
Warszawskie spotkania projektantów i testerów gier planszowych
Monsoon Group :: Aktualne Spotkania :: Facebook
Monsoon Group :: Aktualne Spotkania :: Facebook